כיכר השבת

הגרסה של אליה קדוש

הנאשמת בתקיפה בבית החולים: "אני פה הקורבן"

היא וארבעה ממכריה הואשמו בתקיפה הקשה של מאבטחי בית החולים איכילוב, בעלה כנראה נמלט מהארץ - והיום מוסרת אליה קדוש לכלי התקשורת את גרסתה (חדשות, בארץ)

60
אלי רוטמן | כיכר השבת | י"ח בתשרי | 08.10.17
קדוש בבית המשפט
קדוש בבית המשפט (צילום: מוטי קמחי, ynet)

אליה קדוש, אחת מחמשת הנאשמים באלימות כלפי הצוות הרפואי בבית החולים איכילוב לפני כשבוע וחצי, ושבעלה דודו אמויאל נמלט מהארץ שעתיים לאחר התקיפה, טוענת היום (ראשון): "אני פה הקורבן".

לדברי קדוש ואביה, היא אינה בקו הבריאות. עוד היא תיארה היום, כי "בסך הכול ביקשתי לתפוס את הטלפון של המזכירות כדי לדבר עם האחות, אבל המאבטחים חשבו שתקפתי אותה".

כזכור, באירוע שתועד במצלמות האבטחה של בית החולים ניתן לראות כיצד חמישה גברים מתעמתים עם המאבטחים בכניסה, לאחר שסירבו לתת להם להיכנס פנימה, זאת לאחר שקדוש בת ה-19 טענה כי לא קיבלה טיפול ראוי. על פי האישום נגדה, גם היא תקפה שוטרים ואיימה עליהם.

בראיון ל-ynet אומרת אליה קדוש: "ההרגשה שלי נוראית, אני מנסה להיות חזקה. הוגש נגדי כתב אישום חמור, ואני לא מעכלת את זה. מצבי רע אני לא בריאה. חשוב לי לומר שלא תקפתי. מה שקרה הוא שביקשתי לתפוס את הטלפון של המזכירות כדי לדבר עם האחות - ואז המאבטחים חשבו שתקפתי אותה. זה פשוט לא נכון".

את נאשמת גם בתקיפה של שוטרת, נשאלה אליה - והשיבה: "גם אותה לא תקפתי. היא פשוט אזקה אותי. קשה לי להתמודד עם הכל, הייתי רוצה שהכל ייגמר. רק רציתי לקבל טיפול רפואי שלוקח 20 דקות והמתנתי ארבע שעות. נפלתי קורבן. שיבדקו את המחלה שלי והסימפטומים, יש לי הכל. מבית המשפט אני רק מבקשת נחמה ורוגע, שיהיה להם לב. שייקחו ויתייחסו אלי כמו הבת שלהם".

תיעוד התקיפה בבית החולים (צילום: מצלמות אבטחה)

כאמור, אילן קדוש, אביה של אליה, טוען כי בתו חולה במחלה נדירה שגורמת לה לכאבים רבים. לדבריו, כל הסיטואציה הייתה בגלל אי הבנה לאחר שבתו לא קיבלה זריקה שתרגיע אותה. "יש את המחלה הזו ל-250 אנשים בלבד בעולם, והייתה אמורה לפי הוראת הרופא לקבל במיון נסיוב שירגיע אותה. האחות במיון לא הבינה את זה, אז הבת שלי ביקשה לדבר עם הפרופסור - והמאבטחים חשבו בטעות שהרימה יד על האחות".

"באה השוטרת ואמרה לה 'תשבי', אבל יש לה כאבים,אז היא אמרה 'אני לא יכולה', אבל השוטרת התעקשה, ואז נהיו צעקות. היא לא תקפה את השוטרת. השוטרת אזקה אותה - לקשור ילדה שמקבלת טיפול זה אסור. התחושה שלי שעד עכשיו לא מבינים מה יש לה בכלל. הכי מצחיק שבמכות בסרטון היא בכלל לא נטלה חלק, היא בכלל הייתה במיטה. איך מאבטח מרים ילדה חולה, שובר לה את הציפורניים ומחזיקים לה את היד כמו אחרון העבריינים? היא רצתה סך הכל שיתייחסו אליה. אנחנו לא אנשי בלגן, אבל מאבטח לא יכול להרים יד על ילדה חולה".

חלק מהנאשמים בתקיפה (צילום: מוטי קמחי, ynet)

הבוקר הוגשו כתבי אישום בבית משפט המחוזי בתל אביב נגד חמישה מהמעורבים בתקיפת מאבטחים בבית החולים איכילוב לפני כעשרה ימים. ארבעה מהנאשמים - רוסלן מיסייב, מור ביטון, חנן אלפסי ואברהם יוספוב - מואשמים בקשירת קשר לפשע, חבלה חמורה בצוותא ותקיפה "הגורמת חבלה ממשית בצוותא". קדוש, כאמור, נאשמת באיומים ובתקיפת שוטרים. קדוש ושני מקורביה נעצרו מייד לאחר האירוע, ושלושה ימים לאחר מכן נתפסו יתר הנאשמים בדירת מסתור בבת ים.

בכתב האישום מתואר, כי במהלך שהות קדוש במיון בבית החולים היא קיללה וצעקה את הצוות הרפואי בטענה כי אינה מטופלת כראוי. אחד המאבטחים הרחיק אותה מדלפק המיון כדי למנוע ממנה לתקוף את הצוות הרפואי, וקדוש פנתה לאחד ממכריה ואמרה לו: "למה אתה לא מחזיר לו? אם בעלי היה פה הוא היה מפרק אותם", וכן איימה על הצוות הרפואי והמאבטחים באומרה: "חכו מה יהיה לכם כשבעלי יגיע לפה".

מממממממממממ

ואכן כשהבעל, דודו אמויאל הגיע הוא איים על המאבטח ואמר: "אני השטן שלך, חכה חכה, לא מול המצלמות, אני אתפוס אותך בחוץ". מייד לאחר מכן נכנסו ארבעת הנאשמים ואמויאל לחדר המיון, והמאבטח שעליו איימו ושני מאבטחים נוספים הלכו בעקבותיהם. אז החלו ארבעת הנאשמים ואמויאל לתקוף את המאבטח מכל עבר, חבטו בראשו ומאחורי גבו ואחרי שנפל לארץ בעטו בגופו ובפניו.

מבית החולים איכילוב נמסר בתגובה: "בית החולים אמפתי למצבה הרפואי של אליה קדוש. יחד עם זאת, לא ניתן יד לשום דיון ושיח עם עבריינים. צר לנו על מתן הבמה התקשורתית לפורעי חוק שנקטו באלימות מסכנת חיים כלפי צוותים רפואיים".

(צילום: מצלמות אבטחה)
תוכן שאסור לפספס
60 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
33
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
למה10.10.17
32
שקבעו כי מי שהולך לישון עם כלבים של אל יתלונן על הפרעושים שעברו אליו במשך הלילה,
אורח09.10.17
31
אכן אתה צודק 100% (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים שטרן09.10.17

הצגת כל התגובות

30
למה האספסוף המיזרחי בושה לך!!!!! בלי מיזרחים אן מדינה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי א.09.10.17
29
מחלת סוסק
אילן15.10.17
28
צואה אנושית
יוסי10.10.17
27
בסופו של דבר אותם עבריינים יקבלו כיבוי ממערכת החוק/הענישה והזלזול באזרח כאן ורק בישראל ממשיך.... רק עונש ראוי ( דוגמא ארהב ) עד 10 שנים!!בהתאם להרשעות קודמות של אותו עבריין ורק אז נוכל לראות את אור בקצה המנהרה. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים09.10.17
26
בלי שום רחמים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים 09.10.17
25
ואייך בא החבר שלה והרביץ מעניין (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק09.10.17
24
כאבים עזים! ברוסיה אף פעם לא שמעתי שהרביצו לרופאים! כי ברוסיה החולים לא מחכים במיון יותר מ 20 דקות! אנו משלים כאן ביטוח בריאות והתמורה שמקבלים היא גרועה!
אברהם09.10.17
23
היא וחבריה ממש מכת הל"ו צדיקים.
א.ש09.10.17
22
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם09.10.17
21
את פשוט בחורה חצופה במקום לאמר תודה לצוות הרפואי שמקדיש את כל חייו כדי לטפל ולהיטיב עם חולים את עסוקה בלריב איתם וגם אם לא קבלת טיפול מיידי את צריכה להבין שהגעת למיון וזמן השעות שם הוא לפחות 4 שעות הדבר האחרון שאת וכל החברים שלך צריכים לעשות זה לתקוף צוות רפואי תתביישי לך זה רק מראה את דרכי הפעולה ש
ללא שם09.10.17
20
אתה לא ראוי להביע דעה, לך לטיפול בריון מקלדת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שפוי09.10.17
19
האטימות של האחיות " הרחמניות" ידועה כבר שנים רבות. כורח המציאות הינו להיות עם החולה 24/7 מכיוון שאחרת, הוא יימוק והאחיות???? עזבו אותם הם באמצע להתמזמז עם החבר באייפון. מעולם לא הזלתי דמעה על אחות שהותקפה בבית החולים ולא אחרוג ממנהגי לצערי גם כעת. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים שטרן09.10.17
אבא שלי רופא חדר מיון. במסירות נפש טיפל שנים רבות בזקנים. פצועים. ילדים. ערבים וחרדים. האלימות לא יכולה להיות. פשוט לא (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלום09.10.17
18
לא מחילה כי זו דרכם של עבריינים ולפי הסיפורים של אבא שלה עוד יבקשו ממנה להדליק משואה ביום העצמאות להכנים את כולם 10 שנים בכלא. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עופר09.10.17
17
חסר לך צומת לב ילד עם חסכים (מקווה שאתה מבין מה זה) ואם אתה ממוצא אשכנזי- תן גז ותעוף על עצמך חתיכת 0 המזרחים ממש לא זקוקים לך!!!!!!! לגבי החיות מאיכילוב מאמין שיעשו בהם מה שצריך!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר09.10.17
16
בתוך ה'חמישים אלף איש' שהגיעו (היו לא יותר מאלף. תספרו.) יותר מחצי היו כאלה טיפוסים.
יוני09.10.17
15
זה כי הם ברברים שבאו מאפריקה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד אייזן09.10.17
אני לא מאמינה איזה אנשים! ועוד שומרים תורה ומצוות וככה מדברים! ה' מתבייש בך דוד, יש בך שנאת ישראל!
ש09.10.17
14
חסר לך צומת לב ילד עם חסכים (מקווה שאתה מבין מה זה) ואם אתה ממוצא אשכנזי- תן גז ותעוף על עצמך חתיכת 0 המזרחים ממש לא זקוקים לך!!!!!!! לגבי החיות מאיכילוב מאמין שיעשו בהם מה שצריך!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר09.10.17
13
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מזרחית גאה09.10.17
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ירמיהו09.10.17
11
מדובר בתת גזע של האדם הקדמון שמקורו בצפון אפריקה, הדמיון החיצוני והמנטלי שלו מזכיר את הערבים, אפשר לומר שהוא תת גזע של האומה הערבית. התפתחותם איטית מאוד ועצבים חלשים זה מה שמאפיין אותם בעיקר. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני שובבני09.10.17
תתבייש! אין יותר פרימיטבי מלהיות גזען!
ממ09.10.17
10
צודק. באמת כל האשכנזים של מאה שערים מתורבתים להפליא... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד09.10.17
9
כל החבורה הזאת יחד עם ה"תמימה" שהביאה אותם לכלא לעשרים שנה לפחות אסור שאנשים כאלה יראו אור יום ... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דני09.10.17
8
מה נסגר איתכם אנשים מי כמוכם היה פעם במיון והמתין קרוב ל4 שעות ללא ייחס אז תתארו לכם מזה לחכות ועוד עם כאבים בלתי נסבלים ושאף אחד לא מתייחס אליכם בכלל!! לא מצדיקה את האלימות כלל אבל כמה טעויות היו בדברים האלה מלפני חודש אישה בשערי צדק אחרי לידה המתינה שעתיים!! ובסוף מה??! נפטרה בחדר מיון מהסתבכות של
כף זכות09.10.17
7
מעניין שפעם אחר פעם כל הבבונים המיוחמים האלו הם מרוקאים וכדומה .לפעמים נראה שאמיר חצרוני צודק .באמת היה צריך הגירה על בסיס רציונאלי .המזרחים הפכו את ישראל למדינה פרימיטיבית .לעומת הקידמה של תל אביב ויתר הערים האשכנזיות (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אחד העם09.10.17
זה יותר מעיד על הטיפשות שלך,אתה מוזמן להצטרף לאמיר חצרוני אם אתה כלכך מעריך ומעריץ אותו.
מזרחי09.10.17
לשכנז את כל המזרחים!
אברהם09.10.17
בכל מקרה - זה ממש לא רלוונטי כרגע הדיון הסופר לעוס , הסופר ישן - והסופר לא קשור הזה על עדות - מדובר כאן בבחורה שכביכול או כנראה הרביצה לרופאים או אחיות - ואנשים פה הפכו את זה לוויכוח ששוב מוציא את השד העדתי מהארון - אז סורי - אבל זה ממש לא לעניין - לא יהרוג אתכם להתייחס לזה עניינית - במקום סתם ככה ל
אוראור09.10.17
איך נותנים לחלאות אדם גזעניים במה להגיב ? תורת הגזע בגרמניה אתה מוזמן ליסוע לשם אין שם הרבה מזרחיים ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלמה09.10.17
די עם ההכללות! אנחנו עם אחד ואין לך בררה. אם אתה מחפש תרבות לך לגור עם הגרמנים האשכנזים שלך!
א09.10.17
רוצחו של אורון ירדן לא היה מרוקאי דבריך מכלילים מתבייש בך כנראה שאתה קצת ניאונאצי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי09.10.17
אדם איטל, נחשב לרוצח הסדרתי המסוכן ביותר שהיה אי פעם בנגב ולאחד המסוכנים בישראל, מאיזה מוצא הוא? איתי בן דרור, רצח ב-24 ביולי 2010 את שלושת ילדיו הקטנים (עומר 10, רוני 8 ואור 5) באכזריות בעשרות דקירות סכין. מאיזה מוצא הוא? בני סלע (לא צריך להרחיב) מאיפה הוא בא? דימיאן קרליק, ב-17 באוקטובר בראשון
גיל20.10.17
דווקא הם רוסים 2 מהם אכזריות של רוסים אין לאף עם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נאוה09.10.17
המזרחים נתפסים על אלימות התל אביבים על שחיתויות מנור שרן וכו. קציני צהל למיניהם התל אביבים הצפוניים מובלים אחת לאחת לחדרי חקירות... מה עדיף להיות ברברי בלי השכלה או גנב ורמאי עם השכלה? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק09.10.17
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אדורדו09.10.17
אתה הבבון אתה אספסוף אתה פרימיטיבי אתה צריך להגר לגרמניה !!!!
mordechay09.10.17
רק עיברתו את השמות שיחשבו...
אהוד09.10.17
אני מאמינה שכעת, אתה מרגיש מצוין כשיש שעיר לעזאזל ויש את מי להאשים..וזה וודאי לא מהעדה שלך! איזה יופי , עכשיו העולם מתוקן ואתה רגוע.. הכרזת על עצמך כשונא ישראל, אני מאמינה שלא צמת ביום הכיפורים ולא כיפרת על העוונות שלך כל השנה..אחרת אי אפשר להבין את הסתירות בליבך.. ואם לא צמת ואתה לא מחלק ישראל , אז
ציפורה09.10.17
6
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הקורא08.10.17
5
דיבור זול ומבזה לא פלא שהם הולכות להתאסלם באו מערב וחזרו לערב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד09.10.17
4
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל09.10.17
3
אם השוטרים שברו לה צפורניים אז איך תוך שבוע וחצי גדלו לה ככה ציפורניים ארוכות?? וסתם ככה היא באמת לא מרגישה טוב.... אבל הצוות הרפואי צודק....ל.א. ל.א.ל.י.מ.ו.ת.....יש גבול....וגם למה בעלה ברח והשאיר אותה חולה במחלה נדירה שרק 250 איש בעולם חולים בה??? באמת מסכנה.....זה צרה שנפלה עליהם ביגלל שטן שנ
אדיר09.10.17
2
ערסים גועל נפש,כל המדינה שלנו מוצפת ביצורים השפלים והנבזים האלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי09.10.17
אין על ערסים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתי 09.10.17
1
איך הגיעו חמשה גברים והרביצו למאבטחים??? מה זה אם לא תקיפה?? אנחנו גמרנו להיות המיץ של הזבל.. כולם יודעים איזה קשה זה להיות מאבטח בבית חולים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מאבטח08.10.17
אולי גם יעניין אותך
בארץ

ערב החג: השר גלנט שולח 5 מתיישבים למעצר מנהלי ממושך

דוד הכהן | 28.04.24

אלו המצוות

חוסמים את הסיוע לעזה? הרב שמואל אליהו חיבר לכם תפילה

דוד הכהן | 28.04.24

"כניעה מוחלטת"

"העסקה תסכן חיים של עשרות חטופים שיאבדו את הסיכוי"

דוד הכהן | 28.04.24

טל ומטר

הגשם עדיין כאן: ימים חורפיים צפויים עד אחרי חג הפסח

כיכר השבת | 28.04.24

עדכונים שוטפים

הרמטכ"ל אישר את תכנית רפיח | ממתינים לתשובת חמאס

כתבי כיכר השבת | 28.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

הדוקר - נורה ונוטרל

חשד לפיגוע ברמלה: צעירה בת 18 נדקרה ונפצעה קשה

קובי רוזן | 26.04.24

אמונת אלוקי עולם

מאות במעמד הקבלת פני רבו בציונות הדתית | תיעוד

חיים רוזנבוים | 26.04.24

מעמד "הצעקה" נחשף

ערב פסח, חצות לילה: מאות עמדו בלב החווה המסתורית, צעקו להשם ותקעו בשופרות

ישראל שפירא | 26.04.24

סערה בערד

ראש העיר זועם על בן גביר בעקבות פינוי המפגינים והחסידים

כיכר השבת | 26.04.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

ליל הקרב בהר דב

תעלומה בצה"ל: איך ידע חיזבאללה את מיקום המשאית? 

כיכר השבת | 26.04.24

ההסלמה הביטחונית

המחבלים של אבו מאזן תיעדו: פיגוע ירי ליישוב בעמק חפר

ב. ניסני | 26.04.24

כניסה מצומצמת

לראשונה מתחילת המלחמה: המשפחות השכולות נכנסו לקבר יוסף 

כיכר השבת | 26.04.24

בעודו פסול נהיגה

בפעם השישית: הנהג נתפס נוהג ללא רישיון; יוגש נגדו אישום

קובי אטינגר | 26.04.24
ש

קורע לב:

איך אפשר להסביר לתינוקת בת שנה שאמא לא תשוב יותר???

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

מורדמת ומונשמת

לוחמי האש שמעו קריאות מחלון הבית הבוער וחילצו לכודה

דוד הכהן | 26.04.24

מזג האוויר

התחזית: מהפך. אחרי השרב הכבד - עכשיו התור של הגשם

כיכר השבת | 26.04.24

השרים יכריעו

20 חטופים, עצירת רפיח: מתווה חדש לעסקה שנידון בישראל

דוד הכהן | 25.04.24