אולפן הבחירות • צפו

יוסי ברודני נגד איתמר בן גביר: "הוא גדל והתחנך לשנאה, לא מאמין לשינוי שלו" • צפו

הסקרים שלא מעבירים את 'הבית היהודי'; החיבור לאיילת שקד ובקשת הסליחה שלה; ההצהרה שירוצו עד הסוף; הצער שלו שבן גביר סוחף המונים ועמדתו בנושאי דת ומדינה • יוסי ברודני, מספר 2 ב'הבית היהודי', בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות של 'כיכר' (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: אלעד זהבי. מפיק: איציק אוחנה)

39 ימים למועד הבחירות, ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, מספר 2 במפלגת 'הבית היהודי' בראשות איילת שקד, התארח לריאיון באולפן הבחירות של 'כיכר השבת' והצהיר נאמנות למחנה הימין בראשות בנימין נתניהו, גם במחיר של הליכה לאופוזיציה. צפו בריאיון המלא.

תחילה התייחס ברודני לסקרים שלא מעבירים את מפלגתו את אחוז החסימה ואמר: "מפלגת 'הבית היהודי' היא מפלגה שבבחירות האחרונות לא הייתה בכנסת, זו הכנסת היחידה שהם לא היו, אנחנו חוזרים לקדמת הבמה. כל המפלגות פעלו בשנה האחרונה לקידום המפלגות שלהם. אנחנו מפלגה שמגדילה את גוש הימין, אנחנו כל הזמן במגמת עליה. הציבור שלנו יצביע עבורנו כי אין לו מפלגה אחרת".

ברודני מצהיר כי מפלגתו לא תפרוש מהמרוץ: "בסופו של דבר, בלי מלחמות, גם הציונות הדתית וגם הליכוד טועים בזה שאומרים לכולם: אל תצביעו להם. אנחנו רצים עד הסוף, למרות הכל ובעז"ה אנחנו נהיה בכנסת ה-25. אם הליכוד חפץ חים - רק עם הבית היהודי תהיה בכנסת, תוכל להיות ממשלה יציבה".

ראש עיריית גבעת שמואל מגבה את החלטת שקד שלא לפרוש מהממשלה: "כולם מבינים שזו ממשלת מעבר ובעוד חודש וחצי תתחלף הממשלה הזאת, היא שומרת על האינטרסים של הימין בממשלה".

יוסי ברודני בריאיון לישי כהן באולפן הבחירות

ברודני מתחייב לשבת רק בממשלת ימין: "מאה אחוז, נקודה. ברור איפה מבציעי 'הבית היהודי' נמצאים, אני איש ימין, אנחנו מפלגת ימין, אנחנו חלק מגוש הימין. נתניהו היחיד שיקבל מאיתנו את המנדט להרכיב את הממשלה. אני אומר את זה עכשיו בגלוי: אני איש ימין על מלא, אנחנו נלךך אך ורק עם גוש הימין. אנחנו הולכים אך ורק עם גוש הימין. לא נשב באףף ממשלה שהליכוד לא יהיה בה. לא נשתף פעולה עם המפלגות הלא ציוניות. לא נשתף פעולה עם ממשלה שלפיד יקים, נלך לאופוזיציה".

בכיר 'הבית היהודי' התייחס להתחזקות של בן גביר וסמוטריץ': "זה לא הציבור הדתי לאומי שנמצא אצל בן גביר, יש גם, אבל רוב הציבור הדתי לא שם. אני לא גדתי ולא מחנך את ילדי כך. זה הציבור שמחנך את ילדיו לקיצוניות, גם התדית. לא יכול להיות שנחנך את הילדים שלנו 'שיישרף לכם הכפר'. יש אנשים שבחרו לסלוח לבן גביר, זה בסדר, תזכרו שהיה בן אדם שאמר דברים מסויימים וגם עשה אותם.

"אני רואה את בן גביר שהוא אהוד בציבור, אני עצוב מזה, אני אומר את זה בצורה מאוד ברורה. מי שגדל ומתחנך לשנאה זה פסול. אני פחות מאמין לו ואני גם פחות מאמין להצהרות של סמוטריץ' שהוא פחות קיצוני".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר