כיכר השבת

הדיון המלא במשפט

אחרי ההרשעה, דרעי שובר שתיקה: "החלטתי בלב לא קל"

"הטלנו צנזורה רוסית", שיתף יו"ר ש"ס לאחר שהורשע בעבירות מס: "החלטתי בלב לא קל" • בפעם הראשונה הוא התייחס להליך המשפטי שעבר עליו בשנים אלו • 'כיכר' עם הדברים המלאים (משפט)

78
חיים גולדברג | כיכר השבת | כ"ג בשבט | 25.01.22
דרעי, הבוקר בדיון בעניינו
דרעי, הבוקר בדיון בעניינו (צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

אחרי שהורשע היום (שלישי) בעבירות מס, נשא דברים יו"ר ש"ס אריה דרעי בבית המשפט, ולראשונה התייחס בהרחבה למשפט נגדו. 'כיכר' עם תמלול הדיון מבית המשפט בו הורשע דרעי.

השופט שאל את היו"ר דרעי, שכזכור התפטר מהכנסת לפני מספר ימים אם הוא כבר לא מכהן כחבר כנסת. דרעי השיב: "אני כבר אינני חבר כנסת".

בית המשפט הוסיף ושאל את דרעי אם הוא מכיר את כתב האישום. דרעי השיב בחיוב" "אכן מכיר". בהמשך אמר דרעי כי הוא מכיר גם את הסדר הטיעון בין הצדדים.

בית משפט הקשה על דרעי ושאל: "האם אתה יודע שאני לא חייב לקבל את הסדר הטיעון, ובדרך כלל אנחנו מקבלים את ההסדרים ככל והם הגיוניים ובהתאם לפסיקה?" דרעי: "גם את זה אני יודע."

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

כשנשאל אם הוא מודה במיוחס לו בכתב האישום אמר דרעי "אני מודה." השופט השיב: "נוכח הודאת הנאשם, אני מרשיעו במיוחס לו בכתב האישום."

במהלך הדיון אמר דרעי: "לא הכנתי נאום, התלבטתי אם לדבר או לא, מאחר ונטלתי על עצמי ב-7 שנים האחרונות מאז מרץ 16' שתיקה. גם האדם המחושב ביותר יכול להיכשל בלשונו ולא רציתי להיכשל בלשוני.

"הייתה לי החלטה חד משמעית. גם התנועה שאני מנהל והמשרדים שאני מנהל, ואחריות כשר בממשלה לא לערב את הנושא, והשתדלתי לעשות כמיטב יכולתי לכבד את הפרקליטות, המשטרה".

עוד אמר כי "שיתפנו פעולה כל משפחתי, אסרתי על חבריי ועוזריי [לדבר בנושא], עשנו צנזורה רוסית על כל הנושא הזה. מילה לא יצאה החוצה. גם כשהיו פרסומים נוראיים שידענו שזה שקר, גם המשטרה ידעה שזה שקר, זה טבעו של עולם שהתקשורת ממציאה כשאין הדלפות."

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

"התלבטתי גם היום. בסוף יש פרוטוקולים, יש היסטוריה. בשורה התחתונה אני מקבל באחריות אישית מלאה את כל מה שאמר עורך דיני. ההסדר נעשה כרצוני אף אחד לא כפה עליי, אני מצטרף לבקשות של עורכי הדין ומבקש מהשופט לקבל את ההסדר במהרה ולסיים את העניין הזה".

בשלב הזה אמר דרעי: "אני חייב להגיד לכבוד השופט, אמנם זה לא יוסיף לך בשיקולים אבל חשוב לי שירשם: הייתה לי התלבטות קשה מאוד בחודשים האחרונים, הייתה לי ציפייה אחרת לאחר שהיועמ"ש הודיע שכל החשדות החמורות מאוד הוסרו בלי שתיאמנו בכלל, על סמך החומר שהיה בפניו."

"נכון, הוא הזמין אותנו לשימוע על עבירות מס לא פשוטות, למדתי אותם והבנתי שזה עבירות חמורות ביודעין, כזב, וכו'" אמר דרעי "אך הייתה לי ציפייה שאחרי כל מה שעברתי, כפי שאמר עורך דיני נבות (תל צור) ותיאר את מה שעבר עליי ועל משפחתי בשנים האלה - חשבתי שכמערכת הגונה וצודקת, גם אם לטענת המדינה יש עבירות מס, שלא היו מתחילת הדרך כחשדות אלא "על הדרך", כפי שאמר היועמ"ש לממשלה, למען האיזון, אני חושב שהעונש שקיבלתי בשנים האחרונות והשתיקה שלי, גם אם נעשו העבירות הללו בצורה זו או אחרת - שילמתי את העונש."

(צילום: חיים גולדברג, כיכר השבת)

בהמשך אמר דרעי כי הייתה לו ציפייה "אמתית ונאיבית שהעניין יגמר. לצערי אני אומר אני לא בא בטענות לאף אחד, הבנתי שמגישים כתב אישום ועורך הדין שלי הסביר לי את האפשרויות. נטיית ליבי הייתה לא להסכים, חשבתי שאני בכל זאת איש ציבור, יש ציבור גדול שאני מייצג, שנתן לי אמון ב-4 מערכות בחירות האחרונות, למרות כל החשדות בכל זאת האמינו בי."

"התייעצתי עם רבותיי אם מותר לי על פי דין לעשות מה שאני עושה ולהתפטר מהכנסת ולהגיד לציבור שבחר בי אני בוחר בחיים הקלים ועוזב את הכנסת. הייתה לי התלבטות קשה מאוד, אני חייב לומר."

עוד הוסיף דרעי ואמר כי "קיבלתי את זה במודעות ובלב לא קל. אני מקווה שהתובע לא יפגע, אני לא בא להאשים, אני מציג עובדות. כשהעמידו בפניי, או שאתה מסכים להסדר הזה עם העובדות כפי שפירט אותם, שלא מאשימות אותי לאגורה אחת שלא נתתי למדינה או לקחתי מהמדינה, או שעשיתי משהו במרמה או בידיעה מול הגשת כתב אישום עם עבירות עם סעיף 220".

"אני יודע מה זה משפט, איך מתחילים ואיך אפשר לגמור, כמה זמן שזה ייקח. זה ירתום אותי ואת משפחתי ואפילו את התנועה שאני מייצג אותה, ומה שהיה לי ב-7 שנים האחרונות, עם ניהול המדינה, תקופת הקורונה."

"היה לי לוקסוס לשתוק. אין לי את האפשרות הזו כשאתה מנהל משפט, אתה רוצה להתגונן ואתה רוצה להוציא קול זעקה, וכשמתחיל להיות התנגחויות להב החרב המתהפכת עובדת בצורה אחרת ושקלתי שיקולים והחלטתי שאני לא רוצה לחזור למה שהיה לפני 20 ו-30 שנה ורוצה להמשיך עם הזמן שנשאר לי להשקיע בצרכי ציבור בלי לערב את המלחמות הללו ולהמשיך לייצג את השכבות והציבור שאני מייצג בצורה אחרת גם אם לא מהכנסת."

לסיום אמר דרעי: "החלטתי בלב לא קל אבל בעצתם ובהוראתם של הרבנים שאני מתייעץ איתם, היה חשוב לי להדגיש. אני לוקח אחריות, מצטרף לבקשה של המדינה ושל עורך דיני, ומבקש מכבוד השופט הנכבד, אני גם מודה לכם שהקלתם עלינו בצורה שעשיתם את הדיון, אני מבקש לאמץ את ההסדר והבקשה שלי לעשות את זה במהרה."

תוכן שאסור לפספס
78 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
43
א ר י ה כאריה היה הגב של ביבי האליטה האשכנזית צדה את האריה תגידו אתם זו לא הפיכה שילטונית
המאיר לארץ26.01.22
42
אני לא מאמין לכל התפירות תיקים האלו תראו אחרי שהשמאל יגמור להשתמש בבנט -מה יעשו לו.
מלכה25.01.22
אכן עצוב.
מצטרפת.25.01.22
41
צריך לזכור גם שהוא לקח מהמפדל לפחות 4 מנדים שהיו אצלם ולכן השנאה אליו בחוגי הדתיים לאומיים כל כך גדולה עד כדי שהעלילו עליו כאילו תהליך אוסלו היה בגללו.
רזיאל25.01.22

הצגת כל התגובות

40
אוהבים אותך אריה מכלוף דרעי
פרץ25.01.22
39
השאלה אם נוכל לשיר הוא זכאי כמו פעם
מלכיאל25.01.22
אל תשיר עורב
בית שמש25.01.22
38
מלך. מלך. מלך. היחידי עם שכל בכנסת
אלי26.01.22
🤴🤴🤴🤴 נכוןןןןןןןןןןןן
ללא שם26.01.22
37
דרעי האיש הוא האדם הכי מרשים בכנסת
שוהם25.01.22
👋👋👋👋👋👋👌👌👌👌👌
ללא שם25.01.22
36
מודה שגם אני בצעירותי הלכתי אחרי העדר כי לא באמת הבנתי. הרב דרעי קורץ מחומר של ראש ממשלה. איש שקול חכם ובעל נסיון אדיר והכי חשוב אוהב ישראל אמיתי. מקווה שיחזור.
תבור25.01.22
צדיקקק איזה כיף לקרוא כאלה מחמאות 💪💪💪
ללא שם26.01.22
35
עשו לו את המוות עם אוסלו היום הוא וביבי מלכי הימין שימשיך לשאוג
טל25.01.22
34
לא מבין אז כל המשפט אויר??? הפרקליטות מתנפלת ללא בסיס,ללא סיבה???
איש קרית ספר25.01.22
אז אתה תמים וטיפש אם עדיין לא קלטת את זה רוסיה פה חוזר שנית רוסיה
אבי שפיר25.01.22
33
למה אף אחד לא מצליח להפיל את המשטרה והפרקליטות ביבי דרעי כל הגאונים למיניהם מה עשו שם 15 שנה
תחשבו26.01.22
32
במדינת רמת אביב רעננה,כרתו ברית עם מועצת השורה נגד עם ישראל. מפחיד
גונן25.01.22
31
מגיל 18 כל בחירות אני מצביע ש"ס. אפשר להגיד שאני שסניק. אריה דרעי הוא אדם מיוחד, מכבדים אותו גם מתנגדיו במליאה. הוא תרם רבות למען יושבי הארץ, בראש ובראשונה עליית יהודי בריה"מ ב1991. הוא היה שר הפנים ודחף להביא יהודים מכל העולם.
אבי25.01.22
גמאני ככה....❤❤❤❤❤ כל הכבוד תזכה לגן עדן כמו שמרן תמיד אמר!
ש"ס26.01.22
30
יצחק רבין ז"ל יצא להגנתו ואמר שאסור שהוא יכנס לכלא! כבר אז הפרקליטות ובג"ץ היו מפלגות השילטון!
איתן25.01.22
כל הצרות של המדינה התחילו שאהרון ברק כיועץ משפטי איים על רבין עד שנאלץ להתפטר. אם הוא היה מגלגל את המושחת הזה מכל המדרגות היום מדינת ישראל לא היתה בכאוס שהיא נמצאת בו. בקיצור ברק החריב את המדינה. עאלק כבוד האדם וחירותו. מילים מפוצצות ובסוף מתגנבים לאזרחים לפלאפון האישי. מושחתים נמאסתם.
היסטוריון 25.01.22
29
כל אחד אחר במקומו היה קורץ לשמאל ומיד היה נגאל. לא דרעי. מלך.
עמנואל25.01.22
28
הוא גם הפושע וגם קובע שמה שעבר עליו זה עונש מספיק. לא יותר טוב להיות ישר מלכתחילה ?
בונדרוב25.01.22
27
ח"כ /שר לשעבר היקר דרעי, אילו רק היו קוראים לך ברקוביץ' או בריילובסקי או הוכגלרנטר.. לא היית מגיע למצב במשפטי ולגזרי הדין ש''זכית'' להם. לא נולדת להורים עם השם הנכון. גם לא הצטרפת לצד ''הנכון'' של המפה הפוליטית, מבחינת 'המערכת'. ראה נא את רות דוד - אחת משלהם-- מה גזרו עליה.. וראה את גבי אשכנזי [פרשת
אמת26.01.22
26
קשה להאמין שהוא חייב, הוא כבר עבר את זה וישב בכלא, איך הוא יעשה משהו נגד החוק? יכולים גם למצוא אצלי עברות מס (אני בכלל לא עובדת).
אמא במשרה מלאה25.01.22
25
אריה, אוהבים אותך!! הכי מעריכים בעולם את תרומתך למדינה. מאחלת לך את כל הטוב שיש בעולם. הכי מגיע לך ולכל בני משפחתך. שרק תחייך כל החיים. תהנה מהחיים.
רויטל25.01.22
אלופה את!!!!!! 💪💙💙
ללא שם25.01.22
24
אני חילוני, מעולם לא הצבעתי ש״ס, בעוונותיי הצבעתי לבנט והבית היהודי אך במערכות הבחירות האחרונות אני ליכודניק וכזה אהיה עד הסוף; ובכל זאת: דרעי הוא תותח, ערכי, בוגר, מנוסה ואיש ימין אמיתי ללא זיגזגים וללא התחנפויות לשמאל, בנט ושקד היו מתים לעשירית מהיושרה והנאמנות שיש לאיש הזה!
יהודי25.01.22
גבר
גבר26.01.22
כל הכבוד לך תצליח!
ללא שם25.01.22
23
יום עצוב בפוליטיקה הישראלית יו"ר תנועת ש"ס העולמית אריה מכלוף דרעי התפטר במסגרת הסדר הטיעון שחתם לפני זמן שחר של יום חדש אבל חשוך לעם ישראל אבל עם ישראל חי ואלוקים שלא יעזוב
לירון25.01.22
יחזור בבחירות הבאות ה' איתו
ללא שם26.01.22
22
טוב עשה קיבל שכל .לא הוא זכאי ולא כול מיני יהודא אזרדים מפגרים מול הפרליטות צריך לשתוק ולהוריד את הראש. ולא להתלהם . טוב שלא הביא את החכים של שס ועוד . רק היה אוכל אותה בגדול כמו בפעם שעברה
אלי25.01.22
21
אגרויסע גנב עבר ושנה נעשית לו כהיתר
ארכימדס25.01.22
כנראה שלא קראת את כתב האישום המתוקן אחרי הסדר הטיעון. בכל האישום נגד דרעי אין טענה של לקיחת כסף או העלמת מס שהוא היה צריך לשלם ולא שילם. העיק להגיד סיסמאות...
מישהו25.01.22
אני בטוח שאם עושים עליך חקירה מוצאים שאתה מגה ביג גנב ואגב אתה עד עכשיו נהנה ממהלכים שהוא עשה קצת צניעות ופחות רכילות לא יזיק
מוחה 25.01.22
סתוווווווום
ללא שם25.01.22
תיתבייש לך מי אתה שתחלוק על הרב עובדיה שאמר שהוא זכאי חצוף כפוי טובה קנאי אתה יותר גרוע ממנדלבליט הוא אמר שאפילו לא עכבר התיק הנ''ל והאמת תצא לאור בעזרת ה' ואתה תחפש אותו לבקש סליחה על הוצאת שם רע
מוחה בשם התורה25.01.22
אגרוסע גזען שפל . לא עבר וודאי לא שנה. זה רק במוח הקודח של החברים שלך ממגדל השן. רק ששם זה בדמות חילונית.
פרענק25.01.22
20
עצוב, הם תמיד מחפשים להרשיע חברי כנסת מוכשרים מהימין כדי לסלק אותם, את דרעי רדפו במיוחד כבר שנים כי אלמלי "ההרשעות" דרעי היה יכול היום להיות ראש ממשלה בראשות מפלגת שס ענקית ואופי המדינה היה שונה לגמרי וזה מפחיד אותם מאד, וכנ"ל רדיפת נתניהו ע"י החונטה המשפתית.
ללא שם25.01.22
מה אתה מבלבל את השכל בביטחון נוא היתנגד אני היסטוריון בקי שקרן ינעל שצועק טיפשות עגיף שתלך ללמוד קצת מה היה לפני שאתה קובע עובדות על אנשים נוכל
נו באמת26.01.22
חחחחח דרעי, הוא ח''כ מהימין? הסכמי אוסלו הם בגללו.
מישהו25.01.22
19
שלום ולא להתראות. עבריין נשאר עבריין
לך לך 25.01.22
הפוסל במומו פוסל כסיל
רוזנברג 25.01.22
חצוף תרד מאתר הזה רק בני אדם מגיבים בו לך לרשת ב או ערוץ 12 זה לא המקום שלך
7543225.01.22
חצוווווווווווווף כל מה שאתה אומר נאמר עליךך
ללא שם26.01.22
שתווק
ללא שם25.01.22
לא הולך
נשאר להוציא לכל ה0מולנים את העינים26.01.22
18
גועל נפש דל מערכת משפט רקובה!!! דרעי פעל למען הצבור הכי טוב שאפשר !!!
אני01.02.22
17
אוי לכם מיום הדין ואוי לכם מיום התוכחה, מהיכן בדיוק אתם יודעים אם הוא הורשע או לאו, זה היה הסדר טיעון בשביל לסיים סאגה, אז היה יוצא מוכשר לאחר שנים של משפט, האם בזה תמה הסאגה שלו. הוא עשה ע"פ עצת חכמים, וכל המלעיזים אוי לכם! גדולי הדור מינו אותו והם רשאים לפטרו, אינכם מוסמכים להגיב בשם גדולי ישראל,
אלון25.01.22
16
איש חכם דרעי חסר בקבינט
קובי25.01.22
נכוןן 😢😢😢😢
ללא שם26.01.22
15
כמו ביבי. כל מה שרוצים זה לחסל פוליטיקאי טוב שמשתחווה לאלילים שלהם. נתגעגע לך אריה
יוסף25.01.22
14
אריה מחזקים את ידך חולים עליך אין פוליטקאי כמוך [כמו שאמר עמית סגל שאריה הפוליטקאי המשופשף של הכנסת] מתפללים שתחזור מהר להנהיג ולהשפיע על המארכת כמו שעשית תמיד תודה תודה
ללא שם25.01.22
נכוןןןןןןןן!!!!!!!!!!!!! עליך------👌👌👌👌👌
ש"ס25.01.22
13
יש לי עצה לדרעי ולביבי ולכל מי שנחשד בעבירות כלכליות. אוליי תהיו ישרים? מה אתם אומרים על האופציה הזאת? הרי אתה דרעי וגם ביבי מבקשים הסדר טיעון שבו אתם מודים בעבירות שאתם ביצעתם!! לא פלוני אלמוני ימני שמאלני אשכנזי מזרחי מלחמת עולם שלישית..אתה דרעי הודית על עבירות של מרמה והפרת אמונים ועבירות של מס!!
שלמה 26.01.22
וואלה רק טיפש יכתוב ככה!!!!!!!!!!!!!!! לך מכאן תעשה טובה
ללא שם26.01.22
שלמה מס; תגובה 42 אני רוצה לומר לך שאתה בעצמך יודע כמה אתה מעלים ....... בזה שאתה מפליק לדרעי רואים עליך שזה מה שאתה אלא אתה אתה מרגיש לך מותר ולו אסור .... ואתה יודע לבד שהפרקליטות המרושעת מחפסת אותו כל הזמן על כל אפצי שדרעי ונתניהו והמוצלחים של המדינה עושים שלא תלויום בממסד המרושעת הזאת רוצים
משה 26.01.22
אל תשווה ביבי לדרעי. ביבי לא גנב ואין לו מה לגנוב. הוא לא כזה חמדן. אבל מכלוף כן לצערנו מבייש כל הספרדים. הוא יודע שמחפשים אותו והוא ללא בושה עושה מה בא לו. הוא ואחיו ודודיו. הלו הלו מה אתה עושה איפה אתה חי
JAMES27.01.22
12
תשאר חזקקק אנחנו איתך-----💪
ש"ס25.01.22
11
אריה דרעי אחד הנכסים הגדולים של מדינת ישראל. מדינה הזוללת מנהיגיה.
שמעון25.01.22
10
מה שהכי עצוב בסיפור הזה, שאילו אריה דרעי היה נוטש את הברית עם נתניהו, וחובר לברית רק לא ביבי הלבנה ו"הטהורה", הוא לא היה צריך לעבור את עינוי הדין, ואת ההשפלה אותה הוא עובר היום, הוא היה נישא על כפיים
ליאון25.01.22
9
נחת רוח גדולה למרן בשמים. עוד הוכחה כי צדק מרן כאשר פסק כי הוא זכאי, והראיה שגם עכשיו לא נכנס לכלא.
נביא אמת25.01.22
8
אוי הבצל והמקל
בב25.01.22
7
שיפנה דחוף את הכסא שלו מספיק עם כול הרודנים שלא מצמחים מנהיג אחר די לך הבית מספיק
שוקי25.01.22
6
ככה נראה מסע ציד קלאסי. פותחים תיק על משהו לא אמיתי, ואז מקבלים צווי חיפוש ו"על הדרך" מחפשים אישומים אחרים. בסוף התיק המקורי נסגר כי הוא היה מלכתחילה היה פייק, ונשארים רק עם האישום שמצאו במהלך הצייד. ככה היה אצל גל הירש כשרצו למנות אותו למפכ"ל ובמשטרה לא רצו אותו, אצל יעקב נאמן כשרצו למנות אותו לשר
מישהו25.01.22
5
מה לעשות גנב נשאר גנב
ללא שם25.01.22
איזה מסכן אתה שזוהי תגובתך תעיין בתיק ואחרי כן תגיב
מאיר26.01.22
טיפש
לא בריא26.01.22
שתווווק
ללא שם26.01.22
4
אריה היקר יישר כוחך. מחכים לראותך שוב בשולחן הממשלה
ניסו25.01.22
👍👍👍
ללא שם26.01.22
3
ההר הוליד עכברון, והפרקליטות עשתה מהעכברון הר.
צבי25.01.22
2
הרב אריה מכלוף דרעי שליט''א הוא איש אשכולות. זה מפחיד את העכברים ששומרים על הגבינה שלהם מכל משמר. זה כל הסיפור.
גלעד25.01.22
1
מי שנכוה בעבר ברותחין היה אמור להזהר גם בפושרין
קומקום חשמלי25.01.22
טיפש זה רק מוכיח שזה מגמתי אתה בטוח נהנה ממהלכים שהאיש עשה
יהודי חרדי אמית25.01.22
תפסיק לקשקש בקומקום
פינג'אן26.01.22
אולי גם יעניין אותך
חוק ומשפט

'אין טוב ורע' | תלמידו של ראש הישיבה שמעולם לא התייאש וחבק בן, משתף בתחושות

משה מנס | 24.03.24

התנפלו על הרכב

הותקף באכזריות בדרך למירון - ותובע 150,000 שקלים פיצוי

קובי רוזן | 14.01.24

החל ממחר

דיונים צפופים במשך יומיים; זה מה שצפוי להיות בהאג

יהודה גל | 10.01.24

זעם בימין

בג"ץ פסק על חודו של קול: חוק הנבצרות לא יחול בינתיים

דוד הכהן | 03.01.24

עם לבבות ירוקים

מנהל הלהקה החל לשיר בהופעה: "אנחנו אנשי מוחמד דף"

קובי רוזן | 02.01.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

בפסק הדין הדרמטי

מתווה סולברג? השופט מבהיר שלא היה מצביע בעד החוק

דוד הכהן | 02.01.24

דרמה משפטית פוליטית

ההסבר של השופטים להתעקשות לפרסם פסק דין במלחמה

ישי כהן | 02.01.24

על חודו של קול

פסק דין דרמטי: שופטי בג"צ פסלו ברוב דחוק את ביטול עילת הסבירות שחוקק כחוק יסוד 

קובי אטינגר | 01.01.24

מחדל בצפון

שלושה ערבים גנבו כלי נשק קטלניים מצה"ל ליד גבול לבנון

קובי רוזן | 17.12.23
ש

לשמוע ללמוד ו.. להצליח:

 משכפלים הצלחות; ככה גם אתה תהיה טוען רבני >>

כיכר בשיתוף מל"מ | מקודם

הממשלה מפעילה שיקול דעת

בג"ץ דחה עתירות נגד עסקת השחרור: "אין עילה להתערבות"

יהודה גליקמן | 23.11.23

"נסיבות קיצוניות"

הסנגוריה הציבורית לא מוכנה לייצג את מחבלי החמאס

קובי רוזן | 08.11.23

מחיר המלחמה

היועמ"שית מקפיאה את העברת הכספים הקואליציוניים

יוני גבאי | 07.11.23

משרד המשפטים הודיע

פרקליט המדינה והיועמ"שית מלווים את חקירת הזוועות

יהודה גל | 07.11.23
ש

חווית הלידה

מלון או מחלקת יולדות? תקראו ותחליטו

כיכר בשיתוף מעיני הישועה | מקודם
ש

מדריך מלחמה

זכויות העובד: האם ניתן לממש ימי חופשה בעת הלחימה?

כיכר בשיתוף משרד העבודה | מקודם

לבקשת משרדי הפנים והשיכון

בית המשפט יחייב רשויות במרכז להפעיל אתרי בניה    

דוד הכהן | 31.10.23

"מסיימת מסע ארוך ומרתק"

בגיל 70, נשיאת בית המשפט העליון פורשת היום מתפקידה  

יהודה גל | 16.10.23

"חופש הביטוי עדיף"

בוטל כתב האישום כנגד פעיל הימין שאיים על ליאת בן ארי

דניאל הרץ | 03.10.23
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

בהרכב 11 שופטים

הכל על הדיון הדרמטי הצפוי מחר בבג"ץ על חוק הנבצרות

דניאל הרץ | 27.09.23

משיב לעתירות

יריב לוין לבג"ץ: יש לי סמכות בלעדית לא לכנס את הועדה

יהודה גל | 13.09.23

לא מוותר

בית המשפט ידון בתביעה של בנט נגד הרב יוסף מזרחי 

דוד הכהן | 11.09.23