כיכר השבת

ההסתה נגד החרדים בעיצומה

לבני: "להפסיק לתת המונופול על המדינה למפלגות החרדיות"

אחרי שהסיתה אמש בשידור-חי כשאמרה ש"החרדים לוחצים ומקבלים תקציבים", ציפי לבני ממשיכה בגל ההסתה נגד החרדים: "יש להפסיק לתת את המונופול על המדינה היהודית למפלגות חרדיות, מדינה שערכיה הדמוקרטיים והיהודיים לא מתנגשים זה בזה". היא גם דיברה על הליב"ה והצבא (פוליטי)

45
ניצן ארליך | כיכר השבת | ה' באלול | 04.09.11
לבני עם חרדים
לבני עם חרדים (ארכיון כיכר השבת)

לא רגועה: ראש האופוזיציה, ציפי לבני, ממשיכה בגל ההסתה נגד הציבור החרדי, באיצטלא של דאגה לשכבות החלשות בישראל. אחרי שאמש (מוצאי-שבת) הסיתה בשידור-חי כשאמרה "החרדים לוחצים ומקבלים תקציבים", היא המשיכה בצהריים (ראשון) במסע ההסתה, במהלך וועידת "ישראל 2021" שערך עיתון "דה-מרקר" במכללה האקדמית תל אביב-יפו.

"יש האומרים שצריך לבחור בין שלום לביטחון, בין יהודית לדמוקרטית, בין כלכלה לחברה", אמרה לבני, "צריך להחליט בכל אחד מהנושאים האלו. עלינו להגיע להסדר שישמור על האינטרסים הביטחוניים, להפסיק לתת את המונופול על המדינה היהודית למפלגות חרדיות, מדינה שערכיה הדמוקרטיים והיהודיים לא מתנגשים זה בזה".

במהלך נאומה, דיברה גם על הסוגייה הצבאית. "שירות צבאי לאומי או אזרחי צריך להיות חובה – זה חלק מתהליך הריפוי של החברה הישראלית", אמרה לבני ורמזה בצורה ברורה על האברכים היושבים והוגים בתורה, ובכך שומרים על המדינה.

לבני התייחסה גם לסוגיית הליב"ה. "סל הזכויות צריך להתחיל בחינוך – מדובר גם בלימודי ליבה. לימודי הליבה זה חלק מהחזון המשותף שיגרום לעוד אזרחים להיות חלק מהחברה הישראלית, יש לקבוע חלוקת תפקידים ואחריות בין השלטון המרכזי לרשויות המקומיות ולא כפי שזה כיום כשהאזרח הוא זה שנפגע באותם קיצוצים במענקי האיזון".

עוד אמרה לבני: "יש לשנות את שיטת הממשל – דירקטוריון על פי חוק מחויב בטובת החברה, בדיוני הממשלה מדי שבוע כל שר חושב על טובת סקטור ספציפי והמפלגה הגדולה בממשלה עסוקה בלשלם לחלקים הקטנים שמייצגים סקטורים יותר מכפי שהם מיוצגים בציבור רק בשביל לשרוד. התופעה הזו קובעת סדרי עדיפויות עקומים שלא מסתכלים על מעמד הביניים, הציבור שעובד, משרת, ציוני, שרוצה לחיות כאן.

"הממשלה הזו לא נותנת פתרון כנה ורציני למחאה הזו. המפגינים מילאו תפקידם וצעקו את הצעקה הכי כואבת שלהם – מכאן תפקיד הנהגה להניח תכנית כולל אם יש לכך מחירים פוליטיים. כדי שישראל 2021 תהיה אחרת אנו צריכים בחירות ב – 2012".

תוכן שאסור לפספס
45 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
25
באה לרבנים ומתחנפת ואח''כ מרכלת ומנסה להוציא אותם מדתם צריך לצאת נגדה כמו במלחמה להחרים אותה בכל מקום חרדי
יצחק05.09.11
24
??? שלושים !!!!!! מיליון, ????? (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זכרון04.09.11
23
ככל שיענונו כן נרבה וכן נפרוץ.. ככל שנתחזק ונאדיר את התורה כך נקרב את סופם של בני הערב רב. ככל שיש יותר טהרה וקדושה.. כך מתקצרת זמנם של הערב רב .. הם מרגישים את סופם קרב ולכן הם משתוללים כפי שלא השתוללו מעולם.
מתנחל04.09.11

הצגת כל התגובות

22
לבני אמרה את האמת.
יואל04.09.11
כיון שבוודאי ידועה לך הכתובת בה מחלקים את כספי החילוניים לחרדים, אשמח מאד, עקב מצבי הכלכלי הדחוק [יחד עם כ90 אחוז מן החרדים והמתנחלים], אם תואיל לפרסם כאן את הכתובת. למה כל החרדים נהנים מתקציבי ענק, ורק לי לא????
מ. ציון04.09.11
21
אני לא חושב שלבני באמת שונאת חרדים. תבינו את המיידלע הזאת, היא במצוקה אמיתית לאור נתוני הסקר של "יוסי ודנה שווקים פנורמה" שפורסם ביום חמישי בקול ישראל. לפי הסקר: קדימה מקבלת בראשות לבני 18 מנדטים ואילו הליכוד 27 מנדטים! אם למישהו יש עצה אחרת כיצד להוציא אותה מהבוץ [אולי בושם חדש וכדו'...] מוזמן ל
261804.09.11
היא לא מבינה ומקשה ליבה?????????? ציפורה תתפוצצי ושלא תזכי לקבל אפילו מנדט אחד!!!!!!!! לא בושם ולא מכתב רק תפילות לרעתה יעבדו!!!!!!!!!!
עידית04.09.11
20
כאשר סירבה להצטרף לקואליציה של נתניהו, צבועה!!!
מאבחן04.09.11
19
מי שתורם למדינה יש לו זכות קדימה , מי שעובד ומפרנס את משפחתו בכבוד ראוי יותר מאנשים שלא עובדים. ולדתיים שבינינו יש ציווי מהתורה גם לעבוד.
דניאל04.09.11
18
היצור הלא מזוה הזה שמתקרא ליבני, קיבל הוראות הפעלה חדשות מאדלר & ארד. אתם עוד לא עליתם על זה? מדובר בובה על בטריות, שאומרת את כל מה שהפרסומאים האלו אומרים לה להגיד. הרי כולנו זוכרים את פרשת האסמסים שהיא קיבלה באמצע נאום מה לומר. אז חברה, במקום לתקוף בובה חסרת שכל ועם מוח דומם. תקפו את אדלר (שיש ל
חרדי חרד04.09.11
17
היא רוצה להיות ראש ממשלה, ככל שהכעס שלכם עליה יהיה יותר גדול זה מראה עד כמה הייתם תמימים
עומר04.09.11
16
שהיא אפס! אשה כסילה כדפני ליף!
אבישי פרי.04.09.11
15
תארו לכם שהממשלה הייתה משקיעה רק בשמלאנים למשל? אנחנו גורפים מלא כסף טונות של כסף וכמעט ולא נותנים.. (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
חצקל04.09.11
14
היא יודעת שאם היא תתנגח בחרדים היא תקבל רייטינג גבוה, וכך קרה. מה שברור היא אינה פוליטיקאית, היא שקרנית, אתם שואלים מה ההבדל שהרי אין הבדל בין זה לזה? התשובה: אכן, הפוליטיקאים הם שקרנים מבטן ומלידה, אך זו שאיני רוצה לנקוב בשמה, היא לא רק שקרנית, אלא היא כבר לא זוכרת את השקרים שלה כמו המפוליטיקאים הא
יהודי אמיתי04.09.11
13
את הדיבורים של לבני כבר שמעו בתקופות אפלות על יהודים רק שאז זה נקרא אנטישמיות והיום זה דבר מקובל ופופלרי הכה בחרדי וקבל ריטיינג וכבוד אז על חולת כבוד כמו לבני לא שואלים שאלות ב.שתחפש את החרדים בבחירות חתיחת צבועה
יונית04.09.11
12
נתניהו לפחות איש עם אידיאולוגיה
יצחק04.09.11
11
שהיא פוגשת רבנים היא שמה שביס, ומול החילונים היא מתנפלת על חרדים.. בקיצר אפשר להגיד שהיא פקק לכל הבקבוקים .. אומרת מה שצריך למי שצריך לשמוע וחושבת שכולם טיפשים ... נזם זהב באף חזיר אישה יפה וסרת טעם ! ! !
maorlod04.09.11
10
"מדוע החרדים לא משתתפים במאהלי המחאה" אין ספק שמדובר בשאלה קשה, אך התשובה לשאלה זו היא לא רק קשה אלא גם כואבת. אכן השאלה זועקת לשמים. ציבור שלם שחי בעוני ובמצוקה נוראית, מגדל משפחות ברוכות ללא מקור הכנסה מספק, בציבור החרדי לא נהוג להחזיק רכב, והתחבורה הציבורית יקרה מדי. סלי הקניות של משפחה חרדית ממ
חזקי גרינוולד04.09.11
9
אם נלמד ליבה בבית הספר עלולים הילדים לצאת לעבודה, ותורה מה יהא עליה, היא רוצה להחטיא הציבור החרדי הקדוש. לכן צריך להיערך למצב של הפסקת התמיכה הכספית לבתי ספר ללא ליבה ולנהוג כמדינה לכל דבר, כאשר למדינה אין מספיק כסף, היא מדפיסה כסף, לכן צריך להדפיס כסף בסתר כדי ללמן תלמודי התורה והישיבות, עת לעשות ל
דן סגל04.09.11
8
לפי מה שמראים הסקרים לא כדאי להשאר בקדימה כל אחד צריך לדאוג לאינטרסים שלו חבל שלבני הורסת כל חלקה טובה ברוב טפשותה אני הפעם מתפקד לליכוד!!!!!!!!!!!!
ד"ר מרטין04.09.11
7
ממש פני הדור כפני הכלב
יהודה05.09.11
6
לא כל ביקורת היא הסתה! לא כל מי שחושב שלא ייתכן שמאה אחוז מהחרדים ילמדו גמרא הוא אנטישמי לא כל מי שחושב שהפרשנות החרדית ליחסי דת ומדינה שגויה הוא שונא ישראל לא כל מי שחושב שדרכי הפעולה של הפוליטיקאים החרדיים פסולות הוא עמלק
ירושלמי04.09.11
5
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
תום05.09.11
4
היא מריחה את הבחירות ומנסה לעלות על כל גל שיצור הדף תקשורתי. זה כל העניין
הלה04.09.11
3
מה זה עוזר? את הגוף שלה רואים
מלכה גיטי05.09.11
2
משמים
אני04.09.11
1
פוסמה???
יהודי אמיתי04.09.11
אולי גם יעניין אותך
פוליטי מדיני

סמוטריץ' נגד המתווה המוצע: "מעכשיו רק פגזים והפצצות"

יוני גבאי | 25.04.24

"טוב שחליווה התפטר"

סמוטריץ': אסור שהרמטכ"ל יהיה זה שממנה את המחליפים 

ישי כהן | 24.04.24

"תזמון מכוון"

בישראל מעריכים: הסנקציות האמריקאיות ייכנסו לתוקף

ישראל גראדווהל | 21.04.24

מתייחס לעסקה

נתניהו בסרטון לפסח: "מה נשתנה הלילה הזה ומה לא?"

יוני גבאי | 21.04.24

הצהרה לרגל פסח

גנץ: "לא וויתרנו על החטופים - מחבלי חמאס אינם חסינים"

יוני גבאי | 21.04.24
ש

דואגים ליופי שלך

מלחמה?- זה לא אומר שאת צריכה להישאר עם שיער מיותר

כיכר בשיתוף אפילוגיק | מקודם

"אמשיך לומר את האמת"

"דרדלה"? בן גביר מגיב: "חייב להיענות בתגובה חריפה ביותר"

ישי כהן | 21.04.24

"הפרת זכויות הפלסטינים"

ארה"ב תטיל סנקציות על הגדוד החרדי בצה"ל | תגובות סוערות; בן גביר: "נקלוט אותם במג"ב"

יוסי נכטיגל | 20.04.24

לוקח אחריות

מקורבו של נתניהו מסביר: "מסרים יותר חשובים מהתלהמות"

יוני גבאי | 19.04.24

סערה ברשת

'דרדל'ה': ציוץ של בן גביר קומם שרים בממשלה - ובאיראן

יוני גבאי | 19.04.24
ש

לכולם ובחינם

באו לטייל בחול המועד בחינם >>

כיכר בשיתוף בנק הפועלים | מקודם

התקיפה באיראן

ישראל שותקת? חברת וועדת החוץ והביטחון מפזרת רמזים

יוני גבאי | 19.04.24

"אנו לא כמו הנאצים"

השיחה הקולנית והקשה בין נתניהו ושרת החוץ של גרמניה

דוד הכהן | 18.04.24

בצל המלחמה

"שלבים אחרונים"; מתקדמת נורמליזציה בין ישראל לסעודיה

יוסי נכטיגל | 18.04.24

בגלל המלחמה

מסרים הועברו: גובר הסיכוי להוצאת צו מעצר עולמי לנתניהו

חזקי שטרן | 18.04.24
ש

עסקת אקזיט נדירה

הייתם מאמינים? התפנו קרקעות בהרצליה!

כיכר בשיתוף פדרמן | מקודם

כשברנע לצידו | צפו

הבקשה של נתניהו מראשי האגפים המוסד: "צריך להיעלם"

יוני גבאי | 18.04.24