כיכר השבת

טלטלה משפטית

אביחי מנדלבליט הוקלט: "שי ניצן מחזיק אותי בגרון"

היועץ המשפטי לממשלה הוקלט בשיחה עם אפי נווה משמיץ את פרקליט המדינה דאז, שי ניצן, שלא סגר את התיק נגדו; "הוא פועל נגדי באופן פסול, ממניעים זרים", טען (אקטואליה)

56
כיכר השבת | עודכן ב-כ"ה בתשרי תשפ"א | 13.10.20
הכתבה פורסמה ב-כ"ה בתשרי תשפ"א | 13.10.20
אביחי מנדלבליט הוקלט: "שי ניצן מחזיק אותי בגרון"
(צילום: Olivier Fitoussi/Flash90)

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הוקלט משמיץ את פרקליט המדינה לשעבר, שי ניצן, וטוען כי הוא "מחזיק אותו בגרון", טענה שעד כה נשמעה על ידי תומכי נתניהו ברשתות החברתיות, שסברו כי מנדלבליט נסחט על ידי ניצן ולכן הגיש כתבי אישום נגד ראש הממשלה.

ההקלטה, בשיחה עם אפי נווה, מי שהיה ראש לשכת עורכי הדין אך מאז הואשם בפלילים, נחשפה על ידי עמית סגל וגיא פלג במהדורה המרכזית של 'חדשות 12'.

בהקלטות, נשמע היועץ מתח ביקורת בוטה על ניצן, שנמנע מלהכריע בתיק שהתנהל נגד מנדלבליט בפרשת הרפז. את הדברים אמר במענה לבקשת נווה להשתתף בפאנל שערך.

בין היתר, כינה מנדלבליט את ניצן בכינוי שאינו ראוי להיכתב בכלי תקשורת חרדי, והוסיף: "אין החלטה בתיק שלי שמאיזה עילה זה נסגר. לא מוציא החלטה. מושך, אתה יודע. יש לו זמן. והוא עושה לי את זה בכוונה. אני לא יודע מה לעשות.

"יש לי תיק פתוח. אני לא יודע, אני יש לי תיק מב"ד (ממתין לבירור דין). אני לא יודע. לא קיבלתי עילת סגירה או עילת סגירה. אין לי. עכשיו, ישבו חמישה שופטים, אמרו מה שאמרו, הייתי בטוח תוך שנייה הוא מעיף את זה. עכשיו אני לא יודע מה לעשות, אני לא יודע אם אני יכול לדבר איתו".

היועמ"ש הוסיף כי, "יכול להחזיק אותי בגרון. לא יודע מה. לא יודע מה הוא חושב לעצמו. בסוף בסוף אני אתפוצץ ואני אעשה לו בלגן אימים על זה. אני לא יודע אני.. אלחץ את זה יותר".

מנדלבליט המשיך לסיום: "מי שתפרה אותי זה דינה זילבר (המשנה ליועמ"ש) ושי (ניצן). שי כאילו קצת הקל אבל... זה לא הקלה עם כזאת אהבה".

מטעמו של היועמ"ש אביחי מנדלבליט, נמסר בתגובה: "היועץ המשפטי לממשלה, ד"ר אביחי מנדלבליט, מצר על פרסום חילופי דברים, קצתם בלשון משוחררת ובלתי-ראויה בעידנא דריתחא, מתוך שיחה פרטית בין חברים קרובים, לפני כחמש שנים. ואולם, אין בין דברים אלו לבין החלטות מקצועיות שהתקבלו על ידי היועץ המשפטי לממשלה בתיקי חקירה ולא כלום. ההחלטות התקבלו בהליך סדור ומקצועי, אך ורק על פי חומר הראיות והדין החל עליהן.

"אכן, במועד קיום השיחות, היו למנדלבליט טענות קשות כלפי גורמים כאלה ואחרים שהיו מעורבים בחקירתו כחשוד בפרשת הרפז, לרבות בקשר לעילת הגניזה של התיק. ולמרות זאת, מנדלבליט הקפיד לאורך כל הדרך על התנהלות פומבית ממלכתית ומכבדת, ועם כניסתו לתפקיד קיבל על עצמו לשמור על מוסד היועץ המשפטי לממשלה מכל משמר ואף הצהיר על כך ברבים. במסגרת זו, לקח על עצמו מנדלבליט לקיים יחסי עבודה תקינים עם כל הגורמים הנוגעים בדבר, ולהשאיר את כל המשקעים האישיים מאחוריו.

"יחסי העבודה של ד"ר מנדלבליט עם פרקליט המדינה הקודם, עו"ד שי ניצן, היו מצוינים, והשניים עבדו בשיתוף פעולה מלא ובניקיון דעת לשם הבטחת שלטון החוק במדינת ישראל. ההישגים כתוצאה משיתוף פעולה זה, מדברים בעד עצמם. כך גם עם עו"ד דינה זילבר, שההדורים עימה יושרו עם כניסתו של מנדלבליט לתפקיד, ולאחרונה אף ביקש את הארכת כהונתה בשלושה חודשים נוספים.

"כפי שפורסם בעבר, לאחר שהרכב של חמישה שופטי בג"ץ קבע כי לא דבק רבב במעשיו של מנדלבליט, פנה עורך דינו לפרקליטות בדרישה לקבוע כי התיק נסגר מחוסר אשמה. בכירי הפרקליטות קבעו אז, כי לאור פסק דינו של בג"ץ זה אכן המצב המשפטי (חוסר אשמה), אך ההחלטה הפורמלית לא תתקבל בידי איש מגורמי הפרקליטות כל עוד הם כפופים למנדלבליט. בעניין זה פורסמה לאחרונה החלטה של נציב התלונות על מייצגי המדינה בערכאות, כב' השופט (בדימוס) דוד רוזן, המדברת בעד עצמה".

מטעמו של שי ניצן נמסר: "פרקליט המדינה לשעבר הצטער כמובן לשמוע את האופן שבו התבטא לגביו מנדלבליט לפני כחמש שנים. עם זאת, מדובר בשיחה פרטית שניהלו שני חברים קרובים, ומטבע הדברים אנשים לא נזהרים בדבריהם בשיחות כאלה, ומתבטאים במהלכן גם באופן בוטה.

"מכל מקום, מערכת היחסים בין מנדלבליט לניצן היתה טובה מאד לאורך כל תקופת כהונתם המשותפת והשניים עבדו בשיתוף פעולה מלא לטובת שלטון החוק.

"אשר לטענה כאילו ניצן "היה יכול להחזיק את מנדלבליט בגרון", במהלך כהונתו כיועץ, מדובר בטענה מופרכת לחלוטין.
בתמצית, ההחלטה של ניצן בענין מנדלבליט, התקבלה כבר בחודש מרץ 2017, שנים לפני שלב קבלת ההחלטות בתיקי ראש הממשלה, וממילא לא היה שום קשר בין שני הנושאים.

"גם בחינת ההחלטות בתיקי ראש הממשלה מראה שמדובר בטענה מופרכת בעליל, שכן חלק משמעותי מהמלצות ניצן בתיקי נתניהו נדחה על ידי מנדלבליט. כזכור, ניצן המליץ להגיש כתב אישום בעבירות שוחד בשלושת תיקי נתניהו (1000,2000,4000), ואילו מנדלבליט החליט להאשים את נתניהו בעבירת שוחד רק באחד מהם, ובשני האחרים הסתפק בעבירות של מרמה והפרת אמונים. גם עובדה זו ממחישה כמה מופרכת ונטולת כל יסוד במציאות, היא טענת "הסחיטה" כביכול מצד ניצן.

"יובהר, כי התיק שנפתח בפרשת הרפז נגד מנדלבליט, נסגר על ידי היועץ המשפטי הקודם, וינשטיין, בהמלצת ניצן, עוד לפני מינויו של מנדלבליט לתפקיד היועץ, בחודש פברואר 2016. בהחלטת הגניזה הובהרו נימוקי הסגירה. כמה חודשים לאחר כניסתו של מנדלבליט לתפקיד, פנה בא כוחו לניצן וביקש כי עילת הסגירה של התיק תיקבע ל"חוסר אשמה".

"ניצן התלבט אם הוא יכול לדון ולהחליט בבקשה זו, בגלל ניגוד הענינים שניצן היה נקלע אליו אם היה מקבל החלטה בבקשתו של מי שעומד בראש מערכת התביעה הכללית. בסופו של דבר, במרץ 2017, שנים לפני שלב קבלת ההחלטות בתיקי ראש הממשלה, ולאחר שהתייעץ בענין זה עם שורת גורמים בכירים, שכולם סברו כי ראוי שניצן לא יקבל את ההחלטה בבקשה, הודיע ניצן לבא כוחו של מנדלבליט כי לא יקבל החלטה בנושא זה מטעמים של ניגוד עניינים. בכך הסתיים הטיפול בענין זה מצד כל הנוגעים בדבר.

"בניגוד לטענות שהועלו, לא היה שום קשר בין נושא עילת הסגירה של תיק הרפז לבין תיקי ראש הממשלה או כל נושא אחר. כידוע, בתיקי ראש הממשלה עיקר החקירה נוהלה לאחר מרץ 2017. בודאי שקבלת ההחלטות בתיקים אלה על ידי ניצן ומנדלבליט, בוצעה זמן רב לאחר מכן, שנים אחרי שניצן החליט שלא להענות לבקשתו של מנדלבליט בדבר שינוי עילת הסגירה שלו בתיק הרפז וסיים את הטיפול בענין. ממילא, אין כל שחר לטענות כאילו החלטות מנדלבליט בתיקי ראש הממשלה התקבלו בשל טעמים לא ענייניים שהיו קשורים לפרשת הרפז.

"פרקליט המדינה לשעבר מצר על כך שישנם עדיין גורמים, שמניעיהם ברורים לכל, הממשיכים להפריח לחלל האוויר תיאוריות קונספירציה מופרכות לחלוטין, הסותרות לחלוטין את העובדות".

תוכן שאסור לפספס
56 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
53
איפה הליכודניקים שיפגינו נגד ביתו של מנדלבליט מושחת הביתה!
אבי גרין14.10.20
52
יש לו כיפה שחורה. בטוח הוא צדיק. גם דרעי גנב עם כיפה שחורה
אזולאי14.10.20
51
שי ניצן ומנדלבליט יחד חייבים לעוף, וצריכים לבטל את כל המשפטים נגד ביבי, כולם רואים את התפירות הגסות, הם גרמו לבזבוז של מאות מליונים על שטויות, ושגעו את המדינה בגלל שנאתם לביבי, בזמן שבינתיים אין תחליף לביבי,
יואל13.10.20

הצגת כל התגובות

50
הזבלים האלה מתיימרים להיות "שומרי הסף". אוי ואבוי למדינה שאלו הם שופטיה. עכשיו אתם מבינים מאיפה הם למדו לתפור תיקים לראש הממשלה שלנו
בכר13.10.20
49
יאללה נתניהו 50 מנדטים נראה מתי כולם יבינו והשתכנעו שעושים לביבי בכוונה כדי להפיל אדם מוכשר במינו ......כלבים גדולים כל אחד דואג שלא יפילו אותו על ידי שמפיל את השני .....
אבי13.10.20
48
שי ניצן הוא המיץ של הזבל
א13.10.20
47
יצא המרצע מן השק, המן-דלבליט נסחט והנו טריפה ושי ניצן סחט והוא נבלה.
אבי 13.10.20
46
לאשלג'ער חסיד להתבטא כך
לא ראוי14.10.20
45
כמובן יש שוחד אבל זה לא משפיע.
ליאור אמיתי14.10.20
44
יואב יצחק עיתונאי בחסד הוא שחשף כבר מזמן דברים נוראיים ובשל כך הוא נרדף. שאפו לעיתונאי האמיץ מס' 1 אשר עושה עבודת קודש.
ששון13.10.20
43
פושעים עם תארים וחליפות, ועוד אחד עם כיפה. בושה וחרפה.
הקורא13.10.20
42
לא מבין מה עושה הכיפה השחורה על הראש המלוכלך הזה.
יהודה13.10.20
41
חחחחחח הרגו אותייי "בין היתר, כינה מנדלבליט את ניצן בכינוי שאינו ראוי להיכתב בכלי תקשורת חרדי😂😂😂😂😂, "
אלי גלבוע13.10.20
40
אין ממנים פרנס אלא אם יש לו קופה של שרצים הבעיה איתו שהוא עושה מעשה זימרי ומבקש שכר כפינחס
אליה13.10.20
39
ביבי ושרה. שרה וביבי. קיבלו פיצות סיגרים תכשיטים... ואי ואי צריך לחקור יסודית. בינתיים הפושעים ניצן מנדלדרק מוזס... חגגו על מיליונים לעצמם. מה שנקרא פיזור עשן... אוך אוך בא לי אתם יודעים מה בא לי...
ללא שם14.10.20
38
אני ידעתי...,🤓🤭 נתניהו,נתנ לא ינום ולא ישן,😵 הליכודניקים אומרים:"רק ביבי" כי זה מצויין!!!🤓❤️
אייל גלבוע14.10.20
37
השמאל לא יחזור לשילטון לעולם. מנסים הכל הכל מותר אפילו לתפור תיקים.
פוקס13.10.20
36
הכל רקוב פה במדינה ברקים ניצנים הכל אפילו מנגל היה אומר בלאט
אין חדש13.10.20
35
הוא כינה אותו 'מנייאק' זו מילהגסה?
מישהו13.10.20
34
חבורת פרחחים מהגדול ועד הקטן... אם נתניהו היה מוקלט כך אואואו, כל הכלבים היו נהפכים לבני אדם ועומדים על רגליהם האחוריות ונובחים נביחות רמות תוך חריצת לשון וגלגול עניים של נקיי כפיים... בושה וחרפה, פשוט מדינה בתוך מדינה...
משפט14.10.20
33
זה ברור שעל התיקים נגד נתניהו תפורים. הפוליטיקאי הכי מושמץ בתקשורת הוא נתניהו, והמפורסמות אינן צריכות ראיה, ומעמידים אותו לדין, בכתב אישום תקדימי, על שוחד, ומהו השוחד? סיקור אוהד!!! בלי הרבה הוכחות הבנתי שמדובר פה בניסיון נואל של המערכת לתפור לנתניהו ציק! מנוולים!
ברו14.10.20
32
איפה כל המפגינים מבלפור נגד שחיתות ? " ומי דומה לאירגון פשע"
יאיר13.10.20
31
זה נבילה וזה טריפה ובשורש הזחוח ברק שקץ ורמש למרות שלא סובל את ביב מה שגרם שעושה לדת
סדר חדש13.10.20
30
"אין חדש תחת השמש" - כך אמר החכם מכל אדם, תמיד ידענו את זה.. מה אתם חושבים שמישהו יבדוק את העניינים יותר ברצינות בגלל הקלטות כאלו ואחרות??... חה חה חה.. נחיה ונראה, אני "מהמר" על כך שלא יעשו כלום..
פלאפל13.10.20
29
בעזרת השם הקב"ה יפיל אותו ואת כל הערב רב הנוכלים האלה שנלחמים בתורה ובכל מה שנוגע בה
אדיר13.10.20
28
שיח קלאסי במאפיות, והם עוד מדברים על ביבי...
מצדרביעי13.10.20
27
אם היו הקלטות כאלה נחשפות רק שבמקומו היה נתניהו, בטח הוא היה מוציא הודעת גינוי רשמית בכל העיתונים ועושה מזה עניין גדול עכשיו הוא מצפה שיקבלו בהבנה את ההודעה שפירסם שבטח לא היה בין מה שהוקלט לבין מה שעשה ולא כלום בטחחחחחח מושחת נמאסת!! הגיע זמנך יאללה הביתה
שמ14.10.20
26
נוכל במסיכה ששם כיפה על ראשו טרם משפטו נוכל רמאי שקרן
לב13.10.20
25
למשטרת ישראל אני מקווה שאתם שומעים ורואים רמאות שחיטות אפרת אמונים יש לכם עבודה נפתחה תיבת פנדורה גדולה
שמעון13.10.20
24
יפה מה שנקרא רשעים אפילו על פתחו של גהינום אינם עושים תשובה למרות ההדלפות שמוכיחות פעם אחר פעם והנה סוף סוף הקלטה ברורה ללא אפשרות כלל להסתיר והיועמ"ש עדיין עומד על שלו שהוא קיבל החלטות עניניות משפטיות זה שהוא לא מאמין לעצמו זה ברור זה שהציבור לא מאמין לו זה גם ברור אבל לא ברור למה הוא עדיין לא קולט
יפה 13.10.20
23
לא הבנתי מילה
ם13.10.20
צריך ניקוד?
אלי גלבוע13.10.20
22
דגל כחול לבן : צביעות דגל אדום : יותר מתאים לכאן ! שם המדינה : בולצ'ביקה סוג שלטון : אוליגרכיה משפטית עם דמוי דמוקרטיה הרשעים הללו ישלמו מחיר כבד מאוד ! שיבוא מלך המשיח, הוא יהפוך אותם למברשת לשירותים של העניים...
מרדכי14.10.20
21
אני לא
מושקוביץ13.10.20
20
הם ימשיכו לשקר בפנים.וכדאי לחקור מי מממן את כל הפרסה הזאת שנקראת החונטה המפיוזית שעושה מה שבא לה .השיר של שלום חנוך כבר מזמן כתב העם מטומטם אז העם משלם משיח לא בא בגלל פושעים כאלה.
הרשל בועזגלו.13.10.20
19
פושע במקצוע! אין מילה או הגדרה שיכולה לתאר ולא לטהר את הפושע ד"ר אלק.... במדינה מתוקנת הנ"ל היה מועף לביתו עם משכורת מנופחת ויעשה לביתו אולי גם יחזור בתשובה בלא תחפושת, אך התקשורת לא מסוגלת לעשות זאת כי הוא משרת את האג'נדה שלה. וכדי ביזיון וקצף, ודי למבין.
אלון13.10.20
18
לפי דעתי, שי ניצן החזיק אותו בגרון וגורמים בפרקליטות מחזיקים אותו יותר למטה.. השליטה במדינה עברה לפרקליטות ולבתי המשפט.
מישהו13.10.20
17
הבייתה קדימה
יצחק14.10.20
16
סוף סוף הצואה של הפרקליטות המושחתת מתחיל לצאת
טל13.10.20
15
איך עמית סגל מוציא את השיחות האלה מה הוא יושב ליד מנדלבליט ומקליט איך הקלטות כאלה מודלפות החוצה תסבירו לי? בנוסף-אני לא רואה שום חידוש בזה שברור היה שהמן דיביליט הוא רשע שקרן ובעומק יותר הוא אדם חלש שסך הכל מחפש להגן על עצמו מפני הרשע האמיתי שהוא שי ניצן אבל התגובה של המן דיביליט שהכל נעשה על בסי
בבקשה הסבר?13.10.20
אפי נוה הרגיש שכיסחו אותו החליט לעשות ניקיון בטלפון שלו ומצא הקלטות מעניינות ... לך תדע אולי גם ניסה להוציא איזה שיחרור מהבאלגן שלו ולא נתנו החליט לתקוע להם..
מאד פשוט14.10.20
14
כל הפרקליטות הרשעה... כל פעם שמתפוצצת פרשייה אני מתמלא בתסכול על זה שפשוט אין לנו מה לעשות כנגד חבורת הרשעים הזו. וחייבים לציין את עמית סגל שלא נרתע מהפרקליטות הרעה ומפרסם את מעללם של הקבוצה הזו.
אחד שמבין13.10.20
13
טוב, בא נהיה הוגנים. גם ביבי ידע שיש קופת שרצים למנדלבליט ולכן הוא מינה אותו. ההנחה אומרת שמי שיש לו חמאה על הראש לא יוציא את כולם לשמש הקופחת... רק שחקן השח-מט הכישרוני לא לקח בחשבון שגם הפרקליטות מעדיפה אדם כזה שיש לו חמאה על הראש היא תצווה עליו להוציא את ראש הממשלה אל השמש הקופחת, ואם לא - היועץ
יובל14.10.20
12
דבר אחד בטוח לא שי ניצן ולא מנדלבליט לא יצאו בצבא ולא יהיו מערכי המלחמה ולא בגלל כרם או חנוכת הבית וכדומה
אליהו ראש ברזל13.10.20
11
ההקלטות שפורסמו הערב צריכות להרעיד את כל אמות הסיפים. זאת, לנוכח השיחה הטעונה שהתנהלה בין אביחי מנדבליט לאפי נווה. לאחריה, אין מקום לספקות. אין מקום לשתיקות. אין מקום להרהורים ואין מקום לערעורים. מנדבליט לא ראוי יותר לשמש היועץ המשפטי לממשלה. המילה "לך" מופנית היום רק לאיש אחד- ליועץ המשפטי.
זיו13.10.20
10
כל המדינה הזו היא חתיכת מאפיה, פושעים ועבריינים משלו בנו, ובשם החוק העבריינים הכבדים האלו מחפשים אותנו הציבור החרדי על זוטות......
משה יעקבהורוויץ13.10.20
9
הכל נכון. תיק הרפז לא היווה מנוף לחץ כנגד מנדלבליט. אבל העיקרון הוברר: מפעילים לחצים כנגד גורמים מקצועיים בעמדות מכריעות, לחצים שקיים חשש כבד שישפיעו על החלטותיו של המשפטן. אתמול זה היה תיק הרפז, היום זה תיק שעדיין לא שמענו עליו כי שי ניצן מונע את פתיחתו כאמצעי לחץ על מנדלבליט שיפעל לפי דרכו של ניצן
גוי צדיק14.10.20
8
מנדלשליכט הביתה
ח13.10.20
7
לסגור את מוסד בגץ הבזבזני כולל הפרקליטות
מזרחי13.10.20
6
מנדלבליט אתה צריך לצאת לניבצרות!!!!!!! חתיכת מושחת
צמח13.10.20
5
כינה מנדלבליט את ניצן בכינוי שאינו ראוי להיכתב בכלי תקשורת חרדי: manic זה משוגע באנגלית. מה הקשר אינו ראוי להיכתב?
אני13.10.20
4
ביבי אני מתחנן לפני אים נכון תעשה רעש במדינה .מנדבליט מושחט .
אורי 13.10.20
3
תעשו פרצוף מופתע
תמר13.10.20
2
או שיש לו עור של פיל או שהוא כזה צדיק שאפילו בין גברא לגברא הוא לא מדבר.
איך עמית סגל לא מפחד 13.10.20
בוא נגיד שעכשיו מי שצריך לפחד ממישהו זה הם ממנו...
אלי גלבוע13.10.20
1
מנדבליט תתפטר
ביבייסט13.10.20
אולי גם יעניין אותך
בארץ

פריצת דרך אחרי עשור: מתי באמת נבנתה החומה בירושלים?

יוסי נכטיגל | 13:29

ודווקא סמוך ל'עצמאות' | טור

השנה נקרא פעמיים – הציונות הביאה את הגאולה

אריה יואלי | 11:07

תאונת עבודה

רמלה: פועל נהרג באתר בנייה בעיר; שני מנהלי עבודה - עוכבו

בני סולומון | 09:16

תיעוד מהאוויר

כמה עשרות נשים הצליחו לחסום את איילון; "עסקה עכשיו"

דוד הכהן | 08:36

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 08:27
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

209 ימים למלחמה

הלחץ בישראל מצווים בינ"ל | תיעוד מהפעילות בעזה

כתבי כיכר השבת | 07:04

מזג האוויר

התחזית: הטמפרטורות רגילות לעונה, ייתכן טפטוף בצפון 

כיכר השבת | 06:48

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

חשש ממפגע סביבתי

ראשי רשויות מזהירים: "משרפה פלשתינית - סכנה קריטית"

דניאל הרץ | 01.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

"העסקה - הסכם כניעה"

המשפחות השכולות יוצאות למאבק; זו הדרישה שלהן

דניאל הרץ | 01.05.24

"אין מילים להוסיף"

לראשונה במלחמה: זה המעבר שנפתח להכנסת סיוע לעזה

חזקי שטרן | 01.05.24

שוחררו בתנאי אחד

שני קרובי משפחה של חטופים נחקרו במשטרת תל אביב

דוד הכהן | 01.05.24

"האזרחים זכאים לתשובות"

המבקר לנתניהו והרמטכ"ל: "שתפו פעולה עם חקירת ה-7.10"

בני סולומון | 01.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

הייצוג בחוק הגיוס החדש

היועצת נגד הממשלה: "ממשיכים להחליש את מעמד היועץ"

קובי אטינגר | 01.05.24

הקטל בכבישים

תאונת דרכים קטלנית סמוך לעכו: רכב התנגש בגדר, הנהג נהרג

קובי רוזן | 01.05.24

מזג האוויר

התחזית: טמפרטורות רגילות לעונה; גשם מקומי בצפון

כיכר השבת | 01.05.24