כיכר השבת

בשל התיעוד הקשה

מפקד התחנה בירושלים נפגש עם 'שיח סוד'

מפקד תחנת לב הבירה במחוז ירושלים, נצ"מ נתי גור ורב משטרת ישראל, נצ"מ רמי ברכיהו נפגשו עם אנשי 'שיח סוד' שהנער המוכה נעזר בשירותיהם והביעו את צערם (משטרה)

73
שאול כהנא | כיכר השבת | י"ח באייר | 23.05.19
הנער המדמם לאחר שהוכה (צילום: ללא קרדיט)

נפגשו לפני זמן קצר עם יעקב דרוק מנהל מערך הדיור בשיח סוד, המרכז לאנשים עם מוגבלות, כדי לדון בתמונות הקשות מהאירוע בו נעצר ושוחרר הבחור שמקבל שירות במסגרות שיח סוד.

כזכור, האירוע החריג התרחש אמש (רביעי) בירושלים כאשר לוחמי משמר הגבול תועדו עוצרים בכוח מופרז נער חרדי הסובל מפיגור שכלי, בזמן שהאזרחים זועקים לעברם שמדובר בנער הסובל מאוטיזם.

בזמן המעצר נראים ארבעה לוחמי מג"ב עוצרים את הנער כשהוא מדמם וצורח בבכי: "מאמי, רוצה הביתה". הסרטון הופץ ברשתות החברתיות תוך ביקורת קשה על התנהלות הלוחמים. יודגש, סרטון זה מופץ ברשתות החברתיות וניסיונותינו לאתר את הצלם לא צלחו. אם זהות הצלם ידועה לכם הודיעו לנו בדוא''ל.

האירוע הקשה הביא לתגובות רבות כנגד אלימות המשטרה, והתנהלותה במקרים שונים בצורה אלימה גם כאשר לא בהכרח היה בכך צורך.

בפגישה היום נכחו כאמור מנהל מערך דיור בשיח סוד יעקב דרוק, ראש מינהל קשרי חוץ בלימי זונאבנד, עו"ס מערך דיור דוד לולקין, רכז דירה במערך הדיור אבי וסרשטיין, מפקד תחנת לב הבירה ורב המשטרה.

הקצינים פתחו את השיחה בהזדהות והבעת צער על התמונות הקשות ובהבטחה לבדיקת המקרה באופן יסודי ושקוף.
בנוסף עמדו השניים על העובדות בכך שהפעילות כולה הייתה למנוע סכנת חיים כתוצאה ממדורות שהוקמו במקומות אסורים ומסוכנים. עם הגעת הכוחות החלו במקום התפרעויות של עשרות מקומיים במהלכן תקף לדברי המשטרה הבחור המצולם בסרטון, שוטרת שפעלה במקום.

בפתח דבריו אמר מנהל מערך הדיור בשיח סוד יעקב דרוק: "אנחנו בשיח סוד לא נגד המשטרה, אנחנו בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ואנחנו אפילו נהנים מהשירות שהמשטרה נותנת לנו במהלך כל השנה".

לנציגי העמותה נאמר, שבשלב התקיפה והמעצר לא היה ברור לשוטרים, שמדובר במי שצרכיו מיוחדים ולמרות הקריאות של הנוכחים במקום, השוטרים מחוייבים לברר את זהותו ופרטיו של חשוד לאחר ביצוע המעצר, שכן ישנו קושי אמיתי לעמוד על מצבו הנפשי של חשוד בעת הניסיון להביא למעצרו.

עוד הדגישו הקצינים בפני נציגי העמותה, שמרגע שהשוטרים הבינו שאכן מדובר באדם עם מוגבלות הוא שוחרר מיד והופנה לטיפול רפואי במהירות.

נציגי המשטרה ושיח סוד סיכמו ביניהם בסיום הפגישה על קיום מפגשים נוספים וביקורים של שוטרים בשיח סוד להיכרות עם האוכלוסייה המיוחדת שנמצאת במקום וביקור של אנשי שיח סוד במשטרת ישראל להיכרות עם עבודת המשטרה. נציגי שיח סוד ביקשו שהמשטרה תהיה שותפה בפעילות ההסברתית להכלתם ושילובם של אנשים עם מוגבלות בחברה החרדית, ואכן סוכם על פעילות משותפת.

תוכן שאסור לפספס
73 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
52
איזו רשעות, כמה רוע בהתגלמותו בשוטר שאמור להגן עלי!!!!! לעזעאזל כולכם רשעים גמורים. מצאתם מקום להוציא את כל הגועל נפש והאלימות שבתוככם באופן "חוקי". כן, בעצם באמת חוקי מדינת ישראל. לא שמעתי שהפלילו שוטר על כזו התנהלות. ועוד משהו, עד היום רואים אלימות של שוטר, וחושבים שאולי הבן אדם באמת מתנגד שם, עכש
קל נקמות ה'26.05.19
51
לא יעזור גם אם יסבירו לילד אוטיסט אלף פעמים שהמשטרה והשוטרים הם בשביל לשמור על האזרחים וחוץ מזה סתם כך שוטר ללא מדים מושך אש לכוונו כי לו יש שכרון כח מעצם העובדה שהוא שוטר אבל האזרח לא מדי קולט את זה ומרגיש שיש מישהו שסתם מסתלבט עליו ומגיב כמו בכל סכסוך אזרחי ממוצע צריך לחוקק חק אין לשוטר בתפקיד
סיח סוס24.05.19
50
יש להבחין בין ונדליסט/מחבל לבין אדם שהוא לוקה בנפשו או בשכלו ... פשוט בושה למגב שככה הם מתנהגים כי הוא אחרון המרצחים או טרוריסט בושה בושה בושה. אין רחמנות אין נטיה למעט סלחנות לכל העיקומי ידיים ... בושה
נתן כהן24.05.19

הצגת כל התגובות

49
צריך לצוד את השוטרים ולהענישם בחומרה 4 מיתות בית דין צריך לעשות להם
מצריך24.05.19
48
כאילו הם לכדו את אחרון העבריינים, השנאה בוערת מתוכם כלפי חרדים והיכן שהם יכולים להפלות את מכותהם הם יעשו את זה ביתר שאת וביתר עוז איך יתכן שהאלימות נמשכה זמן רב כלפי הנער ולא היה אף מפקד בשטח שירסן את המשולחי רסן?????????
שלמה אדטו23.05.19
47
רואים הפגנות ובלגן. וככה גם יעשה לכל מי שאומר לשוטר או לחייל נאצי
יהונתן23.05.19
46
יפה לך ראש שיח סוד
חיים25.05.19
45
איפה השכל? מספיק קשה המצב בין המשטרה והחרדים, עם שוטרים מופרזים בכלל, ובפרט נגד חרדים שהם שונאים, ומצד שני הם מיד נפגשים עם אוכלוסיה מתנגדת ולפעמים בקיצוניות מופרזת, שמיד צועקים נאצים עליהם ולא משנה מה קורה. אז למה להביא שוטרות לסבך יותר את המצב? האם קרה פעם אחת שאשה הפגינה ותקפה אותם, אשר יצטרכו מש
חסיד שפוי24.05.19
44
בושה בושה אם זה היה אדם עם תסמונת מהציבור הכללי כל המדינה היתה מבקשת חקירה והשהיה מידית של כל המעורבים במעצר יום יבוא והחילונים יקומו עלינו עם נשק מרוב שנאה...
ללא שם24.05.19
43
חבל מאוד. החברה החרדית כולה משלמת את המחיר של הויתורים האלה. אם הנער היה חילוני המדינה כולה הייתה רועדת והיום כל השוטרים היו במח"ש!!!!! מעבר לכך, אם הנער לא היה אוטיסט האם מותר לבעוט בו בפנים עד זוב דם?! האם ללא הפציעה לא ניתן לעצור אותו? החוק מתיר כך לפצוע אזרחים ? רואים את הדנאה בעיני השוטרים ושא"
חני23.05.19
42
זה בסדר, אנחנו מתנצלים שזה אוטיסט
דבורה23.05.19
41
במערכת המשטרתית מוחזקים אנשים אלימים ורעים שבמקרה נמצאים בצד 'הנכון' של החוק. לא הייתי משתף פעולה עם 'ההתנצלות' המתוקשרת הזו.
יהודה24.05.19
40
אכיפת החוק .. שאין להם ביקורת אמיתית על מה שקורה בשטח .. זה מקרה ולא יחיד שהיה אפשר להוכיח את זה .. אך בהרבה מקרים שאין מי שיתעד את זה ובטח שאין מי שיעיד עליהם .. הם מתחילים להרביץ לאנשים בלי סיבה מוצדקת .. קורה הרבה במגזר הערבי (למרות שאני יודע שהתחושה הכללית שמגיע למגזר הערבי) בלי שום סיבה .. כבר
לא חשוב24.05.19
39
זה לא הזמן ללקק למשטרה, קודם שישלמו על מה שעשו!
לקקן עלוב23.05.19
38
מדינת ישראל צריכה להתבייש לה שיש לה את משטרת ישראל זה לא משטרת ישראל זה משטרת החמאס כל מה שקשור לחרדים הם מגיעים ומעוררים פורבוקציות לא צריכים אתכם ולא את העזרה שלכם לכו תעשו סדר בגדה בכפרים תעזבו אותנו... תתביישו לכם תפסתם גובה יותר מדי .... אל תשכחו מה יש לכם בחולצה סה"כ פלאפל כי זה מה שאתם ש
יוסי קדוש23.05.19
37
פשוט מזעזע!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אין מילים! השוטריםות הערסים האלימים, פועלים בחסות ה"חוק" מכים אזרחים מוגבלים, נשים וילדים וכל זה מבלי שהתלונות יזיזו להם, הם ממשיכים במעשי האלימות והזוועה שלהם באין מפריע. צריכים לשים לזה סוף!!!! לא יתכן שהדם של האזרחים מופקר בידי חבורת ערסים שאפילו לא סיימו תיכון!!!!
תהילה23.05.19
36
למההההה כי הוא אוטיסט ???????? למה זה לא בכותרות ????? למה זה לא בעמוד הראשון של כל עיתון ??? מערכת החוק שונה מאדם לאדם ???
שלמה26.05.19
35
מתי מתי הציבור החרדי יפסיק כבר להיתרפס לאיזה קצין משטרה שאת האמת עושה את עבודתו כמו שצריך מגן על העובדים שלו למה אנחנו לא מגנים על עצמנו וסביבתנו המקרה הזה צריך ליהות הסווף תתעוררו כבר
גיא24.05.19
34
זה בכלל לא ענין פרטי של שיח סוד .יש פה מגמה של אכזריות מצד שוטרות ללא מדים. שוטרות עם מדים ומגבניקים. ראשית על המפקדים להעניש את השוטרים שבמקרה זה הם פורעי חוק.לאחר מכן צריך לשבת עם המפקדים ולעשות סולחה.אבל לא בצורה שמשתמעת דהשוטרים בסדר ורק איזשהו כשל נקודתי.כי זה לא כך והגיע הזמן לעלות את הנושא ל
מנחם23.05.19
33
ישר למח"ש ולתת את הדין מחר זה יכול לקרוא לכל אחד.
יעקב 23.05.19
32
במערכת המשטרתית מוחזקים אנשים אלימים ורעים שבמקרה נמצאים בצד 'הנכון' של החוק. לא הייתי משתף פעולה עם 'ההתנצלות' המתוקשרת הזו.
יהודה24.05.19
31
קראתי שמעתי והזדעזעתי וצר לי קשות ומרות. על המקרה המטריד המצער הקלוקל המביש המחפיר והאכזרי הכ''כ קשה נורא ואיום, בו נער חרדי צעיר מן המשפחות הכי מיחסות ונכבדות בחצר חסידות סערט ויזניץ בראשה עומד כ''ק מרן הרבי שליט''א החבר במועצת גדוה''ת החסידית, נעצר ונפצע באלימות עצומה ונוראית וקשה בצורה מאוד מקוממ
חרדי מיבשת אסיה24.05.19
30
היו צריכים לדחות את הקצינים ולא לדבר איתם לפני שהשוטרים מושהים.
איציק24.05.19
29
שאני לא נעמד ביום השואה
פוץ24.05.19
סליחה אבל מה זה קשור ?!! אתה עומד לכבוד השוטר או המדינה או לכבוד קורבנות השואה ?!!! מה קשור המקרה דנן לעמידה היום השואה ???
יהודי מפוכח25.05.19
28
התהליך החל , כסף יש ברוך השם לעורכי הדין הטובים ביותר ,כמו כן זהות השוטרים ידועה,
דב23.05.19
27
במקום להתלקק למפקדי כוחות הרשע חיות הטרף, צריך לדאוג להעביר חוק עונש מוות לשוטרים אלימים. בלי פיטורי מפקד תחנת לב הבירה אין מה להתפשר.
ללא שם23.05.19
פשוט רוצים להיכניס את השוטרת האוטיסטית לשיח סוד לטיפול תרופתי ומקצועי אבל אין מקום להתאמה כי השוטרת בלי רסנים אז קבעו ביקורים לבינתיים לפחות ינסו תרופות לאזן את הנבילה האטיסטית
שיכור24.05.19
26
טוב שהמשטרה פקחה עיניים!! רק מעניין אם זה לא היה מגיע לכותרות.... מה היה קורה????
יוסי23.05.19
25
איך בסדום כתוב שגם היו פושעים. וגם תבעו מי שלא היה פושע ...כשאני שמעתי שמחר ב 9 יהי חקירה של האדמור מברדישוב. הכול מובן את הפושעים לא חוקרים הכול משחק ולא יצא הודעת הבהרה שלא היה אלימות מהמערכת המוגבל ..ואת הצדיק כן חוקרים. מדינת סדום
אריה26.05.19
24
אבל אסור לעבור בשתיקה על המקרה הנורא הזה! חייבים לתבוע את השוטרים שהשתתפו בלינץ' בילד אוטיסט חסר ישע. להגיש תלונה במח"ש לא מספיק. צריך להגיש תביעה מסודרת בבית משפט ולדרוש פיצוי גבוה במיוחד עבור הילד המסכן והוריו. אני ממליץ לקחת עורך דין מנוסה בתחום. עו"ד איתמר בן גביר הוא מצויין, או עו"ד טוב אחר.
חייבים לתבוע24.05.19
23
אם זה לא היה נער אוטיסט אלא נער רגיל שקצת השתולל או שנגע בשוטרת אז כן מותר להרביץ לו ולתת לו אגרופים ושירד לו דם מהפנים ???????
לא מבין24.05.19
22
מצער לקרוא שהשמאל הוא המבקש למצות את הדין על המעשה.שיח סוד ביקשו מהמשטרה לבוא ולהכיר את האוכלוסיה.עוד יחסי ציבור עלובים על גב הילדים.
כהן23.05.19
21
רק בהידברות משיגים דברים
יובל26.05.19
20
מה קשור שהוא אוטיסט? משטרה מופרעת אלימים. קלגסים. למה להתפרע כך, בגלל שרוצים לעשות מדורה? חצופים.
מ.ת"א24.05.19
19
לבכות ולבכות לראות דבר כזה, שח"ו הבן שלך יום אחד יקלע לסיטואציה כזאת. אסור לתת לאנשים האלו להתחמק על סיפור כזה
אמא מיוחדת24.05.19
18
פשוט לא מבין הפרכה עם החולצה השׁחורה שׂלעוסת מסטיק, זאת שׁוטרת ?
Tomy24.05.19
17
כוונתי היא לפיד וקובי רון במתכוון או שלא במתכוון יורים חיצי שנאה והשטה רווי דם לכל מה ששכלם הקט לא מכיל ו/או לא מסוגל להבין. וזו התוצאה..... משטרה יהודית שמתנפלת על ילד יהודי,כמו שצבאות הברית לא התנפלו על פושע מלחמה פולני אוקראיני או נאצי
מודיעין עילית24.05.19
16
איך זה שעדיין לא שמענו עד עכשיו מילה אחת על השהייה, חקירה, הדחה.... או מכבוש לסאדיסטים האלו. כלום אחד גדול והרי בסוף זה יגמר בעסקת טיעון, כל שוטר שירים ידיים ויפעיל כוח לא סביר בפרט על מוגבלים צריך לדעת שאותו יום זה היום האחרון שלו עם המדים קנס כספי כבד ביותר שיקרע לו את הכיס ואת החיים שלו יש די
יענקל23.05.19
15
אני מתפללת שה׳ ישלח נגע צרעת בכל אחד ואחד מהשוטרים שהיו מעורבים. אין לנו לסמוך על אף אחד שיעניש אותם רק ה׳
אזרחית מיואשת23.05.19
14
מסכן מה חטא ש7 מגבניקים עליו? גם נער רגיל אסור להכות כך קל וחומר שמסבירים להם שהוא לא רגיל והם מתעלמים למה אין הקשבה??? הכל בידי שמים השם יעזור
צוף25.05.19
13
כשהמוני חרדים צועקים ולא מתקשרים איתם
רות24.05.19
המשטרה מחפשת את הציבור החרדי. והפעם הם נפלו בפח עמוק עמוק עמוק.
מייייייייישה24.05.19
אבל השוטרים כ"כ רשעים שחיפשו קרבן קל
ממ24.05.19
אז אסור להם להחזיק ברשיון לנשק . ואף לא לרכב ....
שלמה26.05.19
12
ברגע שהשוטרים יכירו את האוכלוסיה תיהיה להם מודעות כיצד להתיחס אליהם. ובמקביל כשתלמידי המוסד יכירו את השוטרים ולא יפגשו אותם כאויב ברחוב תיהיה להם התחושה שהשוטר בא לשמור ולעזור להם והם לא יפגעו לא מילולית ובבדאי שלא פיזית בשוטרים...
עבודה יפה23.05.19
11
ולכן לא משנה מי הוא... הבחור עמד שם וזהו!! לענ"ד מי שעומד ומסתכל במהומה - אין שום סיבה שיתעללו בו עד זוב דם וכו'...
צדוק23.05.19
10
אז הסבל הנפשי והפיזי הוא פחות?! ואולי יותר?! ומי שכתב שהשוטרים לא יכלו לדעת שהוא אוטיסט, הם באמת לא יכולים לדעת, הם רואים את הקורבן שלהם כמו חיה ולא רואים כלום מעבר לכך.
בוזזזזזז למשטרה26.05.19
9
רק לאחרונה קוצצו תקציבים מכמה משרדים בממשלה כדי לשלם פנסיה לשוטרים. אחד מהם הוא משרד הבריאות . "מגיע פרס" לשוטרים על שנות הכאה ותוקפנות ללא רחם , האשמות שווא , התעללויות . המשטרה הוקמה לצורך מה? למה השיטות כה אכזריות . אפשר לעצור מבלי לפגוע . למה מלמדים אותם את מקצוע הרצח וכמה יחד על אדם אחד חף
רמינואאא24.05.19
8
לא מבינה את השוטרים רואים שהבחור מסכן ומוגבל גם הם ברמה כזאת? למה לעצור אותו הוא בכלל לא מבין רחמנות. מצד שאני איפה שצריך לעצור ולהתערב הם לא עושים כלום למה הכל הפוך אצלהם??
מירי 24.05.19
7
המקרה הזה רק משל קטן אלינו שאותו דבר הקב"ה צופה בנו מלמעלה ,החיים שלנו מתועדים ,יש שכר ועונש ....אילו שהתעללו בנער הזה עוד ישלמו את המחיר אם לא מידי בשר ודם ע"י הקב"ה .כמו כן גם כל אלה שנפגעו מידיהם גם ללא סרטון והפצה שעפה ברשות ...תוקפיהם ישלמו בסוף..יש דין ויש דיין!!!!!!!!!!
הכל מתועד24.05.19
6
שלא רק שלא גינו את ההתנהגות, עוד שיקרו... חבל שמוסד כזה משפיל את עצמו.
אבי23.05.19
5
מספיק להתקשקש. הדם שלנו אינו הפקר. הנער לא עשה כלום,וזה רק הפגנת כח של גבורים על חלשים. מגעילים.
אמא לילד אוטיסט23.05.19
4
צמאה דם זה המשטרה שלנו צרכיך לקורא להם בשם שלהם מאוד מעניין אם הם יוסיפו את התמונות האלו לסדרה שלהם מחוז ירושלים ???!!!!
יהודי אמתי27.05.19
3
ברור שההערה לא באה להצדיק את ההתנהגות הלא רגישה והלא מקצועית של המשטרה. התירוצים של המפקד לא מקובלים. נכון שהשוטרים עושים עבודה קשה ונפגשים עם נעצות אבל הגיבוי האוטומטי שמקבלים השוטרים מהמפקדים פוגע באימון הציבור בהם.
ליונל24.05.19
2
בושה וחרפה למוסד שמתרפס בכזאת פזיזות מול משטרת אינקוזיציה מרושעת ואטומה ללא שום תאום עם המשפחה מי אתם בכלל ??? תתמקדו בלשמור על החניכים המסכנים שאתם עושים עליהם הרבה תקציבים כולל מהמשטרה שלכם !!! בושה וחרפה !!!
תושב רוסיה/ישרא24.05.19
האחראים, כולל שמעון לוי המנכ"ל, חייב לפעול ביתר מרץ בדאגה לחניכי המוסד שבו הוא מתהדר ושמקבל תמיכה של מיליוני דולרים דולרים מחו"ל ותמיכת מוסדות ישראליים כמו: משרד הרווחה ( השר כץ), בריאות (סגן השר ליצמן) ברקת (ראש העיריה לשעבר ומשרד החינוך ולבדוק להיכן מנווטים המיליונים וטובה שעה אחת קודם.....
מייקל24.05.19
1
אוסף מביך של כל מיני טיפוסים מפוקפקים שלא סיימו בית ספר ושימו לב כעת לזה....... היא גם רוצה לגייס חרדים לשורותיה (כמו הפארך שבסרטון) כדי שילמדו להעביר את הזמן שלהם בלתת מכות לאנשים
חרדי23.05.19
אולי גם יעניין אותך
משטרה ופלילים

בגלל עובד: בית הקפה במרכז ירושלים נסגר בידי המשטרה

קובי אטינגר | 02.05.24

ויכוח על נתיב

נעצר אחרי מצוד: חסם את הרכב, וניפץ את השמשה עם גרזן

קובי רוזן | 02.05.24

נעצר על ידי שוטרי סיור

ערבי ממזרח י-ם ניצל את היותו שליח, פרץ לעסק וגנב אלפים

קובי רוזן | 02.05.24

במהלך פעילות אכיפה

השוטרים הופתעו: הנהג בן ה-50 נהג בעת פסילה של ביה"מ

קובי רוזן | 02.05.24

היה לו מאסר על תנאי

אלעד: נהג מטייבה נתפס נוהג לאחר שרישיונו נשלל לצמיתות

קובי אטינגר | 01.05.24
ש

טכנולוגיה חסכנית

כך תתחילו את הקיץ עם עו"ש מאוזן- חודש ראשון חינם>>> 

כיכר בשיתוף רייז אפ | מקודם

במרחב קבר רחל

השתתף בהפרות סדר אלימת ונעצר על ידי לוחמי מג״ב | צפו

קובי רוזן | 01.05.24

ניסו לחדור ונתפסו

לוחמי מג״ב סיכלו חדירה של 32 שוהים בלתי חוקיים | צפו

קובי רוזן | 01.05.24

אין בושה

בפעם החמישית: נהג תושב כפר קאסם נתפס נוהג בפסילה

קובי רוזן | 01.05.24

נערכים לכל תרחיש 

הבכירים סיירו במירון: "ההחלטה הסופית - בעוד מספר ימים"

קובי רוזן | 30.04.24
ש

זה הזמן להזמין

החג הזה, תתרגשו ותתחדשו עם נעם 2! טכנולוגית חם וקר

כיכר בשיתוף נועם2 | מקודם

הפיגוע בירושלים

תיעוד דרמטי | התייר הטורקי דוקר את השוטר, נאבק ומחוסל

קובי אטינגר | 30.04.24

הגניבה חשפה את הגנב

"גנב הנגררים" הופתע על-ידי הבלשים ונעצר | צפו בתיעוד

קובי רוזן | 30.04.24

עימותים במחאה בתל אביב

חברת הכנסת נהדפה; מפגין פצע שוטר והשליך עליו זיקוק

קובי אטינגר | 29.04.24

בצאת השבת

רכבו של השר ביטון היה מעורב בתאונה: אביו במצב קשה

קובי רוזן | 27.04.24
ש

בזמן המסוגל

הם יהיו שם לבד ביער, במשך כל החג, רק בשביל להתפלל עליכם  במקום הקדוש

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

הפיגוע ברמלה

תיעוד דרמטי: רודף אחרי צעירה, דוקר ונמלט עד שחוסל 

קובי רוזן | 27.04.24