כיכר השבת

אחרי 15 שנה

היחצ"ן של יניב בן משיח עזב; "משהו רע עובר על יניב"

היחצ"ן אביאל נחום שהלך עם הזמר במשך 15 שנה החליט לנטוש אותו. גורם בתעשייה: "השיר החדש הוא רק המסר הרע לציבור אבל זה משהו שקרה כבר בחודשים האחרונים" (אנשים)

89
יאיר טוקר | כיכר השבת | ד' בטבת | 02.01.17
הראש בעננים. אביאל יאיר נחום ויניב בן משיח
הראש בעננים. אביאל יאיר נחום ויניב בן משיח (צילום: מתוך פייסבוק)

במשך למעלה מחמש עשרה שנה אביאל יאיר נחום, יחצן מוכר במוזיקה המזרחית, היה איש יחסי הציבור של הזמר יניב בן משיח. השניים צעדו יחד במשך שנים ארוכות והתפתחו זה לצדו של זה כשיניב הופך לזמר מוכר ונחום הופך ליחצן המוביל בקרב זמרי המוזיקה הים תיכונית הדתית.

אך לא עוד, ל"כיכר השבת" נודע כי בחודשיים האחרונים הקשר בין השניים עלה על שרטון או אולי יותר מדויק בגלל סרטון, עד כדי עימות פנימי שהוביל לנתק מוחלט ויניב בן משיח שכר את שירותיו של יחצן חדש - משה זיו.

כאמור, אביאל יאיר נחום נחשב לאחד היחצנים "החזקים" בתחום המוזיקה המזרחית. בין לקוחותיו נמצאים חיים ישראל, יובל טייב וזיו יחזקאל.

"משהו רע עובד על יניב בחודשים האחרונים", מספר גורם בתעשייה: "השיר שהוציא אתמול ("הראש בעננים" י.כ) זה רק המסר הלא טוב שיצא לציבור מיניב, אבל זה משהו שקרה בחודשים האחרונים, הוא חייב להתאפס".

יניב בן משיח ויחצנו לשעבר אביאל נחום (צילום: עזריאל משה)

עם זאת אומר גורם בתעשייה: "יניב חזק מאוד בתעשיית המוזיקה המזרחית, הוא במשבר, גם אם הוא לא חושב כך, אבל הוא גדול וחזק בשביל לעבור את זה בהצלחה, ומקווה שכל גם יקרה".

כזכור, אתמול דווח ב"כיכר השבת" כי לאחר שיניב בן משיח הוציא את השיר החדש והשנוי במחלוקת 'הראש בעננים' הוחלט ברדיו 'קול ברמה' שלא להשמיע את שיריו בתחנה.

השיר"הראש בעננים", עורר סערה מיד עם צאתו. בטור ביקורת שפורסם הבוקר ב"כיכר השבת מוזיקה" לאחר צאת השיר-קליפ נכתב כי "הזעזוע שהוא מותיר בלב הצופה נובע יותר מהפן הוויזואלי והחוויתי מאשרר הפן הטקסטואלי והמהותי. הטעם שנותר בפה הוא די נוראי אך קצת מבולבל ומסוכם פחות או יותר כ"מה זה לעזאזל הזוועה הזאת?".

במילות השיר נאמר בין השאר: "תמזוג כוסית ראשונה נעשה כולם לחיים, בכוסית השנייה נהיה כמו משפחה, אז תבוא תביא חיבוק, השמחה תבוא בדוק עד אליך. הראש בעננים הלב רק מסתחרר, תתן לעצמך פשוט להשתחרר, וכל הלילה רק תהיה כאן מאושר, כי כל מה שקורה כבר לא יחזור מחר!".

עמירם בן לולו, העורך המוזיקלי הראשי של "קול ברמה" מסר: "אהבתנו לזמר יניב בן משיח אינה מוטלת בספק ויעיד על כך השת"פ הפורה במשך השנים, עם צאת השיר החדש ובהתייעצות עם הנהלת התחנה הוחלט להקפיא כרגע את שיריו. עם כל הצער שבדבר, לפני הכל אנחנו מחויבים למאזינים עם תכנים שמתאימים לתחנה חרדית וכך נמשיך עד שהשיר הנ"ל יוסר מסדר היום".

משה זיו מ"זיו תקשורת" שמייצג את יניב בן משיח, מסר כי "אנחנו שמחים יחד עם כל האנשים שמפרגנים לנו ומקבלים כל בחירה באנרגיות חיוביות. מאחלים כל טוב לעם ישראל".

תוכן שאסור לפספס
89 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
53
פשוט דוחה קליפ חילוני לגמרי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יחיאל06.01.17
52
בכח להוריד את יניב לא תצליחו (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ינון02.01.17
51
שניהם מרקידים מעורב ושניהם מחטיאי הרבים חבל שעד עכשיו עצמתם עיניים שהרי זוהי צביעות לשמה!
פריד02.01.17
חילוני - ויניב בן משיח נולד למשפחה דתית - חרדית - זה ההבדל - אם כי לא ההבדל היחידי - אבל זוהי התשובה לשאלתך.
אוראור28.05.17

הצגת כל התגובות

50
בלי יניב. מי היה מכיר אותך בכלל. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי.02.01.17
49
הוצאתי שיר יפה קצבי מזרחי, שאני מקבל רק מחמאות עליו מהרגע שהופץ לרשתות החברתיות,אין ספור מחמאות ,המטרה שלי מאז ומתמיד לשמח את כל עם ישראל שמחה בלב ,לא השתניתי ומאז ומתמיד יניב אדם דתי" חרדי" שומר תורה ומצוות ומתפלל 3תפילות ביום ,קובע עתים לתורה ב"ה. זו הדרך שלי לשמח את עם ישראל היקרים " בשיר עצמו הה
יניב בן משיח02.01.17
אבל למה למה שרת אצלי בחתונה עד אחרי חצות מזרחי וחסידי והייתי גאה כל השנים על זה שהיית הזמר שלי אבל זה נראה ששינית כיוון אנא ממך חזור אלינו ושנמשיך להיות גאים בך
יהודי03.01.17
שלך, רחוקים מאד מלהיות דתיים או חרדים....
יעקב02.01.17
וואלה צודק אחלה שיר הוצאת להיט יש לך ים מעריצים שאוהבים אותך גם בלי הרדיו אחלה שיר זה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אליקו02.01.17
48
בתור אחת שאוהבת את השירים שלך יניב אני חייבת לומר שהפעם אני ממש לא אוהבת! עכשיו אני לא מדברת מהצד הרוחני זה לא מעניין אותי!!כואב לי שזמר מוערך ומקוטלג כאחד הזמרים הטובים שלנו יורד למילים כאלו תת רמה!מילים שאפילו זמר מתחיל מתבייש לכתוב! יניב יקירי מקווה שהשיגעון הזה רק זמני וזה יעבור לך מהר. (נשלח ב
כרמית04.01.17
47
אחלה שיר תמשיך ככה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יצחק02.01.17
46
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יובי02.01.17
45
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרונה שפילמן02.01.17
אולי בעתיד יתפנה.. חכי לו בסיבוב הבא של המסובב הזה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נושר02.01.17
44
חבל חבל ועוד פעם חבל
חבל04.02.17
43
זמר שמכבד את עצמו לא עושה כאלו קליפים לחקות זמרים אחרים זה התוצאה כל הכבוד לקול ברמה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אנונימי02.01.17
42
בתור חוזר בתשובה אתם חייבים למחוק אותו ולאסור להשמיע את שיריו עד שיעשה תשובה ויתנצל על כל השירים התת רמה ועל ההופעות והשירים המשותפים על הזמרים הבהמתיים האלה עד אז למחוק אותו .. ובתור אחד שמכיר את המשפחה שמועה אומרץ שהם קופצים ידיהם .. אז הנה עוד סיבה טובה להבין שהוא עבר לחילוניות .. אז שתה עוד כוס
למחוק אותו 02.01.17
לשון הרע בתגובה אחת תתבייש לך.אתה פשוט לא נורמלי יש לו משפחה חמה ואוהבת.אם מצד של יניב או מהצד של יעל כולם אוהבים אותו.תתבייש אתה תת רמה. תחזור בך ממה שכתבתה על יניב .אתה פשוט מקנא ממנו יש לו נשמה טובה .ומשפחה טובה .והוא מגיל קטן למד בישיבה. ואם חזר בתשובה אז מה ? מי אתה בכלל כנראה שאתה רשע שכתבתה כ
ל.ת.02.01.17
41
ושכל הצבועים המגעילים שרכבו על גבך בהצלחתך. ועכשיו מפנים לך את הגב כשאתה צריך אותם. אל תשכחו גם יומכם יבוא. גם לכם יעשו אותו דבר.(נחום.בן לולו. מימון. וכל הצבועים. איכס עליכם ). (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי02.01.17
40
הזדעזעתי ממה שראיתי?מה בדיוק המסר שהוא ניסה להעביר?לשתות ולהישתכר? לא מתאים בכלל לתחנות רדיו חרדיות והם צודקים לגמריי בקול ברמה וקול חי (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
הודיה03.01.17
39
יניב מרקע מעורב ה ירחם עליו ערד מהפסים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
איציק03.01.17
38
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יוסי02.01.17
37
רק שכל יפי הנפש שיוצאים עכשיו נגד יניב, בחרו אז לחפות עליו.. ולא בגלל יראת השמים שבהם אלא מהפחד של מה יגידו.. אם יראת שמים הייתה פה הייתם מתרחקים מכל זמר פסול ומחטיא הרבים! כל הזמרים האלה העאלק דתיים, הולכים עם כיפה ושרים במעורב לגברים ונשים גם חילונים! כשמולם חשופות וחצופות.. ואין איש פוצה פה ומצפצ
בוקר טוב!02.01.17
הוא יצא גם על מורדכי בן דוד ומונה רוזנבלום. ממילא, כולם זלזלו בו. תפשת מרובה, לא תפשת.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
המתבונן..02.01.17
כל מה שרבנו יצחק אומר בסוף קורה אין לערער אחריו ! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דור02.01.17
36
תלך לרב הרצל חודר.אל תשכח הוא יעזור לך מאוד.אוהבים אותך.קורה לפעמים שאנשים במשבר .זה רק עין הרע.... אל תישכח את הרב הרצל חודר והאמונה שלך. אוהבים אותך .אל תשים לב לכל אלה שמדברים לשון הרע.שהשם יחזיר את כולנו בתשובה. אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.02.01.17
35
אל תבלבלו בשכל ליניב אין יחצן כבר כמה חודשים מה קרה אביאל התעורר פתאום????
הבן של יניב07.01.17
34
גם זמרים חילונים קיבלו ברכה מהרב עובדיה זצל מה הקשר שבגלל זה השיר יהיה טוב אבל אתה אחלה יחצן ליניב אולי תתחילו לעבוד ביחד.... אייל גולן בשירים הטובים שלו למה אתה לא משמיע?? בקיצור הכל אינטרס (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ישראל02.01.17
33
חשבנו שההודעה שיפסיקו להשמיע את יניב בגלל שמדובר מטעמי דת חרדיות. בולשיט. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה02.01.17
32
יניב נשמה לפי מה שכתבת אז אני מבין שאתה נוכח וקורא את התגובות קודם רציתי להגיד לך שאתה זמר ענק ואהוב אתה פס קול חיינו שרת ושימחת אותנו בחתונה שלי לפני עשור שנים וללא ספק אתה מלווה אותנו בשיריך מאז אך השאלה הגדולה האם זה השיר ושכאלה אנחנו יכולים כציבור חרדי להשמיע ולהראות לילדנו אני לא חושב שהרב שלך
אלי02.01.17
31
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שרונה שפילצקי02.01.17
30
זה שהוא הוציא שיר כזה זה הסטייל היום ואני מצדיע לו אבל מצד שני זהלא שיר כל כך חינוכי לכן. לא צריך להחרים אותו לגמרי... אלאשאת השיר הזה ספציפי לא ישמיעו בקול ברמה.... אבלמפה ולהגיד לא נשמיע את שיריו עד שיסיר זה ממש לא יפה כי הוא גם לא יכול להסיר..... זה רץ בוואצפ זהו זה ניגמר... הוא יסיר מיוטיוב אז מ
משה02.01.17
29
קול ברמה בית הספר של יחצנים מי שהם רוצים להרים מרימים ומי שרוצים לחסום בתעשייה ולהוריד הם חוסמים ומורידים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה02.01.17
28
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יעקב02.01.17
עכשיו אנשים מבינים שלשירים צריך משמעות לא רק קצב והוללות. קחו לדוגמה את חיים ישראל יחיד בדורו שכל שיר שלו נשמע כמו מזמור מפרק תהילים. זה נקרא זמר ברמה עם נשמה גדולה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אביתר02.01.17
27
הוא רק זמר לא רב גדול או תלמיד חכם הפכתם לאותו לאליל .. אני אמרתי כל האדם כוזב. גם הוא אז תפסיקו הוא עשה טעות שהלך לחילונים בעיה שלו והפסד שלו .עוד טמבל לא צריך את האפס הזה שמעדיף לחיות כמו גוי מאשר להיות יהודי .. אוי לבנינו שישמעו אותו להחרים באופן מידי שלא נדרדר את ילדינו .. אפילן אברהם אבינו גירש
הפכתם אותן לגדול הדור02.01.17
26
נה שי ערכים בעשיה הזאת
חיים02.01.17
25
לא על הזמרים הפסולים שמחטיאים את הציבור ומחללים שם שמיים ברבים . (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אין על הקדוש ברול הוא02.01.17
24
יניב חולים עליך אתה זמר ענק ותמשיך לשמח את עם ישראל
יאיר חדאד23.04.17
23
קול ברמה הודיעו מיד שלא ישמיעו את יניב מטעמי דת וחרדיות. מה שמתגלה כעת.כלקיחת צד בסכסוך אישי. קול חי טוקר סתם ליצן. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
משה02.01.17
22
אנחנו לא חייבים שיכתיבו לנו מה לשמוע ומה אנחנו אוהבים לשמוע לא גדלנו כמוכם גדלנו מאוד שונה ממכם ואנחנו בעלי התשובה של הדור הזה בפרט עושים נחת רוח בשמים כי אנחנו שומרים שבת וקוראים תהילים וטובלים במקווה ומתפללים ובוכים וצוחקים ונהנים גם ממוזיקה בלי ללכת למועדונים בשבת ואנחנו ממש לא רוצים להיות ״חרדים
יוסי02.01.17
👍 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חיים02.01.17
21
יותר לא אוכל להכניס את השירים שלו לבית, ברגע שהוא מקטלג את עצמו עם המראה הזה והשיר הזה, אני לא מוכן שהילדים שלי יתחנכו בצורה הזאת. שוב אני עושה זאת בצער גדול. אני מקווה שהוא יתעשת בהקדם. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שלומי02.01.17
20
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי02.01.17
19
בסהנכבנעכי
יהודה05.06.17
18
מרקיד מעורב לא שייך למגזר החרדתי / דתי חבל על כל מילה בייי יניב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מרקיד מעורב 02.01.17
אז ככה דבר ראשון הוא היחיד שלא מרקיד מעורב!!! ואיפה כל הזמרים? למה עליהם לא עושים רעש? כל הזמרים התותחים במגזר החרדי מופיעים מעורב מה נתפסת עליו? חבל שאנשים ממהרים לדון את הזולת יניב פועל המון עם הנשמה בחינם מקרב מחזק מותר לאהוב את השני גם הוא טעה תחשוב על זה
סתם אזרח פשוט03.01.17
17
ישנם זמרים שעושים חילול השם בפרהסיה דווקא נתפסם על יניב שהוא אחד הטובים הבן שלי בן13 אומר לי אמא זה לשון הרע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
לאה כהן02.01.17
16
‏שיר ממש לא במקום. ‏ ‏מה היה חסר לך לפני כן ‏שהחלטתה ללכת על שיר קיצבי עם מילים בעייתיות ולא מוסריות. החור יש גם ילדים צעירים ששומעים את השירים שלך. זה יותר מתאים לשיר בחפלות ובאירועים סגורים. וכי חסר שירי קודש להוציא לאור. ‏יפה תעשה אם תמחוק את השיר ‏שפוגע ברגשות ‏ויקבלו אותך בזרועות פתוחות ‏ויעריכ
דודי03.01.17
15
כתבתי פעמיים תגובה, חבל שאתם מפרסמים מה שנח ומתאים לכם, תהיו ישרים והוגנים ותפרסמו את כל התגובות גם אם זה לא נראה לכם!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אהבת חינם02.01.17
14
שוב הביתה. מה לך ולזיו תקשורת היחצנים החילונים הללו
דני נקש02.01.17
13
איך אפשר להקפיא את יניב הבן אדם שמשמח את הלבבות של עם ישראל כל פעם שאני באה לערב שהוא נמצא אני יכולה להיות עצבנית בוכה רק הוא מתחיל לשיר ואני מתחילה לשמוח למה אתם עושים לבן אדם הזה רע למההההה ???? מה עשה לכם אתם חושבים שהשיר הזה לא טוב אז אל תשמיעו אותו אבל למה להחרים בן אדם כזה טוב לב אוהב את עם
רבקה02.01.17
12
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי02.01.17
11
יש לו קול יפה וטוב ששמו לו גבולות
.02.01.17
10
יניב בן משיח זמר מיספר 1 בציבור הדתי חרדי לא צריך שאף אחד יגיד את זה ואני לא רואה שום בעיה בשיר הזה למה מה הוא אמר שם לא טוב או בקליף אז בימקום לחפש דברים רעים כול היום תיתמקדו בשטיות שאתן עושים ולא במה שאחרים עושין זה שיר מאוד יפה ומוצלח אז יניב שיהיה לך בהצלחה אחשלי היקר (נשלח באמצעות כיכר השבת ב
רפאל03.01.17
9
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רועי02.01.17
8
תתביישו לכם כולכם, כולל כיכר השבת, כולל אנשי תעשיית המוסיקה וסביבתה, אתם מסיקים מסקנות בלי לבדוק, אתם מתייגים את יניב בין ״אדי האלכוהול״ תחת כוסית אחת או שתיים״ מדווחים שהוא במשבר, אחרת הוא לא היה מוציא שיר כזה שמח ומקפיץ, אתם שופכים את דמו לחינם, מכפישים את שמו בכל מקום שרק אפשר, והכול בשם הדת, הכו
אהבת חינם02.01.17
7
יאלה שילך כבר גם זה עם כול הפוזות שלה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב02.01.17
6
יניב אני מאמין שאתה מצתער על זה תהיה מלך ותצא ותגיד שטעית אתה תתקבל שוב בחיבוק גדול תראה כמה עוצמה יש לך שזה כבר כתבה רביעית עליך בכיכיר השבת ואם כמות תגובות שמעולם לא היו בזמן כל כך קצר אוהבים אותך מהמקור שלך ולא מהחכוים מקוה שדברים היוצאים מהלב יכנסו ללב (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ינון02.01.17
ושוב תתקבל בחיבוק גדול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
שירהההההה02.01.17
5
איך עושים מוזיקה מזרחית ולא מוותרים על דת וערכים, אין על חיים ישראל!!! הצליח לקנות את כל הציבורים בישראל, ומצליח לשמור ולא לחצות את הקווים....כך שמצד אחד גם החילונים אוהבים אותו וגם לחרדים אין ביקורת עליו...
שלומי02.01.17
כולו פוזות וגאווה (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב02.01.17
ומלבין פנים הוא לא כולו גאווה? תבדוק את עצמך חבל על הבזיונות שלך
סתם אזרח פשוט03.01.17
הוא לא מגיע לנעלים של יניב מבחינת קול (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ליאור02.01.17
אף אחד לא אמר כלום על חיים בן ישראל.אל תכניס שסתם ידברו גם עליו לשון הרע. אין על יניב בן משיח.יש לו אמונה גדולה.ותפסיקו להשוות בין זמרים.הזהרו מלשון הרע.אין על יניב בע"ה הכל יעבור. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ל.ת.02.01.17
אל תשאירו תאמת מכוסה מכולם (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
נושר02.01.17
4
לא מספיק המצב של הרדיו גרוע הם עושים אותו עוד יותר גרוע שלא משמיעים שירים של יניב ומענין שקול חי ממשיכים להשמיע את יניב את תפסיקו לבלבל את המוח יניב אתה אחלה זמר אוהבים אותך אני אישית נהנה לשמוע אתה משמח אותי בכל פעם שאני שומע אותך תהיה חזק אז בקשה תרדו ממנו יש לו משפחה וילדים מי שלא רוצה לשמוע אז פ
שלום02.01.17
3
על טהרת הקודש והחרדיות... למה נזכרתם להזדעזע רק עכשיו?! הוא והשירים ה'ארסים' שלו אף פעם לא היו חרדים וכנ"ל כל 'הזמרים הקדושים' ששרים לרבי נחמן.......... חחחח. למה נראה להם שרבי נחמן צריך חילונים בלבוש דתי?
יוסף02.01.17
2
אחים יקרים בורא עולם נתן לכם קול נעים וערב על מנת לזכות את הרבים ולשמחם כאשר אדם שמח בעבודת בוראו וכל שכן תלמיד חכם ששמח משירה וניגון ומתחזק לעבוד את בוראו נחשב לזמר זכויות גדולות מוד כמזכה את הרבים ויכול לזכות לעולם הבא אבל גם ההפך כאשר זמר על ידי שיריו גורם להחטיא את הרבים הרי הוא מחלל שם שמים ו
מישהו שאוהב02.01.17
1
יניב שנה ופירש שזה קשה מכולם אולי אם יחליט לגנוז את השיר והקליפ המגעיל ולבקש מחילה מעם ישראל זה יעזור לו או שבכלל נוח לו בהפקר ואם ימשיך לעניין אותו הבקבוק ומה שבתוכו אז שיבושם לו תרתי משמע (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יניב המגניב 02.01.17
אולי גם יעניין אותך
אנשים

הריקוד של רבי דוד אבוחצירה והמיליארדר החרדי  | צפו

איציק אוחנה | 01.04.24

אחרי שהתגלה בקע

הסתיים הניתוח בהרדמה מלאה של נתניהו; מה מצבו כעת?

יאיר טוקר | 01.04.24

פריימריז ב'יש עתיד'

הירידה של קרעי על יאיר לפיד: "התקשרתי לברך אותו"

יאיר טוקר | 28.03.24

"שמחה שאתה מתחזק"

כששרה נתניהו הזמינה את השחקן המתחזק לשיעור תנ"ך עם ביבי | צפו

איציק אוחנה | 26.03.24

"פוליטיקה מכוערת"

האקדמיה התקפלה וחזרה בה; הכתב החרדי יקבל את הפרס 

יוסי נכטיגל | 18.03.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

"נפל לי האסימון"

כוכב הילדים "יובל המבולבל" תרם עמדת תפילין | זו הסיבה

איציק אוחנה | 17.03.24

ההדלפה מהכוורת המצומצת

בלגן בלשכת נתניהו; ניסיון ל"סיכול ממוקד" לאחד הדוברים?

יאיר טוקר | 17.03.24

"בשביל אחדות עם ישראל"

הקומיקאי גיא הוכמן: "מתכוון לשמור בפעם הראשונה שבת"

איציק אוחנה | 17.03.24

"פונתה עם חיוך"

החולה הופתעה: שר הבריאות אוריאל בוסו הגיע לטפל בה

יאיר טוקר | 15.03.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

"כבוד לקחת את המשימה"

איש התקשורת מני גירא שורץ מונה לסמנכ"ל הדיגיטל בקול חי

איציק אוחנה | 13.03.24

אות ברית קודש

גדולי העסקונה הבני ברקית בברית לבנו של יעקב זכריהו | גלריה

חיים רוזנבוים | 13.03.24

"פשע של ההנהגות"

גיא לרר הפתיע: "הפירוד בינינו לחרדים מגיע אך ורק מלמעלה"

כיכר השבת | 11.03.24

תביעה של רבע מיליון שקלים

אהוד ברק מסרב לפצות צלמים שתבעו על הפרת זכויות יוצרים

יהודה גל | 10.03.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

סערת התגובה

ינון מגל בביקורת קשה נגד נתניהו ורעייתו: "לא אוהב את זה"

יאיר טוקר | 06.03.24

מהרדיו ללשכה

עו"ד איתי גדסי מונה ליו"ר ועדת משפט ותקשורת בלשכת עורכי הדין

יאיר טוקר | 04.03.24