מתקפלים: חיים רוחמקין לא יתמודד לראשות העיר בני ברק

לאחר פגישה עם ח"כ יעקב ליצמן והבטחה להידוק הקשר בין הסיעה המרכזית לאנשי מפלגת "בני תורה", החלייטו במפלגה כי חיים רוחמקין לא יתמודד לראשות העיר ב"ב (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
חיים רוחמקין (צילום: כיכר השבת)

'בני תורה' מתקפלים: ח"כ יעקב ליצמן, איש 'הסיעה המרכזית', נפגש אמש (שלישי) בירושלים עם פעילים מרכזיים בתנועת 'בני תורה', והיגע עמם להבנות כי נציג הרשימה לראשות העיר בני-ברק, חיים רוחמקין, יסיר את מועמדותו.

הסרת המועמדות, מהווה הצלחה למועמד המוסכם לראשות העיר, חנוך זייברט, איש הסיעה המרכזית, שנשאר מועמד יחיד לראשות העיר.

ל"כיכר השבת" נודע כי ליצמן הבטיח לאנשי התנועה כי הקשר ההדוק שנוצר בין הסיעה המרכזית לתנועה החדשה יימשך ויתהדק תמורת הסרת ההתמודדות.

המהלך הובא לאחר -כן לפני הגאון רבי שמואל אויערבך שאישר את פרישתו של רוחמקין מהמרוץ.

בתנועת 'בני תורה' אישרו את הדברים והבהירו כי "בעקבות הבנות אליהן הגיעו עם ח"כ יעקב ליצמן, ולאחר שאלת פי ראש הישיבה הגאון רבי שמואל אויערבך, הוחלט להסיר את מועמדות נציג רשימת 'בני תורה', חיים רוחמקין, לראשות עיריית בני-ברק, ובמקביל למקד את כל הכוחות במערכת הבחירות למועצת העיר".

לדבריהם, ההחלטה עוסקת רק במועמדות לראשות העיר - בפתק בו נבחר ראש העיר בבחירה אישית - אך בכל הנוגע להתמודדות ברשימת "בני תורה" למועצת העיר בני ברק, הורה הרב אויערבך להמשיך ולהגביר פעלים, ביתר שאת וביתר עוז, למען יישמע ברמה קולם של בני התורה בבני ברק, רבנן ותלמידיהון, הצועדים לאורם של רבותינו מעתיקי השמועה בדורות האחרונים, כמו גם בערים ירושלים ומודיעין עילית.

"כמו-כן בערים ירושלים ומודיעין עילית ייקרא הציבור החרדי בכלל וציבור בני התורה בפרט להצביע גם בפתק השני עבור המועמדים לראשות העיר, חיים אפשטיין ואברהם ברגר, במקביל לתמיכה ברשימות 'בני תורה' למועצת העיר במקומות אלו", אומרים במפלגה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר