כיכר השבת

דיון סוער במליאה

נתניהו: "השרים לא סופרים את בנט" • קריאות 'שקרן' לבנט

ראש הממשלה נפתלי בנט נואם כעת במליאת הכנסת בדיון 40 חתימות שכונס על ידי האופוזיציה על "תקציב אנטי חברתי". ח"כים קראו לבנט שקרן והורחקו. גפני: "אי אפשר לשמוע אותו" (פוליטי)

79
יוני גבאי | כיכר השבת | ה' בחשוון | 11.10.21
בנט ונתניהו
בנט ונתניהו (צילום: ערוץ כנסת)

בדיון 40 חתימות שרוכז על ידי האופוזיציה אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי "הנושא הרשמי של הדיון הזה הוא ”תקציב אנטי-חברתי“. אמנם, כמו שכולנו יודעים, אין הרבה משמעות לנושא הספציפי שהאופוזיציה בוחרת לצורך דיון ארבעים חתימות. אני חייב להודות אין גבול לחוסר המודעות העצמית שלכם".

נאומו המלא של ראש הממשלה נפתלי בנט (ערוץ כנסת)

עם תחילת נאומו של בנט חברי כנסת רבים קראו לעברו 'שקרן' והורחקו על ידי יו"ר הכנסת.

"הממשלה הנוכחית, מכיוון שהיא משוחררת מרוב הכבלים הקואליציוניים של ממשלות העבר, העבירה בקריאה ראשונה את התקציב הכי חברתי שהיה פה מזה שנים. לראשונה מזה שנים, יכולנו לשבת יחד, להתבונן בצרכים הגדולים, התשתיתיים, של מדינת ישראל, להיות קשובים לאזרחים, ולנתב את המשאבים באופן נכון וענייני. אני לא רוצה לדבר במלים גדולות, פשוט אתן דוגמאות, אגב, אני רוצה להודות ליוזמי הדיון - חשוב שהציבור יכיר את העשייה של הממשלה״.

בנט (ערוץ כנסת)

עוד אמר בנט כי ״נתחיל בבריאות. הבשורה הגדולה היא כמובן היציאה מגל הדלתא בלי סגרים, הצמיחה העולה, האבטלה היורדת - שבכלל מאפשרות לנו את הפעלתנות הכלכלית הזאת. הרי עם מדיניות הסגרים, שהתמכרתם אליהם, היינו רק מגדילים את הגרעון בעוד 60 מיליארד. ובכן, הוספנו שני מיליארד לבריאות, מעבר לתקציב הנוכחי".

"קיבענו 600 תקני רופאים, 1500 תקני אחיות ומאות תקני עובדי מקצועות הבריאות לבסיס התקציב. אישרנו תכנית לפתיחת 270 כסאות לימוד לרופאים נוספים ו- 1500 כסאות לימוד לאחיות בכל שנה. המערכת היתה זקוקה לזה, אחרי שהורעבה משך שנים. עוד דבר אחד שאנחנו מתייחסים אליו ברצינות והוקצו לו משאבים משמעותיים הוא תחום בריאות הנפש. התקופה של הקורונה והסגרים הקשתה על אנשים רבים מאוד, ואנחנו נסייע להם להתמודד".

עוד אמר בנט כי "נעבור לתחבורה. פה יש פרוייקט ענק, 150 מיליארד שקל, שהוא המטרו, שיהפוך את גוש דן למטרופולין נורמלי, ולא פקק אחד ענקי ותקוע כפי שהוא היום. כבר בתקציב הקרוב אנחנו מקצים לכך כ-6 מיליארד ש“ח".

(מארק ישראל סלם, לע"מ)

"46 מיליארד שח לפיתוח הרכבת בתכנית רב-שנתית. 8 מיליארד ש"ח לנתיבי תחבורה ציבורית עירוניים ובינעירוניים. 3.5 מיליארד להקמה של מסופי אוטובוסים, ו-2 מיליארד ש"ח לסלילת שבילי אופניים. שימו לב לחשיבות שאנחנו מייחסים לתחבורה ציבורית".

בנט הסביר על מחירי מוצרי הסופרמרקטים ואמר כי ״נושא שהוא בעיני אחד המרכזיים - סל הקניות. העגלה בסופר של כל משפחה ישראלית מגיעה עם תג מחיר מהגבוהים בעולם. משך שנים המחירים פה נוסקים.
בזה אפשר לטפל רק על ידי עידוד תחרות".
"התכנית שלנו בתקציב תקל על יבוא, על רישוי עסקים, ותביא בסופו של דבר להורדת מחירים. זוהי מדיניות מתמשכת שלנו, יחד עם שר האוצר, ונראה עוד ממנה בקרוב. רפורמת הכשרות רפורמה אמיצה תשבור את המנופול בכשרות ותביא להורדת עלויות לבעלי העסקים, מה שיתגלגל ללקוח".


עוד אמר בנט כי "1.1 מילארד שקל לרפורמת נפש אחת. דואגים לפגועי הנפש יוצאי צה“ל: הגדלת סל הטיפולים לפצועים פוסט טראומטיים".
הסדרת תקציבים ועיגון זכויות, הגדלת תקנים, ביטול חיטוט בעברם של הפצועים שלנו, מינוי נציב קבילות הנכים ועוד. הפשיעה והאלימות בחברה הערבית. נושא ענק, אסטרטגי ליכולת של המדינה למשול בכל חלקיה. החודשים האחרונים – מאז אובדן השליטה של המדינה במבצע שומר החומות – ואז גל מעשי הרצח והאלימות – מחייבים את כולנו להתעשת זאת הזנחה מרובת שנים שהתפוצצה לכולנו בפנים לכן - מינינו מנהל לארוע הזה- פרויקטור וצוות שרים. והקצנו משאבים גדולים מאוד -2.5 מיליארד ₪. כל זה לא קרה עד היום -פשוט הזנחה. המודעות הגדולה שיש גם בחברה היהודית, לנושא הזה, חשובה, אבל לא מספיקה. צריך אחת ולתמיד, לעשות".

יו"ר יהדות התורה ח"כ גפני אמר בדיון ״אדוני היו״ר, אתה לא צריך לספור לי שלוש קריאות. אני יוצא לבד כי אי אפשר לשמוע אותו״.

בהמשך נאומו אמר ראש הממשלה כי "אני פונה לחברי הקאולציה יש המון רעש שמגיע, תהיו גאים במה שאתם עושים. זה אנחנו ולא אני. מנושא קטן – לנושא גדול- אנחנו מגלים אומץ ופשוט עושים". אמר. "הכנסת חרדים למעגל התעסוקה באמצעות הורדת גיל הפטור מגיוס. מיותר לציין שזה יכול היה להתקיים רק בממשלה הזאת".

בנט ונתניהו במליאה

"רבותי – אנחנו נותנים הזדמנות לדור שלם של חרדים. כולם יודעים כבר שנים שזה המהלך הנכון, אבל מפחדים. אנחנו לקחנו גלולת אומץ, ופשוט עושים. נכון, ויתרנו פה על עקרון חשוב של שיויון בנטל ההגנה על מדינת ישראל. זה כואב.
אבל המדינה חייבת להתבונן קדימה, אל העתיד. צריך שיהיה פה דור יצרני שעובד לפרנסתו ודואג לילדיו".
עוד אמר בנט בנושא כי "עמדתי ידועה – שירות בצבא ההגנה לישראל מוגדר שרות חובה – אבל הוא זכות. זכות שאין גדולה ממנה. אני מאמין שבאיזשהו שלב גם החרדים שלא רוצים לשרת יראו את הזכות שבכך ויצטרפו להגנת העם והמדינה".
"אזרחים ותיקים. אישרנו תוספת תקציבית משמעותית לניצולי שואה, והעלנו את קצבת הבטחת הכנסה לגובה 70% משכר המינימום. הוספנו תקציב לטיפול באלימות נגד נשים שילכו לבניה של מקלטים ותוספת של עובדים סוציאלים״.

״אנחנו עובדים במרץ למען אזרחי ישראל, עם כמה שפחות שיקולים זרים או מפלגתיים. עובדים נקי, עובדים ביחד.
רבותי, פינה אחרי פינה, אנחנו מדליקים מחדש את האור במדינת ישראל״.

נאומו המלא של יו"ר האופוזיציה

נתניהו: "בנט מזכיר לי את עצמי בגיל 3 כשאמרתי ״אני טייס״. הוא חושב שהוא מנווט אבל הוא לא"

בהמשך עלה לעלות לנאום יו"ר האופוזיציה ח"כ נתניהו ואמר: "כשהייתי ילד הייתי יושב על כיסא בסלון ומשחק כאילו אני טייס, הייתי צועק אמא אני טייס. כשבנט יושב על כיסא ראש הממשלה הוא אולי ראש ממשלה בתואר אבל לא ראש ממשלה אמיתי, זה פתטי ואפילו מסוכן. הכל זה בכאילו וכולם מבינים את זה."

(ערוץ כנסת)

עוד אמר נתניהו כי "אין לבנט מנדט, אזרחי ישראל אומרים את זה בבירור. אחרי אתרוג וליטוף אדיר, בנט בקושי עובר את אחוז החסימה. לא היה דבר כזה בתולדות המדינה שאחרי שלושה חודשים בלבד ראש ממשלה מכהן מתנדנד כמו עלה ברוח על סף אחוז החסימה. הציבור לא קונה את הבלוף הזה."

"מעניין מדוע כשאביר קארה הצביע נגד דמי אבטלה לעצמאים הוא הצביע פעם אחת ולא פעמיים. השרים בכלל מטיילים בחו"ל - לפיד עכשיו בביקור רשמי בישראל".

בהמשך נאומו עקץ נתניהו את הממשלה ואמר כי "הכספים שעוברים לעבאס ורע"מ מגיעים לחמאס דרך עמותות וצינורות - מה אנחנו תינוקות?".

"להתחפש לטייס - לא הופך אותך לטייס, ולהתחפש לראש ממשלה - לא הופך אותך לראש ממשלה. לכן בנט מגרד את אחוז החסימה מלמעלה ובקרוב. מלמטה, כמו כמה מחבריו פה".

עוד אמר כי "המטוס של ממשלת בנט מקרטע. בלי קברניט ובלי מסלול טיסה ועם כל כך הרבה ידיים על ההגה, סופו של המטוס הזה להתרסק. אבל יש תקווה. יש מטוס אחר שמחכה על המסלול, המטוס שלנו".

תוכן שאסור לפספס
79 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
69
ביבי גדוללללללללללל,
ראובן פשטבובסקי12.10.21
68
בנט עדיין מלקק את שפתיו מחלב אמו
אמא12.10.21
67
אפשר להבין למה בנט כזה מכוער????🤨🤨🤨🤨
ללא שם11.10.21

הצגת כל התגובות

66
זה נבלה וזה טרפה תאמינו לי שרק משיח יציל את המצב
עובר אורח11.10.21
65
נתניהו אלוף האלופים, כל כך הרבה אבק השאיר לבנט הנוכל וחבר מרעיו הפקידונים.
שגיא11.10.21
הוא אלוף מ ה א ו פ ו ז י צ י ה
יעלי11.10.21
ואת מפגרת מכול מקוםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם
אפרת12.10.21
64
האיש בנט לא בריא בנפשו.
אבי11.10.21
63
רשעים ארורים מה עשיתם מהמדינה מנוולים ומיקי לוי היו''ר מתנהג כמו חתיכת מנוול שחבל על הזמן בריון רשע כולם שם רשעים רעים ומלך הרשעיםםם האלה לפיד הרע הזה הכל בא לו מכוח הלשון הרע והשינאה והמינות והרוע שלו על זה בנה הכל על כל הסיטרא אחרא הזה ולא רק פה במדינה עולם שלם הפכו על פניו לתת יד לכלהנאצים שונאי
ללא שם11.10.21
62
נכנסתי לשמוע ביבי וני שומע תפסולת הזה?
נפתליון בונטאפארטה12.10.21
61
רשע מרושע הבנט הזה... עושה נזק עצום למדינה בשביל כבוד וכסף...
יהודי כואב...12.10.21
60
תענוג לשמוע אותך. גאון פשוט גאון. אין לו מנדט מהעם. לא נבחר כראש לממשלה . מינו אותו מתוך שנאה כדי להפיל מנהיג חזק כמוך.
עילאי11.10.21
59
איפה כל המפגינים עם הדגלים השחורים ?!?!! כנראה שנתקע להם דבר מה בגרון !!! בבבבבבעעעעליהם !!!!!
דניאל 11.10.21
58
חחחחחחחחחח בנט ניהיה בדיחהה
.11.10.21
57
היו צריכים להשאיר דווקא אותם ולהוציא משם 20 נוכלים מהקואליציה ועוד 30 מחבלים מאותה קואליציה בזויה.
דביר11.10.21
56
גיא, מסתבר שאתה שקרן כמו בנט.
דבורה30.10.21
55
מזעזע שראש ממשלה מדבר רדוד ככה...!
312.10.21
54
יו"ר הכנסת מיקי לוי קצין משטרה לשעבר פודל של לפיד ... ברברי שלא יודע לנהל ישיבה .. מתאים מאוד לפרלמנט בטהרן של חמינאי... ראיתם איך הוא הוציא את אבוטבול אחרי קריאה ראשונה??? טוב נו אחרי שחיתות של שנים במשטרה אין לו בעיה לעשות עוד אחת מול המצלמות ואולם מלא באנשים. מיץ ג'ורה.
יאיר11.10.21
53
נתניהו הזוי מדבר מדבר אבל ריק מתוכן
נתניהו הזוי… זה קצת עצוב לראות את האיש11.10.21
52
ממשלת המשוגעים של מנסור עבאס
אלחנן11.10.21
51
נפתלי בנט מסוכן לימין וליהדות
פרץ11.10.21
50
הוא מתגאה ומתגאה ואטום כמו שרון . שכח איך הבטטה סיים
ללא שם12.10.21
49
עוד לא היה בנאדם כזה מושמץ מימי קום המדינה כבנט. לדעתי הבנאדם עשה את שטות חייו. אם עד לכינון הממשלה עוד היו כמה טיפשים שהאמינו בו,היום גם את זה אין לו..... נעבאך, הוא ייזכר כליימך הנצחי......
מישהו12.10.21
48
לאחים המוסלמים - 53,000,000,000 ש"ח פרוטקשן ליהודים - העלאת מיסים וקיצוץ רוחבי במשרדי הממשלה
עמית11.10.21
לאחים המסלמים 53 מליארדפלוס מה שמקבלים מאירן ולמערכת הביטחון שמגנה אלינו רק57 שזה גם מול חיזבלה אירן ועוד כמה
ד11.10.21
47
משה
ביבי המלך 11.10.21
46
בנט ראש ממשלה בתואר - ולא בפועל .
מנשה11.10.21
45
איזה בדיחה !! אין לך מנדטים מהעם להיות ראש ממשלה!! מהיכן ומאין באת??? בושה
רוני11.10.21
44
אני רוצה לראות שהתקציב שהעבירו למרצחי ישראל יתרום במשהו, יום יבוא והם ירצחו את הילדים של בנט והוא יצטער על הרגע שהוא בכלל נתן יד לכל זה... שם רשעים ירקב, רפורמי מצאצאי הערב רב, אין להם זכות בכלל לשבת על אדמת הקודש, רשעים ארורים מתייוונים גאוותנים... הלוואי הארץ תקיא אותם!!!
ע'12.10.21
43
האמת חייבת להיכתב, ביבי היה ועודנו היחיד שידע ויודע לנווט נכונה את מדינת ישראל. ביבי לשלטון. רק צריך להוציא את ברקת מהרשימה. שירוץ לבד נראה אם יגיע ל-1000 מצביעים.
ירושלמים12.10.21
42
שמוליק
חזק ואמץ נפתלי בנט11.10.21
41
בנט שקרן,גנב ונוכל
מנחם11.10.21
40
בנימין נתניהו מתפללים שתחזור ביתר שאת וביתר עוז ועשייה חיובית עם ברכת ה' עמך
נהוראי11.10.21
מתפללים למשיח!! ביבי הוא לא כל יכול אז די להלל ולשבח אותו
.11.10.21
39
פלשתים עליך שמשון ...עצוב יש לנו ממשלה של מחבלים
קובי11.10.21
38
לך תישן על האף, אתה מקסימום יכול לצחצח לביבי את הנעליים
בארי11.10.21
37
אשכרה דיקטטורה פשוט לא יאומן מה עשו לביבי השפלות גידופים ואף אחד לא דיבר הממשלה הארורה הזאת פוטין
נתנאל11.10.21
36
ראש הממשלה בנט שם את נתניהו בכיס הקטן. פשוט מדהים. מדבר פחות ועושה הרבה. שלא כמו ח"כ נתניהו שרק דיבר וקישקש 12 שנה ולא עשה כלום.
גיא13.10.21
עוד מטומטם
יוסף 14.10.21
35
בנט הוא השקרן הלאומי!!!
יריב גולן12.10.21
34
מס משקאות ומס חד פעמי, זה עושק עניים לממן מיליארדים לעבאס, וסלי קליטה לרוסים גויים, מצביעי ליברמן, וסלי קליטה לגויים מצביעי פנינה תמנו שטה.
אבי 11.10.21
33
תוכנית הליבה של ממשלת בנט לפיד היא להרעיב את ילדי ישראל
ארנון11.10.21
32
ממשלה של ליצנים טפי עלייכם
ידידה11.10.21
31
בשנה האחרונה בחיי מרן כשהחלו הדיבורים על רצונם של הפוליטיקאים לפיד ובנט עלובי נפש לגזור גזירות על ציבור בני התורה והחרדים לדבר ה' וביתר שאת כאשר החלו אותם נבזים לממש את דיבוריהם וגזרו גזירות של ממש על בני התורה גיוס בחורי הישיבות וכ"ו נשא מרן דברים נרגשים בדרשותיו הוא זעק את זעקת בני התורה ליבו לא י
פוקס11.10.21
30
רמאי נוכל אין דברים כאלו על מה מגיע לנו עונש כזה כבד של ראש ממשלה כזה על מה???????????????
צבי11.10.21
29
גיא החצוף. ביבי לא עשה כלום? כפוי טובה ורשע שכמותך. מאיפה באת בהמה שכמותך
ללא שם15.10.21
28
נפתלי בנ״ט
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח12.10.21
27
נוכל ומגעיל הבנט הזה. איש איכס
חני12.10.21
26
תענוג לשמוע את בנימין נתניהו נואם, ענק בין גמדים!
ישראלי11.10.21
25
בנט נוכל שקרן גנב רמאי! אין על ביבי! אחד יחיד ומיוחד ויש לו שליחות! ב"ה שהוא באופוזיציה! אחרת היינו אבודים!
רויטל12.10.21
24
הקב.ה עשה בנט מכוער שנשמור דיסטאנס ממנו. רוח הבריות לא נוחה הימנו אז רוח המקום גם.
ללא שם12.10.21
23
איזה עונש לראות את רב הנוכלים המגלומן המגעיל הזה !!!!
איי איי11.10.21
22
מה חדש? שהוא שקרן..גילתם את אמריקה
חלש ומיותר 11.10.21
21
אנאום של אפודלנפתלי בנט בכנסת איה בושה למדינה בושה לצהל שיש ראש ממשלה חלש שקרן שניתמך על תומחה טרור בושה לפודל נפתלי בנט שעידף לתת כסף לתומחה טרור בימקום לתת לחיילים תוספת במשכורות של אחיילים בטשה לבנט שבגעה באורים אשכולים שבנם נירצחו על יאדה מחבלים שבנט נותן להם כסף בושה לבנטהשפוגעה ברופ
ללא שם11.10.21
20
'מגעיל' לשמוע את השקרן 'בנט' לדבר, גפני צודק אי אפשר לשמוע אותו זה פשוט גורם לבחילה עמוקה.
יוסי11.10.21
19
עם 6 מנדטים אין גבול לנוכלות
פלג11.10.21
18
הישגי ממשלת "הריפוי" עד כה: 1500 מתים מקורונה משבר אקמו אלפי מתמחים מתפטרים מתקפה באו"ם על מערכת הבריאות המון המון ריפוי
אמיר11.10.21
17
בנטטטטטט תלךךךךךךךךך לעזההההההההההההההההההההה
מישהי26.04.22
16
ביבי נואם נפלא פשוט בנט רוצה להפוך את הכנסת לגן ילדים ורוצה להרגיש בתפקיד הגננת
שטיינמץ11.10.21
15
מי שיחפש לדברי בנט בגוגל מתי עבר התקציב לאחרונה יראה בבירור על התוצאה הראשונה שילחץ שכתוב: "תקציב המדינה לשנת 2019 אושר סופית מליאת הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את תקציב המדינה לשנת 2019 שיעמוד על 479.6 מיליארד ₪. שר האוצר כחלון: "זהו התקציב החברתי ביותר שהיה למדינת ישראל". יו"ר האופוזיציה הרצו
מישהי 11.10.21
14
שהקב"ה יפיל את ממשלת הזדון והטרוריסטים וישמור על עם היהודי מאויבנו מבחוץ ומבפנים
עמיחי11.10.21
13
בנימין נתניהו תבורך! ה' ישמור אותך!
שלום11.10.21
12
הכלבים נובחים והשיירה תעבור. בנט מסתמן כראש ממשלה עדיף בהרבה על ביבי. מאידך, גפני מתחיל שוב לקשקש. לא נורא, נמדיך לשמוע את הגיגיו המופרכים והעיקר שיישאר באופוזיציה
ללא שם11.10.21
אין על ביבי בוזז לבנט המכוער
אין על ביבע11.10.21
11
ביבי אוכל את הלב שהוא רואה שלא איכפת לבנט מעל המניפולציות שלו ... בהצלחה בנט
יעלי11.10.21
בגלל מטומטמים כמוך הוא ממשיך לרמא את כולם!!!! לשקר לכולם !!!! כנראה אתה מושחת כמוהו!!!!
תת11.10.21
נכון מאד בנט לא רואה את את אזרחי ישראל אלא רק את עצמו בינתיים הכל מדשדש והולך בכירע
שריתי11.10.21
10
ברור, ככה זה עם בנט, בדיחה עצובה עם 6 מנדטים ללא כוח אלקטורלי. במזרח התיכון זיהו איש חלש וסחיט‼️ נוכל, שרלטן ושקרן פתלוגי = הסחבה של עבאס ב53 מליארד שקל שוחד פוליטי. 4 חודשים בשלטון והרס כל חלקה טובה בישראל. מכיל קורונה , מכיל מתים , מכיל פצועים , מכיל בלוני תבערה,מכיל מחבלים, מכיל את החמאס ומכיל את
לירון11.10.21
דווקא 5 לא נכון הוא באמת לא נשען על המשותפת
...11.10.21
9
ממשלת הקרעים או פזל לא מושלם
ניצן11.10.21
8
שקרן... כבר אמרו?
יוסי11.10.21
7
רמת אמינות: נפתלי בנט
ליאור11.10.21
6
אזה בושה לפודל נפתלי בנט שכול השרים משתינים אלב אוסים מאה שבעלהם לא סופרים את אפודל נפתלי בנט מרצ סמה פס על אפודל בנט הם ראצים לאכלב אבו מאזן בלי לחשבן לפודל בנט בני גנץ מצפף על נפתלי בנט בימקום לתת כסף לחיילים בני גנץ ראץ לאבו מאזן עים מיליון דולד לשלם משכורות למחבלים אך גנץ אומר אני אכלב
ללא שם11.10.21
5
יאיר לפיד - השר המעופף
זוהר11.10.21
4
נאום מלא שקרים, העיקר שהוא מאמין לעצמו איכס
משה11.10.21
3
פתלי בנט לא שמן, הוא מלא בשקרים.
אהוד11.10.21
העביר לבטן מרוב עומס שהיה לליברמן הם מתחלקים ביחד
אפרתוש12.10.21
2
זה דקה וחצי של ביבי!
א12.10.21
1
מיקי לוי , אתה לא יודע לספור הוצאת כמה חברי כנסת לאחר קריה שניה , זה לא צודק , ב . תאפשר לחברי כנסת להשחיל קריאת ביניים כמקובל בכל פרלמנט . ג את תאמא : ראשונה , שניה , מה אתה חוסך מילים ? אמור זו קריאה ראונה , זו קריאה שניה זה יותר מכובד ולא לזלזל בכבודם של חברי הכנסת
שמואל 12.10.21
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

האיום והעונש

ישראל מאיימת: נגיב באופן שיקריס את הרשות הפלסטינית

יוני גבאי | 01.05.24
ש

בריאות זה הכול

משקפי ראיה חינם לילדים? זה לא הכל

כיכר בשיתוף מכבי | מקודם

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24

"יש הצעה על השולחן"

הרצוג נפגש עם בלינקן: "שחרור החטופים - בעדיפות עליונה"

יוני גבאי | 01.05.24
ש

הכרות עמוקה עם המגזר

מחדשים תנור או מקרר לפסח? מצאנו לכם את המחיר המשתלם ביותר

כיכר בשיתוף חשמל הקרן | מקודם

עסקת החטופים שבדרך

"בשביל להציל 22 איש או 33 איש" | סטרוק מעוררת סערה

יוני גבאי | 01.05.24

"אין לכך תקדים"

פוקס מגיב ללימון: "דרישה לא חוקית, ניסיון לכפות הפרדה"

יוני גבאי | 30.04.24