כיכר השבת

פגעי הטכנולוגיה

גדולי הרבנים נפגשו עם שר התקשורת יועז הנדל

בפגישה שנערכה היום במשרד התקשורת בירושלים, השתתפו גדולי הרבנים, בראשות; הרבי מויז'ניץ, ר"י מיר, הגר"מ צדקה ועוד • הפגישה עסקה בניוד מספרים מהקומה הכשרה (ארץ)

73
שימי שפר | כיכר השבת | כ"ה בכסלו | 29.11.21
הרבנים בפגישה עם הנדל
הרבנים בפגישה עם הנדל (צילום: באדיבות המצלם)

פגישה חריגה נערכה הבוקר (שני) בירושלים, פגישה שבה השתתפו אדמו"רים ורבנים, עם שר התקשורת ואיש מפלגת תקווה חדשה, יועז הנדל.

בפגישה נטלו חלק האדמו"ר מויז'ניץ וחבר מועצת גדולי התורה של אגודת ישראל, האדמו"ר מסטריקוב, והרבנים הגר"ר אלבז, הגר"מ צדקה, הגרא"י פינקל ועוד.

מטרת הפגישה שתוכננה מראש התקיימה במשרד התקשורת ברחוב יפו בירושלים, והיא עסקה בכוונתו של שר התקשורת לאפשר ניוד של מספרי טלפון מהקומה הכשרה לקומה הרגילה, צעד אשר לטענת הרבנים עלול להוביל להתדרדרות רוחנית.

הרבנים והאדמו"רים ניסו לדבר אל ליבו של השר, כדי שימנע מהצעד המתוכנן, כאשר בראש השולחן ישב הרבי מויז'ניץ שהקדים הבוקר במפתיע את שעת התפילה, לצידו של שר התקשורת שהאזין לטענות שעלו על השולחן.

השר הנדל: תם הכאוס בשוק הסלולר החרדי

אחד החסידים מסביר ל'כיכר השבת' כי אמנם החרדים אינם חלק מהממשלה ומהקואליציה, אך הדאגה אודות נושא הטכנולוגיה היא בראש מעיינם של גדולי ישראל, ואשר על כן הם הטריחו עצמם לפגישה.

תוכן שאסור לפספס
73 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
31
יועז מלשון מעיז. העיז פני מול גדולי ישראל שהוא אפס לידם בערכים ודרך ארץ
יוחאי30.11.21
זה לא גדולי ישראל, אלא קומץ רבנים המקורבים לועדת התקשורת. רוב הרבנים בארץ לא הביעו דעתם בכלל, מצידם שהניוד יתבצע היום.
גיל30.11.21
30
פלאי הטכנולוגיה מול פגעי הפוליטיזציה כשלא נותנים לציבור החרדי לגשת לגדוליו כנראה שצריך חילוני שיגיד להם את זה
חיים גוטליב29.11.21
29
צריך לעשות משהו בנושא אבל שלא גור ישלטו שם.
קובי29.11.21
לכן הם לא הגיעו לשם כי הם בניגוד עניינים. הפולנים שולחים את הרומנים והספרדים לעשות את העבודה השחורה.
זלמן ליב29.11.21

הצגת כל התגובות

28
רבנים? חבורה של פרזיטים
אני03.12.21
טיפש מטופש אתה אפילו לא ראוי להיות עפר לרגליהם.
עובר אורח13.12.21
27
יועז ענה להם לעניין
שמוליק29.11.21
הם לא שאלו אותו משהו שהוא כביכול ענה, סך הכל הם שתקו כשהוא הוציא הכאבי בטן שלו, והשתיקה הגדולה וההתעלמות מדבריו הלא רלוונטים, זה היתה התשובה הכי מוחצת שלהם! גדולי ישראל באו סך הכל בעד הקומה הכשירה בפלאפונים, זה שהנדל מצא הזדמנות לדבר שטויות ולעשות הבדלים בין חילונים וחרדים וכו', ולדבר על עגלות מליאו
א29.11.21
הם לא ענו כי אין להם מה לענות. מדובר בעסקונה מושחתת שרותמים את הרבנים לצרכים המגעילים שלהם. הם מרוויחים כמה עשרות אגורות על כל קו, ובנוסף מרוויחים מאות שקלים על כל מכירת מכשיר, ודואגים שכל המכשירים והקווים יהיו משווקים על ידם. פשוט לא יאומן, מפעל ענק לייצור כסף שחור. יועז הנדל עשה להם בית ספר.
שלמה30.11.21
אין להם מה לענות??? חי חי אתה חי בסרט, אפילו לי יש מה לענות להנדל הטווס הדל גאה, ואתה אומר שאין ל8 הרבנים מה לענות? חה חה איזה דפוק תמים אתה! אתה לא מכיר את הרבנים האלו, הם לא כאלו שמבזבזים זמן על וויכוחים אפילו עם אדמורים אחרים, הם ניגשים ישר לתכלית ומתעלמים מהשאר, כמו שאמרתי השתיקה הרועמת שלהם
תתפלל לשכל!30.11.21
הרבנים יצאו בבושת פנים מהפגישה, לאחר שהוא הטיח בהם את האמת. אותם רבנים שסביבם רק גבאים ומשמשים וחסידים מלקקים, שמעו לראשונה בחייהם איזו תוכחת מוסר. "השתיקה הרועמת" שלהם זה בגלל שהם לא מצאו מילים, כאחי יוסף בשעתו.
זליג30.11.21
כמו שצריך!!
מאיר30.11.21
26
כאב הלב והצער של גדולי התורה והציבור החרדי הוא על עצם קיום השלטון החילוני בארץ ישראל וההתערבות בחיי הציבור החרדי. לאחר האסון המחריד שהתרחש ביום שישי השחור ה' באייר תש"ח שהתאספו הציונים בשעות אחה"צ בתל אביב והכריזו שהם הבעלים על ארץ ישראל ועל עם ישראל והם הנותנים את ההוראות והפקודות.
האסון המחריד של הכיבוש הציוני29.11.21
למה החרדים לא בורחים מהארץ אם כל כך נורא פה? כנראה שלא כל כך נורא פה... ברח ברח לפני שיסגרו עליכם השערים! העובדה היא שמאז הקמת המדינה לא היה כל כך הרבה תורה וכל כך הרבה שומרי מצוות בארץ ישראל. לא מתיישב עם התיאוריות ההזויות שלך, אבל הייתי מכבד אותך אם היית בורח לאפגיסטן או לרמאללה. אבל אין שום חרדי
חולה נפש29.11.21
קשקוש גמור העובדה היא שמאז הקמת המדינה לא היו כ"כ הרבה חילונים בציבור הספרדי, ורוב ככל הציבור היה דתי ואף יותר מכך, וכל התורה הרבה שיש היום היא רק בזכות הרבנים ולא ב"זכות" המדינה שבקומה בודדים היו שומרי תורה בארץ, גם בציבור האשכנזי, וזה פשוט לכל בר דעת, שבקיא בהיסטורייה!!!!
מישהו עם ראש על30.11.21
אתה יכול לחזור לאושוויץ ................
ברמן29.11.21
25
באמת טיפשי לאפשר ניוד. זה כל העניין של הקומה הכשרה, אנשים בחרו בזה וזה קיים כבר יותר מ10 שנים.
יענקלה29.11.21
אנשים בחרו בזה משיקולים כלכליים לפני 10 שנים, אז הקווים החרדיים היו הכי זולים. זה בדיוק כמו פרעה שהתחיל בפה רך וסיים בעבודות פרך. כיום אף אחד לא בוחר בזה ולא רוצה את זה. אבל כופים עליו.
ישעיה30.11.21
24
יש כאן הערות בגדר הרשעות. מישהו כאן מכיר את הרב צדקה? את הרב אלבז? מעניין אותם כסף? השתגעתם? מי שרוצה סמארטפון יתכבד ויקנה סמארטפון. אבל אל תבקשו סמארטפון עם מספר כשר. יש עדיין עשרות מאו מאות אלפים שמעוניינים להשאר עם הקו הכשר ושזה יהיה מכשיר קהילתי. חסימות אפשר לטפל, אבל הענין של ניוד זה הבסיס לכן
משה29.11.21
הרב אלבז והרב צדקה רק נגררים אחרי אנשי ועדת הרבנים שמספרים להם סיפורים. אין שום בעיה במכשיר חכם מסונן. גדולי הדור (האמיתיים, לא הנ"ל) פסקו שכל מי שצריך יכול לקנות מכשיר מסונן. ותכלס כולם יכולים לקנות אבל הם סייגו את זה למי שצריך, כדי שלא יהיה סחף בציבור. מה הבעיה בסמארטפון כשר עם מספר כשר? מה לא
י. יברוב30.11.21
23
מדהים שליד השר יושבים גדולי האדמורים והרבנים והוא אפילו לא טורח לשים כיפה
המום29.11.21
22
מדובר ברבני קהילות שמייצגים את הקהילות שלהם בלבד אין להם זכות ליזום מהלכים שמחייבים את כלל הציבור החרדי
יהודה29.11.21
הרב אלבז את מי מייצג חוץ מאת עצמו? את קהילת אור החיים?
שרול30.11.21
21
מה עם כל החקירות ושאר החשדות בענין הועדה לעניני תקשורת הציבור מאס בשחיתות
ישראל בן דן30.11.21
20
איני תומך בממשלה אבל בנושא הזה רוב רובו של הציבור החרדי נגד העסקונה אל תכנע אתה עושה מעשה נכון. יועז עלה לי והצלח
יועז 29.11.21
19
אוי ואבוי אם השר הנדל יחזור בו מהצעדים החשובים והנדרשים בתחום הקווים הכשרים. זה לא מתקבל על הדעת להשאיר את המצב ואת שליטת העסקנים על קנם.
נפתלי29.11.21
18
כל חסיד שיבחר את האדמור שאותו הוא רוצה לבוס ויחליט עבורו אסור לתת לגדול כמה שיהיה וצדיק כמה שיהיה לשלוט בכלל הרודנות מביאה מרידה תחשבו טוב לפני הצעדים שאתם חושבים לעשות ולשלוט בכל הציבור
כל אחד בדרך שלו29.11.21
17
למרבה הצער, החרדי המצוי עדיין לא מבין שכל מערכות הכשרות מנוצלות על ידי רבנים ועסקנים שמפעילים אותם למרות התעשרות
ללא שם29.11.21
16
עכשיו זה עובר להחלטתו של הקב"ה. הוא הכל יכול.
אלון29.11.21
15
מדהים להחווכח כיצד רבנים נכנעים לעסקנים מושחתים. כל העניין כאן הוא שחיתות חרדית במיטבה. דמי חבות ופרוטקשן באיצטלה של יראת שמים. יישר כוח גדול ליועז הנדל. השם עמך.
פרוטקשן חרדי29.11.21
אל תקרא לעצמך חרדי
דברי שטות30.11.21
חרדי הוא מי שגדל כחרדי כמו שמצרי שאוהב את אמריקה עדיין לא נקרא אמרקאי אפי' שהוא סולד ממה שהולך בארצו
חומר למחשבה30.11.21
כל הציבור החרדי מאחורי השר יועז הנדל. אם באמת הציבור החרדי היה רוצה פלאפונים 'כשרים' אז לא היה צריך לכפות עליהם.
דודי30.11.21
14
צביעות של עסקני החרדים. אין כאן שום עניין חוץ ממונופול של "הועד לענייני תקשורת". מי שרוצה קו לא כשר, גם היום יכול לרכוש שני קווים, אחד כשר ואחד להתקשר. כל הסיפור של "קומות כשרות" זה רק להבטיח שגם מי שיש לו פלאפון לא כשר ירכוש גם קו כשר וישלם מס לועד לענייני תקשורת. אין כאן שום עניין דתי אלא רק עסקי
שלום29.11.21
צודק כל מילה בסלע!!!!!
.29.11.21
13
בגלל החסימות ,עברתי למכשיר לא כשר
ללא שם29.11.21
12
אולי אם הרבנים היו מכבדים את השר ואת המדינה בה הם חיים והם היו שמים מסכה על פניהם... אולי אז השר היה מכבד אותם ושם כיפה על ראשו. מי שלא מכבד לא ראוי לכבוד...
זאב זאב30.11.21
11
אסור למשרד התקשורת להיכנע לכפיה עסקנית מושחתת!!! הקידומת "הכשרה" נועדה לשיימינג חברתי למי שלא יהיה לא מספר "כשר" ותפקידו של משרד התקשורת זה לשרת את האזרחים ולא את העסקנים המושחתים!!!. הרפורמה החדשה לא תמנע את החסימות הכוחניות של הוועדה אבל תאפר לאנשים לעזוב את הוועדה ולא לאבד את המספר האישי שלהם.
אני29.11.21
10
יש דתות שבהם מי שגונב כורתים לו את היד, ביהדות אומרים לגנב תתקן את מעשיך אבל תשאיר את היד ותשתמש בה לקדושה, אף אחד לא אומר בואו נכרות את היד כי אפשר לעשות בה מאות עבירות אלא התורה אומרת לנו תשתמש ביד רק לדברים מותרים ולמצוות, כך אם אדם נתקל בסמארטפון לכתחילה ברור שעדיף מסונן כאתרוג או עסקן, אבל לעצ
משה בן אברהם29.11.21
מה אתה יודע כבר בהלכה .יש דעות בראשונים(דעת יחיד)שאם מישהו מרביץ לחבירו בידו בית דין יכולים לכרות לו את היד .לפני שאתה כותב איזה וורט לפחות קצת תורה תידע ותבין שאתה לא יותר גדול מגדולי הודור(האמיתים). הידברות זה רפורמים!!!
שלום 29.11.21
מוציא שם רע על גדולי ישראל, אין רפואה למכתו, אני מוחה! עכשיו אתה צריך לבקש מכולם שם סליחה שימצאו לך איזה פתח של תשובה.
מישהו30.11.21
הידברות זה רפורמים, סמארטפון כשר זה פסול, זו התורה החדשה מבית מדרשם של הקיצוניים המטורפים שסופם גיהנום וכליה ואבדון.
שימי30.11.21
9
בושה לשר הנדל, ראש הישיבה עומד, והנדל יושב על כסאו, אין לו מינימום של דרך ארץ מול ראש ישיבה שמתקרב לגיל שמונים, והבחור הצעיר החצוף הזה לא יודע מיד לעמוד לכבודו, והראש ישיבה כמו מתחנן לפניו, איפה כבוד התורה, שהרב משה צדקה בעל ענוה זה ידוע, אבל מה עם העזות והחוצפה של הנדל, זה לא יכל לקרות שאחד האד
אריה29.11.21
יועז הנדל כשמו כן הוא יועז שווה עזות גם הממשלה הזאת יש לה עזות נגד התורה נגד היהדות מקווה שהממשלה הזאת תיפול בקרוב
ישראל30.11.21
אני רואה שועדת העסקנים מעסיקים גם טובקיסטים, יש מספיק כסף לכולם... דוקא בקטע הזה יועז הנדל עושה משהו טוב. הציבור החרדי יכיר לו טובה לנצח.
שמוליק30.11.21
אבל למה קם בכלל הרב צדקה? מי זה בכלל הנדל שהוא קם לדבר בשבילו? הקימה זה מרוב הפשטות של הרב צדקה, אבל הגבאים היו צריכים לעדכן את הרב שאין צורך לקום
נ29.11.21
מה הקשר כי מי שמדבר הוא עומד למה כל דבר לחשוב שמזלזלים ועושים די כבר חלאס
.29.11.21
אל תיתמם השר הנדל הוא לא מל"ו צדיקים
אחד30.11.21
מי שמע על הישיבה שלו בכלל, מי הוא בכלל שהוא צריך גבאים? כרפס יח"צ
ישראל30.11.21
ומי שמע בכלל על הראשון לציון? חוץ מהתואר המנופח מישהו באמת שמע עליו? והאם הגדלות נמדדת בכלל לפי השמיע הלקויה שלך??????
כ30.11.21
ברור, אין בית שאין בו ילקוט יוסף. מה ההשוואה בכלל, טמבל.
ישראל30.11.21
הרב משה צדקה, אם לא אבא שלו אף אחד לא היה שומע עליו. כל היום מתעסק רק עם אינטרנט וסמארטפונים ונלחם ברוח, כאילו זה יעזור משהו.
ירושלמי30.11.21
תמיהני אם תשלים שנתך מנוול. חכם משה צדקה מגאוני הדור גם בענווה. עוסק על היום בהרבצת תורה ואיפה שאפשר לצעוק על פרצות מתריע.
מחאה30.11.21
אסור לבזות ת"ח .
חבד30.11.21
גם אני עניו גדול מאוד. ובכח הענווה אני גוזר שתמות עוד היום, אתה ומשפחתך וכל אשר לך, במיתה משונה. תענה אמן.
ירושלמי30.11.21
בעולם האמת תישמע טוב טוב מהגה"ק הרב משה צדקה! המתיוונים אמרו לחשמונאים הלוחמים שכאילו יעזור משהו נגד הטומאה של היוונים, והמתיוונים אכן נסחפו כי זה מה שרצו בסתר ליבם, ולכן אתה חסיד אומלל של האינטרנט אתה כבר שבוי, אבל לא אלמן ישראל יש צדיקים שמעוררים קצת על זה
ב30.11.21
כשצבוע כמוך מגיב באינטרנט נגד האינטרנט, אני כבר מבין שאני צודק.
ירושלמי30.11.21
8
אתם באמת חושבים שהציונים יעשו פחות רע לחרדים בגלל התחנפות אליהם???התחנף לרשע סופו נופל "בידו"!!!
שלום 29.11.21
הציונים עשו לנו רע כאשר נתנו לקומץ עסקנים שליטה על מיליון קווי טלפון
אכן 30.11.21
"הרשע" במקרה הזה הם וועדת הרבנים שאינם אלא שני עסקנים ידועים שמרדו מזמן ברבנים, הרבנים שמייצגים אותם התנערו מהם, אבל אין ברירה אז ממשיכים איתם, הרב אלישיב אמר שמותר SMS אבל הם לא ספרו אותו
sami30.11.21
7
מקווה מאד שכבוד השר ישמע אותם בכבוד הראוי להם. אבל בל נשכח שהציבור החרדי מונה למעלה ממיליון נפש ונפשו נקעה מהשליטה וההתעללות של העסקנים למיניהם. מי שרוצה כשר ימשיך לצרוך כשר, מי שרוצה משהו אחר, זכותו המלאה. יישר כח לשר הנדל.
פינטושיץ29.11.21
6
מי היה שם, הרבנים הצדיקים או העסקנים שסביבם? למי כל כך חשוב להמשיך להחזיק את כל הציבור החרדי בגרון רק בשביל כסף??
קובי29.11.21
5
חברה, תתעוררו אנחנו בשיא שיא שיא הגלות גדול גדול גדול הדור הרב משה צדקה הולך לדבר איתו ועוד יושבים שם גלויי ראש תראו מה זה גדולי ישראל מה הם לא עושים בשביל קדושת עם ישראל אז אנא מכם תתפללו שבקרוב תבוא הגאולה
יהודי30.11.21
4
בושה! על הרפורמים בכותל ועל הרפורמה בכשרות לא טרחו הרבנים והאדמו"ר מויזניץ ללכת לבטל את זה??? רק קווי טלפון זה אסון ליהדות החרדית?!
אברהם29.11.21
העסקנים מרמים את הרבנים
משה בן אברהם29.11.21
האינטרנט הכי גרוע, והכי רלוונטי לעתיד החינוך היהודי הכשר, זה הרבה יותר חשוב מלהלחם על רפורמים ציונים יוונים אדום ועמלק, אז אתה בא לדבר שטויות על רפורמים בכותל? מה בכלל ההשוואה?
י29.11.21
האינטרנט חושף את ערוותם של העסקנים, אז הוא כרגע הדבר הכי חשוב ליהדות.
משה30.11.21
עוד אדיוט שחי בסרט על "העסקנים", יש לך איזה אוייב דמיוני שנקרא "עסקנים חרדים", חה חה, תמשיך לחיות עם הדמיונות האומללים שלך!
מסכן30.11.21
כל יום נחשף עסקן אחר במערומיו, אל תיתמם.
חיים ולדז30.11.21
3
לאן הגענו? אני מבקש בכל לשון של בקשה שיעברו כאן על התגובות... זה שיש כאן כמה אנשים שלצערנו לא זכו להכיר את גאון ישראל ר' משה צדקה שמי שמכירו יודע שאדם זה לא נהנה מהעולם הזה, כלל,,, מי שזכה יודע והעובדה שתשאלו כל גדול בישראל ספרדי ואשכנזי והוא כבר יאמר לבד הזהרו בגחלתן
ראש הישיבה30.11.21
2
אם היו מתנהגים יותר בהגינות, הם לא היו מגיעים למצב הזה, אבל כשהכל הולך בכוחניות ומפלגתיות, ובאטימות, אז שילכו להתחנן על נפשם עכשיו.
שי29.11.21
1
צריך לעשות פעם בשבוע ישיבת צדיקים בכנסת ישראל זה דוחה תורה ועבודה רק צריך ששס תדאג בנפרד לרבנים דיון שבועי בנושא דת ומדינה גם כשרות
אומרי29.11.21
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24

יט ניסן

מאמר לרגל היארצייט: 'קה אכסוף' – איך הניגון 'נוגע' בך?

ורד שאלתיאל | 26.04.24

צפו בתיעוד

מראות הוד מערב החג בצל האדמו"ר מב"פ

חיים רוזנבוים | 26.04.24

לב אלמנה ארנין

המשפיע והגאב"ד אפו מצות לאלמנות 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

ביקור הוד

האדמו"ר העניק טנא מלא פירות לחסידים 

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

עליה לרגל

ושם נעלה ונראה: באישון ליל, האדמו"ר העתיר על יד הכותל

חיים רוזנבוים | 26.04.24

בכל דור ודור

האדמו"ר שתה את המים שלנו - ואפה את המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24

בהיכל הישיבה הגדולה

הרבי לבש את הקפטן הישן של הרבי מבעלזא זי"ע, ואפה מצות

חיים רוזנבוים | 25.04.24

כל נטיעות שנוטעים ממך 

המשפיע 'רבי מיילך' בירך על האילנות בחג הפסח | גלריה

חיים רוזנבוים | 25.04.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

ושמרתם את המצות

עם השטריימל של זקינו בעל ההילולא | אפיית המצות בשבט הלוי 

חיים רוזנבוים | 25.04.24

מצות יאכל שבעת ימים

הרבנים נפגשו יחדיו במאפיית המצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 25.04.24

שלא חסר בעולמו כלום

בשירה ובזימרה: כך בירך האדמו"ר את האילנות | גלריה 

חיים רוזנבוים | 25.04.24

גלריה מאשדוד 

בית המדרש נהפך למאפיית מצות | צפו בתיעוד

חיים רוזנבוים | 24.04.24
ש

הבריאות שלכם קודמת

סל הריון מקיף - ההטבה שתלווה אתכן בחוויית ההריון

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

עם מקלכם בידכם

האדמו"ר חבש קאלפיק וביער את החמץ עם מקל

חיים רוזנבוים | 24.04.24

דבערתיה ודלא בערתיה 

האדמו"ר ממודז'יץ בשריפת חמצו ערב פסח | תיעוד

חיים רוזנבוים | 24.04.24