כיכר השבת

מח"ט גבעתי עופר וינטר בראיון מיוחד: "לִמדו תורה להצלחתנו"

אל"מ עופר וינטר, מפקד חטיבת גבעתי ומי שנחשב למומחה-על לרצועת עזה, ערך סיכום ביניים בראיון מיוחד לחדשות 'משפחה' • על האבדות בחטיבה: "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו" • על המכתב שחולל סערה: "מי שתקף אותי אינו מבין מהי מלחמה" (חדשות)

119
אהרן גרנות ואליעזר שולמן, גבול רצועת עזה | כיכר השבת | ד' באב | 31.07.14
אל"מ עופר וינטר
אל"מ עופר וינטר (צילום: פלאש 90)

מקבץ של אוהלים אפורים שכאילו נפל משום מקום על שטחי ענק של שדות ירוקים ופסטורליים, ובתוכם יושבים אנשים שדרגות בכירות על כתפיהם ואחריות רבה על גבם. חלקם אנשי צבא קבע וחלקם אנשי מילואים שנטשו את עבודתם ואת שגרת חייהם ובאו להילחם. מרכז העצבים הוא החמ"ל, חדר המלחמה, של החטיבה. מכאן מנהלים את הלחימה העיקשת בעזה.

החמ"ל הוא אוהל גדול ובתוכו מחשבים, על קירותיו הוצבו קורות ועליהן נתלו צגי מחשב ענקיים, המקרינים כל העת את פני השטח ואת המפות. על שולחנות פיקניק עם חוסר יציבות בולט, כיוון שהם עומדים על חול, יושבים מפקדים ומביטים בתמונות המשודרות להם על מסך המחשב. הם עוקבים אחרי כל תנועה. כל מנהרה שמתגלית, כל מעצר חשוד. מכאן מנהלים את המלחמה. זהו חדר הפיקוד של מי שעמד למעשה בראש המלחמה בתוך עזה, אל"מ עופר וינטר, קצין מזן חדש שלא רק שאינו בוש לא בכיפתו ולא באמונתו, אלא עושה בהן שימוש נרחב ובולט בעבודתו הצבאית.

במהלך הדברים ל'משפחה', סיכם אל"מ וינטר את הלחימה: "יש רושם בציבור כאילו יש יותר הרוגים ופחות הישגים. זה לא נכון, ממש לא נכון. הלחימה אינה קשה, היא פחות קשה ממה שציפינו. נכון, החמאס הוא אויב מתוחכם ואכזר, אבל בחסדי שמים אנחנו מתוחכמים יותר".

עוד צוטט בכתבה: "מה שמנחה אותי, בפיקוד בכלל ובמבצע הזה בפרט, הם שני עקרונות: לא חוזרים בלי לבצע, ועושים הכל כדי לחזור לשלום. על פי הגמרא צריך לומר לחזור 'לשלום' ולא 'בשלום', וכך גם כתבתי באיגרת שלי לחיילים".

ה'קבלה' של המח"ט

מפעם לפעם מגיח עופר וינטר משדה הקרב אל בתיהם של גדולי תורה בבני ברק ובירושלים, שעמם הוא עומד בקשר הדוק. הוא מעדכן אותם בנעשה והוא אינו מסתיר זאת. "בראשית המבצע פניתי לראשי ישיבות ולמקובלים ביניהם לרב הצדיק רבי יעקב עדס, וביקשתי מהם להתפלל להצלחת המבצע ולהצלחת חיילינו בקרב. הם הבטיחו לעשות זאת וביקשו ממני לקבל על עצמי משהו - עוד מצווה, עוד הידור. החלטתי לקבל עלי להתפלל שחרית בכוונה יתרה.

צפו: בשיירה משוריינת של גבעתי בלב עזה (צילום: יואב זיתון - ynet)

"אנחנו במצב לחימה, של לילות ללא שינה, ולעתים תפילת שחרית היא אחרי לילה בלי שינה. זה קשה מאוד, אבל אני יודע שזה בשביל החיילים, ואני משתדל לשמור את זה, להאריך בתפילה ולהתכוון יותר", מספר וינטר.

למפקד חטיבת גבעתי אין ספק שאבדות חטיבת גבעתי היו פחות כבדות, בשל תפילות אלה שהעתירו גדולי הדור על חייליו, ויש לו גם מסר ברור: "דווקא בעת של מלחמה, שבה הרצון להצטרף לכוחות הלוחמים הוא עז, צריכים לחזור ולהדגיש שמה שהכי נדרש לעם ישראל זה שבני התורה ישבו וילמדו תורה ביתר עוצמה ועוז. לימוד התורה מגן על עם ישראל יותר מכל דבר אחר. מי שיכול לשבת וללמוד - זאת חובתו".

רוח הלוחמים שונה הפעם?

"החיילים לוחמים כאריות", משבח אל"מ וינטר את חייליו, "רוחם איתנה, והם מאמינים בצדקת הדרך. הם יודעים מה הם עושים. הם יודעים כי הם מגִנים על עם ישראל והם לא מתבלבלים. אני מסתובב בין החיילים ומתמלא בעוז ותעצומות. אשרי העם שאלו הם בניו המוכנים למסור את נפשם ממש על העם והארץ. סגולת ישראל מתגלית בכל חייל וחייל ובכל בן לעם ישראל".

סערת המכתב: 'מי שתקף אותי - מעולם לא ראה נשק'

עושה רושם כי במטכ"ל לא התרגשו מההתקפה על עופר וינטר בשל 'המכתב הדתי' שמעולם לא נראה במחוזותינו קודם לכן. בראיון שערכו עמו עורך 'משפחה' והפרשן הצבאי של העיתון, אליעזר שולמן, יחד עם כתב השטח וסגן העורך אהרן גרנות, אל"מ וינטר משיב לראשונה לתוקפיו: "מי שתקף אותי בגין המכתב ראה כנראה כלי נשק רק בתמונות, לא היה בחיים שלו בקרב ואינו יודע מהי רוח לחימה.

מח"ט גבעתי עם חייליו ברצועת עזה (צילום: פלאש 90)

"לפני יציאה לקרב אני מקריא לפני חייליי את דברי כהן משוח המלחמה - 'שמע ישראל אתם יוצאים היום למלחמה' וכו'. אין אחד מהם, ואפילו החילונים ביותר, שאינם אומרים בכוונה עצומה את התפילה לפני יציאה לקרב. במלחמה, כשהחיילים יודעים שהם עשויים למסור את הדבר הכי יקר להם, את חייהם, הם מתחברים לאמת שלהם. כשאדם בסכנת חיים, הוא מתחבר לאמת הפנימית הכי עמוקה שלו, וכשזה קורה, גם הכופר הכי גדול פוגש את אלוקים. זאת הסיבה שבמלחמה כולם מאמינים, חוץ מזה שרואים כל כך הרבה נסים, שקשה מאוד לא להאמין".

הראיון המלא מתפרסם בחדשות 'משפחה'

תוכן שאסור לפספס
119 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
51
ב ה' באב נפלו בניה שראל [עומד בתמונה מאחורי עופר וינטר] ליאל גידעוני ונחטף סגן הדר גולדין ז''ל דרך אגב, עופר למד במכינת בני עלי- מקום שבו מחנכים גיבורים בצוק איתן נפלו 2 מהמכינה- הדר גולדין וצביקה קפלן הי"ד ד' יעזור ויחזיר לנו את גופותיהם של אורון שאול זל והדר גולדין, וישלח מרפא לארוסתו עדנה, אחיו
ישראלית11.11.18
50
אין מילים מלבד לחזק את דברי ואשרי יולדתו
חני05.08.14
49
היום יותר מתמיד נוצר צורך להתאחד כאיש אחד, כולנו כדי להגן על המדינה. כל בן 18 צריך ללמדו להיות עז רוח לאחוז בנשק והשם יעזור לו לשמור על עמך ישראל. כולנו נושאים תפילה להשם שיתקן עיצה טובה לפני מנהיגנו להרבות אחדות ונחישות מול אוייבנו.
ירדנה03.08.14

הצגת כל התגובות

48
אתם בושה וחרפה ליהדות תתביישו לכם,לקרסוליים של האנשים האלה שמחרפים את נפשם למען קידוש ה' ושמירה והגנה על עם ישראל וגם עליכם ועל משפחותיכם אתם לא מגיעים,אני מתבייש שיש בעמי אנשים כמוכם,אתם בושה וחרפה מבזים ומביישים את הדת,כל התורה שלכם (אם יש לכם בכלל)לא שווה אגורה תתביישו לכם.אתם אלו שגורמים לאנשים
אברהם 03.08.14
"דן סגל" הוא טרול מפורסם כאן. אף אחד לא אמר את זה חוץ מהדמיון הפורה שלו שמציג את הדברים בצורה הכי מכוערת כדי לתפוס צומי ולהנות בגיחוך אווילי של ילד מפגר. החרדים השופיים נחבקים את החיילים ומעריכים אותם למרות שגדולי ישראל מורים למי שיכול ללמוד תורה שימשיך ללמוד - וגם המח"ט עופר וינטר ביקש את זה מפור
איצקו03.08.14
כי זה ידוע לנו שיש עשרות אלפים מהכיפות הסרוגות שמצביעים לש"ס ול- ג' (ליהדות התורה)
מבין עניין03.08.14
חיילים יותר טוב מקברי צדיקים כי הם נהרגו על קידוש השם ויש יעני חרדים שאפילו לא מבינים מהי הגדלות למות על קידוש השם.
חיים04.08.14
47
אני חייל משוחרר. עופר וינטר היה המחט שלי. הבן אדם תותח. אני מוכן ללכת אחריו לכל קרב בעיניים עצומות ועם ידיים קשורות. תופס ממנו ומהדרך שבה הוא הולך ומייחל ליום שאזכה לראותו כראש המטה הכללי.
לוחם גבעתי 03.08.14
46
מתפללים ויוצאים למות למען אללה.
שדי01.08.14
בהבדל ממך ומאמונתך ההזוייה על 70 בתולות , אנחנו יוצאים לשדה הקרב לקדש את החיים - וזאת מי יוכל לנו! לכן הנשים והילדים שלכם זרוקים ברחובות כמו זבובים ושלנו בטוחים בתוך מקלטים.
אורכת בת עמי03.08.14
45
כחוזרת בתשובה תהיתי לא פעם מדוע המגזר הדתי לאומי "מנמיך קומתו כיהודי"(ימימה אביטל זצ"ל)ולא מנצל את העובדה שכוח צבאי גדול וחזק יוצא ממנו - סופסוף הגיח דווקא מהמגזר המתרפס הזה גיבור ישראל ישר, הגון ובעיקר אמיץ ומאחד את העם באמירות אמת צרופה. עופר וינטר אתה הגיבור שלנו שהשם ימשיך לשמור עליך אתה ממלא ת
נעמי31.07.14
התורני לאומי. ציבור שעל בניו נמנים עשרות אלפי אנשים. ציבור עם גאווה יהודית ארץ ישראלית שורשית וקדושה ולכן עוצמתית הרבה יותר מאשר מה שקורה בציבור אליו את שייכת היום שחש את הזהות היהודית שלו דווקא כזהות גלותית ולכן גם חלשה יותר(קיום המצוות בגלות הוא רק בבחינת "הציבי לך ציונים"....ודי למבין.). את מוזמ
מתנחלת03.08.14
טיפת מושג על הציבור הנפלא הזה,אני מציע לך בחום לבדוק את דברייך ולא להיות ניזונה משטיפות מוח של גסי רוח למינהם.
אברהם03.08.14
44
מדוע לא התפללו גדולי הדור גם עבור חיילי החטיבות האחרות? חבל אובדן חיים מיותר.
עידו31.07.14
גדולי הדור מן הסתם מתפללים עבור כולם אבל כאשר מפקד מתפלל עבור חי'יליו - זה פועל ביתר שאת דוקא על קבוצה זו
אז31.07.14
43
אנחנו אוהבים אותכם ומתפללים עליכם ועל כל צה"ל וכל עם ישראל שהאלוקים ישמור עליכם ותחזרו כולכם לשלום הביתה אמן ואמן
תרצה אבן-חיים11.08.14
42
הקלקולים שם הם רבים, ולא תמיד ישנה את הסכנה של המוות, כדי שהחיילים יתנהגו בהתאם. ודל.
תלמיד מרן31.07.14
תלמידו של מרן הרב עובדיה שהתפלל למען החיילים הקדושים ואהבם אהבת נפש? של מרן הגרי"ש אלישיב שהיה משתתף בצרתם של ישראל והיה מברך את החיילים? או שמא של יבדלו לחיים טובים וארוכים מרן הגראי"ל שטיינמן שהורה בעקבות הלחימה לבטל את בין הזמנים? או שמא של האדמורי"ם שהורו כנ"ל?
שלום זגורי01.08.14
41
יישר כוח למח"ט גבעתי איש מלחמה וירא שמיים הלוואי וירבו כמותו ברכת הצלחה והשגחה לחובשי הכומתה הסגולה ולכל כוחות צה"ל. מי ייתן ויקויים בכם הכתוב :" מימיננו מיכאל ומשמאלנו גבריאל ועל ראשנו שכינת אל כל היום וכל הלילה ". גאים בכם!!!! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
פנינה טל חדד31.07.14
40
אשריך ואשרי חלקך, קידוש שם שמים גדול עשית!! עלה והצלח ישר כוח גדול
רועי31.07.14
39
ויחזיר את כל עם ישראל בתשובה שלמה
בהצלחה31.07.14
38
עם ישראל בלב איתך ועם חיילי צה"ל. מי יתן וכל המפקדים בצה"ל ילמדו את המורשת היהודית (זו לא בושה להתפלל לקב"ה) במקביל למורשת הקרב. "בשם ה' נעשה ונצליח"
אילנה31.07.14
37
למה בערוץ-7 אין כזה כתבה על עופר וינטר בערך לימוד התורה? זה צריך להיות בראש הנקראים והמדוברים באתר ...!
לזיכוי הרבים12.08.14
36
אשריך לך לשלום תחזור לשלום אתם כולכם אריות יפלו אויבכם תחתכם אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
רפי31.07.14
35
וזכור את דברי הרמב"ם בסוף פ"ז הלכות מלכים "וכל הנלחם בכל ליבו בלא פחד, ותהיה כוונתו לקדש את השם בלבד--מובטח לו שלא ימצא נזק ולא תגיעו רעה, ויבנה לו בית נכון בישראל, ויזכה לו ולבניו עד עולם, ויזכה לחיי העולם הבא". שתזכו לנצח את אויבינו ולחזור לשלום לבתיכם.
חיים31.07.14
34
תמשיך כך בלי להקשיב למלעיזים ד ישמור אותך ואת כל חילינו ושובו לשלום אמן (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
דוד31.07.14
33
ה' ישמור עליכם ותחזרו בריאים ושלמים לשלום
אבי31.07.14
32
זה חיל יהודי -> "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו" !!!!!!! ->>>> "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו"
תצליחו !31.07.14
31
במלחמת מצווה כאשר חיי היהודים בארץ ישראל בסכנה מבין עשרים שנה ומעלה, כל יוצאי צבא אפילו חתן מחדרו וכלה מחופתה, ומי שנשאר ללמוד אלה מאות אלפי הזקנים והצעירים עד גיל עשרים.והמשתמטים עוברים על איסור דאורייתא של "לא תעמוד על דם רעך" והרבנים שמורים להשתמט לא יוכלו לומר "ידינו לא שפכו את הדם הזה"
דן סגל31.07.14
רבי דן סגל הוא אחד מצדיקי דורנו וברור מה דעתו, [יש חשיבות לצבא אבל יש יותר חשיבות ללומדי התורה כידוע דעת כל גדולי ישראל בדור האחרון] הטרול המשועמם ועל גבול הנורמליות הקורא לעצמו "דן סגל", וכותב לפעמים דברים גסים ובוטים, הוא עלוב נפש שמנסה לתפוס תשומת לב בעזרת התחזות. אם אין לך מה לומר אל תכנה לעצמ
איצקו03.08.14
30
אריה ממש אריה רבוש''ע תראה איזה ילדים נפלאים יש לך הוא לא סומך על כוחי ועוצם ידי רק סומך ומקוה לתפילתם של גדולי תורה וסומך ומקוה לרצות אותך רבוש''ע ולפייס אותך רבוש''ע בתפילת שחרית בכונה יתרה כדי שתתרצה ותתפייס להתנהג עם בניך במידת הרחמים ולהצילם מאויביהם ובודאי אתה ברחמיך הרבים מקבל תפלתו ומתרצה ומ
משה01.08.14
29
מקדש שם שמים אשריכם. מתפללים עליכם כל יום שתחזרו הביתה בריאים ושלמים אמן
מיכאל31.07.14
28
מאחלים לך המשך יראת שמיים בריאות והצלחה בכל אשר תפנה
א.מ.31.07.14
27
עופר וינטר היקר פשוט ריגשת אותי וכל מילה בסלע שהשם ישמור אותך וכל החיילים בע"ה תחזרו הביתה בריאים ושלמים
משה 31.07.14
26
עם ישראל הקשיבו למחט ולמכתבו. אין ישראל קיימים ללא הקדוש ברוך הוא וללא התורה ותפילות. ביהדות תמיד היו חכמי התורה שלמדו תורה והתפללו, והיו גם את בני ישראל הלוחמים שהגנו על עם ישראל.
עם ישראל חי11.08.14
25
גם הרב רונצקי הקריא ושלח אגרות כאלו ללוחמים לפני מלחמת "עופרת יצוקה". אשרי העם שאילו הם לוחמיו.
לוי01.08.14
24
חובה להסתיר את פני החיילים בסרט. שימו לב שגם בטלויזיה תמיד מסתירים את פניהם.
בעזרת ה'31.07.14
23
השם ישמור את כל החיילים (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
צפריר31.07.14
22
מאחלים לך שתמשיך עם יראת שמיים בריאות והצלחה
א.מ31.07.14
21
ישר כוח גדול לך. אשרייך שאתה מחזק אותנו דברים מהלב אל הלב היום הילולה של הארי הקדוש הזכות שלו תגן עליכם ועל כל עם ישראל אמן. אנחנו בשיעור היום נברך אותכם ואותך. חזק ואמץ שבת שלום ומבורך (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
מיקי 31.07.14
20
התפילות של פשוטי העם הרבה יותר גבוהות מהתפילות של גדולי הדור...לתשומת ליבך...
גבריאל31.07.14
19
ישמור השם את עמו ישראל! (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
יהודית31.07.14
18
מחץ פאתי מואב וקרקר כל בני שת
יונתן07.08.14
17
קטן וגדול, חילונים ודתיים. כולם דואגים לכם. רק חזרו הביתה לשלום. אוהבים אתכם.
שרונה אוזמו31.07.14
16
עופר היקר! מאד שמחתי לקרוא את הדברים! יה"ר שה' ישמור עליכם ויצליח משימתכם! לך בכחך זה והושעת את ישראל
שימי31.07.14
15
אשריו ואשרי חלקו, שלא מתבייש להזכיר שם ה' ברבים.
איל31.07.14
14
אשרינו ומה טוב חלקינו אשר יש לנו איש אשר רוח ה בקרבו כמו שנאמר בפרשת פנחס ויאמר ה.....קח לך את יהושע בן נון איש אשר רוח בו וסמכת את ידך עליו מלח הארץ תורה יראת שמים ומצביא בצבא ההגנה לישראל
דודי31.07.14
13
כל הכבוד לך על מכתבך לחיילך וכל מי שתקף אותך על ענין המכתב אלה הם אנשים שמאמינים בעוצם ידי שעשה לי את החייל הזה אלה אנשים שאין להם אמונה באלוקים אל תתיחס לדברי ההבל שיוצא מפיהם אנחנו קבוצת נשים גדולה שמתפללים תהילים להצלחת כל צהל השם ישמור אותכם ותחזרו בשלום למשפחותיכם במהירה אמן ואמן
תרצה אבן חיים06.08.14
12
כל כך נהנתי ליקרוא את הדברים ,דברים של אחדות הרעיון כל כך פשוט "כל ישראל ערבין זה לזה" זה שביל הזה"ב !!!!!!!!!!!! איזו אצילות!"הנה לא ינום ולא יישן שומר ישראל"!-ראש הממשלה הבא!
os31.07.14
11
אשרי העם שככה לו, אשרי העם שה' אלוהיו
אשרי העם שככה ל31.07.14
10
יישר כוח גדול והמשך כך. עלה והצלח. וההבטחה של גדולי ישראל אכן תתממש אמן. והכל בעז"ה. שהוא בעל המלחמות ובידו להפוך סיוט לחלום ורוד. אוהבים אותך.
שירי31.07.14
9
גמרתי עם שס לתמיד בלי נדר. הוא צדיק אשריו שמוסר נפש ממש להצלת יהודים ומכיר בערכה של התורה.
ספרדי31.07.14
8
לימוד תורה הוא חשוב כשמירה על הזהות היהודית אבל אף אחד לא היה מסכים להישאר בארץ הזו בלי הצבא. הביטוי של תורה מגנא ומצלא לא נאמר על זמננו ועי' סנהדרין צח: כל הישיבות החרדיות נמלטו על נפשם מהדרום. הישיבות של הציבור הדתי לאומי לא רק שלא ברחו אלא אף התנדבו לעזור..וד"ל החברה החרדית רואה ביהדות כדת לכן
יאיר06.08.14
7
הוא צודק כולנו זקוקים לחיזוקים מבורא עולם
דוד31.07.14
6
זה חיל יהודי -> "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו" !!!!!!! ->>>> "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו"
תצליחו !31.07.14
5
איש קדוש יישר כוח זוכה לקדש שם שמים ברמים
יעקב חסן31.07.14
4
קראתי את הכתבה בה נאמר על מחט גבעתי עופר וינטר היו' שקרא לחייליו לומר שמע ישראל וראיתי מהי גדולה של מפקד, ואיזו דמות למופת הוא עבור חייליו,והיום כאשר אני רואה את הכתבה אני מבינה שאי אפשר ולו לרגע לטעות לגביו. אשרי העם שככה מפקדיו אשרי העם שה' אלוקיו. וההתרגשות בלבנו היא לראות את אותם חיילים מאמינים
רחל31.07.14
3
נס כפי שהתרחש בעת הלחימה בחירבת חיזעה לא ראיתיבכל ימי הקריירה הצבאית שלי“. הוא סיפר: "החלטנו לתקוף את המקום עוד לפני עלות השחר, כדי שאיש לא יבחין בנו. כוח החלוץ הגיע למקום בזמן, אבל הלוחמים משום מה איחרו. לא ידענו מה לעשות כי בינתיים החל להאיר השחר, ונצנוצי אור החלו להראות את הלוחמים. מנגד היינו חיי
אבי31.07.14
2
זה חיל יהודי -> "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו" !!!!!!! ->>>> "ביקשתי מגדולי התורה להתפלל עלינו"
תצליחו !31.07.14
1
אתה צדיק ותמשיך בדרך שלך וה' יהיה בעזרך 👑 (נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
ללא שם31.07.14
אולי גם יעניין אותך
צבא וביטחון

הנציגים הגרמנים הגיעו לארץ, על הפרק: מכירת מערכת חץ 3

בני סולומון | 09:15

רכב הותקף בלבנון | תיעודים

צה"ל מעדכן: נפתח מבצע רחב ב'זייתון'; 25 מטרות הושמדו

ב. ניסני | 09:00

הותר לפרסום

אחרי פתיחת המעבר: חמאס שיגר לכרם שלום ולוחם נפצע

ב. ניסני | 08.05.24

ההקלטות נחשפו

הרמטכ"ל לשעבר: כך ניסינו לחסל את סינוואר ומוחמד דף

דוד הכהן | 08.05.24

בשיירת טנקים

כך נראו רגעי כניסת הלוחמים למרחב רפיח | התיעוד נחשף

דוד הכהן | 08.05.24
ש

מבצעים של פעם בשנה

מוסד הרב קוק; לא הספקתם להגיע למכירה? כנסו >>

כיכר בשיתוף מוסד הרב קוק | מקודם

הזירה הצפונית 

חיזבאללה דחה את מתווה ההסדרה עם ישראל שהוצע

יהודה גל | 08.05.24

קיים הערכת מצב • צפו

גלנט בסיור בצפון: "עלול להיות כאן קיץ חם, חייבים לסיים"

ב. ניסני | 08.05.24

בשורה קשה | יהי זכרו ברוך

לוחם הימ"מ שנפצע אנושות בשבת בטול כרם, נפטר בביה"ח

קובי אטינגר | 08.05.24

תוך מספר דקות • צפו

תיעוד מהרחפן ומקרוב | מעל 20 מטרות טרור הותקפו מלבנון

ב. ניסני | 08.05.24
ש

מודל מנצח

להקים עסק דיגיטלי מניב: הכירו את סמרטה

כיכר בשיתוף מרקטיזים | מקודם

"יש לנו אחריות על ה-7.10"

הרמטכ"ל: טרם הוסר הלוט מרבים מסיפורי הגבורה במלחמה

בני סולומון | 08.05.24

שישה מרחבים

אחרי כל הירי של חיזבאללה - זה מה שצה"ל תקף בלבנון

ב. ניסני | 08.05.24

215 ימים של מלחמה

לוחם ימ"מ מת מפצעיו | תקיפות חריגות בדרום לבנון

כתבי כיכר השבת | 08.05.24

צפו בתיעוד

יירוט באילת, פיצוצים בצפת וטבריה: צה"ל בודק את הדיווחים

קובי אטינגר | 07.05.24
ש

טכנולוגיה למהדרין

להתפנק בשבת וגם לקבל מתנה - מתאים לכם?

כיכר בשיתוף נעם2 | מקודם

צפו בתיעוד

תוך פחות משעה מהשיגורים, צה"ל השמיד את העמדה ברפיח

ב. ניסני | 07.05.24