לראשונה

השר זאב אלקין: אנחנו קוראים לחרדים להצביע 'מחל'

לאחר שראש הממשלה הודיע על הקמת מטה חרדי בראשות ח"כ קרעי, השר זאב אלקין לא מסתיר את הכוונה: בשביל להציל את ביבי - החרדים צריכים להצביע 'מחל' • צפו (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא ב'ישי ורבינא בכיכר' (מנהל אולפן: אריאל ליבא)

הקרב על הקול החרדי: לאחר שראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע השבוע על הקמת מטה חרדי בראשות ח"כ שלמה קרעי, השר זאב אלקין לא מסתיר את הכוונה: בשביל להציל את ביבי - החרדים צריכים להצביע 'מחל'. הראיון המלא מחר ב'ישי ורבינא בכיכר'.

לדברי אלקין: "בוודאי שקורא לחרדים, לא רק להצביע לליכוד אלא להתפקד לליכוד, להשפיע בליכוד. אני חושב שהליכוד היום בית להרבה מאוד ציבורים במדינת ישראל".

ראש הממשלה עצמו, אמר לנו בראיון ל'כיכר השבת', ערב הבחירות הקודמות, שהוא לא קורא למצביעי המפלגות החרדיות להצביע לו, כעת אתם משנים את הגישה

"אני אומר, הרי כולם מבינים מה קורה. כולם מבינים שלגודל של הליכוד תהיה השפעה על ההחלטה על מי תוטל הרכבת הממשלה.

"בוא נניח שמפלגה חרדית תקבל יותר אבל גנץ יקבל יותר מהליכוד ובגלל שלאף אחד לא יהיה 61 - בסוף גנץ יקבל את הרכבת הממשלה. הרי המפלגות החרדיות לא יכולות לשבת עם לפיד,אז הם יפסידו. מה יעזור להם ח"כ נוסף באופוזיציה".

אלקין מוסיף: "כולם מבינים שכדי שהימין ינצח, כולל המפלגות החרדיות, הניצחון זה לא יותר מנדט פחות מנדט. הניצחון זה קודם כל שנתניהו יוכל להרכיב ממשלה של הימין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר