כיכר השבת

זעזוע ישראלי עמוק

בצום תשעה באב: ראש הממשלה יאיר לפיד יבלה בחופשה

יו"ר יש עתיד יאיר לפיד יהיה מנהיג המדינה הראשון ב-74 שנות קיומה שיבלה בחופשה - ביום בו עם ישראל אבל על חורבן בית המקדש, היום העצוב ביותר בשנה • הציבור קורא ללפיד: 'חזור בך' (פוליטי)

126
יוני גבאי | כיכר השבת | ה' באב | 02.08.22
הכותל המערבי בתשעה באב; בקטן: יאיר לפיד
הכותל המערבי בתשעה באב; בקטן: יאיר לפיד (צילומים: יונתן זינדל ומארק ישראל סלם, פלאש 90)

ראש הממשלה יאיר לפיד מנסה לשנות את עורו כדי להשאיר פתח כלשהו, קטן ככל שיהיה, בינו לבין המפלגות החרדיות, בתקווה שביום מן הימים יהפכו אותו לראש הממשלה ולא רק לראש ממשלת מעבר, אבל במקביל - לפיד מוכיח ניתוק מטריד ומכעיס מהדת היהודית.

לפי דיווח של הכתב הפוליטי של 'כאן חדשות', מיכאל שמש, לפיד 'ינצל' את העובדה שביום ראשון הקרוב לא תהיה ישיבת ממשלה, לפי שרבים מעם ישראל יצומו ויתאבלו על חורבן שני בתי המקדש, בצום תשעה באב הדחוי משבת, ויקיים חופשה בת יומיים בצפון הארץ, ביום שבת קודש וביום הצום.

מעבר לעובדה כי לפיד משמש כיום כמנהיג מדינת היהודים, הרי שמדובר בצעד שמראה שהישראליות שלפיד כה מתפאר בה לא נקשרת לו לזהות יהודית כלל, גם לא ביום חריג זה.

הביקורת על החלטת לפיד מתווספת על ביקורת אחרת, גם היא מהימים האחרונים, שהגיעה בעקבות החלטת יו"ר יש עתיד לפתוח את קמפיין הבחירות של מפלגתו בטקס דווקא בתשעת הימים, ולא יכול היה להמתין לשני הבא והלאה, על אף שנותרו לז' בחשוון ה'תשפ"ג, יום הבחירות החמישיות, יותר משלושה חודשים.

"שמעתי כי אחת מהסתדרויות הנוער קבעה את יציאת חבריה למחנה הקיץ באותו לילה שבו מבכה ישראל את חורבנו, את שעבודו ואת מרי גלותו. אין להעלות על הדעת כי מישהו עשה זאת במתכוון. אין להעלות על הדעת כי מדריכי נוער חלוצי, המחנכים אותו ל'חיי הגשמה', כלומר למאמצי שחרור מן הגלות ותיקון הנגעים והמומים שחלו בנו בעקבות החורבן, אין להעלות על הדעת כי הם עשו זאת מתוך ידיעה מה הם עושים. אולם אי ידיעה זו כשהיא לעצמה, היא המעוררת מחשבות נוגות על רמתם התרבותית ועל ערך פעולתם החינוכית של כמה ממדריכי הנוער. מה ערכה ומה פרייה של תנועת שחרור שאין עמה שורשיות ויש עמה שכחה, אשר תחת לטפח ולהעמיק בקרב נושאיה את הרגשת המקור ואת ידיעת המקורות, היא מטשטשת את זיכרון נקודת המוצא ומקצצת בנימיו, אשר דרכן יונקת התנועה את לשדה?". את המילים הללו כתב ברל כצנלסון, ממנהיגי הציונות הסוציאליסטית, שאמנם היה חילוני - אך זכר את עברו.

מנהיג ציוני גדול אחר, יגאל אלון, שבין שלל תפקידיו ההיסטוריים לפני ואחרי הקמת המדינה היה גם ראשות הממשלה בפועל לתקופה קצרצרה במיוחד, אמר: "עם שאינו יודע את עברו, ההווה שלו דל ועתידו - לוט בערפל".

פרשן 'כיכר השבת', ישי כהן, צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "קשה (וכואב) לי עם העובדה שראש הממשלה יוצא לחופשה ביום האבל הלאומי של העם היהודי, יום תשעה באב. לא, איש לא מבקש שנהפוך למדינת הלכה. ועדיין, ראש ממשלה הוא הגורם הפוליטי הבכיר ביותר של מדינת ישראל, מדינת היהודים, ולפיד בתפקידו צריך להתחשב בעם שהוא מנהיג".

כהן הוסיף בציוץ אחר: "יום תשעה באב הוא יום האבל העצוב ביותר בלוח השנה העברי. לא ייתכן שראש ממשלה - מי שאמור לייצג את כל אזרחי המדינה, גם אלו שחלוקים עליו - לא מתחשב ברגשות של מאות אלפי שומרי המסורת שצמים ומתאבלים ביום הזה, ויוצא לחופשה. זה מלמד בעיקר על ניתוק. ראוי שיודיע על דחיית/קיצור החופשה".

הכתב הפוליטי של 'וואלה', יקי אדמקר, כתב: "‏לפיד הוא ראש ממשלה. אם בכוונתו לצאת לחופשה בתשעה באב זה ממש לא עניינו הפרטי ויהיה נכון אם ידחה אותה למועד אחר, כמו גם את האירוע החגיגי שמפלגתו עורכת מחר, בשיאם של תשעת הימים".

תוכן שאסור לפספס
126 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
67
יאיר לפיד עושה טעות גדולה ועלינו להאיר לו. מצד, שני ביבי אוכל חזיר בפרהסיה. חבל, חבל מאוד. כשבן גוריון השתתף בלווית צ'ארצ'יל היה שבת. בניית המדינה הוא הלך ברגל כל הדרך. המדיניים השתנו וחבל מאוד, שכך.
מוטי זיסקינד03.08.22
מה שלפיד לא טוב ולא ראוי ולא מתאים דבר אחד, ביקורת צריכה להיות עניינית לפיד לאמעניין אותו דת ידוע , אבל אם מפריע שלא מכבד את ט באב בחופשה,, קודם צריך להפריעה החופשות של כל הרבעס והרבנים שנופשים כבר בהרי אוסטריה ושוויץ בט באב ..זה הרבה יותר מצמרר ומפריע מאשר לפיד.. זה צריך להפריע..
יוני14.08.22
66
אדם ריק מתוכן ורדוד מדגמן פוליטיקה... עצוב... WE wANt משיחnOW!
נעה03.08.22
65
זו לא מדינה יהודית אלא מדינת גויים דוברי עברית!! חזון הציונות של הרצל ובן גוריון ימ״ש!!
אמיתי03.08.22

הצגת כל התגובות

64
אני מציע לכוווווולם לראות כמה חרדים נמצאים בחופש ב ט' באב בצפון מלא ..... בתי המלון וחדרים להשכרה בצפת בתפוסה מלאה בט' באב כן כן ..... שנים זה כך נכון שהם אןלי לא מטיילים או רוסצים בבריכה אבל העובדות הן שהם נופשים !!!!
james03.08.22
אז כנראה שאתה לא יודע מה זה חרדים חרדים לדברי אלוקים... לך ללמד
משיגנע03.08.22
63
זה ראש ממשלה.חחח הייתי שם אותו לצחח נעלים ברחובות עזה
יח02.08.22
62
ראש ממשלה בישראל מטייל ב- ט' באב?? איזה הזייה וחוצפה🤥🤥🤥
אא02.08.22
61
זה בשבילי כמו שראש ממשלת אוגנדה נופש בת"ב. "ראשית צמיחת גאולתם" או "צניחת גאולתם",מסכנים
אברהם02.08.22
ראשית צמיחת גאולתך .... בלי מדינת ישראל לא היה כמות הישיבות החרדיות שיש היום (אם כי האיכות לא משהו אבל זו כבר בעיה אחרת:((
james03.08.22
שוטה כמות הישיבות תלויה בגלל הישוב החרדי, ולא בגלל המדינה הציונית, איפה שיהודים מתיישבים, הם פותחים ישיבות ומרכזי תורה, לפני השואה רוב עולם התורה היה באירופה, אז זה כמו להגיד שבלי אירופה וגרמניה וליטא, לא היה חפץ חיים וכל הצדיקים, וכל עולם התורה שלפני השואה.
ב03.08.22
ההבדל הוא גדול מאוד בגלל שלפני מאתיים שנים באירופה זה לא היה ממש קשה לגדל ילד להיות תמים ולהקשיב לכל מה שאומרים לו גם אם הוא לא ירוויח כסף כשיהיה גדול אבל עכשיו בלי התקציבים הגדולים וסבסודים מכובדים הישיבות לא היו כל כך פורחות (כבר עכשיו הישיבות במגמת ירידה מבחינה מספרית).
ישראלי03.08.22
אתה מדבר מבחינה שכיום ישיבות צריכים כסף רציני, וזה נכון, אבל שוב אין לזה קשר לציונות, כי נניח שכל החרדים היו גרים בארה"ב, אז היינו מקבלים תקציבים מאמריקה, וכמו שאכן מוסדות חו"ל מתוקצבים, ישיבת לייקווד וכו' כך שלבוא ולהגיד שלולא מדינת ישראל לא היה עולם התורה, זה בלוף!
יהודי04.08.22
60
אני שואל שאילה: מה יותר חמור, אחד כמו נתניהו שאומר אני יודע שהתורה אמת ויש אלוקים, ובכל זאת אני מצפצף עליו, והוא לא יגיד לי מה לעשות, או אחד כמו לפיד שאומר קודם תוכיח לי שיש אלוקים, ובנתיים אני לא מאמין, ולכן אני לא צבוע שמוציא תנ"ך באו"ם, כדי להוכיח שא"י שייכת ליהודים (כמו שעשה נתניהו הצבוע, שיוד
יחי פוטין02.08.22
מתי ביבי ציפצף על הקב''ה הא שקרן מעליל עלילות. אתה כופר גרוע מלפיד. ביבי מכבד הדת ביבי צם בכיפור ביבי מכבד השבת ביבי יודע ללמוד תורה ביבי יהודי גאה. אתה שקרן עיוור משנאה לביבי. לך אתה ולפיד שתחנקו בט באב אמן
תחנק אמן03.08.22
אדוני לא לקלל בבקשה!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע וה10.08.22
רואים שאתה ילד חסר דיעה, מחסידי האליל הכושל והאומלל ביבי, עובדה שהאמת שכתבתי כ"כ מתסכלת אותך, עד שבתשעת הימים אתה מאחל חנק ליהודי אחר, פשוט מזעזע, וכל זה משום שאילה לוגית אמיתית שהצגתי לך בפרצוף, זה מראה עד כמה צריך להתריע מ'מחלת הביבזם' שפושה בעיקר אצל אנשים רדודים בלי רמה כמוך.. ואדרבא בגלל שנתני
תתאשפז דחוף03.08.22
עצוב שיש עוד יהודים שלכודים ברשתם של התקשורת והשמאל הקיצוני. נמאס כבר להסביר לכם תטעות כל פעם מחדש חשבנו שאחרי הממשלה הזאת תתפכחו קצת אבל לא קרה האנטי ביביזם החולני לא רוצה להפסיק לדבוק בכם עצוב😞
אפרת03.08.22
זה דעת תורה, ואף אחד לא לכוד בתשקורת השמאלנית, להיפך אני מתנגד לכל התשקורת הזבל, וזה שהמצאתם שהתורה פירושו נתניהו החילוני, זה הבעיה שלכם, בתכלית לא ענית שום טיעון לוגי או תורני, שעושה את נתניהו יותר צדיק מלפיד, כבר הסברתי שההיפך, נתניהו מכיר את בוראו ובכל זאת חילוני, משא"כ לפיד כלל לא מכיר את בורא
שול04.08.22
יש פה שאלה רחבה האם יהודי זה מי שחושב כמו חרדי גם לגבי נתניהומוגם לגבי לפיד בתשובה שלילית יש זרמים שונים ביהדות ללפיד יש את הזכות להיות בחופשה בצום כמו חרדים רבים שעושים זאת
james03.08.22
אולי ימות פוטין לא יחיה לפיד נוכל רמאי ושקרן!!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 04.08.22
שכחת שהוא גם לומד תורה כל שבת וצם בכיפור ולא נוסע בשבת ומכבד את הדת יותר מכל החכים הלא דתיים בכנסת. תאמין לי שה' גאה בביבי על הגאווה היהודית שלו מול כל העולם גם אם הוא לא שומר תורה ומצוות. כל אחד מכבד לפי יכולתו ורצונו זו הבחירה של ביבי וזו הבחירה של לפיד מי אתה שתשפוט
יחי המלך המשיח03.08.22
לגבי מה שאתה אומר "תאמין לי", אני מודיע לך שאני לא מאמין לך בפירוש, ואתה לא יודע כלל מה שהולך בשמיים. "גאווה יהודית" זה אך ורק שמירת ההלכה לכל פרטיה ודקדוקיה! רואים את הסילוף והעיוורון שלך, שהעיקר אצליך זה הציונות הגוססת, שהרש"ב נ"ע כל כך כתב מפורש נגד כיבוש א"י בכח הזרוע לפני משיח, ע"י הציונים.
משיח שקר03.08.22
אתה מוציא דברים מהקשרם, ביבי הגן על עם ישראל על תורת ישראל וחתנו של טראמפ חשף שגם על ארץ ישראל. בחב"ד התעורר עליו הרבה כעס כי התקשורת מכרו לנו שביבי בעד תכנית המאה של טראמפ אבל קושנר חשף שבגלל שביבי סירב לו על זה טראמפ כמעט תמך בגנץ בבחירות. אני מתה על איך שאתה קופץ למסקנות כל כך מנותקות... על הציונ
אפרת03.08.22
אפרת את נשמה יקרה, את צריכה לקרוא בעיון אגרות הרש"ב איגרת פ"ו, שהרש"ב כותב נגד השיטה הציונית האומרת שא"י צריכה להיות בשליטה יהודית בזמן גלות, כי רק משיח יכבוש א"י כמו שכתוב בכל המקורות. ולכן עד אז תשכחי מהדמיון של שלימות הארץ, אין כזה מושג בזמן גלות, סלחי לי אבל זה המצאה, (ולגבי סימן שכ"ט, זה נושא
נשמה חבדית04.08.22
כמה שאתה טמבל עלק נשמה חרדית אולי נשמה חילונית ביבי בחיים לא צפצף על הקב"ה ביבי לא התנגד לתקציבים לישיבות ביבי לא יקרים האחרים את החרדים זה ואת תורת ישראל מי אתה בכלל שתדבר ככה על החרדים חתיכת פושטק קטן ינעל אבוק בבחירות רק ביבי נגמר הסיפור שמאלנים תצביעו ללפיד טיפש לפיד הוא טמא מי שמתקרב אליו הוא צ
ר.א שונא את לפיד הרשע 15.09.22
59
בושה בן אדם בלי ערכים והחופשה הזאת מלמדת אותנו שלבחור הזה אסור להיות ראש ממשלה
רק ביבי 02.08.22
58
תפסיקו להכנס לענייני דת של האחר. הוא מנהיג פוליטי לא דתי.
מוטי 02.08.22
57
עצוב שזה צפוי מיהודי😔
אפרת02.08.22
56
למה לאדמו"רים מותר לנפוש בתשעת הימים בשווייץ וללפיד אסור לנפוש באיזה פקקטה צימר בגליל?
מיכאל03.08.22
ששששש! אתה לא מבין בהוד כבוד קדושתם לא מחשבותיך מחשבותיהם הם חייבים לנוח ולנפוש מעבויידס הקויידעש ואכילת הקוגלים כל השנה ולמה ללכת להידחק בצפון הארץ כשיש 10 אלף דולר פנויים לחולדונא שוויץ ?
חבד 03.08.22
נופש = מנוחה בתשעת הימים, ודאי מותר. לפיד יוצא לחופשה בתקופה זו, כשבתשעה באב הוא יטייל בצפון.
יניב04.08.22
אתה מבלבל בשכל, מרח אב ממעטין בשמחה, והמנהג לא לצאת לטיולים לא רק בגלל סכנה, גם בגלל האבלות, שיחכו אחרי ט באב
אדי04.08.22
לך לישון לך😴😴
ר.א שונא את לפיד הרשע 04.08.22
שקררררן שום אדמור לא נפש בתשעת הימים יא שמאלני ארור הפוך אחינו האשכנזים לא מיתקלחים בתשעת הימים אז אתה מדבר איתי על נופש ?!?!
אי26.08.22
55
גרוע מאד חילול ט' באב אבל חמור יותר החילול שבת
שבת קודש03.08.22
54
חלול
ללא שם03.08.22
53
בושה
אהרלה02.08.22
52
גועל נפש
אנומי02.08.22
51
רשע
איציק02.08.22
50
זה שיאיר לפיד הוא אנאלפבית כבר הבנו, אבל זה לא תירוץ להתנהגות הבזויה שלו.
שלום טל 02.08.22
מה בזוי פה ?
james03.08.22
49
חמור אמיתי ומי שמצביע לו עוד יותר חמור
ההה02.08.22
48
מסכים ב100% שלפיד עושה טעות גדולה. אבל לא נשכח שביבי אוכל חזיר בפרהסיה. בן גוריון היה בלווית צ'ורצ'יל ומכיוון שהיה שבת, הלך ברגל כי הוא הציג את מדינת ישראל. הזמנים השתנו לרעה...
מוטי זיסקינד03.08.22
אתה מבלבל את השכל ביבי לא אוכל חזיר שקרן!!!!
ר.א 15.09.22
47
" מנהיג" טיפש ובככל טיפש אדם חלול
נאוה03.08.22
אה כן ? רק להייליגער מותר לבלות בתשעת הימים בשוויץ בחופשות פאר מנקרות עיניים אבל יאיר לפיד שגדל בבית חילוני אסור ?? צביעות וגועל נפש .צא ולמד מי זה הוד קדושת הרבי נשיא הדור ומי הם כל הרבעס של היום
חבד03.08.22
מסכימה שהרבי מלך המשיח נשיא הדור ושהאדמור מויזניץ לא היה צריך להיות עכשיו בחופשה אבל לראש ממשלה יש משמעות הוא מסמל את מדינת ישראל ואת הצביון היהודי וזה שהוא עושה צעד כזה מראה על ניתוק מארץ ישראל ומעם ישראל
אפרת03.08.22
אולי שכחתם אבל 'מלך המשיח' נפטר לפני הרבה שנים, אין מלך בלא עם, כשיבוא מלך המשיח אז תזכו גם לראות אח"כ את 'מלך המשיח' שיקום בתחיית המתים
אדי04.08.22
שטויות במיץ עגבניות🍅🍅
ר.א שונא את לפיד הרשע 07.08.22
46
גפני לך אתה ןחביריך הליטאים השחצנים והסמולנים הנבזים לכו עם לפיד בט''ב שחקו טאנגא ושתחנקו אמן
אמן סלה ועד03.08.22
אתה עוד חסר השכלה, שפוט של האליל ביבי, מאחל לך לצאת ממחלת הביבזם..
י03.08.22
למגיב השני: מעניין, לא ידעתי שחצי מאזרחי ישראל הם 'חולים' ב'מחלה' בשם 'ביביזם' שהם צריכים 'לצאת' ממנה? ואולי כולם בריאים, ורק אתה 'חולה' במחלת ה'רק לא ביבי'? האמן לי, אם "רופאים" כמוך, מזמן כל רופאי העולם אמורים להתפטר...
מוזר03.08.22
וואי צודק כתבת את זה טוב😂
אפרת03.08.22
אתה לא רואה שההוא (מתגובה 44) שחלה ל"ע במחלת הביביזם , מאחל לגפני למות בחנק, (מזעזע), וכל זאת רק בגלל שגפני לא אהבל, ולא חלק מהעדר הנאיב של ביבי?... ואני עוד צריך להוכיח פה, מי הם אלו שצריכים אשפוז במחלקה סגורה?... וכי אני חלילה יאחל לימנים, או לנתניהו עצמו, שימות מחנק? חס וחלילה, שהשם יציל אותנו
העדר העיוור03.08.22
אני מגיש תלונה על שהעלו את התגובה המסיתה שלך, אתה מקלל ומאחל חנק לגפני, רק משום שהוא לא הכבשה של ביבי, פשוט מזעזע שעל זה אתה מאחל מוות ליהודי. בנוסף צריכים דחוף לאשפז אותך במחלקה סגורה, אתה מסוכן לצבור.
רפואה שלימה03.08.22
אתה הראשון שצריך ללכת לאשפוז אתה מסוכן לציבור!!!!
רפואת הנפש ר.א שונא את לפיד 16.09.22
45
עזוי, אפילו רבין ופרס וברק שהיו חילוניים כמו שצריך לא עשו כאלה דברים, והם, למיטב ידיעתי בשונה מלפיד - הגיעו לכותל ביום אחתרתם לראשי ממשלה.
עזוי02.08.22
44
כל האדמורים לא בדאצה בימים אלו??
שלום02.08.22
43
יבלה, יתבלה, יתכלה, יתבזה, הוא וכל מפלגתו, לעד ולעולמי עולמים, אמן
משה 02.08.22
42
חזור בך ? שילך לגהנם כמה שיותר מהר פשוט לראות עם מי יש לנו עסק וכל החברים שלו הצבועים לא פחות גרועים כולל ב.נ שמראה כמו ... את הטלפיים שהוא כשר.
היום02.08.22
41
זה מראה עד כמה ניתוק יש למי שקרא לחצי מהעם כוחות האופל
יא02.08.22
40
מה רוצים ממנו הוא אתאיסט מוחלט. אין לו שם כבוד מינימלי ליהדות. גפני איצו אתה רוצה לשבת ועם רבי רפורמי????!!
קובי02.08.22
39
קוראי ככר השבת יש לכם בעיה רצינית בהבנת הנקרא אף אחד לא חושב שלפיד שומר מצוות כהוא זה. גם נתניהו וגם כל הציבור החילוני עוברים בפרהסיה על כל איסורי התורה דאורייתא ודרבנן. אבל, תשעה באב לחילונים זה יום אבל לאומי לא יום אבל דתי. כי ביום זה איבדנו את המלכות בארץ ישראל. הסיבה שלפיד נסע לנפוש בתשעה באב זה
שאולי03.08.22
38
גם ביום הזיכרון לשואה הוא לא נחכ באף טקס זיכרון, האיש מנותק מעמו ומאלוקיו!!!!
חי03.08.22
37
למען יאריכון ימיך ..אחורה
שי03.08.22
36
שיבוא אלינו לדאבוס בנאות דשא ויצטלם עם אדמורים וינוקות וככה זה יהיה כשר החופשה שלו
דאבוס03.08.22
35
רה"מ נתניהו שזולל פירות ים עדיף? מדובר בזעזוע אינטרסנטי של לפני הבחירות.
מנשה02.08.22
מאיפה אתה יודע שביבי זולל פירות ים? ועוד שאלה מי אמר לך שביבי אוכל פירות ים?טמבל!!!
ר.א שונא את לפיד הרשע 15.09.22
34
מה כ"כ מפתיע את כולנו הבנאדם לא שומר מצוות, על אף שהוא מייצג מדינה של יהודים לא מזיז לו , אז למה שיזיז לנו אנחנו לא שופטים שלו ולא צריכים להיות שופטים שלו, לפיד ייתן דין וחשבון אך ורק לבורא עולם . אז למה לנו לכעוס עליו , בורא עולם מנהל את העולם לא אנחנו.
נורית02.08.22
זה נכון ובורא עולם בא חשבון גם עם החרדים
james03.08.22
33
מזעזע!!! אי אפשר לשמוע דברים כאילו!!
אאא02.08.22
למה ?
james03.08.22
32
גפני, הנה החברים שלך! תתבייש!
מוטי02.08.22
תזהר שלא יצרח עליך. חוץ מזה הוא עושה מה שמורים לו הגדיילים
אלי03.08.22
חחחח אמיתי לגמרי🤣🤣🤣🤣🤣🤣
אא02.08.22
31
הצבור לא קורא ותפסיקו להתייחס לפושטק הזה, אביו כבר היה כופר ואתאיסט, הוא אדם פשוט, לא מייצג אף אחד, ולא מעניין מה שהוא עושה
צבי02.08.22
30
עזבו אותכם מיהדות שאין ללפיד כל קשר פולטית זה טעות גדולה...................
חיים 02.08.22
29
לפיד בחופשה ?? טוב מאוד ... ! בתנאי - שהוא מעריך את החופשה עד יום הבחירות !!
שמוליק03.08.22
28
לפיד ראש כ......... כל מה שאתה עושה זה לטובת עם ישראל . למה מפני שביום הבחירות הוא יקבל את המכה שלו מהשם יתברך ומהבוחרים. ובנוסף אסור לחרדים לשבת עם מי שלא מצטער על חורבן ירושלים. לפיד לא תזכה לראות בשמחתה בושה שיש לנו מנהיג כמוך
ישי יוסף03.08.22
27
לפיד חתיכת חוצפן תשעה באב צריך להתאבל על ירושלים לא לבלות אתה מבין את הטיפשות שלך? ירושלים נחרב ואתה נהנה בכיף שלך תתבייש חבל שמינו אותך לראש ממשלה אולי לא ראש ממשלה ראש כלבים🐕‍🦺🐕‍🦺טמבל שכמוך!!💣💣
ר.א שונא את לפיד הרשע 03.08.22
ולאדמור מויזניץ מותר לחייך ולפזם ניגוני שמחה ברכבת בשוויץ בתשעת הימים ? זה בסדר אבל מיאיר לפיד שחונך וגדל על ברכי טומי -ממנו אתה מצפה שייתאבל על בית המקדש
חבד 03.08.22
תבין זה נכון, אבל לראש ממשלה יש אחריות סימלית ואם הוא בנאדם עם ערכים הוא לא יכול לעשות מה שהוא רוצה הוא מייצג תמדינה שלו. והנה הוא בלי ערכים ולא חידשתי כלום לאף אחד אז למה הוא ראש ממשלה?! בנאדם בלי ערכים שיעוף ממשרד ראש הממשלה על זה אנחנו כותבים האדמור מויזניץ לא מנהיג את המדינה ולכן אם הוא נופש בשע
אפרת04.08.22
יאללה שב בשקט!!!!🐕‍🦺🐕‍🦺
ר.א שונא את לפיד הרשע 04.08.22
אתה צודק במאה אחוז אין לך מה לדאוג לפיד החלול הזה לא יזכה לראות את ירושלים בשמחתה כולם ישמחו בירושלים הבנויה😀והוא לא יזכה לראות אותה בשמחתה!!!! הוא ישאר עצוב😭😭
לבדוק רא שונא את דוברמן גזען מסריח!04.08.22
26
גועל נפש!!!!!!!!
כרקי02.08.22
25
מסכן אבא שלו היה בשואה ואיבד את דעתו וחינך את הבן בלי לדעת מה זה יהודי מה יש להזדעזע הוא באמת תינוק שנשבה בין העמי ארצות
צחי02.08.22
24
לא כ"כ מבין על מה הרעש. הרבה מאוד חרדים וגדולי ישראל אדמורים ורבנים וראשי ישיבות נמצאים בימין אלו במקומות נופש בארץ ובחו"ל
גדליה02.08.22
כן אבל הם לא מייצגים את מדינת היהודים מה שאין כן אאצל לפיד
אה03.08.22
יש להם אישור. כל אלה שמקללים פה ממש צדיקים.
ייציק 03.08.22
23
שיבלה, שיעשה מה שהוא רוצה, בשבילי הוא לא ראש הממשלה. כמו שבנט נדחף בשקר, גם הוא נדחף לפולטיקה בשקר של היריקה מבית שמש שלא הייתה מעולם. עוד מעט והוא איננו.
דודוי02.08.22
אה ונתניהו בסדר לך?
james03.08.22
כןןןןן!!!!
אפרת03.08.22
22
הימנים הם הצבועים הכי גדולים, אומרים שמאמינים בתורת משה, אבל כופרים בזה ומתנגדים לחוקיה, לעומת זאת השמאלנים שלדעתם האומללה אין אלוקים, אז לכן הם אנטי כל כפיה של הלכה יהודית, כי אם אין אלוקים אז למה לשחק אותה חצי יהודי כמו נתניהו הצבוע?
האליל ביבי02.08.22
אתה צבוע!!!
ר.א 14.09.22
21
רוצה להידמות לגויים כואב מש כואב מי בישל את זה חושבני והלואי שאני טועה הקיפות הסרוגות הקטנטנות. והלואי אני טועה
דוד כהן02.08.22
20
לפיד בחופשה כל השנה ממש פרזיט לא נורא שגם בתשעה באב הוא יהיה בחופשה
נמרוד03.08.22
19
עם האיש הזה גפני להוט ללכת?
חנה03.08.22
18
עצוב עד לאן הגענו שראש ממשלת ישראל לא יודע לכבד את תשעה באב ובשבילו זה יום רגיל בגלל החינוך שעבר בילדותו שאמרו לו שתורה ומצוות זה מיושן בבחינת 'תינוק שנשבה'
יא03.08.22
עוד יותר עצוב שאתה מדמיין ומכנה אותו 'ראש ממשלת ישראל', כשהכינוי האמיתי שלו זה "ראש ממשלת המינים שנשבו" (בעודם תינוקות). הממשלה והמלכות תחזור לישראל רק אחר ביאת המשיח, כמו שכתב הרמב"ם בפי' המשניות בהקדמה לפרק חלק,
103.08.22
17
לא נורא שקיבלה ויחגוג.כאוהדי ביתר ירושלים זוכרים היטב מה קרה להיתר באותה שנה שהחליט הבעלים לחגוג פתיחת עונה בתשעת הימים.( שנה הכי גרועה בתולדותיה) מר לפיד צא לחגוג
Simon cohen03.08.22
16
עד לאיזו חרפה הגיעו אנשי הדור הזה!!!!!! השם ירחם עלינו!!!!!! בושה וחרפה, תגידו לי, זו לא בושה??? מזעזע ומחריד!!
ללא שם02.08.22
צודקקקק ה ירחם עלינו שחלק ממנו איבדו כל לחלוחית יהדות שעוד נשארה בהם!!!!
ברסלבית03.08.22
מה בושה?
james03.08.22
מה מזעזע?
james 03.08.22
15
הוא ציוני למופת...גם הרצל ובן גוריון לא התייחסו לכל סיממן יהודי ולכן הם ראשי הציונות
מה חדש?02.08.22
14
העיקר הקים את הממ"ח
נחמי02.08.22
13
העיקר הלך ליד ושם
הזוי02.08.22
12
מסכן הראש החלול יאיר לפיד, עבר שבועיים כראש ממשלה והתעייף
יריב גולן03.08.22
11
יאיר לפיד.אתה שוב מראה כמה אתה חלול ומנותק מהמציאות.ככל שעובר הזמן ,מצביעיך מבינים שאין מנהיג והכל מתנהל במקרה.אתה הבור ועם הארץ,רוצה לשנות את ההיסטוריה של עם ישראל?אתה עוד קטן מאוד כדי לשנות את ההיסטוריה של העם היהודי.אתה הזוי,חלול ועוכר ישראל.צא מחיינו:"פינוקיו".
קרוצי סמי03.08.22
10
עכשיו זה בטוח יאיר לפיד לא מבין כלום בפוליטקה בור ועם הארץ שייגץץץץץ!!!!!!!!!! הנה החברים שלך רואים לכם!!!!!!!!!!!
אלימלא אמלא03.08.22
9
משוגע לא נורמלי כופר
אני03.08.22
8
הוא לפידיוט
יהיר02.08.22
7
לא מפתיע בכלל
מלי02.08.22
6
אני מניח שהחרדים ממש מזועזעים מאכילת השרצים של ביבי ומזה שהזמינו חשמלאי ביום כיפור
חיים02.08.22
5
גוי גמור!!!!
שרית02.08.22
4
זה הזעזוע וזה שהוא כל שבת במשך כל השנה מבלה בקניונים ומחלל שבת זה לא זעזוע זה יותר גרוע מלבלות בתשעה באב זה מה שקורה שלא הולכים בדיני תורה אותו דבר עשו לבן גביר שאמרו במי שעולה להר הבית לא לתמוך אבל ביבי שמחלל שבת שזה פי מליון יותר גרוע שמים שלטים "ביבי צריך אריה חזק"יאללה לכו תלקקו
אביב02.08.22
הלוואי ויהיה ראש ממממלה כזה הוא עוד לא נולד (רוחנית)
יבוא היום הזה03.08.22
3
לפיד הטיפש והסתום והמתומתם
שונא לפיד03.08.22
2
אם אבא שלו לא היה שונא יהודים זה היה בסדר
אברהם 03.08.22
1
היום הראו באתרים תמונות של האדמו"ר מויזניץ המבלה במלונות פאר באירופה. האם הוא לא יישאר שם בתשעה באב? האם יאיר לפיד אמור להקפיד בהלכות תשעת הימים ותשעה באב נדחה יותר מהאדמו"ר מויז'ניץ? לדעתי יאיר לפיד לא צריך לצאת לחופשה בתשעה באב, אך אם האדמו"ר מויזניץ עושה זאת, אי אפשר לומר שום דבר ליאיר לפיד. ונקו
מרים03.08.22
וואיייי !! כל מילה בסלע פשוט לקחת לי את המילים מהפה אין לי מילה להוסיף !
חבד03.08.22
את כנראה לא מבינה את המשמעות הסימלית שיש לכל צעד שראש ממשלת ישראל עושה. ברגע שהאדם שאמור לייצג יותר מכל את ישראל בתור מדינת היהודים יוצא לחופשה בדיוק ביום הכי עצוב אצל היהודים - גם הלא דתיים! זהו לא פחות ממחדל. אבל לעומת זאת, הרבי מויז'ניץ, לא מייצג אף אחד חוץ מציבור חסידי מסוים, מה גם שבזה אני מסכי
םם03.08.22
לא לא לא .מרים יקרה וחכמה .עדיף שתגיבי ועוד איך ולמרות היותך אישה את מבינה מאוד מאוד בנושא וכתבת מה שכולם חושבים ומפחדים לומר בקול - למה לפיד שגדל בבית אטיאסתי של טומי שר"י -צריך להתאבל על חורבן ביהמ"ק ולעומת זאת להילייגער מותר לפזם ניגון חסידי שמח בשוויץ בתשעת הימים ?? מה אתם מצפים ממנו ומה אתם מצ
חבד 03.08.22
אין פה ויכוח שניכם צודקים
אפרת04.08.22
עיין מה שהשבתי לך בתגובה 14, (מקווה שהם לא יחסמו אותי, ויעלו את התשובה שלי אליך).
נשמה חבדית04.08.22
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סעודיה דורשת מדינה פלסטינית - ותחתום רק עם ארה"ב

יוסי נכטיגל | 03.05.24

ברגע האחרון

הקבינט לא סגר את אל ג'זירה; קשור להתקדמות בעסקה?

יוני גבאי | 03.05.24

העדויות צפות

סעודיה עוצרת אזרחים שמדברים נגד נורמליזציה עם ישראל

יוסי נכטיגל | 02.05.24

"הזוועות נחגגות 

זוועות ה-7 באוקטובר נחגגות | המסר של הרצוג ליהודי העולם

יוני גבאי | 02.05.24

וכמה חרדים יש בהייטק?

ג'וניורים? זו התכנית לשילוב חרדים ללא ניסיון בחברות הייטק

כיכר השבת | 02.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

דאגה של ממש

זה הלחץ הבינ"ל שישראל מפעילה כדי למנוע צווי מעצר בהאג 

יהודה גל | 02.05.24

צרות של ערבים

דרמטי: חברי פת"ח מאשימים את אבו מאזן בכישלון מול חמאס

דניאל הרץ | 02.05.24

דנו ביום שאחרי

לפיד ביקש מהאמירויות לסייע: הכי דחוף להחזיר את החטופים

ישי כהן | 02.05.24

כך ניתן אוויר לחמאס

כך פעל מחדל המענקים לעזה - לבקשת נתניהו וראש המוסד 

יהודה גל | 02.05.24
ש

בצל הכלכלה המעורערת

מקצוע תורני מפרנס: כך תהפוך לדיין מומחה

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

כאב ראש מדיני

דאגה בי-ם: האו"ם ינסה להכניס את ישראל ל'רשימה שחורה' 

יוסי נכטיגל | 02.05.24

גינוי אחרי הסערה

נתניהו נגד בוגי יעלון: "צריך להתבייש על דבריו"

יאיר טוקר | 01.05.24

אחרי ההודעה

מתקפה חריפה: "התייצב לצד המפלצות השפלות ביותר"

יוסי נכטיגל | 01.05.24

חקירת הטבח

נתניהו מגיב למבקר המדינה: "התנגחות מיותרת בזמן מלחמה"

יאיר טוקר | 01.05.24
ש

10,000 דונם

פארק הירקון בפ"ת? הכירו את מתחם הנדל"ן הכי מדובר בענף

כיכר בשיתוף Lighter life | מקודם

סערת חוק הגיוס

גנץ מגבה את היועמ"שית ותוקף: "כתם של חוק השתמטות"

יוני גבאי | 01.05.24

"נרקם דיל בין דרעי לליברמן"

הבחירות לרבנות הראשית | הח"כים שנבחרו לאסיפה הבוחרת

חנני ברייטקופף | 01.05.24