כיכר השבת

"איך ישנתם בלילה"

ח"כים חרדיים; דם הבחורים על הידיים שלכם // טור דעה

הירי של השוטרים ב'טייזר', כנגד בחורי הישיבה בשכונת רמות, הרעיד וזעזע את ליבו של בחור ישיבה, שכותב בדם ליבו על ההתעלמות האכזרית של הח"כים החרדיים מהמקרה (ישיבות)

131
בחור ישיבה | כיכר השבת | ט"ז בכסלו | 02.12.20
אלימות השוטרים כנגד בחורי 'חברון החדשה'
אלימות השוטרים כנגד בחורי 'חברון החדשה' (צילום: ארכיון 'כיכר')

אקדים ואומר, אני בחור ישיבה העומד מן הצד ומרגיש כאב חד בלב, לנוכח ההשתלחות המשטרתית חסרת הרסן של המשטרה כנגד הציבור החרדי - בשנה האחרונה, מה שיותר כאב לי - שנציגי הציבור החרדי מבדילים בין דם לדם, וכולם שותקים.

לא אחדש כשאומר שלאחרונה הצבע של אדם החרדי הולך ונחלש כל הזמן וכולם מתייפיפים. שמים בובה חרדית "שתגשר", בין המשטרה לחרדים, אך בפועל האלימות האכזרית נמשכת כל העת.

כד לרענן מעט את זיכרונכם, אתחיל מהאלימות הראשונה של השוטרים בתקופה הקורונה, כנגד הציבור החרדי. מי לא זוכר את העיכוב האכזרי של הילדה בת 10- שהלכה ללא מסיכה, אח"כ זריקת הדלי בביתר, המשיך במעצר של אישה תושבת חו"ל שלא עטתה את המסכה על האף וכן בילדה שיצאה לזרוק זבל ושכחה את המסכה בבית והרשימה עוד ארוכה, עד שהגענו בשבוע שעבר למכות טייזר אכזריות. ושוב, שתקנו והתרגלנו.

זה כאב. לכל מי שיש קצת לב זה כאב.

אני כמובן מדבר על הביזיון שקרה בסוף השבוע שעבר בהכנסת ספר התורה לישיבת 'חברון החדשה', בשכונת רמות בירושלים.

היו שם בחורים צעירים, עוד לא בני 20, שהושפלו בביזיון, חטפו מכות ואגרופים בכל הגוף, נזרקו בברוטליות על הכביש, והועפו על הגדרות - ברוע.

הגדילו לעשות השוטרים 'הנחמדים', שכל כך דואגים לנו ושומרים עלינו, לחלק לכל בחור מנה נכבדה ועוטפת בכל הגוף של מכות חשמל - לא מרחוק ולא פעם אחת.

כולם - כל הבחורים שהיו שם, קיבלו מנה נכבדה של יריות טייזר. לפי מה שאני יודע, בחור אחד עדיין מאושפז בבית החולים עם בעיות בכליות... אחרי25 מכות טייזר!!!

מה עוד צריך לקרוא שהדם שלנו יחזור להיות אדום?

תיעוד האלימות

להזכירכם, לפני כשבועיים, הוגש כתב אישום נגד קצין בכיר במשטרת ירושלים, בעקבות סרטון שבו הוא נראה מעיף בידו עיתונאי - כמובן בעדינות השמורה היטב רק לשוטרי בלפור.. לא משהו שאצלנו כחרדים היה מדובר או מסוקר בכלל, כי אצלנו למרבה האירוניה, זה "השולם עליכם"...

קצת אבסורד לא? דחיפה - כתב אישום. טייזר - אפילו לא נפתחה חקירה ובמשטרה אינם רואים צורך להגיב.

במסגרת בדיקתי העלתי; כי יריית אקדח טייזר אינה מותרת במסגרת של טיפול בהפרות סדר!!!.

דבר שני, צריך להיות מרחק של מטר לפחות בין השוטר לירוי. ונדרשת התראה מהשוטר לפני כל ירייה. וכמובן כמובן לא בראש של הבחור!!!

הוראות החוק

מעשית, אפילו במעצר מול עבריינים לא משתמשים עם טייזר, במעצרים של חשודים ערבים משתמשים בידיים, למעט מקרים חד פעמיים.

מי שלא הרגיש יריית טייזר על עצמו, לא יבין. ולא דומה מי שנורה מרחוק, למי שנורה מקרוב. לא אכביד על הקורא בתיאור הטייזר יותר מדי, כי זה פשוט כואב לי...

והנה עבר כבר שבוע, השקט המצמרר של חברי הכנסת ושאר הנציגות החרדית - בסיטואציה הזאת מעוררת חלחלה ומעידה כאלף עדים על כך שנהפכנו להיות 'כצאן לטבח', שותקים, בשביל לא לקבל עוד מכות. ובכלל שלא נדבר על הצביעות שיש בשקט מצד התקשורת הכללית.

לפני שאאשים בחומרה את הנציגות החרדית, אציין בהוגנות, כי אין לי שום קשר ל'פלג הירושלמי', בשום צורה וכיוון.

אך תחושת הגועל והצדק הכריחו אותי לכתוב, כי 'שתיקת הכבשים', של הנציגות החרדית היא אך ורק בגלל שישיבת 'חברון החדשה' - שייכת ל'פלג הירושלמי'.

רגע השיא של האלימות

אשר על כן, שוטרים לא באמת יודעים להבדיל כשרואים חרדי ברחוב, האם הוא משתייך לפלג, או שמא הוא בכלל למד אצל הגר"ד לנדו בישיבת סלבודקא.

אבל מה, את הח"כים זה פשוט לא מעניין אותם, הם אולי מתעסקים בכמה זמן הממשלה תשרוד.

ועכשיו אני שואל בכאב עצום וזועק, מה זה משנה אם הם 'עצניקים', אם הם שייכים לזרם שלכם, או לא?? הם יהודים וגם אתם, איך הלכתם לישון בלילה אחרי סירטון כזה? הם הגיבורים שלנו.

בחורים אחרים בגילם מסתובבים הפוכים אחרי תאוות ליבם. הם הפרחים שלנו, ששומרים על הצלם אנוש בשבילנו. הלב שלהם ישר וטהור, איך שלא תסתכלו על זה הם בחורי ישיבות.

מהחילונים אני לא מצפה שיבינו מה זה בחורי ישיבות, ולכן לא ישנו בלילה, ודווקא מהם היו קצת גינויים... לצערי. אך בגדול במגזר הכללי - היה שקט, אפילו תגובה מהמשטרה עדיין אין. וזה מעיד כאלף עדים שאנחנו - החרדים במדינת ישראל- סוג ו'.

ממני, מהות האמת.

תוכן שאסור לפספס
131 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
69
שוטר הוא אכזר-אח זר
נקודה03.12.20
68
יש פה חוסר הבנה בסיסי של מה זה משטרה. שוטר הוא לא עוד אדם ברחוב. כששוטר דורש משהו צריכים לציית, אחרת זו עבירה פלילית. לשוטר מותר להפעיל כוח סביר כשמפריעים לו למלא את תפקידו, וזה מה שקורה כאן. מי שלא מציית לשוטר - שיצפה פגיעה, וטוב שכך. אחרת - איש את אחיו חיים בלעו. כמובן אם השוטר חורג מסמכות אפשר ל
לא יאומן03.12.20
השאלה היא האם טייזר נחשב לכח סביר ומדוע יש הגדרות שונות לכח סביר לפי סוג האוכלוסיה.
אאא03.12.20
מברך אותך מעומק הלב שתחטוף פעם אחד טייזר ואז אני רוצה שתכתוב עוד פעם את מה שכתבתה טיפש.
משה03.12.20
אם הוא לא יתפרע (ואני מאמינה שלא) הוא לא יחטוף מטייזר משוטר. נגיד שהבחורים היו עוזבים את המקום ולא מתפרעים ולא נלחמים בשוטרים. הם היו חוטפים מטייזר?
...03.12.20
למשה, כל הפייק חרדים למיניהם איבדו לגמרי את השכל אם היה להם מצרך כזה פעם, תבינו אתם מסכנים חיים בזה שאתם עוברים על ההנחיות, את כל הלוקשים של אכיפה בררנית זה טוב לפוליטקאים כדי לקושש קולות אבל בתכל'ס עשיתם פה מעשה חמור אני יכול למנות לפחות 15 עבירות שעברתם עם ה"הכנסת ספר תורה" אני במקום השוטרים הייתי
ג'פרי 03.12.20
יש כאן שני טעויות במהות. האחת : המשטרה מחוייבת לאכוף את החוקים שנרשמו לטובת הציבור בין היתר השניה: השוטרים באמת הגזימו יתר על המידה והשתמשו בכח מיותר ואפילו אכזרי וחייבים למחות .הם הכאיבו למחזיקי העולם כולו ואיני מבין איך הם ישנים בלילה מבלי לבקש מחילה (לאחר כל זה בכל אופן לא הייתי שופט אף אחד מן ה
סובייקטיבי03.12.20
משה צודק👍👍👍👍 נראה אותך באמת י'גועל נפש.. מצטרפת לברכה של משה.. אהה רגע, מה השם המלא כדי שתהיה יותר כוונה
משהי03.12.20
67
כל בר דעת מבין את זה - הייתי מצפה מבחור ישיבה שיביא השוואות ממין העניין.
שלומי03.12.20

הצגת כל התגובות

66
בפרסומי הפלג הם תוקפים כל הזמן את החכי"ם החרדיים בבוטות משתלחת שזה אולי יותר גרוע מטייזר.לא שכחנו את האלימות בבתי החכי"ם ורבנים.מפעם לפעם הם חוסמים כבישים מזיקים ומעצבנים את כל הצבור, אז כשהם שוב חוסמים כביש, הם מצפים שמי שהם ממררים לו את החיים יעזור להם????
איש03.12.20
למשטרה לא באמת האם זה הפלג או לא, במקרה זה היה הם זה יכול להיות גם אתה.
אאא03.12.20
65
רבים כמוני, שבחרו בכל מערכת בחירות, מתכננים שלא להצביע בבחירות הקרובות, עם כל הסקרים, יעמדו פעורי פה בתימהון כמה אנשים לא ישתתפו בבחירות. לא בממשלה הזאת, ולא בחכי"ם החרדים. אני חרדי נורמטיבי ממש, והרבה כמוני יש בשפע. זה יהיה הלם אחרי הבחירות.
דוד03.12.20
אתה עצניק מתחזה מנסה לרמות כאילו יש כזה זרם שאינו עצניק
נני03.12.20
אתה עצניק וגם במערכת בחירות הקודמת לא הצבעת
מנדי03.12.20
64
כששותקים על דברים קטנים... הפושעים חושפים צפרניים. ואסור לשתוק. גם עלך פושעים אסור לירות יותר מ-3 יריות כי גם יריה אחת משתקת. וכאן ירו באדם אחד 25 יריות. זה רצח.
ירושלים03.12.20
אכן כך!! המפחיד הוא שכאן במדינה פשוט הולכים עם זה הלאה. אם זה היה ילד ערבי - העולם היה קם על 4. ולא היו עוברים לסדר היום. ומטפלים היטב בשוטרים . כמו"כ אם יש ארוע פשוט הרבה יותר בעולם, לדוגמא כשמישהו העיף ליהודי כיפה בגרמניה לפני כתקופה קצרה, או אחר שצעק קריאות אנטישמיות ליהודי - היו כותרות ענק בעיתו
חני03.12.20
בא נגיד שהפלג הם הכי מפליגים והכי מרבים את השנאת חינם. אבל בלי קשר. תגידי מה את חושבת שהשוטרים היו אמורים לעשות? להעיף בלי להשתמש באלימות עם הבחורים האלה זה בלתי אפשרי. וגם אם כן הם יחזרו אחרי דקה. גם מכות לא ממש הולך איתם ולא מרתיע אותם אז מה הם היו אמורים לעשות? התפקיד של שוטרים זה לאכוף את החוק
...03.12.20
63
ואח"כ תרוצו להצביע להם בבחירות כמו עדר כל חיי הצבעתי ש"ס בבחירות הבאות אני בעז"ה לא משתתף בבחירות ולוקח ע"ע בל"נ לשכנע לפחות 50 מבני המשפחה והקרובים לא להצביע לאף מפלגה וה' הטוב את הטוב בעיניו יעשה.
חיים ביטון02.12.20
איני מכירך אבל האם חשבת על מה שאמרת? כי נראה שממש אינך מתבונן במילותיך, שהרי אני תמה עליך וכי בזה הרווחת משהו או שמא רק תחריף המצב מכיוונים אחרים.... תחשוב על זה.
איש אחד03.12.20
ברגע שלא יהיה מנדטים בכנסת מציבור החרדי, אז הם יצטרכו לתת את מלוא תשומת הלב לזה... כי יהיה לנו אחדות גדולה וכל העולם יביטו אחרינו ויתנו לנו את מה שצריך.... מעולם לא ראיתי שהקב"ה פשט את הרגל.... אלא הציבור החרדי (החכי"ם) מואס בשפע של ה' ורוצים שפע של רשעים...
בחירות03.12.20
רעיון!
עיול03.12.20
62
לא מצדיק בכלל את הטייזרים. אבל תכל'ס, אתם לא באמת חושבים שישר השוטרים הוציאו עליהם טייזר, אלא מה התקשורת לא תגיד לכם מה קרה לפני זה!
חסוי02.12.20
61
סיכום התגובות: י"א שהמשטרה היום היא אירגון פשע שעושה ככל העולה על רוחו ומזמן "הרחיב" את גבולות "הפעלת הכוח הסביר", מתוך שנאה ידועה לחרדים. י"א שנכון, הבחורים היו צריכים לקבל את שלהם כי הם הפגינו והפריעו וכו' וכו' רק ש"טייזר" זה מוגזם, וצריך להשים גבולות כי בלי גבולות מי יודע מה השלב הבא שלהם. וי"א,
סיכום התגובות03.12.20
60
תופסים חברי כנסת על מעשים שעושים בתחבולות של השב"כ. וככה הם אזוקים ולא יכולים לפעול כלום את הכל רואים בשטח
יח.03.12.20
59
בואו נחדד מה ראינו פה ראינו שוטרים מכים ללא רחם בחורים בלבוש חרדים והתגובה שלהם היא נגד הנציגים החרדים אז ככה אתם לובשים אותו לבוש כמו הנציגים אבל ממש לא קשורים אליהם והם לא חייבים לכם כלום יותר מכל אזרח חילוני ברחוב ואפילו פחות ממנו כי אתם גם מציקים ורודפים ומשגעים אותם אז דבר ראשון תסתמו ולעניין ה
צהרים טובים03.12.20
אם הם השליחים של הרבנים אוי נא לנו!!!.... לא צריך להרחיב כי זה מקום של חרדים.... ב. אתה חושב שבורא עולם פשט את הרגל "רק בגללם" יש ישיבות.... בזמן הקורונה הם דורשים לסגור את הישיבות והנה הישיבות עובדות יפה בלי או עם קפסולות.... ג. אם הנציגים החרדים הם שליחום של הרבנים, זה אומר שהרבנים בקשו להציק לציב
בוקר טוב אליהו03.12.20
58
דעש
אבי03.12.20
57
כל מילה נכונה, לצערנו. אין כיום ח"כים באגו"י. עד כמה שידוע לציבור, הם הלכו לישון עד לבחירות הבאות. לא רואים אותם, לא שומעים מהם, לא מרגישים אותם. זה ממש לא פלא כי בסקרים הם יורדים. אנא, ציבור הקוראים, אל תתנו להם את הקול שלכם ביום הבחירות! זה לא מגיע להם! הם סומכים על הזכרון הקצר של הציבור. בואו נר
Billy Shem03.12.20
100%
צודק המאה אחוז03.12.20
56
למה שהחכים החרדים יעזרו לחוליגנים המוטרפים האלו שמפריעים לשוטרים למלא את תפקידם? אני מוכנה לממן את הטייזר שנתנו השוטרים לפראי האדם הללו. אביבה
אביבה נאמן03.12.20
אני מתביישת בשבילך. איזו אנטישמיות. את לא שונה מכל אחד אחר בגרמניה של לפני השואה. היית שם ? ראית את מי שאת מכנה חוליגנים? אולי את רוצה שהבן שלך יקבל כמה מכות שכאלה?? אני ראיתי במו עיני את מה שקרה מתחת לבית שלי. השנאה בעיניים שלהם. ואת עוד אחת שמעודדת אלימות במדינה. תתביישי לך!!!
חני03.12.20
55
אז איך זה שכל הסקרים מראים שיש לחרדים אותם מספר מנדטים כמו לפני שנה אם החברי כנסת החרדיים לא עושים כלום
יוסי03.12.20
א. הציבור גודל, והם לא גדלים, לפי היחס היו אמורים להיות להם 20 מנדטים ואין את זה.... ב. אתה עדיין מאמין בסקרים?
ציבור03.12.20
הסקרים בנויים על 500 איש בלבד
ביטון03.12.20
54
מציע לכל הצדקנים לראות איך מתנהגים המפגינים במאה שערים.....
אבריימי03.12.20
צריך להתייחס לכל מקרה לגופו. כאן לא מדובר על מפגינים ממאה שערים ולכן אין סיבה שנתייחס למקרה שלהם אלא למה שעינינו רואות.
חנית03.12.20
53
נשמע מזעזע , אבל מסתמא שהייתה התקהלות לא חוקית מבחינת כמות הבחורים , והם יודעים שחלק מהצבור החרדי לא נשמע להוראות בדווקא , אז הם יודעים מראש שלא תתפזרו שיבקשו מכם להתפזר . אז הם נכנסים בכם כבר מהתחלה בכל הכח .... אתם לא מפגינים בבלפור , ואין לכם את " הזכויות " שיש להם ... על כן לדעתי , צרי
גבי02.12.20
אבל יש כבר את הקטע שחרדים כבר לא סומכים על המשטרה ממקרים שקראו.....
יעקב03.12.20
52
מחזיק לך אצבעות תמשיך בכל הכוח
דוד02.12.20
כנ"ל👆 הבחורי ישיבות הם אלה שמעמידים את העולם בלעדיהם אנחנו לא מתקיימים. אז לכל מי שירד על מה שהוא כתב אין לו לב!!!! אני קראתי וכאבתי נורא. הח"כים החרדים גועל נפש לא אכפת להם מה עושים לבחורי ישיבות, שבזכותם העולם קיים. גועל נפש תתחילו לעשות משהו חסרי לב ודעת.
הח"כים החרדיים גועל נפש.03.12.20
51
שהחכי"ם העצנקים יטפלו... בעיה שלהם שלא מצביעים ומתנהגים כמו...
צודקים03.12.20
למה צריך להגיע לחכים עצניקים החכים החרדים לא יכולים לעשות שום דבר איפה האכזריות חוצפה
שמואל09.10.21
אין חכי''ם עצניקים.
66603.12.20
50
מי שמתיימר להיות מהות האמת לא מתחבא מאחורי טייטל עמום של בחור ישיבה. ולצורך העניין יש לנו משטרה אלימה. אם זה כנגד ימנים או שמאלנים חרדים או ערבים ואתיופים ונכים. הבעיה נמצאת אצל המסקרים. ובנוסף הבעיה היא הפוליטיקאים החרדים שחוששים לעשות תתנו כח לסמוטריצים למיניהם שלא מחפשים את הכיפה ואת צבעה
שלום03.12.20
49
לגופם של דברים, איני יודע מה המעמד החוקי של טייזר, אבל מהצילומים נראה בברור שהבחורים משגעים את השוטרים ולא נותנים להם לעבור...
בערל'ה03.12.20
תפתח גוגל ותפתח את העניים גוגל בשביל לראות מה המעמד של טייזר ותראה שעשו נגד הכללים את העניים בשביל שיהיה לך לב
מוטי03.12.20
48
אני חרדי ולא זכור לי אף פעם ששוטר כלשהוא ניגש אליי ברחוב ודפק לי אגרוף לפנים, אני הולך יום יום בחוץ ולא זכור לי שמישהו ירה עליי טייזר.. אז מי שקיבל שיבדוק טוב טוב באמתחתו ויבין שכנראה זה מגיע לו.
דודי03.12.20
47
מתעב צעירים אבל הבחור צודק בכל מילה. זה נראה סוג של נקמת שוטרים ולא פיזור התקהלות.
צ'למער02.12.20
מה הקשר מתעב צעירים? אבל עם השאר צודק
מה הקשר!03.12.20
46
מזעזע, לפרסם את זה בכל המדיות האפשריות! לשלוח לראש ממשלת ישראל לשר המשטרה ולכל אחד מחברי הכנסת! ולפרסם את התגובות של נבחרי הציבור הנאורים.
העם המוכה02.12.20
אחי תרגיע קצת לא?
אסף03.12.20
נכון
נחח03.12.20
45
ראיתי כמה וכמה כאן שקראו לעצניקס חוליגנים ומגיע להם מכות וכד'. מדינות ערב קוראים להם לוחמי החופש ואנו קוראים להם טרוריסטים. תלוי מאיזה צד מסתכלים. ובכן רוב העם היושב בציון בימי מלכות יוון היה מתייוונים, והמיעוט היו פרושים, מתתיהו היה בעיניהם חוליגן בלשון המעטה, וחייב מיתה בידי שמים כי רצח גוי, והבני
אישי03.12.20
44
כעומד מן הצד עומד ומשתועמם עד היכן מגיע שקר ושחצנות רשע ורוע של כת העצניקים שהחזירו הטררתם ליושנה מדור הפלגה. ההפגנות שמבצעים הפלג'לך חדשות לבקרים חוץ ממה שכולו בולשיט וכזב, אתה מזהה חבורה מאפיונרית טירוריסטית שמשתוללת בצורה פרעית ותוקפנית ומתגרה בכל הכוח בשוטרים בדיבורי ניבול והסתה שחצנית והרסנית
הפלס,טיני03.12.20
43
מי שתומך בנציגי החרדים במדינה בוחר במשטרה שלה והצבא שלה וכל מוסדותיה לכן אל תמכו בהם ובזה תוכיחו שאתם לא תומכים במוסדות רודפי דת
אורי03.12.20
42
צריך לצאת לרחובות ולעשת רעש ובלאגן על זה ולא לשבת בשקט
מישו03.12.20
41
לכל מי שמתלונן על אלימות המשטרה-תאכל את הלב כשהצבעת לש'ס ודגל התורה...
חרדים פתאים03.12.20
40
מה הקשקושים ומה הקשר בין ההתנהגות של השוטרים עם אישה חוצניקית או ילדה בת 10 שלא לבשו מסיכה, לבין התנהגותם עם בחורים שהחליטו למסור את הנפש על האמונה שלהם שאסור לשתף פעולה עם המשטרה - רואים במפורש בסרטונים שהם נשכבים מתחת מכונית המשטרה...! שמישהו יסביר לי מה הבחור החמוד הזה רוצה?
שרהלה03.12.20
את החתן שלך הכניסו לכלא על כלום... והם נלחמים "בשבילך"
מה הוא רוצה?03.12.20
39
מזעזע לא צריך ללכת להצביע בבחירות, כל המפלגות בעיקר החרדיות אכזבו מאוד בלשון המעטה, האמון בהם אבד. הצבעתי לש"ס בבחירות האחרונות ובעלי ליהדות התורה. הפעם כנראה שניבחר ללא להצביע בכלל, גם כך לא ניראה שהם פועלים כפי שמצפים מהם לפעול לטובת הציבור החרדי
גורגיה מת"א03.12.20
אשריכם
עעע03.12.20
38
מה אתה רוצה מהח"כים החרדיים??? אתם סמוצהר לא בוחרים בהם, ואף מתנגדים אליהם, ואין שום סיבה שהם יעזרו לכם בזמן שהם עסוקים בפיזור למצביעים שלהם.
איש יהודי03.12.20
לא מצפים באמת ממושחתי הכנסת לעשות משהו. רוצים ש א ת ה תבין למי אתה מצביע! לקבוצת בלוקים שמעניין אותם תקציבים ותו לא.
נער הייתי03.12.20
לא מבין אבל הם טוענים שעוזרים "לכוווולם" אז מה זה קשור.... כנראה שהם באמת עוזרים לכולם, אבל מי זה כולם.... איפה הוא גר ה"כולם" הזה?
כולם03.12.20
37
מתחילת הקרונה עוד לפני הקנס לילדה היה התעללות מצד המשטרה והחברים שלנו בכנסת ישנים שנת ישרים כך שעוד מעט בחירות כבר לא יוכלו לשכנע אותי לבחור גם בטענה ככל אשר...... בזמן שהם עושים ככל אשר עולה בליבם
מיואש02.12.20
נכון אני בשוק מהחכים
יעלי03.12.20
36
בחור זה שלא חונכת לסדר ושלטון זה לא בעיה שלך. זה שאתה לא מפעיל את הראש זה כ-ן בעיה שלך!! אנחנו לא מוכנים לאנרכיה!! אנחנו דורשים סדר ושלטון, ולא כל טמבל יחליט מה מותר ומה אסור. צריך שלטון מרכזי. חז"ל אמרו שבלי שלטון מרכזי שאנשים נשמעים להוראותיו "איש את רעהו חיים בלעו", ואת זה הם אמרו על מלכות רומ
יוסף02.12.20
עוד לא הבנת ...האם לא שמעת?! מלכות רומי הרשעה שדיברת עליה עודנה קיימת ומקוננת בארצך בתוך ממשלתך המורכבת מערב רב ועמלק גם יחדיו..והיא היא רוצה לבטל מצוותיך ותפילותיך באיצטלת צדיקות של השקורונה ואותם בחורים שבדורנו ...אשרי חלקם ...ממש כמו אותם תנאים שבדור ההוא שמסרו נפש נגד גזירת המלכות...חשב מסלול מח
המעדכן03.12.20
אתה ארור.
שמחה03.12.20
להגיד ארור במקום לענות זה סימן שהטענה צודקת אז אתם אנרכיסטים ברשות התוירה בק"נ טעמים ול"המהעדכן" עם הראש בפומפה לא שמעתי ולא ראיתי איפה יש מלכות רומי?? נכנסת בקפסולת זמן ושכחת לצאת??!! {:) היום אין כבר מלכות רומי ויש רק אנרכיסטים שמקבלים כסף לעשות בלגנים ולא משנה נגד מי
לשמחה "ארור"03.12.20
נכון, אבל מה זה קשור? ברור שצריך סדר ושלטון, אבל השוטרים האלו בכלל לא פעלו לפי ההוראות של המשטרה! נתנו טייזר למפגינים, למרות שכתוב במפורש לא להשתמש בטייזר במקרים של טיפול בהפרות סדר! נתנו 25 מכות חשמל לבנאדם! זה נראה לך הגיוני?
מני03.12.20
35
למה לא להצביע? למי זה יעזור? אם אין מפלגה מושלמת למופת (כי אין מלאכים בפוליטיקה) למה לא להצביעה למפלגה הכי פחות גרועה? ואל תגידו כולם אותו דבר, זה לא אפשרי!
trump03.12.20
34
לא הבנתי אתה רוצה שהם יגנו על מי שנלחם בהם ועושה הפגנות בכניסה לבנין שלהם כמה טיפשות יש בכתבה הזו
מנדי03.12.20
כן, זהו בדיוק תפקידם. להגן על הציבור החרדי, גם אם לא הם שלחו אותם לכנסת. אם לא יגנו עכשיו זה יחזור אליהם בסוף כבומרנג.
אאא03.12.20
מה עם בלפור?
דמקוטריה03.12.20
33
מה שהבחור כתב מאלףף!! אבל עדין א"א להתעלם מזה שברור שהבחורים לא תמימים בכלל!! אולי הוא כן... אבל אלו שמתחילים מכות עם שוטרים עושים את זה קצת בכוונה. וכל אחד אם היה במצב של השוטרים אין ספק שהיה מתנהג כמותם או אפילו גרוע יותר. חבל שככה צריך להיות. אנחנו צריכים להתאחד נגד הקורונה ונגד עוד המון דברים,
שירה03.12.20
32
להפסיק להצביע להם!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! די!!!!!!!!!!!!!!!! לא ניתן לחכי"ם החרדיים להמשיך לעבוד עלינו עוד פעם!!!!!!!! למה הציבור שלנו לא קולט ??????????? לפני הבחירות הם אלופים בהבטחות שווא מוליכים אותנו שולל ואחר כך הם שותפים לנאצים שמכים אותנו באכזריות ומתנכלים דווקא לחרדים על מסיכה עד האף.. הם
לא פראייר03.12.20
למה הם שלוחי דרבנן לא??????????
דוד09.10.21
31
אני כבר מזמן לא מצביע לאף מפלגה לא ליהדות התורה ולא. לש''ס אפילו שאני שייך לחסידים שכן מצביעים ליהדות התורה ויש לנו אפילו חבר כנסת אבל כבר מזמן הפסיקו לייצג אותנו רק בגלל כבוד וכסף חוץ מזה שום דבר
חיים גליקמן03.12.20
30
אמת. אני לא אצביע בשביל החכים החרדיים עד שלא יזדזע הכסא .הזקנים הללו לא יתאמצו. הם בטוחים שמקומם מובטח- אז לא להזכיר את הסיפור של מנדי רוזנברג .בחורים שחוטפים מכות סתם. הדלי על ראש הילד . ועוד ועוד . בנןסף לזה שאני לא יודע למי הם בכלל עוזרים.( להוציא את מקלב)
מ03.12.20
29
מסכים לגמר
דוד03.12.20
28
כשהמוח והלב לא מזדעזעים ממראות כאלו. רק מכת חשמל מטייזר תעזור לכם להבין. בעז"ה בקרוב תקבלו כנראה משוטר.
נער הייתי03.12.20
27
ל38 מי שלא מצביע (גם מסיבות צודקות) מחזק את לפיד!!!!!
משה בן אברהם03.12.20
מי שלא מצביע מקיים את ההלכה רמב"ם פ"ה מהלכות יסודי התורה ה"ה,אם אמרו להם עובדי כוכבים תנו לנו אחד מכם ונהרגנו ואם לאו נהרוג כולכם, יהרגו כולם ואל ימסרו להם נפש אחת מישראל, ויורה דעה סימן קנ"ז סעיף א' בהג"ה, עובדי כוכבים שאמרו לישראל: תנו לנו אחד מכם ונהרגנו, לא יתנו להם אחד מהם. בעברית פשוטה זה חק ה
ג'פרי 03.12.20
שוב פעם אם אותו שטויות מחזקים את מי..... די תפסיק להיות בכיין, נכון שזה ערב בחירות.... אבל מכירים כבר את הבדיחה.... פעם זה היה כל 4 שנים, היום אתה יכול להיות רגוע זה פעם בחצי שנה...
שטויות03.12.20
ביבי הוא אותו דבר כמו לפיד פשוט הוא לא רוצה להגיד זאת כי משתלם לו פוליטית
44403.12.20
26
יחתיכת צבוע ושקרן השוטרים מזהים עצנקים ממרחק קילומטר הם פשוט נתקעים בפקק.... אף אחד לא השכיב אותם על הכביש הבחורים שכבו שם כדי לחסום השוטרים ניסו לפנות את הכביש ציטוט: "לפני שאאשים בחומרה את הנציגות החרדית, אציין בהוגנות, כי אין לי שום קשר ל'פלג הירושלמי', בשום צורה וכיוון." משפט עצניקי מתחזה קלאסי
נני03.12.20
25
נשכבו מתחת לניידת, בכוונה ושמעו אותם צועקים למישהו שיצלם אותם (מס' פעמים) בשביל מה להתגרות???
לא שה תמים03.12.20
אסור להתגרות באומות (בהמות)
צודק03.12.20
מצווה להתגרות בערב רב כמ"ש בזוהר
44403.12.20
24
אני מזועזעת לראות דבר כזה למה אלימות עם ישראל מה יהיה ?מה קורה? אתם ממש לא בסדר!!!תתאפסו!!!!אנחנו יהודים צריכים לאהוב האחד את השני ממש חשק לבכות...
מרום03.12.20
זה לא עם ישראל זה ערב רב
נננ03.12.20
23
יואו איך הם חשים! לא הבנתי יש להם סיפוק מזה?
לואי03.12.20
22
מקווה שכבוד ראש הממשלה או משהו גדול אחר יראה את הסרטון ויעזור לכם
אני03.12.20
ראש הממשלה של המדינת הכפירה הציונית תגיד אתה חולם איפה אתה נמצא?
נננ03.12.20
21
לא מבין מה רוצים מהמשטרה אבל באשכרה מי שרוצה לחטוף טייזר כמו איזה... שיחטוף למה לא בכייף זה בחינם למה שהחכי"ם יעזרו לו הוא דופק את עצמו בידים . אותי למשל לא חישמלו אף פעם בטייזר מענין למה? תמשיכו לריב עם שוטרות על כל מיני קטנות ואז תמישכו להתלונן יאלה את האמת נמאסתם
מיכאל03.12.20
20
רק את זה אתם מבינים
מוטקה02.12.20
19
דברים כדרבנות! גם אני כאבתי וחשבתי על הנ"ל איך אנחנו מצפים מחילונים שלא יעשו אפליה בין דם לדם כשאנחנו במקרה הטוב מתעלמים ובמקרה היותר מסתבר מחככים ידים בהנאה בושה איפה אנחנו ונציגי הצבור בפרט נמצאים גועל נפש!
משה02.12.20
18
אכזריות - זו אך - זרות (-הרב וולבה זצ"ל) צריך לשים לב שבמדינה האנטישמית שפעם כונתה מדינת היהודים 90% מהגברים בכוחות הביטחון בעיר הבירה - לא יהודים. רוסים וערבים.. שפת הדיבור - ערבית. בכל המקומות הקדושים ליהדות יותר מ-90% מכוחות הביטחון הגברים - לא יהודים לצידם חילות צעירות - כולן יהודיות. גם אפליה
עם ישראל03.12.20
17
זה לא קשור לחברים בכנסת. זה קשור למשטרה או לבית משפט וכו לכתחילה אם זה היה צעקות עליכם דחיפות נורמליות הייתי אומרת נו אבל יש שוטרים לצערינו שצריכים לשבת בכלא וחבל.
מיכל03.12.20
16
לא פשוט . כואב לראות את זהזה מזכיר ימים שחורים במזרח אירופה
יורם02.12.20
נכון גם לי הזכיר עכשיו פחד משוטרים זה משהו! מרגישה שהמשטרה ערבית ואנחנו יהודים...
יאיר03.12.20
15
צודק מיליון אחוז! הפוליטיקאים החרדים מזמן כבר עברו ממצב "חדל אישים" למצב "שותף לפשע".
משה02.12.20
הם לא צריכים להגן על עברינים
ללי03.12.20
14
אז רק דבר אחד יש לומר לאותם רודפי הדם של מי שחושב אחרת מהם- רק מכת חשמל בראש משוטר - תזעזע את מוחכם להבין באיזה שפלות אתם נמצאים.
נער הייתי02.12.20
כוונתי לכת השוינאים שצמאים לראות עצניק מחושמל
נער הייתי02.12.20
13
זעקת הגוזל הנקזק
מסכנצ'יק03.12.20
12
תודה רבה על הכתבה הוצאת לי את מה שהיה לי בלב הרבה זמן באמת עצוב שאנחנו ככה מושפלים אם חשבתם שהחילונים אוהבים אותנו כמו שאנחנו אוהבים אותם טעינו
אני03.12.20
דווקא הם כן אוהבים אותנו כמו אנחנו אוהבים אותם. כי אף אחד לא אוהב את השני. שנאה הדדית! (בעיקר אם השוטרים)
....03.12.20
11
די אוף מבאס ועצוב לראות את זה למה עמ"י לא יכולים להיות מאוחדים??? רק אם יהיה אחווה ושלום תבוא הגאולה!!
משיחח בוא כבר02.12.20
👍
like03.12.20
כל הכבוד
אבי03.12.20
10
נורא ואיום. הכל בגלל שהחכי"ם "שלנו" קטנוניים כל כך ומי שלא שייך אליהם בתוך הציבור החרדי לא רק שלא יעזרו לו אלא ישמחו לרדוף ולהציק לו!!!. כמובן שלחילוניים וכו' הם יעזרו כי הם "נאורים" ולא חשוכים.... בקיצור חבורה של ילדים קטנים שמעוררים תחושת קבס
דובי02.12.20
9
ואוווו!!!! כל מילה בסלע!!!!!!!!!!!!!!!!! כ הכבוד הוצאת את הכל בצורה מושלמת!!!!!!!!! צריך לשלוח את זה לכל חברי הכנסת החרדיים ולראש הממשלה גם למשטרה!!!!!!!!!!!! צרי לזעזע את העולם כי אם לא נגיע למצב ............ הרבה יותר גרוע!!!!!!!!!!
א.ב.03.12.20
כמה תגובות אתה כותב בשמות בדויים כתבה טיפשית העצניקים הוציאו עצמם מהציבור החרדי
מנדי03.12.20
8
גועל נפש של הורים שמחנכים את ילדיהם להתעמת עם שוטרים
ריאלי02.12.20
אתה יא גועל נפש! השוטרים השתמשו בטייזר אז אולי תשתמש בשכל!
ריגואלי03.12.20
השוטרים לא היו משתמשים בטייזר אם הם לא היו מתפרעים...
....03.12.20
נכון, ועדיין, השוטרים היו ממש ממש ממש לא בסדר!!!
מישה03.12.20
נכון מסכימה עם כל מילה!
למישה04.12.20
7
ה' ישמור! שה' ישלח רפואת הנפש למשטרה ורפואת הגוף לבחורים!
חרדי באמת02.12.20
יפה, חמוד נחמד!
חחחחח03.12.20
6
מסכימה עם כל מילה! אימלה! איזה אלימות פעם ריאשונה שראיתי את הסירטונים האלא כי פעם שעברה שהיה את זה בחדשות לא היה ניראה רציני... אבל אני פשוט בשוק! זה רק גויים מסוגלים לעשות! בטח השוטרים האלו גדלו עם שנאה ל״דוסים״ ועל סדרות של רציחות וכניראה שגם באלהם לעשות משו כזה! מה שכן....... שיש מקרים שהמשטרה כן
מסכימה!03.12.20
5
ממש נ.א.צ.י.ם
רשעים ארורים02.12.20
4
אחי אתה צודק באלף אחוזים פשוט גועל נפש
הראל02.12.20
כמה שמות יש לך שאתה מגיב שלושים תגובות תחת זהות בדויה
דוד03.12.20
ואתה מגיב 50 תחת אותה זהות... כבר נמאסת
פנחס03.12.20
חזק! אהבתי!
לפינחס04.12.20
3
לבחור הישיבה האנונימי שכותב וזועק את זעקותיו ואחר הכל מסתיר את עצמו, על שום מה ולמה הרי לבטח כל הנתונים סביב התנהלות המשטרה האלימה כדבריך והבלתי חוקית ועדין אתה מתכסה בכתבה עם שם אנונימי בא תהיה יותר צדיק מהעסקונים ותגלה פניך ותתחיל ליאבק עם המשטרה למול בתי המשפט ... לכן אני מזהיר את כל הקוראים אל
אפי02.12.20
2
עדיין זה הרבה פחות גרוע מהאלימות בגור
חן02.12.20
1
זה באמת קצת קשה להתעלות מעל הקטע של "הפלג" ועצניקים, אבל התמונות והסירטונים של הטייזרים מראים לנו עד כמה משטרת ישראל מנסה את החרדים, כל פעם הם מתקדמים עוד שלב. זה התחיל בקנס לילדה בת 9, שאחר כך השתיקו את זה עם תמונת "סולחה" שבושה וחרפה לחרדים שהם קיבלו את הסולחה הזאת, ואחר כך בהעפת העורך דין במאה שע
כל מילה02.12.20
אולי גם יעניין אותך
עולם הישיבות

המתנה המקורית של התלמידים לראש הישיבה שהגיע לגיל 80

חיים רוזנבוים | 19.05.24

מאורות שברא אלוקנו

אחר ששבת בישיבה | הפוסק הגר"מ שטרנבוך בקידוש לבנה 

חיים רוזנבוים | 19.05.24

ביום ההילולא

תלמידי הגר"א אבא שאול זצ"ל זעקו בתפילה לאור המצב הקשה 

חיים רוזנבוים | 19.05.24

מחדש חודשים 

בחצר ישיבתו: ראש הישיבה הגר"מ מאזוז קידש את הלבנה

חיים רוזנבוים | 17.05.24

בהיכל פונביז'

הגר"ד לנדו בנאום חסר תקדים: "אסון נורא גם עבורכם"

חנני ברייטקופף | 16.05.24
ש

תורה וגדולה

גם להישאר בעולם התורה וגם להתפרנס בכבוד

כיכר בשיתוף מלמ | מקודם

אחרי התרגיל

הממשלה לבג"ץ: עד סיום כנס הקיץ - יהיה חוק גיוס חרדים

נחמן שטרנהרץ | 16.05.24

קרעו שערי שמים

החמרה במצבו של זקן המשגיחים; פונה לאחר החייאה

איצלה כץ | 16.05.24

נעדר מהישיבה 10 חודשים

ראש הישיבה חזר לישיבה ומסר את השיחה השבועית • גלריה

חיים רוזנבוים | 16.05.24

גלריית תמונות

כך פתחו את זמן קיץ בישיבת 'אבני נזר' בירושלים | תיעוד

חיים רוזנבוים | 15.05.24
ש

מחלה אוטואימונית

ראש הישיבה מתחנן: "את אחי אני מבקש; צריך לשקם את בית המשפחה שחלתה"

כיכר בשיתוף ועד הרבנים | מקודם

"אם הוא לא כבנו - צריך לפטר אותו" • צפו

ההדרכה של הגרב"ד לר"מים | "ר"מ חייב שהלימוד יהיה מתוק ולאהוב את התלמיד, לדאוג לו"

חנני ברייטקופף | 14.05.24

גלריית תמונות

מעמד של שמחת התורה: מאות הבחורים סיימו יחד את הש"ס

חיים רוזנבוים | 13.05.24

עסקין בחדוותא דילי

הפוסק בשיחת 'פתיחת הזמן' ברשת הכוללים | תיעוד מיוחד

חיים רוזנבוים | 12.05.24

ביקור חיזוק

ראש הישיבה: החיילים בכניסה - לא יודעים שאתם השומרים

חיים רוזנבוים | 09.05.24
ש

תנופת פיתוח אדירה

הדרך הנכונה לדירה משלכם: עפולה הופכת ליעד נדל"ן אטרקטיבי למשפחות

כיכר בשיתוף ויסל נדל"ן | מקודם

אנו רצים והם רצים

ויחזור לתלמודו: אלפי תלמידי הישיבות התחילו את זמן קיץ

חיים רוזנבוים | 09.05.24

תיעוד מפעים | צפו

הגר"ד לנדו הדריך את המחנכים איך לטפל בבחורים מתמודדים

חנני ברייטקופף | 08.05.24

על יד ארון הקודש המוזהב 

תיעוד מפתיחת זמן קיץ בהיכל החדש: הגר"י בירך "שהחיינו"

חיים רוזנבוים | 08.05.24

ענבי הגפן

המונים בשמחת אירוסי נכדת הגרמ"ה הירש | גלריה

חיים רוזנבוים | 08.05.24
ש

חדש דנדש

קורס הכנה ללידה, *אבל* עם סגל מומחים וצוות מיילדות 

כיכר בשיתוף מעייני הישועה | מקודם

צרבי דרבנן

במודיעין עילית מתכוננים לחג שבועות | גלריה

חיים רוזנבוים | 07.05.24

גלריה מכבוד התורה

מאות צורבי ומאות דפי גמרא - המבחן הגדול של 'ושננתם'

חיים רוזנבוים | 06.05.24

ותלמודו בידו

מול גלי הים בקיסריה: כך נפש הגר"ש גלאי בימי בין הזמנים 

חיים רוזנבוים | 06.05.24