יום הבוחר • ראיון מיוחד

דרעי תוקף: "הביאו בריונים לאלעד כדי להפחיד אנשים"

יו"ר ש"ס אריה דרעי חווה יום מתוח במיוחד. במהלך ראיון מיוחד ל"כיכר השבת", תוקף דרעי את מועמדות חיים אפשטיין: "הצבעה להרס השבת" • מתייחס לבחירות באלעד: "אם לא יגנבו לנו את הבחירות ננצח" • תוקף: "מסתובבים בריונים ליד הקלפיות" • ומבהיר: בביתר תומכים ברובינשטיין • צפו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: כיכר השבת)

בוחרים ומשפיעים: יו"ר ש"ס אריה דרעי יוצא הבוקר (שלישי) במתקפה קשה נגד "הפלג הירושלמי" שהחליטו שלא להוריד את מועמדותו של חיים אפשטיין לראשות העיר ירושלים.

במהלך ראיון מיוחד ל"כיכר השבת" תקף דרעי ואמר: "כל מי שמצביע אפשטיין או מצביע פתק לבן הוא מצביע להרס השבת, הוא מצביע להרס ההתפתחות של הדתיים בשכונות הוא מצביע להרס החינוך החרדי, הוא מצביע לזה שהילדים שלנו והבנות שלנו ילמדו בחוץ או בקראוונים ואני לא מבין איך אפשר לקחת אחריות כזו".

- זה דברים ישירים נגד רבי שמואל אוירבעך

"אני לא נכנס עכשיו, נער הייתי וגם זקנתי, שמשמתי גם אצל כל גדולי ישראל ואני זועק את האמת, לא יכול להיות כזה דבר שיהודי לא יצביע למשה ליאון. כשאנחנו רואים מה היה בחמש שנים האחרונות בירושלים ומה עומדים לעשות בירושלים זה ברור.. .

"אני בטוח שאף אחד מהציבור החרדי לא יצביע ברקת, אבל לא להצביע לליאון או להשים פתק לבן זה נקרא להצביע ברקת".

במהלך הראיון, מתייחס דרעי לבחירות לראשות העיר אלעד ואומר: "אם לא יגנבו לנו את הבחירות אנחנו באלעד מנצחים".

- מה הכוונה יגנבו?

"אני מקבל דיווחים על כל דרכי הרמאות, שמו פתקים של צוריאל קריספל כאשר בתעודה זהות שלו כתוב ויקטור קריספל ואני אומר לכם שגם את זה נאשר מבחינה משפטית, שמו פתקים של ברק צברי - המועמד התימני - שרץ אתנו ביחד בשביל לבלבל את המצביעים.

"לצערי הרב אני שומע כל מיני זיופים של מכתבים, אם בעז"ה יספרו את הקולות בהוגן אנחנו מנצחים, יש לנו רוב של ציבור ספרדי".

- ככה אמורה מערכת בחירות להיראות? אתה מאשים אנשים חרדים במעשים הללו?

"לא. לצערי הרב, מה אני יכול לעשות, מה אתה רוצה שאני יסגור את העניים וכשיורקים עלי אני יגיד זה גשם. אני אומר את האמת, אני מקבל את הדיווחים, אתה נוסע אתי ביחד ואתה שומע, זה דיווחים שאני מקבל מהשטח, אני לא ממציא.

דרעי הבוקר על קברו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל (צילום: פלאש 90)

"כשאומרים לי שבאלעד מסלקים את הפתקים של ש"ס, ששמים פתקים של צוריאל קריספל, של ברק צברי - מה אתה רוצה שאני אגיד. מסתובבים שמה בריונים מלוד ליד הקלפיות בכדי להפחיד את האנשים".

באשר לשמועות כי לכאורה ש"ס לא תומכת במאיר רובינשטיין לראשות העיר ביתר עילית אומר דרעי: "זה שקר וכזב. אנחנו לא מערבים את אלעד וביתר, מרן נתן את התמיכה לרובינשטיין וזה מה שאנחנו עושים, ש"ס תומכת רק בו".

הראיון המלא ישודר לאחר הבחירות

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר