כיכר השבת

לקראת ערעור

השופטת קבעה: מי יהיה הבעלים של '770'?

מרכז חב"ד העולמי, נשלט בשנים האחרונות על ידי גבאים המזוהים על הפלג המשיחיסטי. בית המשפט קבע שוב כי אגו"ח ומל"ח יקבלו בעלות, אך הקרב עדיין לא הוכרע (חסידים)

200
שאול כהנא | כיכר השבת | ה' באייר | 29.04.20
השופטת קבעה: מי יהיה הבעלים של '770'?
(צילום: Nati Shohat/Flash 90)

בצל הקריאות לאחדות בין הפלגים בחב"ד, הפסד נוסף לפלג המשיחיסטים במאבק המשפטי על השליטה במרכז חב"ד העולמי, ה-770 המפורסם בשכונת קראון הייטס.

בשנים האחרונות, שולטים במקום הגבאים המזוהים עם הפלג המשיחיסטי. נגדם, הגישו תביעה המרכז לענייני חינוך (מל"ח) ואגודת חסידי חב"ד העולמית (אגו"ח), המוסדות המרכזיים של חב"ד בעולם.

בשכונה בה התגורר הרבי, יש ריכוז גבוה של משיחיסטים. הגבאים טוענים כי בהתאם לרצונו של הרבי מליובאוויטש, השליטה צריכה להיות בידי המתפללים הקבועים והגבאים המנהלים את המקום לפי הוראות בית הדין המקומי.

מנגד, יו"ר אגו"ח שמונה בידי הרבי הוא השליח הרב אברהם יצחק שם טוב, ויו"ר המרכז לענייני חינוך הוא המזכיר הרב חיים יהודה קרינסקי, ולטענת העותרים, על פי רצונו של הרבי - הם אלו שצריכים לנהל את המקום.

שופטת בית המשפט לסכסוכי נדל"ן בניו יורק, הרייט תומפסון, פרסמה פסק דין ארוך המתפרש על 144 עמודים ובו פסקה לטובת העותרים בנימוק כי "הרבי קבע והבהיר את כוונותיו באשר לניהול המקום".

הבכי של הרב לאזאר והקריאה לאחדות בחב"ד

נכון לעכשיו, גבאי בית הכנסת אומרים כי עורכי הדין שלהם לומדים את פסק הדין הארוך, וכי הם שוקלים את האפשרות הטובה ביותר מתוך מגוון האפשרויות המשפטיות העומדות לפניהם.

השופטת קבעה, כי "לבית משפט יש את החובה החוקית לאכוף את חוקי העזר, דיני התאגידים הדתיים ותיקונים".

פסק הדין הנוכחי מאפשר להגיש ערעור לערכאה גבוהה יותר בתוך שלושים יום. לפי הפסיקה, יש צורך ליישם את העברת הבעלות בתוך שישה חודשים.

יצוין כי המשיחיסטים טוענים לאי אילו הישגים בתוך פסק הדין. לדוגמה, השופטת לא קיבלה את טענות התובעים שהם יכולים לעשות בבית הכנסת ככל העולם על רוחם ואף לסגור אותו: "אין חולק שישנה חשיבות מיוחדת לבית הכנסת ולכן אסור לסגור אותו. בבית הכנסת נמצא מקום התפילה של הרבי, וכן מקיימים בו את הוראתו של הרבי לערוך 'סיום' בכל פעם שמסיימים ללמוד הלכות ברמב"ם".

בנוסף הם תוקפים את העותרים וטוענים כי השופטת ציינה בפסק הדין כי הגבאים ביקשו להעביר את הדיון לדין תורה - בעוד העותרים סירבו לכך, וגרמו לחילול ה'.

בקבוצות השונות, מפיצים אנשים בפלג המשיחיסטי שורה של פסקי דין דומים נגד הגבאים שניתנו במהלך השנים האחרונות, עם הכיתוב "מה שהיה הוא שיהיה - ורצון הרבי ימשיך להתקיים", כהוכחה לטענותיהם כי הגבאים צריכים לשלוט במרכז חב"ד העולמי.

תוכן שאסור לפספס
200 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
65
תפח רוחם של מחשבי קיצים ..האמונה צריכ להיות כפי דברי הרמב"ם.להאמין בביאת המשיח אפילו הכי אחכה לו בכל יום שיבוא ..לא הגדרות תלויות בהכתרות וחש"ש ..היפך הדבר ....הש"י
חוי 03.05.20
64
מי חישב את הקץ? המלבי"ם. הרבי מקומרנה. הם אמרו שכבר מותר לחשב קיצין כי כבר הגיע זמן הגאולה. לעומתם, הרבי מעולם לא אמר שמשיח יבוא בשנה מסוימת. הוא אמר שדורנו הוא דור הגאולה. כך גם אמר הח"ח וגם הרב קנייבסקי.
לשמעון 30.04.20
63
ליטאים וחסידים צריכים ערכאות שיכריעו להם הסכסוכים הכספיים. בהלכות מה שבא להם. כסף זה רציני לכן צריך ערכאות. אין אין חילול השם גדול מזה
חילול השםםם. לכן נשותיהם נראות כמו שנראו30.04.20

הצגת כל התגובות

62
עם כל הכבוד לך, אינך יכולה לקרוא לחסידות מפוארת שמפיצה יהדות בכל העולם בשם עבודה זרה. עבודה זרה זה לשנוא יהודים.
לחיה. 29.04.20
בלי שום קשר לוויכוח כאן - מה שכתבת איננו נכון ואניגם חב"דניק אוי ואבוי אם מידת היראת שמיים של אדם תימדד לפי החסד שלו... (כמובן להבדיל מחב"ד שגם בלי שום פעולת חסד איננה עבודה זרה..)
גם חב"דניק30.04.20
61
לא הבנתי למה ללכת לערכאות ולא לשאול באגרות קודש, בהסכמת שני הצדדים?
שמואל29.04.20
כנראה שלא מאמינים בזה
אלי30.04.20
60
יש טעות מהותית בהבנת כל העניין וזה כמו כל ההתנהלות בשנים האחרונות שאנשים שקוראים לעצמם עיתונאים במקום להיות מה שנקרא כלבי השמירה של הדמוקרטיה נהיו כלבי מחמד של מי שמשלם להם או שמסלפים את האמת בשביל לקדם את האידאולגיה שלהם ולעצם העניין ותבדקו הייטב את העובדות בין אים אתם מסיכמים לזה או לא 1 חבד הינה
מחפש אמת29.04.20
770 שייכת לכל חסידי חב"ד, ולכן שיש מחולקת ההיגיון אומר ללכת אחרי הרוב [הרבי מעולם לא אמר איך להתנהג אחרי סילוקו, זה הכל החלטה שלכם, מה שהרבי אמר ודיבר על עצמו זה רק בחייו האר"י הקדוש רימז שהוא משיח, ושתלמידיו לא עשו את רצונו. אמר שנגזירה הגזירה והסתלק.]
אבא 29.04.20
59
זה לא קשור למשיחיסטים או לא . הם, התובעים קרינסקי ושם טוב, רוצים לסגור את המקום לגמרי ולעשות ממנו מוזיאון יהפוך למעין מקור פרנסה להם ולבני משפחתם. הרב גרונר שהיה המזכיר הכי קרוב אל הרבי (זצל נפטר מהקורונה ) לא השתתף איתם בעניין הזה ומעניין למה. בכלל פניה לבית משפט פדרלי ולא מול בית דין רבני מראה מה
גולי29.04.20
הם האנשים של הרבי מוזיאון זה המשיחסטים הרשעים
שקרן29.04.20
שקר וכזב. מיד רואים שהכותב משיחיסט,הרבנים קרינסקי ושם טוב הם אלו שהרבי מינה אותם בצוואה שהם!!!! יהיהו אחראים על כל!! מוסדות ליובאוויטש(ולא את גרונר!!! מכמה סיבות אבל אחרי מות...) וזה שהם הלכו לבית משפט זה בגלל שהרבי אמר שכל הוויכוחים על דברים ששייכים לאגו"ח או למל"ח צריך לדון אותם ב"וועד רבני ליובאו
לא נכון29.04.20
ואתה מדבר עוד על שקר וכזב.. מיד רואים שאתה אנטי מיוחצ"ן!
אנטי!!29.04.20
תנוח דעתך, הוא הצהיר שהמקום ימשיך להיות פתוח ולא יהפוך למוזאון חלילה
חבדניק29.04.20
58
שאלתך קנטרנית. לכל דור יש את המנהיג שלו. הרי גם כשמשיח יבוא -והוא יהיה מבית דוד, משה רבינו והרמב"ם והבעש"ט וכו' יקבלו עליהם את המשיח למרות שהם קדמו לו, ואין זה מוריד ממעלתם.
למתנגד (29) 29.04.20
57
ערכאות? הרימו יד בתיירת מיישה!
דוד29.04.20
סיפור ארוך - הלכו לבית דין רבני חב"ד שפסקו ש770 שייך לאגו"ח, הגבאים המשיחיסטים לא קבלו את זה, והרבנים פסקו שמותר ללכות לערכאות. אבל נחמד לראות שאתה לא מתמצא..
יהושע30.04.20
56
הרבי שליטא מלך המשיח מנהל את הענינים ודואג לבטל את האחדות המזויפת הזאת שהיא נגד ה ונגד תורתו ולא שאני חושב שהגבאים צדיקים תמימים אבל ביחס לנבלות שהזכרתם בכתבה אנשים שמסורבים לבית דין אנשים שמנסים בכל כוחם לפגוע באמונה בה ובמשה עבדו אנשים שרוצים להפןך את 770 בית חיינו בית רבינן שבבל למוזיאון ח"ו היה
דבר ה יקום לעולם29.04.20
לפי תוכן תגובתך אני לא כל כך בטוח שאתה חבדניק מבטן ומלידה אלא אחד שעבדו עליו והסיתו אותו בישיבות המשיחיות וראה הערה 27
תינוק שנשבה29.04.20
אף אחד לא בר סמכא להגיד על הרבה מה היה אומר בכזה מצב וברוב השפוי הסתפק והכריע להמשיך בצורה פשוטה המתקבלת על דעת .. לא צריך דין תורה לזה זה פשוט שהרוב צריך להכריע זה שייך לכל חב"ד
אבא 29.04.20
55
מה זה? מתפלל אל הרבי ולא אל בורא עולם?!
משיחיסטי29.04.20
שהרבה יפעל אצל הבורא..
אבא 29.04.20
לפי תגובתך המגוחחת אני מבין שאתה לא אומר את הקטע בתפילה של ויאמינו בה ומשה עבדו.
ששון29.04.20
למה הליטאים מפללים לכיוון קברו של הרב שך, ולא לעבר ירושלים כנדרש?!?!
עו29.04.20
54
"אלו ואלו נשרפין בבית הדשן"
המשנה בזבחים...29.04.20
אתה מריח עצניק.
אבא 29.04.20
אלו ואלו: מחבלים ושונאים כאחד...
יהושע30.04.20
53
מה בעיה??? שיכתבו מכתב לרבי ושהוא יגיד להם מה רצונו.
אלי30.04.20
52
אני מבקש מכיכר השבת להוריד את הכתבה! זה כתבה פנימית של אתרי חב"ד (ובאותה מידה היה מיותר הכתבה על "המחלוקת" הפנימית של גדולי הדור הליטאיים ופתיחת הישיבות - את המריבות הפנים-פנימיות של העדות השונות תשמרו לעצמם..)
יהושע29.04.20
באמת לא לעניין הקטע הזה
א30.04.20
צודק!
ממ30.04.20
51
הרבי כתב צוואה ומינה אנשים שינהלו את המוסדות אחרי ג' בתמוז וגם הורה שחסידי חב"ד ישמעו בקול הרבנים.
לאבא. 29.04.20
אז למה הרב קרינסקי שליטא לא רוצה ללכת להישפט אצל הרבנים???.. .
ששון07.05.20
50
גוט יום טוב! דידן נצח!!!
חיים29.04.20
49
חב"ד זאת עבודה זרע של 2020 ממש חסידות מיותרת
חיה29.04.20
מאוד מרגש הדעות המיותרות שלך!
בתאדם30.04.20
מי נתן לך מחשב לכתוב את כל דעתייך על חסידויות מיותרות? "לדעתי תורת ישראל מיותרת" "לדעתי המצוות סתם מציקות" - איזה עוד הודאות את רוצה להוסיף?
יהושע30.04.20
48
במשך דורות התוועדו החסידים ואמרו לחיים לילות שלמים כדי להרבות באהבת ישראל ובהתקשורת לרעבע. וכך גם בדור שלנו. אף כתבה או פסק דין לא יוכלו לכבות את אהבת החסידים אחד לשני. אם יש עדיין בודדים שהאהבת ישראל שלהם אינה ההתגלות אזי כדאי שיאמרו עוד פעם לחיים והכל יבוא על כנו בשלום. הרבי שאל בהתוועדות: פעמים
חבדניק29.04.20
אני איתך
ששון30.04.20
שכוייייייייייייייייייייי גדול!!! בעוד שיש אנשים שרואים את הכתבה ומפצים שנאה אתה מפיץ אהבת ישראל ואת המעיינות! כל הכבוד משיח נאו!!!
יהושע30.04.20
47
6 והוא העיקר כל המושג של אמונה ברבי בתור מלך המשיח וחייו הנצחיים אינו ויכוח בין החסידים אלה דבר שהובל מהרבי בעצמו ואני מצטט "דורנו הוא הדור האחרון של הגלות והוא הוא הדור ראשון של הגאולה " " נשיא הדור הוא המשיח היחידי של דורנו " בנשיא הדור לא שייך שום שינוי כולל לא השינוי דגניזה " ועוד ועוד ביטוים
ללא שם29.04.20
כולם מודים שהרבי אמר שהוא המשיח אך בעוד המתנגדים מנסים לחפות על זה ולצאת טוב מהפדיחה,המשיחיסטים ממשיכים לדבוק בכל מילה ולמצוא תירוצים למה זה נכון... יה"ר שיפקחו עיניהם של שתי הקבוצות
הרבי שלכם נפטר29.04.20
תהיה בשקט יעזור לכולנו
א30.04.20
דוד מלך ישראל חי חי וקיים (מדרש לא חב"די) יעקב לא מת (גמרא לא חב"דית) אז כנראה שגם משה רבינו שבדורנו ..
יהושע30.04.20
הרבי מעולם לא אמר איך להתנהג אחרי סילוקו, זה הכל החלטה שלכם, מה שהרבי אמר ודיבר על עצמו זה רק בחייו האר"י הקדוש רימז שהוא משיח, ושתלמידיו לא עשו את רצונו. אמר שנגזירה הגזירה והסתלק.
אבא 29.04.20
לאחרי פטירת הרבנית אמר הרבי את השיחה הידועה, כתב צוואה והוריש בה (בשתי הצוואת) את בית אגודת חסידי חבד (קרי: 770) לאגודת חסידי חב"ד
לא נכון30.04.20
זה ממש לא נכון אחרי הפטירה של הרבנית הרבי אמר את השיחה הידועה 'באו נחשב חשבונו של עולם'
מנחם29.04.20
ולידיעתך בשיחה של חשבונו של עולם הרבי אמר שזה לא סותר את חיי וקיים, אלא רק שיהיה "עניין כמעין מיתה". ואת זה מ. ברוד לא כתב בספרו הידוע משום מה..
לטו30.04.20
ולידיעתך בשיחה של חשבונו של עולם הרבי אמר שזה לא סותר את חיי וקיים, אלא רק שיהיה "עניין כמעין מיתה". ואת זה מ. ברוד לא כתב בספרו הידוע משום מה..
מנדי החסיד30.04.20
ראה ערך "משיח מן המתים" (כן, יש דעה כזו בגמרא, והרמב"ם שפסק ש"מן החיים הוא בא" כתב גם "עד שיהיה לא ידעו איך שיהיה) אבל שכוייח שאתה מפיץ את המעיינות לפי דרך רבניך!
יהושע30.04.20
46
לגבי הטענה שחברי אגו"ח רוצים: 1. להפוך את 770 למוזיאון 2. להרויח מכך פרנסה באופן אישי אלו טענות שקריות שהעסקנים המשיחיסטים מלעיטים אותכם, למנוע מכם לקיים את כל המנהגים התמוהים שלכם זה לא נקרא להפוך למוזיאון, 770 תמיד יישאר פתוח אף אחד לא חושב לסגור אותו, והבנין יהיה ברשות אגו"ח בדיוק כמו שאר הבנייני
חבדניק 29.04.20
הבנתי מיד שזה שקרי..
אבא 29.04.20
45
הגבאים התחלפו כבר עשרות פעמים מאז תשמ"ו.
למנדי - 1929.04.20
נכון - וזה ע"י בחירות מסודרות כהוראת הרבי ממ"ו.
עח29.04.20
44
בתור חבדניק אני יכול לומר שמעל 90 אחוז מחב''ד אינם משתייכים לפלג המשיחי. זה שנראה שיש כ''כ הרבה 'משיחסטים' זה רק בגלל שהם בד''כ צעירים שעושים הרבה רעש. שמסיטים אותם בישיבות מסוימות ואחרי החתונה הם 'יורדים מזה'... אז די להגיד שיש 'פילוג' בחב''ד כי המיעוט הזה לא נחשב!!!
חבדניק29.04.20
בתור חב"דניק א-מ-ת-י אני יכול לומר שאתה מכת מחלחלי הריב הקיצוניים של האנטים שמפרסמים ומיחצנ"ים את עצמם בכל התקשורת הישראלית ועוד קוראים לעצמם בשם "חב"דנירקים". שהשם ישמור אותנו מאנשים כמוך..
חב"דניק אמתית29.04.20
בתור חבדניק אני יכול להעיד שבחור מעין כותב התגובה הזאת הוא מהפלג הקיצוני שלנו (האנטים), והוא לא שייך אלינו. אל תגיבו לו הוא לא שווה את זה..
בחור חבדניק29.04.20
כל אחד נהיה חב"דניק יותר מהשני ..
יהושע30.04.20
43
באף חסידות לא קורה דבר יפה כזה! לומדים באותם חיידרים, באותם ישיבות, באותם בתי כנסת, באותם כוללים. ברור שיש מריבות. אבל זה מריבה בין אחים
חב"ד באחדות29.04.20
ממש ????
אבי29.04.20
כן, ממש כך!
יוסי29.04.20
נכון זה ממש ככה. חבל שלוקחים נושא שכבר מיצינו והבנו שאינו מפריע וטוחנים אותו שוב ושוב
דוד29.04.20
42
כל בית כנסת חב"ד, כל חיידר, כל כולל אברכים, יש אנטים ויש משיחיסטים. ביחד. באהבה גדולה. היכן תמצאו דבר יפה כזה??
אני גר בביתר29.04.20
41
אפי' הר סיני כבר לא קדוש אחרי שקיבלו בנ"י בו את התורה! אז הבית של הרבי לאחר שנפטר כן?!
יותר מהר סיני??29.04.20
אבל בית המקדש כן.. ועתידים בתי כנסיות שבחו"ל..
אבא 29.04.20
שכינה גלתתה לאיפה שנמצא נשיא הדור.
נכון אבל30.04.20
נשיא הדור זה אתם המצאתם... אבל זה לא באמת נכון...
חחחחח01.05.20
יש שיחה של הרבי בתורת מנחם תש"י שמדברת על קדושת המקום שבו פעל הרבי (הריי"צ) במשך 10 שנים, "שכינה לא זזה ממקומה וכו'). ועל אחת כמה וכמה המקום שבו פעל הרבי 42 שנה
חבדני"ק אמיתי30.04.20
מצטטים לך גמרא מפורשת שאין יותר קדושה בה"ס ואתה מביא לי שיחה שהרבי חולק ע"ז כאילו?! אתה הזוי או מה?
נישט נורמל01.05.20
40
אח"כ הם יספרו לנו כמה טוב בחב"ד... ושכמה הם נגד מחלוקת וכו'... עד... שזה מגיע אליהם...
גם חבד רבים29.04.20
לצערם ולצערנו בכל החוגים..
אבא 29.04.20
39
איזה מין טירוף זה להאמין על בן אדם שנפטר ונקבר לפני 26 שנים!! שהוא עדיין חי וקיים... כמו הנוצרים הקטוליים... מטורפים לגמרי המשיחסטים האלו!!
מנדי בנגקוק29.04.20
חוץ מקבוצת תימונהים שיש בחב"ד( כמו בכל חסידות) אף אחד לא מאמין בזה
לא נכון29.04.20
למה לבלבל את השכל?! מי נתן לך רשות לדבר בשם חב"ד?! הנה כמה עובדות: הרבי אמר: 1: דורנו הדור ה-ש-ב-י-ע-י הוא הדור האחרון. 2: נשיא הדור הוא המשיח שבדור וד"ל.. 3: נשיא הדור ח-י-י-ב להיות נשמה בגוף דווקא. אז לפי זה הרבי היה משיחסט, כמה חבל לכל האנטים, נכון?
ל29.04.20
תלמד את הספר תורת מנחם תש"י תדבר אחרת "אמר רב יהודה שאני נפטר ערכו לי מיטה מוצעת ונר דולק" הרבי לא עוזב אף פעם" "יעקב אבינו אבינו לא מת... "מה זרעו בחיים אף היא בחיים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
חבדני"ק אמיתי30.04.20
הגמרא מספרת על יעקב אבינו שנראה כמת אבל חייך כאשר עשו מת לידו, כמו כן רבי יהודה הנשיא הגיע לביתו בכל שבת לאחר פטירתו לעשות קידוש לבני ביתו, אמרו תלמידיו מי שיאמר רבי מת ידקר בחרב. למה להתפל לחבדניקים על דברים שאנו מוצאים כדוגמתם בגמרא?
משה29.04.20
דבר ראשון יש מהרש''א על יעקב אבינו לא מת דבר שני זה נלמד מפסוק יש פסוק שהרבי לא מת לא דבר שלישי הרמב''ם כותב את התנאים כדי להיות משיח הרבי לא עשה אפילו אחד אין להתפלא מזה שהרבי טעה בזהות המשיח מצינו גדולים ממנו כגון רבי עקיבא והלל שטעו והמשיח לא צריך להיות נשיא הדור כמו שבר כוכבא לא היה נשיא הדור
משיחיסטים זוזו30.04.20
הרבי עונה לכל (והוא היחיד) הפרמטרים דהרמבם. אין לי זמן להוכיח א''ז עיין בעצמך.
פשוט,לא!30.04.20
הם אמרו שמי שיודיע שרבי נפטר ידקר בחרב כי הבשורה היתה קשה מזל שלא דקרו את אם אני לא טועה בר קפרא (שאמר מצאראלים ומצוקים אחזו בארון הקודש נצחו אראלים את המצוקים ונשבה ארון האלוקים)
מישהי נורמלית29.04.20
[כמעריץ חב"ד] כן אבל הגמ' לא כתבה עליו שליט"א
אבא 29.04.20
איזו השוואה נוראית פשוט נורא ואיום! חבל שלוקחים את הדברים למקום של מדון ומריבה ר"ל הלא זה עתה אנו נמצאים בימי העומר שבהם מתו 24,0000 רבי עקיבא. בואו נלמד מטעויות של אחרים....
דוד29.04.20
מפורש בגמרא מסכת סוטה משה רבינו לא מת ובגמרא מסכת תענית: יעקב אבינו לא מת והרי מפרש בתורה שהם נפטרו. לכשתידע לתרץ על זה תתחיל לפתוח את הפה!!
ראובן29.04.20
יש מהרש''א
אחד30.04.20
אבל לא כתוב שליט"א על משה רבינו.. אף אחד לא בר סמכא להגיד על הרבה מה היה אומר בכזה מצב וברוב השפוי הסתפק והכריע להמשיך בצורה פשוטה המתקבלת על דעת ..
אבא 29.04.20
"דוד מלך ישראל, חי, חי, וקיים!" לא, אני לא משיחיסט, אבל כיף לראות איך אנשים חיים טוב מאד עם גמרא כמו "יעקב אבינו לא מת" (תענית ד.) ועם השיר כתוב למעלה.. אבל פתאום מפריע להם - אה, רגע זה הקנטה על חב"ד?! - סליחה לא הפרעתי..
יהושע29.04.20
חוצפה ורשעות יחד עם טיפשות להשוות את הרבי ליעקב אבינו דוד המלך ור"י הנשיא!! משוגעים רדו מהמשיחסטיות שלכם!
מנדי השפוי29.04.20
בכל דור ודור יש משה רבינו שבדור =שהוא נשיא הדור יעקב אבינו =נשיא דורו .דוד המלך=נשיא דורו. רי הנשיא=נשיא דורו הרבי שליטא מלך המשיח=נשיא דורנו
ששון30.04.20
אתם יכולים להחליט מכאן ועד מחר שהוא נשיא הדור אבל תכפו את דעתכם על כל הדור שממש לא מסכים לכך...
שפוי01.05.20
איך ליטאי מתנגד שלא יודע מה זה נשיא הדור ומה זה "משה רבינו שבכלל דור ודור" מסתדר עם השם מענדי?
יהושע30.04.20
38
כל החצרות זה כסף וכבוד.
האדמור מקאקער29.04.20
בחבד רבים על משיח
זלמן29.04.20
37
אויי עד כמה מנסים להכניס את חב"ד לכותרות, זה לא ילך לכם
123429.04.20
36
כתבה מיותרת אך גם ממש לא מדוייקת בלשון המעטה. כתב אותה מישהו מהצד המפסיד במקום לכתוב עובדות כתב מלא פלפולים עדיף שילמד גמרא או מאמר בזמן הזה. לגופו של ענין הציבור החבדי ברובו לא היה מודע למשפט שמתנהל, בציבור הרחב ההבדלים אינם כה גדולים ת"ל, ישנם קיצוניים שאוחזים את כולם בגרון משתלטים על כל דבר ומחנכ
לדייק 30.04.20
כדאי לך להסתכל באתר חבד אינפו ןלראות שמה כמה מענות של הרבי לגבאים
ששון30.04.20
35
כתוב: ויאמינו בה' ובמשה עבדו. כל המאמין במשה רבנו הרי זה כמאמין במי שאמר והיה העולם (מכילתא). בכל דור יש צדיק בבחינת משה רבינו. חלק מהאמונה היא גם הדביקות בצדיק, הידבק בתלמידי חכמים. ולכן מי שמאמין בקב"ה, מאמין גם בצדיקים והרבי הוא צדיק וראש בני ישראל. מי שמזלזל ברבי שהקים עולה של תורה ויהדות בכל ה
למתנגד 29.04.20
מי שמזלזל בכל הרבנים ובחז"ל שאין מחשבים הקץ שלא ייטיף מוסר
שמעון30.04.20
למגיב היקר שכנראה לצערנו לא בדק את העניין לפני שהגיב: ברשימה לפניך אציין את כל גדולי הדורות שגם "זילזלו" בכל הרבנים ובחז"ל (כלשונך) וחישבו את הקץ בספריהם: ר' סעדיה גאון - ספר אמונות ודעות, מאמר שמיני. הרמב"ן - ספר הגאולה, השער הרביעי (וכן בפרושו על התורה בראשית ב' ג'). ר' יצחק אברבנאל - מעייני הישוע
יהושע30.04.20
34
אז מה אם קבעה השופטת.. גם בארץ ישראל קבעו השופטים שיוסל אהרונוב לא יו"ר צעירי חב"ד, והוא מצפצף על השופטים.
יצחק29.04.20
שידעו כל קוראי אתר כיכר השבת: זה האנטים! בתקשורת הם מנסים להתיפיף ולהתיחצ"ן - אך זה לא יעזור להם! אנטים, אנחנו מקירים אותכם! מצפצפים על כל הוראות הרבנים והשופטים כאחד! מפזרים אלימות בכל מקום שהם רק נמצאים ואת האשמה? - מפילים על המשיחסטים!!
אנטים 29.04.20
33
אני חבדניק מלידה ורק בימים האחרונים התוודעתי לנושא הזה של המשפט על בעלות 770. מה זה אומר? שהרבנים והגבאים וכל אלה יכולים להמשיך להילחם על 770 ושיבושם להם אבל בין חסידי חבד זה ממש לא בא לידי ביטוי. רובם ככולם של החסידים מאוחדים ומדברים עם כולם ביומיום שלהם. כל האנשים הפשוטים הלא מפורסמים חיים בשלום ו
רציניים? 29.04.20
אתה מתכוין בטח שלקב"ה יש נחת מכולם הרבי זה פחות חשוב...
מייק29.04.20
32
קודם כל אין קשר בין הנוצרים לבין האמונה שמשיח יכול להיות מן המתים. חז"ל אמרו שמשיח יכול להיות "מן מתייא" (מהמתים) כגון דניאל. אבל האמונה שהרבי חי בגשמיות היא אמונתו של פלג קטן וקיצוני בחב"ד. כל חסידי חב"ד הולכים לאוהל של הרבי.
למגיב 1129.04.20
31
יש לי שאלה אם בעל התניא והרבי שליט"א יתגלו בעין ממש את מי החבדניקים יעדיפו?
מתנגד29.04.20
הם לא יעדיפו, זה לא בחירה..
אבא 29.04.20
את הרבי שליט"א, אליו אנו קשורים.
חסיד29.04.20
את הרבי זי"ע, אליו אנו קשורים.
חסיד29.04.20
את הרבי שליט"א מה"מ - אליו אנחנו קשורים.
חסיד29.04.20
השאלה צריכה להיות כזו: אם הקב"ה והרבי שליט"א יופיעו יחד את מי החבדניקים יעדיפו.{רמז:את הרבי אליו אנו קשורים}
חיים29.04.20
ויאמינו בה' ובמשה עבדו? א. אחרי שהאמינו בה' למ צריך גם את האמונה במשה עבדו? ב. רגע, מלשון הפסוק משמע כאילו האמינו לשניהם באותה מידה?! (רק שמשה הוא עבדו של ה') כך גם ליובאוויטש - הרב הוא משה שבכל דור ודור (ראה זוהר) ואם כן, אנו מאמינים בה' (מניחים תפילין, שומרים שבת, מתפללין אל הקב"ה שיביא את משיח) א
יהושע30.04.20
חזק! עיין פ''ב תניא
ממש כך30.04.20
30
אין ספק שלרבי יש נחת רוח גדולה מחסידיו בעולם. והנושא יתברר בקרוב לא אצל חוקות הגויים, אלא שהרבי יקום לתחיה, ויאמר לחסידיו אם הוא המשיח או לא.
רבינו29.04.20
29
הגבאים הללו נבחרו, בהסכמת הרבי, כבר בשנת תשמ"ו. הרבה לפנ הסתלקות הרבי בשנת תשנ"ד. מה לעשות? הם משיחסיטים. עוד דבר: כל רבני השכונה בבד"צ המקומי, משיחסיטים. הרב מארלאו, הרב אזדאבא, הרב שווי, הרב ברוין. דבר אחרון: הגבאים מתחננים: בא נעבור לדין תורה, בכל בית דין בעולם שתבחרו. אך הרב קרינסקי לא מסכים
שמוליק29.04.20
אותם רבנים שהזכרת(חוץ מהרב מארלאו שהוא לא היה משיחיסט) והרב אזדבא שאינו משיחיסט (הוא מפחד להיכנס ל770 בגלל שהם מרביצים לו מכות!!!) נשארו רק שווי וברוין ששניהם נבחרו בשקר!!!! (אותם גבאים גרמו לאנשים לקום מהקבר!!!(הם הצביעו בשם אנשים שנפטרו כבר) כדי לגרום להם להיבחר) וברוין בצמו אין לו תעודת סמיכה לרב
לא נכון29.04.20
28
והבדילנו מן הטועים [המשיחסטיים] ומן התועים ["הנורמלים"]
ברוך אלוקינו29.04.20
האם אתה למדת את משנת חב''ד עד כדי שתוכל לקרוא להם טועים ותועים??? הייתי ממליץ לך ללכת לפתוח את שיחותיו של הרבי. ולקבל מבט אמיתי על היהדות!!! (כמו למשל:למה הקב''ה ברא את העולם הרי אם הוא רצה להביא שכר, הוא יכל שלא ליצור טבע של נהמא דכיסופא ? וגם : אם אתה עובד בשביל לקבל שכר אז אתה עובד את עצמך ולא את
ראובן29.04.20
27
למה הם רבים שם כל היום??? למה הם לא יכולים להשלים כבר סוף סוף???
כל כך חבל...29.04.20
אף אחד לא רב. רק כמה עסקנים חושבים שהם ראשי התנועה רבים כל היום וכל האתרים מנצלים זאת היטב אבל בשונה מזה השונאים והמחבלים רבים כל היום עם סכינים.
ששון29.04.20
26
כל המגיבים שוחרי השלום. אף אחד לא רב, זה משפט שמתנהל כבר שנים על הבעלות למקום, בסה"כ רוצים להחזיר את 770 לצביונו המקורי, כרצון הרבי. אף אחד לא רוצה לסגור את הבית כנסת, זה סילוף ועיוות פסק הדין. מערכת כיכר, אתם ניזונים מקבוצות ווטסאפ מגמתיות וחסרי אמינות בעליל.
חיים29.04.20
25
רוב שכונת קראון הייטס משיחיסטים. זה עובדה. הבד"צ המקומי משיחיסט. הרבנים: אזדאבא, ברוין ושווי (נפטר מהקורונה). הגבאים מכהנים כבר מתשמ"ו, בהסכמה מלאה של הרבי
מענדי נחל'ה29.04.20
- נכון מאוד! המשיחסטים זה חב"ד האמתית.
יחי המלך29.04.20
אף פרט ממה שאמרת לא נכון. רוב תושבי קראון הייסט הם חסידי חב"ד שרצון הרבי וכובודו מעניינים אותו יותר מהכל, בניגוד לקהילת החוזרים בתשובה המעוררים בנפשם, שלא מוכנים לקבל על עצמם שום סמכות ומרות, שהתפתחה כאן בישראל. זה הוצאת שם רע ופשוט לא אמת לכנות אותם איך שבחרת לכנות אותם, רח"ל. הבד"צ המקומי, והרבני
איינער29.04.20
זה לא בית הכנסת שכונתי.
אבא 29.04.20
24
ברוך שלא עשאני חב"דניק
ברוך השם29.04.20
העיקר תלמד ותתפלל
אבא 29.04.20
ברוך שלא עשני ליטאי
ישתבח שמו29.04.20
- עשני חחח! גם לכתוב הליטאים לא יודעים??
עשני29.04.20
צריך לומר שמדובר בספרדי
כצ''ל30.04.20
מצטרפים חב''ד
גם אנחנו 07.08.23
23
למעלה מ 100!!! חסידי חב"ד נפטרו מהקורונה... והם יש להם עוד זמן לריב...
רחמנא ליצלן29.04.20
22
שטויות והבלים הגבאים האלה נבחרו ע"י בחירות פיקטיביות מטעם עצמם
ע29.04.20
צודק בהחלט!
חב"ד29.04.20
הגדרה מדויקת
קראון הייטס29.04.20
שטיות והבלים אגוח לא אחראי על ניהול הביכנ אלא על הבניה ועל הניהול הגבאים בסמכות רבני השכונה אחראים [ראה אתר חבד אינפו ]
ששון30.04.20
21
רואים שמשיחיסט עזר לכם בהכנת הכתבה. זה דידן נצח כפשוטו של הרבי והחסידים. וזכתה חב"ד בעוד יום טוב על דרך ה' טבת. אז קחו לחיים, גוט יום טוב
לא נכון29.04.20
בעז"ה כאשר הגבאים ינצחו ויעתרו אז יהיה יו"ט לכלל חסידי חב"ד..
יטיח29.04.20
כשמשיח יבוא - אז יהיה יו"ט לכל החסידים... (ולכל היהודים בעצם...)
רוצים משיח30.04.20
הרבי התנגד בתוקף במשך שנים להתערבות אגו"ח בעניין 770. "בשביל זה יש גבאים" - ענה הרבי.. וד"ל!
עי29.04.20
20
56 הצחקתני. ככר זה אתר אינפורמציה. אתם חסינים חסידים הא. למה שידלגו עליכם. רק תטיפו לנו מוסר. הא
56 תעשו חשבון נפש חבד 30.04.20
טיפש! הוא כתב לא להפיץ שום מחלוקת גם אצל הליטאים..
מגיב חכם30.04.20
זהו, תורת ישראל כבר אינה אקטואלית בשנת 2020 (72 למדינה) התקשורת החילונית שאינה בוחלת באמצעיים העיקר שיהיה עוד סקופ גם אםם זה על ראשו של האחר, חדרה גם אל הציבור החרדי, אין תורה ("לא תשנא" וכ"ו) אין מצוות ("ואהבת וכ"ו) אולי באמת אנחנו משתלבים עם החלונים ועוד מעט נהפוך ל"חרדי החדש" שנטול כל ערך דתי, וה
מי אתה?30.04.20
אם אתר אינפורמציה עניינו - הסקופ יותר חשוב מהאבהת ישראל אז שיסגרו את האתר!
לוי30.04.20
בגלל שנאת חינם נשרף לנו הבית! אבל כנראה מגיב 58 ילחם שהשוויון ישמר - ובית המקדש? 2000 הסתדרנו בלעדיו, נשרוד עוד 2000...
מנחם30.04.20
בגלל שזה אתר "אינפורמציה" אז טענת האחדות והמלחמה במחלוקת איננה רלוונטית? בתקופת הקורנה ורגע לפני בא משיח צריך להתחזק בזה, גם אם זה יוצא את האתר הנכבד פחות מקצועי! נלחמים במחלוקת אצל כווווווווווווולם!
יהושע30.04.20
19
מי השפוי? מי שמבקש להתדיין בפני בית דין רבני , או מי שפונה לבית משפט? קצת סדר במחשבות לא יזיק.
יהודי29.04.20
סיפור ארוך: הלכו לבית דין רבני ליובאוויטש (שהרבי מינה) והם פסקו ש770 שייך לאגו"ח, אך הגבאים המשיחיסטים לא קיבלו את זה, לכן הרבנים פסקו שעל מנת להוצאיא את דין התורה לפועל מותר ללכת לבית משפט. כמובן שאחרי פסק כזה המשיחיסטים תמיד ידגלו בזה שהם רצו ללכת לרבנים שלהם... (בד"ץ קראון הייטס שם הרוב משיחיסטים
יהושע30.04.20
18
זה שטויות. הרוב המוחלט של השכונה, לפי כל אומדן, אינו משיחי. הבלאגן מתחיל מהצעירים המוסתים שבאים כל שנה מהארץ ועושים בלאגן
מענדי29.04.20
אולי תסביר לי מה זה משיחי
ששון29.04.20
מי שמאמין ברבי שהוא מלך המשיח כפי שהתבטא בעצמו ללא פשעטלאך.
מאמין29.04.20
זה מחזק בי את התחושה שהמשיחיסטים הם סתומים..
מייק29.04.20
מי שהולך בדעת הרבי
ע29.04.20
הגבאים נבחרו בבחירות חופשיות ע"י אנשי השכונה , הרוב רוצה בהם.
דודי29.04.20
17
שוב ושוב אותה טעות. אף אחד בחב"ד לא אומר ה'פלג המשיחיסט'. תבדקו אותי. אתם מנסים להשוות את זה לפלג הירושלמי אבל זה פשוט לא הקונספט!!!
rich29.04.20
טעות בידך צא ותבדוק
ישראל29.04.20
הנה, אני חבדניק, ואנחנו כלל לא רואים את המשיחיים כפלג של חב"ד, הם כבר משהו אחר
לונדון29.04.20
חחח זה יפה ש10 אחוז מחב"ד "הנורמאלית" לא רואים במשיחיסטים חלק מחב"ד אלו שמתכחשים לעידודים הרבים שמתועדים אגב של הרבי בשירת "יחי אדוננו" וכל השיחות האחרונות שלו ומכנים את החסידים האמיתיים כמעין שם מוזר כזה "משיחיסטים" כאילו הם לא קשורים אלינו ולרבי - הם הם הקומ
חב"דניק אמיתי29.04.20
מי שאין לו הבנת הנקרא שלא יגיב: הוא כתב לטובת המשיחיסטים!!!!! שהם לא פלג אלא חלק ממש מחב"ד
יהושע30.04.20
אף אחד לא בר סמכא להגיד על הרבה מה היה אומר בכזה מצב, ובהרוב השפוי הסתפק, והכריע להמשיך בצורה פשוטה המתקבלת על דעת ..
אבא 29.04.20
16
בעזרת ה' 770 יחזור להיות בית כנסת בית המדרש של הרבי ולא ישמש עוד רחבת התפרעויות של אנשים שמרחיקים אנשים מדרך החסידות וגורמים לעשרות אלפי אנשים נזקים (גם ממוניים)
צבי29.04.20
15
רואים שמשיחיסט עזר לכם לכתוב את הכתבה. כל מי שיראה את הפסק דין יבין, שקשה מאוד עד בלתי אפשרי לערער על הפסק דין, זה פסק דין סופי!!!! וזה הגיע לאחר כל!! הטיעונים של שני הצדדים, וממילא אין לאותם משיחיסטים טענות שיזרו להם לערער על פסק הדין,וגם אם ינסו, לא יתחיל משפט עד שאגו"ח יגמרו לעשות את השינוי שהרבי
לא נכון29.04.20
גוט יום טוב
100 אחוז29.04.20
להזכירך אדם נכבד, היו עוד עשרות "גזר דינים סופיים" בעניין 770..
טחו29.04.20
גוט יו"ט גוט יו"ט
100 אחוז29.04.20
כמשיח יבוא נצעק כולנו גוט יום טוב מי שמסכים איתי שיכתוב גוט יום טוב למטה (רמז: לא צריך להיות חב"דניק...)
יהושע30.04.20
בעז"ה כאשר כאשר הגבאים ינצחו וקרינסקי יפסיד נצעק כולם גוט יו"ט גוט יו"ט! מי שמסכים איתי שיכתוב למטה גוט יום טוב..
מנדי29.04.20
גוט יום טוב
ששון30.04.20
14
מנסים להדביק תווית של אלימים והזוויים למשיחיסטים, הרב לנדא רבה של ב"ב היה עד פטירת אביו לאחרונה מגיד שיעור ודמות חינוכית חשובה בישיבת חבד בצפת שהיא המעוז של המשיחיסטים.
הכל כלול30.04.20
עוד היום הגבאים בסמכות הרבנים ינצחו ולחבד היתה אורה ושמחה דידן נצח דידן נצח דידן נצח דידן נצח דידן נצח יחי המלך יחי המלך יחי המלך יחיהמלך יחי המלך
ששון30.04.20
13
נשאר ותאבו בידו כן יובידו כל אויבך ישראל אמן
אביבה 29.04.20
12
יחי המלך המשיח
חבד"ניק29.04.20
11
מצחיק שכמה אנשים מקבוצת המשיחיסטים כותבים משפטים שקריים וסומכים על כך שהגולשים שאינם חבדיים 'יקנו' את זה: 1. 770 ששוכן בשכונת קראון בייטס מעולם לא היה נחשב לבית כנסת פרטי של תושבי השכונה אלא במובן עולמי של כלל חסידי חבד בעולם (כשהרבנים ערכו חוזה עם כללים אחד מהם היה שרק הם יוכלו לסדר קידושין, והסעיף
חבדניק29.04.20
מצחיק שהאנטים הלא שפויים חושבים שהגולשים בכיכר השבת יקנו את הייחצנות הקיצונית שלהם, אז בו נדבר בעובדות: 1: הרבי הורה שמי שיהיה אחראי על 770 - הם גבאים שיבחרו בבחירות ע"י ת-ו-ש-ב-י ה-ש-כ-ו-נ-ה. נקודה סוף פסוק. 2: אף גבאי לא הועף אחרי ג' תמוז - למה לבלבל בשכל? - אתה חושב שמישהו פה קונה את השטויות וה
חב"דניק29.04.20
מצחיק שהאנטים הלא שפויים חושבים שהגולשים בכיכר השבת יקנו את הייחצנות שלהם: 1: הרבי הורה שמי שיהיה אחראי על 770 - הם גבאים שיבחרו בבחירות ע"י ת-ו-ש-ב-י ה-ש-כ-ו-נ-ה. נקודה סוף פסוק. 2: אף גבאי לא הועף אחרי ג' תמוז - למה לבלבל בשכל? - אתה חושב שמישהו פה קונה את השטויות והייחצנות שלך?? אנשים פה לא תמימ
חב"דניק אמיתי29.04.20
10
אין צורך בכתבה זו אני אומר. כתבה זו נועדה אך ורק לעורר פרובוקציה חזקה. חב"ד תמשיך להתנהל איך שהיתה עד עכשיו, והכל תחת מרותו של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, יש המון שיחות ומכתבים שכתב, הוא אינו צריך שום אדם בכדי לקבוע את דבריו, היות ודבריו אינם נשמעים לשתי פנים ח"ו! ולכן, היות והרבי שליט"א מלי
יחי המלך המשיח!30.04.20
מילת שליטא פוסל הכל מלפניו
aaron levy30.04.20
9
באתרים החבדיים אפילו אלו המשיחיסטים דיווחו על העובדות לפיהם הפסק נראה סופי ויד השפויים חוזרת לשלוט. אבל כאן נכתבים דברים מנותקי הגיון שנכתבו כפי הנראה על ידי משיחיסט שמחפש להפחית את הנזק התדמיתי לפלג. ככה זה שחרדים מנהלים אתר חדשות...
מפתיע לגלות שאתר ככיכר השבת מסתמך על מקו29.04.20
8
מה זה לפנות לערכאות? איפו נשמע דבר כזה אצל אנשים חרדים לדבר ה'?
מוטי29.04.20
סיפור ארוך: הלכו לבית דין רבני ליובאוויטש (שהרבי מינה) והם פסקו ש770 שייך לאגו"ח, אך הגבאים המשיחיסטים לא קיבלו את זה, לכן הרבנים פסקו שעל מנת להוצאיא את דין התורה לפועל מותר ללכת לבית משפט. כמובן שאחרי פסק כזה המשיחיסטים תמיד ידגלו בזה שהם רצו ללכת לרבנים שלהם... (בד"ץ קראון הייטס שם הרוב משיחיסטים
יהושע30.04.20
7
אני בשוק. כתבה הזויה ומנותקת. מדובר בנוקאאוט מוחץ למשיחיסטים, אחרי סחבת רבת שנית. ומה אתם כותבים? שאולי יהיה ערעור ומערבבים עם הקריאות לאחדות (מה הקשר?). נראה שהכתב שלכם משיחיסט. נא לתקן בזריזות
אני בשוק29.04.20
6
מה יהיה הסוף איתם?! יום אחד משלימים?! יום אחד הולכים לבית משפט?!
חב"ד מה קורה?!29.04.20
הלכו לבית משפט כבר לפני כמה שנים ועכשיו יש פסק
חבדניק29.04.20
5
הרוב בחב"ד הם המשיחסטיים?
לא הבנתי29.04.20
כן, המשיחסטים הם הרוב. ושאף אחד לא ינסה לבלבל את השכל שלא..
ע29.04.20
ממש ממש לא הם סתם עושים רעש נגד רצון הרבי
תבין29.04.20
לא, הם אולי 30%
חבדניק29.04.20
האנטים הם רוב
כעי29.04.20
הוא אמר משיחסטים - לא אנטים!
עאי29.04.20
לא
תבין29.04.20
מה זה משיחסטים יחתיכת עצניק
ששון29.04.20
4
אוף, תורידו את הכתבה הזאת מפה.
כנע29.04.20
3
אין צורך בכתבה זו אני אומר. כתבה זו נועדה אך ורק לעורר פרובוקציה חזקה. חב"ד תמשיך להתנהל איך שהיתה עד עכשיו, והכל תחת מרותו של הרבי שליט"א מליובאוויטש מלך המשיח, יש המון שיחות ומכתבים שכתב, הוא אינו צריך שום אדם בכדי לקבוע את דבריו, היות ודבריו אינם נשמעים לשתי פנים ח"ו! ולכן, היות והרבי שליט"א מלי
מעניין איך זה...30.04.20
"שליט"א" "מלך המשיח"... פחחחח... הזויים ומטורפים לגמרי המשיחסטיים האלה... חחחח
מנדי השפוי01.05.20
2
כן אבל לצערי הדור של הרבי עבר ובטל ולכן צריך לחכות למשיח של הדור הזה.
ל3129.04.20
איך אתה מדבר?! עפ"ל!!! נ.ב. - זה דוגמה לאנטי ממוצע - חושב שמה שהרבי אומר זה בגדר של היצע גרידה..
יל29.04.20
למה כל מתנגד ממוצע שמדבר על משיח הופך לאנטי? (אתה יכול לדון לכף זכות שגם הלטאיים מתעניינים במשיח..)
יהושע30.04.20
1
יש לציין שבקשו מהצד האנטי לבוא לדין תורה והם לא רצו
ששון29.04.20
למה אתה לא כותב לאיזה רבנים הם רצו לקחת אותם???
מ''מ כהן29.04.20
אני חושב שהיו צריכים להביא אותם לרבנים ליטאים רק כך האנטים יהיו מרוצייםםםם..............
ששון30.04.20
יש לציין שביקשו בצד ה-מ-ש-י-ח-ס-ט-י לבוא לדין תורה ולא באו..
נמ29.04.20
אתה מבלבל תמח יאנטי
ששון30.04.20
למה לקשקש?! קרה בדיוק ההפך! - הגבאים רצו ללכת לדין תורה, וקרינסקי לא הסכים, ולכן יצא עליו חרם ש"לא ציית לדינא" מבד"צ קראון הייטס..
יל29.04.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

חג הפסח והכנסת ספר התורה בבאבוב בניו יורק | סיקור וגלריה

חיים רוזנבוים | 11:37

חנוך לנער

לרגל תחילת זמן קיץ וגזירת הגיוס: אדמור"י בני ברק התכנסו 

חיים רוזנבוים | 11:03

פסח כהלכתו

מאפיית מצות בקוממיות ועד ביזת הים וחלוקת מצה בקרית גת 

חיים רוזנבוים | 09:57

כהלכתו ככל משפטו • תיעוד

מים שלנו, הלל וסעודת הבעש"ט | חג הפסח בסקווירא מב"פ

חיים רוזנבוים | 09:55

בן שמונת ימים 

לְתוֹרָה וּלְחֻפָּה וּלְמִצְוֹת: שמחת הברית לנכד האדמורי"ם בב"ב 

חיים רוזנבוים | 09:54
ש

מוצף בפניות

התעוררות עצומה למצוות תפילין בכל חלקי העם

אסף מגידו | מקודם

כי הנה המלכים

הגיסים האדמו"רים מויז'ניץ ובעלזא נפגשו באיסרו חג | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

מגודלים בנעוריהם

ילדי ירושלים התאספו יחדיו ברחובה של עיר | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

חג המצות לה'

למי המשפיע רבי אלימלך בידרמן מכר את החמץ?

חיים רוזנבוים | 01.05.24

עוגות מצה

האדמו"ר סחב את דליי המים עד למאפיית מצות | תיעוד 

חיים רוזנבוים | 01.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

פירותך מתוקים

צילך נאה | ברכת האילנות בחצה"ק נדבורנה באניא 

חיים רוזנבוים | 01.05.24

ברכת מועדיך

חג הפסח בחצר הקודש בוטשאן | תיעוד

חיים רוזנבוים | 01.05.24

גלריה מסכמת

משאיבת 'מים שלנו' ועד הקבל פני רבו - סיקור נרחב מחג הפסח בחצה"ק ויזניץ

חיים רוזנבוים | 30.04.24

צפו בתיעוד

"בזכות ספירת העומר"; כך נעלו בקאסוב ויזניץ את חג הפסח

חיים רוזנבוים | 30.04.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

גלריית תמונות

האדמו"ר חילק שיירי מצה לחסידים; טיש נעילת החג בלעלוב

חיים רוזנבוים | 30.04.24