כיכר השבת

ויהי אחרי הכישלון:

אביגדור ליברמן: ניר ברקת מכר את ירושלים לחרדים

ח"כ אביגדור ליברמן התייחס לפרסום לפיו ניר ברקת רקם הסכם עם חיים אפשטיין בכדי לזכות בראשות עיריית ירושלים, ועקץ: "עכשיו מגלים מי באמת מכר את ירושלים לחרדים". משה ליאון התייחס להפסד במערכה ואמר כי בעתיד הקרוב יתפרסמו "דילים וקומבינות בין ראש העיר והחרדים" (חדשות, כיכר העיר)

44
יוני גבאי | כיכר השבת | י"ט בחשוון | 23.10.13
אביגדור ליברמן לאחר הכישלון
אביגדור ליברמן לאחר הכישלון (צילום: פלאש 90)

לאחר שנכשל בהרצתו של משה ליאון לתפקיד ראש עיריית ירושלים, התייחס הערב (רביעי) ח"כ אביגדור ליברמן לדיווח לפיו ברקת רקם טרם הבחירות ברית עם פלגים במגזר החרדי, ואמר כי "עכשיו מגלים מי באמת מכר את ירושלים לחרדים".

על פי הדיווח אליו התייחס ליברמן, ואותו הביא העיתונאי רביב דרוקר בערוץ 10, סיכמו אנשיו של ראש העיר הנבחר על דיל עם חיים אפשטיין, מועמדו של הגאון רבי שמואל אוירבך לראשות העיר, לפיו הוא לא יסיר את מועמדותו ובכך יחזק את כוחו של ברקת מול ליאון שהיה אמור לזכות לתמיכה חרדית רחבה.

בתמורה, כך על פי הדיווח בערוץ 10, הובטח לאפשטיין תפקיד סגן ראש העיר בשכר, כאשר בנוסף התחייבו אנשיו של ברקת כי הוא יהיה הראשון שייצורף לקואליציה שתוקם.

אפשטיין, סגר דיל עם ברקת (צילום: שלומי כהן)

ליברמן כאמור, התייחס לדיווח וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "הדבר שעליו אני באמת מצטער הוא על כל הירושלמים הטובים, שהלכו שולל אחרי הקמפיין השקרי של ברקת ועכשיו מגלים מי באמת עשה דילים ומכר את ירושלים לחרדים".

ליאון לאחר התבוסה, נשאר בירושלים בינתיים (צילום: שלומי כהן)

בתוך כך, בראיון שהעניק לערוץ 2, התייחס משה ליאון להפסד במערכה מול ברקת ואמר: "הייתה פה מערכת שיקרית ונבזית כלפיי וכלפי בני משפחתי. מלחמות פנימיות גרמו לקרע בתוך הציבור החרדי ובעתיד הקרוב יתפרסמו דילים וקומבינות בין ראש העיר לחרדים".

"אני בינתיים נשאר בעיר. עקרתי מקום מגורי לירושלים ואני ממשיך לגור בירושלים" אמר ליאון במענה לשאלה האם יחזור לביתו בגבעתיים.

יצויין, כי יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי, רמז במהלך ראיון ל'קול ברמה' כי הליכוד ביתנו גרמה לכישלונו של ליאון בירושלים: "ש"ס הביאה את כל מה שהיא יכולה - 35 אלף קולות, וכולם למשה ליאון. הליכוד ביתנו בירושלים כשל באופן מוחלט" אמר דרעי.

תוכן שאסור לפספס
44 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
התגובה נשלחה בהצלחה.
בקרוב התגובה תיבחן ע"י העורכים שלנו ובמידה ותימצא תקינה תפורסם באתר.
20
עבור אפשטיין והחילוניים היו מתפצלים בין ברקת לליאון היה לנו ראש עיר "חרדי", רק מה לא מעניין אותכם "באמת" שיהיה ראש עיר חרדי זה רק תירוצים ובילבולי מוח, כמו שלכם יש את האינטרסים שלכם כמו"כ לנו יש את האינטרסים שלנו. ותפסיקו לקשקש. (ובפרט שאין חולק שברקת עזר לחרדים בשכונות שלנו)
עויזר24.10.13
19
טלה הם הליואים מרוב גאוניותם שוכחים מימרכתם וחושבים שאלהים בקרבם . הם ביזו גדולי תורה כמו צר"ן זצ"ל וכדולי אשכנז שתקו ולא מחו. כעת הם מסוכסכים אחד עם השני מכים רבנים מבזים אבניהם לפתע אים גדול תויירה. כנרטה משמים הביאו למצב בו מתגלה מה שהסתירו מייני העם.
ישורון23.10.13
מי רצח את הבבא אלעזר? ליטאי אשכנזי? אם תמשיכו בדרככם חרדים יקרים תדעו לכם שאתם על סיפה של מלחמת אחים כמיטב המסורת של בית שני. מילים, והסתה, יכולות להרוג. תזכרו את זה
oook24.10.13
כל כך אני מנסה להתריע כאן מפני מילים מכוערות, ולבקש אהבת חינם וחיבוק גדול לכולם, ובכל פעם אני או מצונזר, או שמקבל תגובות זועמות.
-טוביה-24.10.13
18
הליטאים מכרו את ירושלים לחילוניים.
ישורון23.10.13

הצגת כל התגובות

17
כך אמור לכתוב מזרחניק לחבריו כיום מהיום תשיבו להם רק במילה אחת "ברקת". ותטיחו בפניהם את הפצ'קוולים שלהם עצמם. אם שוב יפערו החרדים את פיהם על כבוד גדולי ישראל וכבוד התורה אל תתווכחו! תשמרו את הפצ'קווילים והאמירות המבזות שלהם עצמם כלפי גדולי התורה שלהם ותטיחו אותם בפניהם. אם ליצמן או אייכלד ידברו שו
מצפון23.10.13
של ליברמן ימ''ש
יוסי24.10.13
מה למזרחניקים ולעקרונות?
יהודי24.10.13
הרי ביבי וליברמן שלחו את ליאון, אפי' אם הוא היה עם זקן לבן ארוך וכו', הציבור החרדי היו צריכים לצאת נגדו, הרי ליאון הוא בובה של ביבי וליברמן, קיבלנו מכות מליכוד ביתנו ועכשיו עושים איתם דילים, במלחמה הולכים עד הסוף עדיף ברקת חילוני מאשר ליאון שהוא השליח מהשונאים שלנו שקיצצו למוסדות בעשרות אחוזים בתקצי
תחשוב לעומק24.10.13
16
גם ליאון וגם ברקת מאשימים את ברקת שמכר את ירושלים לחרדים. אני מ-א-ו-ש-ר שליאון הפסיד. (למרות שהצבעתי לו) כך נאה וכך יאה.
משמש 23.10.13
15
מתברר שמאור הדור הרב אויערבך צדק, ואי תמיכתו בליאון, הצילה את העיר. עכשיו ניר מחוייב לחרדים שהעלו אותו. טוב שיש לנו את מרן ראש הישיבה הרב שמואל אויערבך שליט"א. ואוי לנו אם היינו מפסידים לבריוני חזו"א 5. אוי לנו!!
עץ חיים23.10.13
די כבר! מספיק!
אולי מספיק?23.10.13
איפה אתה רואה ביזוי פה? טול קורה. רשמתי על ירושלים ומתברר שבירושלים הרב אויערבך הציל את החרדים. ואתה מדבר על ביזוי? מה הקשר? זהו.. הכנסנו נציג ואתם עדיין מתפוצצים. לא נורא, יעבור לכם.
עץ חיים23.10.13
14
נדמה לי שרוב החרדים הצביעו ליאון זו טעות?
שלום זגורי23.10.13
13
נס שליאון לא ניצח בבחירות כי הוא וליברמן שונאים חרדים אבל תודה לאל שש''ס הגדילה את כוחה בירושלים
דודיל'ה23.10.13
12
החרדים כמו קורח אלופי הדילים המושחתים. קורח עשה דיל עם 250 איש נשיאי העדה שיצביעו בשבילו להפיל את משה רבינו.וסופו שבלעה אותו ואותם האדמה. והחרדים המושחתים ממשיכים באותם דילים ומחללים שם ה' בפרהסיה עד הסוף המר.
דן סגל23.10.13
11
המן . אני שכנעתי הרבה אנשים לבחור ברקת לא בגלל שאני אוהב אותו או מאמין בו . אני פשוט שונא ש"ס . ואפילו הייתי בוחר בחיזבאלה או בחמאס העיקר לא ש"ס.וכל בחירות בעזרת השם קיבלתי על עצמי עם עוד קבוצה גדולה דרך הפייסבוק לשכנע אנשים בכל הארץ רק לא ש"ס {כח להשפיע}ואני בכלל חצי טורקי חצי תוניסאי.
כח להשפיע23.10.13
וחצי דפקט. מה השנאה הזאת עליך, יש בך יותר מדי גנים של ערב רב? היצר הרע מקליד במקומך? אתה חושב,במקום עם המוח, עם כיס המרה ואתה מר נפש? חזור בתשובה והפסק להסית נגד עם ישראל.
-טוביה-24.10.13
שנאתך התהומית מראה על נפש לא בריאה!
חרד23.10.13
10
אני גר בשכונות החרדיות כבר שנים רבות, כשברקת נבחר לראש העיר ראינו הרבה שינויים, את רחוב פתח תקווה בירושלים שלא היה ניתן בו לעבור יותר משני אנשים בבת אחת הרחיב והשקיע הרבה מאוד כסף, הפארק ברחוב פתח תקווה שיפץ לגמרי, ברחוב גאולה עצמו השקיע מאה מליון ₪ , שיפץ הפארק ברחוב מנחם משיב, ושיפץ הפארק ברחוב פנ
יוסי24.10.13
9
מחפשת את יפה דרעי . היא רוצה להחליף אותה באשתו של קריספל .
אשתו של ישי23.10.13
שליט"א!!!
דוד24.10.13
8
חזור בך מחוק הגיוס אתה חושב שתוכל לשחק עם החרדים מתי שבא לך תחליט אם אתה לנו או לצרינו
א23.10.13
7
מזל שיש לי אדמו"ר שהורה לי, ואני פטור מלהצטדק בפני אדון דרעי וכדומיו, אולם, אם זה היה תלוי בי, לעולם לא הייתי מצביע למישהו שמזוהה עם הליכוד ביתנו, השונאים הכי גדולים שלנו מאז ומתמיד. אלה שתמיד נתנו להם את קולם, וירקו לנו הכי הרבה בפרצוף. ובפרט בקנדציה זו, שהראו את רשעותם ושנאתם לחרדים. ראה ערך תג
אהרון24.10.13
6
יש עתיד-יאיר לפיד העבודה-שלי יחימוביץ מרץ-זהבה גלאון.
כנסו......23.10.13
נפלה עטרת ציון בידי חילונים.איכה יישבה בדד ציון היקרה:-(
שומו שמים!23.10.13
הוא אדדם ישר ומרכזי הטוב לכל מי שמחפש קומבינות כל מה שכתבו נגדו מוכר לי רק ממודעות הבחירות ולא ראיתי זאת בשטח אלא אדרבה ראיתי להיפך לכן גם כל מה שכתבו נגדו זה בגלל הבחירות ותקף לשעה ההיא בלבד כי גם מ ששכתב אותם יודע שדבריו שקר וירושלים כולה גם החרדים ניצלו מקומבינה על חשבון גבם ותמימותם הוא פיתח את
לא כפוי טובה24.10.13
5
הגיע הזמן שיתחשבו בחרדים שהם כל הזמן מותקפים ומופלים לרעה בכל השטחים. הגיע הזמן שיעבירו להם את תקציבי החינוך כפי שראוי כפי שמעבירים לכלל המגזרים ולא כך קורה! החרדים מקופחים בכל השטחים וזה נורא ואיום, לא אלמן ישראל. עשה משהו טוב ברקת לטובת החרדים ומשמים הוא זכה. השלטון אצלנו אם ימשיך לקפח את ישיבות
א. לוי24.10.13
4
השימוש של ליברמן במונח "מכר את ירושלים לחרדים" מראה שהוא עצמו רואה בחרדים אויב (ח"ו) ולא בן-ברית. ברקת יוסיף וישתף את החרדים בקואליציה וידאג לציבור החרדי ולישיבות. כל השאר זה רק לה"ר ודברים בטלים.
אלחנן בלכר24.10.13
3
שליש מהחרדים בירושלים בחרו בברקת, ליברמן לא יכול מצד אחד לקצץ לנו בכל המקומות ואח"כ לבקש את תמיכתנו לראשות העיר, זה לא עובד ככה, ברקת אף פעם לא דיבר נגד החרדים, הוא נותן לנו שירות כמו לכולם.
יוסי24.10.13
2
תגיד לי מיהו חברך ואגיד לך מי אתה.
פפה24.10.13
1
הבעיה מבחינת החילונים היא לא הקומבינה !! אם היו יוצאים להצביע והיה מצב של 20 חברי מועצה לא חרדיים אז היה על מה לדבר אחוז הצבעה נמוך והחרדים הגדילו את כוחם במועצה במנדט!!
James24.10.13
אולי גם יעניין אותך
כיכר העיר

חוטובלי: לקיים בחירות חוזרות בב"ש

יוני גבאי | 28.10.13

למה הערבים החרימו את הבחירות?

קובי רוזן | 26.10.13

לאחר הכישלון

חילונים בבית שמש: הבחירות זוייפו

ניסים פרץ | 24.10.13

פפנהיים מאוכזב: עוזב את בית שמש

יוסי נכטיגל | 23.10.13

תושבי ביתר הביעו אמון בראש העיר

כיכר השבת | 23.10.13
ש

זה עובד!

ישראלים רוכשים אתרים וגוזרים "שכר דירה"

כיכר בשיתוף דיגיטל פרופטי | מקודם

אבוטבול: תודה לגדולי ישראל שתמכו

קובי רוזן | 23.10.13

תל אביב: בגוש החרדי-דתי מרוצים

כיכר השבת | 23.10.13

לאחר ניצחונו: ברקת התפלל בכותל

צילום: פלאש 90 | 23.10.13

נאום הניצחון של שרוליק פרוש • צפו

שאול כהנא | 23.10.13
ש

פריחתו של יישוב

הפיכתה של גבעת זאב - מפרבר לעיר מתפתחת

כיכר בשיתוף גרין פארק | מקודם

הרשות ניתנה: התוצאות ברחבי הארץ

ישי כהן | 23.10.13

נאום ההפסד של קריספל • צפו

ישי כהן | 23.10.13

בית שמש: משה אבוטבול ניצח

יוסי נכטיגל | 23.10.13

ליאון הפסיד ואיחל: "בהצלחה לי-ם"

צילום: שלומי כהן | 23.10.13
ש

הזדמנות להשפעה ולהובלת שינוי

להשפיע: תוכנית הצוערים לשלטון המקומי מגייסת מועמדים

כיכר בשיתוף עתודות לישראל | מקודם

השניות שאחרי: פרוש זוכה לחיבוקים

ישראל כהן | 23.10.13

תבוסה קשה לש"ס

ניצחון לישראל פרוש באלעד

ישי כהן | 23.10.13

אלעד: כל נתוני האמת מהקלפיות

ישי כהן | 22.10.13

כיכר העיר • עדכונים שוטפים

ליל ספירת הקולות: שלב אחר שלב

כיכר השבת | 22.10.13
ש

ככה מתחילים את הקיץ

זה לא סתם מים חמים וקרים 24/7 - זה שדרוג מטורף לחיים

כיכר בשיתוף אפיקים | מקודם

אחוז הצבעה נמוך: 42.63% בלבד

ישי כהן | 22.10.13

כיכר העיר

י-ם: אחוז הצבעה נמוך אצל החילונים

יוני גבאי | 22.10.13