כיכר השבת

שבוע לאחר הכינוס

במחאה על הגשת העתירה: עשרות חסידי גור הפגינו בב"ב

עשרות מנכבדי חסידי גור התאספו לעצרת מחאה מול ביתו של עו"ד שלמה אלבוים, מי שהגיש עתירה לביהמ"ש נגד שורת בכירים ורבנים בגור, בהם גם אחד מבניו של הרבי (חסידים)

150
שימי שפר | כיכר השבת | י"ג באב | 22.07.21
(צילום: באדיבות המצלם)

עשרות מנכבדי וזקני חסידי גור התאספו הערב (חמישי) לעצרת מחאה וזעקה מול ביתו של עו''ד שלמה אלבוים בעיר בני ברק, מי שהגיש עתירה לבית המשפט נגד שורת בכירים ורבנים בחסידות גור, בהם גם נגד אחד מבניו של הרבי.

לטענת גורמים בחסידות גור, עצרת המחאה נערכה לאחר מהלכים שונים שבוצעו לאחרונה על ידי עו''ד אלבוים כנגד חסידות גור, השיא שבהם כאמור, הגשת תביעה בערכאות משפטיות לפני כמה שבועות נגד בכירי רבני חסידות גור ונגד אחד מבניו של הרבי.

בגור מוסיפים ומסבירים כי לאחר כינוס הרבנים והדיינים שנערך בשבוע שעבר, במסגרתו הובאו דברי מחאה חריפים אודות החומרה שבהליכה לערכאות, כינוס שאף גרר אחריו תגובות מצד דיינים רבים בעולם הדיינות, הוחלט לערוך עצרת מחאה מול ביתו של עורך הדין, מחאה שבה נטלו חלק קבוצת חסידים שכואבים את המצב, ואף מגדירים אותו כ"מעשה שלא ניתן לעבור עליו לסדר היום", וכי הם מצפים ממגיש העתירה שיבטל אותה לאלתר.

במחאה השתתפו עשרות אברכים, בהם גם מזקני החסידים שהחזיקו שלטי מחאה בידיהם, כאשר בנוסף בדברים שנשא אחד המשתתפים הוא אמר כי על כולם לעמוד ולזעוק לשמיים עד אשר ישתנו הדברים.

עורך הדין שלמה אלבוים מסר בתגובה ל'כיכר השבת'. "הכל נעשה בהתייעצות עם פוסקי הדור, ובהוראתם, כאשר הדיין הגאון הרב מנדל שפרן נתן לכך ביטוי בפומבי בכתב, ושאר הדיינים תומכים בכך בסתר מחמת פחד, כולל אחד מדייני גור החשובים ביותר, וכי כל מי שקשור לטרור הפחדות או הסתה, חשוף לתביעה - על פי הוראת דעת תורה, וללא יוצא מן הכלל.

תוכן שאסור לפספס
150 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
78
כמה נפלא ומשמח. לראות שפניתם לדרך של הפגנה, שברור שלא תועיל כלום וזה אומר שאתם מבינים שההפסד שלכם בבית המשפט בטוח וכלו כל הקיצין, וכך, לאחר פסק הדין בבית המשפט, יפסיקו הוועדות להצקה והחרמה ציבור גדול של אנוסים מחכה לרגע הזה, שבו יוכל להצטרף לחצר מורינו הגר"ש
סמרטוטי ירמיהו24.07.21
בית המשפט אמון כמובן על דרך התורה של הגר"מ שפרן... כל התנהלותו היא אך ורק על פי מאזני ההלכה. כולל גיור, צבא, ועוד. אם אתה משלה את עצמך שאתה צודק כי בית המשפט (אולי) מצדיק את עקיבא, אז אתה בבעיה. אתה לא יכול לייצג את התורה
שמחה בונים29.07.21
77
עצם קיומו של ערכאה משפטית שיכולה לאכוף את החלטותיה בחוק מהווה סכנה לשלטון הבריונות של גור. הם מעדיפים דין תורה שם אפשר לאיים ולפעול שהכל יהיה לטובתם כי מי יתעסק עם בריוני גור. רק בית המשפט.
דודו23.07.21
זה שהגרמ שפרן נותן, לדברי שלמה אלבוים, היתר גורף ללכת לערכאות, זה עושה רושם לא טוב עליו.. מה הוא נותן לאלבוים גוקר להשתמש בו ככל אוות נפשו ? זה נראה לי חוסר רצינות כדיין...
שמחה בונים25.07.21
כן? זה נראה לך 'חוסר רצינות כדיין', גערער לומד מזימונים? 'תוספות' אחד לא לומדים בכל הישיבות שלכם, 'חושן משפט' אתם לא מכירים, אבל דעות על דיינים יש לכם... פתטיים.
לשמחה בונים27.07.21
במקום לרדת לרמה האישית, אני מבקש שתתיחס לגופם של דברים. יש לך תשובה על מה שכתבתי ? מהיכרותי הבסיסית עם ההלכה, לא ניתן לפסוק במעמד צד אחד, וגם לא ניתן לתת היתר גורף להליכה לערכאות. זה לא "דעות על דיינים" זו פירכא חמורה על סמכותו של הדיין הלז. ולגבי תוספות, לומדים גם לומדים. כנ"ל חושן משפט יש מספיק אב
שמחה בונים29.07.21
ראה את תשובתו של הרב שפרן למה חובה ללכת בענין זה לערכאות הוא יותר בקיא ממך
אני29.07.21
1. לא ניתן לפסוק במעמד צד אחד - אך כאן לא מדובר על פסיקה אלא על היתר הלכתי. 2. אין 'היתר גורף' להליכה לערכאות, אלא היתר נקודתי לגבי טרור שמפעילים גורמים אלימים מסויימים. 3. שום דבר אישי. אך בגילך וברמתך, אינך יכול לקבוע 'פירכות' על סמכותם של דיינים ותיקים וגדולים ממך בשנים. אדרבא, עלה לר' מנדל בשט
לשמחה בונים30.07.21
76
בגור משתמשים בעורכי דין מימים ימימה.. פתאום -אסור? מה נשתנה?
לא מובן23.07.21
עצם השימוש העורכים דין אינו פסול. גם אני משתמש בעורך דין כדי לרכוש דירה / לפתוח חשבון בנק לחברה. השאלה היא מה "הם" עושים עם העורכי דין...
שמחה בונים25.07.21

הצגת כל התגובות

75
הגיע הזמן שכמה מהם ישבו על ספסל הנאשמים והחברה יירגעו,
ליטוואק ירושלמי23.07.21
74
סוף לדיקטטורה!!!
שחור כתום22.07.21
73
הגורים חברמנים,
דודודודודו22.07.21
72
איפה כל חסידי גור? זו הכמות שהצליחו לארגן למען "כבוד הרבנים"? גור טרור חברה בהתפרקות. הרוב הדומם/המדמם/ יושב בבית ומוחה על מעללי גור טרור. די לטרור ולאלימות ואז לא יהיה צורך לערב את הרשויות.
גוטמן22.07.21
71
פוילישע חכמים תפסיקו לעשות טרור. במקום להבין שאנחנו היום בשנת 2021 ואי אפשר לעשות יותר טרור. אתם מוסיפים טרור טמבלים אף אחד כבר לא מפחד ממכם יותר . אתם לא מבינים שכל פעם שאתם עושים טרור אתם מוסיפים עוד נדבך לכבוד הראש ישיבה שליט"א אתם עושים כמו המצרים בשעתו עם הצפרדע איפה השכל שלכם הם יודעים די טוב
משה 22.07.21
70
מותר לנקוט באלימות ,והנפגעים אסורים להתלונן
צדק של גור22.07.21
69
גור תורה
די גור 48000 לא מספיק22.07.21
68
יופי לכם חסידי גור מתי תפסיקו לרדוף את מסירת התורה ע"י ר' שאול אלתר! "אם לא במוח אז בכח"
המרכז לתמלול22.07.21
67
מענין למה חוץ מכמה גרעסס משועממים לא רואים אף אחד מעם ישראל שמשתתף במחאה שלהם התשובה הציבור נמצא עם ר שאול
ליטאי גאה25.07.21
יש כאן אנשים חשובים קצת יותר מעקיבא גרינצייג שהונה חצי מקהילת גור בחיפה, ושלמה אלבוים שמחפש מקום לעצמו כבר קרוב ל-15 שנה אז בוא נאמר שאם עקיבא גרינצייג ושלמה אלבוים נמצאים עם ר' שאול, זה לא כבוד גדול כל כך...
שמחה בונים29.07.21
בכל מקום יש מאפיונרים, בכל מקום יש שוליים. קהילת הפורשים מתכבדת בעשרות רבנים ודיינים ות"ח הנמצאים בה, בטובי המג"שים שהגיעו אליה ובאברכי משי ב"ה.
לשמחה בונים30.07.21
66
ואנמ נזכרת בהפגנות הבני ברקיות נגד ביאליסטוצקי על הזמנת רבני בית דין ידוע לערכאות. תזכירו לי בבקשה, ביאליסטוצקי לאיזה חסידות הוא משתייך?
ללא שם26.07.21
יחי ההבדל הקטן: בעוד שביאלוסטוצקי עשה זאת, אם בכלל על דעת עצמו, ולא על פי דעת רבני גור, כאן הדבר נעשה בהוראת היתר של אחד מחשובי רבני ה"קהילה"... אבל אם אפשר להשמיץ את כל גור בעקבות מעשה של יחיד, אז למה לא ?
שמחה בונים29.07.21
והתביעה של לייזרזון וליצמן נגד עמותה שהוקמה בידי כל גדו"י (החינוך העצמאי, בראשות הרב שטיינמן והרב אלישיב והרב אוירבך!)? גם זה לא גור? והתביעה של ישיבת פאר ישראל נגד בחור שרצו לסלקו? תביעה בבית משפט. של ישיבת גור. בנוסף ביאליסטוצקי הוא איש המערכת לכל דבר ועניין. נחשב ל'עו"ד של גור' שמנהל כל מאבק משפ
לשמחה בונים30.07.21
65
כיכר השבת תמיד נגד אנשים מסוימים צריך לחשוף את הצביעות כמה שיותר מהר
רק אמת25.07.21
64
לפי שפת הגוף נראה שהם לא סגורים על עצמם תראו איך שהם תופסים בקצה של הזקן ומסובבים בהססנות הם מפחדים לפגוע בראש ישיבה שנשיכתו.... אמת מארץ תצמח
אב הרחמים23.07.21
פסיכי!
שאול23.07.21
הדמיון עובד אצלך ואצל הקוקדוד שלך שעות נוספות.
ברחמים23.07.21
שפת הגוף?? תופסים בזקן?? צריך גם שפת השכל............. אב הרחמן ירחם עליך במהרה
הוא ירחם24.07.21
הם מפחדים מנשיכתם של שלמה אלבומם ועקיבא גרינצייג...
שמחה בונים25.07.21
63
גור זה כת של בריונים אלימים (לא כולם כמובן) חושבים שהכל מותר להם והכל מגיע להם, יבורך כל מי שפועל לבלום אותם.
מוישה23.07.21
ובאותו משקל: "גור תורה" זו קהילה של תלמידי חכמים (לא כולם כמובן) חושבים שמייצגים את דרך התורה בגלל שהגרש יודע לפלפל בכמה סוגיות בשס
שמחה בונים29.07.21
מייצגים את דרך התורה, כי לומדים אצלם בעיון כמקובל בעם ישראל כולו. וכי מכבדים ת"ח מכל החוגים והעדות, ומחנכים למידות טובות.
לשמחה בונים30.07.21
62
שימו לב שא"א מגור לא עונה כי הם מנותקים מאינטרנט רק מתנגדי גור כותבים ומגיבים כל היום
מוטי22.07.21
...אמר הגערער ומיד כיבה את המחשב
מנס23.07.21
מנותקים נמאסתם!!!!
חסיד אמיתי23.07.21
61
גור לא יודעים לעבוד. כאשר הרב סילמן ערך הפגנות נגד ביאלסטוצקי על שהזמין רבנים לבית המשפט כל העיר הייתה על גלגלים. למה אתם שותקים, הוכרז באסיפה שיש לי דין של רשע, וגם למי שאישר לו. תעבדו כמו שצריך.
98712322.07.21
60
נראה אירוע השקת סניף עזר מציון או יד שרה, לפי הזקנים עם המקלות
בחצר מושב זקנים22.07.21
חחחחח......
אני23.07.21
59
אשריך רבי שלמה! אשריך שהינך עומד בפרץ של כת אלימה זו!
יענקל הטרוריסט22.07.21
58
זה נראה כמו הפגנה נגד ביאליסטוצקי רק עם חובשי אדרת שיער. בושה בסיפור של ביאליסטוצקי שתקתם...
תימני ימני01.08.21
57
המבוגרים נראים חלקם סנילים וחלקם אומללים שבאו בכפיה. הדיין רבי מנדל שפרן אינו ירא מאיש וממליץ לנפגעי טרור גור לפנות למשטרה ולבתי משפט. הטרוריסטים פוחדים משלטון החוק שיעצור את הטרור שלהם ויצאו להפגין. פחחח
אברומלה25.07.21
1. אני רואה על התגובה שלך שאתה מאושפז בכפייה... איך אתה רואה את מה שאתה טוען ? 2. דיין שפוסק במעמד צד אחד, אינו דיין מומחה בדיני תורה כל כך, לדעתי, אולי אני טועה. או שהוא יודע תיאוריה, ולא מתנהג כמוה בפרקטיקה... 3. הטרוריסטים אכן פוחדים משלטון החוק, אבל לא בגלל שיעצרו את הטרור, כי אין בדיוק טרור. אל
שמחה בונים29.07.21
2. לא מדובר על פסיקה בין בעלי דין (בה חייבים לשמוע את שני הצדדים), אלא על פסק הלכה כללי. אין בו שני צדדים. 3. החוצפה בה אתה מדבר על אחד מגדולי הדיינים בציבור החרדי, מוכיחה עליך יותר מעליו. ויש טרור כבד מאוד ואכזרי מאוד, בין אם תכיר בכך ובין אם לא.
לשמחה בונים30.07.21
56
הם מתנהגים כמו הקוזק הנגזל !
זוהר23.07.21
55
אם הכאב האמיתי שלהם היה לשם שמים, על איסור ההליכה לערכאות, הם היו מפגינים כשאנשי לייזר כהנמן הלכו לבית משפט, אחרי שהפסידו להרב מרקוביץ בדין תורה על פוניבז'. עד היום שולט בפוניבז' ההסדר הזה - דייני דין תורה פוסקים בעד ה'מחבלים', והערכאות בעד ה'שוינאים'.
זוכר23.07.21
54
באיזה נושא התביעה
יהודה א22.07.21
53
גור נדל"ן סוף סוף מישהו מעיז להביע את דעתו ואתם נבהלים ? היתכן שמישהו יחציף פניו כנגד האדמור קודשא בריכו ?
ללא שם22.07.21
52
פשיטת רגל של גור. כשהם יורדים יורדים עד תהום.
אני22.07.21
51
בס"ד חסידות גור תתפרק לכל הרוחות ואז כל הליכלוך יצוף.
ללא שם26.07.21
50
נראה כמו הפגנה של פיינהנדלר והסמרטוטים שלו נגד פלאפונים
זלמן25.07.21
49
נא להודיע בפעם הבאה מראש היכן ההפגנה. רבים לא מחסידי גור רוצים להגיע למחות על מה שעשו אלבום שפרן וחבריהם.
חזקאל23.07.21
חחחחחחחחחחחחחח חחח. חחח זה טוב החומר שלקחת
שמשון27.07.21
48
עצוב שבגור לא הפנימו - כמה אסונות קרו להם במהלך כל השנה האחרונה. תתאפסו גם אם עברו כמה מאות אנשים - לא קרה כלום (חוץ מלאגו) עדיין אתם הכי גדולים.
אילה23.07.21
ברור... האסונות קורים בגלל שמחרימים את הפורשים כמובן... גם אסון מירון קרה בגלל זה... עד הפרישה לא היו אסונות בעולם... עוד קהילה שיודעת חשבונות שמיים...
שמחה בונים25.07.21
47
המנהיגות חייבת לעבור להאדמור הרב שאול אלתר שליטא
גדי23.07.21
הגר"ש אלתר לא רוצה ולא צריך אותם ואת המונם "שתים עשרה ריבו אדם אשר לא ידע בין ימינו לשמאלו..."
לגדי23.07.21
אם הוא לא רוצה אותם, אז: 1. למה חסידיו מפיצים עלונים נגד האדמו"ר בתיבות דואר של חסידי גור ? 2. למה אבי שליט"א, כשביקש להסיר את עצמו מלקבל את חומרי ההסתה של "גור תורה", מיד התקשרו אליו לשאול מדוע הסיר עצמו ? 3. למה הוא קורא לעצמו בכלל גור, כשהוא פותח דרך חדשנית כל כך במסווה של לימוד התורה ? 4. למה ח
שמחה בונים29.07.21
1. חסידיו לא מפיצים עלונים נגד האדמור. (ואגב, יש לגור 'נפגעי מערכת' רבים מאוד, בחצר ומחוצה לה, חלקם יוצאים ביוזמות פרטיות שונות ומשונות כדי להפיץ את מה שלדעתם פגע בהם). 2. מה השאלה פה? התקשרו כדי לבדוק האם אכן ביקש הסרה, או שזו טעות/בקשה של מישהו אחר וכו'. אם כוונתך ל'דבר אמת', אין שם שום חומרי הס
לשמחה בונים30.07.21
סתם נוכל עוכר ישראל
גערערר23.07.21
46
זה כוח אמיתי, לפי התמונות,יש תינוקות בעגלה עד זקנים בעגלה,
איצה מאיר22.07.21
45
משהו רע מאד עובר על גור
הקוזק הנגזל22.07.21
טעית, לא עובר "על גור". עובר "מגור" - קהילת הגר"ש עוברת
שמחה בונים29.07.21
44
מה הם רוצים? הגאון האדיר ראש ישיבת נועם התורה ורב שטיבל גור מוה אחיעזר ופוסק גדול ובורר חד בדרא, בורר אף במעמד צד אחד קבע פסק וברר והחליט כי מצוה לילך לערכאות במקרים שנגד הראש ישיבה.
דעת תורה26.07.21
43
שילכו לעשות משהו מועיל, אולי ללמוד בעיון
ליטאי גאה 23.07.21
אם מה שאתה עושה אחרי לימוד מעמיק בעיון, זה לגלוש לכיכר השבת, ולטקבק, אולי עדיף שתלמד בקיאות, ותהיה שקוע בזה כל היום ? למרות שאני לא בטוח בכלל כמה אתה לומד ביום
שמחה בונים29.07.21
42
עובדים בשיטות של ימי הביניים. תשאירו את ההפגנות לצאלמערים. זה לא מכבד פולנים משכילים ובעלי ממון.
איזק בוקשפן23.07.21
מבחינתך גם ניתן לומר שהיהדות זה מתאים לימי הביניים... למה מחאה מלב כואב נהפכת לימי הביניים ?
שמחה בונים25.07.21
היכן אתם בהפגנות על חילולי שבת או חילול קברים גיוס על כבוד ה' לא מחיתם רק על בשר ודם
איש02.08.21
אתה צודק. ובכל אופן באם כאלה יהודים ת"ח יר"ש יוצאים להפגין נגד מי שהוכרז כפי שהוכרז, תבין לבד.
דניאל..........23.07.21
אלו לא שיטות של ימי הביניים. זו דרך התורה. אם עקיבא גרינצייג היה בזמן משה רבינו הוא היה תובע אותו על תליית המקושש ועוד...
שמחה בונים25.07.21
41
אפילו החרדים מאסו בחסידות גור החשוכה שמטילה טרור וחוקים דרקוניים על כול המדינה ועל חסידיה
אמנון גולדברג23.07.21
40
פולישער ייד
על כבודי לא מחיתם... איפה גור היו בכל מע22.07.21
39
באיזה נושא הוא תבע אותם? האם ניסה לפנות קודם כל אל דין תורה? העיקר חסר מן הכתבה.
מר בחור22.07.21
38
בדיחה עצובה.....
ישראל שטין22.07.21
37
מעניין שלמרות האגרסיביות הידועה של חסידי גור הברנש עדיין מהלך על שתי רגליו...
ללא שם26.07.21
היא הנותנת. בשל הפניות של הנרדפים למשטרה ולרשויות - באישור ועידוד רבנים ומורי הוראה - הגערערס קלטו שעל אלימות משלמים, והורידו את הרף. ברוך שמסר עולמו לשומרים.
בגלל התביעות27.07.21
יש בכלל תביעות שהתקבלו על אלימות קונקרטית ? או שכל סיפורי ה"אלימות של הגערערס" נועדו אך ורק להכשיר את ההליכה לערכאות, על פי ההיתר ה"ג'וקר" של ר' מנדל שפרן. זה לא נראה לכם מופרך לתת כזה היתר ? ועוד כשאין שום אלימות של ממש, מעבר לכמה יריקות של פרומיל מקהילת גור ?
שמחה בונים29.07.21
הייתה אלימות רבה. ממקומך בערד לא נתקלת בה כנראה. אך תושבי ירושלים, ב"ב ואשדוד מהציבור החרדי הכללי, עמדו נדהמים מול הפראות הפולנית של חס"ג (או לא כ"כ נדהמים...) בהמשך הוצאו כמה וכמה צווי הרחקה ע"י הפורשים נגד גברי אלימי, ואף נגד קטין גוראי אלים מרמת שלמה (בן למשפחת ה'). בנוסף, עצם התביעה עוזר למנוע
לשמחה בונים. 30.07.21
36
תמשיכו לצעוק לשמיים ,זה המקום המתאים לכם.
יורם24.07.21
35
אף אחד לא כתב. אז אני אכתוב קצת על האיש נגדו מפגינים פה. מהיכרותי את האיש מדובר ביהודי צדיק ועדין נפש. וראוי להדגיש זאת כי הרבה מתארים לעצמם עורך דין מחוספס וכ”ו. מדובר על יהודי תלמיד חכם עצום וגאון בכל קנה מידה, מו”ל של ספרים על הסוגיות המסובכות בש”ס, כמו קדשים וכ”ו. לדעתי בעקבות שיש לו ’מוח עצום
אביגדור23.07.21
אני מכיר את שלמה אלבוים מקשר משפחתי: 1. הבן אדם לא סגור על עצמו - עבר כמה קהילות בשנים האחרונות. מציע לך לברר כמה. ייתכן שגם הוא לא סופר כבר. 2. הבן אדם אחיין של הגר"ש, מה שבוודאי גורם לנגיעות... באמות מידה הלכתיות, הוא פסול לעדות ולדיינות בנושא, כמדומני.
שמחה בונים29.07.21
1. הבן אדם טיפוס של 'מבקש', דרש וחקר ובירר לעצמו דרך, וקיבל ממשפיעים שונים הדרכות. מה רע בכך. 2. הוא לא מגיש את התביעה בשם דודו, אינו מעיד בקשר לדודו ואינו דן בתביעות של דודו. התביעות הם של אנשים שאינם קשורים אליו משפחתית.
לשמחה בונים30.07.21
גרמת לי להעריך אותו פי כמה! א. הוא מחפש את האמת בכל מחיר ולא נרתע מרדיפות! ב.עורך דין תפקידו להגיש את התביעה ולהציג את הטענות ואת הראיות, דברים שהתובע בעצמו היה צריך לעשות אם היה מוכשר לכך. ולכן אין פסול של נוגע, הוא לא עד ולא דיין. אחרת לא היה אפשר לשלם לו כסף. מעניין שגערר תלמיד חוכעם כמוך לא חשב
מאיר30.07.21
34
א נו מכירים חסידי גור של ראש הישיבה.והם סובלים מאד מחסידי גור של הרב יעקב אלתר בלי בושה מכות יריקות .הטרדות ומה לא?והגיע הזמן לתבוע אותם ולתבוע את עלבונם של חיסידי גור של ראש הישיבה הגר"ש.שיפסיקו להטריד אותם.
קבץ23.07.21
אם אין לך משהו להגיד עדיף שתשתוק. חסידי הגר"ש אינם סובלים מאיתנו כלל. מי נתן מכות ? פרומיל מתוך גור ? אתה רציני ? זו סטטיסטיקה ?
שמחה בונים25.07.21
סובלים מאיתכם רבים מאוד, מהטרדות, הצקות, רשעויות, איומים, יריקות ועוד. (ב"ה האלימות הפיזית מעט נעצרה בזכות התביעות). כל עם ישראל רואה את בחוריכם המוסתים ואת בנותיכם גסות הרוח מתעללים בילדי הפורשים. רואה, בוהה בתדהמה, ומפנים מי זה ומה זה 'גור'.
לשמחה בונים27.07.21
אתה יכול לתת שמות בבקשה ? אבל כאלו שסבלו מאלימות אמיתית, לא יריקה של נער מזדמן. כמובן מ"לפני שהאלימות נעצרה" כדבריך.. איפה מתעללים בילדי הפורשים ? האם כשמשה שפרן, שתובע את מוסדות גור חדשים לבקרים, משאיר את בנותיו בבית הספר של גור בחיפה, הוא אמור לצפות ליחס רגיל לבנותיו כאילו כלום לא קרה ? מה אנחנו מ
שמחה בונים29.07.21
לחסיד ר' יעקב אריה המכנה עצמו ע"ש מרן אדמו"ר הלב שמחה זצוק"ל אור היום הוא החיטוי הכי טוב לכל הפשעים, וגם לצבועים כמוך. עדיין לא הבנתם שכבר אין לכם שליטה מלאה על כל מי שנולד למשפחה מחסידי גור? תשקיעו את האנרגיות שלכם להיטיב לאחרים וכך ילכו אחריכם מרצון, לנסות לשלוט בכח כבר לא עובד היום, חבל על הזמן ש
מאיר30.07.21
יש רבים שסבלו מאלימות פיזית אמיתית. בעיטות, מכות, אבנים, השחתת רכוש. גם יריקות הינן אלימות לכל עניין. במיוחד כשהן לא מזדמנות אלא חוזרות ונשנות. ורבים סבלו מאלימות מילולית - קריאות גנאי, הצקות והטרדות ורשעויות למיניהן. לא נכתוב את שמות הנפגעים ברשת. אם הינך באמת מתעניין, פנה בשקט למישהו מהפורשים ממכ
לשמחה בונים30.07.21
תקשיב ותקשיב טוב אי אפשר לעצום עיניים ולעבוד על כל כך הרבה אנשים אני לא יודע אם אתה תמים או שפשוט אינך מודע כי אני מכיר מקרוב מאד מאד וכואב לי מאד שאני נאלץ לכתוב זאת ככה קריעה של משפחות, קריעה של ילדים מהורים אלימות מילולית שהיא קשה הרבה יותר מאלימות פיזית טרור זו הגרה קלה למה שראיתי מקרוב שעסקנים
אני29.07.21
ככה אתה קורה לגעררע רבי אין לך בושה
גערערר23.07.21
הוא דווקא קרא לו הרב יעקב, מה רע בזה? יותר טוב איך שאתם מכנים את מרן ראש הישיבה אדמו"ר הגר"ש שליט"א?
מאיר30.07.21
33
חבל שאין רב גדול שיעשה שלום בין חסידי גדולי העולם, בני הפני מנחם ובן הלב שמחה.
חודש אלול22.07.21
כשיש כל כך הרבה רודפים מבחוץ בגשמיות וברוחניות, מה שמתבקש זה שלום בין הקהילות של גור. שנראה מעלת חברנו ולא חסרונן. שכל אחד ינהל חייו בהשקט ובבטח ויעבוד את ה' על פי דרכו בקודש, בהנהגת רבותיו שליט"א, כי נהרא נהרא ופשטיה.
חודש הרחמים23.07.21
32
זקני חסידי גור לא מסוגלים להחטיף מכות אבל פטור בלא כלום אי-אפשר אז שישרפו לפחות צמיגים.
וואווע22.07.21
31
הפכתם לממורמרים
ממורמר לשעבר22.07.21
30
אינני יודע מה הסיפור שמה? אבל זה מזכיר לי את המחאות של אמשינוב בגבעה ג' בביתר הכל אינטרסים. לא מאמין להם בגרוש. סליחה.
דיי לאלימות מצד חלק מ"החרדים".26.07.21
29
מי שחושב שכוחו ועוצם ידו בכסף ובבשר שילמד את הלקח סוף לרודנות של מי שמנסים לשלוט ולחבוש את הכל
טוב שזה כך 25.07.21
28
זה מה שנשאר מכנופיית גור ?? כמה עשרות משועוממים ..
אורי23.07.21
על סמך מה אתה אומר שהם משועממים ? כי יש להם עקרונות ? שלמה אלבוים משועמם פי אלף, תראה לפי העיסוק שלו
שמחה בונים25.07.21
27
אוי כמה חבל חבל על התפוח שנפל ... ולא רחוק מן העץ נפל
חסיד גור23.07.21
26
זייברט שולט בבני ברק, בהיותו ראש העיר , התקיימו הפגנות מסקטורים רבים נגדו, תחפשו בציציות, תמצאו שחיתויות שכל ראשי הערים האחרות שנדונו , "מבלים שנים" בכלא. חסידי גור במיוחד הצעירים המקורבים לנ"ל, עושים ברשות , כבשלהם. גנסטר אמרנו...וזה לשון ה"טוב".. על מנת להזהיר מפניהם. יש מהן רבים וטובים
גור - גורו לכם 22.07.21
25
בטח גור אף פעם לא הלכו לערכאות?????
בית שמש22.07.21
24
מדוע אינכם תובעים את אלבוים בדין תורה להסיר התביעה??? כנראה שגור טרור יודעים שיפסידו בדין תורה!!!! כללי המשחק השתנו. הציבור הפסיק לפחד מגור טרור.
רבינוביץ22.07.21
23
ידוע שהפולנים הם שבט ברברים שניסו למרוד במלכות רומי מה לעשות הגנים נשארו עד היום
מי שלמד ליב"ה25.07.21
22
האמת של ר' שאול, גדולה יותר מההפגנה השקרית הזו. תחזקנה ידי העורך דין המייצג את נרדפי הטירור ההיסטורי וההיסטרי של הנהלת גור. לא יעזור כאן שום התבכיינות. מי שייעז לפגוע בשערה מראשו של העו"ד יוסיף צבע וצדק לתביעות המתנהלות כבר בלאו הכי!!! בהצלחה רבה
האמת תנצח25.07.21
21
מסכן ברור גולוזמן. יש לו בנים ונכדים בקהילת פני מנחם. שלחו לו מונית איימו עליו והכריחו אותו לבוא לעצרת. מה לא עושים בגור טרור להטיל אימתם על הציבור??? אל דאגה נמר הטרור הולך ומתמוטט.
גלוזמן23.07.21
אני מניח ששמעת את כל ה"סיפור החם" ישירות מגלוזמן ? אולי מה"מאיימים" ? הסיפור הזה צריך מי שיספר אותו, לא ? לא נראה לי שאדם שהאיום מוציא אותו להפגנה, יספר לאנשים על כך... לך תלמד עיון, ותגדל ראש ישיבה מגור...
שמחה בונים29.07.21
האדם שמאיימים עליו, מספר בכאב לחבריו ומשפחתו, על האיום. לגבי הלגלוג שבסוף - גורי אופייני. שקוע בבועה. לא קולט שהעולם היהודי כולו לומד בעיון, חוץ מהקהילה המצומצמת שלו. לועג ללימוד עיון. לדמותו של גערער, תשפ"א.
לשמחה בונים30.07.21
20
כשהייתי בגן היו אומרים ''מי שמדבר''
כשהייתי בגן 23.07.21
19
בריון מי שמדבר..
גור חבל22.07.21
18
אני לא בקי בעניני גור ב'ה אבל אם הגאון רבי מנדל שפרן שליט''א הוציא מכתב רשמי אז אין ספק שהעו''ד הנכבד נוהג כדין ואין לערער על זה ומי שכן רוצה לערער עדיף שיעשה בדק בית בביתו למה הגיע מצב כזה, ולקנים והנערים שהתאספו שם יש לומר להם שמשתמשים בהם כעדר שוטה שהם עצמם לא מבינים מה הם עושים שם..
דודי22.07.21
רבי מנדל שפרן נוגע בדבר הוא במחלוקת עם הרבי מגור כבר שנים רבות, ולכן יש לו אינטרסים. הוא מכהן במוסדות של הפורשים, תחליטו לבד מה ערך יש לנייר שכתב.
דיויד23.07.21
עוף מהאינטרנט, גערער.
שניידר23.07.21
על פי ההלכה יש לו דין של רשע כך הוכרז בכנס של רבנים ודיינים. תראו מה כותב על כך הרמב"ם, ה' ישמור.
רוזי23.07.21
אם אני לא טועה הגאון הגדול שר התורה רבי מנדל שפרן היה פוסק נגד גור בכל דין תורה שדן אצלו. למה הוא שונא כל כך גור איפוא שהוא שתה מים הרבה שנים?
בני ברק23.07.21
אולי כי לדעתו הם לא היו צודקים על פי דין כל פעם? מה לעשות... גור מן התורה מנין? "לא תגורו!"
בוי23.07.21
ידוע שהיה רב חשוב שהגיע לקוצק והיה שם כמה שבועות ועזב. שאל הרבי האם בגלל שנגעו ב'מגבעת' שלו הוא עזב. והבין יבין
ברח23.07.21
יפה ונכון תודה
הני..23.07.21
זה שאדם משמש כדיין בכיר, לא יכול עדיין להצדיק הוראות שמנוגדות להלכה הפשוטה. אם אתה רואה אדם שמוכר אצלך כאדם חרדי מחלל שבת, אתה יכול להגיד: 1. הוא חרדי. אבל מעניין למה חילל שבת בטח שכח... 2. האדם חילוני. מעניין למה הולך עדיין עם כיפה, כנראה שכח... אין לגר"מ מעמד של אלוקים. מסכים איתי ? אם הוא עושה
שמחה בונים29.07.21
בגור אומרים שנים שלחסיד גור אין מה להגיע אליו לד"ת מה שלא יהיה הוא יפסיד.
דיוד23.07.21
אני לא יודע אם זה נכון מה שאתה מספר שאמרו כך שנים, אבל אם אמרו, מסתבר כעת שיש להם מבט ארוך טווח, והם ידעו עם מי יש להם עסק, כשאחרים עדיין לא
שמחה בונים29.07.21
אלא שגור נדלן הםה הם האחראים מטטעם בורא עולם לקבוע מי דין ומי לא
בני ברק23.07.21
17
חסידי גור הפסקנו להתרגש מהמחאות המזוייפות שלכם, אדרבה אם אתם מפגינים נגד מישהו, חזקה בידוע שהצדק עמו.
הקוזק הנגזל22.07.21
ביטאת יפה את האינסטינקט שלי. כל פעם שאני רואה אותם יוצאים בהפגנות המבעיתות שלהם (לעולם לא על ענייני ציבור וחומת הדת! תמיד נגד אנשים פרטיים) ברור לי מאליו שהצדק עם הנרדף האמיץ - רק נשאר לברר איזה מעשה טוב במיוחד הוא עשה שעורר עליו את חמתם. וכל מי שמכיר אותי יכול להעיד שאני דווקא מחבב ביותר געררס,
בבלוניה23.07.21
16
אלימות היא דבר חמור ביותר, יותר מפניה לערכאות
ללא שם26.07.21
בלי להתייחס לאלימות המומצאת כאן, אם הייתה או לא, וסביר שלא. אלימות זה עבירה בתורה של רשע למה תכה רעיך, והליכה לערכאות, זה נחשב על פי השו"ע (שאני מקווה שאתה מכלכל את דרכיך על פיו) ל"מרים יד בתורת משה" ממליץ לך ללמוד הלכה אם חפץ אתה ללכת ב"דרך התורה" הלוא אתה בקהילת "גור תורה" וגדול תלמוד המביא לידי
שמחה בונים29.07.21
האלימות הייתה, מרושעת ואכזרית, ועדיין. פקפוקיך לא ישנו את המציאות. לגבי הליכה לערכאות - היא מותרת בהיתר רב. הרב מנדל שפרן ב"ה מקובל על כל שכבות הציבור, פרט לגערערס. האם גור קיבלה היתרים לכל הליכותיה לערכאות, בפרשות השונות?
לשמחה בונים30.07.21
15
תפסיקו לרדוף אנשים בחינם ואז לא יהיו פניות למשטרה, פשוט מאד
חיים23.07.21
14
גור מתנהגים באלימות ובבריונות שאינה מביישת את ארגוני הפשע המסוכנים ביותר ערד ימין צדק שומרי החומות חיפה וזה רק טיפה מן הים.
גור = דעעש23.07.21
אני לא רואה איפה היתה כאן אלימות ובריונות בכל הרשימה שהבאת, למיטב ידיעתי הסכסוכים מתבררים בבתי המשפט, אז תמתין בבקשה לראות מה שלטון החוק אומר בנושא. הלוא אתה איש חוק ?...
שמחה בונים29.07.21
13
גור עדיין לא הבינו שעל ידי ההפגנות האלו הוא מקבל יותר חיות להמשיך.....
בושה23.07.21
12
חצר גור לא מעסיקים עורך דין תל אביבי בכיר???
מה הבעיה?22.07.21
אל תהיה דמגוג בבקשה. השאלה היא לא אם מעסיקים עורך דין או לא. השאלה היא מה עושים עם עורך הדין. טוב, או רע.
שמחה בונים29.07.21
11
גור = חמוצים
שפירא22.07.21
10
קורע לב לראות את ליפא קמינר שבעבר עסק בהעמדת תלמידים לתורה ויראת ה' נאלץ להשתתף במעמד אומלל וצבוע
הערשל22.07.21
9
זה מה שנשאר מהחסידות המפוארת הזו שנקראת גור. מדהים.
ליטוואק22.07.21
8
בס"ד חסידות גור תתפרק ואז כל הליכלוך יצא החוצה . נגד אלימות אתם לא מפגינים ?? נגד שפיכות דמים והרס משפחות אתם לא זועקים ??
היהודי 26.07.21
7
אין ליתחייס אל חסידי גור,כניראה היה צריך להגיש נגדם מישפט,הם מושחתים כמו ליצמן
ללא שם24.07.21
6
כנראה הבהלה והלחץ כל כך גדולים בגור עד שטחו עיניהם מראות שהם משחקים היישר לידי הצד השני הלא אף אחד לא יטעה לחשוב שהאדמו"ר שליט"א בקי בהלכות דיינים וערכאות יותר מראש הישיבה מה גם שאף אחד לא סנילי לחשוב שגור לא מכירים עורכי דין אז הבדיחה פשוט מוצגת לראוות כל הצופים ובהצלחה וברכה על עוד צעדים כאלה שרק
שניאור23.07.21
1. בשונה מהגר"ש אלתר שטוען שלא צריך להשקיע בהלכה כי ניתן לפסוק מתוך ה"קיצור שולחן ערוך"... (שמעתי מחיפאי ששמע ממנו את האמירה האומללה הזו לפני שנים) , האדמור מגור הוא גאון בהלכה. 2. גם גור מכירה עורכי דין. השאלה מה היא עושה עם עורכי הדין. האם תבעה רבנים, וראשי קהילות ? האם התירה באופן גורף את ההליכה
שמחה בונים29.07.21
1. ייתכן שהאדמור מגור גאון בהלכה, אך מעולם לא שמענו ממנו שיעור או דרשה בנושא, איננו יודעים. מאמינים לך. 2. בוודאי שגור תבעה רבנים וראשי קהילות. חפש את התביעה נגד עמותת החינוך העצמאי, בה היו חברים רבנים גדו"י וראשי קהילות, ותשבע נחת.
לשמחה בונים30.07.21
5
ההפגנה העלובה הזו משקפת את סדום בשפלותה. מפגינים בעד שפיכת דם יהודי בחוצות עיר. נגד פניה לרשויות לאיפת החוק. מי שלא רוצה לשבת בספסל נאשמים שיפסיק לעסוק בטרור ולא יבכה כתנין צבוע
מוטל23.07.21
אבל במחילה, לפני שאתה בונה הרים וגבעות של אלימות, האם הייתה הרשעה, אפילו אחת, על אלימות ? האם אתה לא מבין שעובדים עליך שיש כאן איזושהי אלימות מפחידה ? אפילו שלטון החוק עוד לא מצא מקרה שראוי להרשעה...
שמחה בונים29.07.21
היו צווי הרחקה רבים, שניתנו כשהשופטים הבינו שמדובר על התעללות סדרתית. והיו מקרים שנסגרו בשקט בפשרות. והיו רבים מאוד שלא רצו לתבוע, מסיבות שונות. והאחרים שכן תבעו עשו להם את השירות, כאשר בזכותם ההצקות נחלשו מעט.
לשמחה בונים30.07.21
4
הם יודעים גם להפגין בלי אלימות הבריונים של גור נדל״ן
ללא שם22.07.21
3
מאיימים על קשישים ללכת להפגנה שבה זועקים על הזכות לירוק, לקלל, להרביץ, לפטר, לדחוף ועוד ועוד זאת ה"אידיאולוגיה" שלשמה איימו על קשישים אומללים להתגולל ברחובות.
קשיש22.07.21
2
למה לא לומדים מזומנים?
רבקי22.07.21
1
כשזורקים אבן על כלב, אם הוא נובח - סימן שזה פגע...
כלב מנייר22.07.21
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

בן שמונת ימים | בערב החג: ברית בחצרות האדמו"רים

חיים רוזנבוים | 09:29

במקום אשר יבחר

זבול בית תפארתנו | האדמו"רים נפגשו לאחר התפילה 

חיים רוזנבוים | 09:28

שירה חדשה 

תיעוד מרומם | האדמו"ר זרק תפוחים ושקדים לחסידים 

חיים רוזנבוים | 09:25

בדבקות עליונה 

שוכן מעונה | טיש נעילת החג בקוזמיר 

חיים רוזנבוים | 09:25

על גג בית המדרש

כאשר זכינו לסדר אותו | טיש נעילת החג בזוטשקא

חיים רוזנבוים | 09:06
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

תיעוד

ברוקלין על הרגליים: חגיגת ענק לרגל 40 שנה ללימוד הרמב"ם

חזקי שטרן | 28.04.24

באר האמונה

ערב שביעי של פסח: ר' מיילעך החדיר אמונה ברעווא דרעווין

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ותחזינה עינינו 

מול מקום המקדש | האדמו"ר והמשפיע פתחו בריקוד נלהב 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

וספרתם לכם

החסידים זכו לשמוע ספירה מהרבי - שעבר לפני התיבה

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

משחקים חינם ונהנים

משועממים? נחים מהנקיונות? כנסו למשחק מלא אנרגיה >>

כיכר בשיתוף תנובה | מקודם

מועדים ורגלים

ואמרתם זבח פסח | המונים בטיש של הרבי בחוה"מ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אכלו אבהתנא

טיש בלבן | האדמו"ר ערך טיש והכיבוד היה בצבע לבן בלבד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

גלריה מסכמת 

האדמו"ר מרובע ח' אמר הלל באפיית מצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

סיפור למוצ"ש

כך הבעל שם טוב הקדוש ניצל מסכנת הדרכים והשודדים

ורד שאלתיאל | 27.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

הסגולה למוצ"ש

מדוע הבעש"ט השתוקק להגיע לארץ ואיך זה קשור לפסח?

כיכר השבת | 27.04.24

עוגות מצה

האש במאקווא בערה במעמד אפיית המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24

אילנות טובות

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24