באולפן 'כיכר'

ח"כ יעקב אשר: לא בטוח שאיווט נהנה להשפיל חרדים

ח"כ יעקב אשר תוקף את יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן: "אלו האנשים ששדדו את הקופה הציבורית הולכים להגיד עלינו שסוחטים?", וגם עקץ את איווט האמיתי (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר' (ניהול אולפן: אריאל ליבא)

ח"כ יעקב אשר (דגל התורה) תוקף את יו"ר 'ישראל ביתנו' ח"כ אביגדור ליברמן: "אלו האנשים ששדדו את הקופה הציבורית הולכים להגיד עלינו שסוחטים?", וגם עוקץ את איווט האמיתי. הראיון המלא, הערב ב'ישי ורבינא בכיכר'

"ליברמן זה לא אידאולוגיה", אומר ח"כ אשר: "אנחנו כמעט אף פעם לא אמרנו 'עם זה לא נשב', כמעט היחיד שזכה בתואר המפוקפק הזה - זה יאיר לפיד. הסיבה היא אחת: יאיר לפיד, אצלו זה מגיע באופן טבעי, הוא נהנה מזה".

לדבריו: "להגיד לך שאיווט ליברמן נהנה להשפיל אותנו עכשיו? אני לא בטוח, לא בטוח. נהנה מההסתה ברמה האישית כאדם ששונא חרדים? לא, אף פעם הוא לא שנא חרדים. הוא רוצה להנות מקולות, והוא עושה את זה בצורה מבוזה ביותר, על הגב שלנו והילדים שלנו".

"הפכו אותנו לאנשים מקוצה" תקף ח"כ אשר: "מול מי? מול ראש מפלגה שכל הכספים עדיין נחקרים עוד. פאינה קירשנבאום, אתה זוכר אותה? זאת שנמצאת בכתב אישום? היא בזמנו דיברה על 'החרדים הסחטנים', אלו האנשים ששדדו את הקופה הציבורית הולכים להגיד עלינו?".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר