כיכר השבת

מסר מקיסריה

שוואקי עונה לרב מ´ בלוי: "אעשה מה שבראש שלי"

חדשות ערוץ 2 העניקו אתמול לצופיהם הצצה אל המופע הכפול של יעקב שוואקי בקיסריה, "הכוכב הכי גדול של הזמר החסידי". לצד קטעים מהמופע עצמו, צוטט הרב מרדכי בלוי שתקף את שוואקי בחריפות, אבל מי שמילא את קיסריה, פעמיים, לא נותר חייב: "זה לא מפריע לי". צפו בכתבה (שירים)

233
יוסי נכטיגל | כיכר השבת | כ"ט באב | 09.08.10
תוכן שאסור לפספס
233 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
96
או שאתם דתילוני(חצי דתיים חצי חילונים), או שאתם דתיל"י (דתיים לאומים) די כבר עם המשחקים שלכם אל תעשו צחוק מעצמכם
למגיבים כאן10.08.10
95
כל הקנאים יחיו ויסבלו
מעריץ09.08.10
94
"מהרסייך ומחריביך ".. כבר התקיים (לצערנו). מה שחסר זה ה"יצאו.." שיצאו כבר, שירדו לנו מהווריד... כנ"ל לכל הזמרים המופיעים מעורב למינהם. נ.ב. כל העמלקים המסתובבים כאן לקרר את האוירה ולהשמיץ את הרבנים ולקנטר, שיהיה לכם ברור - מזהים מי אתכם בכל מילה שלכם, שום דעה ושום הצבעה שלכם לא תשנה מישהו. ובנו
מוישי09.08.10

הצגת כל התגובות

93
אני ראיתי מושבי נשים ומושבי גברים, באמת שאני לא מבין מה הבעייה. מה רוצים הקיצוניים? שהוא יעשה מופע לגברים ומופע לנשים? די כבר, יש עוד דברים בעולם (וביהדות) חוץ מנשים.
דתל"י.09.08.10
התשובה שהם יושבים ביחד רוקדים ביחד
חחח...09.08.10
92
ומתעצבן על שוואקי.. כפרות.. מה עם האינטרנט?? צאו לשוואקי מהווריד.. בא לכם ללכלך על מישהו לא עליו בעיקר כל עוד אתם עצמיכם לא מקשיבים לרבנים..
חני09.08.10
91
אני בטח ובטח לא ילך להופעות שלו,שוואקי הכסף יעוור עיני חכמים ויסלף דברי צדיקים! תיתבייש לך שאין לך דעת תורה!
מרדכי09.08.10
90
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זליג09.08.10
89
מי סופר את בלוי?יש מספיק תלמודי תורה שלא רואים אותו ממטר.לא בלוי ולא אמנון יצחק שבעצמו לא סופר תרבנים יגידו לי מה לעשות נקודה
יוסי09.08.10
מזלזל ברבנים חשובים כאלה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ירחם עליך מהר!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! דוחה עלק דתי !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
---13.08.10
88
הוא ליצן ורמאי גדול!
יהודי09.08.10
87
בלוי כולנו אשמים אתם שהורדתם את המרות של הגדולים כי מה שאתם רוצים אתם מקשיבים לגדולים.והזמר אם באמת אין הפרדה זה חמור
שי09.08.10
86
כל עוד אינכם אומרים "מה כן".אלא רק צועקים "מה לא"-לא יועילו כל כיבויי השריפות שלכם. ישנם יוצרים יראי שמיים שאתם יכולים וצריכים לעודד אותם.אני ממליץ על שולי רנד,עדי רן,גיא צבי מינץ.ואם אתה רציני-אפשר להגיע רחוק עם זה. אם תעודדו יצירה שיש בה מסר אמיתי-פחות ופחות אנשים יזדקקו לשוואקי שעושה שירה ממוסח
שחור כתום09.08.10
85
שוואקי שתגיע בגבורות לבית דין של מעלה ויראו לך את התמונות על הקהל המעורב האם גם תגיד אני עשיתי מה שבא לי? מי שרוצה להיתקדם ולהיות מודרני מוצא את עצמו במידרון למטה לבור שאול תחתיות. שוואקי אל תישכח שמי שעשה אותך זמר זה רק השם אל תזלזל!
בת מלך09.08.10
כששוואקי יגיע לבי"ד של מעלה יראו לו את כל הקידוש ה' שהוא הפיץ בשירי הקודש שלו, את הנוכחות שלנו במדינה-בהופעות ענק של מיטב הזמרים שלנו יחד עם פריד וכולם,בדורנו זה נצרך וחובה.
אלעד09.08.10
עליהם בדיון הזה ובסיפור הזה בכללי ,וגם מה מבחינת ההלכה הוא לכתחילה כאן ואז תדברו,החומרא היא לא עיקר הדין ולא אמרתי שמותר מעיקר הדין ללכת לזה. אבל בגלל שאנשים הולכים לזה צריך לקלל אותם ואת הזמר שהופיע ולקבוע את דינו בגיהנם?! פורפורציות ,חברים, מה עם הוצאת שם רע ולשון הרע ורכילות(על כל מיני אנשים לא
דתי לאומי09.08.10
כשיגיע הזמר יעקב שוואקי לאותו בית דין יראו לו את הקונצרט מצד אחד ומצד שני יראו לו את מעמד הר סיני שבשניהם ישבו/עמדו יחד גברים ונשים, ושניהם היו מעמד של קידוש ה' ואחדות העם המשתתף במעמד, השאלה היא מה יאמרו לאותם ערב רב המנסים להוציא דיבת העם רעה מלפני ה'?
זאב 09.08.10
מי אמר שלשבת ליד אמא שלי או ליד אישתי זה בעיה של צניעות? נטורי קרתא?
שלמה09.08.10
ואצל משיהו אחר זה מישהו אחרת את תבלבל סתם את הראש
משה09.08.10
לראות הופעה עם אישתי אנחנו נשב נפרד מזכיר לי את הבדיחה של אחד שפוגש את חברו חסיד גור ואמר לו הרגע ראיתי את אשתך ברחוב המקביל והחסיד עונה לחברו כן... אנחנו מטיילים ביחד
אלי09.08.10
השאלה היא מי יושב בצד השני שלך ושלה.
?12.08.10
חחח אתה בדיחה טובה!
מויישה09.08.10
להבדיל אלפי הבדלות, כשניתנה התורה בסיני לעם ישראל, טרם למדו את ההלכות, הרי התורה רק ניתנה שם!!! לאחר שלמדו את התורה וההלכות, כולל הלכות צניעות, אזי הבינו את המשמעות. כשאתה כותב ומשייך שני דברים שונים, שוב להבדיל אלפי הבדלות בין נתינת התורה בסיני ע"י הקב"ה, לבחור ששר ומזמר במעורב, אוי לנו מיום
יהודי 09.08.10
רק בשמחת בית השואבה עשו "תקנה גדולה" של הפרדה. במשך כל השנה כל העליה (לא היו כניסות נפרדות...)היתה מעורבת וכך כל העמידה של הקהל היתה מעורבת. פשוט שיגעון וחומרות של אנשים משועממים.
דוד09.08.10
מנין לך על גדרי הצניעות בבית המקדש? עמדת שם? סביר להניח שבמקום כמו בית המקדש, נשים וגברים לא עמדו צפופים בקהל אחד, מה עלה על דעתך? ובהר סיני... כשעם ישראל חזו במראה השכינה כולם, נראה לך שהמעמד היה מעורב? חז"ל מספרים בשבח צניעות בנות ישראל דאז, ומעמד הר סיני היה מעורב? נ.ב. אתה מבין יותר טוב מהרב בל
ח.09.08.10
84
כאילו מה שהוא אמר'אעשה מה שבראש שלי' זה כנגד הרב בלוי,הוא בכלל דיבר שהוא רוצה להיות בסגנון שלו ולא של זמרים אחרים.......... ב.צרי לומר ל'רב' בלוי שמה שעושים הופעותמעורבות,זה בגלל שאסרו את הנפרדות........
עט09.08.10
כשהיה את ההופעה הענקית האצטדיון תדי שבא הופיעו אברהם פריד ומרדכי בן דוד ועוד זמרים נוספים וואו וואו וואו מה שהרבנים עשו להם, אז עכשיו אברהם פריד פנה רק לציבור הלא דתי ושם הוא עושה הופעות!!! אז מה הם מצפים???
חב"דצקער10.08.10
83
שני פרחחים חצופים מפרים דעת תורה
ELVIS PRESLI09.08.10
הרב ללום צדיק שהעז לומר לשכנטוזים הכללל בפרצוףףףף
מיכל18.08.10
82
לא לעולם חוסן , מי שהולך נגד דעת תורה אולי בהתחלה נדמה לו שהוא מצליח אבל סופו ברור מאוד , התעשת ואל תסתנוור מהיצר הרע .
בת מלך 09.08.10
רק רב שלך נחשב לדעת תורה? א)אם הוא אומר שהוא שאל את הרבנים שלו והתירו לו יש לו דעת תורה. ב)יש תמונה של לא מזמן שהתפרסמה(לפני כשנה) שהוא ליד הרב עובדיה ושר וזאת לאחר המאבק שיצאו נגדו כמה רבנים. ג)אני מאוד מאריך כל רב שיהיה אבל זה לא אומר שאם לא עשית את מה שרב אחד אומר עברת הלכה כי יש מחלוקת ברבני
מ09.08.10
שלא ישיר במעורב! והוא שיקר את הרב עובדיה. כששאלו אותו מי הם הרבנים שהתירו לו הוא אני יש לי רב סודי... נו, ככה עונים? רב סודי, איך אפשר לנהל דיון ככה.
תגובה12.08.10
81
(נשלח באמצעות כיכר השבת בסלולרי)
זליג09.08.10
עלה למישהו קצת שכל לראש, הוא אמר בעצמו שהוא יעשה חמה שהוא חושב, ולא הזכיר שהוא ישאל את הרב עובדיה יוסף שליט"א.
מ.09.08.10
80
הרב בלוי המשך במלחמתך, נגד הזמרים הבאושים הללו, שסרחו מדרך התורה, ומנסים להביא גיבוי לעצמם מ"אוהבי החרדים" ערוץ 2, זו היא ההוכחה על ירידתו של יעקב שוואקי לשאול תחתית, הרב בלוי המשך להלחם נגדם בראש מורם, כי העם איתך חזק ואמץ.
מנחם09.08.10
למה להיות צבוע??
אלעד09.08.10
במקום להלחם למען עם ישראל וארץ ישראל הם נלחמים נגד ערוץ 2?
מנדי09.08.10
79
כל יהודי צריך להיות איכפת מה אמר רב גם אם אינו מכיר אותו. ואם אינו מכיר אותו צריך לומר "איני מכיר אותו" / "לא שמעתי עליו".... אך מה ענה אותו לאומני בזילזול ממרומי גאוותו? "תזכיר לי מי זה הרב בלוי...." יכול להיות שבקרוב יזכירו לך מי זה הרב בלוי, יכול להיות גם שתזכה לעשות תשובה.... בכל מקרה,
רון09.08.10
78
מוישה בלוי ..עמוד עמוד עמוד ר' מוישה על רגל אחת וקפץ נא ותצרח ותתראיין ראיונות מגוחכים אצל שדרנים מגוחכים בתחנות רדיו מגוחכות -שוואקי צוחק כל הדרך אל הבנק .אז סתום תפה לך זאגט תהילים במאה שערים ורד לנו מהווריד נודניק .
שמיל 03.08.22
77
עושה הופעת נפרדות. יאללה שוואקי תלמד ממנו!
צפתית17.08.10
76
פרקי אבות פרק א' ותבינו כמה שאתם הולכים נגד התורה ...
חוזר בתשובה15.08.10
75
כולנו אשמים במשהו. לא יודע מה, אבל עם ישראל אשם, צרכים לשוב בתשובה שלמה כולנו, כל אחד יתקן את עצמו, ואז יקחו מאיתנו דוגמה אישית וכן אלה שלקחו דוגמה אישית מאיתנו יקחו גם מהם וכן הלאה עד שכל עם ישראל יחזור בתשובה, אבל מי יתחיל ?!
רם. ש.12.08.10
74
כדאי להרגע ומהר!!! 1.כל האנשים ה"צדיקים" מנסים להראות איך שהם "הולכים" אחרי ההלכה כדאי להם להוריד את האף שלהם לארץ. 2.אם הייתם יודעים מי זה יעקב שוואקי באמת הייתם מדברים אחרת. 3.אם אתם לא הולכים להופעות ולא שומעים את השירים זה לא אומר שאתם גיבורים גדולים,אז אתם יכולים לומר שאין לכם תקציב... 4.שוואקי
מעריצה01.02.12
הייתי בהופעה של פריד הוא ענק מהחיים עוד לא היה ולא יהיה זמר כמוהו ושוואקי הוציא דיסק לא משהו והוא כוכב נופל פריד כוכב עולה
מעריצה של אברימ01.11.12
73
זמר ענק אם הרבה רגש אם כאלה מופעים אסור אז מה כן מותר זה מחמם לראות ציבור דתי לאומי שאוהב לשמוע שירים חסידיים הלואי וזה יהיה הדברים הדברים הכי גרועים שיש היום אפה טמון הביעה ?????????????????? מִי- הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵרָע; וּשְׂפָתֶיךָ, מִדַּבֵּר
משה25.08.10
72
אני שונא אותו ואת הגאווה שלו א.הוא צריך לזכור שאם זמר רוצה להצליח הוא צריך ללכת כמו שהקב"ה רוצה ולא כמו שהוא אמר מה בראש שלו ב. אם תשימו לב כל המעריצים שלו הם מזרחניקים ולא חרדי (אולי יחידים) ג. אני לא מבין מה כ"כ מתלהבים ממנו אני חזק בתחום של מוזיקה ואני אומר לכם הוא לא כזה ביג דיל גם הקול שלו י
גיסנו22.04.12
אין על ר' פריד בעולם!! אני מכירה אותו אישית והוא אדם עדין נפש עם יראת שמיים שקורנת עליו תמיד!!
לא משנה08.07.12
כל הכבוד לך אתה פשוט צודק הוא ענק הזמר החסידי יותר משוואקי מ.ב.ד וכולם אברימל עלה והצלח!!!!!!!1
מעריצה של אברימ01.11.12
אתה יכול בבקשה להיות בשקט כל המעריצים שלו חרדים יותר מהמעריצים של מרדכי אז שקט אני הייתי בהופעה בבריכת הסולטן אין עוד רמות כאלו במוזיקה הוא ענק הזמר החסידי העולמי יותר משוואקי מרדכי בן דוד וליפא ובבריכת הסולטן רב האנשים היו חרדים היו שם לפחות 1000 בחורי ישיבות נו איפה יש ככ הרבה חרדים אני הייתי שם ו
מעריצה חרדית1!!01.11.12
71
מעניין איזה חרדים מחנכים בדרך הזו....אני למדתי על כל מיני ווריאציות של "ועשית" לא על לעשות מה בראש שלי...
shreiber06.02.12
70
הוא אמר שהוא רוצה סגנון כמו שבראש שלו, לא שהוא יתעלם מהרבנים
אייל25.08.10
69
אני לא חושבת שיש בעיה לשבת ביחד משפחות,אז תגידו לי למה בסופרים יש גברים ונשים ביחד???? למה באוטובוס יושבים גברים ונשים מעורבב??? למה ברחוב הולכים נשים וגברים ביחד??? למה במסעדות ביחד???? אני לא מסכימה עם מה שאומרים בכלל!!!! מי שרוצה להתקלקל-יימצא דרכים יותר טובות.... מה אתם חושבים???
בת-מלך!!!!15.08.10
לא הכל צריך להבין
חיים02.08.12
68
יש לו עוד הרבה אופציות שאפשר גם לקדש שם ה' שם. וגם להופיע בנפרד.
yaeli12.08.10
67
כשזה מתאים - מותר וכשזה לא - אסור??? מה נסגר ? בסוף כל אחד עושה מה שבראש שלו...
פנ27.08.10
כמה שזה נכון
יונתן08.09.10
אתה לא מאמין?!
אורי כהן19.09.10
66
שאומר שיעשה מה שבראש שלו הוא מגלה דעתו ברבים שלא מאמין בפסוק ועשית ככל אשר יורוך וכל הכופר בדבר אחד בתורה ככופר בכל התורה כולה
מיכאל19.08.10
65
אתה יודע לשיר!!! לא יודע לרקוד!!! מה הבעיה בזה? מי חייב אותך להראות כל כך מגוחך? 
פרענק אחד10.08.10
64
1)למה לא הייתה הפרדה מלאה??? 2)איזה אירוע של שמחה הייתה שם מישהו יכול להגיד לי???
בן של מלך09.08.10
63
עוד בזמן כל כך קשה ליהדות החרדית
עוז ברנט11.06.13
62
למה הופעתה במעורב מה מה מה שיר נחמד והיא שעמדה מלך מלך אם אשכחך ירושלים דדי דדי ענווים ענווים
מידד טסה17.08.10
61
זה מעניין שהיום לכל דבר תוקעים חסידי אפילו שזה לא תמיד קשור, על זמרים אשכנזים ליטאים קוראים - "הזמר החסידי" לפינת סיפורים בתכנית ברדיו קול חי קוראים "הסיפור החסידי" למרות שלרוב מסופר על "גדויילים" מהציבור הליטאי... אז כנראה שבכל זאת החסידות השפיעה על העם היהודי ואי אפשר בלעדיה!!! משיח נאו!!!
חב"דצקער09.08.10
60
שוואקי עובר בימים אחרונים כל גבול מופיע במעורב מדבר נגד רבני ישראל אם זמר זה נחשב לזמר חסידי חובה אסור אסור לשמוע אותו זהו בקרוב ועד הישיבות לא יתן להכניס נגד אם שוואקי כמו שלא מסכים רדיו המסים דברי בלב נשבר ונפצע מדברי "מִי-הָאִישׁ, הֶחָפֵץ חַיִּים; אֹהֵב יָמִים, לִרְאוֹת טוֹב. נְצֹר לְשׁוֹנְךָ מֵ
אדם ששומע לרבני09.08.10
מה לעשות, רוב נותני התגובות כאן הם חבר'ה פשרנים, ועושים מה נח לי בדת, לא מצייתים לגדולי ומאורי הדור שליט''א.
אוריע09.08.10
59
שוואקי ציון גולן תתבישו לכם חוצפנים תישרפו בגהנום איפה שיש הרבה כסף אין תורה
יהודי15.08.10
58
הייתם בהופעות של פריד לאחרונה?@!?!? קהל מעורב בדיוק אותו דבר!!! אני הייתי!!1 ישבתי ליד אחותי ואמא שלי.. אז שבלוי יפסיק לקשקש.. במחילה.. כל העסקנים האלה. לפני שנתיים בקיסריה אסרת לבוא כי אולי אחרי ההופעה יהיו נשים וגברים ביחד... וההופעה הייתה נפרדת לגמרי!! תגיד מה אתה רוצה!??! יש תעשייה מדהימה של
אבי10.08.10
של הזמר יעקב שוואקי???
ל~79 10.08.10
57
בית המקדש נחרב, אין היתר לעשות הופעות כאלו מיותרות! אלא אם כן זה אירוע של שמחה כמו בחגים "ושמחת בחגך", חתונה, וכדומה ובהפרדה מלאה!!!! איפה יעקב שוואקי שהיה פעם??? רבונו של עולם תחזיר אותו בתשובה ברחמים בתוך שאר כל עם ישראל אמן...
בן של מלך09.08.10
56
תקנו את הוידיאו. למה אתם מחכים?
שלומי09.08.10
55
אנחנו מתבישים שהעולם קורא לך חרדי... תחליף את הכיפה לכיפת עור ואת החולצה לחולצת פסים... תוריד את הפאות ... וזהו אנו לא רוצים ממך כלום. רק על תלכלך אותנו. אל תשכח שהמחטיא את הרבים אין לו חלק לעולם הבא ... הרב בלוי והרב אמנון יצחק ירבו כמותכם בישראל.לשואקי "משנאיך ה' אשנא ובמתקוממיך אתקוטט תכלית שנאה
יר"ש09.08.10
לא מסכימים שנלך להופעות של שוואקי, מרדכי בן דוד, אברהם פריד, חיים ישראל, ציון גולן. אין בעיה אלך להופעות של מדונה...
*סטלנית*09.08.10
יש הרבה זמרים שלא מופיעים במעורב כמו יוסף חיים שוואקי(האח של יעקב), יניב בן משיח, רועי שמעון
לסטלנית09.08.10
גם זה לא פשוט שמותר
aaront240309.08.10
שם אין צביעות, היא לא שרה לך עם כיסוי ראש "רחם" ומשקרת את כולנו.
עדי09.08.10
54
אדם נקי שלא אמר דברים כאלו מעולם! הוצאתם את המילים מהקשרם! בושה
שלמה09.08.10
53
זה לא נאמר בהתיחסות לרב בלוי
יהודי09.08.10
52
הוא לא חרדי ובוודאי לא חסידי
הוא לא חרדי ובו29.08.10
מי אמר???????????????
הייייי24.07.11
51
תדע לך שכל ההכנסות מהמופע היו קודש לחברת OU נא לא להוציא דיבה לפני שמבררים...
ע.ח15.08.10
50
לא ששואקי צודק עם החוצפה שלו ווההופעות המעורבות אבל תשחררו לציבור החרדי הופעות בגלל זה הוא לתדתי לאומי
מישהו10.08.10
49
בשביל מה אנחנו גולשים באתר חרדי? אם אנחנו רוצים לראות פריצות אנחנו יכולים להיכנס לYNET
י.09.08.10
48
בן אדם מסוכן ואלים!
יוני09.08.10
למה, מה הוא עשה חוץ מלמחות בצעד השגוי של שוואקי??? זו כבר אלימות? ואיפה בדיוק כבודו שמעו מאים?
????12.08.10
47
אם עד היום חשבתם שהוא """"הכוכב הכי גדול""" טעיתם !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! בצע...מי שמכעיס את הקב"ה הוא רשע גמור גם ככה אף פעם לא הייתי מתה על השירים שלו אבל עצם הרעיון -יש לי הסתיגות מכאלה צבועים!!!!!!!!! ואני לא מדברת כבר על מעורב אני מדברת על כל ההנדרלמוסיה שנוצרה סביבו -כפרה אפשר לח
עידית09.08.10
46
שוואקי עקף את פריד ומב"ד?, זמרי הענק החסידי ישארו תמיד פריד ומרדכי, וזה לא קיסיריה שישנה את התמונה.
יהודי פשוט09.08.10
45
שם ילקקו אותכם כמו את כל המצורעים שלהם
gidon saar09.08.10
44
יעקב שוואקי צודק.. לרבנים תמיד יהיה להם מה להעיר.. כבר איזה דבר רע יכול לקרות מהמופע??
כהן שלמה09.08.10
43
אלפי האנשים שגדשו את קיסריה מוכיחים שהציבור מעדיף להנות מהופעה טובה ולא להשמע להוראות העסקנים
אבי09.08.10
הציבור החרדי האמיתי בז לו. בישיבה שלנו כבר לא שרים את שיריו. צבוע!
נתי09.08.10
זה הבעיה בציבור החרדי ,תמיד שיש איזה בעיה עם אדם מסויים בתוך המגזר מוקעים אותו מהציבור החרדי, כמו ה"שובבניקים" וה"סקריקים" שלא נחשבים חרדים (הם דת"ל) וגם אותם שעובדים לפרנסתם שיש עליהם כיפה שחורה ושולחים את בניהם לת"ת חרדי אך "חוטאים" בזה שלא לומדים בכולל גם הם דת"ל וכן כל מי שיש איתו בעיה הוא דת"ל
חרדי09.08.10
אם אתם בזים לאנשים עד כדי כך לא מגיע לכם לשיר את שריו. נתי אתה צבוע!
יחיאל09.08.10
חרדים.יצאתם מדעתכם?שינאת המיזרוחניקס לשפתכם הנקיה תוריד אותכם שאולה .שונאי שינאת חינם מדאורייתא.באוזני שמעתי חרדים האומרים "מי יתן מיזרוחניק ואנשכנו כחמור"-קאניבלים מטורפים שכמותכם-בושו והכלמו מיום הדין!!!!
אמת09.08.10
אם שמעת כמה מצומצמים פסיכיים זה ממש לא אומר שכולם כאלה תשכח מהרעיון
אושרררר14.07.11
אמת יקרה, זו את על הוצאת דיבה. נ.ב. הייתי ממליץ לך לפנות לבדיקת אוזניים.
?13.08.10
ואם כבר, אז לטיפול פסיכולוגי.
ח.21.09.10
גאה במעשיכם זה למה שלא תציין לנו את שם ישיבתך??
אלעד09.08.10
אני לומד בישיבת כנסת שלום בבני ברק של הרב רפול ושל הרב שושני. וכי אני אמור להתבייש???
נתי09.08.10
שאסור לשמוע את שוואקי ומותר לגלוש באינטרנט ? מעניין
ישיבה מעניינת09.08.10
אין לך מושג כמה אתה אמור להתבייש.. מדהים איך אתה יודע לטהר את השקץ. יש לכם שם אינטרנט בישיבה? האם ראש ישיבתך בעד שתגלוש כל היום באינטרנט במקום ללמוד תורה עליה הצהרת שהיא אומנותך? הצביעות שלך היא משהו...
אלעד10.08.10
אל תתבלבל ואל תבלבל... אלפי האנשים הם מהציבור הדתי לאומי, על מי אתה משקר? למה אתה מוציא דיבה בציבור החרדי הנשמע להוראות מרנן ורבנן?
ילד תמים09.08.10
מה,לא ראית בסרטון את אלפי החרדים? הקהל הוא קהל מעורב משני המגזרים,באירועים של חרדים מתנגנים בלי סוף שיריו של שוואקי..
אלעד09.08.10
וחולצה לבנה תשאל את אותם אנשים לאיזה ציבור שייכים?
תמים ???09.08.10
אז גם כאן אפי' שהיו הרבה אנשים זה עוד לא אומר שמותר
משה09.08.10
42
יעקב הוא זמר גדול מהחיים, אבל ברגע זה אני מפסיקה לשמוע אותו לצערי הרב!!!!!! מכיוון שהוא הולך נגד התורה הקדושה / למה ללכת נגד הרבנים ונגד התורה להופיע מול גברים ונשים ביחד. אם אתה ירא שמיים אמיתי אתה צריך מהתחלה לדרוש הפרדה מלאה ... מה קשה בזה לא מובן ??????????? צר לי שאנשים שקוראים לעצמם "חרדים"
אשדודית 26.03.12
41
הוא לכול הדעות מרקיד מעורב אין ספר קסריה שהוא עשה אמפי נחשונית בלילה זה בפירוש
אלי18.08.10
40
בפרסום להופעה של שוואקי בקיסריה היה כתוב שחור על גבי לבן שההופעה לא מיועדת לציבור החרדי ,אז על מה המאומה ????!!!
נועל'ה15.08.10
39
פשוט אין מילים. בושה וחרפה.
ראשל"צ13.08.10
38
זו תשובה חרדית? מעניין אצל איזה חרדים מחנכים לעשות את מה שבראש שלהם.....
shreiber06.02.12
37
מי שבאמת חרדי לא יעיז לשמוע ולהכניס לביתו שום זמר שהולך נגד הרבנים.
אחד15.08.10
כל החרדים שומעים את אברימל לא את שוואקי אם לא נשמע מוזיקה חסידית מה נשמע לועזי ח"ו אברהם פריד המלך זכה מקום ראשון בסיום השנה במוזיקה של רדיו קול חי ושוואקי מקום חמישי חחחחחחח
מעריצה של אברימ01.11.12
36
אוי לו למחטיא הרבים. ועוד שיקר לרב עובדיה יוסף. אבל כתוב "לפני שבר גאון", כרגע האף למעלה מלא גאווה והכסף זורם אבל השבר קרוב..
אליהו13.08.10
35
שאומר שיעשה מה שבראש שלו הוא מגלה דעתו ברבים שלא מאמין בפסוק ועשית ככל אשר יורוך וכל הכופר בדבר אחד בתורה ככופר בכל התורה כולה
מיכאל19.08.10
34
לא ששואקי צודק עם החוצפה שלו ווההופעות המעורבות אבל תשחררו לציבור החרדי הופעות בגלל זה הוא לתדתי לאומי
מישהו10.08.10
33
או שאתם דתילוני(חצי דתיים חצי חילונים), או שאתם דתיל"י (דתיים לאומים) די כבר עם המשחקים שלכם אל תעשו צחוק מעצמכם
למגיבים כאן10.08.10
הציבור הדתי לאומי מוביל את דגל התורה ודגל א"י. לציבור הדתי לאומי יש אלפי ישיבות המצמיחות גדולי דור. גם אם בעיתונות החרדית נוטים לזלזל בכבוד תורתם. הציבור הדתי לאומי נאחז בא"י ומקיים את מצוות וירישתם אותה וישבתם בה. ראיות נוספות לחובת יישוב א"י בספר אם הבנים שמחה למרן הגרש"י טייכטל זצוק"ל שנספה בשואה
דוד11.08.10
ולשכמותם
לא מזלזלים 11.08.10
חצי חרדים וחצי חילונים
צאו מהתאווה! 12.08.10
32
דוגמה לכל הנמושות.....
מעריצים09.08.10
31
טוב שיש את הרב בלוי שליט"א חבל שאין עוד כמה כמוהו...
שוואפרחחי09.08.10
30
מה הבעיה שלך לעשות הפרדה??? אתה הרי חרדי ובחתונה חרדית אתה לא מופיע מעורב!!! אז למה בקסריה אתה כן מופיע במעורב???מה אתה עושה מה שנוח לך? ומה עם נחת רוח לבורא עולם???תחשוב על זה...
@יהודי09.08.10
29
מי אתה מול הרבנים? זורקת את כל הדיסקים שלך מהחלון!
חיה09.08.10
תעבירי לי אותם . בבקשה.
נועם09.08.10
28
מדהים!! מראיינים שם זוג ועוד אשה מהמגזר הדתי לאומי. המראיין - חילוני. הוא שואל אותם על הרב בלוי. הם בשמחה אומרים לו שהם לא מכירים. ואח"כ "מצטדקים" וגאים לומר שהם לא שייכים למגזר החרדי אלא למגזר הדתי לאומי. "אנחנו משרתים בצבא" זה ה"מה יפית" הקלאסי של ציבור של אנשים שחש נחיתי לחילוני. ושונא את
חרדית תמיד.09.08.10
כזה
דתי לאומי09.08.10
כל אדם באשר הוא אדם הוא טוב גם הדתיים הלאומים!
יוני09.08.10
במגזר החרדי אין רבות (רבניות=רב) ולכן תני לבעלך לפסוק הלכה!
יהודית09.08.10
או חרדית לנושאים מסויימים כמו לשנוא ולדבר לשון הרע
חרדי לא תמיד09.08.10
למה את יודעת מי זה הרב בלוי? חדלי לדבר דיבורי סרק..
אלעד09.08.10
הקהל? האם גבירתי יודעת שבמעמד זה הקהל היה מ ע ו ר ב ? ודבר נוסף: "אנחנו לא משרתים בצבא" לא קשור לעניין אבל זה אכן מקור לגאווה (או לבושה למי שלא משרת). מה שנקרא קשוט עצמך תחילה. שרתו בצבא ואחר כך תטיפו מוסר לאחרים.
דתי לאומי 09.08.10
רק בור שלא למד בישיבה יכול להשוות בניהם..
מויישה09.08.10
אנסה לעזור ,לא כתבו שמעמד הקהל שווה להופעה של שוואקי מה שאמרה (תתרכז)שבמעמד הקהל היה מצב כזה ובכל זאת קיימו אותו- סימן שזה מותר ולכן גם לשוואקי מותר.
פסיכולוג09.08.10
אני יודעת מהי דעת תורה כסף מעוור זוהר מעוור התגובה לתנהגותו של הזמר היא התשובה מעליבה לרב שלו מי שלימדו תורה צריך לזעוק גם אם זה מישיבת ליקווד (אימפריה של תורה)"צא טמא"
גבירתי09.08.10
בושה לכם האנשים שחיים תחת הביטחון שהדתים הלאומים נותנים לכם יום יום ושאתם תוקפים אותם! אז מה הרב הזה הוא לא הרב שלהם והם לא מכירים אותו זה בושה?
יצחק09.08.10
27
שווקי מה תגיד ביום הדין?? ריקוד מעורב????
tumi12.08.10
26
נכון שאתם מתבישים שהעולם קורא לי חרדי... אני צריך להחליף את הכיפה לכיפת עור ואת החולצה לחולצת פסים... וגם להוריד את הפאות ... וזהו אני לא רוצים ממכם כלום. רק על תלכלו עלי. אל תשכח שהמחטיא את הרבים אין לו חלק לעולם הבא ... הרב בלוי והרב אמנון יצחק ירבו כמותכם בישראל.לשואקי "משנאיך ה' אשנא ובמתקוממיך
יעקב שוואקי09.08.10
25
כל אלה שמגיבים באתרים החרדים ובכלל צבועים, וודאי יש להם אינטרנט ל"ע והם מחזיקים "בשרץ" בביתם ואולי גם רואים ל"ע תוך כדי שאנשי ביתם לא רואים "סרטי תועבה" זה יותר חמור משוואקי, אפילו אצל הספק "רימון" או " אתרוג" אפשר לפתוח חסימה עם סיסמה ולראות תועבה, לכן מי שרואה תועבה יש לו את בוודאי "הלשון הרע"
אהרוני09.08.10
הופעות מעורבות
מתי תלמד?11.08.10
24
והוא טמא! ה' ירחם!
יהודי מאמין!09.08.10
23
אני לא מבניה להכנס לאינטרנט זה יותר טוב..אז כל "הצדיקים" התמימים בבקשה לא לזלזל...
אחת09.08.10
22
כתבתם בלי קשר הוא לא אמר לגבי הצניעות...
יעל09.08.10
אין רב בעולם שיתיר לו להופיע במעורב! חוץ מלעשות מה שבראש שלו ולשמוע בקול מנהל הבנק שלו.
נתי09.08.10
21
צא טמא! צא טמא! צא מתוך מחנינו איש בלייעל! מבזה ומשקר את גדולי ישראל! לך...לציבור הדתי לאומי בה נראה כמה הם יסבלו אותך
אוריע09.08.10
איך כיכר השבת מפרסמים תגובה שהיא רק לשון הרע זה מותר? האם הוא יצא מכלל "עמיתך" אבקש למחוק תגובה זו מהר שמחטיאה הרבים
ככר השבת09.08.10
לעשות כל הזמן לנבל את פיו, לומר לשון הרע, ולפסול את כל מי שלא מסכים עם דעותיו המוזרות. הא ושכחתי הוא יודע לפרגן לעצמו כשהיה עליו פעם כתבה... איזה דביל...
אבישי09.08.10
אם הייתי יודע מי אתה היינו תובעים אותך בבית דין {בבית משפט} על הוצאות דיבה. ב} אני ''אוריע'' איזה כתבה דיברתי על עצמי, ועלי פעם הייתה כתבה??? אני יהודי פשוט אין עלי שום כתבות. טיפש מטופש עוכר ישראל.  
אוריע09.08.10
אל תיתמם. בכתבה על הכינוס של "ואתה כתבו לכם" שהיה בפתח תקווה, הפצצה את הכתבה בתגובות תחת שמות שונים של אנשים. כל מבין במחשבים יזהה מיד את כתובה i.p. שלך. וכדי שהגולשים יאמינו לי, הנה לינק: http://www.kikarha
אבישי09.08.10
תלך לישיבת פוניבז' ותראה מזה המארגן של ועתה כתבו לכם ואח''כ תגיד אם הוא פרגן לעצמו
איתמר חסיד 10.08.10
בלבלן שכל
חננאל09.08.10
נראה לך שיעזור לך הצעקנות שלך...
אורי כהן10.08.10
20
מצחיק איך כל העוורים הולכים אחר המסית ברבים אמנון יצחק... שכולו רק רעיון אחד בלבד המתנה בםחד וחלחלה לביאת המשיח ולקוות שלא נגמור בגיהנום...
אלעד10.08.10
כשתגיע לשמים, כמדומני שתוכל לצפות בשכרו של הרב אמנון יצחק שחיזק מאות יהודים, החזיר בתשובה אלפים, ולא חסר מה עוד לכתוב. כמדומני שבאותו מעמד, תיתבע על פגיעה בת"ח. ומה הבעיה לחכות למשיח? זה רעיון מיושן מדי לדידך? "מסית ברבים"... מי אתה מולו?
!!!!12.08.10
19
את הפרצות הרוחניות תשאירו לרב בלוי, הוא גדול הדור, ויודע איך לטפל בזה, כל התגובות האלה לא הוסיפו כלום, חוץ מהרבה לשון הרע, את הדעות שלכם תשמרו לעצמכם, לא נראה לי שאת כל הלה"ר הקב"ה אוהב יותר.
עצרו רגע!09.08.10
אבל רצינו להדגיש שהוא הרב בלוי, ולא עוד בלוי מן השוק, כפי שכמה אחינו הגדירוהו, ראה תגובות קודמות.
ח.12.08.10
18
מי שישמע ראש"לצ הוא אמור להכתיב לנו סדר יום שיהיה צדיק לעצמו בלבד
ישי09.08.10
17
לו להופיע בפני קהל מעורב, ועוד ישירו את שיריו בישיבות ובחתונות ובכל מקום "קדוש" אחר. כי רק לנו האשכנזים יש היתר מיוחד לעשות את כל העבירות שבעולם.
אשכנזי גאה09.08.10
16
אבל יש ציבור גדול מאוד שכן רוצה.............
חיים צבי09.08.10
15
נדמה לי שאתם עושים בלאגנים בבני ברק על אוטובוס מעורב של בנים ובנות וכאן אתם מאפשרים בכיף לראות את יונית לוי מהטלויזיה, איך זה הולך יחד? או אולי זה כן בסדר? אני פשוט לא כ"כ בקי בהלכות של הרבנים אז אולי תסבירו לי סוף סוף מה מותר ומה אסור? ומה לא קשור למותר ואסור?
מני09.08.10
פשוט ככר השבת מנוהל על ידי חילונים ואפילו לא יטרחו לעשות עריכת וידאו פשוטה להסתיר את הפרוצה
תפרסמו ככר09.08.10
14
הרב של שוואקי זה הרב עובדיה יוסף שליט"א שום רב שכנזי אחר לא יגיד לו מה לעשות ועם הרב עובדיה התיר לו אז הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
בת שבע09.08.10
במעורב. הוא מצפצף עליו ועליך.
נתי09.08.10
שלא ישיר בערבי שירה, ועוד מעורב??? שומו שמים אל תפילי דופי במרן!
יהודי אמיתי09.08.10
13
איפה כל המעריצים של המושחת הזה שאווקי,נו. הרב אמנון יצחק צודק? תיראו עם מי יש לנו עסק.הרב אמנון יצחק אומר שהוא לא שם על גדולי ישראל השאווקי הזה.
גולן09.08.10
סירטון. הדברים הוצאו מהקשרם!
שמואל09.08.10
12
זה כאלו שהם חצי דתיים וחצי חילונים,יש כאלו רבנים שקוראים להם דתילוני או שומרים מסורת
צאו מהתאווה!09.08.10
או שאתם דתילוני(חצי דתיים וחצי חילונים)או שאתם דתילי(דתיים לאומים) די כבר עם המשחקים שלכם אל תעשו צחוק מעצמכם תחליטו איפה אתם
למגיבים כאן10.08.10
זה עצמותו שח הדליות, הרואה בישראליות את הזהות היהודית החדשה
sandalin11.08.10
11
קמים נגד ההופעה במעורב של יעקב שוואקי , שכמובן עושה מה שבראש שלו והוא בעצמו אומר זאת ! אבל אתם אתר כיכר השבת מעלים תמונה של שדרנית ערוץ 2 שאיננה צנועה דיו לאתר זה כן מותר ?
On1809.08.10
10
בלי שום קשר לאף זמר מה דעדתכם לישם את ההלכות משולחן ערוך ואיך נגיד במקום שאין איש תהיה איש ותהיו בהופעות בהפרדה ועוד משהו לזרם הלאומי תפסיקו להיות חפיפניקים יש הלכות לכן העם סובל כי לא רואים אף רב בגרוש .
רחלה09.08.10
9
לפי דעתי צריכים להחרים את מונה רוזנבלום, הוא מופיע באותו קהל מעורב כמו שוואקי.
צביקה09.08.10
8
אם יצאו כנגד כל דבר שזז למה מתפלאים שיש אחוז גדול של שבב וחוזרים בשאלה . פשוט תנו את מה שבסדר, שגם לציבור שלנו יהיה ממה להנות ולשמוח ! בלי שמקלקלים לנו את זה (בלוי)!!
יחזקאל שלום 09.08.10
7
שלום ותודה ואל תתקשר אלי אני לא עונה אם תקרא לי מלמטה אני אקרא למשטרה אז תשיג לך חיים כי אין לך ברירה.
יוסף09.08.10
6
אני מחזק את ידו של יעקב ואמור לבלוי תתחיל להרגיע ליפני שישנוי חוזרת ביגלל אנשים כמוך . אני לא מבין מה אנשים קוראים לו רב רב שלי מי של מה מתי הוא פתח ספר פעם אחרונה אני מוכן לישאול אותו 5 שאלות בהילכות שבת ואם הוא עונה על אחת אני מיתנתק מהינטרנט לשנה
נתי09.08.10
5
ממתי זה מותר ? אתתתתתתתתתתתתם עושים מה שבא לכם סתם צביעות של עסקנים
חכם09.08.10
אילולי כתבו את זה עשרים פעמים לפניך.
ח.12.08.10
4
(בלי קשר לרב בלוי) יש לו שירים מאד יפים. רק חבל...
מיכי09.08.10
3
מי אתה מוטקה בלוי מי מינה אותך האם את גמרת והצלחת לחנך את ילדיך?????????????? לא אתה שתגיד לנו הגדולים לשווקי יש רבנים משלו ואת תנסו לכפות עלינו את הרבנים שלכם שאני באופן אישי מעריך אבל לא מחויב להם כי גם לי יש רבנים מהקהילה שלי וזה לא אומר שאתה וחבריך הם בעלי הבית על כל הציבור החרדי מודרני וכו כן
נחמן 09.08.10
מי מינה אותך "מבקר רבני"?
?09.08.10
2
מתירים את האסור! אם לא היו אוסרים עליו להופיע בהפרדה, הוא לא היה מופיע במעורב!
אבי09.08.10
או שאתה מחרט עלינו
ל-25 לאבי09.08.10
לא הייתי מוכר חזיר... לך לישיבה בובל'ה.
חצ'קל09.08.10
1
הבטחת לרב עובדיה שלא תופיע במעורב ואתה מבזה אותו ברבים! לך תלמד מציון גולן שביטל אתמול הופעה והפסיד כסף כדי לכבד את הרב עובדיה. ומה זה בראש שלך? אתה חוטא ומחטיא את הרבים! פרצת כל גדר אפשרי! ירבעם בן נבט שכמותך!
הילה09.08.10
אולי גם יעניין אותך
סינגלים וקליפים

אלי קליין הפתיע את קובי ברומר עם ביצוע ווקאלי ל"השם ישמור"

יאיר טוקר | 01.05.24

אלאור ולנר והילדים מבצעים "הפרק של הרבי" בגרסה ווקאלית

יאיר טוקר | 01.05.24

ווקאלי

שילה אליה בגרסה הווקאלית ללהיט: "מחשבות טובות"

יאיר טוקר | 01.05.24

גדי פיינגולד וסיני תור בגרסה הווקאלית: "אשוב אליך"

יאיר טוקר | 01.05.24

קובי ברומר וארי גולדוואג בגרסה הווקאלית: "הושענא"

יאיר טוקר | 30.04.24
ש

לימודי דיינות

כך אלפי בוגרי ישיבה הפכו לדיינים מוסמכים

כיכר בשיתוף מ.ל.מ | מקודם

ווקאלי

ישי שין בביצוע ווקאלי לשירו: "פרספקטיבה"

יאיר טוקר | 30.04.24

כוכב הגיטרה הצעיר מפתיע בביצוע לשירו החדש של ישי ריבו

יאיר טוקר | 25.04.24

שלומי ברנשטיין בסינגל חדש: "מה טובו"

יאיר טוקר | 24.04.24

להקת 'נחלא' בסינגל קליפ חדש: "הדרך הביתה"

יאיר טוקר | 23.04.24
ש

 לא רק מפגע אסתטי

לא תרופות סבתא ולא ניתוח: הטיפול החדשני לפטרת הציפורניים

כיכר בשיתוף סאן קליניק | מקודם

אלישיב כהן בסינגל חדש: "מכל האנשים שבעולם"

יאיר טוקר | 23.04.24

היום יום אחד

כשהחזן סופר: לייזר ברוק בספירת העומר מוזיקלית

לייזר ברוק | 23.04.24

מוטי איידנסון ביצירת ביכורים: "שובה אלינו"

יאיר טוקר | 23.04.24

משה סטורך בשיר "עשר המכות"

יאיר טוקר | 22.04.24
ש

בדוק!!

הלוואת חג מיוחדת 30,000 ש"ח ללא ריבית

כיכר בשיתוף מרכנתיל | מקודם

אהרן רזאל מחדש את קרליבך: "וגאלנו גאולה"

יאיר טוקר | 22.04.24

אליאב ופינחס בסינגל חדש: "קום תדע"

יאיר טוקר | 22.04.24

בן יעקב בסינגל קליפ חדש: "הלילה הזה"

יאיר טוקר | 21.04.24

יצחק אטיאס בסינגל חדש: "מחכה לך"

יאיר טוקר | 21.04.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם