"רוצה חרדי ברביעייה" | צפו

הדר מוכתר באולפן: "אהיה האצבע ה-61 של נתניהו; ליברמן לא פרטנר"

הסקרים החוזים לה שני מנדטים - "נס עליון"; הרצון להשלים את ה-61 לגוש הימין של נתניהו והחרדים; הסירוב לשבת עם ליברמן; המטרה? "לכהן כשרת השיכון"; הביקור בבני ברק; האם אביה מיליונר ומי עומד מאחוריה? • הדר מוכתר, יו"ר מפלגת 'הצעירים הבוערים - בריאיון בוער ב'אולפן הבחירות' של 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הדר מוכתר בריאיון (צילום: אלעד זהבי | מפיק: איציק אוחנה)

בחירות 2022: הדר מוכתר כבר מזמן לא עוד תופעה של הרשתות החברתיות, בסקר הראשון (מנו גבע, חדשות 12) שבדק את את כוחה היא זכתה בכ-2 מנדטים אבל היא בטוחה שתצליח להביא שבעה מנדטים. היא לא יכולה להתמודד לכנסת בגלל גילה הצעיר, אך רוצה לכהן כשרת השיכון.

בריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' היא סיפרה על המקום ממנו היא באה והרצון להשתלב בפוליטיקה: "אני גרה בקרית אונו, גדלתי בבית מסורתי, אני מיום ליום יותר מתחזקת בדת היהודית, זה תהליך שהתחלתי לפני כמה שנים.

"לא רציתי אף פעם להיות בפוליטיקה, אני פה כי אני חרדה לעתיד שלי. גרתי בגרמניה כמה חודשים, בשיחת טלפון שקיבלתי מבחור שאמר לי שהוא רוצה להצית את עצמו בגלל יוקר המחיה, אף אחד לא מקשיב לנו, זה היה נורא כואב. זה הרגע שנפל לי האסימון שצריך לשנות. איך משנים? דרך הכנסת".

מוכתר מכחישה את השמועות שאביה הוא מיליונר שעומד מאחורי ההתמודדות שלה: "הוא ממש לא מיליונר, ברור שלא. אין לי מאיפה לקנות דירה, אין לי את הכסף הזה. אני כל היום בתחבורה ציבורית ואוטובוסים, מרגישה שעושים לי עוול".

הדר מוכתר בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות

לטענתה: "אני לא מקבלת כסף מאף אחד, לא לוקחת ערבויות, לא לוקחת כספים, עושים לי עוול, לא הולכת לנהל קמפיינים, אפס תקציב".

מוכתר מפתיעה ומצהירה: "אני רוצה לקרוא מכאן, אני רוצה צעיר חרדי לרשימה שלי, במקום מאוד ריאלי. צריך חרדי ברשימה. הייתי גם בבני ברק".

לדבריה: "אני השני מנדטים שנתניהו צריך, אני השני מנדטים. הממשלה שלו הולכת לקום על קולות הצעירים. אין לי שום בעיה להיות האצבע ה-61. אני הולכת לסחוט למען הצעירים. אין לי שום בעיה לשבת עם נתניהו אבל אני לא הולכת לשחק יפה. אם נתניהו ייתן את הדרישות שלנו - אין לי שום בעיה לשבת איתו".

ואם יאיר לפיד ייתן לך?

"אני לא מתכוונת בממשלה שיש בה... אני הולכת לשבת בממשלה שיש בה מפלגות שמאמינות שאנחנו מדינה יהודית ודמוקרטית".

באשר לנושאי דת ומדינה, כדוגמת חוק הגיור, חוק הגיוס ומתווה הכותל, מוכתר טוענת כי תדרוש 'משאל עם': "זה יהיה אחד התנאים שלי לכניסה לממשלה".

מכותר, שביקרה בתחילת השבוע בבני ברק והותקפה על ידי קומץ קיצונים, מספרת: "היה ביקור מצוין, ביקור נהדר. אני אוהבת את בני ברק והחרדים. היה לי תענוג גדול. הרגשתי הכי בבית שבעולם, אבקר גם בביתר עילית ובאלעד".

המועמדת הצעירה מתייחסת לאיווט ליברמן וההסתה נגד החרדים ומפתיעה: "הסתה מזעזעת, בושה וחרפה, הציבור החרדי הוא חלק מהחברה הישראלית, הוא תורם ונותן".

תהיי מוכנה לשבת בקואליציה אחת עם איווט ליברמן?

"עם איווט ליברמן? יש לי בעיה עם הבן אדם הזה, הוא מושחת מהיסוד. הוא לא פרטנר".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר