כיכר השבת

'חוטפים, וחוטפים וחוטפים'

ניצול הלינץ' משחזר: "חטפנו, עד ששוטר אחד הציל אותנו"

"זוועה, זוועה, הרחוב כולו מלא בצעירים ערבים, אפס אבטחה, אנחנו חוטפים אבנים וחוטפים וחוטפים, עד ששוטר אחד בודד נכנס עם אקדח ומציל אותנו", כך משחזר נהג הרכב שניצל מלינץ'; צפו (בארץ)

83
חיים גולדברג | כיכר השבת | כ"ח באייר | 10.05.21
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

ניצול הלינץ' הבוקר (שני) ברחוב דרך יריחו סמוך לשער האריות בירושלים מספר ל'כיכר השבת' על רגעי הדרמה שחווה ומודה לשוטר ששלף נשק והציל אותם מההמון.

"אני רוצה להודות לאמיר, השוטר היחיד שקם ולקח את הנשק, ובא לבד לתוך ההמון כדי להוציא אותנו", פותח נהג הרכב את דבריו, "אז תודה רבה אמיר, אני מודה לך".

התיעוד המלא של ניסיון הלינץ' (צילום: דוברות המשטרה)

בשלב זה, הוא משחזר את שאירע ומספר: "אני מגיע מלמעלה, זוועה, זוועה, הרחוב כולו מלא צעירים, רחוב שאמור להיות מאובטח, הרחוב של שער האריות, הרחוב שהצנחנים נכנסו בו ביום ירושלים לפני 54 שנים, מלא בצעירים ערבים, אפס אבטחה, כל הרחוב אנחנו חוטפים אבנים וחוטפים וחוטפים וחוטפים, עד ששוטר אחד בודד נכנס עם אקדח ומציל אותנו, ואנחנו אומרים לו תודה רבה".

מה הרגשת בשלב הזה שאתה רואה שאתה נכנס בגדר והאבנים ממשיכות לעוף וקופצים עליך לתוך האוטו?

"ככל שהזמן עובר אנחנו מאבדים שליטה, אני מנסה לצאת ברוורס, לצאת קדימה, הכל חסום מכל הכיוונים, מכניסים לנו פלפל לתוך האוטו, השפריצו עלינו גז פלפל לתוך האוטו".

הם הצליחו לתת לכם מכות חוץ מאבנים?

"כן, מיד אחרי שהאוטו נעצר הם נכנסים, בועטים בנו עם נעליים של אנשים לתוך האוטו, פלפל משפריצים לנו לתוך האוטו ככה עד ששוטר אחד פשוט מגיע מציל אותנו".

לסיום הוא מוסיף ואומר כי "זה רחוב שאמורה להיות בו אבטחה, אנחנו מבקשים מהמשטרה שהרחובות פה יהיו מאובטחים, אנחנו חודש כבר סובלים פה, רכב אחרי רכב, זה הרכב השישי שזה קורה לו בשכונה שלנו".

זירת האירוע (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כפי שדווח מוקדם יותר ב'כיכר השבת', נהג רכב יהודי שחלף הבוקר עם רכבו ברחוב דרך יריחו בסמוך לשער האריות בירושלים, יחד עם שני נוסעים נוספים, ניצל מלינץ' לאחר שהותקף באבנים וכמעט התהפך.

הנהג, הותקף באבנים בידי עשרות פורעים ערבים, שאף הצליחו לפתוח את דלת מכוניתו. בעקבת המהומה, הוא איבד שליטה על רכבו וכמעט התהפך עד שנתקע על המדרכה הסמוכה, תוך שהוא דורס את אחד המתפרעים, שקם וממשיך ליידות אבנים.

הפורעים, התקרבו אל מכוניתו וניסו לבצע בו לינץ', תוך שהם פותחים את דלתות הרכב ומתחילים לבעוט בנוסעים. הנהג ושני הנוסעים הנוספים שהיו עמו נפצעו באורח קל, אחד השוטרים ששהה בסמוך מיהר לזירה, שלף את נשקו והצליח להרחיק את הפורעים.

למקום הוקפצו כוחות גדולים של המשטרה, שפעלו כדי להרחיק את ההמון הערבי המשולהב, תוך שהם מסייעים לנוסעים המדממים.

שני הפצועים מהרכב פונו לבית החולים אך הנהג, התעקש להישאר ליד מכוניתו מחשש שהערבים יציתו אותה, וכעבור זמן קצר שוב התפתחה במקום מהומה והשוטר ששהה במקום לצדו, פעל שוב כדי להרחיק את ההמון.

מהמשטרה נמסר כי "לפני זמן קצר, יודו אבנים לכיוונו של רכב שנסע באזור דרך יריחו בירושלים, כתוצאה מכך נהג הרכב איבד שליטה והרכב סטה מהכביש, נוסעי הרכב נפגעו קל, שוטר שהיה במקום שפעל לחילוץ הנוסעים, חש סכנת חיים ונאלץ לירות באויר. כוחות משטרה שנכחו באזור, סייעו לנוסעי הרכב, הדפו את הפורעים ופועלים לאיתור החשודים".

חובשת בכירה במד"א מלכה לוק סיפרה: "הגענו למקום האירוע וראינו את הגברים עומדים מחוץ לרכב לאחר שנרגם באבנים כששוטרים מאבטחים אותם. הפצועים סבלו מחבלות קלות ומפגיעות של גז מדמיע. שני הפצועים הוכנסו לאמבולנס לקבלת טיפול רפואי ופינינו אותם לבית החולים כשמצבם יציב. עקב ההמולה ויידוי האבנים באזור, נאלצנו לנסוע לבית החולים בדרך עוקפת ולא בדרך המהירה ביותר".

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)
תוכן שאסור לפספס
83 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
גיבור ישראל הבחור הזה. החזיר לנו קצת את הכבוד. עוד לא אבדה תקוותנו. אשריך שזכית לקדש שם שמיים ברבים. ירבו כמותך בישראל!
ברוך10.05.21
53
בנט יש לך הוכחה ענקית למה לא ללכת עם ערבים
צבי10.05.21
52
אני מצדיע לשוטר שחירף את נפשו להציל את נוסעי הרכב וזינק עם יד אחת מנוטרלת (כן, זו עם האקדח... גם המחבלים יודעים היטיב שאין לו אפשרות להשתמש ביד הזו ללא ביקור בחדרי חקירות במקרה הטוב....) לעבר המחבלים כשהוא לבדו.
מישהי ריאלית10.05.21

הצגת כל התגובות

51
זה מה שקורה שהמתנחלים מתגרים בגויים
a10.05.21
לך מפה שמאלן מסריח.
יהודיה10.05.21
ומה המקור שאסור להתגרות מהגויים? הויאול משה הוא הראשון שפסק את שלושת השבועות, ויש שחלקו עליו.
נעם11.05.21
טובטוב....
.10.05.21
50
מערכת המשפט אשמה בכל מה שקורה במדינה
וככ10.05.21
כולנו אשמים... אחרי הכל מי אשם? מערכת המשפט? הממשלה? של מי כל אלה? שלנו| כולנו צריכים לעשות תשובה ולהתפלל לגאולה שתבוא מהר- אמן! אני מסכימה ומבינה גם לי מלא פעמים מתחשק להכחיש קשר למדינה הזאת, המשטרה, זה מה שהיא יודעת לעשות?? עדיף לוותר עליה... הממשלה, למה היא עובדת עקום והולכת ראש בקיר? עדיף לוותר
⇝עם ישראל⇜10.05.21
49
לא יאמן מדינת היהודים אי אפשר להסתובב ברחובות
בני10.05.21
48
לא יאומן כי יסופר מה שעושים ליהודים כל הכבוד לנהג שניסה לדרוס כמה שיותר ועמד באומץ מול הבני עוולה, כל הכבוד לשוטר הצדיק שיש לו לב יהודי ולא פחד מול מאות מתפרעים- חשוב לציין צריכים הרבה שוטרים כמוך עם לב יהודי. ואני מאחל לנו שנעשה תשובה ומידת הרחמים תנהג בנו. השם אוהבים אותך.
כואבבב11.05.21
47
פגיעה קשה בסיכוי להסכם מדיני וסיום הסכסוך – רובם המוחלט של המאחזים הבלתי חוקיים נמצאים בעומק השטח וחולשים על היקף קרקעות משמעותי באזור אשר בכל הסכם עתידי יהיה בוודאות בידי המדינה הפלסטינית. השתלטות על קרקעות אלו וקביעת עובדות בשטח הזה משנים את המציאות ומפחיתים את הסיכוי להגיע בעתיד להסכמות עם ההנהגה
אבשלום 10.05.21
אתה מקסים אבל נסיגה ממאחזים או הריסתם לא תוביל לשלום, הם שנאו אותנו, שונאים אותנו וימשיכו לשנוא גם ללא שום סיבה
יוני10.05.21
אבשלום פה זה אתר חרדי. לך לאתרים חילונים שמאלניים. לא מעניין אותנו אשמת המתנחלים. אין כזה דבר שיהודי לא יהיה ריבון במדינתו - זו דעה שמאלנית. לא מתאים לנו פה. סע.
ע10.05.21
מתי תתפקחו מאשליית שטחים תמורת שלום? מאז '93 זה לא עובד
נעם11.05.21
46
כל הכבוד לשוטר-יש שוטרים מדהימים והוא ללא ספק אחד מהם!! לגמרי הציל את היהודים מפראי האדם הצמאים לדם-ישר כוח-איזה גיבור ואיזה זכות!!! צריך לתת לו צלש- רק שפעם הבאה צריך לירות בחיות האלה- " הבא להרגך השקם להורגו"- מדינת ישראל להתעורר- אי אפשר ככה שהערבים לא מפחדים כי אין שום השלכות ויכולת ריסון אמיתית
אסתר10.05.21
45
לירות בכל מי שזורק אבן על יהודי - על מנת להרוג
יהודי10.05.21
44
להיות עם חופשי בארצנו?????
אנא ה' שמור עלינו10.05.21
הם התכוונו להיות עם חופשי מן המצוות שה' ישמור
יעל10.05.21
שקר
אשר11.05.21
43
גאולה אמן!
⇝עם ישראל⇜10.05.21
42
הסיפור הזה הוכחה שנטורי קרתא צודקים! למה? פשוט מאוד שוטרים היו שם ופחדו להציל אותו, ועד ששוטר אחד היה לו קצת תעוזה, גם לפני כמה שבועות שוטר עם אקדח ברח מערבי בלי אקדח, זה מצולם וכל העולם רואה זאת, רואים שאין לציונים שום שליטה אמיתית, הציונים הבטיחו לנו שיהודים ישלטו ביד רמה בארץ ישראל ויהיה לנו שלו
א10.05.21
צודק במיליון אחוז
a10.05.21
שטויות במיץ. "ומה בסוף? מדינת ישראל הכי מסוכנת ליהודים זה עובדה, מאז תש"ח הקמת המדינה נהרגו המספר הכי גבוה של יהודים אצל הציונים, 24 אלף חיילים כבר נהרגו," זה היה המספר ביום אחד באושוויץ... "הרי לפני הציונות חיו טוב הערבים והיהודים, אני יכול להראות לכם סרטון ביוטיוב איך מזרוחניקית משיח לפי תומה שהי
אשר11.05.21
41
תגידו לי דבר אחד, איך חיים גולדברג עצמו עומד שם??? איך הם לא עושים לו כלום????????????????????
לאה10.05.21
40
היהודי עם הדם לכלך לערבי המחבל את החולצה בדם. אז היהודי חייב לשלם לערבי שווי של חולצה ...סדום ועמורה. מדינת ישמעאל
ערבי10.05.21
39
מה עובר על הערבים האלה אימאלה שישתלתתו קצת על עצמם
יעל 10.05.21
זה לא אפשרי... הם לנצח ישארו רשעים ומה לעשות שמדינה דפוקה+ערבים רשעים=יהודים שבורחים+מתים+מפחדים לצאת לרחוב... וכו'😕😥😪
.10.05.21
38
לטפל בנבלות במלוא העוצמה ללא רחם..רק את זה הם קצת עדיין מבינים...ימח שמם ויאבד זיכרם..
יוסף10.05.21
37
אם זה היה חרדים שהיו מגרדים מכונית משטרה בבני ברק זה לא היה נראה ככה היום. אבל זה ערבים אז ביבי לא רוצה להתחיל איתם. וגם החכים שלנו.
משה10.05.21
36
חלאות הערבים האלו בשלטון השמאל הדפוק שהרס לנו את המדינה והחליש את כל כוחות הבטחון.
שרה10.05.21
35
דתים לאומים איני מכבד אתכם ,אני לא רואה מחאה נגד בנט ושקד מצידכם, מצידי שיפנו ישובים גם בלי לשלם לכם פיצוים ואפילו אשמח לראות אתכם מפונים וניזרקים לאשפה
הלפרין10.05.21
אתה בושה לאנושות
חיים10.05.21
בטח שמתנגדים לבנט. זה לא בכלי התקשורת שאתה רואה. וחוץ מזה תפסיקו כבר עם שנאת החינם הזו. לא ראיתם מה קרה אצל רשב"י???
פלגנות10.05.21
טוב לשמוע דברי חיזוק ועידוד מפי אחי היהודי... ממש ככה תבוא הגאולה...
.10.05.21
34
54 שנה מאז יום ירושלים. ככה זה נראה. ולא רק בירושלים. גם ביהודה ושומרון, גם בכל מקום בארץ, אוי ואבוי ליהודי שיעז להיכנס לכפר ערבי, אוי ואבוי ליהודי שיעז לקנות בית מערבי. העיקר מספרים לנו שיש משטרה ויש צבא. אמנם כן. צבא של אנשים המחופשים לשוטרים עם כל האבזור, ומקבלים משכורות מכספי המילים שאנחנו משלמי
חיים10.05.21
33
ורדו בכם אויבכם! במרכז ירושלים עיר הבירה!! פחד מוות!
תגידו הלל10.05.21
32
הביביסטים אינם כבשים אנחנו אריות. עובדה 12 שנה ביבי בטחון 10. הסמול הופך האזרחים לכבשים. תראו כמה נפלו בחסותו. מרחץ דמים. הסמול ארור
ללא שם10.05.21
31
לירות על מנת להרוג בכל ערבי שזורק אבן
לירות בכל ערבי10.05.21
30
אילו זה היה הפוך - הצבועים מהשמאל לא היו מפסיקים להתרעם - אבל ערבים מתעללים ביהודים - מבחינתם זה בסדר גמור - והמבין יבין!.
אוראל זר10.05.21
29
להוציא את המשטרה מחוץ לחוק ! זה ארגון פשע ולא גוף לאומי.
רינה11.05.21
להוציא אותך מהמדינה!
בושה!11.05.21
28
אם מושחתים כאלה אין שיח. מי שקיים בארוע כזה נעצר בעיקר ראשי הפשע. בלי חוכות דבר כזה יכול ליצור הרתע.
אמת מארץ תצמח10.05.21
27
פשוט פדיחות למשטרה כמה שהם חלשים לידם...........
ל10.05.21
26
מסכן הבחור! שימותו כל שונאי ישראל! לקצוץ להם ידיים ורגליים!!!!!!! על מה הם מרימים ראש,,,, איך זה שכבר מפחיד להסתובב ברחובות???????? רק גאולה עכשיו!!!
יאיר10.05.21
בושה וחרפה מה שקורה פה. איזו עזות יש לרוצחים האלה!! עוד אחרי שהשוטר הגיע הם מעיזים להמשיך לפגוע!! אני מזועזעת מהרפיסות שלנו. די!!!!! יישר כח לבחור נהג הרכב. איזו תושיה. וגם לשוטר. רק חבל שהוא לא ירה בהם כדי להרוג. רק את זה הם מבינים. כשירה בהתחלה, הם נמלטו כמו עכברים אבל כשקלטו שהוא יורה רק באויר,
רק בן גביר!10.05.21
המדינה חושבת ששלום עם הערבים יעזור זה אומר- לתת להם את כל הארץ לתת להם להרוג אותנו ואנחנו מרימים ידיים נכנעים 'מתחנפים'
⇝עם ישראל⇜10.05.21
25
התקשורת למערכת המשפטית אונסת את עם ישראל
חיים10.05.21
24
כל הכבוד לבחור יישר כח הם גברים שהם באים בקבוצות שהם לבד הם בוכים כמו תינוקות
ללא שם10.05.21
23
עשו טובה לנשמות שלכם ואל תכנסו משם ואל תנסעו משם !!!!!!!!!!!!!!!! ימח שמם הנבלות האלה צמאי דם!!!!!!
אוראל10.05.21
22
חיות פרא הישמעאלים,ימי שמם! צריך לתקוע להם כדורים חיים בראש כדי להשיב חזרה את ההרתעה .
בועז10.05.21
21
חבל שלא היה לו נשק במקומות כאלו צריך פשוט לירות בכל מי שאפשר כמה שיותר ערבים מתים בשביל עם ישראל זה יום חג עם ערבים צריך ללכת רק בכוח הם לא מבינים שום שפה אחרת
יוני11.05.21
20
שמעו הכל מבויים! משהו כאן לא נראה טבעי.. בדיוק מסריטים אותו מכל הזויות, הוא כבר מספיק להיות חבוש עוד לפני שהגיע האמבולנס, התקשורת כבר שם מתעדת מכל הזוויות והתחבושת על הראש - בלי קשר כזה... הכל ממוסד! רוצים כאוס במדינה. ילה סדר עולמי חדש בפתח
נת10.05.21
חיי בסרט
111.05.21
הערבים מסריטים את כל התקיפות שלהם ומעלים לטיקטוק איפה את חי???
ברור שמסריטים11.05.21
כל תינוק בן שנה רואה שזה לא תחבושת מקצועית של אמבולנס ורק איזה חתיכת תחבושת שמישהו סידר לו... מסריטים אותו מכל הזוויות? משתגיד... יש לך עוד המצאות? אולי בכלל העולם שלנו מבויים?! לך תדע...
⇝עם ישראל⇜10.05.21
19
מזעזעעעעע איפה המשטרה בכל הסיפור הזה
ליה 10.05.21
"אל תבטחו בנדיבים בבן אדם שאין לו תשועה"
⇝עם ישראל⇜10.05.21
18
נראה כמו אנתיפאדה שלישית זה רע מאוד כול עוד אין ממשלה
ג'קוזי מבעבע10.05.21
גם אם תהיה ממשלה אני בספק אם יהיה לה ראש
⇝עם ישראל⇜10.05.21
17
שוטר שרואה לינץ' ביהודים ככה לא צריך לירות באוויר זה פיקוח נפש.
TONI10.05.21
16
והיהודים המטומטמים ימשיכו לקנות מהם....
שונא ערבים בדם10.05.21
15
כבר 54 שנה שאין ריבונות ישראלית בירושלים. מה הפלא?
דוד10.05.21
14
ממשלת ימין איפה ביבי הדיקטטור תמשיכו לבחור בו יכבשים
ללא שם10.05.21
13
זה השפה שלהם, ימח שמם וזכרם, אויב בתוכנו ופתאום כולם רואים כמה סמוטריץ' צדק
רק נשק חם11.05.21
12
זה מה שקורה כאשר שני ליצנים מגוחכים רוצים להיות ראשי ממשלה. ביבי מושבת. הערבי מריח הפקרות וחולשה מייד מתחיל להתפרע כדרכו. בכל אשם הסיקריק סמוטריץ העקשן. בגללו הולכת להיות ממשלת הפקרות סמולנית שתגרום נזקים עצומים. שנים יקח לתקן מה שסמוטריץ גורם. אולי יש עוד תקוה שבע"ה מזימתם לא תיצלח.
השם יצילנו מידם10.05.21
11
זה פשוט לא יאומן איך נותנים לחלאות האלו לעשות לינצ'ים ואף אחד לא עושה עם זה כלום. שתדעו שאיבדנו שליטה
ממשלה מאכזבת10.05.21
יודעים
⇝עם ישראל⇜10.05.21
10
סוף סוף הערבים אינם מבדילים בין ציונים לחרדים. בתחילה תקפו רק חרדים, משראו כי טוב, היכו גם ציונים.
נביא אמת10.05.21
כולנו יהודים. חוצמזה-גם הרב מאלי שהותקקף הוא ציוני.
נעם11.05.21
בושה
נתן יוסף10.05.21
הערבים מבינים מה שאתה לא מבין. וזה שיהודי הוא יהודי!! גם עם הוא חרדי/דתי לאומי/ חילוני/ ספרדי או אשכנזי. ואם אתה לא מאמין לי, תשאל את 6000000 קרבנות השואה. אולי אם אנחנו נתאחד ונבין שכ-ו-ל-נ-ו- עמדנו מול הר סיני כאיש אחד!!!! ד' ירחם עלינו ויגאלנו.
תלמ מהערבים10.05.21
ועל זה נאמר אוי לרשע ואוי לשכנו.. (כנראה שאתה הרשע במקרה דנן)
אלישע10.05.21
9
לנער את כל הישמעאלים האלה, מיד! הם לא כולים להמשיך להשאר כאן.
לאן הגענו?!10.05.21
8
הר הבית בידינו? אפילו הכביש כבר לא! ערבים , כמונו , מבינים רק כח . הגיע הזמן שנפעיל כח ומשילות , אחרת אין לנו מה לחפש כאן. ואם לא נפעל עכשיו , הערבים יאלצו אותנו לפעול ומחיר הדמים יהיה כבד הרבה יותר.
עזרא10.05.21
7
עוד יעצרו את השוטר שהוא העיז לירות
אילון10.05.21
6
אין אמונה בגויים . בוגי העגל הנה התוצאה של מעשך חיזקת את ידי הגויים. נתת להם אישור וביטחון להרוג אותנו במדינתו . שהקדוש ברוך הוא יגרש אותך ואת זרע זרעך מארץ הקודש . תחייו בגלות בתוך עמי הגויים
משה יוסף11.05.21
5
"שתבוא כבר הגאולה" אני צועק אליך אלוקים מנסה לצעוק... אבל לא כל כך יודע אני בוכה לשמוע שחלק מהחברים-אחים שלי לא מכירים אותך, אבל אל תדאג הם יכירו... אני יכיר להם, בטוח אחרי שהם ידעו מי אתה הם יאהבו אותך אני בטוח! ואולי הם יעזרו לצעוק אליך.. נצעק ביחד מאוחדים שוכחים מהכל רק אנחנו ואתה-אבא ובניו| מחזק
⇝עם ישראל⇜10.05.21
4
חה חה חה חה איך הערבים לא סופרים את השוטר לא רואים אותו ממטר אוי כמה עצוב וזאת העצמאות של המדינה שלנו. לתפארת המדינה הכי דפוקה בעולם. רחמנות על בעל הרכב ממש נקרע הלב.
מעצבן10.05.21
3
הזוי, במאה שערים המשטרה הם זרקה רימון אלם שפצעה ילדה בת 10, כביכול בגלל שהשוטרים שם הרגישו איום על חייהם, (איזה שקרנים) לעומת זאת כשזה מגיע לערבים, שאז יש באמת איום על חייהם של השוטרים, שם השוטרים העלובים בורחים כמו עכברים, שזה מראה עד כמה חלשה המשטרה, שהיא יכולה להראות את גבורתה רק במאה שערים על ה
כ10.05.21
תגובה ל"נביא אמת" נשמע מדבריך שאתה מאושר שגם הציונים חוטפים.. (על מה נחרב הבית?)
תגובה ל"נביא.."10.05.21
2
שימותו אמןןןן הערבים האלוו
שרה אטדגי10.05.21
1
למה לא הורגים תערבים למה כולם מחבלים שם תצאו עם נשק ותירו בהם .המשטרה חזקה רק המאה שערים שמה הם חזקים
אזרח10.05.21
אולי גם יעניין אותך
בארץ

גלנט: "הנזק ומספר המחבלים שחוסלו הם בסדרי גודל אחרים"

יוני גבאי | 17:23

ההסלמה נמשכת

זוהו 75 שיגורים מלבנון; 2 פצועים קל; צה"ל תקף משגרים

ב. ניסני | 15:40

"הוא יורד מהפסים"

'היום שאחרי' על פי יואב גלנט: ישראל תיתן נשק לתושבי עזה 

יוני גבאי | 12:30

צה"ל מתחקר

אירוע חריג: פצצה במשקל חצי טון נפלה ממטוס קרב במושב

ב. ניסני | 12:15

נחסמו בדרך

שבוע לאחר פיגוע המטען שסוכל: תפילת הודיה בהר עיבל

דוד הכהן | 11:45
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

בית המשפט:

ארגון שמאל יפצה בעשרות אלפי שקלים בעל חווה שהוכפש

דוד הכהן | 11:41

מזרח ירושלים

אח של מחבל נעצר לאחר שהסית ותמך בטרור ומחבלים

קובי אטינגר | 10:12

תקיפת החיילים

רב היישוב במכתב לתושבים: "דבר בלתי נסבל; התביישתי"

דוד הכהן | 09:30

מקרה נוסף

משרד הבריאות מעדכן על חולה בחצבת - שחזר לאחרונה מחו"ל

דוד הכהן | 09:18
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

איבדו עשתונות

תקפו משאית עם 'סיוע' - ופצעו שני קציני צה"ל ולוחם נוסף

קובי אטינגר | 08:16

מזג האוויר

חם לכם? בשבת תחול עליה נוספת במידות החום | התחזית

כיכר השבת | 07:39

הותר לפרסום

גופותיהם של החטופים שני לוק, עמית בוסקילה ויצחק גלרנטר הי"ד חולצו מהרצועה

כתבי כיכר השבת | 07:00

הותר לפרסום

טרגדיה נוראה: לוחם נהרג בתקרית הבטיחותית באנדרטה

דניאל הרץ | 16.05.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

דובר צה"ל עדכן

שני חטופים אזרחי תאילנד נרצחו וגופותיהם מוחזקות בעזה

דוד הכהן | 16.05.24

"יש חטופים, הישארו בבתים"

חשיפה בלעדית: כך נשמע השידור הדרמטי ב'קול ברמה' בבוקר שמחת תורה • האזינו

איצלה כץ | 16.05.24

הותקף מבנה עם מחבלים

רצף השיגורים לצפון | צה"ל תקף משגר ממנו בוצע ירי • צפו

דוד הכהן | 16.05.24