כיכר השבת

נאום דרמטי

הרבי נגד הרב מייזליש: "למי שיש קשר איתו - אין קשר אלי"

"הוא כבר לא ראש ישיבה", הודיע האדמו"ר מסאטמר בנאום חריף שנשא דרך הטלפון לחסידיו בבני ברק • "השקעתי את כל הכוחות, ומגיע מושחת המידות - ורוצה לשבור ולעקור את הכול" (חסידים)

114
שימי שפר | כיכר השבת | ו' באלול | 26.08.20
הרבי נגד הרב מייזליש: "למי שיש קשר איתו - אין קשר אלי"
(צילום: SOS)

נאום חריף וחריג במיוחד של האדמו"ר מסאטמר נגד הרב מייזליש, בעקבות האירועים האחרונים בקהילת החסידות בעיר בני ברק.

בפתח דבריו אמר הרבי, "בצער רב אני עומד כאן ומדבר על משהו שנוגע לליבי מאד וזה הקהילה הקדושה של חסידי סאטמר בבני ברק - קהילה שנוסדה ע"י הרבי זצוק"ל שהתבטא בכאב ובצער נגד כל אלו שהתנגדו להקמת הקהילה בזמנו בבני ברק".

"לצערי, התאספו לאחרונה כמה בריונים פוחזים וריקים, שהשיגו לצערי כוח משמעותי על מנת להרוס כל חלקה טובה בקהילה באמצעות שקרים וכזבים".

האדמו"ר האשים במילים חריפות: "לצערי תאוות הכבוד ותאוות השלטון העבירה את דעתו של בן אחותי רבי חיים צבי מייזליש, שמצא באותם בריונים גב נוח כדי להרוס את הקהילה".

הרבי סיפר, "שוחחתי איתו כמה פעמים וביקשתי ממנו להפסיק את המעשים הללו. יש לו הרי את כל הכיבודים בבית המדרש זכרון מאיר בבני ברק, וכולם מכבדים אותו מאד, אבל תאוות השלטון השררה והכבוד לא נותנים לו להתנהג בצורה נאותה".

"שלחתי עסקנים שהגיעו במיוחד לבני ברק כדי לעשות שלום, ולצערי הם לא הצליחו. לאחר מכן מיניתי וועד חדש וחילופי שדיברו עם משפחתו ועם עושי רצונו של ראש הישיבה מייזליש על מנת לתת לו את כל הכיבודים שרק ירצה. הצדדים ניהלו משא ומתן במשך תקופה ארוכה. לצערי הם הגיעו אליי לאחרונה ובישרו לי שהם הגיעו למבוי סתום".

במילים חריפות האשים האדמו"ר: "רבי חיים הערש מייזליש עומד בראש המרידה נגדי, והוא אחראי לירידה במצב הרוחני של כלל חברי הקהילה. הוא אינו יכול להיות ראש ישיבה. כבר לא מתאים לו לדבר עם העסקנים בטלפון, ולכן הוא שולח את העסקנים שידברו עם העבריינים ועם האלימים בקהילה".

"הוא עושה את עצמו מסכן גדול, והוא זה שאחראי לכל הסכסוך. כואב לי מאד כי בכל זאת הוא בן של אחותי. עשיתי למענו טובות גדולים במשך שנים רבות, ועכשיו הוא עומד נגדי בראש המורדים כדי לקחת לידיו את המוסדות ואת הקהילה".

"אני קורא לאנשי שלומי, חברי הקהילה הקדושה. את כל הכוחות שלי השקעתי בקהילה בבני ברק כדי להביא את המצב הרוחני למקום טוב, ועכשיו מגיע מושחת המידות ורוצה לשבור ולעקור את הכול. אני נמצא כאן בארה"ב, והוא נמצא בבני ברק ולכן הוא מנצל את העניין".

הרבי המשיך, "ברצוני לקרוא לכלל אנשי שלומינו: "סורו נא מעל הרשעים הללו". מהיום והלאה הוא כבר לא ראש ישיבה. אני אוסר עליו דריכת רגל בכל בתי המדרשות של סאטמר בארץ ובעולם, כולל ת"ת ישיבה קטנה, ישיבה גדולה, בית המדרש סאטמר בירושלים, ובבית שמש, ובבני ברק, בשבת וביום חול, ובכל מסיבה כלשהי שתתקיים בבתי המדרש, כל זה בכוח המרא דאתרא, ובכוח האבות הקדושים".

האדמו"ר הוסיף, "אין אני והוא יכולים לדור במקום אחת". ועל כל אחד ואחד לדעת שמי שיש לו קשר כלשהו, רחוק כקרוב עם מייזליש, אין לו קשר איתי! אבקש מכח אנשי שלומינו שלא לתת לו שום חיזוק בין בדיבור ובין בממון".

לסיום אמר, "אני מקווה בעזרת ה' שנעבור את הפרשייה הזאת בשלום. נתחזק כולנו בלימוד התורה ובאחדות. אנו עומדים כעת בחודש אלול, חודש שיש בו את החובה לתקן את מה שצריך לתקן. ימים שבהם אנו עומדים למשפט לפני הקב"ה, יהודים צריכים רפואה וישועה. שהקב"ה יעזור שיהיה כתיבה וחתימה טובה לכל עם ישראל ולאנ"ש בכל אתר ואתר".

ברקע דבריו החריפים של האדמו"ר, התנהלותו של הרב מייזליש שהתחיל בתקופה האחרונה להגיע בשבתות לבית המדרש הגדול של סאטמר בעיר בני ברק, בניגוד להרגלו בשנתיים האחרונות ועל אף הסיכום עליו חתם.

כפי שחשפנו השבוע ב'כיכר השבת', חברי הועד העליון שיגרו מכתב אל הרב מייזליש בו כתבו כי האדמו"ר "מרוב צער ועגמת נפש כבר היה שבע מכל העניינים שם, ומשוכנע באופן ברור אשר כל המתרחש על ידיכם שם הוא מאבק על רבנות הקהלה בכח הזרוע", אך הם הצליחו לבקש עוד הזדמנות אחת - ושלחו את הפרוטוקול עם ג' תנאים שביקשו, אך "לדאבונינו גם זאת לא התקיים".

"מעלת כבודו יודע ברור וכל אחד מבין זאת כי עזיבת ביהמ"ד בזכרון מאיר (בו התפלל הרב מייזליש בכל השנים עד להגעתו בהפתעה לאחרונה לביהמ"ד הגדול בשיכון) ולכבוש את ביהמ"ד הגדול בשיכון, יש לה מטרה אחת - לכבוש את המלכה עמי בבית. וגם יודעים אנו בברירות אשר מוה"ר זלמן לייב וואלדמאן מסר לו עוה"פ השליחות בענין זה מכ"ק רבינו שליט"א ביום ב' בערב בשבוע זו".

לכן, כותבים חברי הוועד העליון, "דרישתינו בתוקף הוא למע"כ שאל יעיז ח"ו לעבור את פי רבינו והוראתו לעזוב את ביהמ"ד זכרון מאיר ולישב את ביהמ"ד הגדול תבשיכון במטרה לכבוש אותה בכח הזרוע, כי פגיעה ומרידה הוא בכבודו של רבינו והנהגתו, והקולר יהא תלוי בצאוורו ואל יהי צועק לשעבר, כי מעוות אשר לא יוכל לתקון הוא, ותוצאותיו מי ישורנה".

למכתב מצורף זכרון הדברים, עליו חתם הרב מייזליש בחודש תשרי, בו הוא מתחייב כי יעמוד על המשמר באופן ניכר לכל, שלא יהיה ביתו בית מועד לכל פורץ גדר נגד ההנהלה וירחיק אותם שלא יהיו יועציו ומנהליו, ולא יסתובבו איתו כלל.

עוד חתם כי ידרוש ברבים שלא ינהגו באלימות ושעל כל בני הקהילה לפעול כדי לרומם את קרן החסידות בעיר בני ברק, במקום בו השקיע האדמו"ר מזה שנים רבות, "אשר היתה מחמד עינו וליבו".

תוכן שאסור לפספס
114 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
75
איך איך ?! איך אתם כותבים כ״ק על אנשים שמתנהגים כמו ילדים קטנים !
אני11.09.20
74
בהצלחה גדולה לשניי הצדדים... ונזכה לראות בחורבן סאטמר "כאשר עשה כן ייעשה לו"
אני27.08.20
73
סאטמאר -מחלוקת ?? סאטמאר - לגדף ולהשמיץ יהודי ?? אני בהלם וממש ממש מופתע . אני ציני למי שחסר הומור
חבד 27.08.20
לכל הריקים ששמחים לאיד למחלוקת בסאטמער, תסתכלו במראה צבועים, העולם החרדי מלא בזה, משיחיסטים-חבד, צאנז נתניה-צאנז אמריקה, באבוב 48-באבוב 45, הפלג של דגל הליטאי-הפלג הירושלמי, סאדיגורא בני ברק-סאדיגורא ירושלים, ליטאים-חבד, עד לא מזמן, בעלזא ירושלים-מכנובקא בני ברק, עד לא מזמן, ויזניץ רבי מנ
תסתכלו במראה27.08.20
והכל בשם שמים.כולם עובדי עבודה זרה
רפול28.08.20

הצגת כל התגובות

72
אנשי הרב מייזליש עשו טרור מטורף לכל מי שעמד להם בדרך בשנתיים האחרונות
ירוחס בנימין 27.08.20
71
נוח לו לאדם שיפיל עצמו לכבשן האש ואל ילבין פני חברו ברבים
דוד יואל קליין 27.08.20
70
בושה לכל הצדדים
חיים27.08.20
69
בלי הרב חיים הירש מייזליש לא הי' להרבי חסיד אחד באר"י.
פרק27.08.20
חה חה אתה די צודק!'
ד27.08.20
לא נכון גם עם חיים הערש אין לו חסידים האנשים של חיים הערש לא אוחזים ממנו חוץ מכמה חצקלונים שכן
אנונימי27.08.20
68
כל בנאדם שעמד מהצד לא מאמין למה שהם עשו
זה לא נורמלי מה שאנשי מייזליש עשו 27.08.20
67
תתפללו למשיח בן דוד
אריאל01.09.20
66
כל דור עם הקורח שלו כל דור עם עדת קורח שלה התחפושת לא תעזור להם שטופי שנאה קללות חרמות וגידופים קהל עדת מרעים ומושחתים
קורח ועדתו27.08.20
שתית יין באלול?
אבא 27.08.20
לא, הוא פשוט גערער...
ברי28.08.20
65
אז מה הועילו ולדמן וגשייד???
מגשר27.08.20
הוועד העליון בשליחות אדמו"ר מסאטמער שליט"א ניסו בכל דרך שהוא לעשות פה שלום אבל מה לעשות שלחיים הערש יש תאוות הכבוד ורוצה להיות רבי בעצמו אז לא נהיה פה שלום והמגשרים באמת לא הועילו שום דבר
הוועד העליון27.08.20
64
שבסטמר מדברים "נגד" הם פשוט לא יודעים לדבר "בעד" הם תמיד היו ותמיד יהיו "נגד". חבורת פורעי חוק... חוקי התורה וחוקי המדינה.
דב27.08.20
ואתה בעד חוקי התורה ולהאמין ולדבר לשון הרע רח"ל
אבא 27.08.20
ל"אבא". אתה "אבא" אם אבא כמוך חסר רגישות שיודע רק לבזות, הייתי בוחר להיות יתום.
אלי27.08.20
63
סליחה על הבורות אפשר בבקשה שמישהו יסביר לי מה היה הסיפור שם ראיתי לאחרונה הרבה כתבות על זה תודה רבה
אחד27.08.20
62
אין מה לומר רק ברוך דיין האמת
אהרוני27.08.20
יש לי נייעס בשבילך. אתה צעיר. זה היה ברוך דיין האמת לפני שזה היה חי. לא מתאים לבן אדם הזה להיות לא רק רבי אבל דברים הרבה יותר פשוטים מזה..... הוא לא מפסיק לריב עם אנשים.
chaya27.08.20
61
מוזר שהוא לא אמר שהוא ציוני
אה28.08.20
60
מריבות חסידיות זה לא חדשות אולי בטור של חרדים ו מה זה מוסיף לי שאני לא חסיד של אותה חסידות וכל מי שצריך לדעת באותם חסידויות יודע וגם מחוצה מי שמאוד מענין אותו יודע
זועם27.08.20
59
לאדמו"ר מהר"א יש המון קהילות ברחבי העולם, בכל הקהילות יש המון רבנים ודיינים חשובים ביותר ת"ח מובהקים ואנשי מעשה עם כל מוסדות, מהר"א נותן להם גיבוי מלא, באופן חסר תקדים באדמורי"ם וכולם עצמאים לגמרי תחת דגלם. בני ברק הוא אולי 3 אחוז מסטמר, אולי, מה שמהר"א לא מבין. בא&quot
נתן פרלמוטר27.08.20
58
החברה של הרב מייזליש התנעגו כמו חברת פשע בשנים האחרונות
מרדכי היימליך 27.08.20
57
לא מובן, הם עם קשי עורף, רבם דקרו?
חיים צבי שלאף27.08.20
56
הסבא מויז'ניץ יוצא פה חנון לא ברית לא חתן לא גיס אציל בצל המחלוקת ענוונותו משחקת פה משחק גדול נראה מה יתפתח
המנצח בסידרה רב27.08.20
55
מספיק כבר עם המחלוקת כל הקורונה בגללכם
יהודי27.08.20
54
מתפלל בשלומה של מלכות ..שאלמלא מוראה איש את רעהו חיים בלעו.................
מתפלל בשלומה של28.08.20
53
דחוף, למישהו יש את ההקלטה המליאה שהוא אומר את זה??
ב27.08.20
52
לכל הריקים ששמחים לאיד למחלוקת בסאטמער, תסתכלו במראה צבועים, העולם החרדי מלא בזה, רשימה חלקית מאוד קטנה, של המחלוקת אצלכם, משיחיסטים-חבד, צאנז נתניה-צאנז אמריקה, באבוב 48-באבוב 45, הפלג של דגל הליטאי-הפלג הירושלמי, סאדיגורא בני ברק-סאדיגורא ירושלים, ליטאים-חבד, עד לא מזמן, בעלזא ירושלים-מ
תסתכלו במראה27.08.20
לבעל ה"תסתכלו במראה" שלום רב ! אמנם הבאת רשימה מרשימה של מחלוקות בין חצרות וחסידויות אבל שים לב למה שאתה כותב הבאת דוגמאות של מחלוקת אחת בין זה לזה ורק אלו רבו עם אלו ההיסטוריה של מחלוקת סאטמר הינה בינה לבין חצרות רבות ולא רק חצר אחת ומכאן התואר המוצדק של בעלי מחלוקת שנים רבות מחלוקות ישנים וגם חד
מנחם 27.08.20
ההסטוריה של מחלוקת בעלזא ארוכה, בעלזא לפני השואה נלחמו עם רבנים מזרחיסטים שהיו עם זקנים ארוכים אבל היו ציונים, ומהריד מבעלזא לא נכנס לטיש בגלל שרב מהמזרחי ישב שם, ובמילים אחרות בייש אותו, בעלזא-בעלזא מכנובקא אדמור מבעלזא דיבר נגד גדולי הונגריה ונגד סאטמער, ואחרי זה הגיבו מצד העדה החרדית, אבל הוא ז
כן תסתכל במראה.27.08.20
מצטער לאמר לך כמי שחי מבפנים אין מחלוקת בחב"ד מתחתנים ולומדים בכל מוסדות שרוצים וגם החוצה לחב"ד אין עניין במחלוקת ולא יבזבזו זמן יקר,כשאפשר לפעול
לוי27.08.20
פשוט תגובה לעניין ועל אלה אני בוכיה. על אלה לא בא משיח ולא על החילונים שנימצאים בביב של שופכין - הם תינוקות שנישבו.. מה נאמר אנו עם על המחלוקות בתוכינו? ועוד לא כתבת אשכנזים ספרדים.. בעלי תשובה...יטורי כרטא והיד עוד נטויה.
יהודיה27.08.20
51
בתכל'ס הם רודפים אותו ומשעגים לו את השכל
לא להאמין לא להאמין מה שהחברה של הרב מיי27.08.20
50
נראה שמי שמעכב את המשיח הם החרדים....אין יום שאין מחלוקת. שלא לדבר שיש רבים עם דם על הידיים מדביקים על ימין ושמאל.ועוד מגיבים כאן שהמסכה לא מגינה. רופאים מבצעים נתוחים עשרות שנים עם מסיכה כי היא מגינה...אבל החרדים החליטו שלא.
ליטל27.08.20
49
תור ארוך לקוויטלעך אצל הגרח'צ מייזליש בביתו בב"ב
רב התחנות דאסקל27.08.20
48
לא יאמן לאן אנשי הרב מייזליש היגוע
האדמור מסאטמאר אדם קדוש כל מילה למה שהא 27.08.20
47
סטמר זה סטרא אחרא יותר גרועים מהציונים קוץ בעיניהם
זה רבי זה עסוק בחיסול חשבונות כמו איש מא28.08.20
לקחתה לי את המילים מהפה. הוא מתעסק עם מריבה של ילדים במעון על 6 בייגלאך.
אילה28.08.20
46
תשמרו על הכבוד שלכם ואל תפרסמו את האדמור שלכם אומר מה שאמר..קצת כבוד לאדמו"ר שלכם, האדמור מסאטמער..
חי27.08.20
45
עכשיו כל העולם רואה מי צודק בסכסוך בין רבי אהרון ורבי זלמן לייב, רבי זלמן לייב הוא איש של שלום, שרצה כבר מזמן לבקר את אחיו ולדרוש בשלומו, אבל אחיו הגדול שלבו מלא... לא מסוגל ולא יכול, עכשיו כל האמת על "המידות הזהב" של רבי אהרון יוצא החוצה, ורואים איך שהוא לוקח צד לטובת חסיד אחד רוטר, על פני הרב ש
ה27.08.20
רואים שאתה שייך או למייזליש או לשאול אלתר אין לך טיפה כבוד לאדמורים עדיף כבר שתיהיה חילוני מאשר להרוס עוד קהילות יפות כמו גור וסאטמר
ו27.08.20
אני חסיד של ר זלמן הוא צדיק יסוטד עול9ם שימו לב לנכתב של ר אהרן הכ אני אני אני.......... הוא לא אדמו"ר
חסיד סאטמר 27.08.20
מי צריך לוותר האדמור? השתגעת? א ב שלחסידות לא למדת!
אבא 27.08.20
44
בושה וחרפה שצד כלשהו לסכסוך כספי/מעמדי מנצל את כוחו להשמיץ ולרמוס את בעל דברו. זה סדום ועמורה!! יש לך בעיה עם האחיין שלך? תתבע אותו לדין תורה. מה אתה שוחט אותו במרכז העיר? בגלל שיש לך יותר כוח? בגלל שאתה יכול?
יוסי27.08.20
בעיה? המשיגנער חסיד צריך להיות חסיד נקודה. ולא שיקום וילך.
אבא 27.08.20
43
אולי שיסתכל על עצמו במראה הוא הצליח להשניא עליו חצי מהציבור של אבא שלו ואז אח שלו נהיה סאטמער רבי. עם חלק גדול ממשפחתו הוא לא מדבר ועכשיו עם הרב מייזליש. הוא באמת מסכן
חונא דייטש27.08.20
נכון, צודק,
ה27.08.20
42
אתם רוצים גאולה או געולה
יהודי27.08.20
41
גמרנו עם סדיגורה ועברנו ישר למחלוקת הבאה. והחסידות התורנית: סאטמר....
נחמנית27.08.20
40
שלא עשני אשכנזי תודה רבה ה'
שירי27.08.20
39
ומה יקרה עוד כמה שנים שימאס להם מההנהגה של הראש ישיבה???את מי יכתירו אז? יחליפו עוד רבי כמו איזה מדבקות החלפה של ילדים??? נקודה למחשבה...
יהודי סקרן...27.08.20
38
על זה אתם מתעסקים?! בחייכם... אנשים מתים פה מפיגועים, תאונות, מחלות... בגלל שנאת חינם ומריבות כאלה אחרים ניזוקים. הרי הטובים ביותר נלקחים לבורא ועושים תיקונים של אחרים בעולם. תפסיקו עם המחלוקות... אותם אדמו"רים, אתם הדגל, הדוגמא... מחילה. אבל אין מה ללמוד מכם. לכו תראו גדולי עולם שלומדים תורה לישמה
מיכל27.08.20
תסלחי לי לכי לגן...
אבא 27.08.20
37
בבקשה סיכום: על מה רבים שם?
רוני27.08.20
36
יכה יוסי את יוסי
משה27.08.20
35
לא יאומן ................אם לא הרב מייזליש הייתי עד היום רווק
דוד יואל 27.08.20
34
מאז הבעל שם טוב אף אחד עוד עוד לא ניצח אדמו"ר ובעזרת השם גם הפעם לא ילך למורדי רבינו שליט"א !!!!!!!!!!!!!!!!
לייבלע היימליך 27.08.20
בזמן הבעל שם טוב הקדוש ותלמידיו ותלמידי תלמידיו לא היה מריבות בין אחים אדמו״רים וגם לא בין אדמו״רים לאדמו״רים זה אומר שהאדמו״רים של היום עקמו לגמרי את דרך הבעל שם טוב ותלמידיו כל הצרות שמגיעים על עם ישראל זה בגלל שנאת חינם יהודים יקרים ואחים עכשיו אלול באו נחזור בתשובה נקבל על עצמינו לדבר רק טוב
אנונימי27.08.20
33
זה כל כך דוחה ומחללל שם שמים מה שקורה פה
יהודי27.08.20
ברוך הבא! עכשיו הישראלים רואים מה שהבן אדם הזה גרם באמריקה כל השנים.. חילול השם אמיתי. אפילו במשך הקורונה: הוא והאנשים שלו הלשין נגד הרופא הדתי שמצא תרופה לקורונה. מדובר על רבי של "עיר הנדחת".
chaya27.08.20
32
רובו רייבע
ייי28.08.20
31
הדרך להכתרתו של הרב מייזליש לאדמו"ר פתוחה לכל אורך הדרך ושהוא יקיים את "סורו נא מאהלי ......... טרוריטי סאטמר מאז ומתמיד לכל מי שאינו חושב, מדבר, מתנהג כמוהם , צריך לבדוק עוד עיירה באירופה שעדיין אין לה שם של אדמו"ר או חסידות ולצאת לדרך אולי האדמו"ר מסיגעט
מנחם 27.08.20
30
ר' חיים הערש שליט"א - יודעים שהצדק איתך! רק קנאה ופחד מניעים את אויביך, אתה האב הרוחני והגשמי של הקהילה יותר מ20 שנה,
השפ27.08.20
שכחת להוסיף לפני ר' חיים הערש שליט"א מוה"ר "ראש מרידה"
תשפ27.08.20
29
לא משנה באיזה מקום תרשמו את ותראו שאני צודק
אם בסוף יהיה לאנשי הרב מייזליש הצלחה אתם27.08.20
28
אם לא הרב מייזליש הייתי עד היום רווק
דוד יואל 27.08.20
אם לא הרב מייזליש לא הייתי מקבל צו הרחקה ממקווה וויזניץ
מושי ווידר 27.08.20
27
מאז הבעל שם טוב לא היה כזה דבר עוד שניצחו אדמו"ר ובעזרת השם גם הפעם לא ילך למורדי האדמו"ר מסאטמאר שליט"א
יוסי גליק27.08.20
26
כששונאים את המדינה ואת הדתיים לאומיים ואת הציונות בסוף גם שונאים את המשפחה.. לפני רגע היה ראש הישיבה ועכשיו מושחת המידות? מה הולך שם?
יהודי27.08.20
איך חלק מעם ישראל ברגעים הכי הסטורים וקדושים, נכשלו בחטא העגל ובבנות מואב??? אתה לא שונא את הציונים? איך אתה יכול לאהוב אותם???? בגלל שהם כביכול יהודים?
א27.08.20
25
בשביל מה? אתם כותבים אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה דיבה ולשון הרע נו תגידו לי אתם לא סותרים את עצמיכם? האם בשביל קצאת נייס (חדשות) שווה להכשיל המונים בקריאת לשון הרע שנאה וליבוי מחלוקת? אנחנו מספר ימים לפני יום הדין! בתקופה נוראה לעם ישראל רק אהבת חינם יכולה להציל אותנו אז אנה חוסו על עם ישראל
אנונימי27.08.20
רציתי לשאול הרבה פעמים . למה להכניס את כל האנשים במחלוקת בדיוק בחודש אלול
רציתי כבר לשאול הרבה פעמים27.08.20
פשוט ככה. סתם כותבים כדי שהאשמה לא תהיה על האתר!!!
שרה27.08.20
24
עוד רגע הוא גם יגיד עליו שהוא ציוני...
ליטאי פשוט27.08.20
ליטאי טמבל
אבא 27.08.20
23
לא להאמין לאן החברה שלו היגעו
הבנים של הרב מייזליש אומרים כעת שמי שמשך27.08.20
22
וזה פשוט טירוף מה שאנשי הרב מייזליש עשו אני לא מבין איך העולם שותק ???? !!!!!!!!
מענדי שפלימאן 27.08.20
21
זה הזמן לבקש ברכה לראש ישיבה אחרי שעבר כאלן בזיונות והשפלות רק בגלל שהגבאי הסתכסך עם הילדים וביזו את האדמו'ר בצורה מטורפת בגלל האגו שלהם תורידו כבר את הראש הגיע הזמו תשאלו כל ארוני בעולם שמתבייש להגיד שהוא סאטמאר רק בשביל שתשארו על הכיסאות שלכם
יחזקאליסת28.08.20
20
כשמשיח האמיתי יגיע, קודם כל לא ישאר זכר מהמדינה שלך, זה גמרא מפורשת, "אין בן דוד בא עד שתכלה מלכות הזלה מישראל", אומר רש"י: שלא ישאר אפילו שום שלטונות דלה וקלה אצל ישראל, אז יגיע המשיח, ולכן השלטון שלך מעכב את המשיח, יש מחלוקות מילויות בין החרדים? אבל אצל האדמורים החילונים שלך, מכרו ילדים תימנים ו
חרדי27.08.20
בוא תדבר עובדות ולא שמועות ודברי הבל. הרבי מסטאמר הוא זה שברח ברכבת המיוחסים של קסטנר. הוא השאיר את החסידים בידם של הנאצים וברח. לא כל הרביי עשו זאות יש שנשארו עם צאון מרעיתם. הכרתי אנשים חילוניים שהמשפחה שלהם היו מסטאמר ועזבו את הדת כי הרבי שלהם עזב אותם. לכם האשמות כלליות כאשר אתה סותר את עצמך ב
רד"ס27.08.20
שוטה, לפי עדות ד"ר פישר חותנו של קסנר, הוא ציווה להכניס לרשימה של הרכבת את הרב של סאטמער, כי אמא שלו באה בחלום ואמרה לו שבלי הסאטמער רבי, לא תצא ההצלה לפועל, לשיטתך, אתה הציוני הטיפש הדגול, למה הכניס קסנר הציוני, את גדול האויבים של הציונות, לרשימה של ניצולי הרכבת?? מה לפתע קסנר החילוני נהיה דתי או
ג'ייקוב27.08.20
לדבריך גם בני ברק נכללת במדינה של... לפי "אין בן דוד בא עד שתכלה וכו" איך זה שיש עדיין אנשים שמזהים כל הזמן מי צדיק ומי רשע, מי ראוי ומי לא, וכו' וכו' כאילו קיבלו מינוי מהקב"ה לקבל החלטות על בני אדם ועוד על מדינה שלימה, אלה הם קשקשנים בגרוש שמכלים זמנם לריק ובמחלוקות סרק, במ
שמעון יוסף27.08.20
19
על פי הדברים שהוא מדבר נראה שמי שמושחת במידות זה אחר
רב חשוב27.08.20
18
הרחוב החרדי מרחם על האדמו"ר מסאטמר שמוכן להגיד בפה מלא שמעניין אותו רק כבוד, ועל זה הוא נלחם, אנשי הרב מייזליש נתפסים כמו מי שלא עונה על ריב, זה כמו שתי אנשים שרבים, ומישהו מוציא את הלכלוך לרחוב, דרך אגב הרב מייזליש היה זה שבנה את הקהילה בבני ברק, ולא הפוך.
גר בניו יורק27.08.20
17
מי שמכיר את סאטמר יודע כמה בריונים יש בצד של האדמו"ר שבגללם כל המחלוקת
חסיד27.08.20
16
למה כשאני כותבת תגובה לא מראים את זה?????
למה27.08.20
מראים את זה. פשוט את לא רואה אפשר לראות רק תגובות של אחרים...
אני אני27.08.20
חחח חזק
אלי27.08.20
15
בודאי לא נעבור על דברי מרן שליט"א, אבל הקולר תלוי בצווארי המלשינים ונתקיים מ"ש חכז"ל אויבי איש אנשי ביתו. חבל חבל
חסיד סאטמאר27.08.20
14
כן אנשי הרב מייזליש צריכים לבקש ממנו סליחה על הבישות שהם עשו לו
מרדכי היימליך 27.08.20
סוף סוף לא רק באמריקה מתחילים לתפוס מי הבן אדם הזה. לכל מקום שהוא נמצא יש מחלוקת. אין לו שום מהות של רבי אמיתי. יש הרבה סיפורים עליו לא יעזור לאף אחד שעדיין מאמין בו. עכשיו העולם מתחיל לראות על מי מדובר.
chaya27.08.20
13
רצח בעינים
רואים בעיניו27.08.20
12
סוף סוף הרבי שליט"א עשה ביעור חמ"ץ. רק חבל שלא עשה את זה ערב פסח תשע"ח
חסיד גאה27.08.20
11
שכנזים רותחים. בהצלחה לכל צד.
ללא שם27.08.20
10
גור .סדיגורא.באבוב.סטמאר. הגאולה בפתח.
מחלוקת לש"ש27.08.20
9
הוא כנראה לא למד שהמלבין פני חברים ברבים.... לא יאומן! פשיטת רגל לסאטמר
לוי יצחק27.08.20
8
לא נראה לי שאתר שמייצג את עצמו חרדי צריך לפרסם כל חסידות מה קורה שם ואיך כל אחד מושך זה כבר שבוע שני שאתם מלבים דברים לא רוצה להזכיר לא נראה לי שמי שנכנס לאתר שזה שעושה לו טוב .תדברו על דברים טובים ויש הרבה לא כל דיבורים בחסודיות אמורים להיות כותרות ראשיות די קשה לי להכנס לאתר הזה שמכשיל כנראה בלשו
חיים27.08.20
7
תהיו ציונים והכל יסתדר אצלכם.
ציוני27.08.20
טיפש , הדתי לאומי רבים בינם לבין עצמם עם הימינים של הרב כהנא, הציונים זרקו את מתנחלי גוש קטיף כמו בהמות מחוץ לביתם, ואני כבר לא מדבר על המחלוקות בין הציונים השמאלנים והימינים, וכל הסכסוכים והג'ורה שיש שם בקיצור תהיה גוי והכל יסתדר לך,
גוי-יהודי27.08.20
6
כואב הלב לשמוע!!!!!!!!!! אבל כואב גם להגיד אנשי הרב מייזליש הרסו קהילה בישראל !!!!!!!!!!!!!!!!
אברך 27.08.20
יש דין ויש דיין, האמת עוד תצא לאור
יחזקאל27.08.20
5
תיראו איזה נסיונות רגע לפני הגאולה, סדיגורא, גור, סאטמר, כן או לא לאומן, הפגנות נגד ובעד ביבי, ריחוק הקורונה לריב או לא בגלל המסכות, פלג ודגל, המשיחיסטים ואנטים, (ואולי שכחתי עוד) כנראה שהנסיון מי יזכה לגאולה זה מי שיהיה מחוץ לכל המחלוקות ויעבוד את ה' בתמימות לאהוב את כל עובדי ה' בלי חילוקים.
משה בן אברהם27.08.20
והכל בשם שמים
רפול27.08.20
חזק וברוך
שלמה27.08.20
4
ברוך שהחיינו וקימנו לזמן הזה חסדי השם כי לא תמנו
חסיד סאטמר בחול27.08.20
3
כדי לנוח דעת מי שכואב לבו על הדבר, אעתיק ל"ק של האוהב ישראל בליקוטים: פעם אחד שאל א' מן החשובים את כבוד אדמו"ר הק' זצלה"ה, מפני מה נתקבל לשון הרע על לב צדיקי צדיקי הדור עד אשר נתרבה מזה מחלוקת בישראל, הלה המה יודעי מדע להבין ומדוע לא יבינו בהדוברים אשר שקר ענה בפיהם??? והשיב שזהו ענין גדול מאוד(?)
חסיד אמיתי27.08.20
2
האדמור מסאטמאר צודק לצערי בכל מילה
תושב השיכון27.08.20
1
מגדו''י אמר כת שפי''ד ושלח ידו גו' חילל בריתו חסידי אביו כמעט רצחו זרקו אבנים והפשיטו אנשים חסידי דוד אביו חיללו קברי צדיקים* מיהו המפלצת ? *כששלשה נערים נחטפו לפני עשור הור רקד על הדם והאשים את המתנחלים כעופר כסיף
ההארי קפונה הזה פוסל במומו א'12.12.23
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

ברוקלין על הרגליים: חגיגת ענק לרגל 40 שנה ללימוד הרמב"ם

חזקי שטרן | 28.04.24

באר האמונה

ערב שביעי של פסח: ר' מיילעך החדיר אמונה ברעווא דרעווין

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ותחזינה עינינו 

מול מקום המקדש | האדמו"ר והמשפיע פתחו בריקוד נלהב 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

וספרתם לכם

החסידים זכו לשמוע ספירה מהרבי - שעבר לפני התיבה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

הגומל לחייבים טובות

מול אלפי חסידים נרגשים: האדמו"ר מבעלזא בירך הגומל 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

מועדים ורגלים

ואמרתם זבח פסח | המונים בטיש של הרבי בחוה"מ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אכלו אבהתנא

טיש בלבן | האדמו"ר ערך טיש והכיבוד היה בצבע לבן בלבד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

גלריה מסכמת 

האדמו"ר מרובע ח' אמר הלל באפיית מצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

סיפור למוצ"ש

כך הבעל שם טוב הקדוש ניצל מסכנת הדרכים והשודדים

ורד שאלתיאל | 27.04.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

הסגולה למוצ"ש

מדוע הבעש"ט השתוקק להגיע לארץ ואיך זה קשור לפסח?

כיכר השבת | 27.04.24

עוגות מצה

האש במאקווא בערה במעמד אפיית המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24

אילנות טובות

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24

יט ניסן

מאמר לרגל היארצייט: 'קה אכסוף' – איך הניגון 'נוגע' בך?

ורד שאלתיאל | 26.04.24
ש

לסיים מסכת אחרי מסכת

2 מליון ₪ הושקעו בפרוייקט הדיגיטל התורני - הצטרפו >>

כיכר בשיתוף יומי | מקודם

צפו בתיעוד

מראות הוד מערב החג בצל האדמו"ר מב"פ

חיים רוזנבוים | 26.04.24

לב אלמנה ארנין

המשפיע והגאב"ד אפו מצות לאלמנות 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

ביקור הוד

האדמו"ר העניק טנא מלא פירות לחסידים 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

עליה לרגל

ושם נעלה ונראה: באישון ליל, האדמו"ר העתיר על יד הכותל

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

ספיישל לחג

אפילקציה חדשה למהדרין: מטיילים חוויתי בירושלים

כיכר בשיתוף הרל"י | מקודם

בכל דור ודור

האדמו"ר שתה את המים שלנו - ואפה את המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24