כיכר השבת

עצרת התמיכה בראש הממשלה

נתניהו למעריציו: "מסע ציד, השמאל מנסה לבצע הפיכה"

כ-2,000 אוהדי נתניהו השתתפו בעצרת תמיכה בו, במהלכה נשא נאום תקיף והאשים את התקשורת והשמאל בניהול מסע ציד נגדו ונגד רעייתו שרה. "עוד מעט ידרשו לזמן את קאיה לחקירה" (חדשות)

53
כיכר השבת | י"ז באב | 09.08.17
(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

אלפי בני אדם השתתפו הערב (רביעי) בעצרת תמיכה של הליכוד בראש הממשלה בנימין נתניהו בגני התערוכה בתל אביב. את האירוע פתח יושב ראש הקואליציה חבר הכנסת דוד ביטן שהזמין את ראש הממשלה נתניהו לשאת דברים. את נאומו של ראש הממשלה קטעו מחיאות כפיים של הקהל.

נתניהו פתח את נאומו במילים: "אני אוהב אתכם, תודה רבה לכם חברות וחברים יקרים, תודה לכם שבאתם מכל חלקי הארץ, אתם מרגשים אותי. תודה לרעייתי האהובה שרה. בימים האחרונים אתם הצפתם אותנו בתמיכה ובאהבה שאני לא זוכר.

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"אחד אמר לי בחכמה 'הם לא רוצים להפיל רק אותך, הם רוצים להפיל אותנו, את כולנו, את הליכוד ואת המחנה הלאומי'. הוא אמר לי 'הם יודעים שהם לא יכולים לנצח אותנו בקלפי, אז הם מנסים לעקוף את הדמוקרטיה ולהפיל אותנו בלי בחירות', ואני אומר לכם לא בכדי. כי הם יודעים שלא בכדי אנחנו מנצחים פעם אחר פעם בבחירות כי אנחנו הבאנו את ישראל למצב הטוב ביותר בתולדותיה".

בהמשך הדברים תקף ראש הממשלה בנימין נתניהו את התקשורת ואת ראש הממשלה אהוד ברק שאת שמו לא הזכיר במפורש, נתניהו אמר: "תקשורת הפייק ניוז פמפמה לנו במקהלה אדירה ואחידה כדרכם. היא פמפמה לנו שאם לא ניסוג משטחי מולדת ישראל תהיה מבודדת חלשה ועזובה. אתם זוכרים את הזעקות? בידוד, בידוד בידוד, איך אמר אותו איש ישן עם זקן חדש? הוא היה פעם ראש ממשלה לזמן קצר, לא מהמוצלחים ביותר. הוא אמר 'הצונאמי המדיני בדרך'. איזה צונאמי, איזה בידוד, איזה שטויות. מדינת ישראל נמצאת בפריחה מדינית חסרת תקדים".

נתניהו פנה לנוכחים ואמר: "ידידיי, מטבע הדברים אני לא יכול להתייחס לכל שטות שמועלית בשיטפון התקשורתי הזה, אבל אתם בוודאי זוכרים, אני יודע שאתם זוכרים, זאת לא הפעם הראשונה שמקהלת התקשורת משתמשת בתרגיל הזה של עננת שחיתות פיקטיבית. ב-1992 הם הצליחו להפיל את יצחק שמיר בהאשמת שווא 'מושחתים נמאסתם' והם הביאו לנו את אסון אוסלו ואת האוטובוסים המתפוצצים. ב-1999 הם חזרו על אותו תרגיל עם עמותות ברק ושחר של יום חדש שהביא לנו את האינתיפאדה השנייה ולמעלה מאלף ישראלים הרוגים".

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

"עכשיו הם מנסים לחזור על זה בפעם השלישית, אבל הם עושים זאת ביתר שאת, והם עושים את זה לא רק לי, הם עושים את זה גם לרעייתי, הם לא יספרו לציבור שהיא תומכת ומלווה משפחות חולות, ניצולי שואה, ילדים חולי סרתם וחיילים בודדים. במקום זה הם מעדיפים לעסוק בדברים ברומו של עולם, הנוהל להחלפת מנורה, חמגשיות, כוס התה שהוגשה לאביה הצדיק בן ה-97 על ערש דווי, איזו בושה. בוקר צהריים וערב הם נותנים כותרות מפוצצות. פרטים חדשים, התפתחויות דרמטיות, מצעד הנחקרים, אני רוצה להגיד לכם שיש שמועות, הן הגיעו אליי עכשיו שעוד מעט התקשורת תדרוש להזמין את קאיה לחקירה".

את דבריו סיים ראש הממשלה בהתייחסו לדבריהם של בכירים פלסטינים שאמרו כי הם מייחלים לסיום שלטונו ואמר, "טוב ברור, הם רוצים שישראל תיסוג לקווי 67' ותקים מדינה פלסטינית בפאתי כפר סבא. ידידיי, גם הם יתאכזבו - כי זה לא יקרה. אם השמאל רוצה להתעמת איתנו על תפישתו המדינית והכלכלית - יואיל לעשות זאת בקלפי, ובבחירות הבאות בעזרת השם ובעזרכתם נקבל לא 30 מנדטים אלא 40 מנדטים".

(צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בגני התערוכה בתל אביב נמצאים כעת כ-2,000 תומכי הליכוד כשהם נושאים כרזות תמיכה בראש הממשלה וברעייתו. על השלטים נכתב בין היתר: "תיקי 1000 לילה ולילה", "אוהבים את נתניהו, שומרים על הדמוקרטיה", ו-"העם בוחר, השמאל חופר".

תוכן שאסור לפספס
53 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
29
אי אפשר לומר שהביבי מזלזל באינטליגנציה של העם, הוא מזלזל בעם חסר האינטליגנציה, שאותו הוא מסובב על אצבעו הקטנה, כבר, עשור. באדיבות אתרי האינטרנט שמעתי כמה מלים מנאומו, עז המצח, של הביבי. הביבי התריע מפני הקמת "מדינה פלשתינאית", על ידי השמאל, בפאתי קלקיליה... כידוע, לפני שטראמפ השיב את רוחו, לאחר פרסו
חנה אייזנמן10.08.17
28
לתגובה מס' 20 אני מסכים איתך . היהודים סובלים סבל מר ומריר בגלל השמאלנים יפיי הנפש ושהם נתמכים מהרבה כסף מאירופה, עליהם אין חקירות. רק אורן חזן אומר את האמת בפרצוף בלי חשבון ואנחנו זקוקים לעוד אנשים כמוהו במדינת ישראל.
יהודי אמיתי10.08.17
27
תמיד שעם ישראל העמיד בראשו עגל יצאו לכבודו בתופים ובמחולות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מילך10.08.17

הצגת כל התגובות

26
ושכל המדינה תלך לעזאזאל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי10.08.17
25
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אני09.08.17
24
שיעמוד חזק מול 119 חכי"ם. בע"ה שיעמוד חזק מול כל הלחצים וישמור על ארץ ישראל. למה הימין לא מצליח להעיף את התקשורת השמאלנית הזו? להחליף את מערכת בתי המשפט לאנשים מציאותייים ולא שמאלנים הזויים. שיערכו בחירות לשופטים כמו במדינות בחו"ל ואת שופטי העליון ימנה המנהיג הנבחר כמו באמריקה.
שמואל כהן 10.08.17
23
חקירות המשטרה שהתחילו נגדו מלפני 20 שנה ועד היום כולם מנסים להפיל אותו? חוקרים התחלפו היועמ''ש התחלפו כולם התחלפו רק ביבי נשאר אותו ביבי. הגיע הזמן שיקח אחריות וילך לעשות לביתו כפי שהוא עושה היום כראש ממשלה
עידן10.08.17
22
לא נשאר חייב. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לא נשאר חייב10.08.17
21
כל משתתפי עצרת התועבה הערב, לא משנה מה הם תירוציהם, העניקו אשראי בלתי מוגבל לביבי, להחריב את הישוב היהודי בארץ ישראל, להטביע, ר"ל, את הארץ בדם ולהקים את המדינה לרצח העם היהודי.
חנה אייזנמן09.08.17
20
דבר נפל בפוליטיקה הישראלית, ביבי אמר בעזרת השם, מתחיל להתחזק??? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בן מנחם09.08.17
כל מי שנכנס לכלא הרי שם כיפה, הוא מתאמן...
:)10.08.17
בכל פעם הוא משתדל לומר זאת..אחרי הכל מצביעי הליכוד ברובם מסורתיים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי10.08.17
19
שבארץ שלנו זה מקובל לצוד שפנים - חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אוראור10.08.17
18
אני ממש אוהבת אותו הוא אדם טוב!!!!!! אין עליו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעל10.08.17
17
יהיה אחרי
ראש הממשלה10.08.17
16
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שמעון10.08.17
15
רק שביבי לא יתקפל חלילה. צריך לחזק אותו מאוד מאוד. אולי צריך שגם הציבור החרדי יעשה עצרות תמיכה עבורו. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי09.08.17
14
יש לנו את עמונה ויש לנו את דימונה
אלישע10.08.17
איך אפשר לומר על אדם שהכלכלה פרחה בימיו והביטחון השתפר לעין ערוך (לפחות יחסית) שהוא עגל? כנראה אתה מעדיף איזה ליצן כמו לפיד או גבאי שיודעים רק לבלבל במוח וחסרי כל הכשרה להיות ראשי ממשלה. עובדות אי אפשר להכחיש
מנחם10.08.17
13
גדווווווול
יוסי09.08.17
12
1) מותר לדעתי לראש ממשלה להתנהג באופן סביר גם באופן שמוגדר בטעות היום כ'שחיתות'. - גרוע הרבה יותר אם הוא לא יודע לבצע את תפקידו כרה"מ. 2) אסור בשום אופן לחקור נבחר ציבור בשעת כהונתו חוק זה קיים כבר בהרבה מדינות, כי זוהי בגידה באינטרס של העם. 3) כל נבחרי הציבור לוקים ברמה כזו או אחרת של שחיתות , ולצפ
ה. תשבי10.08.17
11
את ביבי בעוד שלפני שנתיים זעקו גפני אייכלר והשאר שהחרדים אף פעם לא יתנו לו יד. ולפני כעשרים שנה צעקו כולם "ביבי רע ליהודים" תפסיקו להיות צבועים, תהיו קצת יותר אמיתיים, תסתכלו במבט קצת יותר רחוק, ותפסיקו לתמוך באוכל נבלות וטרפות, שבס"ה לעת עתה מעמיד פנים "כאילו" אוהב את החרדים.
מאמין 14.08.17
10
ביבי לא שקרן ביבי איש אמת בהצלחה ביבי ברדיפה החרי האמת
יצחק נתניהו10.08.17
9
ביבי ואשתו הם גדולי מחזיקי התורה בכל הדורות. אף גביר חרדי אינו משתווה עליהם.והוא כבר קנה עולמו בזה ובבא.ויאריך ימים על ממלכתו עד שיבה שנאמר עוד ינובון בשיבה כראש הממשלה, דשנים ורעננים יהיו.
דן סגל10.08.17
8
היה שם אלפים רבים של תומכים נלהבים ואתם כותבים 2000 רשת ב' אומרים 3000, לזה נתניהו התכוון כשאמר 'פייק ניוז'... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודי10.08.17
7
אני דווקא מאד אוהב אותו ומאד הייתי רוצה ללכת לעצרת
שודי13.08.17
6
ביבי זה שמסר את עיר האבות "חברון" לערפאת למרות שערפאת הפר את הסכם אוסלו בגלוי. ביבי הוא זה שהצביע בעד ההתנתקות 3 פעמיים. ביבי לך הביתה בלי קשר לחקירות, כי אתה פשוט ראש ממשלה בלי לעשות דבר
נתנאל10.08.17
הוא נבחר לאחר שהיתה החלטת ממשלת רבין פרס לתת את חברון. לא היה יכול לבטל את זה מבחינ החוקית. וזה היה ממש בהתחלה לפני שהערבים עשו בעיות שהצדיקו את אי מסירת חברון. לא שאני צדיק את מסירת חברון חלילה וחס!!! אלא מסנגר על ביבי. נרצה או לא נרצה, אין תחליף לביבי על אף הכל. מה שאמת הוא רוצה זה לשמור על ארץ יש
שמואל כהן10.08.17
את עיר האבות "חברון" הוא לא היה חייב למסור לערפאת מכיוון שהשוטרים הפלסטינים יירו באש חיה על חיילי מג''ב מהרובים שאנחנו נתנו להם, ולמה בגלל שהחלטנו לפתוח את מנהרות הכותל שזה בכלל לא סותר את הסכם אוסלו. וערפאת כפי שהזהיר ביבי כשהיה ראש האופוזיציה מתי שחתמו את הסכם אוסלו וגם במהלך הבחירות שבסופו של דבר
נתנאל10.08.17
5
הבאות,אע״פ על פי שאני שסניק,ואני חושב שכל הציבור החרדי,ספרדים ואשכנזים, צריכים לתמוך בו בבחירות הבאות(אם הנסיבות לא ישתנו ועדיין ינסו להפילו),על מנת שלא יעלה מנהיג שמאלני(וזה כולל את גפני שהשבוע חשף את דעתו האמיתית בנוגע לפינוי ההתנחלויות)
יאיר10.08.17
4
ביבי ביבי רק ביבי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ביבי בן של מלך09.08.17
3
ביבי זה שמסר את עיר האבות "חברון" לערפאת למרות שערפאת הפר את הסכם אוסלו בגלוי. ביבי הוא זה שהצביע בעד ההתנתקות 3 פעמיים. ביבי לך הביתה בלי קשר לחקירות, כי אתה פשוט ראש ממשלה בלי לעשות דבר
נתנאל10.08.17
2
עוד מעט ארץ הקודש תקיא אותכם ואת ישמעאל ♨️♨️♨️ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם10.08.17
1
אני לא ממש ימין אבל ביבי ראש ממשלה טוב ואיכותי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
בלשן09.08.17
אולי גם יעניין אותך
בארץ

בבארי הודיעו: החטוף דרור אור שילדיו שוחררו מהשבי - נרצח

מישאל לוי | 02.05.24

"נשות האברכים"; מקלב במטה הארצי של מערך הכבאות

דודי בן חמו | 02.05.24

"בזכות שלד של עטלף"

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 02.05.24

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 02.05.24

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 02.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 02.05.24

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 02.05.24

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24
ש

השקעה בטוחה ויציבה

נדל"ן מניב בשליש מחיר? הכירו את ההשקעה החכמה בפתח תקווה

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

גבוה משמעותית מהערוץ הקודם

זה סכום הענק אותו יקבל צבי יחזקאלי מהערוץ אליו הוא עובר

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24