ישי ורבינא בכיכר

5 ימים לבחירות • משדר מיוחד; הח"כים, המחנך והפרשנים

ח"כ יעקב אשר על שינוי הגישה לליברמן; הרב מרדכי בלוי לראשונה בראיון אולפן; ח"כ יועז הנדל על 'ממשלה חילונית'; ח"כ קרעי על תמיכת הגר"מ מאזוז; מתן כהנא על 'עוצמה' ופאנל פרשנים (אולפן)

ישי ורבינא בכיכר | כיכר השבת |
(ניהול אולפן: אריאל ליבא ויוחנן בלייך)

אתם צופים בתכנית האקטואליה המרכזית מבית 'כיכר השבת' - "ישי ורבינא בכיכר" - המוגשת ביום חמישי מידי שבוע, בידי ישי כהן ובעריכת אבי רבינא.

אורחים באולפן

ח"כ יעקב אשר על ההסתה של איווט ליברמן וההחלטה החרדית להפסיק לשתוק, החשש מישיבה באופוזיציה וההסכם עם הימין שהוביל למתקפה מצד 'הפלג הירושלמי'.

המחנך הרב מוטקה בלוי מגיע לראשונה לראיון באולפן, יסביר למה וידבר על הבחירות, המצביעים של ש"ס בפריפריה ומתקפה חריפה נגד 'הפלג הירושלמי'.

ח"כ יועז הנדל מ'כחול לבן' ידבר איתנו על הסיפוח שנתניהו מתחייב, המצב בדרום, ההצהרה של בני גנץ להקמת ממשלה חילונית ללא החרדים ומה דעתו על קמפיין 'ישראל ביתנו'?

יו"ר 'המטה החרדי בליכוד' ח"כ שלמה קרעי על ניסיון משתה המנדטים מש"ס, והאם הגאון רבי מאיר מאזוז, מורו ורבו, תומך בליכוד? תשובה מפתיעה בנושא.

מועמד 'ימינה' לכנסת מתן כהנא על התמודדות 'עוצמה היהודית', היחלשות סיעתו בסקרים, משתה המנדטים של נתניהו ומה דעתו כטייס קרב על המתקפות כנגד הציבור החרדי?

פינת הפרשנים

פאנל הפרשנים שלנו, והשבוע פאנל מורחב עם יוסי אליטוב, אבי מימרן ושמעון ברייטקופף. פאנל שמעורר סערה פוליטית מאז שעות הצהריים, האם גנץ מסית בשביל מנדטים? דרך מי גנץ בונה להיבחר לראשות הממשלה והביקורת של מימרן על הנציגים החרדים, מדוע הם לא מצהירים שלא יישבו עם איווט ליברמן.

סיכום שבוע

בסיום התוכנית, מגיש העורך אבי רבינא את חמש הכתבות הנצפות ביותר השבוע ב"כיכר השבת".

'ישי ורבינא בכיכר', מדי יום חמישי בשעה 19:00 ב"כיכר השבת".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר