כיכר השבת

המתקפות נמשכות

בשיעור השבועי: הגר"מ מאזוז חיזק את אלי ישי • צפו

לאחר המתקפות החריפות מצד חברי מועצת חכמי התורה ובראשם הנשיא הגר"ש כהן, מתייצב הגר"מ מאזוז לצדו של אלי ישי, מחזק אותו ותוקף את מי שתקף אותו • צפו (חדשות)

67
ישי כהן | כיכר השבת | ח' בחשוון | 28.10.17
(באדיבות המצלם)

לאחר שחברי מועצת חכמי התורה ובראשם נשיא המועצת ראש הישיבה הגאון חכם שלום כהן תקפו בחריפות את אלי ישי, יו"ר 'יחד', לאחר שבחר לתקוף את ש"ס והעומד בראשה אריה דרעי ביום ההילולא של מרן הגר"ע יוסף זצ"ל, מתייצב רבו הגאון רבי מאיר מאזוז לצדו ומחזק אותו ותוקף את מי שתקף אותו.

הגר"מ מאזוז הושיב את אלי ישי לצדו במהלך השיעור השבועי ואמר: "ברוך הבא ידידנו היקר רבי אליהו ישי, בשבוע שעבר הראוני וידאו בקול ובראיה, איך הרב עובדיה מחזק אותו מברך אותו מעודד אותו אחרי עליה לתורה עם טלית ותפילין​ מחבק אותו מנשק אותו, אומר לו אתה אדם יקר אתה עושה הכל לשם שמים".

הרב מאזוז הוסיף וסיפר כי "ביומו האחרון שהיה בהכרה פעם האחרונה, אומר לו: רבי אליהו! אחרי מאה ועשרים שנה אתה תהיה במחיצתי בעולם הבא, הנשמע כדבר הזה?​!​ אז לכן מי שרוצה להכחיש יראו לו את המציאות. ב"ה היום יש וידאו ואי אפשר להכחיש את הדברים, ולעשות סיפורי וסיפורי סיפורים, כולם רואים את זה, אין ספקות".

הגר"מ מאזוז אף עקץ את הצורה בה תקפו את ישי ואמר: "לכן אם רוצים לדבר, לדבר בעדינות לדבר בכבוד, לא זה הדרך ולא זו העיר, עיתון הדרך, סלקא דעתך זו הדרך?! הדרך היא דברי חכמים בנחת נשמעים.. מזה לא יצא שום דבר, יצא רק חילול השם יאמרו: הנה החרדים אוכלים אחד את השני?!".

בתוך כך, הערב פרסמה איילה חסון בערוץ 10 כי אלי ישי שוקל להצטרף למפלגת 'הליכוד' ואף פועל בנושא. לפי הדיווח ישי אף נמצא בקשר עם גדעון סער בנושא.

ישי עצמו הכחיש זאת וכתב: "לא היה ולא נברא. יחד תרוץ בבחירות הבאות ב"ה".

כפי שנחשף ב"כיכר השבת", נשיא המועצת הגר"ש כהן התייחס לטענות של אלי ישי ואמר: "כל אחד לקח את מרן ועשה מרק משל עצמו ... רשעים!. מי חי איתו יותר ממני, יותר משבעים שנה! חייתי איתו, איך אומרים בשמו? לא יודע אם הוא ישתוק להם כשהוא למעלה!".

הגר"ש כהן פנה לדרעי ואמר: "אמרו לי שהוא (אלי ישי. י"כ) אמר שאתה הורס את התנועה". הגר"ש מגיב בתנועות יד של כאב ואומר לחברי הכנסת: "מי שראה מה שהיה בבנייני האומה, אלפים, זה חיזוק לתורה".

בשלב הזה חזר הגר"ש כהן לתקוף את אלי ישי ודיבר על כך שקיבל קולות על גבול אחוז החסימה: "כמעט הגיעו לארבעה, פחות קצת, להוכיח לך שאתה לא שווה כלום! איך האדם לא לומד מהקב"ה את הדברים האלה? איך הוא חושב שיורידו את החסימה... אמרתי כתוב 'לא תחסום שור בדישו'...". לאחר מכן הוסיף הגר"ש כהן: "מסכן בן אדם שיש לו אפילו אחוז אחד שלא לשם שמיים, מסכן".

חבר המועצת הגר"ד יוסף תקף גם הוא בחריפות את אלי ישי, בהקלטה שנחשפה ב"כיכר השבת", ואמר: "היום היה לי צער גדול כששמעתי את הנבל הזה, אלי ישי, שביום האזכרה של אבי מורי, לא מצא לו תאריך אחר, דווקא היום, הוא עומד ומתראיין בכלי התקשורת החילונים ומחרף ומגדף.

"דווקא האיש הזה, שאפשר להגיד שאם הוא חייב למישהו את כל מה שהיה לו - זה אבי מורי. דווקא הוא. אנחנו היום הזה מרבים כל הזמן להרבות תורה, אני רץ ממקום למקום, עוד שיעור, עוד תורה ועוד תורה, מדברים על המורשת שלו, המורשת שלו זו תורה ויראת שמיים".

"אבל מה מציג האיש הזה את המורשת של מרן? מה עושה אלי ישי? מדבר על פילוגים, על השמצות, על ביזיונות. הכל בגלל שזרקו אותו מהתנועה", תקף חבר המועצת. "אבי מורי גילה את פרצופו בסוף ימיו וזרק אותו, ומינה את מי שצריך למנות. עשה סדר בתנועה. יש לי הרבה מה לדבר, האיש הזה הוליך שולל ורימה את אבי מורי.

"היום אנחנו רואים בדיוק, אחרי שהוא ברגל גאווה, הוא דרס על כבודו של אבי מורי, בזה שהוא פילג את ש"ס, שהייתה יקרה לאבי מורי. ודווקא היום זה מה שיש לו לדבר? לדבר על פילוגים, הוא מדבר על שנאה, הוא מדבר על בחירות, זה מה שיש לו בראש".

חבר המועצת המשיך בדבריו הקשים: "פוליטיקאי קטן, הוא נשאר פוליטיקאי קטן ונוכל, ויבוא יום ואנחנו נספר את כל מעלליו, אנחנו נחשוף את פרצופו".

"אני לא אשתוק על זה, האיש הזה פעם אחר פעם פוגע בזכרו של אבי מורי. מה שהוא מוצא לנכון לדבר פוליטיקה נכונה ביום הזיכרון של אבי מורי, וכן לא יעשה, אנחנו לא נשתוק על הדבר הזה", סיים הגר"ד יוסף את דבריו החריפים.

תוכן שאסור לפספס
67 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
40
עליו זה בעבר רק שהיה תחת שס ושמע למרותו ואם היה יודע מרן מה עשה עכשיו היה תוקף ומרסק אותו שאדם אחד לא היה הולך אחריו .. כמו שעשה לכל פורשי שס ... אני לא מבין איך רב טעה טעות כזאת להגיד שמרן היה תומך ח"ו בישי נגד ש"ס פשוט לא יאמן ....
הבעיה29.10.17
יש לך גם רוח הקודש לדעת מה מרן היה אומר עכשיו....⁉ ברור אלי ישי.. אמר את זה כבר בחייו.. בכל ביתי נאמן הוא.. מה יותר ברור מיזה....⁉⁉⁉ (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל29.10.17
איך שם סיכוי בעולם שמרן היה תומך במשהו נגד שס ונגד מועצת חכמי התורה ונגד בניו....
אני כתבתי 29.10.17
39
אחרי אלי ישי. אותו האי"ש. והחרדל"ים שמחים כמוצאי שלל רב שסוף סוף חרדים פוזלים לכיוונם... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איתמר עידאן ס"ט29.10.17
38
ש?ס נגמרה ומחוסלת ,כבר לא נמצאת על המפה . נצביע לר' אליהו ישי ,הוא שליח רבנן האמתי .
שמשון29.10.17

הצגת כל התגובות

37
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
Tomi29.10.17
36
בבחירות הבאות יחד תכנס בעזרת ה לכנסת עם רבי אליהו ישי ובראשות מרן ראש הישיבה הרב מזוז (ולא שלמדתי בישיבתו... הפוך)...... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אברך29.10.17
35
חייבים לשמוע בקולו!
אלעדי28.10.17
34
זה גורם פילוג בציבור הספרדי והכללי. ישי יותר מתאים לדתיים לאומיים ולא לחרדים. אסור לשנות ולפלג את העם. תראו מה יצא מהפלג. כל פעם הוא בא ומנסה את מזלו אולי הפעם. אולי הבטיח לרב מזוז וישיבתו כסף או טובות הנאה אם יבחר. בכל אופן זה לא נראה טוב. וגם ש"ס ברוך ה' עושה עבודתה נאמנה ואין צורך בהוספות. כל המו
סיגלית30.10.17
33
דרעי שליט''א
ש''ס28.10.17
32
כול. אנשי. שס. מרן. לא. נמצה. 4. שנים. כול. הרבנים. של שס. רק. לשון הרע. מדברים. במקום. לתת. תורה. הרב. בעדני. אפו. נותן שעור. תורה. יצחק. יוסף. מגרש. אנשים. בושה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם31.10.17
31
מעניין מאוד על זה אומרים בווידוי את אשר הרחקתה קרבתי ואת אשר קרבתי הרחקתה הקלטות ודברי מרן מעידים כאלף עדים על הרב אלי ישי שליט"א ודיינו בזאת!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיכאל29.10.17
30
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי 29.10.17
29
חבר שלי שהיה שסניק גמור והיה משכנע אותי וכו וכו כאילו משלמים לו מליונים בשביל זה והוא בא אלי השבוע ואמר לי שנגמר לו עם ש"ס והוא יצביע לרב מזוז שהוא גאון וחכם ואלי ישי אדם צדיק וכו' בקיצר רק לאלי ישי!!!
חיים ברזני29.10.17
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ע29.10.17
שנה לא תגיע לרגלי אחד מרבני מועצת חכמי התורה
שמואל 29.10.17
27
מצליח להבין את הרב מזוז, למה להתעקש? מה זה נותן? הרי ברור ששוב הוא לא יעבור, חוץ מפילוג זה לא נותן כלום אנחנו צריכים לשמוח שאין לנו את המלחמות של האשכנזים, אז למה לחכות אותם?
שסניק29.10.17
26
האמת נעדרת" אלי ישי איש האמת (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פיקל אהרון29.10.17
25
שסניקים נמאסתם!!!!!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לביא29.10.17
24
שים כיפה סרוגה, זה הרבה יותר נאה ומתאים לך. אתה רוקד על כל החתונות? היהפוך כושי עור ונמר חברבורותיו ??!
זה לא קשור אליך29.10.17
23
פעם שעברה לש"ס הפעם לךךךךך
משה29.10.17
22
דורעי פחדן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלחנן29.10.17
21
השאר רק מחרחרים ריב השמצות ונגועים חזק!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלי ישי אוהבים אותך אדם ישר שלנו תמשיך כ29.10.17
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.10.17
19
אתם כה חייבים בכל כתבה לצטט את המתקפות משולחות הרסן של ש"ס? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שי28.10.17
18
זכותכם המלאה להקים מלגה חדשה למען התורה בשם עצמכם ולא בשם מרן זצ"ל לצאת מהערפל וכי יעלה על הדעת שמרן זצ"ל יתמוך ברמיסת ש"ס מפעל חייו, ונגד מועצת החכמים ובניו ממשיכי דרכו !!! תתפכחו !!!
הקטן29.10.17
17
דורש כבוד לעצמו כל השאר לכ באמת מעניין אותו. יחד תרוץ בבחירות הקרובות ויפלו לאותו תהום שכבר נפלו חחחח (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מנשה29.10.17
16
כולנו כולנו אלי ישי . שס זה מפלגה לנחשלים .
ברוך29.10.17
15
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.10.17
14
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם29.10.17
13
הנסיון הקודם לא צלח, למה להתבזות?
אוהב את הרב ו..28.10.17
12
אחוז החסימה!!!!!!!!!!!!!!
ספרדי חכם28.10.17
11
מי שבוגד במרן ובמפלגתו בבת עינו שהקים במו ידיו הרי הוא כפוי טובה פחדן ולוקה בשגעון גדלות ולא יצליח במעלליו מהסיבה הפשוטה שצדיקים במיתתם קרואים חיים יותר מבחייהם ומרן זצ"ל לא יתן לבוגדים להתקיים כמו שראינו בבחירות האחרונות וכך גם נראה בבחירות הבאות והוא גם מחכה להם למעלה ואני לא מקנה באף אחד מהם !
ש"ס בין ענקום29.10.17
10
מרן החזיר את דרעי ולכן אם הוא אהב את אלי זה לא אומר שדרעי לא יו''ר שס ומי אמר שהיום מרן שמח במה שישי עושה ובכך שפילג את הציבור
שלמה29.10.17
9
אבל אותו מרן שאמר שישי טוב וכו הוא הדיח אותו והחזיר את אריה דרעי.מה יש להוסיף?? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי29.10.17
8
הדרך שבה מתנהג אלי ישי היא פרי עבודתו של יצר הרע שלא רוצה שאלי ישי יהיה במחיצת מרן. איזה צורה של התקפות שהוא מתקיף את המועצת איך אפשר פתאום לומר למה מתקיפים אותו וצריך לדבר בנחת אתמהה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ראש29.10.17
7
כל הציבור הספרדי יודע כמה מרן זצ"ל אהב את אלי ישי קשה לתאר במילים... בעז"ה נמשיך את מורשתו... ונחזק את אלי בכל הכח.... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נתנאל28.10.17
6
חבל מאד שלא הראוהו לרב מאזוז את סדרת התידרוכים והראיונות של ישי לתקשורת החילונית בצורה בוטה נגד דרעי ביום הילולת מרן
האמת במיטבה28.10.17
5
ישי לא בא ממקום של עשייה, טובת הציבור. הדבר היחיד ש"מדליק" אותו זה שנאה ונקמה לדרעי ולכן מובטח לו שלא יעבור את % החסימה. כל מי שרוצה שקולו יילך לפח שיצביע לאלי ישי. בבחירות האחרונות הוא הפסיד לציבור החרדי 2 מנדטים - ועל כך לא נמחל ולא נסלח. ממש מזכיר את הפלג שנעלבו שנישלו אותם מיתד נאמן - הלכו ופ
חושב ומהרהר29.10.17
4
ועם כל התרגילים של דרעי הציבור שמע ידע וזוכר בדיוק מה מרן אמר עליו ומה היתה דעתו האמיתית, בבחירות נדע לא להצביע שס, ועם כל השקרים שלהם לא יעזור להם כלום.
האמת29.10.17
3
אל תפחד מאריה מכלוף דרעי תעשה בדיוק את ממה שמרן ראש הישיבה הרב מאיר מאזוז שליט"א מורה לך לעשות
חרדי ספרדי28.10.17
2
רק בו הפעם אני אבחר
חיים 28.10.17
זרק אותם לכל הרוחות .... הוא היה שנים תחת מועצת חכמי התורה וברגע שפגע לו באיטרסים אז הלך לחפש רבנים שיתאימו לו .. זה נקרא דעת תורה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
איש שפוי29.10.17
1
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל28.10.17
אולי גם יעניין אותך
בארץ

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 13:29

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 11:07

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 09:16

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 08:36

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 08:27
ש

יום פתוח בזום

בוגרי תואר ראשון? זו הדרך שלכם להתקדם לקריירה מצליחה

כיכר בשיתוף העברית | מקודם

209 ימים למלחמה

הלחץ בישראל מצווים בינ"ל | תיעוד מהפעילות בעזה

כתבי כיכר השבת | 07:04

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 06:48

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24
ש

מודל מנצח

להיות בעל עסק בינלאומי בלי סחורה ושילוח

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

הייצוג בחוק הגיוס החדש

היועצת נגד הממשלה: "ממשיכים להחליש את מעמד היועץ"

קובי אטינגר | 01.05.24

מזג האוויר

התחזית: טמפרטורות רגילות לעונה; גשם מקומי בצפון

כיכר השבת | 01.05.24