יחימוביץ' נגד ליברמן: מושחת ומסוכן

יו"ר העבודה במתקפה אישית נגד שר החוץ ליברמן: "ביומיים האחרונים הוא מבצע מופעי אימים כדי לשרת את האג'נדה הפוליטית שלו, עם מסרים קיצוניים, פראיים, עם דימויי שואה, עם הלהטת רוחות מכוונת. הוא אדם מושחת, ציני ומסוכן, שגורר אותנו לסדר יום שכל כולו הלהטת רוחות קיצונית" (חדשות)

אברהם הלוי | כיכר השבת |
מחדדת מסרים. יחימוביץ' (צילום: פלאש 90)

מערכתת הבחירות מתחממת: יו"ר מפלגת העבודה, חה"כ שלי יחימוביץ', תקפה הבוקר בחריפות חסרת תקדים את שר החוץ אביגדור ליברמן, וכינתה אותו "אדם מושחת ומסוכן".

לדברי יחימוביץ', "בראש החץ עומד כמובן ליברמן, שביומיים האחרונים מבצע מופעי אימים כדי לשרת את האג'נדה הפוליטית שלו, עם מסרים קיצוניים, פראיים, עם דימויי שואה, עם הלהטת רוחות מכוונת. הוא אדם מושחת, ציני ומסוכן, שגורר אותנו לסדר יום שכל כולו הלהטת רוחות קיצונית".

המתקפה הזו מגיעה על רקע דבריו של החוץ, אביגדור ליברמן, כנגד האו"ם ומנהיגי העולם: "ההגיון שלי אומר שכל ההתחייבויות לביטחון ישראל הן מילים בלבד. כשיגיע הזמן, מנהיגי מפתח רבים יסכימו להקריב את ישראל בלי למצמץ".

אתמול יצא ליברמן נגד הגינוי מטעם מדינות אירופה והאיחוד האירופי לבנייה הישראלית בהתנחלויות. לדבריו, "בעיני כמה משרי החוץ של אירופה, השמדתה של מדינת ישראל היא מובנת מאליה. לצערנו כבר חווינו את אותם אירועים בהיסטוריה שלנו, ואנשים באירופה התעלמו כאשר ידעו בוודאות מה קורה עם היהודים שנשלחו למחנות ריכוז".

דבריה של שלי יחימוביץ', מצטרפים לביקורת אותה השמיעה ציפי לבני יו"ר 'התנועה', כנגד דברי ליברמן. לדבריה, "ההשוואה בין מצבה של ישראל היום לשואה היא זילות השואה. זו השוואה לא נכונה ובלתי מתקבלת על הדעת. לא דומה בשום אופן מצבם של אזרחי ישראל היום למצבם של יהודי אירופה אז. לא כולם נגדנו ולא כולם אנטישמיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר