סערת זיוף מכתב הגר"ח: פינדרוס הגיש תלונה במשטרה

סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס הגיש תלונה למשטרת ירושלים על זיוף מכתבו של מרן הגר"ח קנייבסקי. בשיחה עם ,כיכר השבת" הוא אומר כי "מדובר בפשע בל יכופר" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
פינדרוס נכנס להגשת תלונה, היום (צילום: כיכר השבת)

בשעה האחרונה הגיש סגן ראש עיריית ירושלים יצחק פינדרוס תלונה למשטרת ירושלים על זיוף מכתבו של מרן הגר"ח קנייבסקי כשתלונה דומה הוגשה במשטרת רמת גן.

ברחבי העיר ירושלים הופץ הבוקר (שלישי) מכתב כביכול בשמו ובחתימתו של הגר"ח קנייבסקי, בו הוא חוזר בו כביכול מהדברים החריפים שאמר נגד מפלגת "בני תורה".

"לאחר ששמעתי מאדם נאמן שמאחורי רשימת 'עץ' עומד הגאון רבי שמואל אוירבך שליט"א, דעתי שחובה להצביע ג' וכל מה שכתבתי לא שייך בזה", נכתב במכתב המזויף.

בביתו של הגר"ח שרר זעם גדול בעקבות הזיוף החמור, בני הבית מסרו כי הם המומים ומזועזעים מגדול החוצפה בזיוף כתב קודשו של מרן הגר"ח. "מדובר במעשה שטרם נשמע כמותו בעולם התורה ומה שמעיד עד כמה דבריו החריפים של ר' חיים נגד אנשי עץ שרירים וקיימים", מסרו.

בעקבות כך, כאמור, הגיש פינדרוס תלונה במשטרה נגד מעשה הזיוף.

בשיחה עם "כיכר השבת", אומר פינדרוס כי "מדובר בפשע בל יכופר. אני לא מדמייין מי מסוגל בכלל לחשוב על דבר כזה. הדבר רק מוכיח עם מי יש לנו עסק ועד כמה צדקו גדולי ישראל".

"המעשה שנעשה היום הוא חמור והיהדות החרדית כולה המומה ופגועה היום מפגיעתה של כבוד התורה ומפגיעה בשר התורה הגר"ח קנייבסקי שליט"א", מוסיף פינדרוס.

בנוסף, נתבקש הגאון רבי אליעזר יהודה פינקל ראש ישיבת מיר ע"י מרן הגר"ח לכתוב מכתב הכחשה חריף בשמו שנתלה בכל עולם הישיבות וכוללי האברכים.

"נתבקשתי ע"י מופת הדור שר התורה מרן הגר"ח קנייבסקי שליט"א לפרסם בשמו שכל פירסומי זדון שכתבו בשמו כאילו חזר בו מדעתו בשקר יסודם", כתב הרב פינקל.

"אוי לנו שכך עלתה בימינו. וחוב גדול לציית לדברי מאורי הדור שליט"א לפעול ולהצביע עבור רשימת יהדות התורה שסימנה ג' ולראשות העיר מר משה ליאון, ואין להמנע מזה בשום אופן, והזדהרו מלהיסחף בוויכוחים ויעשה המוטל עליו ויחזור לתלמודו והשמוע יתברך בכל מילי דמיטב", כתב הרב פינקל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר