כיכר השבת

יתד נאמן בתגובה סאטירית לעוקץ:

"אולי ה'ללומים' עקצו אותנו? לא, זה מבריק מדי בשבילם"

יומיים אחרי שפרסם את "מודעת העוקץ", מתייחס לכך "יתד נאמן" לראשונה - דווקא במדור הסאטירי של פ´ חובב ● חובב משתלח בכולם, ועוקץ את תומכיו של עו"ד יואב ללום: "אולי זה מישהו מהללומים שעקצו אותנו? לא יכול להיות. זה רעיון מבריק מידי בשבילם. מתאים להם לשרוף עיתונים" (כיכר)

133
ישראל כהן | כיכר השבת | ט"ז באייר | 20.05.11
עיבוד מחשב
עיבוד מחשב (פלאש 90)

הנפילה של יתד נאמן לא מפסיקה להסעיר את הרחוב החרדי. שאלת המיליון, מאז פורסמה מודעת העוקץ בגיליון יום רביעי, היתה כיצד יגיב העיתון.

היו שסברו שייצא במאמר מערכת תקיף ולוחמני, היו שחשבו כי דווקא יבחר להתעלם מכך לחלוטין, אך הבוקר מתברר שהבטאון הליטאי חמור הסבר בחר במפתיע להתייחס לנושא דווקא במדורו ה"סאטירי" של הפובלציסט פ. חובב.

חובבי ה"לומדעס" הישיבתי יוכלו להתפלפל בשאלה למי כוונו החיצים: השבועונים, חסידות חב"ד (ברמז) ויואב ללום.

אנשי יתד, מתברר, בוחרים להשתלח בכולם.

"כיכר השבת" מגיש את המאמר המלא:

השמש בבוקר יום רביעי השבוע בקושי הספיקה לשלוח כמה קרניים מחייכות לאוויר העולם, ורחובות הערים החרדיות כבר התמלאו בהמוני חוגגים עליזים וצוהלים, המחייכים זה לזה בשמחה פורצת גבולות.

אנשים מכל החוגים והעדות, כולל כאלו שבקושי מכירים אחד את השני, ואפילו מי שמסוכסכים זה עם זה כבר שנים, האירו פנים איש לרעהו ואמרו זה לזה בחיוך מדושן עונג: נו, מה אתה אומר על העוקץ? הא? היית מאמין? אוי, זה היה ענק!! ענק ענק!!

בקרב המשתייכים לזרם החרדים החדשים, השמחה היתה גדולה במיוחד. הם פיזזו וקירקרו סביב עצמם בעיניים זורחות מאושר, לחצו ידיים בחמימות ובהתרגשות, טפחו זה לזה על השכם, ואפילו בירכו אחד את השני בברכות המיועדות לחגים ולמועדים. שמועות עקשניות מספרות, כי בכמה פריפריות היו גם כאלו שפתחו בקבוקי וודקה ופצחו בריקודים סוערים. ויש שאפילו העלו רעיון לציין את התאריך המיוחד הזה לדורי דורות כיום העוקץ הבהיר.

"זה ממש חזק"

בין החוגגים הרבים היה גם יקוב קרויצפלד. איך לא. שנים על גבי שנים הוא מסתובב כועס וממורמר על עולם התורה שלא מתנהל בדרך שהוא חושב שהיה צריך להתנהל, והנה סוף סוף הוא זוכה לראות בהתגשמות חלומו הגדול. העולם שאחרי העוקץ, חייך לעצמו בעונג, הוא לא העולם שלפני העוקץ. נפל דבר ביהדות החרדית. נשברו כל הגדרות. הגיעה השעה שהלבלרים המאוסים הללו ביחד עם הרבנים המיושנים שלהם יבינו, כי לא לעולם חוסן.

אחרי שבילה את כל שעות לפני הצהרים בלשמוח עם כל אוהביו ומכיריו, נכנס הקרויצפלד בסערה הביתה ובפיו החדשה המרעישה: שמעתם את הבשורה? עשו עוקץ ליתד נאמן!!!

יקוב, אפשר להגיש לך ארוחת צהרים? — שואלת הגברת.

אוי, שתהיי לי בריאה. כל היהדות החרדית חוגגת את העוקץ הענק שעשו ליתד נאמן ואת מדברת איתי על אוכל?

מה זה עוקץ?

בואי אני אסביר לך. ילדים, בואו גם אתם לשמוע סיפור אמיתי על נס עוקץ חינוכי שקרה היום: בן אדם נכנס למשרד פרסום, משלם אלפי שקלים עבור מודעה ביתד נאמן והולך הביתה. למחרת, אנשים פותחים בתמימות את העיתון ורואים שם מודעה יפה שמזמינה אותם להתקשר למספר טלפון מסויים כדי לשמוע עצות חינוכיות חשובות מתוך תא קולי. הם מתקשרים, ואז מה מתברר? מתברר שהגאון המבריק שהכניס את המודעה, החליף לפנות בוקר את ההודעה התמימה שהיתה שם, ושם במקומה הקלטה חדשה שכל כולה השמצות וגידופים על יתד. הייתם מאמינים שהם יפלו בכזה עוקץ? הם בעצמם פרסמו את המודעה שמסיתה נגדם!!!

— נראה לי שזה ממש חזק — מתלהבת הגברת — עכשיו אפשר כבר להגיש מנה ראשונה?

— חזק??? חזק זה לא מילה. מי שעשה את זה הוא ענק!!! ענק!!! ענק!!! לא פחות.

— מעניין באמת מי עשה את זה. יכול להיות שזה בא מכיוון משפחה? — שואל צאצא קרויצפלדי נלהב.

— אח, שטויות. קשה לי להאמין. לא מתאים להם לרדת לרמה הזאת. הרי הם מבינים שזאת לא יכולה להיות התשובה שלהם לאיסורים שהטילו עליהם גדולי התורה וראשי הישיבות.

— אולי זה מישהו מהללומים... — מנסה צאצא נוסף.

— לא, לא יכול להיות. זה רעיון מבריק מידי בשבילם. יותר מתאים להם לשרוף עיתונים.

"יתד" והצפרדע

פתאום, באמצע הוויכוח החינוכי המלומד, נפתחת הדלת בסערה והבן השובב למשפחת קרויצפלד פורץ פנימה באושר: אוי, אל תשאלו איזה עוקץ עשיתי היום. זה היה ענק!!! ענק!!!

— אתה עשית עוקץ? נו, באמת. מתי תשתחרר כבר מהדמיונות והפינטוזים שלך?

— אתם לא מאמינים? — הילד נעלב — תשאלו את כל החברים שלי בכיתה.

— נו, טוב. אתה יודע מה? — מנסה האבא לתת לילד המדומיין להתעשת בכוחות עצמו — בוא תספר לנו, איך עשית את העוקץ? כמה כסף זה עלה לך? ספר, ספר הכל.

— איזה כסף? שום כסף. זה לא עלה לי גרוש — מתלהב הפציינט — המורה שלנו החליט פתאום שהוא רעב ושאל את הילדים מי מוכן לרדת למכולת הסמוכה לבית הספר כדי לקנות לו לחמניה. מיד הצבעתי והצעתי את עצמי. טוב, הוא נותן לי כמה שקלים ושולח אותי להביא לו לחמניה. ירדתי בטילים וקניתי לחמניה, ואז תוך כדי שאני רץ בחזרה לבית הספר עם השקית עם הלחמניה ביד, פתאום מה אני רואה על המדרכה? אל תשאלו: צפרדע. צפרדע אמיתית.

— אוי ווי!!! — יקוב מתחיל להחוויר.

— באותה שנייה מיד נצנץ לי עוקץ בראש. תפסתי את הצפרדע והכנסתי אותה במהירות לתוך השקית. אל תשאלו מה שהלך. המורה פותח את השקית עם הלחמניה ופתאום קופצת לו צפרדע על השולחן. אוהו, זה היה עוקץ אדיר. החברים שלי החזיקו את הבטן מרוב צחוק. אפילו ילדים שהיו מסוכסכים אחד עם השני שכחו את הכל וקפצו ביחד מרוב שמחה ואושר. אתם מבינים מה זה? הוא בעצמו הזמין את השקית שהפילה אותו בפח. זה היה ענק!!! ענק ענק!!!

— אני לא מבינה — מלמלה האמא המזועזעת — מה כל כך משמח בעוקץ הזה?

— מה את לא מבינה? כל השנה הוא עושה עלינו רושם כאילו שהוא קובע לנו מה מותר ומה אסור, ובסוף הוא בעצמו מפיל את עצמו. תשאלי את אבא. הוא יסביר לך.

תוכן שאסור לפספס
133 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
54
איכס מה הכתבה הזו??? עלוב חבל על הזמן!!
ינון פלח22.05.11
53
מידיעה אישית! וזה לא הוסיף לו כלום חוץ מפדיחות
בחורציק22.05.11
הרב יהודה פלאי זצ"ל נלב"ע היום ערב יום כיפור התשע"ג והוא בן 75 במותו. ת.נ.צ.ב.ה
המשפחה המתאבלת 26.09.12
52
וגולשים ברשת בדיוק כמו לבלרי כל השבועונים. רק שהם בשונה מכולם זכו שיש להם 'דעת תורה'. הם גולשים לשם שמים. גם הדף בפייסבוק הוא לש"ש. הליצן חובב ורעו יצחק רוט מסתובבים עם גב שחוח ממשא ה'דעת תורה' הכבד שהם סוחבים לבד בדור השפל הזה. ומר שוטלנד, האמן לי, אני מעדיף את סיפורי ה'הגנה' של אביך שיחי' מההשקפה
נחום22.05.11

הצגת כל התגובות

51
כיף ומעורר רחמים באותה מידה לקרוא את אנחות המצוקה של יתד.
יעקב20.05.11
50
מחירה 10000 ש'ח מה רע?
פרסומיאי20.05.11
49
"אנשים מכל החוגים והעדות, כולל כאלו שבקושי מכירים אחד את השני, ואפילו מי שמסוכסכים זה עם זה כבר שנים, האירו פנים איש לרעהו ואמרו זה לזה בחיוך מדושן עונג: נו, מה אתה אומר על העוקץ? הא? היית מאמין? אוי, זה היה ענק!! ענק ענק!!" סוף ציטוט, רגע אם "אנשים מכל החוגים והעדות" שאתם מודים שכולם חגגו את העו
אבי20.05.11
יתד נאמן מייצג עולם תורה שאינו חוג ואינו עדה גש לארון הספרים
חרדוניץ20.05.11
48
ומבקשים שכר כפינחס!!
ליטאי20.05.11
47
אני מוכן לעזור למוציא הפירסום ואני מאמין שעוד כמה ישמחו
משה22.05.11
46
דבר אחד?..... מליון דברים.. אבל אני אשתדל לתמצת אותם בדבר אחד... לא - - אני לא מתכוון ל"עו"ד" (חחח.. עוד לא עבר חודש מאז שקיבל את התעודה.. והוא כבר מנופף בתואר התמוה - - אם אפשר לערער על בוחניו במכללה...) יואב ללום... לא שאני מבין אותו, אבל איני מתיימר לנסות ולאמץ את מוחי להכנס לראשו הצרוע והזב של
בן תורה20.05.11
45
שאסור לקרוא בצהובון.
ביטלתי מנוי20.05.11
44
מה קרה לנו עם ישראל אם ישקיעו את הכוחות של הרכילות והלשון הרע בתפילה לביאת גואל צדק במהרה אז מזמן היינו נגאלים לאן הידרדרנו כולי דמעות מה יהיה אם חינוך ילדנו????????????
בדמעות20.05.11
צודק עם ישראל בגלות ואנחנו עושים שטויות
גם אני עצוב020.05.11
43
לא מתכוון לקרוא את עתון הכפירה הבזוי והמשוקץ של אנשי המדון והחידלון. חבל שהליצן ישראל כהן מביא את התגובה
יואב 23.05.11
42
מתאים לילדים בני 6-7
מתאים לילדים 20.05.11
41
אין ספק שפץ חובב הוא אחד הכותבים היותר מוכשרים שיש לציבור החרדי ובאמת הוא מייצג את הצד שמשלם לו את המשכורת בצורה הטובה ביותר אני חושב שאם משפחה יתחילו לשלם לו הוא יעשה להם את העבודה לא פחות טוב
יהודי22.05.11
40
אם האתרים החרדים לא היו מתייחסים לעיתון הזה מי בכלל היה מכיר אותו?!
יוסי20.05.11
אנשים שמכבדים את עצמם ,לא מכניסים זבל הביתה כדוגמת יתד הקלוקל!!!
ארי20.05.11
אלפי קונים בסופי שבוע הגדול בין היומיים (סקר מכון TGIׂ)
אהרון עאבל20.05.11
מדובר באלפי עיתונים רבים בסופי שבוע
רותי .ר20.05.11
אנשים שחייבים להשתייך לאיזו קבוצה והחזקת היתד הזה מחשיבה אותם כאילו יותר טובים נגמרו ימי החרדים על פי יתד ושאלוקים ישלם לכל אלו שמיררו לאחרים את החיים בשם הדת והרבנים!!!
מסכנים22.05.11
עיתון "המודיע" מוביל מבין כולם מנסיון!!!
מחלק עיתונים20.05.11
אתה מחלק עיתונים כמו שאני שבלול
המבשרניק20.05.11
הוא על סף פשיטת רגל אבל הכי גדול תאמרו פרק קקנ בתהילים על הפרנסה שלי
מחלק עיתונים20.05.11
39
שאנשי הגועל,סליחה,היתד לא רק קוראים כיכר השבת בעיון גדול אלא גם התגובות אם כן תדעו שביום שתמותו תצטרכו להרים את הארון אתם לבד כי אף אחד לא רק שלא יבכה אלא לא ירצה לגעת בארונכם המאוס... (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה הליטאי20.05.11
38
הראיה!!! שכולם בזו ליתד! מי תמך בהם? למי זה כאב חוץ מלכמה ליטוועקעס? אם זה היה קורה לכל עיתון אחר מכל החוגים היו מזדהים איתו. אבל יתד? כולם אכן שמחו ובזו תוך הסכמה מלאה לדברים
משה20.05.11
37
"הללומים? זה רעיון מבריק מידי בשבילם. יותר מתאים להם לשרוף עיתונים.." כמות הגזענות שנשפכת כמים מטוריו הסופר-קלאס-סאטיריים של וורצל (פ.חובביניו) לא מותירה לו ברירה, אלא להתמודד על משרתו הפנויה של יוזף גבלס ב'דר שטירמר'. אגב שמעתי ששם עובדים רק אשכנזים שלא שורפים עיתונים. אולי אנשים.. לא משהו חמור.
י-ם20.05.11
זה שהעליבו את ללום לא עושה אותם נאצים!!! אם היית מבקר פעם במחנה השמדה לא היית כותב כך!!!
דוד20.05.11
36
זה בדיוק מה שנאמר בכתבה, ליודעים קרוא וכתוב...
ASHCENAZI03.06.12
35
וזה עונש על מלחמתם הכלכלית בעיתון משפחה.
ברנר20.05.11
34
מעורר רחמים
סתם אחד20.05.11
33
אם כי מיותר לא היה צורך להגיב כלל על טעות שקוראת בכל עיתון
מנוי20.05.11
32
יתד היקרים ולאחרונה לא חביבים תלו רמה זה הכל ואל תחשבו שאיזה זעליגמן הוא הפטרון על התורה אהבתי את התגובה של חובב
יעקב20.05.11
31
די לגיבובי המילים תודו שהציבור מאס בכם ותפנו מקום לבני תורה איכותיים יותר מכם
גרוסמן23.05.11
30
שפלות וגזענות ללא כיסוי
לישיבותיכם20.05.11
29
כל זמן שהספרדים מתחככים בכם הם לא מתרוממים, עקב ריגשי נחיתות שאתם גורמים להם (כגון שפה, מבטא, וצבע) אך כשהם מתנתקים מכם אז הם הופכים להיות עורכי דינים, מנכ"לים, מנהלים, וכו' ועוד היד נטויה, בחו"ל רוב הספרדים משכילים, ורק בארץ עם האשכנזים הגיזעניים קשה להתרומם, וחבל.
מני20.05.11
עורכי דינים מנכל'ים מנהלים....... זה נקרא להתרומם???? פלא שהאשכנזים מדירים השקפות כאלו ממוסדותיהם?????
יאוש20.05.11
אני יודע מה הולך בחו''ל. קח דוגמה פאריז. הרופאים הבכירים שם הם יהודים תוניסאים ומרוקאים וכך גם בהייטק ובמשפטים וכו' איך? אף אחד לא חיפש לשים להם רגל רק כאן הבוזבוזים מרוב קנאתם ושנאתם מנעו מאיתנו להתקדם אבל הקב''ה שלח לנו משה רבנו של הדור הוא מרן מאור ישראל שליט''א וקרא תגר לפטרוניזם האשכנזי עד כאן
ללומיסט20.05.11
28
כל מי שהם מזלזלים בו הם מפחדים ממנו
שסניק בדימוס20.05.11
כלב נובח אינו נושך אין לי שום דבר נגדו פשוט הוא מזיק לעצמו
המגיב20.05.11
מושג של טעיתי, או סליחה.. בתי המשפט ילמדו אותכם היטב פרק בדרך ארץ! מחללי שם שמים ברבים, צאו טמאים ממחננו!
חרדי20.05.11
27
יתדניקים חייכו אכלתם אותה לא יעזור לכם שום השתלכות באף אחד אתם על סף פשיטת רגל ויפה שעתיים קודם .
החזן20.05.11
26
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אלעד20.05.11
25
ויש שבחרו להעלים את היום המיוחד ולהוציא את העיתון של יום חמישי תחת התאריך של יום רביעי. עד שכל עם ישראל התאחד יום אחד בתחושת הסיפוק הזו, למה לגזול אותה כך?!
ש.23.05.11
24
כאילו ששתי האפשרויות שעומדות בפני הציבור הן או אנרכיה מוחלטת או ליכוף ראשו בפני היתד הנאלח.
יוסף20.05.11
מי מבקש ליכוף ראש!!!!!! ליתד נאמן זכות לכתוב כאוות נפשו כל עוד הוא פועל כחוק ועל דעת מכווניו לא כופים איש לקרוא אותו! ובוודאי לא לפעול נגדו! והלוואי ולא יכפו עצמם המלעיזים עליו להיכנס למסדות אותו הוא מייצג
עובר גבול20.05.11
23
פו הראיה שלא היה לאפסים האלו מענה הולם להשפלה שחטפו
רון 20.05.11
22
יתד נגד
שונאת יתד25.05.11
21
דף הקשר של הגננת(דהיינו בית הגרי"ש) עם הפעוטות הפתיות (הציבור הליטאי) אף פעם לא הפגין רמה סבירה, בכל פרמטר. לאחר שקראתי בכיכר את הטור של הילדון הבאמת מתוק "חובב" אני מבין שדף הקשר הנ"ל מתהדר בכותבים די בינוניים שאפילו כותבי יום ליום שלא סיימו (כנראה...) כיתה ח' ניראים די מחוננים לידם. מה שמוזר
ארי זהבי20.05.11
20
גם התגובה הזאת מוכיחה מעל לכל שיתד נפל ובגדול. ויישר כל לחברי יואב ללום.
קרויצפלד20.05.11
19
זה הרמה של היתד?? העיתון והכתבים שלו מדרדרים מ"יום ליום" ואין "משפחה" ששמה את העיתון הזה ב"מרכז הענינים" ויישר כח גדול! למי שפרסם זאת ב"קול העיר"
חיים20.05.11
18
אם כי מיותר אירוע זניח שיכול לקרוא בכל עיתון
מנוי20.05.11
17
הדבר היחיד שטוב ביתד, זה המדור הזה!!! לא יכולתי לנסח את זה יותר טוב... חזזזזק
דוד20.05.11
16
מאמר מעולה, מבריק, חכם ובוגר ומכאיב כל כך בכמה שהוא צודק!
ד.23.05.11
הוא צודק בזה שהוא מודה שמבחינתו כולם התלמידים שלו, וכולם בגילאים שאסור להתחצף לרב'ה הגדול. עבד כי ימלוך עד מתי לעדה הרעה הזו שחושבים שהעולם שלהם נמאסתם..............
ברמן23.05.11
15
אותו....
תלמיד מרן20.05.11
14
רק מדור סאטירה ראוי להגיב על מעשה שטות רדוד שכזה הייתי עצוב מאד לו הסופר המיתולוגי ישראל שפיגל הייה מגיב על כך
מנוי20.05.11
13
זה השנאה וההתנשאות על הספרדים , ככה מנסה "יתד" לצאת מהפדיחה שהוא אכל השבוע , ועל זה נאמר " יודע "צדיק" נפש בהמתו"
אלי20.05.11
12
דווקא אחד מאוד "ללומי" עשה את הטריק הזה, ויתד לא מסוגל לבלוע את העלבון!! חחחחזזזזזזזז
יתד בני המן...20.05.11
11
והוא שעצם הזלזול בגדולי ישראל מקלקל רבים וטובים:ולמה ללכת אחרי ה"תרגיל" של היתד לשים את עיקר הטענה אשר בגללו הקריין או בעל העוקץ עשה מה שעשה ולא מתייחסים לעצם הטענה. אין זה אלא עוד תרגיל מסריח של היתד הליצן הזה שמבלי להתייחס לביקורת האמיתי שכל כולם חושבים עליהם מזיזים את הענין לצד ומתחילים לדבר על
moisihilu20.05.11
10
לספוג כזאת השפלה, ועוד ממי? מפרענקים מש"ס איי איי איי איי... אני בטוח שהפישפש יחיאל סבר ועוד כמה יתושים שם עסוקים מהבוקר בתלישת זקנם שיערה שיערה בפינצטה, אולי הם גם עוזרים בזאת האחד לשני... אישית אינני חושב שהסמרטוט הנ"ל שווה יחס מכל צורה שהיא, אפילו מכה משפילה כזאת, הנה מידי מכובדת בשבילו.
ארי זהבי20.05.11
הרי אלו הם האנשים גלוחי ראש, סליחה זקן, ובלורית מתנופפת שבספרים כתוב שזה גסות וגאווה.
נוני20.05.11
הבנו את הרעיון,
מגיב ידוע20.05.11
9
רק מדור סאטירה ראוי להגיב על מעשה שטות רדוד שכזה הייתי עצוב מאד לו הסופר המיתולוגי ישראל שפיגל הייה מגיב על כך
מנוי20.05.11
8
גם וורצל המזדקן והולך (פ.חובב או חורבן)נפל בעוקץ ועצם ההתייחסות הילדותית והתת רמה שלו מוכיח כמה זה כאב לו ולחברי כנופייתו במערכת המפלגתון יתד נאלח. העוקץ הנ"ל היה אמור להעלות שוב לדעת הקהל את פשעי תאומו של השטירמר וכמה החדלי אישים ששולטים בו אינם נשמעים לגדו"י ובזה העוקץ הצליח בגדול והציף את התיעוב
יצחקי20.05.11
7
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יאיר20.05.11
6
ממש כמו במצרים מה שקורה כאן, במקום שחובב וחבר מרעיו יבלעו את הצפרדע הגדולה הם מנסים להכות אותה, אבל כנראה שהם "שכחו" שבמצרים לא רק שזה לא עזר אלא יצאו עוד אלפי צפרדעים קטנים והזיקו אותם... כתבי יתד לא לומדים לקח מההסטוריה! ואולי בעצם עורכי יתד מצאצאי הפרעונים?? ימים יגידו!
יאיר20.05.11
5
והם עוד בטוחים באמת שהם מדברים בשם גדולי ישראל נאיביים צבועים, יתד הולך לגמור על עצמו וזה לא בדיחה, סוף סוף תחזור היהדות החרדית לשפיות בכל נושא חינוך יראת שמים ותורה, כל מאמר מטופש כזה שכותב העיתון רק עוזר להבין היכן נמצאים עורכיו וכותביו ומשרת את העניין החשוב שהוא סגירת העיתון שמבזה את מורינו הרה
אליהו20.05.11
4
מאמר מטופש ורדוד, פעם עוד הייתי מחזיק מפ. חובב הצדיק בסדום שהיה מעט תוכן בדבריו, אבל עכשיו כנראה מרוב להיטות לענות על העוקץ החדוד והחכם (שעוד ירשם בספרי ההיסטוריה...) שוב נפלו יתד בפח עם מאמר "לא חכם" במיוחד בלשון המעטה חובב! חובב קח הצעה מבעל נסיון, אל תנסה לענות על העוקץ כי זה בלתי הפיך, וכל מה ש
ישעיהו20.05.11
3
גיזעניים וליטאים גם יחד
אוריע20.05.11
2
בטוחני שגם הליטאים הייתדניקים נימאס להם מהרדידות. עיתון, מדי פעם צריך התרעננות. אותם בדיחות עשר אלף פעם. לכן הם מחפשים להיכנס בשבועונים. המצב שם בייתד לא מזהיר בעליל...
נה20.05.11
1
הם המורה. כולנו ילדים מפגרים. "החרדים החדשים" זה אלה שקלטו מה זה יתד נאמן?!
אובייקטיבי20.05.11
אולי גם יעניין אותך
עיתונות ומדיה

סגירת הערוץ העוין; זה מה שביקש נתניהו מיו"ר הקואליציה

יאיר טוקר | 01.04.24

דרמה בעולם הטלוויזיה

בדרך לקרב משפטי: ערוץ 14 לא מקבל את התפטרות שרון גל

יאיר טוקר | 26.03.24

באולפן חדשות 12 | צפו

כשישי כהן התפוצץ: "האידיוט הקיצוני הזה מייצג אותנו?"

יאיר טוקר | 03.03.24

קמפיין הגיוס

עמית סגל תוהה: "מתבקש לשאול במה "אחים לנשק" השתנו"

יאיר טוקר | 23.02.24

הקמפיין של סמוטריץ

ידידיה מאיר: "ניסיון לסכסך בין החרדים לציונות הדתית"

יאיר טוקר | 22.02.24
ש

חצי מחיר מתל אביב

משרדים ב-100 אלף ₪ והשאר ב-24 תשלומים

כיכר בשיתוף בריטניה ישראל | מקודם

"רוצים לפגוע בביטחון"

האם אל ג'זירה תפסיק את שידוריה בישראל? צפו בדיון בנושא

יאיר טוקר | 20.02.24

הזווית הפלסטינית 

"יללת החורבן": העיתונים הפלסטיניים מקוננים על נפילת עזה 

יאיר טוקר | 18.02.24

צפו בוידאו

גפני: "מעניין אותי מה ארץ נהדרת עושה?"

יאיר טוקר | 15.02.24

יוזמה חסרת תקדים

התכנית בלשכת נתניהו: להעמיד לדין עיתונאים; זו הסיבה

יוני גבאי | 13.02.24
ש

הצדיק הבטיח והצדיק מקיים

האברך הזה קנה בית בבניין מפואר בגוש דן >>

כיכר בשיתוף הצדיק מיבנאל | מקודם

"לחמאס יש את '13'" | צפו

הפרשן האשים את נתניהו: "הוא רוצה במות החטופים" - וחטף

יוני גבאי | 11.02.24

בעין עזתית

העיתונים הפלסטינים מקוננים: "הכיבוש מגביר את המצור"

יאיר טוקר | 31.01.24

מתוך 20 מועמדים

שר הביטחון גלנט החליט: מפקד גל"צ החדש - טל לב רם

איציק אוחנה | 31.01.24

"TOTAL VICTORY"

עם מסר ברור: התמונה שפרסם יועצו של נתניהו

יאיר טוקר | 28.01.24
ש

האיש שחלם חלום:

לא תאמינו מה הוצע לדוד (60) שחלם כל חייו להרוויח מנדל"ן

כיכר בשיתוף סיני השקעות | מקודם

הציוץ שהקפיץ את יקי אדמקר

"אתם חבורת דבילים": מה קומם את העיתונאי החרדי? 

יאיר טוקר | 28.01.24

הקונספירציה והפארסה

גוטליב תהתה: בעלה של שקמה ברסלר היה בקשר עם סנוואר?

יאיר טוקר | 24.01.24

"אין הצדקה לכך בשידור ציבורי"

בכיר ב'דה מרקר' קיבל סכום גדול מ'התאגיד'; קרעי: "לא סביר"

יאיר טוקר | 21.01.24

"אלימות מילולית"

'הארץ' תוקף את עמית סגל - שהחליט להגיב להם בחריפות

יאיר טוקר | 19.01.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם