מתח לקראת הכרעת בג"צ

השר ביטון במסר לבג"ץ: "לא תהיה שניה אחת שדרעי לא יהיה שר, נגיב בצורה הכי חדה"

הקידום לתפקיד שר בממשלה | הכניסה לתפקיד 'שר החינוך החרדי' | המשימה המרכזית להגדיל את תקציב החינוך החרדי ולהכניסו לבסיס התקציב | החלטת בג"צ הצפויה לפסול את דרעי | הפגנות ההמונים והתגובה • השר חיים ביטון בריאיון לישי כהן באולפן (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |

ימים ספורים לאחר שמונה לתפקיד שר במשרד החינוך ולמעשה קיבל לידיו את האחריות על מערכת החינוך החרדית, התארח מנכ"ל ש"ס, ח"כ חיים ביטון, לריאיון באולפן 'כיכר השבת' והתייחס להקמת הממשלה, ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית, המשימות במשרד החינוך והחשש המרכזי מפסילת יו"ר ש"ס, אריה דרעי, מלכהן כשר. צפו בריאיון המלא.

כותרות מהריאיון

הכניסה לתפקיד שר: "היה דיון על הסמכויות, הםא לעשות הפרדת סמכויות, יש סיכום, החלטנו שלו, החלטנו שנעבוד ביחד כשזה ברור שהנושא של המגזר החרדי - בשביל זה באתי, זה מה שמעניין אותי, כדי שנעשה בזה סדר".

החינוך החרדי בבסיס התקציב: "אנחנו תוך חודש צריכים לסיים את התקציב, זה ברור לכולם שבנושא תקצוב החינוך החרדי והכנסתו לבסיס התקציב - זה נר לרגלי, זה יקרה בחודש וחצי הקרוב".

יציבות הממשלה: "זה שהממשלה לא קמה ברגע אחד - זו הסיבה שהיא לא תתפרק מהר, הממשלה הקודמת רצו הכל מהר, כשרוצים הכל מהר ואז מתחילים המלחמות ובכל יום מלחמה חדשה. כעת כולם נלחמו וכעת כל אחד יושב על כסאו כשהכל ברור".

השר חיים ביטון בריאיון לישי כהן באולפן

ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית: "אותם אלו שיוצאים ומפגינים - הסיבה שהם מפגינים כי הם לא יודעים להפסיד. כשלנו עשו את זה - אמרנו 'הפסדנו'. אנחנו תומכים במאה אחוז ביריב לוין וצריך לעשות את זה כמה שיותר מהר ולא לזוז מזה סנטימטר".

הכרעת בג"צ בעתירה נגד מינוי אריה דרעי: "אני משפטן, תאמין לי אני לומד את הדברים, לא יכול להיות דבר כזה שהחבורה הזאת מחליטה פעם אחר פעם להתנכל לאריה דרעי, משחקים איתו על משהו שאומר מנדלבליט שזה אפילו לא עכברון. הם לא יכולים לראות אותו, נתפסים עליו במשהו מטופש, שיגעו אותו להודות. הם הביאו אותו למצב, הראו לו מה היה בהיסטוריה, הם במגמה לחסום אותו, זה לא יעזור להם.

"אני לא נכנס לתהליך איך שזה יקרה, נעמוד על רגלנו האחוריות, לא רק ש"ס אלא כל ה-64 מנדטים, נעשה בכל דרך אפשרית שלא תהיה שניה אחת שהוא לא יהיה שר. נעשה הכל. אם המצב הזה יהיה והשופטים יביאו שוב את עילת הסבירות, בעילה הזו הם השתלטו על המדינה, אם הם יילכו על הראש שלו - אנחנו נגיב בצורה הכי מהירה והכי חדה כדי להחזיר אותו למקומו".

צפו בריאיון המלא

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר