כיכר השבת

צפו בתיעוד

"היטלר צדק": נער יהודי הותקף באכזריות במגרש כדורגל

חברי קבוצת כדורגל של בית ספר קתולי תקפו באלימות קשה נער יהודי, תוך כדי שהם קוראים קריאות אנטישמיות ומשבחים את הצורר הנאצי | תיעוד קשה (בעולם)

174
יוסי נכטיגל | כיכר השבת | כ"ו בשבט | 17.02.23

קבוצת נערים, חברי ליגת הכדורגל של בית ספר נוצרי-קתולי במיאמי, תקפו באלימות מזעזעת נער יהודי במהלך משחק במגרש.

התוקפים, מלבד האלימות הקשה שהפנו כלפי הנער היהודי, גם קראו קריאות אנטישמיות מזעזעות, כולל "היטלר צדק", ושלל סיסמאות נאציות.

הם הפילו את השחקן היהודי על הרצפה, חבטו בו באכזריות בפניו, ואף פצעו אותו בעיניים. הנער נפצע באורח קשה ונזקק לטיפול רפואי.

בכתבה זו נעשה שימוש בצילומים אשר בעל הזכויות בהם לא נודע או לא אותר, בהתאם להוראות סעיף 27א לחוק זכות יוצרים. אם הנכם בעלי הזכויות שלחו הודעה על כך בצירוף הצילום המקורי לדוא''ל desk@kikar.co.il.

תוכן שאסור לפספס
174 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
21
אבל למה זה הקוטרת זה נשמע מלחיץ
משה 17.02.23
כי זה באמת מלחיץץ
לורן אליהו19.02.23
20
לא להיות איתםן!!!!!!!!!
אמא17.02.23
19
שונא עשיו את יעקב
ברור17.02.23
השם יכך אותם מהר מהר
65748319.02.23

הצגת כל התגובות

18
זהו מהרו לפני שיהיה מאוחר
הגיע הזמן לעלות לארץ17.02.23
17
צריך לסגור את הבית ספר מידית ואת האחרים
אביב17.02.23
16
ידוע שהאמריקאים אחד הצבועים ביותר. יהודים יקרים מי שיש לו יכולת בוודאי שיערוז ויעלה לארץ ישראל. האנטישמיות גוברת במיוחד שם מיום ליום. ברוכים תהיו קדושי עם ישראל
ה.י17.02.23
בארהב אני מרגיש מאוד נוח זה ממש מזעזע כנראה שזהו הגיע הזמן גם אמריקא שהיהודים הרגישו בנוח נגמרת עכשיו תכלו להציל ולמכור ולעלות לארץ אם כסף עוד מעט גם זה לא טובה הארץ מאוד מאוד תעלו השכינה מחכה לנו פה
פני17.02.23
אמריקאים צבועים- נכון.
18.02.23
15
צריכים להפיק לקחים , ולעלות לארץ , אין ליהודים עתיד בחו"ל ,ההיסטוריה הוכיחה את זה 1000 פעם.
משה17.02.23
המקום שנהרגו בו הכי הרבה יהודים ב70 שנה האחרונות, זה במדינה הציונית, אז בבקשה על מה אתה מדבר??
אין שכל ואין חשבון פנימי!17.02.23
ובחמש שנים באירופה נרצחו יותר יהודים מכל הזמן אחרשהוא קיים,אז מה עדיף תגיד לי אתה הגולה או המדינה
הזה שמעליי באמת אין לו שכל17.02.23
אתה לא משיב כלל לעניין, כי הנושא היא לא כמה יהודים נהרגו בכל הדורות, אלא האם הציונות הביאה בטחון ליהודים כפי שהבטיחה? תשובה: לא! הוכח שב70 שנה האחרונות על אף שחיו בחו"ל יותר יהודים מאשר אלו במדינת ישראל, בכל זאת דווקא במדינת ישראל נהרגו הכי הרבה יהודים, מה זה אומר? שלא הרוויחו כלום מלמרוד בגויים!
יעקב19.02.23
אתה "ואין שכל ואין מח"- אותו אחד נכון??!! לפחות תגוון במגילות שלךךךך ושהיה קצת מענין לא ביקשנו עזרה בלהירדםםםםםם
לורן אליהו19.02.23
עובדה שאין על ישראלללל אלוקים הכי קרוב עלינוו...!!!
לורן אליהו19.02.23
תגובה מנותקת ונאיבית, של אחד שלא רוצה להודות בכשלון הציונות, והסכנה שהיא הביאה לחיי יהודים!
עופר19.02.23
בלה בלה בלההה תשובהה של אחד שלא יודע כלום מהחייים שלוו מה אתה לא יודע שבארץ ישראל ה הכי קרוב עלינו ופה הכי שמוריםםם??!! אז אתה מוזמן להתכחשש ותפסיק לומר דברים שאתה לא יודעעעעעע!!!
לורן אליהו19.02.23
ומי בכלל דיבר רק על הציונות מדברת גם על מלחמות ולך תילך לאמריקה ותיראה את כמות האנטישמיות שיש שם..
לורן אליהו19.02.23
14
יש מצב שאיראן שולחת כימי על מיאמי?
ספרדי צנוע יותר 17.02.23
13
שהיהודים לא עושים קידוש הגוים עושים הבדלה
די להתבוללות17.02.23
שים לב מה שאתה כותב
..18.02.23
12
ומה כל היציע עושים??? מצלמים!!! הלו, לא חשבתם לעזור איכשהו????
מזעזע17.02.23
11
כולם שונאי יהודים אין ליהודים מה לחפש בארצות נכר,ועוד שאדמתם טמאה
יהודים לישראל17.02.23
10
איכסה איזה גועל נפש, מסכן טיפת רחמנות.
אריק17.02.23
9
כמה חבל שמשפחתו עדיין בגלות הארורה
כגד17.02.23
אתה בוודאי מתכוין לגלות הארורה, היינו המקום שנהרגו בו הכי הרבה יהודים ב70 שנה האחרונות, במדינה ישראל, אכן אתה צודק זה גלות ארורה!
חישוב17.02.23
אם השואה היא עונש על ג' שבועות , הרי נהרגו אלה שלא עלו ונשארו שם , ואלה "שעלו בחומה" החלוצים אדרבה ניצלו , ולכן אף אחד לא מתייחס לחישובים שלכם
קושיה לסטמאר17.02.23
מתי כתבתי פה מילה אחת שהשואה עונש על השבועות? ואדרבא אלו שעלו בחומה וגרים כיום תחת השלטון שעובר על השבועות, הרי כבר הוכח שאצל הציונות יש הכי הרבה הרוגים ב70 שנה האחרונות, וזה לא מתאים באחוזים, כי בחו"ל חיו יותר יהודים ב70 שנה האחרונות, בנת?
קושיא לאתחלתא דגאולה המדויינת..19.02.23
אגב אם לא ידעת הציונים הכריזו על חרם בהיטלר בתרצ"ג, היינו שמרדו בגויים, והיטלר צעק אחרי זה ברדיו שהיהודים הכריזו עליו מלחמה והוא יראה להם מה זה, ועשה את השואה, בקיצור גרמתם לשואה, ואתה לא מתבייש עוד לדבר?? ומי גרם לרבבות הרוגים בא"י??!!
תשובה לע"ה אתחלתא דגאולה19.02.23
אם הסטמאר רב יודע על מה עונש השואה ה ישמרנו , למה לא ידע להגיד ליהודים לעלות לארץ לפני השואה ? ואם לא ידע מה לומר אז , למה שנשמע לו היום ? ואם מדינת ישראל היא עבירה על השבועות , הכיצד זה משגשגת בעלת כלכלה חזקה ועוצמה צבאית נדירה ?
כך כתוב בויואל משה19.02.23
אתה שואל שאלות טפשיות של בורות, מה הקשר פה סאטמער רב?? מי דיבר או הזכיר אותו? לידיעתך אדמורי חבד הרש"ב הריי"ץ, המנחת אלעזר מונקאטש, רבי אלחנן ואסרמן, כל אלו שהיו גדולי הדור ומבוגרים בהרבה מהרבי מסאטמער, הם שהתנגדו לעליה ברשות הציונות, הרבי מסאטמער היה אז אדמור צעיר, אז מה אתה רוצה ממנו??
גמ' וחזל מפורש אם אין אתם מקיימן השבועה19.02.23
אלה שטעו ,מיתנו את התנגדותם ,כשראו את הסייעתא דשמיא המופלאה ,והנצחונות האדירים שנתן ה' ביד הציונים , שאין להם תקדים מאז ימי המלכים וכו . הוא לא היה אדמור צעיר אז (53) ולא מיתן .
קשקוש19.02.23
בנוסף לכל מה שהשיבו לך פה, עי' דברי היעב"ץ בספרו "מגדל עוז", עלית היראה, גנזך כ"ג, שם כבר השיב על כל דברי המינות שלך, לגבי הצלחת או ניסים לרשעים או אי' לצדיקים מצד הקדושה, שפשוט שאסור לזוז מילימטר מההלכה ואפי ממנהג ומצוה קלה בעלמא, עיי"ש דבריו הברורים, זה יעזור שתצא מהכפירה הרדודה!
AS20.02.23
ולגבי שאלתך הטיפשית איך הציונות מצליחה, נראה שאתה שייך לדת אחרת כנראה לא שקראת מעולם תהלים ותנ"ך וחז"ל על דרך רשעי צלחה, ולא למדת א ב ביסודות אמונה, שמציאות אינה הוכחה שזה רצון ה' לפי ההל', למשל הנצרות מצליחה בניגוד להתנגדות ואיומי הפרושים, כבר כ2000 שנה, יתירה מזאת רוב העולם קיבל הנצרות שלא כטבע,
כיתה א19.02.23
לייחס מציאות של ניסים ליהודים לתקופה ארוכה לשטן , זו טיפשות וכפירה ואין לזה יסוד ממשי , ובוודאי לא בעל רוח הקודש שיעץ לאנשים להישאר לפני השואה לא יודע מה מקור הנס.....
קשקוש בלבוש19.02.23
אתה כופר בגמ' תמיד לב, א, וכן ברבינו גרשם שם, ד"ה שטנא נצח!
הבלוף והבועה הציונית20.02.23
שם מדובר בהצלחת אומות העולם , מעולם לא אמרו חז"ל על נס שנעשה ליהודים (בפרט שבהם רבים שותו"מ) שהוא מהס"א , ולומר כך זו סברא נוצרית שמתאימה לברית החדשה ולא לתורתנו הקדושה
עם הארץ גמור יינך יין נסך21.02.23
ראשית מצנזרים את התגובות שלי אליך (וזה צביעות גדולה מהמצנזר), שנית מה שכתבת זה דברי הבל וכפירה, שהרי כלל ידוע מינים (אתאיסטים) יהודים, גרועים מגויים עע"ז, עי' רמב"ם ע"ז י, א, עדות יא, י, ועוד. 3. עי' "מגדל עוז" עלית היראה גנזך כ"ג שהשיב על דברי המינות שלך, והוא מדבר גם על ניסים מצד ישראל, עיי"ש
אתה כופר לא יעזור לך!21.02.23
אגב גם "הניסים" שאתה חי בסרט שהיה, גם זה בלוף, עי' בספרו (באנגלית) של הרב יעקב שפירו שליט"א, שמביא ציטוטים ממה שאמרו מומחי הצבא בארה"ב לפני מלחמת ששת הימים, היה ברור לכולם שהציונים האירופאים שיש להם נשק מאמריקה ינצחו את הערבים הפרימיטיבים, שרובם גם היו 'אנאלפביתים' שלא ידעו קרוא וכתוב!
הבלוף והבועה הציונית20.02.23
יום ראשון אסור למרוד בערבים וזו סכנה. יום שני הם מסכנים ופרימטיבים.... לפי הצורך....
אתה הפכפך21.02.23
חחח איזה תמים.. מה הקשר? וכי הושבענו מהקב"ה שלא למרוד רק בגויים שהם עמים חזקים וחכמים כמו אדום, וגרמניה? מה הקשר?
חח21.02.23
מה הקשר סאטמער רב? וכי הוא המציא כתובות קי"א איסור השבועות, שמוסכם שם לכו"ע 5 אמוראים שונים? וכי הרבי מסאטמער המציא הרשב"ש סי' ב שמצות ישא"י אינה לכל ישראל אלא ליחידים בגלל איסור השבועות? וכי הוא המציא פסקי ריא"ז כתובות יג, ו, שאסור לעשות מעצמנו ק"ג? וכי הוא המציא פאת השולחן סי' א ס"ק ט"ו?
עם הארץ איסור השבועות זה חזל ופוסקים!19.02.23
איסור השבועות לא נזכר ברמבם והשמיטוהו גדולי הראשונים , ובכלל כיום רוב מוחלט של האומות תומך ,כולל מדינות ערב שעשו שלום עם ישראל. כבר אמר אחרי סן רמו האור שמח שסר פחד השבועות, וכל שכן היום שיש שלום עם מצרים ירדן וכו (סוריא כבר לא קיימת)
בלבלן19.02.23
זה סילוף טפשי, כי הרי אסור למרוד ב70 אומות העולם (ועי' שהש"ר ב, ח, קול דודי בא, זה המשיח וכו', שהגאולה לא יכולה לבוא עד שישתעבדו ב70 האומות), ולכן לא משנה בריטים, או"ם, יפן, ערבים, ס"ה מדובר פה באומות מאדום (הנוצרים) שנתנו לישראל רשות למרוד באומות ישמעאל (המוסלמים), והאיסור שלא למרוד בכל אומות העולם
כיתה א20.02.23
וכפי שכותב מהר"ם חאגיז', "שבר פושעים" (בת קול יוצאת מהר חורב) וז"ל: חלילה להיות מורדים ולהפר הג' השבועות, כלפי אדום או כלפי ישמעאל. וכמו שכתב ר"ח פלאג'י נמכ"ח יו"ד סי' מ"ט, שהרשיון צריך להיות מ70 אומות העולם, כי אם רק חלק מסכימים, ע"כ שנצטרך ללחום עם האומות שלא הסכימו, ואז זה ביד חזקה ומלחמה שאסור !
כיתה א20.02.23
1. הפשוט מרידה ,זה מי ששולט פה ולא כל רועה צאן מטנזניה.. ואם אין לך הבנה ישרה לא נוכל לעזור לך 2, מעצמות השולטות בעולם ובראשן ארה"ב תומכות ואף בעלות ברית המוכנות להילחם בשביל ישראל 3. משקמה כבר המדינה ,הפסק קיומה כרוך בפיקוח נפש . 4. ההצלחה מראה שנתנוצץ אור הגאולה . ישועות מלכו הנודע.
לא מבוסס בכלל בכלל20.02.23
על כל מספר מ4 מספרים שכתבת, השבתי פה אתמול כמה תגובות, אני לא אשם בצנזור! ולכן עדיף שנתכתב במייל, והוכיח לך בעזרת ה' הכל שחור על גבי לבן!
השבתי על כל הסילופים שלך!21.02.23
ראשית י"א שהמכתב מזוייף מהאור שמח, וכבר היה כתבה על זה בכיכר, וכגון במש חכמה בראשית נ, כד, כותב מפורש שלא יעלו מעצמן מחו"ל לא"י עד שיבא נביא שזה המשיח, שנית במכתב הוא כותב מפורש על ישוב יהודי תחת שלטון הבריטי, היינו כמו בכל הדורות, ולא על שלטון עצמאי ע"י מלחמה שזה אסור לכו"ע!
אתה סלפן ע"ה20.02.23
איסור השבועות לא הוזכר בחלק מהפוסקים, כי זה דבר שלא היה מצוי כלל בזמנם מאז בן כוזיבא, שימצא יהודים שימרדו בגויים, או ינסו להתקבץ ללכת לא"י, וכמו שכתב הטור (יו"ד סי' של"ב) בדיני לקט שכחה ופאה (שעל אף שזה הלכות לזה"ז בא"י), אינו רוצה להאריך בהם כי זה לא שכיח, וכן דיני ציבורי חמץ ומצה, השמיטם הרי"ף
כיתה ב20.02.23
וע' "שדי חמד" בכללי הפוסקים סי' י"ג, אות ה' שכותב: "מרן בשו"ע אורחיה הוא להשמיט איזה דברים תחת שלש א) לפי שהוא רחוק המציאות. ב) לפי שהוא פשוט. ג) לפי שנלמד מדין אחר שכתב בשו"ע עכ"ל. הרי שאחד מכללי השו"ע, שמשמיט מה שרחוק מהמציאות, ובזמן הב"י היה רחוק מאוד מהמציאות שישראל ימרדו באומות ויכבוש א"י!
כיתה ג20.02.23
הנה ברור שהרמב"ם אוחז שאסור לכבוש א"י עד המשיח, כפי שכתב סוף שורש י"ד, וז"ל: וידוע (היינו שזה דבר פשוט וידוע לישראל) שהמלחמה וכבוש הארצות לא יהיו אלא במלך, ובעצת סנהדרי גדולה, וכהן גדול, "ולפרסום הענינים האלו כלם אצל רוב האנשים", "או מלחמת מצוה" או מלחמת הרשות, אין אנו חייבים בה אלא בפני הבית עכ"ל.
כיתה ג20.02.23
הרמב"ם במלכים ה, יב, (כסף משנה שם) פסק כר"י שאסור ליחיד לעלות מבבל אפי' לא"י, דהיינו שלפי בעל השו"ע שם בכ"מ, הר"מ החמיר יותר מר"ז, ופסק כר"י שאפי' יחיד אסור לעלות לא"י, ור"י הרי גם אוחז שאסור לעלות בחומה, אלא שמחמיר יותר מרבי זירא, וא"כ לר"מ כ"ש שכבר כלל בזה את דעת ר"ז ואיסור עליה בחומה לרבים.
כיתה ג20.02.23
ור"מ באיגרת תימן כותב מפורש לשלוח האיגרת לכל ישראל, וכותב: "והזהיר מלעשות זה", והשביע האומה וכו', "ואתם אחינו אהובינו "קבלו" עליכם שבועתו", ולפי המסלפים שאין בשבועות שום איסור, אז למה הר"מ מורה לנו ששלמה המלך הזהיר אותנו שלא להתעורר לעניני הגאולה לפני העת, ו"לקבל עלינו" השבועה שאין אנו חייבים בה?
המשך לגבי הרמב"ם20.02.23
פוסקים לפי היד החזקה , והשמטת הרמבם מילתא היא , גם באיגרת תימן כתב "דרך משל" ע"ש.
שוב לא מבוסס20.02.23
"דרך משל" זה מאוד פשוט, המשל זה 3 פסוקי "השבעתי אתכם וגו", והנמשל זה האיסור בכתובות קי"א ע"א. וכבר השבתי בתגובות הרבות הנ"ל, הוכחות שהרמב"ם אוחז איסור השבועות להלכה, וכן כתב בעל המגילת אסתר במצוה ד שהוסיף רמבן! ובנוסף בסוף שורש י"ד כתב הרמב"ם, שכיבוש אינו אלא כשיש מלך וסנהדרין!
הרמבם פסק שחזרה לא"י רק אחר המשיח21.02.23
בכל מקרה לרמבן יש כיבוש , ובענייננו לא היה כיבוש אלא מלחמת הגנה כנגד תקיפת הערבים
חצי דבר 22.02.23
רמב"ם פסק במלכים יא, א, שהתורה "העידה" פסוקי ק"ג וביאה שלישי לא"י רק על המשיח, והוא מוסיף שזה כולל כל פסוקי הנ"ך על חזרה לא"י שזה נאמר על משיח, וכן פסק תשובה ז, ה, שאין נגאלין אלא אחר תשובה, ומביא שם פסוקי דברים ל, שעוסקים בחזרה לא"י, ובתשובה ט, ב, פסק שהמלכות יחזור לישראל רק אחר ביאת משיח, 
יענקל21.02.23
זה לא אומר שלא תהיה התחלת קיבוץ גלויות לפני , אתחלתא דגאולה
שום קשר22.02.23
ובאיגרת תימן כתב שזה יסוד גדול באמונת ישראל שמשיח יביאנו לא"י, והרמב"ם אף פירט ליהודי תימן שמשיח יבוא אליהם לקבצם לא"י, ובהקדמה לפרק חלק, בביאור עיקר יא, חזר על דבריו שהתורה העידה בפירוש על המשיח דברים ל, ומכל הנ"ל די והותר להבין שלר"מ לא יתכן ק"ג ושלטון עצמאי, לפני ביאת משיח אלא א"כ זה נעשה באיסור!
יענקל המשך 121.02.23
היום כבר לא נשארו יהודים בתימן הם עלו עם התחלת התנוצצות הגאולה
מ.י.ו 24.02.23
ובשמיטה ויובל יב, טז, פסק לעתיד לבוא, בביאה שלישית בעת שיכנסו לארץ, יתחילו למנות שמיטה יובל, ויקדשו בתי ערי חומה, ולשיטתך הרי כבר נכנסו כיום לא"י, אז למה לא מונים יובל ולא קדשו ערי חומה? אלא פשוט שלר"מ החזרה לא"י רק אחר משיח!
יענקל המשך21.02.23
ואין לסלף שהחזרה לא"י יכול להיות בלי המשיח, ומה שפסק במלכים יא, א, שהתורה "העידה" זאת על משיח, זה לאו דווקא, כי אם נאמר שק"ג יכול להיות שלא ע"י משיח, יוצא שאין לרמבם ראיה שהכופר במשיח כופר בתורת משה, כי בשום פסוק בכל תורת משה לא כתוב שיהיה משיח, וכל הראיה שלו זה רק כי ק"ג, וביאה 3 לא"י, נאמר על משיח
יענקל המשך 221.02.23
יתירה מזאת שם באיגרת תימן לא מדובר על עליה בחומה לא"י, ולא על מרידה ממשית באומות, ובכל זאת הזכיר הר"מ לקבל עלינו את השבועות ושלמה המלך הזהיר אותנו שלא לעבור, הרי שכ"ש אם היה מדובר לעשות מלחמה לכבוש א"י, בוודאי שהיה מזהיר שלא לעשות זאת, ולקבל עלינו השבועה שנשבענו!
המשך לגבי הרמב"ם20.02.23
בנוסף רבי יצחק די ליאון (שמרן השו"ע כינהו 'רבינו הגדול מוהר"ר יצחק די ליאון'). ב"מגילת אסתר" כותב שדעת הרמב"ם שבגלל איסור השבועות לא יעלו בחומה, לכן אסור לכבוש א"י עד ביאת המשיח, הרי שאחד מגדולי הדורות כותב מפורש, שהרמב"ם אוחז השבועות להלכה!
המשך לגבי הרמב"ם20.02.23
כאמור "מגילת אסתר" מפורש שלרמב"ם אסור לכבוש א"י עד משיח בגלל השבועות, והנה אלו שחלקו על מגילת אסתר, חלקו רק על לגבי מצות ישוב א"י, אבל על כיבוש במלחמה כולם מסכימים שאסור! ולמשל היעב"ץ הרשב"ש, ר"ח פלאגי ועוד, שאוחזים שיא"י דאורייתא בזה"ז, ובכל זאת כתבו כדבר הפשוט שאסור לכבוש א"י עד משיח בגלל השבועות!
המשך לגבי המגילת אסתר ברמב"ם20.02.23
והרי לפי כל הפוסקים אסור לכבוש א"י עד ביאת המשיח, מגילת אסתר על מצוה ד' של רמב"ן, אוצר החיים קאמרנא על מצוה ד' רמב"ן, היעב"ץ ספר השימוש דס"ו, הרשב"ש סי' ב', ר"ח פלאגי בשו"ת נשמת כל חי סי' מ"ט, ועוד רבים, ובנוסף אסור לצאת למלחמת מצוה בלי לשאול באו"ת וסנהדרין, רמב"ם סוף שורש י"ד, וכן אגרות משה.
עם הארץ מה הקשר הרבי מסאטמער?19.02.23
הרי רובנו נולדנו פה אחרי . כל שקרן כמוך שגר פה וקונה לחם וחלב מחזק הציונים משלם מס עקיף.... וזה יותר מחזק מבחירות וכדומה...
קשקשן בלבלן ושקרן19.02.23
כשציוני כמוך מתוסכל על כל המקורות הפשוטים שהבאנו, אז אתה מגיב מלל לא לענין.. מה זה משנה היכן שנולדת? גם אנשי ביתר נולדו בא"י, וכלל לא מדובר ביהודי חו"ל שעלו לא"י, ובכל זאת אמרו חז"ל (שהש"ר ב, ז), שהם נענשו בשואה נוראה (רק כ21 שנה אחר הקמת שלטונם ומרידת ברומאים), בגלל שעברו על השבועות!
ציוני לוזר ומתוסכל20.02.23
חיים באחת מהמדינות המצליחות בעולם אז למה תסכול ? (כנראה הפוסל במומו פוסל..) לא לעניין ראה יביע אומר חלק יא , שאחרי שקמה המדינה זה כבר פיקוח נפש,
למה תסכול ?20.02.23
השבתי כאן כמה תגובות וצנזרו, ואדרבא הרב עובדיה בעצמו הודה ופסק שאיסור השבועות להלכה, ולא עוד אלא פסק שזה עד ביאת משיח, ולא עוד אלא הביא ראיות מאיגרת תימן (שאתה מסלף שזה לא להלכה), עי' בתשובת הרב עובדיה "החזרת שטחים במקום פקו"נ" סוף אות ז'.
צנזור21.02.23
שאמרתי לך האמת שכל מי שגר בארץ ומשלם אפילו רק מס עקיף מחזק את המדינה הציונית , ולדבריך מחזיק עבודה זרה, אז לדבריכם האוסרים להצביע צריכים לאסור לקנות לחם וחלב, אלא מאי שקרנים ולא עקביים........
התפוצצת20.02.23
הטענה האווילית שלך איך הצליחה הציונות, זה כבר טען אלכסנדרוס לחז"ל, דת הגויים הרוב, והם מוצלחים, וחז"ל תחתיהם, ולכן כנראה שה' איתם, ועל זה ענו חז"ל שטנא נצח, ועי' רבינו גרשם תמיד לב, א, שהשטן מנצח ונותן גאולה מזוייפת, הרי מילים מפורשות מרבינו גרשם שהשטן יכול לתת גאולה מזוייפת וזה כלל לא הוכחה שזה מה'
כיתה גן19.02.23
יהודי שניצל במבצע אנטבה ,צריך להודות לקב"ה על הנס ? או שזה ציונים ןסטרא אחרא ? הסטמאר ניצל על יד ציונים ,קסטנר -והודה לה ....
עקום19.02.23
השבתי לך פה, אבל משום מה זה לא מופיע!
אני תמים..20.02.23
אגב גם בזמן בן כוזיבא הצליחו בשלטון יהודי כ21 שנה (כמבואר בסדר הדורות), ובאותו זמן גם יכלו לשאול כשאלתך, איך זה מצליח, כנראה שזה הגאולה, אבל בסוף בא שואה נורא בביתר, וחז"ל אמרו בשהש"ר ב, ז, שזה בגלל שדורו של בן כוזביא עברו על השבועות, וכן הביא זאת היעב"ץ בפרק שירה חיות השדה אומרות עיי"ש,
כיתה ב19.02.23
בגמרא כתוב שמלך 2.5 , וכן ידוע מדברי ימי זמנם ,וסדר הדורות מוקשה אינו ראיה ,כאן הצלחה של 75 שנה , והולך וחזק יותר ויותר , כל אירופה קונים נשק מישראל..... והחזקת תורה חסרת תקדים , ואחוז ההתבוללות של יהודים הכי נמוך בעולם פה בארץ, ! ובאמריקה מליוני מתבוללים ,שזה גרוע ממוות.
מעוות19.02.23
כלל לא מוקשה, אתה לא יודע הסטוריה, עי' "סדר הדורות" (ג' אלפים תת"פ), ששבר כוזיבא וצאצאיו הצליחו במלכותם 21 שנים, ומה שכתוב בגמ' שמלך שנתיים, הכוונה לב"כ האחרון לפני הטבח בבתר, ויש עוד מקורות לזה איני זוכר כעת, וההבדל פשוט באנשי ביתר שלטון שומרי מצות רובם צדיקים, ולכן נענשו בזמן קצר, משא"כ אצל רשעים
התפעלות מהצלחת הנצרות 2000 שנה20.02.23
ולגבי דמיונך על הצלחת הנצרות או הציונות, אתה מסתכל בעיני ע"ה, וכבר הוכח שהכי הרבה הרוגים יהודים ב70 שנה האחרונות זה במדינתך! כך שאני מתיר בשרכם זועק הכי מפורש! והבעיה שאצליך "הצלחה" נקרא כמה כבישים, בנינים, ושררה, ונשק יש לך, ולא כמה יהודים הצלחת להביא להם ביטחון אמיתי, שלא ירצחו מהערבים!
ע"ה שמתפעל מהצלחת הנצרות20.02.23
כמה יהודים היו נרצחים על יד דעאש אם לא היו עולים לארץ מעירק ומסוריה , וכמה ניצלו שעלו לארץ לפני השואה ,וכן הלאה , וכמה ניצלו מהתבוללות שבארץ זה הכי נמוך מכל העולם , אבל אתה תמשיך לשקר
תעשה חשבון20.02.23
השבתי על כל השטויות והשקרים שלך, והוכחתי מהמציאות עדות יהודי עיראק, שהציונים עשו פיגועים בשנות תש"י, כדי להעליל על הערבים שהם כביכול עשו הפיגועים נגד היהודים, ובכך להכריח ליהודי עיראק לעלות לא"י, וכן מהפיגוע שעשו הציונים ב1946 במלון דוד, ונהרגו יהודים, אבל צנזרו את התגובות שלי!
חסימת פיות21.02.23
המקום היחיד בזה"ז שנהרגים יהודים על בסיס שבועי, חודשי, או תקופתי רח"ל, זה רק במדינה הציונית, ולפני כמה שבועות נהרגו 7 יהודים בבת אחת בליל שבת רח"ל, שומו שמיים, אין עוד שום מקום בעולם בזה"ז שקורה כאלו דברים, המציאות על כשלונכם מהעברה על השבועות, טופחת על פניכם וזועקת מאליה!
האמת על עונש "אני מתיר בשרכם"20.02.23
שנאתכם העיוורת לציונות ויישוב הארץ , הביאה להרג פי כמה אנשים בתאי הגזים . הרוח הקודש של רבותיך לא עמדה במבחן המציאות ,זה לא מספיק וכן כתוב וכן כתוב צריכים שכל !
אתם דואגים לחיי אדם 20.02.23
שנאתך וכפירתך העיוורת לתורה הקדושה וחז"ל (כתובות קי"א), והפוסקים גדולי הדורות (רשב"ש סי' ב' ועוד), מדברת בעד עצמה, וכופר כמוך לא מתבייש לכתוב שההלכה לא תורה לנו מה נכון ומה לא נכון לעשות, מה מותר ומה אסור, גם הנסיון לשקר כביכול בגלל שמיעה לתורה וההלכה קרה שואה, גם זה יכול לומר רק כופר גמור בתורה!
כופר שאין לו מה לענות על הלכה!21.02.23
בתרצז התכנסה מועצת גדולי התורה(מרינבד) לדון על "וועדת פיל" שהסכימה לתת חלק מהארץ ליהודים ,המועצה הביעה התנגדות לחלוקת הארץ ,איש מגדולי התורה לא חשש לג' שבועות, וכי לדבריך כולם כופרים ? הטעמים פשוטים כפי שכתבתי לעיל ! האיסור שנוי במחלוקת , חוץ ממה שדובר על נתינה מהשלטון בארץ !
אתה ממשיך לקשקש21.02.23
עניתי על כל הסילופים שלך מדברי הפוסקים וגדולי הדורות, ואתה מנסה להביא הוכחות מעיתונים וכו'.. אגב וודאי שרבים התנגדו אז רבי אלחנן וסרמן, הגרי"ז מבריסק ועוד, בנוסף לא היה מדובר אז כלל על קבלת חלק מא"י במלחמה ויד חזקה שאסור לכו"ע, ולכן ההשואות שלך הן סילוף (כמו כל תגובתיך)!
הנך לא שונה מנוצרי שמסלף נ"ך!21.02.23
יש את הפרוטוקולים רבים תמכו . גם ר אלחנן שהתנגד לא הזכיר את 3 השבועות. דובר על הקמת מדינה בדיוק כמו שהוקמה בתשח' ,המלחמה הייתה חלק מהצפי ,וברור שהקמת מדינה תהיה כרוכה בהתנגדות .אין לך מה לענות מתחיל השמצות....
אתה מתחמק ומשקר21.02.23
רבי אלחנן לא הזכיר השבועות, כי היה מדובר בלי יד חזקה ומלחמה (שלחלק מהפוסקים זה מותר) ואפי' הכי התנגד, ואתה שקרן בלי למצמץ, מעולם לא דובר בתרצ"ז על הקמת צבא יהודי שילחם באומות הערביות שמתנגדות למדינה, יתירה מזאת אפי' רבני המזרחי הראשונים כתבו שאסור לכבוש במלחמה!
אני מביא מהתורה, ואתה?.. נאדה!21.02.23
דובר על הקמת מדינה ! מדינה בלי צבא ? שוטה מופלג אתה ,אכן ר אלחנן התנגד מטעם שהמדינה חילונית , אך לא הזכיר ג שבועות.
טיפשות22.02.23
עי' ב"תיקון עולם" (תרצ"ו) שתומכי הציונות טענו שיהיה שלום מהערבים ולא יהיה בעיות, ומתנגדי הציונות טענו שא"א לדעת, ועי' אגרות אמרי אמת איג' ס', אחר שביקר בא"י, הוא כותב שלדעתו יוכלו לחיות בא"י בשלום עם הערבים, יותר מגויי אירופה, בקיצור אף אחד לא חלם על מדינה עצמאית ע"י מלחמה וכיבוש שאסור לכו"ע!
אני מביא מההלכה גדולי הפוסקים, ואתה?..22.02.23
צריך סברא ישרה , ואין שייך מרידה בעמים שלא שולטים פה , חוץ מלגבב לא הוכחת כלום .
איזה גדולי הפוסקים22.02.23
עי "הרב מבריסק" ח"ב עמ' 437, בנו של הגרי"ז רבי מאיר סולוויציק זצ"ל, מעיד בשם אביו, שאפי' אם החפץ חיים היה ראש הממשלה אסור להקים המדינה! ועי' "תשובות והנהגות" ח"ב עמ' קה, וכן "הרב מבריסק" ח"ג עמ' 306, שהגרי"ז אמר שהקמת מדינה יהודית תגרום לשפיכות דמים, וזה אסור! היינו כנ"ל כמו כל התגובות שכתבנו!
ציוני רמאי, סלפן, ולוזר!22.02.23
בפרק צה בתהילים ,זה המזמור נאמר על קיבוץ גלויות שיהיה קודם משיח .
רוח קודשו של הספורנו21.02.23
לגבי הספורנו עי' בתהלים קכ"ה, ב' וז"ל: "בקיבוץ גלויות ה' יהיה סביב לעמו לשמרם מכל מזיק", ולפי שיטתך היכן זה התקיים, הרי היו הכי הרבה הרוגים רבים ב70 שנה האחרונות, דווקא אצל הק"ג הדמיוני שלכם..
לגבי הספורנו21.02.23
בע"ה נגיע לזה יש שלבים ,ודאי לא נגמר קיבוץ גלויות .
קושיא חסרת טעם22.02.23
שמעת על הבירור במדבר העמים? יחזקאל כ. פסוקי לד-לח ? זה עוד לא התקיים, וזה הראיה הכי גדולה שאנו לא בק"ג, כי זה צריך להתקיים לפני ק"ג, וגמ' מגילה יז, ב, ורש"י שם, מפריכים את כל הדמיון והשקר שלך לגבי ק"ג, רשי כותב שעוד לפני שהק"ג יתיישב בירושלים כבר יכלו הרשעים, והאתאיסטים שלא מאמינים בדת משה משמיים!
אתה סה ע"ה יקר ואהוב..22.02.23
מגילה יז, ב, ורש"י שם, שום חילוני לא יתיישב בי-ם עם הק"ג, רש"י וז"ל: וכיון שנתקבצו גליות נעשה דין ברשעים "קודם שנתיישבו בירושלים", כלו הפושעים - "שאינם מאמינין בדת משה שהיתה מן השמים". וכן הב"י סי' קי"ח על ברכת ולמלשינים (קודם בניית י-ם) וז"ל: ופירש"י יהודים שאינם מאמינים בדת משה שהיתה מן השמים" !
שבתאי שמזייף גאולות שקר!22.02.23
לגבי הספורנו על ק"ג קודם "ימות המשיח", הוא מדבר על ק"ג ע"י משיח בן יוסף, שזה קודם למושג ההלכתי "ימות המשיח", שמכוון על אחר ביאת בן דוד, שהרי בן יוסף יהרג בסוף, ואחר ביאת בן יוסף זה עדיין לא 'ימות המשיח' (שעליה פסק הרמב"ם שיתבטלו הצומות, ושלא יקבלו אז גרים), וכמו שכתב הספורנו מפורש בתהלים קו, י,
הספורנו מדבר על ק"ג ע"י בן יוסף21.02.23
המשך תגובה קודמת: וכמו שכתב הספורנו מפורש בתהלים קי, ו, שהראש והנגיד של בני קיבוץ גלויות הוא משיח בן יוסף. וכן עי' בספר "ביאור הספורנו על התורה" (הוצאת מוסד קוק) בפירושו (השלם) לתורה בראשית מב, ט, כתב שיוסף רמז לגואל העתיד כאמרו "ונקבצו בני יהודה ובני ישראל יחדיו ושמו להם ראש אחד".
המשך הספורנו ק"ג ע"י משיח בן יוסף21.02.23
ואגב אם כבר נטפלת לנסות לסלף ספורנו, עי' מה שכתב בראשית לג, ד, שבגלל הבריונים (הציונים של אז) שלא רצו להכנע לרומאים לכן נחרב המקדש, ואילו היו הציונים דאז נכנעים שא"י תהיה תחת הרומאים, לא היה נחרב המקדש!
דעתו האמיתי של הספורנו על הציונות!22.02.23
ועי' ספורנו תהלים  יד, ז, כאשר ישיב ה' שבות עמו (היינו ק"ג) יגל יעקב מכליון האומות שיהיה אז (היינו שזה אחר מפלת אדום, כמו שכתבו הרבה מקורות אחרים), וישמח ישראל מהישועה, אבל אם יהיה דור חייב לא תהיה השמחה שלימה "מרוב כליון רשעי ישראל", וכן חזר על דבריו עוד פעם בתהלים נג, ז, 
המשך לגבי דעת הספורנו22.02.23
האדמור זצל הזכיר את דברי הילקוט שמעוני מט שיהיה קיבוץ גלויות קודם משיח ,כהכנת החופה קודם שבאה הכלה. עוד תמכו הסוכטשובר והגאון האדיר הרב צירלסון ,ועוד ועוד
מרן מסדיגורא21.02.23
איזה ילקוט שמעוני?? תציין בבקשה איזה ספר מהתנ"ך, ואיזה אות, אני יודע ההיפך שהילקו"ש כותב מפורש (הושע תקי"ח) שכמו במצרים יצאו ונכנסו לא"י 60 רבוא, כן "לימות המשיח" יכנסו 60 רבוא לא"י, ומדובר שם אחר הבירור במדבר העמים, שאגב זה עוד ראיה שאנו לא בשום ק"ג!
תסכולי וסילופי הציונים..21.02.23
אגב הטענה על רוח הקודש היא טענה אווילית וכפרנית, שהרי ההתנגדות להקמת שלטון עצמאי ע"י מרידה באומות, אסורה לכו"ע, לכל הפוסקים, בין אם יש או אין רוח הקודש, לא משנה מי ומה, אסור לשנות מהתורה וההלכה, (אגב האם הרוח הקודש של רבי עקיבא שתמך בבן כוזיבא, עמד במבחן המציאות?..)
הכפירה השבתאית חוזרת בציונות21.02.23
ב"ה הרבה גדולי תורה תמכו בעלייה לארץ קודם השואה ,והופיעה רוח הקודש בבית מדרשם ! לאורם ניסע ונלך !
הרבה גדולי תורה21.02.23
אין בעיה בישוב א"י גרידה תחת השלטון הגויי המקומי, בלי למרוד בגויים, ובלי לכבוש א"י, כמו כל תגובתיך אתה מגיב לא לעניין ולא לנידון, כל הקמת המדינה נעשה באיסורים נוראים של כיבוש א"י לפני משיח, ויציאה למלחמת מצוה בלי סנהדרין. וגרימת הרג רבבות יהודים בשביל איסור!
הרבה סילופים ושטויות בדבריך21.02.23
מה שכתבתי לעיל על יציאה ל"מלחמת מצוה", ח"ו זה לא מצוה כלל, אלא ההיפך מלחמת איסור, וכתבתי זאת רק לומר שאפי' לשיטתם של המזרחי של היום, מ"מ אסור לצאת למלחמת מצוה בלי סנהדרין ואו"ת, ואגב המזרחי של היום שינו מתורת רבם, רבני המזרחי מלפני המדינה כמו הרב ריינס, הרב מוהליבר, שכתבו מפורש שאסור לכבוש א"י בזה"ז
הבהרה21.02.23
קיבלו את הארץ , הערבים פתחו במלחמה ! אתה מפרש את 3 השבועות פרשנות קיצונית והזויה שאין לה יסוד ! ועוד חושב שהוכחת משהו למישהו.....
בלבלן21.02.23
אין לך מה לענות ענייני, ולהלכה, זה הכל! הציונים שבאו מאירופה השתלטו על הרוב ילידי המקום שהיו הערבים (ואגב בתש"ח גירשו חצי מליון ערבים שלא עשו שום טרור, ואחרי זה מתממים למה הערבים שונאים את מגרשיהם), וגם בימי הרומאים ובר כוזבא, פתחו הרומאים במלחמה, הרומאים לא היו כלל ילידי המקום אלא באו ממרחקים!
במקום לנסות לסלף, תודה על האמת!21.02.23
"אוצר החיים" (קאמרנא) ח"ג (על מ"ע ד' שהוסיף רמבן) וז"ל: ואסור לנו לעשות שום מלחמה וכיבוש אם לא על פי נביא, ואדרבה אנו מושבעין שלא ימרדו במלכיות, אלא נקבל באהבה עד בוא יבוא משיח צדקנו עכ"ל. היעב"ץ ספר השימוש (דף ס"ו) וז"ל: דלא נבקש אפילו ארצנו המוחזקת לנו לא בחיל ולא בכח דאנו מושבעים שלא לעלות בחומה!
איסור כיבוש א"י עד משיח22.02.23
"מגילת אסתר" (על מ"ע ד' שהוסיף רמב"ן) וז"ל: נראה לי כי מה שלא מנאה הרב (הרמב"ם), לפי שירושת הארץ אין מצוה זו נוהגת לדורות עד עת בוא המשיח, כי אדרבא נצטוינו שלא נמרוד באומות ללכת "לכבוש את הארץ בחזקה", ודרשו בו שלא יעלו ישראל בחומה עכ"ל. והיינו לא רק המגי"א סובר כן, אלא הוא כותב שגם הרמב"ם אוחז כן!
המשך מקורות איסור כיבוש א"י עד משיח22.02.23
וחוץ מההלכה הפשוטה כנ"ל, בנוסף כל המקורות כתוב שישמעאל קיבלו א"י עד ביאת המשיח, עי' מהרש"א ב"ב עג ע"ב, ד"ה ואמר דאתא פושקנצא. שא"י לישמעאל עד יום הגאולה, (וכתב מהרש"א בסוכה נב, שתחילת הגאולה יהיה כשיבא בן יוסף, כך שלא ניתן לסלף).
ישמעאל קבלו א"י עד ביאת המשיח!22.02.23
אם כך סימן שאנחנו כבר באתחלתא דגאולה ולכן תמה ההבטחה לישמעאל ! שהרי נלקחה מהם ארץ ישראל !
הוכחת הפוך22.02.23
א"כ סימן שא"י לא היתה שייכת לעם ישראל ב2000 שנה האחרונות, שהרי נלקחה מאתנו.. דברי הבל, כי לשיטתך כל גזלן יוכל לטעון הנה והראיה שזה נמצא אצלי, אז כנראה שהגיע הזמן שיהיה שלי, וכבר כתבתי בסוגריים באופן שלא תוכל לסלף המהרש"א.. כי יום הגאולה לכו"ע זה אחר ביאת משיח, וכנ"ל ש"תחילת" הגאולה ע"י בן יוסף!
ע"ה מבינים על דבר הפוך!22.02.23
וכן כותב רד"ל בראשית רבה (נו, ב) וז"ל: יש לומר שרמזו שא"י תהיה ביד ישמעאל עד בא עני ורוכב על חמור (משיח), עכ"ל. וכן כתב המקובל רבי עמנואל ריקי "חזה ציון" תהלים יג, ג, שישמעאל קבלו השליטה על א"י כל ימי גלות אדום, וגלות אדום זה עד ביאת המשיח (כמו שאמרו חז"ל, וכן כתב הרמב"ם, והרמב"ן).
המשך מקורות שא"י לישמעאל עד משיח22.02.23
הגה"ק אוסטרווצע : "ועלו מושיעים בציון לשפוט את הר עשיו" שלפני משיח יקחו את הארץ הנוצרים מיד המוסלמים והם יתנוה לישראל "וכמו שרואים עתה בזמנינו" , דבריו ברור מיללו ,
מאיר עיני חכמים תנינא כו:22.02.23
הוא לא דיבר להל', אלא דברי דרוש, ואילו היו אכן מקבלים א"י, בלי שום מלחמה ואיבוד נפשות לזה, היה אולי נחמד, אבל תכלס' לא התקיים ועלו מושיעים, ובמציאות א"י לא ניתן לציונים בלי מלחמה וכיבוש, וכל קיום המדינה נעשה רק ע"י כיבוש ומרידה באומות, שאסור לכו"ע, וכנ"ל מקורות הלכתיים!
מאיר עיני22.02.23
כל דברי הגאון מאוסטרווצע מדבר על ויק"ר סוף שמיני, שמדובר שם בכלל על ביאת המשיח, "ועלו מושיעים" ששני המשיחים יקבלו א"י מאדום, והגאון מאוסטרווצע רק כתב בדרך רמז: כמו שראינו בזמננו, ודבריו כמו הרבה גדולי הדורות שכתבו בזמניהם רמזים שונים שהזמן שלהם הגאולה, ובכל זאת בסוף לא זכינו ולא התקיים,
הלכה ודיני נפשות לעומת רמזים!22.02.23
המשך תגובה קודמת: ולמשל המלבי"ם כתב (בסוף דניאל) שבשנת תרפ"ג יהיה כבר המקדש בנוי, וכן למשל הרמב"ן, והרס"ג כתבו בימיהם זמן הקץ מתי יהיה הגאולה, אבל זה לא התקיים, וכן רבים וכדומה, עכ"פ אין בכל זה שום קשר שמותר כביכול לעשות מלחמות לכבוש א"י, שלכו"ע להלכה זה אסור עד משיח!
המשך לגבי הגאון מאוסטורצע22.02.23
ואדרבא דווקא מהגאון מאוסטורצבע הבאת הוכחה לדברי, שהרי כתב שם מפורש שא"י ניתן לישמעאל בזמן שישראל בגלות, והגלות כידוע זה עד ביאת המשיח, (אני יכול להביא לזה 100 מקורות מחז"ל ראשונים אחרונים), עי' למשל רש"י סנהדרין צז, א, ושני אלפים שנות המשיח. זוה"ח בראש' כח ב' שהגלות תמשך עד ביאת המשיח. ועוד
המשך22.02.23
ועי' "אמת ליעקב" (לרבי יעקב מליסא, בעל ה"נתיבות המשפט") בבא בתרא עג ע"ב, ד"ה אמר רבה בר בר חנה, לדידי חזי לי וכו', שם באמצע וז"ל: ובזכות התשובה שעשה שם ישמעאל הובטח מהקב"ה כי לגוי גדול אשימנו, וגדול היינו גדול באיכות, "ובשכר זה ניתן לו א"י כל ימי היותן ישראל בגלות עד ימות המשיח" עכ"ל.
המשך מקורות שא"י לישמעאל עד משיח22.02.23
כאן המקום להודות לחסידות סטמאר שמזרימה מטבע זר לארץ הקודש לחיזוק מוסדותיה , דבר שמחזק את השלטון הציוני הרבה יותר מבחירות ! בסופו של דבר חלק גדול מהכסף הולך כמס עקיף למדינה !
תודה לסטמר ויישר כח21.02.23
לא אכנס להפריך הבורות הגדולה שלך, עקב צנזור חלק מתגובותי, אבל רק אתן מראה מקום בירושלמי (ברכות פ"ד ה"א) במצור על יר-ם כשישראל היו צריכים קרבן תמיד, היו מורידים מהחומה זהב למטה לגויים, ובתמורה מקבלים שני כבשים, ולשיטתך ישראל תמכו בזהב שלהם בגויים עע"ז בא"י, והגויים השתמשו בזה נגד יהודים, וכן לעע"ז!
מקווה שאכן תכיר טובה לסטמר..21.02.23
השאלה היא לשיטתכם שבחירות זו תמיכה , אז כל שכן תשלום מס. וודאי שזה קשקוש ובחירות זו לא תמיכה וגם לא תשלום מס,,,,
תגיד אתה קשה הבנה ?21.02.23
תלמד על איסור הבחירות, כל ח"כ "מתחייב" לשמור חוקי העכו"ם של המדינה היהודית, ולקיים החלטות הכנסת, ואסור ליהודי להתחייב ולהצהיר כזה דבר בשום אופן, עי' יו"ד קנז סעי' ב', ומה שהותר לומר לגוי לשון שמשמע 2 אופנים, היינו דווקא שהגוי לא מכירו שהוא יהודי, ועי' 'מחנה חיים' (תלמיד החתם סופר) ח"ב סי' ה',
כיתה א21.02.23
המהרם שיק כבר התיר השתתפות בסנט עם גויים. כמו שניפחתם את איסור השבועות כך ניפחתם את איסור הבחירות..... וזה וזה הפרזה חסרת תקדים
המצאות22.02.23
לגבי הסילוף שלך, עי' מהר"ם שיק או"ח סי' ש"ט, שמביא שהיה אז פיקו"נ, והיו מוכרחים ללכת לבחירות לקונגרס הרפורמי, ובהתחלה הלכו לבחירות האלו, רק כי חשבו שיוכלו לעשות חוקים לפי השו"ע, אבל אחרי שראו שזה לא הולך, הפסיקו ללכת לבחירות, ושוב על אף שהוא כותב שם שהיה מצב נורא, ובלי שילכו לבחירות יהיה יותר גרוע
אין גבול לסילופים שלך22.02.23
כמה גדולים מעשי השם וכמה צחוק הגורל (השם) עושה וסבבה שדווקא מתנגדי הישוב היהודי בארץ ישראל אלו הם בוניו הסאטמערים בממון שמשנוררים אצלם בלי סוף והפלשטינאים ימש"ו בבניה הפיזית
מ.י.ו 24.02.23
אף אחד לא אמר שתישמע לסאטמער, אבל כן תישמע לחז"ל, תפתח שיר השירים רבה ב, ז, לגבי דורו של בן כוזיבא שעברו על השבועות ולכן נענשו, והיעב"ץ הביאו בפרק שירה על חיות השדה אומרים, ואצל בן כוזיבא מדובר בצדיקים שניסו לכבוש א"י ולמרוד בגויים, ק"ו לזמננו, ועיי"ש פירוש "יפה קול" ד"ה בן כוזיבא. שהוא מסביר על ר"ע
כיתה ג19.02.23
הרמבם פוסק שבר כוכבא היה בחזקת משיח , ואם כן למעשה לא שייך עבירה על השבועות.
לא קרית ולא שנית19.02.23
סליחה שאתה בור וע"ה, אדרבא הרמב"ם כותב שכל חכמי דורו דימו שבר כוזיבא המשיח, ולכן תמכו בו, כי המשיח לא רק שמותר לעבור על השבועות אלא חייב לכבוש א"י!
מום שבך אל תטיל על אחרים..20.02.23
סליחה שהינך קשה הבנה ל"ע , אמרתי שהמדרש שאומר שעברו על ג שבועות בזמן בר כוכבא לא מסתדר עם שיטת הרמב"ם שהיה בר כוכבא בחזקת משיח ואם כן היה מותר להם למרוד !
חוסר הבנה20.02.23
עי' "יפה קול" על שהש"ר ב, ז, ד"ה בן כוזיבא. שם הוא מסביר היטיב לגבי השאילה שלך!
עי' יפה קול ראש פרשני מדרש רבה21.02.23
אם באמת רצונך לעשות חשבון קח 100 שנה באלפיים השנים האחרונות בדוק כמה יהודים נהרגו , אחרי זה תשווה למאה שנה מקום המדינה . תראה שמתו במאה ה15 הרבה יותר יהודים ועוד ועוד
לא לומדים ליבה17.02.23
טיפש אנו מדברים על 70 שנה האחרונות, במדינה שאתה משקר שהיא הכי בטוחה לנו, לעומת יהודים בשאר מדינות ב70 שנה האחרונות, שלא נהרגו מהם מספר כה גבוה כמו במדינתך, ודבר זה מורה בבירור שהציונות הכי מסוכנת בשביל יהודים! ולגבי השואה באירופה, כנראה ששכחת על השואה הנוראה בביתר בא"י בזמן בן כוזיבא,
אתה בור חסר השכלה!19.02.23
אחוז ההתבוללות בארץ הנמוך בעולם ! אם היהודים פה היו באמריקה היו מתבוללים פי מאה , בזכות הציונות נשארים יהודים ויש להם סיכוי לחזור בתשובה ,
תוציא את המוצץ מהפה ותענה19.02.23
אני מביא מפקוח נפש, וסכנת חיים שהוכח שאצלכם הציונים הכי מסוכן ליהודי לגור בזה"ז, ואתה עונה לי עם "התבוללות"?.. דהיינו מוטב שיהרגו רבבות חיילים בשביל כיבוש אסור, העיקר למנוע התבוללות? זה מה שכתוב אצליך בתורה? בתורה שלי כתוב שפקו"נ דוחה הכל! וכ"ש כשהפק"נ נעשה ונהיה ע"י עבירות חמורות!
עניתי ועוד איך20.02.23
כי 2000 שנות גלות הוכיחו שברגע אחד יכולה להיות התלקחות אנטישמית שגורמת להרג מאות אלפים או מליוני יהודים ,אם אין להם אדמה משלהם ,ובספרד היה טוב מאות שנים עד הגירוש שנהרגו מאות אלפים,,,, אז חכם כמוך היה אומר מאה שנה טוב ליהודים בספרד. בקיצור החשבון הוא לטווח ארוך
ההוכחה שלך עקומה כמוך20.02.23
וכאמור הקב"ה בעצמו הזהיר אותנו שאם יעברו על השבועות יהיה "אני מתיר בשרכם", ויהיה פקוח נפש וסכנת חיים, (וכפי שהוכח בזמן ב"כ, וכן בזמננו הכי הרבה הרוגים אצל הציונים). ולכן כל הנסיונות שלכם לשבת בשלווה, ולהתגבר על הפקו"נ שיצרתם בעצמכם בזה שעברתם על השבועות, זה לעולם לא יקרה עד שיבא המשיח,
המשך20.02.23
בענין ההתבוללות בארצות הגולה, דוקא המדינה הציונית היא אחד הגורמים לזה, שהרי הרבה חרדים ורבנים עלו לא"י משום שהושפעו מכל דמיונות אתחלתא, וחשבו שהנה מתחילה הגאולה, ולא נשארו הרבה מי שישפיע על הרחוקים בחו"ל וימנע מהם להתבולל!
המשך20.02.23
המציאות מורכבת יש טוב ויש רע , אתה רואה רק את הרע .אדם שפוי ומאוזן רואה מורכבות
אתה אכול שנאה21.02.23
אני רוצה להישמע רק לתורה הקדושה, ולאמת בלי כחל ושרק, בעוד שאתה אכול שנאה וכפירה נגד התורה, ורבותינו גדולי הדורות שפסקו שאסור לכבוש א"י עד ביאת המשיח, הגאולה תתחיל רק בביאת משיח, וכן מבואר מהמקורות כיבוש השלישי יעשה המשיח, עי' מאירי נידה מו, ב, שבילי אמונה נתיב העשירי, הגהות מיימוניות מלכים ה ועוד).
אתה אכול שנאה ושנאה לתורת אמת!!21.02.23
כי צריך שכל ישר ,וזה אין לך
לא מספיק שאתה רוצה23.02.23
עקב הצנזור אז בל"נ תגובה אחרונה, יסוד הויכוח, שאתה סובר כהילל שיכול להיות גאולה ללא משיח, והגמ' בצעד נדיר דחתה דעתו ואמרה שימחול לו הקב"ה על טעותו, ועי' יפה תואר בראשית צ"ח, יד, ד"ה למה משיח בא לכנס הגליות, שהמדרש בא להשמיענו בניגוד לדעת הילל, שסבר שק"ג יהיה ללא שליח המשיח!
גאולה ללא משיח זה כפירה!23.02.23
ראה מצודות דוד הושע פ"ג פסוק ה "שיתקבצו לארצם ויעמידו להם מלך המשיח" . הלל סבר שאין משיח לישראל שכבר אכלוהו בימי חזקיה ! ברור שיש משיח והוא יפעל שלימות בכל העניינים כולל קיבוץ גלויות
אין שום קשר 23.02.23
בנוסף ההתבוללות זה רק אצל החילונים, והרי אם דרים עוברי עבירה בא"י זה מטמא הארץ ומביא גלות נוספת על כל יושבי א"י ואז מה הרויחו בזה? ומי שנושא גויה ח"ו זה כרת מדברי קבלה, ואילו הנושא אשה יהודיה שאינה שומרת מצוות, זהו חמור יותר שהוא כרת מדאורייתא וגילוי עריות,
המשך 120.02.23
גם רוב גמור של ההרוגים הם כאלה שמורידים ולא מעלים.....
לדברי קשקושך20.02.23
ומ"מ פשוט שלא נותנים שוחד לקב"ה לעבור על איסורים נוראים של החזקת ע"ז בא"י ע"י שלטון כביכול יהודי, עי' אוה"ח שמות כג, כד, שאם לא שיבר הע"ז שתחת ישראל, הרי זה כעע"ז רח"ל, וכן עבירת השבועות ועוד, שפשוט שאסור לעבור על זה בתי' כדי לחזק מצוה אחרת למנוע התבוללות,
המשך 220.02.23
וכבר ידוע שחזקיהו המלך נענש, בגלל שלא רצה להתחתן, כי ראה ברוח הקודש שהילד יהיה רשע, ומ"מ בא הנביא ואמר לו שעליו ללכת לפי ההלכה ולא להתסכל על התוצאות (ברכות י), ולא לבטל הלכות בגלל התוצאות שיולד יהיה רשע, או כגון לעניננו התבוללות וכו'!
המשך לגבי התבוללות20.02.23
כנראה ששכחת על השואה הנוראה בביתר בא"י בזמן בן כוזיבא, שזה מוכיח ששלטון עצמאי שמורד בגויים ועובר על השבועות, לא הביא ולא יביא שום בטחון אלא ההיפך, וכמו שבזמננו הציונות מוכיח זאת, וכמו התגובה לעיל!
בור חסר השכלה19.02.23
אוואואוו שמחה שכולכפ פה מאדדד מוכשרים בהיסטוריההה ואנחנו כרגע לא בשיעורררר!!!! ואני די בטוחה שאתם בערך היחידם שקראתם את כל המגילות הארוכות האלההה...🙄🙄🙄
לורן אליהו19.02.23
חח את אישה? אז בוודאי שלא תביני, לא כתבתי אלייך, אל תדאגי מי שאמור לקרוא את התגובות שהשבתי, קרא זאת ועוד איך!
חח19.02.23
טוב טובב..😅😅😅 נכון אני בתתתתת!!!!! ושמחה שאתם נהנים אבל אולי תדברו שם עברית שגם אנחנו נהיה יכולם להשתתףף??!!
לורן אליהו20.02.23
בזמן שהציונים משווקים נשק לכל העולם , מוצאים גז , וחפץ ב בידם יצליח.
תמשיכו לאסוף כסף בשטיבלך19.02.23
אני מרחם על עיוור ציוני כמוך, הרי רק לפני כמה שבועות נהרגו 7 יהודים בבת אחת בליל שבת, ורק לפני שבועיים נהרגו ילדים יהודים במדינה הציונית, וזה לא קורה בשום מקום אחר בעולם, ובמקום שתתעוררו ותפסיקו לעבור על השבועות, שמביא סכנה ופקוח נפש לכל יהודי א"י, במקום זאת אתה עסוק בנשק, וגז??... חח אתה באמת מסכן!
העיוורון והדמיון הציוני!20.02.23
לדבריך ארצות הברית היא כשלון כי נהרגים שם אזרחים רבים בפיגועי ירי , וגם פיגועי טרור דוגמת אסון התאומים, גם אנגליה מדינה כושלת לדבריך בגלל הפיגועים של המחתרת האירית, ועוד ועוד , אתה פשוט הזוי !
אתה פשוט הזוי ברמות על21.02.23
הודו וכוש, מנסה לדמות שמיטה להר סיני, חח רחמנות, קשה להודות על האמת.. אני מבין אותך! (וכבר השבתי על הכל, והבאתי הוכחות מהמקורות ומהמציאות, ואם אתה לא מבין ההבדל מהיהודים שנהרגו בכל הדורות, שלא יתבעו בשמיים על התאבדות, לעומת אלו שנהרגו בגלל יציאה למלחמה אסורה, בלי סנהדרין ונגד השבועות, למד בראשית..
תסתכל במראה ותראה את ההזוי..21.02.23
מאחר שב70 שנה האחרונות נהרגו הכי הרבה טורקים בטורקיה, מומלץ שתפנו את טורקיה
המלצה לטורקים23.02.23
חח, ואתה עוד כתבת, שאני אין לי "שכל ישר".. חח
מרוב תסכול אתה מדבר שטויות, רפו"ש!!23.02.23
המשכתי את קו המחשבה שלך שתבין איך אתה נשמע. סוף דבר אין פה כיבוש ,ויש כאן במציאות התחלת קיבוץ גלויות !
זה היה בסגנונך23.02.23
עיוורון זה מי שאמר ליהודים לא לעלות לארץ.... הוא עיוור עם חותמת שהוכחה במליוני קרבנות ! והוא שעיניו סתומות יטיף לנו ?
מי שמדבר 21.02.23
לדעתך האומללה 6 מליון נהרגו כביכול כי היו באזור דמוגרפי פלוני ולא אזור אלמוני? זאת אומרת אתה כופר בהשגחה פרטית?! ואם לא הבנת ההבדל פשוט, אלו שנהרגו בשואה או במסעות צלב או גזירות תח תט, לא יתבעו בשמיים על התאבדות, משא"כ אלו שנהרגו בגלל מלחמת כיבוש בזמן שזה אסור, ובלי לשאול בסנהדרין! תלמד קצת!
החזו"א כבר אמר שאתה כופר לגבי השואה21.02.23
מדינת ישראל היא נס ופלא שאין דוגמתו בתולדות העמים ,אם אינה אתחלתא דגאולה הרי היא אצבע אלוקים (לשון הרב צירלסון) בתוך 75 שנה , מעצמה עולמית שמדינות העולם משחרות לפתחה ,כורתת הסכמי שלום עם מדינות ערב ,ובעלת כלכלה חזקה . גלויות שלימות נעלמו ועלו לארצנו הקדושה ,כה יתן ה וכה יוסיף !
בכל מקרה נסכם21.02.23
חחח מסכן מדומיין, המקום הכי מסוכן בשביל יהודי זה אצל הציונים, כפי שהוכח, אבל מה לעשות שתאוות השררה, וכבישים, ומגדלים, וטנקים, מעוור את המוח שאין לך..
רחמנות על השוחד והעיוורון הציוני21.02.23
8
גלות קשה ואיומה
55518.02.23
7
מטומטמיםם שימותו אמןן!!!!
לורן אליהו19.02.23
6
בורא עולם רוצה שהם יעלו כבר לארץ. מה לא מובן ??! שיעזרו לנו במלחמה כאן נגד הערב רב רשעים שהם גויים המתעללים בנו עמ"י. זה המסר ולכן המכות והאנטישמיות לצערנו . רפואה שלמה.
יוסף 19.02.23
5
לא ברור מהכתבה 1} הוא לומד שם איתם? למה? 2} מה עשה במגרש ? הוא שחקן בקבוצה שלהם? ושוב למה?
דוד19.02.23
4
חחחחחח כל הישראלים פה תגידו אתם רציניים?! רוצחים בכם כל יומיים ובאמריקה מסוכן ליהודים?! חחחח חחחחח עיניים להם ולא יראו?! מה נסגר איך אתם עוד מעיזים לדבר ?! הקב"ה מכה בכם 75 שנים תעשו תשובה
Happy Sunday morning 19.02.23
" ה מכה בכםם" מה אותך הוצאתה מהאלה שצריכים לעשות תשובהה??!! אתה הצדיק ניסתר שלנווו??!!
לורן אליהו19.02.23
הקב"ה מכה את מי שאכפת לו ממנו את אשר יאהב השם יוכיח אז מוטב שתשב בלול.
בר19.02.23
3
אשכרה עשיו שונא ליעקב המבוגרים מצליחים להסתיר את זה לילדים זה פורץ.......
בר19.02.23
2
סתם נקודה למחשבה. אנחנו רואים רק את הסוף את המכות הצעקות וזהו וזה נראה נורא אבל אולי חסר לנו פרטים למשל אולי הם רבים עם הנער כבר זמן רב ואולי הוא זה שמתגרה ומושך למריבה שכשהיא פורצת פועלים היריבים ללא שום מחשבה ויכולים אפילו לומר ביטואים כו"כ מזעזעים ולא כי הם כך באמת חושבים.
בר19.02.23
1
אמרתי ,יהודים יקרים הנמצאים בגלות ארצות הברית עלו על מטוסים ועזבו מייד האנטישמיות חוגגת בארה"ב. או שתבואו ארצה ישראל או למדינה אחרת אבל אל תישארו שם. המדינה הזאת אנטישמית.
צדיק המסיכות20.02.23
אולי גם יעניין אותך
בעולם

מהפך במלחמה? | רוסיה פורצת חזית בצפון, בדרך לחרקוב

ישראל גראדווהל | 10:49

דרמה ברוסיה 

האויב של פריגוז'ין: פוטין פיטר את שר ההגנה; אזרח יחליפו

ישראל גראדווהל | 09:13

הצהרה מפתיעה

קמרון: "אמברגו נשק יחזק את חמאס ויחליש את ישראל"

ישראל גראדווהל | 12.05.24

המיליארדר עצר את התרומות 

מילים כדורבנות: "הרווארד צריכה לשוב לייצג ערכים מערביים" 

ישראל גראדווהל | 12.05.24

המספרים - בפנים 

הפלישה מתקרבת: צווי הפינוי הורחבו - העזתים מצייתים

ישראל גראדווהל | 12.05.24
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם

המקל והגזר 

דיווח: ארה"ב מציע לישראל מודיעין זהב - אם תימנע מרפיח 

ישראל גראדווהל | 11.05.24

המשא ומתן הסתיים 

אין 40 - ואין גם 33: נקודות המחלוקת בין ישראל לחמאס

ישראל גראדווהל | 11.05.24

ארדן גרס את אמנת האו"ם

האו"ם אישר את "מדינת פלסטין". תגובת ארה"ב והמשמעויות

ישראל גראדווהל | 11.05.24

ביקורתי אך לא מזיק

הדו"ח הדרמטי על ישראל הוגש לקונגרס; אלו מסקנות הממשל

ישראל גראדווהל | 11.05.24
ש

השנה יותר מתמיד

ערב זיכרון ייחודי לחללי צה"ל יתקיים בבית שמש

אסף מגידו | מקודם

הם מפחדים 

לא תאמינו: זו כמות הפליטים שנמלטו מרפיח בשבוע האחרון

יוסי נכטיגל | 09.05.24

הטרלה מכוונת?

דיווח: זה התנאי החדש שהציבה ישראל - והוא קשור לרפיח

ישראל גראדווהל | 09.05.24

הבגידה של ביידן 

"קורע ריאות במרחק מאות מטרים" | הפצצות שארה"ב עוצרת

ישראל גראדווהל | 09.05.24

ברקע התקדמות הצבא הרוסי

האיום החדש של פוטין: מלחמת עולם | "אנחנו מוכנים" 

ישראל גראדווהל | 09.05.24
ש

פיתוח ישראלי חדשני

כל אחד יכול להרוויח אלפי שקלים בלי לעשות כלום?

כיכר בשיתוף רייזאפ | מקודם

מפנה גב לישראל 

זה נגמר: היקף סיוע הנשק הבלתי נתפס של ארה"ב מה-7.10 

ישראל גראדווהל | 09.05.24