צפו ב'המבקר'

המפיק המצליח והזמר המוכשר משיקים אלבום חדש

הזמר והיוצר מאיר בן דרור משיק באולפן 'כיכר השבת' את אלבום הבכורה הווקאלי שלו מלווה במפיק האקאפלה המצליח בישראל - יונתן שטרן, כשהשנים גם מבצעים בלייב (המבקר)

נתנאל לייפר | כיכר השבת |
(צילום:מולי הרשקוביץ | עריכה: זאבי רוזנברג)

הזמר והיוצר מאיר בן דרור, השיק את אלבום הבכורה הווקאלי שלו "תמיד עימך" בהפקתו המוזיקלית של "אלי קליין ואיצי ברי" של האקאפלה - המעבד והמפיק יונתן שטרן. האלבום כולל עשרה רצועות עם מיטב שירי המוזיקה החסידית מכל השנים בביצועים ווקאליים מלאים ומושקעים במיוחד כמיטב המסורת השטרנית שמתחרה לחלוטין בלהקות הווקאל הגדולות מארה"ב - המכביטס ו-613.

לרגל השקת האלבום הגיעו השניים לאולפן 'כיכר השבת' וסיפרו על יצירת האלבום, בחירת השירים, הזמרים האורחים שמשתתפים באלבום ביניהם אברימי רוט, שמחה פרידמן ועוד והבחירה בכלל במוזיקת האקאפלה ולא באלבום מוזיקה רגיל עם כלים מוזיקליים.

בן דרור בוגר כמה הרכבים קוליים ומקהלות, מספר כי במשך שנים חלם להוציא אלבום ווקאלי, "השירה הווקאלית מרגשת אותי וזה משהו שאני כבר מסתובב איתו הרבה זמן בראש".

שטרן שהוציא את אלבום הבכורה הווקאלי שלו לפני שנתיים ומאז הספיק לעבד ולהפיק גרסאות ווקאליות למיטב הזמרים והיוצרים במוזיקה היהודית, מספר בראיון כיצד אלבום הבכורה שלו השפיע על העבודה באלבום החדש של בן דרור. "הפעם זה נבנה ממש כאלבום ולא רק כאיסוף כמה שירים יחד וזה השפיע על בניית האווירה באלבום כולו".

שטרן מתייחס לטענות בנוגע למוזיקה הווקאלית שהוא מייצר כביכול היא נשמעת יותר מידי כמו מוזיקה אמתית ואולי אף אסור להשמיע אותה בספירת העומר והאם לדעתו מדובר במוזיקה שמתאימה לא רק לימי ספירת העומר או שלושת השבועות.

צפו בראיון המלא ובביצוע לייב של טעימות משירי האלבום

לשירים המלאים בפינת המסננת

עדי גביסון - יותר מהכל

מאיר חג'בי - סיבת הסיבות

גד אלבז - הללו

פרחי ניו יורק - קנטטה

מאיר בן דרור - תמיד עמך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר