כיכר השבת

"רבם דקרו"

סערה: הגר"ב לאזאר התראיין ל'משיחיסטים'

רבה הראשי של רוסיה, שניסה לקדם יוזמת שלום בתוך חב"ד, העניק ראיון לעיתון של הפלג המשיחי ועורר סערה רבתי בתוך החסידות: "חוסר אנושיות", הגיב אחד משליחי חב"ד (חסידים)

92
שאול כהנא | כיכר השבת | י' בתמוז | 02.07.20
הגאון רבי בערל לאזאר
הגאון רבי בערל לאזאר (צילום: הקהילה היהודית)

שליח חב"ד ורבה הראשי של רוסיה, הגאון רבי בערל לאזאר, העניק ראיון לעיתון "בית משיח", של הפלג המשיחיסטי בחסידות.

על הראיון בישר אמש בציוץ בחשבון הטוויטר שלו, עוזרו של הרב שייע דייטש שכתב: "ראיון חג נרחב ומיוחד עם הרב הראשי שליט"א, לכבוד חג הגאולה י"ב-י"ג תמוז, השבוע ב'בית משיח'", לצד צילום מסך מכותרת הראיון.

מספר חסיד חב"ד הגיבו בחריפות נגד הראיון, בהם גם שליח חב”ד בטורקיה, הרב מנדי חיטריק שצייץ בתגובה: "רבם דקרו".

הוא הסביר, "זה לא רק משיחיסט או לא. אלא זה גם חוסר אנושיות. בן אדם שקיבל גיבוי מלא מלא מלא של הממסד החב"די פתאום בא ותומך בעיתון שלוחם ולחם נגד הממסד. הזוי".

הבכי של הרב לאזאר בהתוועדות זום

כזכור, בתקופה האחרונה, בעקבות התפרצות הקורונה בגל הראשון בקרב חסידי חב"ד, יזם הרב לאזאר מהלך של אחדות בין הפלגים בחב"ד, מה שככל הנראה הוביל לראיון השנוי במחלוקת.

בעקבות הסערה, התראיין הרב באתר החב"די COL, שם הסביר להרצל קוסאשוילי כי אם מישהו נפגע מכך, "אני מתנצל ונתקן".

על יוזמת האחדות שלא ממש הצליחה אמר הרב לאזאר, "קצת נרדמתי לאחרונה אבל אני ימשיך. היו הצלחות גדולות" - למרות שגם לדבריו, "פספסנו את המומנטום".

הרב הבהיר כי הוא אינו יוצא נגד הממסד החב"די, ואמר בראיון כי "המרכז לענייני חינוך הוא ארגון הגג שלנו", ובהתייחס לעיתון הרשמי של חב"ד, מגזין כפר חב"ד אמר: "הרבי קרא לו שופר, עיתון עם קדושה בפני עצמה".

תוכן שאסור לפספס
92 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
55
אגב לא כל מי שגר בחו"ל הוא שליח חב"ד, מענדי חיטריק שעורר את הסערה הוא אינו שליח חב"ד! מהכרות אישית! וגם אם הוכ ירצה לקרוא לעצמו שליח חב"ד אז שידע שכך שליח של הרבי לא מתנהג!!!
חבדני"ק03.07.20
שליח לכל דבר ועניין, מאיפה הבאת את זה? ומה עוד לדעתך יכול לגרום ליהודי חרדי להתגורר במקום כזה?
פיני03.07.20
54
אם הוא חי ואם לאו
"רבם דקרו" (בכותרת) - אחלה מטאפורה למצב02.07.20
תתבייש לך
לץ02.07.20
53
כל הכבוד לרב לאשר רב משכמו ומעלה
דיני02.07.20

הצגת כל התגובות

52
ב"ה לובאוויטש גדלה מאוד בארבעים שנה האחרונות. ומותר שיהיה תחרות בין עיתונים (התחרות טובה לצרכן) ןב"ה אף אחד לא פוגע בשום ממיסד אלא כמה עיתוניים מאוכזבים שלא הם עשו את כתבת השבוע. למה אתם נותנים מקום ללשון הרע רכילות ושנאת חינם?
ריזי02.07.20
זה לא תחרות על מנויים. זה ויכוח אידאולוגי - השקפתי
ריזי02.07.20
51
משיח משיח משיח אוי יוי יוי יוי יוי מחר הוא בא
קרמבו08.07.20
50
איזה ביזיון לאנטי משיחיסטים בחב"ד, שחיים ככה בבועה דמיונית, ומבחינתם להכיר בזה שיש משיחיסטים ויש להם עיתון זה חרפה. יש לשונאים והמחבלים ממי ללמוד הלכות שחצנות. מעניין למה קומץ הזויים מזועזעים שכזה מתפרסם ככה בכיכר השבת, כאילו מערכת האתר לא יודעת שחב"ד שלווה ורגועה, ותמשיך להיות כזו גם עם עוד מאה אנט
איזה כבוד לחב"ד02.07.20
49
כיהודי (לא חבדי) שמכיר את ר בערל אישית ...הוא אישיות משכמו ומעלה וכל מעשיו הם לשם שמים ללא קמצוץ של אגו ..וכנראה בגלל זה משמים מסייעים בידו בהצלחה גדולה..לא ברור לי למה הוא התראיין אליהם אבל בטוח שיש לו סיבה טובה והוא מנסה לעשות שלום בן תלמידי הרבי זצוק"ל
דוד02.07.20
48
אנא מכם תורידו את הכתבה הריקה הזאת. אנשים נלחמים על חייהם זה לא הזמן לכתוב דברים של הבל וריק. לאף אחד לא מעניין למי הוא נותן ראיון זכותו לעשות מה שהוא רוצה. העיקר שלא נעורר דברים המבאים לידי שנאת חנם!! נא להוריד את הכתבה הזאת!!
שלום02.07.20
47
סתם כתבה וכותרת השלוחים עובדים יפה,כולם אוהבים את חב"ד ,כל אחד קורא מה שבא לו רבי יש אחד,חסידות אחת כולם חיים כמו שצריך המוסדות שלנו משותפים לכולם, סתם בזבוז של כתבה
מנחם02.07.20
נכון לגמרי
ע02.07.20
46
לאן הגעתם: יהודי גדול רוצה רק טוב. דוחף גל חיובי ואתם מתעסקים בלמי הוא התראיין האם זה חשוב למי הוא התראיין העיקר הוא המעשה הורדת האיו והרמת האין תנו יד לשלום כופפו את האני ותנו לאין להתרומם ולתפוס מקום.
בנימין רבינוביץ03.07.20
45
העיקר שאין סרטונים עם מכות בין הפלגים כמו ב-770
גור אריה02.07.20
44
אנשים בבידוד ולכן הם רבים כל היום
משעמם02.07.20
43
אין הבדל
מה שמראה שבתכל'ס כולם שם משיחיסתים02.07.20
42
סתם פוליטיקה זולה למה מערבבים את האנשים כל החבדניקים מאמינים שזה הרבי שלהם.. אין מה לעשות שיתמודדו וכבר שמשיח יגיע
שטויות02.07.20
41
לא סערה ולא נעליים. זה סה״כ נקמה מתוקה של אהרונוב בברל לזאר. כל הכבוד לרב לזאר שלא נגרר
יוסי 03.07.20
40
מישיכיסתים הם עדין אנשים וזה שיש להם דעה מסויימת זה לא אומר שצריך לירמוס אותם צריך לקבל כל אחד גם אם הוא שונה מאיתנו!!
אדם02.07.20
39
אוי להם למשיחסטיים ההזויים מיום הדין!! מה הם חושבים להם? שהוא עדיין חי נושם וקיים? מה זה השטויות האלו?
שליט"א?!02.07.20
תלמד תורה זה יכול להיות לא הכל עובד לפי השכל שלך
דוד02.07.20
תלמד תורה ותתרחק מכתות משיחיות!!
כוזרי שני02.07.20
אבל יש לי בעיה אם אני ילמד תורה אני יגיע לגמרא (תענית ה,ב) שכתוב בה שיעקב לא מת ואם אני יכנס קצת יותר ללימוד אני יראה שיש מפרשים שלא מת כפשוטו (למשל פירש"י שכותב ש "הא דחנטו.. נדמה להם שמת אבל חי הי'... (וכ"מ בתוס' שם וכו')) אז אפי' אם אתה תסבור שהמצב היום הוא לא כמו אז, אבל אז לפחות אל תקרא למשהו א
בעיה02.07.20
נראה לי שחסר לך הרבה מאוד שכל!
מה עם השכל??!02.07.20
נכון שצריך גם שכל. אבל רק "גם". כי אם זה רק שכל בסוף מי יודע לאן תגיע. הנאצים הרגו - עם שכל. הם לפי השכל שלהם הגיעו למסקנא שצריכים להרוג. אבל אנחנו יהודים. והמעלה שלנו הוא שחוץ משכל יש לנו קודם כל ביטול וקבלת עול להקב"ה ותורתו. אז יש לנו תורה, והתורה הוא אמת - אפילו אם אני לא מבין בשכל אם אתה לא
שכל02.07.20
נראה לי שחסר לך קצת קבלת עול! יש את התורה והוא לפני השכל! מה שכתוב בתורה הוא אמת לאמיתו גם אם אתה לא מבין בשכל שלך! אז אם משהו סובר משהו ע"פ תורה (ואם רק תבדוק קצת תראה איך זה ע"פ תורה) - אפילו אם אתה לא מסכים לזה תכבד את שיטתו ואל תקרא לו שמות חמורות כמו "כת..." וכו' אז לפני שכל - קבלת עול וביט
מה עם קבלת עול?02.07.20
38
בחב''ד אין פילוג פשוט יש 2 דעות אחת יותר מפרסמת משיח כמו השיחות האחרונות ששמענו מהרבי ויש דעה שניה שיותר לומדת זהו אין כזה דבר משיחיסטים אנטים כולם חבדניקים כולם מאמינים שהרבי הוא המשיח ושהוא צריך לגאול אותנו אנו רוצים משיח עכשיו יחי אדונינו מורינו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד חוץ מזה זה לא נושא לדיו
חסיד חב''ד02.07.20
אני חבדניק נורמאלי שיודע את האמת שלצערנו הרבי נפטר לפני הרבה שנים לצערנו הרב -- וצריך להתקדם! אין מה לעשות הוא נפטר וחייבים להמשיך ואם לא התנועה תתרסק מבחינה רוחנית... היא תהיה כמו מזרוחניקים... אם אין מנהיג אין חסידות וכאן רואים איך שכל חסיד מושך לכוון שלו.. הלוואי ונפקח את העיניים וניקח אחרי
חבדניק02.07.20
אחד מהשניים או שאתה שקרן או שאתה מטומטם, כי חבדניק לא חושב ככה... גוט שאבעס.
יוסף03.07.20
אז אז אז המשיח חי או מת?
אליעזר מנחם02.07.20
37
שייע דייטש דואג כל הזמן ליח"צ לרב, להגדיל את שמו ולפארו
שייע02.07.20
36
לבית משיח התראיינו במשך השנים, מזכירי הרבי, הרב גרונר והרב סימפסאהן, רוב חברי בדצ קראון הייטס, רוב חברי בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש, כל רבני קהילות חב"ד הגדולות בארץ ובעולם, רוב מוחלט של הרבנים הגדולים של חב"ד בעולם בדור האחרון (למשל: מארלאוו, אשכנזי, הענדל, פעווזנער ועוד). הרב לאזאר הוא עוד אחד
בדיחה 02.07.20
אז למה הוא רץ להתראיין לCOL ולהסביר?
מוזר02.07.20
הוא רץ להתראיין לCOL בגלל שהוא רצה להסביר שכוונתו לא היית לפתוח מחלוקות וביקש סליחה אם פגע והוא גם הסביר שללכת ולהתראיין לעיתון כזה זה לא כזה גרוע כמו שאתם חושבים אם אתם חושבים שזה גרוע אז אולי גם שלא יראיינו ולא יכניסו דברי קדושה בתוך ניו יור טיימס וכו' הרי זה טומאה!!! אז הוא בא להסביר שבדיוק כמו ש
יהודי02.07.20
35
שימו לב בסרטון למילותיו של הרב בו הוא זועק ובוכה שהרבי יגאל אותנו מ'הלות פנימי' הזה א. זה סימן מובהק שהוא כמובן סובר שהרבי מלך המשיח ויגאל אותנו נאו. רובו ככולו של הציבור החבד"י סובר כך מי שסובר אחרת אלה לא חסידי חב"ד!כי זה נוגד למה שהרבי אומר בשיחותיו לסיום לכל המקטרגים לעולם אבל לעולם לא תצליחו לה
כבש מאזור הדרום04.07.20
34
אהבת ישראל אחדות זה דבר חשוב וצריך לחתור אליו. וכל העסקנים שחושבים על עצמן ועל הכבוד המדומה שיעשו תשובה. זה לא אידולגיה זה כיסולגיה. וכו. אתר שמתימר ליצג את הדת לא אמור לתקוף. אלא לעודד
ללא שם02.07.20
33
סתם כתבה שמחפשים מריבות חושבים שאם בכל החצרות יש פילוג אז גם בחב"ד טעות! יש אהבת חסידים ופועלים יחד ומתראיינים לכל מי שמבקש לומדים באותם המוסדות בהצלחה בכתבה הבאה, כתבת האחדות
יוסף 02.07.20
32
טוב אני מציע לכל מי שמתעצבן על העלאת הכתבה לשלוח לאיימיל הזה בקשה יפה ומכובדת להוריד את הכתבה הזאת ומהר! kikar@kikar.co.il
ע02.07.20
31
הרב לאזר רצה לעשות "שלום", ובפועל רק הרבה "מחלוקת"
מי היה מאמין02.07.20
30
מנסים בכוח לעשות כותרות, וואלה הפעם לא הצלחתם, אז אחד ה׳שליחים׳ אמר, אחד מתוך 6000.. ומי אמר שהוא באמת שליח..
חחחח 02.07.20
29
תפסיקו עם זה? כל חבדניקים יש לו מחלת משיח? וההבדל אחד יותר אחד פחות אחד מדבר בקול רם,ואחד בנסתר ! וזה פשוט כי הרבי אחז שהוא משיח!!!!!!!
יוסי03.07.20
28
סערה בכוס מים. חב"ד מאוחדת. כולם אוהבים את כולם. חבל שהנהלת האתר לא כתבה על האחדות הנפלאה שהייתה עכשיו בתקופת הקורונה , איך שלוחים שלא דיברו שנים עשו התוועדות משותפת והתחילו לשתף פעולה. סור מרע ועשה טוב. בקש שלום וכו'.
שליח חב"ד ס. פאולו ברזיל02.07.20
27
אולי הרב לאזר עצמו גם משיחסיט.... אי אפשר אף פעם לדעת...
לך תדע...02.07.20
26
ביג דיל סערה אף אחד לא שמע על הסערה הזאת והאתר הזה הופך כל דבר קטן בחב"ד לסערה
ע02.07.20
25
נו באמת, סערההה בכוס תה. עיתונות צהובה...
חבדניקית02.07.20
איך משנים את הפוינט לצבע צהוב?
צהוב?02.07.20
24
איזה סערה רבתי בתוך חסידות? למה לפרסם את הכתבה הזאת למי ולמה זה טוב?! סתם "חכמולוגים" שפרסמו את הכאב בטן בלי לחשוב פעמיים... חבל על החילול ה'... (במיוחד על החלק של COL בזה...)
חב"דניק02.07.20
סך הכל ציטטו ראיון לאתר של חב"ד. לך תגיב להם שהם עושים חילול ה'
חב"דניק02.07.20
כתבתי, אבל הם לא מעלים...
חב"ניק02.07.20
23
מה. העינין לפלג מה.... ה משיחיסטים אני לא אמנם לא משיחיסט אבל מה זה הכותרת הזאת כיכר השבת זה מה שאתם מפרסמים לנסות לחצות אותנו לשתים עוד יותר בכוח
חבדניק 02.07.20
22
שאול הזה לפי שאר הכתבות שלו באתר נראה שהוא חובב מחלוקות ופירוד הלבבות ח"ו (על גור סאטמר וכו') כנראה הוא לא שמע על מה שכתוב כאן בתחתית על תגובה "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר מִרְמָה..."
ע02.07.20
לא מובן למה אתה כותב ככה על יהודי [ שאול הזה"]?! תקרא מה שכתבת נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע;
b02.07.20
21
למה להרבות מחלוקת? לא חבל על יוזמת השלום של הרב הראשי?
עד מתי?02.07.20
20
לעשות פילוג יותר ממה שבאמת יש נכון שיהיו קיצונים לפה ולשם. להגדיר אותנו כעיתון שלוחם נגד המוסד? חוסר אנושיות??? אז לקחו מישהו קיצוני. תבינו שכולנו קומה אחת - וכל אחד מתוקן מחברו דווקא ע"י חברו. די לשסעים! זה פוגע בכל אחד מאיתנו
כיכר השבת מנסים02.07.20
19
אחיי ורעיי אני אברך חבדי שמתגורר באחת הקהילות הגדולות בארץ של חב"ד ובאמת אין פילוג! אנו מתפללים יחד. לומדים יחד. מתוועדים יחד. עובדים יחד. מחנכים את ילדנו באותם חיידרים. והכל נהדר. ההבדל הוא קטן והוא מבחינה אידאולוגי בלבד. חבל שמשדרים לכאלה שאינם מחב"ד שיש מחלוקת וכו' הייתי שולח לכם סירטון של התו
מנחם02.07.20
כל ההבדל אם הרבי חי או מת, זה לא כזה קטן
"קטן"02.07.20
כולם יודעים שבגשמיות הוא לא איתנו רק קשה להם להאמין כי אחרי ג' תמוז הם חטפו שוק לכולנו בסופו של דבר יש את אותה שיטה ודרך בהמשך עבודת השליחות כולנו שלוחים של הרבי ההבדל הקטן והיחיד זה האם הוא חי או לא וכולנו סוברים שברוחניות הוא חי 'וצדיק דאתפטר אשתכח יותר וכו') זה שהיה את ההסתלקות זה רק גרם שיותר הו
זה לא ממש ההבדל02.07.20
אז אתם ממש מטומטמים ולא מקורקעים בעליל!!!! לא האמנתי שיש כאלו אנשים בימינו ועוד יש לכם כמות של אנשים בכת ההזויה הזו...
@@02.07.20
18
רוב התושבים כאן בכפר חב"ד מסכימים שהרבי הוא לא המשיח, וזאת על פי דברי הרבי עצמו שמשיח יעשה פעולות (שעדיין לא נעשו) כאשר הוא נשמה בגוף עוד לפני תחיית המתים המצומצמת של הצדיקים הגדולים (שבה הרבי גם אמור לקום). כך שהרבי עצמו קובע שאדם שנפטר לא יכול להיות המשיח!!! אז ברור שהרבי קדוש וטהור והחזיר הרבה
כפר חב"ד03.07.20
בכפר חבד אתה לא גר וזה בטוח. אף אחד בכפר לא חושב את מה שכתבת, והרבי בעצמו אמר שנשיא הדור הוא המשיח שבדור ומאות רבנים חתמו על מכתב שהרבי הוא נשיא הדור ואין על זה שום חולק. ואף אחד לא יגיד לך שאחד הרבנים הליטאים הוא המשיח. גוט שאבעס.
יוסף03.07.20
17
הכונו לביאת הפסיכיאטר
יוספי02.07.20
16
30 שנה לפחות?
האם זה קשור לעובדה שחבירו פוטין יהיה נשי02.07.20
15
תתבישו לכם!!!!! כיכר השבת אתם כותבים שאין לשלוח תגובות של "לשון הרע" ו"הסתה", ואתם כותבים לשון הרע בלי שום תועלת, רק בשביל לעורר בלאגן שהוא סתם מיותר, ואתם עוד קוראים לכם "אתר חרדי" תתבישו לכם. ואתם עושים הסתה על דברים שהם באמת קטנים ואתם פשוט מנפחים אותם.
בושה02.07.20
כבודו קצת נאיבי....
נאיבי02.07.20
מישהו נפגע שהפוליטיקה החבדית צפה מעל פני השטח
אוי אוי אוי02.07.20
אין שום בעיה בזה שהתראיין לשם ואגב הוא התראיין לשם גם לפני חודש ושום סערה לא הייתה עד שהחלטתם שזה סערה
ע02.07.20
מה אתה רוצה? מזה הם חיים התשקורת החרדית, אתה רוצה שהם יאבדו את פרנסתם?....
צודק02.07.20
14
מה? גם הוא תומך בעלייה לתורה לרבי?
משיחיסט תמהה02.07.20
תומך בלך ללמוד שיחות של הרבי ותירגע במיוחד שיחות דבר מלכות חבל על המחלוקת ועל הזמן
לוי02.07.20
הדבר מלכות שלי זה 'נפש החיים'! אל תכתיר לי מלכים!!
הנה הנה נאו02.07.20
13
תודה לאתר כיכר השבת שדואג לעם ישראל להרבות פילוגים שנאת אחים ומדון. אין בפי מילים לתאר את גודל שאת הנפש זעזוע ובחילה, עד כמה תנסו לעורר מחלוקת. אשתף אותכם בגילוי לב, נמאס לנו מהטינופת הזאת. בחבד אין פילוגים!! אין!! אין חבדניק שאינו מאמין ברבי כמשיח. אין פילוגים, יש הבדלים באופי ובהרגש האנשים.
חבדניק02.07.20
נכון!!!!! בחב"ד אין שום פילוג. כיכר השבת שם מטרה לעיניו לפלג ולחלק בין עם ישראל
אני02.07.20
אתה צודק בחלק הראשון של המכתב, אבל מדוע אתה חושב שכולם חושבים כמוך? צא מהקופסה..
אבא 02.07.20
אני לא יודע מה אתה אבל חב"דניק אתה לא. חב"ד זה ר"ת חוכמה, בינה, דעת ורק משוגע יחשוב שהליובאוויטשער ששחל"ח נבג"מ זי"ע זלה"ה הוא משיח בן דוד. סבא שלי היה חב"דניק ביילורוסי מדור דעה האדיר של ערב המלחמה העולמית השנייה, והוא היה סוטר לכם על שתי הלחיים, לא רק על טיפשותכם אלא גם ובעיקר על חוצפתכם להתיימר ב
תפסיקו לקשקש...02.07.20
אתה מזכיר לי יהודי אחד שהנחתי לו תפילין ברחוב בגבעתיים והוא מספר לי בגאווה שהוא צאצא של הרמ''א והוא מתחיל להסביר לי שאנחנו לא יודעים איך לקיים בכלל את השולחן ערוך ושסבא שלו היה מתבייש בנו... צדיק, לא יודע מי אתה ומי זה סבא שלך אבל אתה נשמע בדיוק אותו דבר כמו אותו זקן חילוני שמאלני מגבעתיים שבטוח שהו
יוסף03.07.20
12
לא סערה רק שינאת חינם. כולם יהודים
משה11.07.20
11
זה לא סערה ולא נעליים, זה אחדות נפלאה שמתרקמת בחב"ד מול כל העסקנים הישנים שלא השכילו לדבר אחד עם השני וגרמו וגורמים עד היום מפח נפש לרבי עד שהרבי התבטא בחייו קצתי בחיי מהמחלוקת. ואותם עסקנים ממשיכים דור שלישי של נערים רקובים מהיסוד שקשורים לכל המכשירים הטמאים והם מורים לרבנים מה לומר ומה לעשות ב
הנרי מוסקבה02.07.20
תגובה 73 מדוייקת...
חריש03.07.20
10
לכל צוות כפר חב"ד הפעלת איומים על הרב לאזאר דרך פייק עיתונאים בדימוס ואלו שנזרקו וכו', זה פשוט פתטי ומצחיק. חב"ד מגחכת על כל הסערה הזאת בכוס מים, הרב לאזאר בז לכם. הרי אנשי כפר חב"ד ארגנו זומים עם כל הדעות בחב"ד, מה קרה פתאום שרב בכיר מתראיין להסביר על חג יב-ג' תמוז ואחדות למרות הדעות השונות, ו
חבדניק02.07.20
חבדניק, משיחיסטים לא הופכים להיות ללא משיחיסטים הם הופכים להיות ליותר מבינים שיש גם דעות אחרות והכל בסדר . הכי גרוע זה המחלוקת ושנאת החינם לא קשור למשיח או לא .
גולי03.07.20
9
מפאת האחדות לא אכתוב מה דעתי על אלה שאוהבים מחלוקת
הס.מ. משתולל. אם ח"ו תהיה אחדות הלכה הגל02.07.20
8
כיכר השבת אתם לא על רמה! אין פילוג בחב"ד לא יעזור כלום! יש ויכוחים כמו בכל בית יהודי! אבל אין שנאהתהומית ומכות כמו בפוניביז בין המחבלים והשונאים!
יענקי02.07.20
7
מותר לו להתראיין לאיפה שהוא רוצה.. די לבלבל את המוח ולנסות לפלג את חב"ד
באבו02.07.20
6
סערה בכוס מים.....כמעט כל רבני ומשפיעי חב''ד התראיינו בעבר לבית משיח. אתר מגוחך שעושה ענין מכלום
בדיחה02.07.20
5
אין דבר כזה משיחיסט אמיתי! כי הרי בתוך ליבם הם יודעים טוב מאוד שהוא נפטר כבר.... רק כלפי חוץ הם יענו משחקים אותה יעני הוא חי ונושם עדיין מתחת לאדמה... בקיצור: גם הם עצמם לא מאמינים לעצמם....
חחח גדול02.07.20
תגובה 37. גם הלא משיחיסט יודע שהרבי חי ולא נפטר כפשוטו. אם אתה מכיר קצת משיחות הרבי אז ב1986 בתקופת משפט הספרים הרבי אמר בתוקף שהרבי הרייץ לא מת, הוא חי יותר כבר מעל ל30 שנה ובכל שנה הוא חי יותר. ומי שטוען שהרבי (הרייץ) מת כפשוטו הוא פרא אדם. יש לי את השיחה כתובה ומוגהת יש סירטוני וידאו. אז אין בע
גולי03.07.20
מה ישלך? פסיכולוג עאלק! אתה לא מבין כלום בחבד אז תפסיק לבלבל תמוח ולפגוע ברגשות של אחרים! ואל תכניסו את עצמכם, כל הציבור ה 'לא חבדניק' לכל הפרשיה הזאת! זאת פרשייה שלנו ולא עניינכם מה קורה בציבור שלנו ומה הדעות שלנו. סתמו תפה ותתעסקו בדעות המטומטמות בקהילה שלכם.
פסיכופטולוג03.07.20
4
מי שהלך וסיפר והפיץ את זה הוא זה שעושה פילוג מה הבעיה להתראיין אצל המשיחיסטים? הם גם חסידיים אפי' יותר מהאנטים, ואם השליח בטורקיה יש לו פה לפתוח על הרה"ג בערל לזאר שי'ח הוא לא שליח ובמיוחד לא של הרבי כי הרבי מלובאוויטש תמיד השכין שלום
תמים ב77002.07.20
3
כתבה מגוחכת
...02.07.20
2
אתם לא מתביישים? רק בשביל קצת פירסומת אתם מעוררים מחלוקת ושנאת חינם??? כמה אנשים דיברו מתוך קינאה ואתם חייבים מיד לצטט אותם כדי להעביר לשון הרע ומחלוקת?
ריזי02.07.20
1
הכתב ליטאי בטח מסכן הוא חושב שחבד זה כמו הפונוביץ עם הפלג אין שום פלג בחב"ד בתור חבדניק אני אומר לך תפסיקו לבלבל ת'מוח עם הכתבות השטוטיות האלה שלא אומרות כלום סתם ערבוב של שטויות ממש
ללא שם03.07.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

מאות דפי גמרא בעל פה: הילולא וחלוקת פרסים בצאנז

חיים רוזנבוים | 16:07

גלריית תמונות

5 שנים להסתלקות: המונים השתתפו בהילולא בקאליב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 15:02

שיר חנוכת הבית

האדמו"ר קבע מזוזות וערך טיש בבית שמש | גלריה

חיים רוזנבוים | 11:08

ויחיה זרעם

רועה נאמן | האדמו"ר מצאנז גימגראד ערך טיש הילולא

חיים רוזנבוים | 10:48

באה שבת באה מנוחה 

על אף המצב המתוח בצפון | האדמו"ר מירושלים שבת בצפת 

חיים רוזנבוים | 09:19
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

חסל סידור פסח

חג הפסח בחצה"ק באבוב 45 | תיעוד מסכם

חיים רוזנבוים | 09:18

קדש לי כל בכור

הכהן בצע על החלה, והאדמו"ר אכל מצות | צפו 

חיים רוזנבוים | 09:16

סיפור למוצאי שבת

הבעש"ט נשאל: "מדוע דווקא הבקשות שלך נענות בשמיים?"

הרב אהרון ראובן | 04.05.24

הסגולה למוצ"ש | צפו

כשהמשרת של הבעל שם טוב הרהר: 'הלוואי והגרביים היו שלי'

כיכר השבת | 04.05.24
ש

אביב הגיע ואיתו ההוצאות:

 קבלו הלוואה שתחסוך לכם זמן וכסף עם תנאים מעולים!

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

בית אהרן ברכו ה' 

סאטמאר: ראש הישיבה קבע משכן חדש לחסידים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

ויחיה זרעם

יזכרם אלוקנו לטובה: בגארליץ ציינו את הילולת אבי השולשלת 

חיים רוזנבוים | 03.05.24

מאמר מיוחד

חלת מפתח: כל מה שאולי לא ידעתם על הסגולה לשבת זו

ורד שאלתיאל | 03.05.24

ותבנהו מהרה

ושם נעלה ונראה: האדמו"ר מביאלה ב"ב פקד את הכותל 

חיים רוזנבוים | 03.05.24
ש

דיגיטלי, חכם ויעיל 

רכב חדש? חתונה בלי חובות? זה לא חלום רחוק! לחץ כאן >>

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

כאשר זכינו לסדר אותו

כך נעלו את החג בווילאמסבורג

חיים רוזנבוים | 03.05.24

הזכירו לפניו 

במלאת 148 שנים להסתלקותו: הצאצאים התכנסו בירושלים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24