כיכר השבת

בהודעה לחסידים

המותקף בגור: "מסיתים כדי להתיר את דמי"

עקיבא גרינצייג, שהותקף בעת שניסה להיכנס לאדמו"ר מגור, מגולל את גירסתו בארוכה ומסביר מדוע היה עם גז מדמיע: "בשום שלב לא פגעתי ולא ניסיתי לפגוע באף אדם" (חסידים)

101
שאול כהנא | כיכר השבת | ב' בכסלו | 18.11.20
המותקף בגור: "מסיתים כדי להתיר את דמי"
(צילום: ללא קרדיט, באדיבות המצלם)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

שלשום, כאשר ביקש להיכנס אל האדמו"ר מגור, התפתח אירוע אלים סביבו. הערב (רביעי), יוצא עקיבא גרינצייג בהודעה מוקלטת לחסידים, בו הוא מגולל את גירסתו.

הרב יצחק מאיר טאומן, משפיע בחסידות אמר אתמול לחסידים כי "אדם הידוע כגברא אלימא שעזב את דרך רבותינו והתחבר לקבוצת הממורמרים, הגיע לבית מדרש לשם פרובוקציה וניסה להיכנס לקודש פנימה כשבכיס שלו מיכל גז מדמיע ואף התיז על מתפללי בית המדרש שנזקקו בעקבות כך לטיפול רפואי".

בתגובה טוען גרינצייג כי איש לא נפגע ממנו, ומבקש לפרסם את התיעוד ממצלמות האבטחה המוצבות במקום, כדי להוכיח מי צודק.

וכך הוא אומר בהודעה: "לאור הטענות בימים האחרונים, שחס ושלום חס וחלילה להעלות על קצה המחשבה על פגיעה ברוח אפינו כ"ק אדמו"ר שליט"א. מדובר בשקרים גמורים. אני כמו כולנו חסידי גור, נכנס בקביעות להתייעץ רבות עם כ"ק אבינו רוענו שליט"א מדי חודש, וגם ביום שני ערב ר"ח נכנסתי אך ורק למטרת ייעוץ רפואי בנוגע לבתי החולה שמונשמת כבר 8 שנים, אני לא מאחל לאף אחד סבל כזה אבל ב"ה אני ומשפחתי עומדים בכך עם הרבה סיוע מהרבי שליט"א".

"מצער מאוד שיהודי חשוב ויקר כמו הרב איטשע מאיר טאומן מדבר דברים מופרכים מבלי לבדוק ולברר נגד חסיד שביקש לפגוש את הרבי כהרגלו".

"אחי ורעיי מתנהל פה מסע הסתה מכוון ומאורגן להתיר את דמי ודם יהודים נוספים. בחסות שקרים חמורים כאילו מישהו ביקש חס ושלום לפגוע במישהו. אחי ורעיי אני מבקש ממכם, תתנהגו כמנהג יהודים אמיתיים על פי תורה, ואל תקשיבו לדברי הסתה ושקר מבלי לשמוע את בירור הדברים".

"מעולם לא תקפתי איש להיפך! עמדתי בתור כמו כולם בשביל ייעוץ רפואי כמוזכר, עד שהגיעו אותם בריונים אינשי דלא מעלי הפילו אותי והכו אותי קשות על חשדות שווא. חטפתי שברים ומכות בכל גופי בצורה קשה מאוד".

"כחלק מהאלימות רוקנו את כיסיי, והם הוציאו משם גז מדמיע שאני נושא איתי מזה שנים לאחר שהותקפתי בידי ערבים בעיר העתיקה. לא רק שגנבו את כל מה שמצאו בכיסיי, גם העלילו עלילת שווא שניסיתי לפגוע בגז במישהו".

"אחי ורעי. בשום שלב לא פגעתי ולא ניסיתי לפגוע באף אדם. ניסיתי להתגונן בכוחות עצמי מול עשרות תוקפים מבלי לפגוע באיש. אני חוזר ואומר! בשום שלב. אף אדם לא נפגע ולא נזקק לטיפול רפואי חוץ ממני. שני גברי אלימי תקפו אותי קשות בכל חלקי גופי יחד עם עוד עשרות צעירים בתוך בית המדרש ומחוצה לו".

"אני רוצה לשאול אתכם כמה שאלות.

1. למה איש בזירה לא טופל ולא פונה לבית חולים חוץ ממני? איפה האמבולנסים של אלה שנפגעו מלבדי?

2. למה הנהלת בית המדרש לא מפרסמת את צילומי האבטחה שבמקום וכך נדע מה בדיוק היה? אני מבקש מהם בתחנונים לפרסם את התמונות".

"חברים ורעים. אני מבקש ממכם ומכל חסידי גור ומהנהלת בית המדרש. אל יהיו פניכם להסתה פרועה שכזו איש נגד רעהו. חפשו להשכין שלום ולא לפלג ולהפריד בעלילות שקר שלא היו ולא נבראו. ונזכה כולנו יחד בשלום ושלווה להמשיך להסתופף בצל הרבי שליט"א עד ביאת גואל צדק".

כזכור, הרב טאומן אמר בהקלטה אתמול, "שומו שמים, איך יתכן דבר כזה? מנצלים את העדינות שלנו, אנשים שעשו צעד שפוגע בציפור הנפש שלנו יכולים להסתובב בתוכנו בשקט ובבטחה ועוד לשקר ולהשמיץ שרודפים אותם, והפעם חצו קו אדום שהגיעו כמעט עד הקודש פנימה, התפרצו בכוח ומי יודע מה היה יכול לקרות".

"זה דבר שחייב לזעזע כל אחד, שנבין מה מדברים אתנו, ואולי כל זה קרה כדי שאם יש אנשים בתוכנו שעדיין לא מבינים על מה נטושה המערכה יתעוררו כעת ויבינו עד כמה צריך להתרחק מכל שיג ושיח עם אנשים שכאלו".

בהמשך לכך, הופצה היום הודעה ממד"א בה היא מאשרת שאיש מלבד המותקף לא נזקק לטיפול במקום וכי "הזירה אינה דומה לזירה שנעשה בה שימוש בגז מדמיע".

תוכן שאסור לפספס
101 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
לכל התמימים אלו שזה אתה שמעו את השם עקיבא גרינציג לראשונה אלו שהשם הזה לא אומר להם מאומה תבינו גור לא תיטרח לענות לכם על ההצגה המכוערת הזו!
חסיד גור19.11.20
הודעה פנימית.
להדיוט20.11.20
גור כבר טרחו לענות בעצרת המונית על קשקוש גרפיטי מדומה. עונים בלי הפסקה. גם שלחו לנו הודעה לטלפון שמכחישה את גרינצייג (שוטים).
עוד חסיד גור20.11.20
עקיבא אתה הרי מפיונר 58 תיקים במשטרה
רוני20.11.20
50
והכול לשם שמים....... אין אין שיתבישו להם, ומה הרב אומר?
תהילה19.11.20
49
חזירי גור, דורסים את כולם וגם אתם עצמם, אין לכם מה למכור חוץ מחוקי סדום, לא נשאר לכם הרבה זמן, בקרוב הרבה' האמיתי, ר שאול אלתר שליט"א יחזור ובא לציון גואל אמן.
שימי 19.11.20

הצגת כל התגובות

48
מסכן!!! איזה רוע שהתנהגו עליו ככה.. פשוט לא יפה!
אלישבע18.11.20
47
גועל נפש רשעים רק כסף
ללא שם18.11.20
46
בפרט כשמדובר באלימות על רקע השתייכות לחצרות רבנים או אדמו"רים, לכל אחד הזכות לבחור את רבו. כמו כן בפילוג בציבור הליטאי חייבים להילחם נגד מי שמזיק לעיתון הפלס. ולבער את נגע האלימות והשתלטנות בציבור החרדי.
יוני18.11.20
צודק!!!
...19.11.20
צודק 100%
חסיד18.11.20
45
יש מצלמות בכל פינה. מה הבעיה?
גוראי18.11.20
הבעיה שההנהלה כבר מחקה את התיעוד לפני שיכריחו אותם לשחרר אותו, הם מפחדים שיגלו את האמת.
מחוכם18.11.20
44
מקרה מביש ביותר, להגיע תאלימות זו בושה, גם אם הוא אינו כמוך ושונה מדעתך. הרב לא רוצה בו, הוא יבקש ממנו לצאת.
בושה וחרפה, אז מה אם הוא חרג מדעתכם.20.11.20
שמעתי שבפעמים שנתנו לו להיכנס פגע נפשית האדמו"ר מילולית
עין21.11.20
43
למה בדיוק התקשרת אתמול אלי, נפגעת כאשר סגרתי לך את הטלפון בפנים, גם אחרים נפגעו מהגז שהשפרצת . טוב שלא הלכת לבקש ברכה במקום אחר עם מיכל גז. שם היו מטפלים בך כמו שצריך
זערא19.11.20
42
אם יש דבר שעקיבא שלנו הכי אלןף בו זה לשחק אותה תומלה וילד טוב ירושלים. הרביצו לי ולא עשיתי כלום אני אומר את זה מהכירות אישית עם הפציינט
חזקאל קמפינסקי 19.11.20
דברי כב' מאוד מאוד לא משכנעים....
לא משתכנע19.11.20
41
מיסכן. עד כדי כך החסידים שונאים אחד את השני שה' ישמור אותנו. זה פשוט לא נורמלי לאן שינאה מובילה זה עוד עלול להגיע לרצח. במקום לקרב ולכבד הם פשוט מרחיקים. לא פלא שהרבה מהנוער שלהם סטה מדרך הישר. זה נורא.
חני19.11.20
40
לשנות את השם מגור נדלן לגור סדום ועמורה
משה 19.11.20
איך אתה מדבר חוצפן
מישהו19.11.20
אבל סדום ועמורה לא מספיק צריך משהו יותר עסיסי... גור טינופת וזוהמה
עומר19.11.20
חצוף כמו רבך
זרח19.11.20
גור בירנשטוק
פלד20.11.20
39
"מנצלים את העדינות שלנו". כן, בטח. הגערערס ידועים בעדינותם
חחח19.11.20
38
לפי חוקי המשפט בגור: גרינצייג צריך לשלם למכה על הקזת הדם. גרינצייג צריך להצטדק. גרינצייג צריך להתחנן. גרינצייג צריך לבקש שלא יסיתו נגדו. ופרשת וירא "זעקת..וחטאתם כי כבדה מאד"
יהודי19.11.20
37
שקרן! שקרן! אני הייתי שם וראיתי הכל, אף אחד לא נגע בך אחרי שהתזת גז מדמיע קראו למאבטח והוא שפצע אותך לאחר שתקפת גם אותו. לגבי פינוי פצועים אף אחד לא מפונה לביה"ח מהתזת גז מדמיע ולגבי הודעת מד"א הם לא נכנסו לבהמ"ד בכלל כך שהם לא ראו את "הזירה".
יוני19.11.20
אתה שקרן, אני הייתי שם, וראיתי איך אתה בעצמך מכה אותו. ויש שיטוף פעולה מלא עם האלימות של כל הנוגעים בדבר, כולם יודעים שאין פינה שלא מצולמת, הרבה שליט"ה רישת את כל הישיבות ובית המדרש במצלמות, שיוציאו את הסירטון, כך כולנו נראה איך מושפרץ גז מדמיע, חחחחח
יוסל19.11.20
36
איפה ליצמן שיעשה עצרת לפי הכללים חחחח קשוט עצמך ואחר כך קשוט אחרים ואחרי זה מתפלאים שיש אלימות בערד מידה כנגד מידה
מחאה על פי הכללים19.11.20
35
מתינות !סובלנות !אצילות!
רק יהדות מרוקו!!!!!19.11.20
34
אתם בושה לציבור החרדי!!! לפרק אנשים מכות רק בגלל השתייכות קהילתית??! זוועה. לאן הגענו??! איפה המשטרה בסיפור דווקא כשצריך אותה??!
תומר19.11.20
33
רוח אפינו? נזר הקודש! צפירת תפארה! ארון הברית! להט החרב המתהפכת! צדיק הדורות! מפרק הרים ומשבר סלעים! הכל צריכים למרי חיטיא! אוי נא לנו כי חטאנו! האשם בנו שזנחנו לרגע את הידי עשיו שירשנו מאבותינו,עלינו להתחזק ולהחזיק במנהג אבותינו,כידוע שבגור בכל ארוע מאז ומעולם,יצאו כמה פצועים,שרפי קודש,רצוא ושוב כמ
יוני18.11.20
32
גורי אריות "חסידים" אלק...
אמת19.11.20
31
אף אחד לא רוצה ממנו כלום, הלכת מגור, תשאר היכן שהלכת. לא חייבים לקבל אותך ואל תבוא לבית המדרש בו אסרו עליך להיכנס. עצם הדבר שהוא רץ לתקשורת ועובר מאולפן לאולפן לספר עללילות נגד גור, מראה קבל עם ועולם שכל המטרה שלו היא רק להשמיץ את חסידות גור, ולכן התכבד עקיבא ושב בביתך. לא רוצים אותך מטוב ועד רע. ס
יוסי19.11.20
אתם ממש כת
רבינו19.11.20
30
"חיות הקודש".... חיות עם תירוץ של "קודש"... ואח"כ מתפלאים למה יש ביניהם בחורים מבוגרים.. זו חסידות שיש בה הרבה דברים טובים, חוץ מגאווה! חושבים שהעולם שייך רק להם.. גררס, תפתחו עיניים! אתם אומנם בלי עין הרע גדולים, אבל זה לא אומר שאתם אמורים לרמוס מי שלא בדעה שלכם, תלמדו "חסידות" ותהיו בני אדם, ההתנה
ירושלמי19.11.20
29
הבנין של גור מרושת במצלמות וברור שאם היה משהוא שמפליל אותו הם היו מוציאים את זה ואם לא הוציאו את זה ברור שיש להם תיעודים שמפלילים אותם
איש פשוט19.11.20
28
מטומטם! הלכת לר' שאול תתייעץ עם ר' שאול. מה נטפלת לגור????
שכל הישר19.11.20
הוא לא חייב מיתה מקסימום לחסום את דרכו או לקשור לו את הידים והרגלים באיזה חבל מזדמן אבל מכות רצח לאדם ועוד שמטופל בבת חולה איפה הרחמנות היהודית? אבל לכם יש מנהג אבותיכם בידיכים מימים ימימה תרתי משמע לחבוט בידיכם באכזריות רבה בכל מי שאינו מוצא חן בעיניכם או בכל מי שמפריע לכם להשתלט כי האלץ איז אונזע
יוני19.11.20
תקשיב להקלטה של הברנש. הוא בעצמו מספר שביקשו ממנו יפה לעזוב את המקום, הוא ממשיך לספר שהוא התחמק מהם והמשיך להתקדם לכיוון חדר האדמו"ר... המאבטח נקרא לפנות אותו מהמקום, וכשהוא נתן למאבטח אגרוף המאבטח החזיר לו אגרוף בפרצוף. נמאס מהצביעות והאנטישמיות שלכם נגד גור, בכל מקום אחר היו מתנהגים עם ברנש כזה בצ
שכל הישר19.11.20
בחסידות אחרת או אצל ר' חיים הוא היה יוצא עם ח"ק
פנחס19.11.20
מה יש פה להצדיק, אתם פוגעים בעצמכם
מחילה מכבודו19.11.20
27
חיות מגעילות שכחתם לרגע מה זה אחים
א18.11.20
26
וואו איזה אלוף עקקיבא איך הוא מסובב בתרגיל גאוני את כולם.
אחד מהפורשים19.11.20
25
תתכוננו גערערס למרד החסידות בקרוב, אני יודע את זה ממקור בתוכו זה הולך לקרות בשבועות הקרובים.
יוסי19.11.20
אידיוט מי שרצה ללכת כבר הלך. אתם מנסים כל הזמן ליצור כותרות ע"י פרובוקציות גז מדמיע וריסוס גרפיטי, זה לא יביא לכם עוד קלייניטים. כל אדם שפוי נגעל מכם
רותי קפלר19.11.20
יש לך טעות יש אנשים מאוד מאוד מקורבים לרבה, שמתיעצים עם הראש ישיבה, אבל הוא לא מוכן שיעברו, מכיוון שזה יפרק את המשפחות שלהם, ודי לחכימה
יוסל 19.11.20
רותי, מה שלומך כבר כתבת היום את טור השטנה
קלמן19.11.20
ההתעלקות שלכם על בנות מנהיג הקהילה הפורשת - מראה לכל העולם את הגועל... הסטיות... המציצנות במסווה של 'קדושה... בני תשע מידות!
סטייפלר צדק19.11.20
ודאי שהוא צדק, ולכן שאול רוצה ללכת בדרכיו כנגד הדרך של קוצק ושל הבית ישראל, ואפשר לעשות חגיגה .........
עקב19.11.20
מה את עושה כאן, במערכת מחכים לך.
משפחה19.11.20
חחחחחחח
חחחחחחחח19.11.20
חחחחחחח חחחחח חחח
חח19.11.20
24
כולם בחיפה רואים אותו איזה בושות
רוסט19.11.20
23
שנים רבות עוד מפולין רמסתם אנשים רק כי לא היו בדיוק בקו שלכם וכיום הציבור של הגאון רבי שאול אלתר שמציג את שיטת הבעש"ט וקוצק כמו שצריך הקנאה בכם מתפרצת שוב בשיטתכם האלימה.
גור נדל"ן והאלימות.18.11.20
22
שקרן אני יודע שאתה צוחק כל היום על האדמור מגור ופתאום אתה מגיע לשאול שאלות???? תמים שקרן אחד
חיים18.11.20
למה אתה קורא לו שקרן תסתכל איך הוא נראה פצוע וחבול איך אפשר להגיע לרמה כזאת של אלימות כלפי יהודי?
א18.11.20
את המכה באף הוא קיבל מהמאבטח כאשר ניסה לפנות אותו מביהמ"ד וגרינצייג תקף את המאבטח פיזית. די לעיוות העובדות. וחוץ מזה אם יש לו רב חדש שיתייעץ עם הרב החדש שלו ולא יבוא לגור לעורר פרובוקציות
באמת19.11.20
כל ה'אוהבים' של גור מצאו להם מקום לתקוף, כאשר קיבל את המכה מהמאבטח, העיקר להשמיץ את גור. לא ברור לי אדון גרינצייג למה התקשרתי אלי אתמול להתנצל
זירו19.11.20
ההיפך מהאמת
סליחה טעות19.11.20
עקיבא אמנם היה השעיר אבל תדעו לכם כל הממורמרים העלובים הוא רק הראשון ברשימה השחורה כי אין לכם מושג כנראה מה חסידי גור שהולכים עם רבם באש ובמים מסוגלים להקריב למענו מה לעשות ככה גם היה לפני 100 שנה אז תזהרו מגחלתן של צדיקים והוא היה הדוגמא הראשונה ודי לחכימא ברמיזא
מוישי19.11.20
את זה הוא קיבל מהמאבטח לאחר שזרק עליו גז
פן19.11.20
אף אחד לא נגע בו המאבטחים של הביהמ"ד עשו את זה כשהוא תקף אותם שלא הניחו לכנס. לפני שאתה מוציא שם רע ורכילות ולה"ר .......
יהודי19.11.20
אם גור מסתירים את הוידאו...זה אומר שהם שקרנים מכת אלימה .
אפרת19.11.20
21
זה שגור הם אלימים זה כבר יותר ממאה שנה זה שכל מי שפורש מהחסידות הוא כופר בכל התורה זה חדש בהחלט הסיפור הזה לא מזעזע יותר מכל האלימות האינסופית שכלנו יודעים עליה אגב למה שלא תפרסמו את הסרטונים אין מצב שאין סרטונים על ראש הגנב בוער הכובע
יהודי מזועזע19.11.20
20
על חיסול בפולין של חסידי אלכסנדר על ידי חסידי גור לפפני השואה במחלוקת שהיתה ביניהם שעשו להם מורידים ולא מעלים במקווה כנראה שאנשים רבים לא יודעים מזה את זה אמר אחד מרבני פולין שאינני יכול לכתוב את שמו אבל הוא אמר שכולם הסתירו את זה כי פשוט פיחדו מהכת האלימה הזאת שיכולים להרוג אדם בשביל כבויד קדישת כ
יוני19.11.20
19
אני למדתי בישיבה עם הרב עקיבא גרינצייג הוא היה ידיד נפשי באמת איש צדיק איש רחום וחנון הייתי מדבר איתו שעות שלימות צדיק של יהודי ועכשיו אני שומע שהוא נאבך סובל עם בת לא בריאה שיהיה לה רפואה שלימה אני מאמין אך ורק לר עקיבא גרינצייג הוא בחיים לא פגע באיש הוא רחוק מלהיות אדם אלים זה ממש רשעות לשמה מה שע
שטיין19.11.20
18
אתם הצלחתם לקבל אהדה ברחוב אבל בגור לבד הפסדתם כי הר' שפרן עבר לצד של גשייד
יואל ד.20.11.20
17
''יש אוסרים להכות חסידים ואנשי מעשה'' . הג''ה: ''ויש מתירין וכן נוהגין''. א''כ יש לחסידים על מי לסמוך בשעת הדחק [היינו בשעה שדוחקים אחד את השני בשטיבל. ובס' 'המרביץ והמשפריץ'' [גז מדמיע. אגב צ''ע למה לא מחלקים גז מדמיע בט' באב?]..
ישיבת תרביצא19.11.20
16
האברך הזה הותקף. פניו מרוחות בתקשורת. והוא בא לספר שרצה להתייעץ עם האדמו"ר על עניין רפואי. אדמו"ר שאלו הם תלמידיו ומעריציו ? לזה קורים תסמונת שטוקהולם אחי היקר ! ואפרופו ייעוץ רפואי עוד יבקשו ממך תשלום על הקזת דם כסדום העתיקה.
דודו 19.11.20
15
חבל שלא הורידו לו את האוזניים
תרצה 19.11.20
רשע בן רשע !!!!! בן בנו של רשע, איזה גועל נפש של בן אדם אתה!!!
חסיד גור לשעבר 19.11.20
במקום כל ה'בן בנו של בן בנו' אפשר לומר במילה אחת - ג ע ר ע ר
לאה20.11.20
איזה תינוקי, במה אתה משויץ? גורי לשעבר
חחחחחחח20.11.20
ממש לב טוב יש לך
יוסי19.11.20
14
סורי אני לא מכיר ...טאומן זה משפיע? כי הוא מסית כמו עבריין...
אברך אחד19.11.20
מילה בסלע!!!!
יענק'ל אלתר19.11.20
13
פרעי אדם
אחת19.11.20
12
נראה אדם עדין נפש. חפש סביבה של אנשים הדומים לך.
א19.11.20
בהחלט נראה איש עדיין... אפשר גם לגלות את זה במשוט קל בתוך אתר בתי המשפט ולראות כמה פעמים השם "עקיבא גרינצייג" מופיע שם... אבל בהחלט זו אופציה טובה, שילך לחב"ד, אף אחד לא יכול להכריח קהילה לקבל אליה מי שהיא לא רוצה מכל סיבה שרק יהיה, ועצם הריצה שלו לתקשורת לחרוך אולפנים, מלמדת כי מה שמעניין אותו זה ל
יוסי19.11.20
התביעות נגדו הן בגלל סיפור ישן שבו המערכת הגוראית סיבכה אותו, בנסותה להפליל אנשים שחפצה בהפלתם. צביעות אמיתית לקחת את התביעות ההן ולהגיד ש'הוא לא איש עדין'.
ליוסי19.11.20
אם לא תחזור בך אתה עלול לעמוד לדין, קח את זה בחשבון.
בערל19.11.20
מפחיד מאד
חני19.11.20
11
כל מה שתגיד.. כלום לא יעזור לך. כי אתה נופל על אוזניים ולב אטומים.. תרא. את האמת ותסיק מסקנות. אתה חייב לעזוב את הקהילה ולא קרה כלום. תעבור לחסידות אחרת מתונה יותר טובה יותר אמיתית יותר כמו חסידות........ חב"ד. אין על חב"ד
מירי19.11.20
10
תקחו את גשייד הוא הוכיח את עצמו בסאטמאר ב'ב להוציא דרשות מאדמו'ר להפשיט אותו ברחוב
י.דסקל19.11.20
9
חבל, חיפה האדומה היתה עיר "ירוקה" במובן של המחלוקות. עד שבאו כמה מבחוץ וגררו גם אותנו פנימה. עצוב מה שקורה בקהילה החיפאית המתפוררת, מוסדות הלימוד שהיו הפנינה של חפה והפכו לקסבה של אלימות והשפלות. לחיפאים האמיתיים זה חורה מאד. נכון חיפאים?
משה חיפאי בנשמה20.11.20
אין מה לחפש בשטיבל של גור למי שערק לשאול.
חיפאי ותיק20.11.20
8
שקרן, אתה ניסת לפגוע בצדיק הדור בשליחות
טון19.11.20
איך אתה מעז להעליל עלילת דם
יהודי חרד19.11.20
תבדוק טוב, תגלה את האמת.
בני19.11.20
אתה פשוט מתומתם
שיף19.11.20
לפחות תדע עברית לפני שאתה כותב...
אברך אחד19.11.20
7
שמעתי כי כבר בשבת בשטיבל בחיפה עורר פרובקציה וצעק על אנשים ,למה מבקשים ממנו לעזוב את המקום וללכת עם אנשי השאול. אומרים מי שמכיר אותו כי חיפש 'אקשן' בזה הצליח.
סירק19.11.20
6
מנוולים מנוולים מנוולים, פשוט להקיא .
דוד18.11.20
5
בושה וחירפה הלאק דתיים דלא ירבו כאלה בישראללל.התנהגות של ברברים גועל נפש מקומם בגהני גהנם.ולך יהודי יקר רפואה שלימה .עיצה טובה תברח מהיצורים האלה חלאות אדם .ותן להם בראש תתבע לבתי משפט בלי רחמים מקומם מאחורי סורג ובריח.לא פלא שיש מלא נושרים וחוזרים בשאלה מגור ...לא ירבו כמותם בישראל.... חיב לצין שלא
איציק19.11.20
4
אף אחד לא מחפש את דמו רק יפסיק לעורר פרובוקציות ולבוא בלי רשות לבהמ"ד גור והכל על מקומו יבוא בשלום (גם ללא גז מדמיע...)
שכל הישר19.11.20
גוזמאות מבהילות ומחרידות
מחילה מכבודו19.11.20
הזוי שאתה כ"כ בטוח בעצמך, מה חטאו? שהוא נכנס לביה"מ? בושה.
א19.11.20
3
משום מה בשבת האחרונה שהייתה הגיע אותו ברנש גברא חציפה שמנסה בכל דרך לפרוש טלפיו ולזעוק טהור אני לקבל ברכת שלום אצל האדמו"ר מגור שליט"א ואת תפילות השבת והסעודה שלישית הלך הנ"ל לאותה הכת ולא מתבייש לשקר ברבים ברבים כאילו היינו חסיד נלהב. שקרן שקרן שקרן לך מאיתנו אנחנו לא רוצים אותך בקירבתינו כמו שאומר
שוקי19.11.20
2
געררעס שקרנים מסריחים
משה גרינוולד18.11.20
1
איפה אהבת חינם??
יהודים19.11.20
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

האדמו"ר ערך טיש לזכר ה'דברי חיים' - אבי שושלת באבוב

חיים רוזנבוים | 15:13

שולחן מלכים

גלריה מרהיבה - פסח בצל הקודש: סיכום מחסידות סאטמר

חיים רוזנבוים | 14:53

שערי ירושלים

על אף חולשתו - האדמו"ר מסטראפקוב ערך 'טיש' הילולא

חיים רוזנבוים | 12:49

גלריה מרהיבה

בשיכון ג' ציינו הילולת ה'דברי חיים' מצאנז - "אבי השושלת"

חיים רוזנבוים | 12:48

גלריה נוסטלגית 

במלאת כ"ג שנים להסתלקותו - הצצה לחייו של האדמו"ר מפינסק קרלין זצוק"ל 

חיים רוזנבוים | 12:45
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

זכות אבות יגן 

בקרית צאנז בירושלים ציינו את ה'הילולא רבא' 

חיים רוזנבוים | 10:28

תורה וחסידות

מה חיפש האדמו"ר החסידי בבתי ראשי הישיבה?

חיים רוזנבוים | 10:25

וזאת לתעודה 

הילדים בקרית הבעל שם טוב הגו וקיבלו תעודות מהרבנים

חיים רוזנבוים | 10:23

גלריית תמונות

עם סיום ש"ס וסעודת מצווה: טיש ה'יארצייט' בגארליץ

חיים רוזנבוים | 08:32
ש

"על אלה אני בוכיה"

העדויות, הניצולים והזוועות: ספרי השואה שאתם חייבים לקרוא

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

תיעוד ענק

מאות דפי גמרא בעל פה: הילולא וחלוקת פרסים בצאנז

חיים רוזנבוים | 05.05.24

גלריית תמונות

5 שנים להסתלקות: המונים השתתפו בהילולא בקאליב | תיעוד

חיים רוזנבוים | 05.05.24

שיר חנוכת הבית

האדמו"ר קבע מזוזות וערך טיש בבית שמש | גלריה

חיים רוזנבוים | 05.05.24

ויחיה זרעם

רועה נאמן | האדמו"ר מצאנז גימגראד ערך טיש הילולא

חיים רוזנבוים | 05.05.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

באה שבת באה מנוחה 

על אף המצב המתוח בצפון | האדמו"ר מירושלים שבת בצפת 

חיים רוזנבוים | 05.05.24

חסל סידור פסח

חג הפסח בחצה"ק באבוב 45 | תיעוד מסכם

חיים רוזנבוים | 05.05.24

סיפור למוצאי שבת

הבעש"ט נשאל: "מדוע דווקא הבקשות שלך נענות בשמיים?"

הרב אהרון ראובן | 04.05.24

הסגולה למוצ"ש | צפו

כשהמשרת של הבעל שם טוב הרהר: 'הלוואי והגרביים היו שלי'

כיכר השבת | 04.05.24
ש

לבעלי הון עצמי של ₪255,000

ההזדמנות: פרויקט יוקרתי בבני ברק, צמידות לפארק ירקון

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

בית אהרן ברכו ה' 

סאטמאר: ראש הישיבה קבע משכן חדש לחסידים 

חיים רוזנבוים | 03.05.24