הפרקליט באולפן

"המשטרה יכלה למנוע את האסון, מח"ש צריכה לחקור"

עו"ד אלדן דנינו, המייצג את אחראי הבטיחות בגבעת זאב, תוקף את התנהלות המשטרה בימים קודם אסון הפארנצ'עס בחסידות קרלין סטולין וקורא למח"ש להתערב בחקירה (בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: לייבלה ון פראך. מפיק: איציק אוחנה)

יומיים לאחר האסון הקשה בחסידות קרלין סטולין, עו"ד אלדן דנינו, המייצג את דוד זקן - אחראי הבטיחות בגבעת זאב - התארח באולפן 'כיכר השבת' ותקף את התנהלות המשטרה בימים קודם האסון וטען כי הלקוח שלו התריע שוב ושוב אך במשטרה בחרו שלא למנוע את קיום האירוע. דנינו קורא למחלקה לחקירות שוטרים להתערב ולפתוח בחקירה נגד התנהלות משטרת ירושלים. צפו בריאיון המלא.

קטע מהריאיון

"ברגע שיש התכנסות של קבוצת אנשים במקום שהוא בלתי חוקי, הרי שהאחריות מוטלת על כתפי המשטרה, בטח כשמדובר בהתכנסות של מאות אנשים.

אתה אומר שהלקוח שלך שלח מכתב שבוע לפני האירוע, האם המשטרה התרשלה בטיפול באירוע הזה?

"חד משמעית. ברגע שהלקוח שלי מבין שמארגני האירוע לא שוהים לבקשותיו והפצרותיו להמציא את כלל האישורים, הוא פנה בכתובים למפקד נקודת המשטרה בגבעת זאב, והוא אף מכתב למכתב את ממ"ז ירושלים, את ראש המועצה ואת כלל הנוגעים בדבר.

עו"ד אלדן דנינו בריאיון לישי כהן

"בשלב הזה הוא לא שמע שום דבר מהצד של המשטרה, עד יום ראשון בערב החג, אז נשלח אליו מייל בשעה 11:00 בבוקר, שם היא מוסרת לו הודעה המומה שתוכנה היא שהאחריות בנושא הזה היא על המועצה.

"ממונה הבטיחות אין לו סמכות לסגור את המקום, והמשטרה במקרה הזה לא רק שלא נתנה יד, אלא גם הכשילה את המועצה בטיפול במקום, משום שחייבים שיטור לצורך כך, ולכן במח"ש יהיו חייבים להיכנס לחקירה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר