כיכר השבת

צפו

"הקורונה מביאה אותך לקצה? תבחרי איזה קצה!"

עוד תוכנית מרתקת של "הנבחרת בכיכר" יוצאת לדרך, לאחר מאות בקשות שלכן לעוד תוכן איכותי כמו שמופיע כאן באורח קבע: יעל צין חוזרת עם ראיונות שיתנו לכן כוחות להמשיך את התקופה הזו (אקטואליה, כיכר TV)

115
יעל צין | כיכר השבת | כ"ה בחשוון | 12.11.20
(צילום: זאבי רוזנברג)

לאחר מאות פניות ובקשות שלכן, עוקבות יקרות, לעוד תוכן איכותי ומחזק כמו שמופיע כאן בתוכנית באורח קבע, יעל צין מגיעה שוב עם פצצות אנרגיה חדשות שיתנו לכן כוחות מחודשים להמשך התקופה המאתגרת הזו:

הנבחרת בכלכלה

"אם אין, אז יוצרים" - כך אומרת לנו נעמי סובול, מנהלת מכללת אימג' ליוצרות, תקשורת חזותית ועיצוב. "זה המוטו שתמיד מלווה אותי", היא ממשיכה.

לסובול ותק של 16 שנים בתחום והיא משתפת אותנו בכלים שהביאו אותה למקום המדהים שבו היא נמצאת.

ביקשנו מנעמי לדבר איתנו קצת על הלימודים בתקופה המאתגרת הזו. איך? האם בכלל? וטריקים לייעול.

"קודם כל, הקורונה עם כל הקושי והאתגר שלה, אין מישהו שהיא לא מעמידה אותו בפני קושי ואתגר. זה לא פסח על אף אחד. אבל אם נסתכל על חצי הכוס המלאה, הקורונה גם הביאה איתה הרבה מאוד הזדמנויות חדשות שלא היו כאן קודם. ספציפית בנושא של עיצוב גרפי, תקשורת חזותית. אם זה וידאו, עיצוב, צילום וכל התחומים הויזואליים, הם קיבלו ביקוש מטורף. הנה אנחנו מצטלמות עכשיו... השוק, המסחר, הכל עבר מהקניון, מחנויות הרחוב למדיה, לדיגיטל. כולם נמצאים שם. כולם צריכים מיתוג, כולם צריכים עיצוב, כולם צריכים אתרים. הביקוש מטורף", היא משתפת.

"זה בעצם עידן העבודה החדש. להגיד שהכל רגיל ורק נגייס טכנולוגיה שתעזור לנו ללמוד, זה לא עובד. תחומי התקשורת החזותית ספציפית הם פשוט להיט וצריך גם לשנות את תרבות הלמידה. אחד הדברים היפים בתקופה הזו: היא מזמינה אותנו להרבה מאוד גמישות מחשבתית, יצירתיות, ליצור יש מאין. יצירתיות, יוזמה, תעוזה ובעיקר אומץ. הקורונה היא מציאות שמביאה אותנו לקצה ואנחנו צריכים לבחור באיזה קצה. יש אנשים שהגיעו לקצה של דיכאון, ייאוש ואוזלת יד ויש אנשים שהגיעו למנהיגות אישית. אני אפתח יוזמה ואראה איך כן, איך כן אני יכולה דווקא את התקופה הזו למנף ודווקא בתקופה הזו לעלות על הרכבת ולתפוס את הדברים בשביל שיעבדו בשבילי עכשיו", היא מסבירה.

נעמי נותנת לנו מתכון ברור ובדוק להצלחה: "המתכון להצלחה זה הכשרה מקצועית, סביבה תומכת ומנטורים, שזה 3 המרכיבים של התוכנית שלנו. אנשים מרגישים היום מאוד בודדים. אחד מהחסרונות היום בלמידה מרחוק, אנשים מרגישים שהם לומדים לבד. אין חברה, אין חיבור, אין יציאה ללימודים. אז בתקופות שאפשר אנחנו יוצאים ללימודים פרונטליים. כשלא ניתן, לומדים בזום. אנחנו משלבים. יש קורסים שהם לגמרי בזום. יש כאלה שמעדיפות את זה. זה מאפשר להן ללמוד מהבית בערב, להשכיב את הילדים ולעשות קורס ויש לנו המון תמיכה בקבוצות. יש לנו סרטוני העצמה שנותנים להן דרייב, תקווה, דרבון".

נעמי מסיימת עם מסר ברור ומקצועי: "כשיש לך מקצוע ויש לך הדרכה איך לעשות את זה, את יכולה פשוט לקום ולעשות! ואצלנו יש את הכל".

הנבחרת במשפחה

שמחנו לארח את טל סבג ואת אודל קליגר שגם בימים מאתגרים אלו הגיעו אלינו עם חיוך גדול ושיתפו את כולנו בתובנות מחזקות מהחיים המאתגרים של כל אחת מהן. ובעיקר, חיזקו אותנו עם כלים מעשיים איך נרכוש כולנו את החיוך הזה שלהן.

"צריך פשוט לבחור לראות את הטוב, גם ברגעים כאלה", מחזקת אותנו טל סבג.

טל, בת להורים חרשים מלידה, בעלת תשובה, בעלת סטודיו לשמלות, מארגנת נסיעות לאומן וחובשת עוד כמה כובעים.

עוד אומרת לנו טל: "גדלתי ב"ה להורים חרשים. אני אומרת ב"ה כי זו גם זכות ולא מובן מאליו שיש לי הורים בכלל".

"העבר הוא בעצם ההווה", היא ממשיכה. "העבר עושה אותנו למי שאנחנו היום וכל מה שעברתי… כביכול הייתה לי בחירה. היום כשאני מספרת בהרצאות את הסיפור שלי ואומרת שאני בת להורים חרשים כולם כזה: 'אוי' ואני אומרת, 'לא! ממש לא. אני לא מסכנה והכל בסדר איתי'. היום אני מי שאני רק בגלל העבר ואני גאה ואוהבת את מי שאני היום, הן מבחינה עסקית והן מבחינה אישית".

"אני אישה פשוטה". עונה לנו אודל קליגר כשנתבקשה להציג את עצמה.

אודל באה מבית של אבא גר צדק. התייתמה בגיל 4. בגיל 14 התוודעה לבעית לב שמלווה אותה ולפני שנתיים התבשרה על ניתוח בהול שצריכה לעבור.

"השנים הובילו אותי לשנים של הרפתקאות מאתגרות. התחתנתי, ניתוח הלב שעברתי. נבחרתי מריבונו של עולם לעבור את זה. לא תכננתי בגיל 34 לעבור ניתוח לב פתוח. היום אני במקום שאני יכולה להגיד לריבונו של עולם תודה".

ביקשנו משתי הנשים הגדולות האלה לחזק אותנו קצת בתקופה הזו שמביאה איתה קשיים בבית עם הילדים, בעבודה ואיפה לא?!

"זה עניין של בחירה", אומרת טל. "המציאות קיימת. הקב"ה מנהל את העולם. זה רק להתבונן ולבחור לראות את הטוב בכל דבר. כי בטוח יש טוב. הקב"ה כולו טוב, אז גם המציאות של היום עדיין יש טוב. השאלה היא אם אנחנו בוחרות לראות את זה או לא. אני בחרתי ככה. יש שם טוב. זה איפה אנחנו שמות את הפוקוס. צריך להיות כל הזמן עם הראש למעלה".

קרדיטים:

הפקה בפועל: מיכל רואש-הראל

מאפרת: מרים בן שושן

סטייליסטית: ריקי שמש

סרוק פאה: זהבי הרוש

כתיבת תוכן: מיכל קצנלבוגן

ניהול אולפן: זאבי רוזנברג

לפניות והצעות למערכת: yaelt9095@gmail.com

115 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
114
וואווו טל כמה ריגשת!! צמורמורות!
נעמה ברוכים22.11.20
113
איזה מרגשות אתן אמאלה
מיכל כהן15.11.20
112
ווהו ווהו ווהו, אודל וטל, איזה קטע מרגש העברתן לנו עכשיו... ממש צמרמורת... את אודל אני כבר מכירה אבל את טל ראיתי פעם ראשונה עכשיו, ממש אלופות! איזה כוחות אתן נותנות לי לבקש ולהתקרב ולהתקרב לה'.... אני בקבוצה של אודל ומרגישה פשוט זכות, אודל תודה רבה לך על הכל!!!! ויעל- בכלל, תודה רבה על התוכנית ועל ה
אנונימית15.11.20

הצגת כל התגובות

111
אודל את מהממת ומלאת אנרגיה כיף לצפות בך!! טל את מקסימה עדינה ומלאת אמונה !! יעל את סטייליסטית ומדהימה .. שלושתכם שילוב מנצח!
אורטל15.11.20
110
אוהווווווווווווווווווווו
צפון15.11.20
109
טל אהובה שלי! אין דרך לתאר את ההרגשה שאת עושה בלב, את החיזוקים שלך! את כל כך אמיתית ויוצא ממך כזה אור גדול שלא ניתן לתאר אותו במילים! פשוט זכינו בך! בנשמה שיודעת לחזק אותנו ולקרב אותנו לבורא יתברך! תודה על מי שאת! ותודה לבורא עולם ששלח לנו אותך! אוהבת אותך!!!!❤️❤️❤️
ליאת 14.11.20
108
איזה מרגשות ומחזקות אתן אודל וטל המדהימות!!! ואת יעל צין האלופה שמביאה כל פעם הפתעות ככ מיוחדות שאין להן שני. יישר כח גדול💪❤
יסמין14.11.20
107
לא כל כך קשור ללדבר עם השם אבל זה כל כך חשוב! אולי אפשר לדבר על זה בכללי - בסטטוסים. הנושא של הסטטוסים!! שמספיק להעלות דברים שיוצרים קנאה ומראים שלמות. זה כל כך לא טוב!! יוצר דברים לא טובים בעמינו...
חיה14.11.20
106
בזכותכם אודל וטל אני מדברת יותר עם השם וקיבלתי על עצמי לראות את הטוב ב"ה.
חני14.11.20
105
טל אהובה בכיתי מהשפת סימנים את אישה גיבורה ומדהימה וגם אודל חיזקת מאוד
אוהבת את כולם14.11.20
104
טל, באמת בסוף עם הבחור שאמרת ששאל אותך אם אפשר לדבר... שמעתי ההתרגשות. אלופה שאת! אודל? את האנרגיה שנכנסת לי לבית אוהבת אתכן!
אידית13.11.20
103
אודל את מהממת בכל מובן ! את ככ עוצמתית ונותנת ככ הרבה שמחה ותקווה לבנות ישראל . השם ישלם שכרך . את ממש מזכה את הרבים.
נורית13.11.20
102
אין דברים כאלה!!! יחידות שבדור שנותנות המווווון כח להמשיך לעבוד את השם בכיף ובשמחה למרות כל הקשיים אין כמוכן! אוהבת אתכן המון💗💗💗 שהשם ישלם לכן כפועלכם הטוב ותמשיכו לעשות טוב תמיד.המון בריאות ושמחה
רבקה13.11.20
101
מטורף .עוצמתי ... ומחזק!!!!! פשוט לדבר עם ה כמה נגיש וקל😍
דבורה13.11.20
100
אודל. עכשיו יש לי אומץ להגיב לך שלא יהמיס עליך בפון. תודה ענקית על הכל את מטורפת הצלת אותי לחיים טובים יותר המשיכי אוהבת אותך
ברכי13.11.20
99
וואוו יעל אלופה! איך את מובילה יפה את השידור! נהנתי מאוד מטל ואודל שנותנות כח! ומקרבות לבורא עולם!
אפרת12.11.20
98
וואו ,אודל וטל היקרות אתן פשוט מיוחדות!!!! השראה!!!! וכל הכבוד ליעל היקרה והמיוחדת שמשקיעה ונותנת לנו הנשים תוכן מושלם!!!!!
א.ש.12.11.20
97
כל הכבוד!! היה מרתק, כנה ואמיתי...
אחת12.11.20
96
טלוש המדהימה והמיוחדת כמה טוב יש ללמוד ממך כולך זהב טהור מפיצה אור חיובי בכל מקום שהיא נמצאת ואיזה כייף לראות אותך על המסך עלי והצליחי אהובה❤
מזל בן קסוס12.11.20
95
ראיתי את הראיון כל כך התרגשתי אתן נשים מדהימות עם מלא זכויות כיף לכן שזכיתן לזכות את עמישראל
ממי12.11.20
94
וואו מצמררררר חזק מאוד!! יעל מהממת , אודל וטל המחזקות!! תעלו עוד פעם לשידור🥰⁦❤️⁩⁦❤️💜💙💚💛�
מירי כורדי12.11.20
93
תוכנית מושלמת!! נשים מהממות!! גיבורות ואמיצות!! חזקנה ואמצנה... ממש ריגשתן..אימצתי כמה חיזוקים תודה לך יעל המקסימה👏
א12.11.20
92
תוכנית מדהימה ומחזקת! תודה לכן שליחות יקרות❤️
אסתי 12.11.20
91
מעורר השראה, תודה!
חנה12.11.20
90
ואווווווו איזו תוכנית ככ מרגשת ומחזקת. אין עליכם איזה כוחות. וכמה מסר..... אודל יקרה. כמה טוב שאפשר כאן להודות לך על כל הכח שאת נותנת. כל מילה יהלום. שד׳ ישלם לך בכפל כפליים וישלח לך בריאות איתנה נחת מכולם וימלא כל משאלות ליבך לטובה ולברכה.
מיכל15.11.20
89
אם אני רוצה לראות את הסטטוסים של אדל, מה המספר שלה? אשמח לשיתוף. תודה!
ש.מ14.11.20
88
היה מרתק ומרומם לראות את טל ואודל המיוחדות אתם נותנות הרבה כח בתקופה לא פשוטה זו וגם לשמוע מנעמי שאפשר על אף ולמרות הקורונה. יעל מגישה ממש מרתק תודה רבה
חני14.11.20
87
אודל וטל אתן נדירווותתתת אתן הכוח של הנשים!!!תודה תודה תודה
אתי 13.11.20
86
מקסים מקסים ומחזק - כמה עוצמות בראיון אחד!!!! תמשיכו הלאה
שרית יפה13.11.20
85
אודל את מקסימה כמו תמיד איך אפשר שלא.. ותודה ליעל וטל המיוחדות. נתתם ותרמתם לנו משלכם. כח ועוצמה. אני מתפעלת ממכם כל פעם מחדש. מהפשטות מהענוונה ומ דיבורים המחכימין שניתן לי הרבה תפיסות חיים לא נכונות שהיו לי. אשריכן. כל מעשה טוב כל מחשבה רוחנית מיטיבה שבאו בעקבות המסרים שלכם נזקף לזכותכן. כי אין כמו
נחמי אקשטיין 13.11.20
84
יישר כח פשוט כיף לצפות ממש מחזק ומרגש!! אתן נותנות המון כח להמשיך
תמר13.11.20
83
כמה ריגשתן אותי כמה שמחה ותקווה אתן זורעות רק תמשיכו
פייגי13.11.20
82
אודל אין על החיזוקים שלך! חייב לעשות כנס בבניני האומה!
רחלי13.11.20
81
אין מילים להודות לאודל .את נותנת לי חיות ,שמחה וכח.את מלאה אור וקדושה.את יפה ביפנים וגם בחוץ.תודה על המסירות נפש לנשים בחיים שלך!!!❤❤❤❤
הנסיכה החסידית 12.11.20
80
כל אחת מכן אישה נדירה ומקסימה!!! ואו, ממש ריגשתן.. אודל, אוהבת אותך,את פצצת אנרגיה!!! את מחזקת אותי כל יום בסטטוסים שלך.. טל, ראיתי אותך פעם הראשונה, והתרגשתי ממך עד דעות.. יעל, אין על העדינות והאצילות שלך.. איזה נשים תותחיות אתן!!!! אני מקנא בכן בקנא לבנה..השם יברך אותכן!!!!
גליתוש12.11.20
79
וואו וואו מרגש ומעצים
רחל12.11.20
78
ישתבח שמו לעד מלך מלכי המלכים תודה על הזכות להתראיין עם חברתי אודל קליגר האהובה שנותנת כח לכל נשמה ואצל יעל ציין המיוחדת והנעימה. בהחלט היה ראיון מיוחד ואפילו אותי הוא ריגש הכל ממנו יתברך תודה להשם על הזכות לחזק ולהתחזק גם ממכן למי שרצתה וביקשה קישור לסטטוס מוזמנת לפנות אליי בפרטי 💗
טל סבג12.11.20
77
וואו מושלמות חיזקתן ריגשתם פשוט מדהים תודה ענקית על הכלים שהענקתם וואו טל שבג בכלל מהממת מילאתי את ארגז הכלים שלי בעוד מתנות תודה נתתם לי כוח אתם מדהימות יעל וווווווואאאאאאאיייי זה פשוט היה מושלם 🤩 תודה על הכלים שהענקתם בזכותכם ובסיעתא דשמיא אצליח לצלוח את המסלול שאבא סלל לי תודה ענקית !!!
טל שבג ואודל קליגר12.11.20
76
ואווו תוכניתת מהממתתת יעל את אלופההההה!!!!!!וטל סבג ואודל פשוט מושלמותתתת😍😍😍
ללי12.11.20
75
כל הכבוד תוכנית מדהימה נותנת הרבה כח ועידוד ישר כח ⚘⚘⚘
צופה מרותקת12.11.20
74
אויי איזה מתוקות אתן חחחחח טל... הפעמת עם שפת הסימנים. וואו. שהשם ישלח לכן כוח. מקסימות!
שוג22.11.20
73
אודל מהממת! יואווווו כמה דמעות היא מצליחה לסחוט ממני כל יום מחדש עם הקבוצה של לדבר עם ה'! כאילו כל יום מחדש ה' נותן בה רוח הקודש מה קורה איתי... ה' יתן לך כפל כפליים והרבה בריאות, שמחה והצלחה וכמובן המון סיעתא דשמיא. אוהבת אותך הדס
הדס עוקבי14.11.20
72
הראיון היה מושלם!!!! טל ואודל אין עליכן נשים חזקות שמחזקות ונותנות כוחות תודה תודה ושוב תודה
אסתי14.11.20
71
אדל אני מרגישה זכות להיות בקבוצה שלך. ובזכותך זכות להיות יהודיה. פתחת לי ת'לב ואת המח !! טל אני בזכותך מקבלת עכשיו על עצמי יותר לראות את הטוב
חוי13.11.20
70
טל סבג דמעתי מהשפת הסימנים!! אודל אהובה! עוקבת מכורה (-:
מרגשות ברמות!13.11.20
69
אודל אהובה הייתי בכל מיני סטטוסים וקבוצות ועזבתי בגלל העומס וגם רוב הדברים היו מיותרים עבורי אבל את ככ מחזקת ומשפיעה טוב עם הטוב לב שלך האמיתיות השמחה האנרגיה החיזוק והאמנונה והדבקות בהשם בכל מצב אשרייך ! אוהבת אותך! תמשיכי לעשות חיל !
לדבר עם השם13.11.20
68
נדירות....אין מה לומר! נשים מהממות עם שליחות אדירה. יעל. אודל וטל ש תודה עליכן! אוהבות אותכן!
רבקה13.11.20
67
נהנתי מאוד.. חיזקתן אותי.. טל ריגשת אותי עם סיפור חייך אודל לימדת אותי מהי אמונה אמיתית ויעל היקרה ההגשה שלך כלכך נעימה.. תכנית מיוחדת
חדוה13.11.20
66
אין אין עליכן נשים מהממות פשוט זכיתן להיות שליחות של בקב"ה בדור כזה מבולבל ומיוסר.. תודה על כל החיזוקים והתובנות.. יעל אודל וטל תמשיכו להגדיל את שמו יתברך...👍🙏🙏🙏
שרית 13.11.20
65
הגעתן משמים! מדהימות שכמותכן! כל מילה פנינה...
בתאל12.11.20
64
אודל וטל האלופותתתת!!! אין עליכן בעולםםםם!!! איך מחזקותתת!!! ומסיונן האישי ממש מלב ולב! תמשיכו להביא אותן!!!
רות12.11.20
63
מממשששש מהמממםםםם!!!!
ריקי12.11.20
62
מדהימותתתתתת!!! אין מילים!!! אתן מקסימות , אודל וטל המחזקות ,ויעל שתמיד מכינה דברים שווים.
יעל אסולין12.11.20
61
וואו איזה נשים חזקות ומחזקות אתן פשוט מהממות אחת אחת!! טל סבג את מרגשת ברמות אודל ויעל גם ...בזכות נשים צדקניות נגאל בקרוב!
רחלי12.11.20
60
נשים שהן השראה!! ואודל שאני עוקבת אחריה בסטטוסים היא דואגת להשאיר אותנו עם רגליים על הקרקע בתקופה לא פשוטה של הרבה הסחות הדעת בעולם שלנו וממקדת לנו את מטרתינו בעולם❤
שרית12.11.20
59
אודל המדהימה אין עלייך
אסתי12.11.20
58
מחזק ככ לשמוע אתכן!! כל אחת בדרכה המיוחדת וטל...המיסה אותי ממש!
מושלם!!12.11.20
57
יעלוש את פשוט מחזקת וגם אתם אודל וטל עושות עבודת קודש של ממש👍👍👍👍👍👍👍👍👍❤
נעמי כהן15.11.20
56
אודל וטל המהממות שתי נשים מיוחדות שמשמחות את ה' אשריכן. אין כמוכן בעולם כיף לראות אותכן כיף שיש אותכן תודה לה' פשוט אלופות
דנה12.11.20
55
אודל וטל המהממות!!! איזה כיף להקשיב לכן, כמו תמיד!!! טל יקרה, ריגשתתת עם הסיפור שלך!! אודל לכי על הוצאת הספר!!1
אלישבע12.11.20
54
אודל קליגר היקרה!! את אחת בדור.... איזה עם מלא אנרגיות! יפיפיה ומדברת ברמה הכי פשוטה והכי אמיתית על כל דבר... ובעיקר מקרבת את כל הנשים לשיח עם בורא עולם!! ובהחלט היה מיוחד להכיר גם את גב' סבג... נשים מעוררות השראה, להבין ששתיהן צמחו מכלום... והפכו לעוצמתיות כל כך... יישר כח!!!
ש. מביתר12.11.20
53
כמה אנרגיות , חיזקתם!!!
נעמה12.11.20
52
שלמממותתתת😍😍
ווואוו אלופות!!12.11.20
51
אודל קליגר את מהממת
חיה12.11.20
50
יואווווו תוכנית מטורפתתתתת אדל נתארינה בתוכנית הראשונה נכון? היא היתה עם פאה אני טועה?
מישהי12.11.20
49
היום הבאתן פשוט תותחיות !!! טל סבג מהממתתת ( היא גם מוכרת שמלות מהממות ) ואודל מקסימהההה אין יום בלי הסטטוס שלהה תמשיכו להביא עוד תותחיות !!
יסכה12.11.20
48
מושלמות!!!
מאמינה ביחיד♡21.11.20
47
טל ואודל!❤️ אתן כל כך מדהימות!!! אחרי טל אני עוקבת כבר כמה שנים בזכותה למדתי לקשור יפה את הכתר שעל הראש, וגם קניתי ממנה שמלות כמה פעמים המהלך השנים. פשוט אישה מדהימה, ומרגשת . ומה שאני הכי גאה בו שבזכותה אני מחלקת תהילים לשבת ליותר מ30 נשים. אחרי אודל אני עוקבת כמה חודשים וכל כך נהנית. מהטיפים לסדר
מאיה13.11.20
46
טל יקרה כל הכבוד לך על החיזוקים את מיוחדת ומרגשת כל פעם מחדש
רויטל12.11.20
45
יעל מנחה ממש מעולההה וטל וואו ריגשת ואודל אין עליך מעריצה אותך❤️❤️
חני12.11.20
44
איזה מהממת אתן!!! מדהימות ושמחות . בזכות נשים צדקניות נגאל!!!!!! אודל!!!!! אני מרגישה כאילו מישהי מהמשפחה שלי בפריים!!!! אהבה ענקית לאשה ענקית!!!!!!
כוכבא. י12.11.20
43
תמיד כיף לראות אותך. אהובה שאת
אודל המהממת12.11.20
42
רואה את הסטטוסים שלך מלאי השראה ואוו מדהימה שאת
נחמייי12.11.20
41
אודל טל ויעל שלושתכם נשים מדהימות אין אליכם מאוד נהנת לצפות בכם נותנות חיזוק שאין כדוגמתו.
שבי15.11.20
40
אלופות אתם מלאות באנרגיות תותחיות השראה של כולם אתם והמנחה בכלל אין עליך יעל ציין האלופה
הודיה12.11.20
39
איזה ראיון מרגש!!! אודל וטל אתן מדהימות!!!!! ריגשתן!! איזה עוצמות!!!!
רעיה דריבן12.11.20
38
פשוט דיבורים אמיתיים ויפים...אין על אודל קליגר וטל סבג האלופות....המשיכו כך
רותי12.11.20
37
תודה ריגשתם מאד שתיכן מהממות !!!
ד12.11.20
36
אמהלה אדל את מהממת ! כמה אנרגיה - כמה אהבה לקב"ה תודה רק בריאות
אודל 12.11.20
35
אודל מדהימה!! מרגשת מאוד!!!!
הודמה12.11.20
34
ממש מרגש תמשיכו לחזק זה נותן לאלפי נשים כח לעבוד את השם בשמחה!
רחל12.11.20
33
תודה על החיזוקים נשים נפלאות ומעוררות השראה
מרינה12.11.20
32
נהניתי כל כך לצפות בכן יקרות, ריגשתן מאוד על אחת והשליחות שלה בעולם, תמשיכו לעשות חיל!!❤️
ענבר טביב15.11.20
31
אודל וטל האהובות אי אפשר שלא להשאיר תגובה אחרי ראיון משמח כזה היו צריכים לתת לכן זמן כפול כי יש לכן המון מה לתת תודה להשם!!! יישר כח גדול ותמשיכו במפעלים המבורכים שלכן.
שירי גונן13.11.20
30
טל ואודל ריגשתן בטירוף!! אודל אותך אני מכירה כבר כמה חודשים לשמחתי הרבה! הוספת לי משמעות אדירה בדיבור עם השם. אין מצב שיש איזה קושי ואני לא צועקת אליו.. זכויות כ"כ רבות. וטל-ואו, נשארתי בלי מילים... תרתי משמע. ריגשת מאד!! חיזקת בעניין התודה! איזה שליחות קדושה! אתן בפירוש מקרבות את הגאולה!!
אסתי12.11.20
29
ואווו.... איזו תוכנית מיוחדת, ראשית יעל את אשה מדהימה ומיוחדת ופשוט מרתקת בדיבורייך אודל הצדיקה אשרייך, זכית להיות קרובה להשם ולקרב את בנותיו אליו, פשוט צדיקה ומלאה בזכויות, טל היית מרגשת אחרי הסיפור שלך את עוד יותר מיוחדת ומדהימה תצליחו בעיסוקיכן וראו ברכה ונחת מהמשפחה, ובכל הענינים
יהודית12.11.20
28
יעל את תותחית, יישר כח!!! השכנה מלמטה :)
אסתי12.11.20
27
אודל למרות שאני משגעת אותך גם בפרטי בלי לרחם עליך🤣אני אגיב גם כאן !!!!! את פשוט שינית לי את החיים מהקצה לקצה ובאמת אני רואה ניסים גלויים בזכותך פתחתי את העינים לראות אותם (זאת אני ששלחתי לך אתמול הודעה עם הקניות והעגלה זוכרת???) תודה רבה רבה אין עליך !!!
חני 12.11.20
26
כל הכבוד לכן מהממות
זוהר12.11.20
25
מדהימות כל כך מעורר השראה. ושמחה
פייגי12.11.20
24
יעל צין התותחית והאורחות אחת אחת !!!אין עליכן נשים מדהימות ומעוררות השראה!!!
אמא של אביגיל12.11.20
23
איזה מדהימות אתן נותנות כח והשראה להתמודדויות בחיים תודה ענקית!!!
שירן 22.11.20
22
ואוו אודל את פשוט מדהימה אין דברים כאלה לא ראיתי עוד אנשים כמוך. כל כך ישירה וכנה שזה לא ברור באמת מעריכה ומעריצה שהקב"ה יעשה לך רק טוב ושתצליחי בכל וגם תמשיחי לעלות סטטוסים את מחזקת אותי מאוד והשם ישלח כוח בישביל המלכאת קודש אוהבת אותך
אנומנית12.11.20
21
אתם מקסימות מלאות יראת שמים מחזקות כל אחד : טל היקרה, אודל היקרה ,ויעל היקרה ,תברכו ממעל בשפע , בבריאות איתנה , ודורות ישרים מבורכים בהכל , כל מילה נוספת מיותרת , אתם מעצמה ומגדלים אותנו כמה אנו צמאים לכל ציוץ שלכם בסטטוס זכיתם בענק וגם אנו ב"ה , שנזכה במהרה לגאולה שלמה לבית המקדש אמן !!!
רחל פרידמן12.11.20
20
אין עליכן בנות מלךךך... זכות גדולהה להיות בת של מלך!!!
בת מלך12.11.20
19
מושלם ביותר.
ווואוו אלופות!!12.11.20
18
מדהיםםם ממש אני מתרגשת ליראות את התוכנית כשאני וטל סבג ביחד.....תודה יעל על ההזדמנות לפאר את שם השם יתברך בעולם...תודה על הכל אודל קליגר
אודל קליגר12.11.20
17
אין על טל ואודל פשוט נשים מיוחדות בקנה מידה אחר!
שרי12.11.20
16
אודל היקרה סוף סוף יש הזדמנות להגיב לך בלי להעמיס לך על הטלפון...את אישה נדירה! כמה הכרת הטוב יש לי אליך וכמה תחזקתי בזכותך! שהזכויות האלה יעמדו לך לנצח נצחים!!! וגם טל סבג, איזה אישה מיוחדת את, ויעל צין אין עליכן בעולם, ראיון מרגש, מעצים ומחזק המשיכו להביא עוד ראיונות כאלה
אלישבע15.11.20
15
יעל אדל וטל המדהימות!!! אני עוקבת אחריכם וכל פעם נהנת מחדש, יש לכן שליחות מיוחדת זכיתם!!!! תמשיכו להפיץ אור ולחזק אותנו
שבי12.11.20
14
יעל אודל וטל הנדירותתתת💕 אוהבת אותכן בכמות גבוה 😙 אתן פשוט מדהימות נותנות הרבה כח שהק"בה ימלא שכרכן וישמע קול תפילתכן
רחלי קדמי 12.11.20
13
אודל היקרה...כולם פה חולות עלייך בעלי אומר שאת כבר יכולה לפתוח חסידות.... 😂יש לך מלאאאאא תלמידות ומעריצות אוהבים ומערכים אותך😍😍😍😍
ארגנטינית 12.11.20
12
מענין מקסים נהנתי
ליזי12.11.20
11
תמיד איכשהו ילדים של חירשים מאוד מוצלחים ועם הרבה ביטחון. תודה על הכל אודל יעל והשלישית..איפנת אותי שפת הסימנים...
חיה12.11.20
10
כל הכבוד לכן...תוכנית ממש יפה ומחזקת..תודה.
אסתר12.11.20
9
וואו היום הבאתם את התותכיות התוכנית הכי יפה אדל קליגר מדהימה לא מפספסת אף סטטוס שלה מחכה ממש שתעלה. וטל סבג במהממת מחזקת מאוד גם את הסטטוסים שלה אני עוקבת . וגם לך יעל המהממת צופה הדוקה שלך. ונעמי סובול ממש פעם ראשונה שומעת אותה מרוממת
ענת בטי12.11.20
8
יעלי את פשוט מחזקת נשים בישראל וגם אתם אודל וטל המדהימות מגיע לכם👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍�
נעמי כהן15.11.20
7
טל!!! את כל כך מיוחדת. ריגשת וחיזקת אותי בטירוף. צמרמורת!
גילי12.11.20
6
אודל המדהימה אין כמוך! לימדת את כל בנות ישראל לדבר עם השם! וטל סבג האלופה גאווה לראות אותך צנועה תמיד ועם כיסוי מלא ומזכה את כולן בבגדים צנועים ויפים!
שני12.11.20
5
אודל המהממת ! לא מפסידה שום סטטוס שלך! את נותנת לנו המון כוחות ושמחה ! שה' ישמח אותך תמיד ביחד עם משפחתך אוהבת המון
שושנה כהן12.11.20
4
איזה כייףףף ששתיהן בתוכנית אחת:) ממש להרוויח את כל הקופה!!! אנשים חזקות מחזקות ומדהימות!שהשם ישלח לכן ברכה בכל מכל כל!!!
יעל12.11.20
3
וואווו מהממם ומחזק!!! יעל תמשיכי להביא לנו חיזוקים כאלה!! את שליחה בעצמך!!
מושקי12.11.20
2
אודל האלופה מטורפות עליך ועל סטטוסים שלך תמשיכי לעשות חיל כל מילה שלך פנינה
רחלי 12.11.20
1
יפה מאד!!!!אני מעריצה של ישי ריבו המלך תגיבו לי בבקשה
מעריצה של ישיוש12.11.20
לייביי ווידער התותחח😍😍😍עליו צריך ללהתסבך חח
נחמייי12.11.20
הנבחרת

החיסונים לנשים בהיריון: ה'סיכון' מול הסיכוי

הנבחרת בכיכר | 04.03.21

הנבחרת בכיכר

ספיישל פורים: יעל צין תזהה את המרואיינת?

הנבחרת בכיכר | 24.02.21

הנבחרת בכיכר

מצמרר: "אמא שיהיה לך יום טוב, בלי מתים"

כיכר השבת | 18.02.21

הנבחרת בכיכר

שטח אש: משפיעניות הרשת בראיון מרתק

הנבחרת בכיכר | 11.02.21

הנבחרת בכיכר

נויה מנדל עם הראיון המצחיק של השנה!

כיכר השבת | 04.02.21
ש

האם הגאולה קרובה?

"בספרא דא יפקון מן גלותא" • אתגרי המלחמה בראי הזוה"ק

כיכר בשיתוף מכון המאו"ר | מקודם

הנבחרת בכיכר

אורלי חטיבא: כך תעברי את הקורונה - בטוב

הנבחרת בכיכר | 28.01.21

הנבחרת בכיכר

העיתונאית החרדית הראשונה בראיון אקטואלי

הנבחרת בכיכר | 21.01.21

"הוא השראה"

טל גלבוע באולפן: "ביבי הוא הבוס הטוב ביותר"

יעל צין | 14.01.21

הנבחרת במשפחה ובבריאות

הסופרת המיתולוגית ומומחית רפואה מתארחות באולפן

יעל צין | 07.01.21
ש

הזדמנות שלא רואים בכל יום

"פוטנציאל רווח עצום" • הזדמנות להשקעה במרכז גוש דן

כיכר בשיתוף בריטניה-ישראל על הפארק | מקודם
ש

הנבחרת בכיכר

הנבחרת במשפחה ובכלכלה: עם רותי הלפרט ועדי רפאלוביץ

יעל צין | מקודם

"נבחרתי בזכות החרדים" - ראשת העיר ירוחם, טל אוחנה באולפן 'הנבחרת'

יעל צין | 24.12.20

הנבחרת בכיכר

ספיישל חנוכה וספינג'ים(!!) עם אורלי חרר

יעל צין | 17.12.20

נאוה בוקר: "אני לא בדרכי לפוליטיקה, אפתיע בתקשורת"

יעל צין | 13.12.20
ש

'ווסט פארק' בירושלים

הזדמנות חסרת תקדים למשפרי דיור בפארק מגורי היוקרה החדש

כיכר בשיתוף ווסט פארק | מקודם

"אם אני לא אוהבת את עצמי, אני עושה קונץ להשם"

יעל צין | 03.12.20

צוחק מי שצוחק אחרון! תהיו הראשונות לצחוק

יעל צין | 26.11.20

העור נראה "על הפנים" בגלל המסכה? זה מה שתעשי

יעל צין | 19.11.20

"אנשים מנמיכים אותך? בזי אותם במחשבותייך"

יעל צין | 29.10.20
ש

עולם ההטבות

סמסונג חדש שיגרום לך לחייך וגם יחסוך לך כסף

כיכר בשיתוף מרכניל | מקודם

הנבחרת בכיכר

איך אפשר, תכלס, להרוויח יותר כסף?

יע | 15.10.20

באולפן 'כיכר'

ערב ר"ה: הרבנית ימימה מזרחי בראיון מיוחד

יעל צין | 17.09.20