כיכר השבת

"המילה מחנה זרה לנו"

"יום של תקווה": אבי גבאי "בירך" 'שהחיינו' בנאום ניצחון

יו"ר העבודה הנבחר אבי גבאי, "בירך" 'שהחיינו' בנאום ניצחון וקרא לשילוב כוחות בקרב על הנהגת המדינה • "הנה אני, מנהיגות שמשירה מבט קדימה אל קהלים חדשים למפלגה", הצהיר (חדשות)

18
כיכר השבת | ט"ז בתמוז | 10.07.17
אבי גבאי, הערב (וידאו: MX1, ynet. תמונה ראשית: מרים אלסטר, פלאש 90)

"לכל מי שהטיל ספק בחיוניותה של הדמוקרטיה הישראלית, לכל מי שמיהר להספיד את מפלגת העבודה כמפלגה חיה, בועטת וחדשנית. לכל מי שהספיד את מפלגת העבודה כאלטרנטיבה לשלטון. לכל מי שחשב שאזרחי ישראל איבדו את התקווה לשינוי. לכל מי שטען שקמפיין חיובי לא מנצח בחירות. לכל אלה - התשובה היא הלילה הזה!" כך פתח הלילה (שני) יו"ר 'העבודה' הנבחר אבי גבאי את נאום הניצחון שלו במערכה על ראשות המפלגה. במסגרת חגיגות הניצחון שכללו נאום ארוך במיוחד של גבאי, בירך יו"ר המפלגה הנבחר 'שהחיינו'.

"הלילה הזה - הוא חגיגה לדמוקרטיה הישראלית. הלילה הזה מסיים פרק במפגן אדיר של אמונה, הלילה הזה הראה את מפלגת העבודה במלוא עצמותה, בלילה הזה בחרתם בי ואני אסיר תודה לכם. בלילה הזה מפלגת העבודה נתנה בי אמון ואני מבטיח להיות נאמן לשליחות הציבורית שקבלתי, הלילה אנחנו חוגגים נצחון. ואחרי הלילה הזה יגיע יום של תקווה לעם ישראל, זה יום של ניצחון התקווה, יום של חזרה לשפיות, יום של חזרה לערכים שלנו, יום של חמלה וראיית הזולת, יום שמתחיל דרך. הדרך הזאת מובילה לשלטון חדש בישראל".

חגיגות לאחר היוודע התוצאות (צילום: Miriam Alster/Flash90)
(צילום: Miriam Alster/Flash90)

"הדרך הזאת היא למען כולם, הדרך הזאת היא למען כל אזרחי ישראל. מפלגת העבודה אמרה הלילה את דברה, מפלגת העבודה ביטאה היום שינוי שמנשב בעם כולו. הבעתם את רצונכם במנהיגות חדשה, והנה אני לפניכם - מנהיגות שמשירה מבט קדימה אל קהלים חדשים למפלגה".

"ידידי יצחק בוז'י הרצוג, יחד עם ציפי לבני השגתם הישג מדהים של 24 מנדטים, ואני בטוח שתעביר את המקל ותהיה לצדי במעלה הדרך. אני זקוק לך לצדי, אני זקוק לניסיונך, אני זקוק לחומתך, אני קורא לך ולשאר המועמדים - בואו, בואו, הצטרפו, המדינה והמפלגה זקוקה לנו, כי רק ביחד ננצח".

"מהלילה הזה, המילה מחנה זרה לנו, אנחנו לא מכירים את המילה הזאת יותר, אין מחנות. מחנאות אינה דרכי, אין ולא יהיה מחנה גבאי במפלגת העבודה. מהרגע הזה יש רק מחנה אחד, והמחנה הזה הוא מפלגת העבודה הישראלית. אנחנו רוח אחת ואנחנו חזית אחת - מחר, יום שלישי, פעמיים כי טוב נאמר, מתחיל מסע הבחירות להחלפת השילטון בישראל".

"מחר, אנחנו נתחיל את המסע אל לבם של ישראלים טובים, ישראלים שאוהבים את המדינה, ישראלים שמרשתים את המדינה ודואגים לה, ישראלים שתורמים למדינה בכל בוקר שהם יוצאים לעבודה, ישראלים שמאמינים בערכים האידיאלוגים שלנו, אבל ישראלים שבמשך עשרות שנים לא מצביעים עבודה".

"ואני פונה מכאן, מהרגע המיוחד הזה, לכל אזרח בישראל - השלטון הקיים בא להפריד בין ימין לשמאל, בין דתיים לחילונים, בין מזרחים לאשכנזים, בין יהודים לערבים - הוא הפריד את האזרחים בשביל למשול. זה הזמן של כולנו להתחבר מחדש. ואני קורא לכל אזרחי ישראל - הצבעתם עבודה, לא הצבעתם עבודה, אתם חברי מפלגת העבודה, אתם לא חברי מפלגת העבודה - הצטרפו אליי".

אבי גבאי במהלך יום הסיבוב השני בבחירות (צילום: Miriam Alster/Flash90)

"המשימה של החלפת שלטון נתניהו דורשת שילוב כוחות. לכל הציבור נמאס מהקשקוש והפסימיות, נמאס ממנהיגות שלא פועלת למענינו, נמאס למי שלא רואה אותנו בראש סדר העדיפויות שלו, והגיע הזמן למנהיגות ששמה את האדם והאזרח בראש מעייניה. מנהיגות שפועלת בשביל הכלל ולא בשביל להיבחר מחדש. מנהיגות מאחדת, מנהיגות שדואגת לדימונה ולא רק לעמונה".

"מנהיגות שמסוגלת לפתור ארוע של ילדים חולי סרטן בבית החולים הדסה. מנהיגות ישרה שברור לה שבן הדוד שלך, שמנהל מו"מ קואליציוני עבורך, לא יכול לייצג חברת צוללות. מנהיגות שפועלת ביושר ובאומץ לב, לשלום עם שכנינו. לא עוד שלטון של סיסמאות, לא עוד נאומים מפוארים באו"ם שמשודרים רק בישראל. לא עוד שלטון שעסוק במשחקי האשמות מול הפלסטינים".

"אני מאמין במדינה שלנו ובעם שלנו – יהודים, ערבים, דרוזים וצ'רקסים. אנחנו חיים על האדמה הפורייה הזו, אדמה שצמחו עליה אנשים מוכשרים, עם כוחות ויכולות שאין בשום מקום אחר בעולם. אני מתחייב כאן בפניכם, לא לעצור ולא לשקוט, עד שבשורת השינוי והתקווה תנשב ותהדהד בקול גדול, בשורה שתשמע ותורגש בכל בית ובכל משפחה בישראל. אני מתחייב שזו תהיה זכות וגאווה גדולה להיות ישראלי. אני מתחייב שישראל תהיה מדינה שתממש את מלוא הפוטנציאל שלה".

"יש לי חזון ויש לי תכניות. אבל שום מנהיג לא ישנה את המדינה ללא אנשים מצויינים לצידו. יש במפלגת העבודה קאדר מעולה של מנהיגים ומנהיגות מצויינות ואליהם יצטרפו נוספים. נבחר את הטובים ביותר שיש, המוכשרים ביותר והמחויבים ביותר. בעבר אמרו הטובים לטיס. אני אומר הטובים למדינה. וזו הבטחה מרכזית שלי לעם ישראל".

"ולמען כל זאת, הרשו לי לומר ברכה חשובה: ברוך שהחיינו וקיימנו והגענו לזמן הזה. אני מודה לכם מכל הלב על האמון שנתתם בי ומתחייב שאהיה ראוי לו".

תוכן שאסור לפספס
18 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
13
"ברוך שהחיינו וקיימנו וכו' - כך ברך. במפלגת העבודה הס מלהזכיר את השם. את ההודיה הם משאירים ל"חשוכים". כנראה שגם האמריקאים "חשוכים", כי הרי נשענים על האמונה "G-d bless America" - בכל נאום, "In G-d we trust"- על כל שטר.
ע11.07.17
12
כולה נבחרת בבית של מיואשים מה עשית מזה ?
א11.07.17
11
לו נשאר במרוקו היום היה פוסק או רב קבליסט. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
עמוהוד11.07.17

הצגת כל התגובות

10
זה אומר שאם עד היום היה עדיין מעוז של שמאל, הרי שגם הוא התפורר..... אבי גבאי, אפשר להגיד עליו הרבה דברים- שמאל הוא לא!!!!!! חחח....
מישהו11.07.17
9
איפה "ה"א מלך העולם"
יהודי11.07.17
8
בי"ז בתמוז אבי גבאי מנצח וראש המפלגה. בבין המיצרים מוגש כתב אישום נגד ביבי והוא מתפטר. ובתשעה באב יכריזו על בחירות, בהם אבי גנבאי ולפיד יקחו השלטון, אוי מה היה לנו. ואז יקרה מה שקרה לפני מאה שנה 1917 בצפת במלחמת העולם הראשונה כאשר לא הגיעו כספי החלוקה, והיה רעב גדול אצל החרדים מחלות ומוות ילדים רכי
דן סגל11.07.17
נסחפת....
המציל בס"ד 11.07.17
7
אבי גבאי יתמוך ויעזור לילדים חולי סרטן. תכלס בגלל גור לא אבחר ג.
חרדי11.07.17
6
"היום נבחרתי כיו"ר האופוזיציה הבא שיפסיד לבנימין נתניהו" (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
אבי11.07.17
5
שלמה. שתזכה. יחד עם כל עם ישראל.
אמן11.07.17
4
אין ספק שגבאי מוכשר מאוד עם מנהיגות יוצא דופן, אך דעותיו לא משקפות את ערכי היהדות וחבל...... גבאי מזדהה עם השמאל הקיצוני ואף תומך להסדרת אוטובוסים בשבת וחנויות יהיו פתוחות בשבת. בנוסף גבאי בעד החזרת שטחים לערבים ומודרך מציפי לבני איך להתעלם ולשים דגש על הכלכלה. יחד עם זה הוא עדיף על ליצמן בעניין יל
יהודי אמיתי11.07.17
3
שהשם ירחם עלינו
נוחי11.07.17
2
עייף. מזיע. משעמם .אפרורי.
לפיד11.07.17
1
מה זה משנה מי יהיה ראש האפוזיציה. הרי ממילא השמאל הוא קבוצה הזויה שב"ה רוב בני המדינה בזים להם, ובעז"ה כל הניצחון של גבאי לא ישנה כלום כי הוא זה, רק הוא יקבל קצת יותר כסף אולי בתור ראש האפוזיציה, אולי קצת כותרות בעיתון, אבל מפלגת העבודה היא דינוסור, דבר שאין לו שום רלוונטיות כבר
שכל ישר11.07.17
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

לשכת נתניהו מכחישה: "שקר מוחלט והטעיית הציבור במכוון"

דוד הכהן | 10:38

בנאום יום השואה

השר בני גנץ: "החזרת החטופים, היא חלק מגבורת היהודים"

בני סולומון | 05.05.24

לשכת רוה"מ מכחישים

דיווח: רה"מ נתניהו ניסה למנוע את גל המינויים בצמרת צה"ל

יוני גבאי | 05.05.24

"חייבים ברמה המוסרית"

גלנט לנתניהו: "לא רוצה לעלות את המחיר, אך העסקה טובה"

קובי אטינגר | 05.05.24

"בסגנון מאיים ומביש"

קיש נגד בן גביר: "פוגע בביטחון המדינה כדי לקושש קולות"

ישי כהן | 05.05.24
ש

 באורח חרדי

ישיבת טל חרמון - הבחירה המושלמת לנוער חרדי המעוניין להשכלה מקצועית

כיכר בשיתוף שניר חרמון שיאון | מקודם

"חוסר אחריות"

הודעות תוך חילול שבת: גפני תקף את גנץ והתעלם מנתניהו

ישי כהן | 05.05.24

השיחה הקשה נחשפת

טקס ממלכתי? מירי רגב רצתה לבטל את נאומו של אוחנה - שהודיע כי הכנסת לא תשתתף

יוני גבאי | 03.05.24

לקראת סיכום

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24
ש

בריאות זה הכול

מלחמה? אזעקות? דואגים לנפש הילדים!

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24
ש

זה וואו

יש תחליף לנדל"ן: אתר שמייצר הכנסה חודשית

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24