כיכר השבת

סערה

ברסלב מתנערת מהכת: אנשי שקר, הם מכערים את המדינה

גורמים רשמיים בברסלב מכריזים מלחמה על אנשי ה"נ נח" בעקבות חשיפת פרשת "הכת המתעללת" ● מנהל מוסדות ברסלב תוקף בראיון: "הם מכערים את המדינה. הם מפרשים לעצמם את התורה של רבי נחמן. הם לא מייצגים את חסידות ברסלב כמו שצריך" (בחדשות, ארץ)

128
שאול כהנא | כיכר השבת | ה' באב | 05.08.11
ראש הכת בהארכת מעצרו (צילום: פלאש 90)
ראש הכת בהארכת מעצרו (צילום: פלאש 90)
Your browser doesn’t support HTML5 audio

ימים אחדים לאחר שנחשפה פרשת ה"כת המתעללת", מתנערים גורמים רשמיים בחסידות ברסלב מחברי הכת ומבהירים - הם עושים שימוש בשמו של רבי נחמן מברסלב לשווא.

כזכור, בתחילת השבוע הותר לפרסום כי 9 חשודים - 3 גברים ו-6 נשים - שהתגוררו בעיר ירושלים ובאזור טבריה, נמנו על כת שחבריה הזדהו כחסידי ברסלב. על פי החוקרים, "מדובר בפרשה חמורה יותר מאליאור חן וגואל רצון גם יחד".

חקירת המשטרה החלה לפני כמה חודשים, ככל הנראה לאחר שידור תכנית התחקירים 360 אודות הכת, בראשה עומד יהודי חרדי, שהיה נשוי מסתבר - באופן לא רשמי - לשש נשים בו-זמנית.

על פי המשטרה, בחיפוש בדירות הכת נמצאו כלים ששימשו - כך על פי החשד, לביצוע ההתעללויות, בהם: שוקרים חשמליים, כבלים חשמליים ומוטות עץ.

היום, אחרי שהוכתם שמה של החסידות ונגרם לה נזק בלתי הפיך, מדבר מנהל מוסדות ברסלב ביבנאל, הרב אברהם עמר, ומנסה להסביר את עמדתה הרשמית של החסידות. עמר דיבר בתוכנית אקטואליה ברדיו "קול רגע".

"זו בעיה שחוזרת על עצמה בכל סיפור קיצוני שקורה. יש כמה אנשים שמכנים את עצמם ברסלב, ועשו מעשים מאוד חמורים, ובכל פעם צריך להסביר אותם. ברסלב זה לא", קובע עמר.

עמר מסביר כי בניגוד לחסידי ברסלב שמקדישים את עיתותיהם להתעלות בתורה וביראה, "לצערנו הגדול, ישנם אנשים שהולכים בדרך ההפוכה, ומתנהגים בצורה משונה ותמוהה, מקפצים ברחובות ועושים מעשים נבזיים ועוד לא מתביישים להתהדר בתואר "חסידי ברסלב".

לדבריו, "חסידות ברסלב מונה אלפי אנשים. יש קומץ אנשים ה"נ נחים", הם מכערים את המדינה. זה לא נכון, זה לא פתגם של רבי נחמן. הם מפרשים לעצמם את התורה של רבי נחמן. הם לא מייצגים את חסידות ברסלב כמו שצריך".

תוכן שאסור לפספס
128 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
43
הפתק אמת וסבא אמת! והוא יתגלה ויתגלה וכל המגלעיגים והשקרנים לא ישאר מהם כלום *אמר רבי נחמן: "כל מה שאתה רואה בעולם הוא בשביל הנסיון והבחירה" גם הפרשיה המזוויעה הזאת נ נח נחמ נחמן מאומן!
נ נח08.08.11
42
ראיתי כמה פעמים את הנשים שלו מקבצות צדקה בכותל ובתחנה המרכזית בירושלים. מענין, שיתגלה כבר הסיפור הזה מה הולך שם כי הנשים שלו ממש נראות שפויות.
אורגניסטית07.08.11
יש מספיק זעזועים בעולם די אם התשומי הזול שמשלמים עליו ביוקר אתר חרדי צריך להוות דוגמא בג'ונגל שמשתולל בתקווה להבנה תודה
בת ישראל07.08.11
למה הראש שלכם עובד בצורה כזו?כולה כתבה "אורגניסטית"
גלשנית08.08.11
41
הם חילונים שרוטים שכאילו חזרו בתשובה ללכלך את הציבור החרדי ומכפישים את ברסלב ואנ י בטוחה שר נחמן מתהפך בקברו מהחילול ה' שהם עושים בשמו ובשם מנהגי ועקרונות ברסלב ערברב כנראה של המיחלניום הזה
ערב-רב07.08.11

הצגת כל התגובות

40
השאר זה חיקויים עלובים. מוהרא"ש יודע את כל תורת רבינו ישר והפוך, והוא מנהיג אותנו בצורה הטובה ביותר, ע"פ דרך רבינו זצ"ל. הטרוניה היחידה שנשמעה עליו, זה שהוא מחתן מוקדם את הזוגות (גם זה ע"פ דברי רבינו ז"ל), אולם בעיתונות עשו תחקיר מקיף וראיינו את הזוגות, וראו כי כולם מרוצים וחיים טוב, וענו אמ
ברסלבר06.08.11
אני לא יודע מי אתה, אבל אצל תלמידי מוהרא"ש שליט"א לא נהוג לדבר כנגד קבוצות אחרות (חוץ מכמובן כאלו שמחללים את שם רבינו ז"ל). אז אין צורך לרשום על אחרים "חיקויים עלובים" וכדו', צריך לכבד את כולם, ולהיות שמחים שזכינו להיות מקורבים לכ"ק מוהרא"ש שליט"א המדריכנו בדרכו האמיתית של רבינו ז"ל!
אהרן07.08.11
רבי נחמן דיבר על כך שצריך לעבור על כל התורה. אבל הוא לא אסר להבין מה שלומדים...! זאת לא הדרך שקיבלנו מרבי לוי יצחק בנדר - מעביר מסורת ברסלב. כל המשנה ידו על התחתונה.
ברסלבר עם מסורת07.08.11
39
לא כל הברסלבר'ס משוגעים... לתשומת ליבכם!
משמש 06.08.11
38
מתי שבא לכם הם מייצגים ומתי שלא אז לא חתיכת צבועים הם יהודים בדיוק כמוכם יהודי שחטא יהודי הוא
בני05.08.11
37
ומי לא נורמאלי. הוא כן מייצג את חסידות ברסלב. כי זו דעת רבינו האמיתית, וזה לא משנה אם הוא היה אומר את זה או מישהו מקהילה אחרת, מה שמשנה זה האמת. וזאת האמת. אז מה לעשות שביבניאל אוחזים מדעת רבינו? זה לא אומר שבמקומות אחרים לא, אבל בהחלט ביבנאל כן. ולמי שזה לא מוצא חן בעיניו זה בעיה שלו. רבינו הנהיג א
דוד05.08.11
36
במשך שנה, עולה לי מסקנה אחת פשוטה ובריאה, שאכן אין כמו הציונות הדתית הקלאסית. לא זו הפודמנטליסטית מתלהמת, אלא הציונות הדתית הטובה האנושית של אנשים ישרים וחרוצים שמתעסקים ביישובו של עולם. של תלמידי חכמים מתונים ורגישים עם צלם אנוש, יהדות של שכלתנות בלי כל מיני תופעות פאגניות ופסיכוטיות סטייל אליאור
מזרוחניק05.08.11
אם אתה כ"כ בטוח בעצמך למה אתה טורח לשכנע את עצמך ע"י תגובות פה. כל פסיכולג מתחיל יאבחן את זה כבנאדם שחי בשיכנוע עצמי. נקודה למחשבה. (על תעורר את הדוב שבך ותקפוץ לכתוב "תגובה חריפה",שברור שזה מה שיקרה...)
מושון05.08.11
יגאל עמיר הוא חרידי? ברוך גולדשטיין הוא חרידי? גור פינקלשטיין הוא חרידי? המטורף מאפרת (לא זוכר את שמו)הוא חרידי? ועוד ועוד משוגעים יש ב"ה בכל מקום זה חוצה עדות והשקפות ומפלגות.
רואה נכוחה05.08.11
הציונות הדתית השפויה והלא פונדמטליסטית
מיזרוחניק05.08.11
בכל מגזר יש אנשים שהם לא שפוים ודברים כאלה קורים לא צריך להכליל את כולם
יוסי05.08.11
החסידים הנורמאליים, יראי השם, ולא שחקנים
לירן05.08.11
גם אצל "החסידים הנורמאלים" בונים מחיצה באמצע בית הספר להפריד בין אשכנזים לפרענקים, מבזים תדיר את מי שלא מהשטיבלאך שלי. והכי גרוע אצל כל החרדים יש תופעה של טיוח כל הבעיות והרעות החולות גם אם זה על חשבון מצוקתם וסבלם של אנשים רבים, העיקר שלא יהיה "חילול ה'", עד כה זה עבד לצערי אך ברוך ה' היום הפרשיות
מיזרוחניק07.08.11
מזרוחניק בבקשה תרגיע! בית ספר בפתח תקווה הייתה אפלייה חמורה יותר מעמנואל שבעמנואל כידוע למדו כמה וכמה ספרדים שאבותיהם אף ישבו בכלא. ומה תומר על הפדופיל מחיפה? ועל המקרה המפורסם שהיה באחד התיכונים המכובדים של המזרחי. כן אני מתכוון להתעללות הקבוצתית ההיא... בקיצור תרגיע, תרגיע, ת ר ג י ע ! ! !
יואב חיים08.08.11
רק אל תהייה ציוני.
חיים05.08.11
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
א05.08.11
חרד לדבר השם. אם אתה חרד לקיים את ההלכה, שזה דבר השם, אז אתה "חרדי". ואם אתה חושב ש"חרדי" זה ללבוש שחור, אז אתה מטומטם.
אבי05.08.11
35
"לא תתלו ביה בוקי סריקי ברב נחמן" מעניין שהביטוי הזה נאמר רק על רב נחמן (שכל מיני אנשים תולים בו בוקי סריקי) ולא על שום אמורא אחר...
שחור כתום10.08.11
34
לב"ת הרבה מהם איבדו את האיזון הנכון, כדי להבין את עומק הבעיות והמצוקות הקלידו בגוגל העיתון ויהי אור.
י.א05.08.11
33
הדרך האמיתית של ברסלב אין עליה הם אנשים מדהימים שעובדים על המידות שלהם .כל המשוגעים שחושבים שהם ברסלס הם כמו השבבניקים בציבור החרדי..(אני לא ברסלבית)
הלה05.08.11
32
והוא קורא לעצמו חסיד ברסלב . כל רבני וחסידי ברסלב ש ד' ישמור אותם שהם צדיקים טסים לאומן בראש השנה, אלה אומרים שרבי ישראל אמר שלא צריך לטוס לאומן . כל החסידים לומדים בספרי רבי נחמן מברסלב הקדוש, הם לומדים רק בספרים של רבי ישראל ... בקיצר, יוצא תקלה גדולה תחת ידיהם של הנח נחים ... במתכוון או שברוב הס
maorlod05.08.11
למה בראשי תיבות? השם המלא הוא דניאל אמבש. ותכנסו לוידאו תכתבו את שמו ותראו אותו עם כל הנשים והילדים שלו ששם נראים דווקא בסדר גמור.
עצמונית.05.08.11
והוא עצור כרגע, אז איך הוא היה בכותל בתשעה באב ועשה שם רעש עם ילדיו??????????נראה לי אתם טועים וזה לא הוא. עוד דבר- אם הוא מתעלל איך 6 נשים הולכות אחריו בכזו הערצה?לא נשמע הגיוני.
לא מאמינה12.08.11
או שהיתעללויות התחילו אחרי זה סביר להניח.....כי הוא רצה שכולם יחשבו שהכול בסדר ואז אחרי זה לעשות כרצונו בשקט...!!!!!!!
המלך!05.08.11
31
הם לא חסידי ברסלב בכלל, סתם קבוצה של משוגעים.
חסיד ברסלב05.08.11
30
דיבור של קליפות
שלו17.08.11
29
צריך לעקוב אחרי כול אחד כזה.....! בגלל כול האסונות שהיו בזמן האחרון חייבים להתפלל!! ומשיח צריך לבוא אמן עכשיו!!!
המלך!05.08.11
28
אילולא נלכדו ברישתם של רבני ברסלב המחזירים בתשובה, היו היום נורמלים לחלוטין, בעלי משפחות המפרנסים משפחתם בכבוד כמנהג אבותיהם. מי שעשה אותם בלתי שפויים אלה רבני ברסלב שהם חטאים ומחטיאי הרבים.
דן סגל05.08.11
אתה טועה ובגדול, מפני שכמו שהרב עמר אמר ברדיו, אלה שיש להם מנהיג: יבניאל, שובו בנים, חוט של חסד...וכו' הם נורמאליים לחלוטין, ואילו אלה שאתה שומע אליהם כל הזמן הם אלה שאין להם מנהיג, והם מפרשים את דרך רבינו כרצונם החופשי, ולוקחים את דבריו כהמלצה בלבד ולא כדרך חיים.
לירן מושקוביץ05.08.11
נגד חלק מגדולי הדור... או כמו שהפסוק אומר: "שלח ידיו בשלומיו, חילל בריתו". דהיינו שמי ששולח את ידיו בשלומיו, בגדולי הדור, זה סימן שהוא חילל בריתו... לכן כל מי שמדבר נגד הרבנים האמיתיים של עם ישראל, הוא רק מראה בזה את העוונות שלו... לא מומלץ...
משה05.08.11
מי שלח את חסידיו בלילות לסכן חייהם בכניסה לקבר יוסף, גרם למותו של אחד מתלמידיו שהשאיר אחריו אישה וילדים רכים,? רב רפורמי?
דן סגל05.08.11
הוא עם דעות כפרניות
די למחטיאים07.08.11
תפסיקו כבר עם שנאת החינם הזאת ועם ההכללות הללו זה בדיוק העניין שרוצים ה "חילוניים" ליצור ספינים של שנאת אחים לחינם ! ושלא יובן שאני מוקיע מכל וכל את הטימטום הזה והתופעות הבזויות הללו ה' ירחם...
Moshe Sheffer15.08.11
27
יש פה מגיבים שעוברים על עברות יותר גדולות ממה שנראה לנו, והם כמו קוצים בבשר החי, הם שצריכים לחזור בתשובה, הם שצריכים ללמוד דרך-ארץ של שיחה, הם שלמדו ועדיין לא התחילו, ובעיקר לא להשתעשע לאידו של כל דבר תמים שזז, ויש בליבי טינה רבה עליהם.
יחזקאל25.08.11
26
רבי נחמן לא ציווה לפתוח דיסקוטקים לא הורה להופיע לפני קהל מעורב לא דיבר על זה שצריך לשלוח קבוצות של ברסלבים לרקוד ברחובות או בחתונות מעורבות שירים לזכרו לא שמעתי אף אחד מגדולי ברסלב לפחות אלו שנשארו שפוסק בעד או מתיר זה סילוף של דברי רבינו ואני מבטיח לכם שרוב המסלפים לא בקיאים בשולחן ערוך כמו שביקש
חבל06.08.11
25
הלוואי שיבנאל הייתה באמת מייצגת את ברסלב בעייני הציבור. זאת הקהילה היחידה הנורמאלית שיש לרבינו. בלי כל השטויות וההזיות של השאר...
חיים05.08.11
24
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלבר05.08.11
23
ברור שהוא לא שפוי זה ברור מה זה להיות נשוי לשש נשים בו זמנית? מה התאווה הזאת? ממש לא אהבתי.
עצמונית.05.08.11
אבל בכול העיתונות וכו" תראה מה הוא עשה להם...!!! לא נורמלי.
המלך!05.08.11
שאתה רואה אח גר עם אחותו החורגת וכו..אתה מבין מה הולך שם....(סבבה לגדולים)....
תנו_גז05.08.11
שזה טוב!!! הפווךךך!!! תקראו שוב ותבינו!!!! ייוואאוו איזה בלונדיניות!!!
תנו_גז10.08.11
לא טוב לנשמה שלך...
גלשנית07.08.11
היום גם השפויים הם לא נורמלים.
אושרררר07.08.11
22
מה הקשר לנ-נח??? הוא לא מייצג אותם הוא סתם משוגע בכת הזאת לא שמרו אפילו על בשר בחלב ודברים בסיסיים זה לא נ-נח זה לא ברסלב זה לא יהדות..... זה סתם משוגע, למה להגיד ישר נ-נח. זה חוצפה!
חסיד ברסלב05.08.11
ברסלב זאת כן דרך נכונה אבל תקשיב טוב: מסוכנת!!! לא כל אחד יכול להיות חסיד ברסלב! אני לא מבינה למה ליצורים האלה קוראים ברסלבים...תקראו ננחים...
תנו_גז05.08.11
הוא אמר שהוא הולך אחרי הסבא, לא אף אחד אחר
לירן מושקוביץ05.08.11
21
בשם כל חסידי ברסלב: "תודה רבה!!!!!"
ברסלבר05.08.11
20
הגיע הזמן לעשות סוף לחילול שמו של רבינו הקדוש זי"ע.
ברסלבר07.08.11
19
אתר "ברסלב סיטי" שווה בדיקה
י.ע.ט07.08.11
18
לומדים זוהר וליקוטי מוהר"ן לפני שמילאו כרסם בש"ס ופוסקים זה אמבש, וגם יצורים כמו אליאור חן וחביריו וההסטוריה מלאה במקרים כאלו...
סמי06.08.11
וגם ללימוד קבלה יש חילוקי דעות מה אפשר ללמוד
אובייקטיבי07.08.11
17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ברסלבר05.08.11
האחד יחטא ועל כל העדה תקצוף? מי שחטא יתבייש ויעשה תשובה, ויקבלו אותו חזרה כי ימינך פשוטה לקבל שבים!
בשלום ובמישור09.08.11
16
אבל אנחנו יודעים שזה משוגע אחד שאפשר להגיד עליו "שמנת עבית כסית".... די להשמיץ שזה כת חרדית. זה לא נכון כיכר תפסיק להביא דעות החילונים.
המגיב05.08.11
בטח אם אפשר להשפיל את החרדים ולמצוא להם שמות כת וכו' העיקר להשפיל ולדרוך
בני05.08.11
15
שיש משוגע אחד ואתם יורדים על כל הננחים כי אם היה לדוגמה ליטאי שעושה מעשים מגונים לא הייתם פוסלים את כולם וכן הלאה אז מספיק עם הרכלנות על חסידות שלימה
ננח07.08.11
14
יש קבוצה מדהימה של ננח בתל אביב בראשותו של הגאון הצדיק הרב ישראל יצחק בזענסון שליט''א אף שלא כולם מסכימים עם השיטה אבל הם עובדי ה'' ובעלי מידות טובות ורבם מקובל באישיותו על שאר מנהיגי ברסלב
חסיד בעלז ת''א07.08.11
13
למה לשייך כל הזוי שפתאום צץ כאילו שייך למישהו ולא לומר את הדברים ב"אובייקטיביות", מה צורך ללכלך את השני ולהצריך לנער את עצמו מלכלוך שלא אשם בו???!!! זה רשעות מכוונת של התקשורת!!!
magoya05.08.11
12
לא נעים לשמוע את האמת? מה לעשות שביבניאל יש את קהילת ברסלב המפוארת והיפה ביותר בעולם? מה לעשות שזאת הקהילה מהיחידות שמתנהגים שם בצורה נורמאלית? בלי לקפוץ ברחובות כמו משוגעים? בלי להראות מפוזר, מה לעשות?? רבינו אמר שהוא מקפיד מאוד על פיאות מסודרות. רבינו אמר שהבגדים חייבים להיות נקיים ומסודרים. רבינו
מוטי05.08.11
11
מה זה בכלל ברסלב יש לנו תורה אחת לא שתיים והם אומרים ברסלב תורה חדשה ואפילו מרן הרב אלישיב והרב עובדיה לא יגיעו למעלת חסיד ברסלב אז אתם מדברים על הנחנחים .הם בסך הכל מוצאיים את מה שחסיד ברסלב שומר בלב
דוד11.08.11
איפה זה כתוב שגם גדול הדור לא מגיע לחסיד ברסלב למה מה זה בכלל ברסלב הם כמו כולם
שם טוב11.08.11
אם זה כמו כולם א"כ למה הם משכנעים את כולם שיהיו כמוהם ואומרים כל הזמן רק רבינו ומה ששאלת איפה זה כתוב ראה שיחות הר"ן אבל לא המצונזר ואם לא תימצא שאל אותם ויגידו לך
רבינוביץ11.08.11
10
שינאת חינם ולשון הרע ועוד בימי הפורענויות ...עד מתי אבא
אורנה07.08.11
9
הם לא מתנהגים כיהודים הם סתם משועממים שמנסים למצוא פורקן
יהודי כואב07.08.11
8
יבניאלים יקרים חבל שאתם עסוקים בפירוד ולא בקירוב הלא רבינו כבר אמר שיעשה אותנו כתות כתות,אז יש אחד שמתקרב לרבינו דרך הקונטרסים שלכם אשריכם.ויש אחרים(כמוני) שהתקרבו לרבינו על ידי ה נ נחיםויש כאלה שדרך ספרים ודיסקים של הרב ארוש,ארז משה דורון,בזנסון ,גודלבסקי,שטרן וכו'. תתמקדו באחדות ולא בפירוד רבינו
חסיד ברסלב באמת07.08.11
הם עושים עבודה קדושה עם ההפצה, אתה צודק במאה אחוז, אבל הדרך שלהם ממש לא מקרבת, אלא מרחיקה, אני מכיר לפחות 10 אנשים שלא התקרבו אלא התרחקו רק בגלל שהם ראו את ההתנהגות שלהם, וחוץ מזה בתור אחד שהיה בפנים(ומזל שיצאתי בזמן) אני חושב שיש לי זכות להודיע לעם שהדרך שלהם פשוט לא מקובלת!
לירן מושקוביץ09.08.11
מה הקשר לפירוד? אף אחד לא מתכוון לפירוד, יש כאן בעיה מפורסמת שיש להעמידה על דיוקה, חסידי הננח מתקבלים בציבור הרחב כחסידי ברסלב היחידים, כי את חסידי ברסלב העובדים את ה' בצנעה ובשלווה לא רואים ברחובות... והנקודה היא שרבים לועגים בליבם לחסידות ברסלב, כי הם רואים את ההתנהגות הבלתי מוסברת של חסידי הננח.
ירחמיאל כץ07.08.11
7
מזכיר לי ממש את רוב התקשורת החילונית שמזינה את עצמה על כל מיני סיפורים על חרדים וישר עושים הכללה וזורעים שנאה לפי הנוסחא הזאת כנראה שה "נ נח" והפתק זה דבר אמיתי מאוד אם לא , לא הייתם ככה חולקים בשנאה כזו ואין מחזקים אלא למחוזקים , והמבין יבין , והרשעים המסיטים יכרתו במהרה בימינו"
ניר08.08.11
מה שנכון נכון חזק אתה
ננח10.08.11
הנקודה היא שהם בכלל לא מצייתים את דבר רבינו, והסיבה שכולם מדברים עליהם היא פשוט שחבל על כל הנשמות שנמשכים אחריהם, בגלל שהם יותר חופשיים מאחרים וזה הטעות העיקרית, פשוט חבל על כל הנשמות שמאבדות את הדרך
לירן מושקוביץ09.08.11
6
לא כל חיה צריך לזכות לתגובה מיהו בסה"כ אותו אמב"ש?! אפס המושלם!!!!
פוליטק05.08.11
5
הרב הוא מקסימום נציג של יבניאל אם הם הסכימו על כך אבל בוודאי שהוא לא מייצג אפילו עשירית מחסידות ברסלב שמונה עשרות על גבי עשרות חצרות שונים ומי הוא בכלל לדבר בשם כולם? אגב אותו משוגע שנתפס ברוך השם הוא גם לא מייצג את הנ-נח!!!!! הוא לא דוגמה לכולם
ברסלב05.08.11
הרב עמר הביא את הדעה של יבנאל לגבי אותו ענין, אך כמו שרואים כולם מגיבים כך. והוא הביא גם את הדעה של רבינו שכולכם יכולים לקרוא בספרים ולראות שמה שהרב עמר אמר זה בדיוק מה שרבנו אומר, ואם מישהו לא מסכים אז כנראה שהוא לא מרבינו, ומחילה על ההתבטעות אבל הוא צריך לחזור לכתה א' של התשובה. והמשוגע שנתפס אמר
לירן מושקוביץ05.08.11
מה מפריע לך?? ואגב עשרות החצרות הללו בברסלב שאתה כותב עליהם, רובם עברו דרך יבנאל, אז נא להרגע
משה יהודה05.08.11
4
בכול מקום שנמצאים פרנקים יש בעיות, (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אריה05.08.11
לעם ישראל רק סובל מהאשכנזים סרח עודף בעם ישראל לך לחו''ל ותיראה איזה חילול השם האשכנזים מביאים עלינו
דוד05.08.11
אריה! אתה לא מתבייש, זה אנטישמיות לשמה, ובגלל זה לא בא משיח בגלל שנאת חינם.
לירן מושקוביץ05.08.11
3
שקרנים מוציאים שם רע לברסלב. הנחנחים האלה מדומיינים בלי רב וכל רבני ברסלב יצאו עליהם, לא רק הצדיק מיבניאל
אברהם05.08.11
2
חסידות ברסלב זה לא יבניאל! יש עשרות חצרות שונים שמזהים את עצמם כחסידי ברסלב ואין אף אחד היום שיכול לבוא ולדבר בשם החסידות כי יש המון.. חצרות כמו שאמרתי!! וכל החצרות בטוחים שהאמת אצלכם כמובן.. ואגב למרות שאני לא נ-נח אבל גם להם יש הרבה זכויות וחוץ מזה צריך תמיד לזכור שהשם מחייה את כולם אז למה להיות י
י.נ.05.08.11
אתה צודק הוא לא מדבר בשם כולם, אבל אם אתה מבין בספרי רבינו תראה שזה מה שרבינו אומר, אז לפי זה ניתן להגיד שהוא דיבר בשם כולם, כי מי שלא תומך בגרסה הזאת הוא בטח לא מברסלב ובטח לא מרבינו
לירן מושקוביץ05.08.11
אני דווקא חושב שדווקא חסידות ברסלב ביבנאל, העממית, זכותה לדבר דברים בשם ברסלב, הרי היא ברסלב! ובפרט שמה שהם עושים תמיד זה קידוש ה' לברסלב, אז ראוי שגם פה הם יגיבו בצורה מכובדת כפי שעשו ויטהרו את זמה של החסידות!
ל.מ05.08.11
1
לא מבין מה יש לכם נגד הכת.מה הבעיה,המשטרה תשחרר אותם לאומן בראש השנה,יאמרו תיקון הכללי,יתנו פרוטה(שאספו מהצמתים)לצדקה,והכל מתוקן.ואח"כ חוזרים ומאושרים ישר ל...שאול תחתית.
shlomi05208.08.11
מה קשור זה שהם אומרים תיקון הכללי וכו', מה זה מקשר אותם לכל חסידי ברסלב? חוץ מזה שהם לא נוסעים לאומן שהרי סבא זה רבינו...
ברסלבר08.08.11
מה אם: אחטא ואשוב אין בידו
לירן מושקוביץ09.08.11
אולי גם יעניין אותך
חסידים ואנ"ש

ברוקלין על הרגליים: חגיגת ענק לרגל 40 שנה ללימוד הרמב"ם

חזקי שטרן | 28.04.24

באר האמונה

ערב שביעי של פסח: ר' מיילעך החדיר אמונה ברעווא דרעווין

חיים רוזנבוים | 28.04.24

ותחזינה עינינו 

מול מקום המקדש | האדמו"ר והמשפיע פתחו בריקוד נלהב 

חיים רוזנבוים | 28.04.24

וספרתם לכם

החסידים זכו לשמוע ספירה מהרבי - שעבר לפני התיבה

חיים רוזנבוים | 28.04.24

הגומל לחייבים טובות

מול אלפי חסידים נרגשים: האדמו"ר מבעלזא בירך הגומל 

חיים רוזנבוים | 28.04.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

מועדים ורגלים

ואמרתם זבח פסח | המונים בטיש של הרבי בחוה"מ

חיים רוזנבוים | 28.04.24

אכלו אבהתנא

טיש בלבן | האדמו"ר ערך טיש והכיבוד היה בצבע לבן בלבד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

גלריה מסכמת 

האדמו"ר מרובע ח' אמר הלל באפיית מצות | תיעוד

חיים רוזנבוים | 28.04.24

סיפור למוצ"ש

כך הבעל שם טוב הקדוש ניצל מסכנת הדרכים והשודדים

ורד שאלתיאל | 27.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

הסגולה למוצ"ש

מדוע הבעש"ט השתוקק להגיע לארץ ואיך זה קשור לפסח?

כיכר השבת | 27.04.24

אילנות טובות

בין עצי הפרי הרבי פצח בריקוד לאחר ברכת האילנות

חיים רוזנבוים | 26.04.24

יט ניסן

מאמר לרגל היארצייט: 'קה אכסוף' – איך הניגון 'נוגע' בך?

ורד שאלתיאל | 26.04.24

צפו בתיעוד

מראות הוד מערב החג בצל האדמו"ר מב"פ

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

לכולם ובחינם

זאת הארץ שלנו ולא נפסיק לטייל בה >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

לב אלמנה ארנין

המשפיע והגאב"ד אפו מצות לאלמנות 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

ביקור הוד

האדמו"ר העניק טנא מלא פירות לחסידים 

חיים רוזנבוים | 26.04.24

עליה לרגל

ושם נעלה ונראה: באישון ליל, האדמו"ר העתיר על יד הכותל

חיים רוזנבוים | 26.04.24

בכל דור ודור

האדמו"ר שתה את המים שלנו - ואפה את המצות | גלריה

חיים רוזנבוים | 26.04.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם