כיכר העיר • חשיפה

מטה ניר ברקת בהוראה לפעילים: "שמרו על 'עץ'"

הקרב על העיר ירושלים בין ראש העיר המכהן ניר ברקת למועמד משה ליאון נמצא בשיאו, זאת לצד מועמדותו חסרת הסיכוי של חיים אפשטיין • מסמך סודי שהגיע לידי "כיכר השבת" חושף הוראה של מטה ברקת לפעילים, לשמור ולבדוק את פתקי ההצבעה של מפלגת 'בני תורה' ותנועת 'טוב לירושלים' (כיכר העיר)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגר"ש אוירבך וניר ברקת (צילומים: פלאש 90)

יום הבוחר: עשרות אלפי תושבי ירושלים יוצאים משעות הבוקר לקלפיות בכדי לממש את הזכות הדמוקרטית להכריע מי יהיה ראש העיר הבא בחמשת השנים הקרובות.

מרבית הציבור החרדי תומך במועמד משה ליאון לראשות העיר, אך "הפלג הירושלמי" בראשותו של הגאון רבי שמואל אוירבך תומכים במועמד חסר הסיכוי חיים אפשטיין, בעוד יתר החסידויות בעיר - גור, בעלזא, ויז'ניץ וצאנז, החליטו שלא להביע תמיכה רשמית באחד מן המועמדים.

ממסמך סודי של מטה ניר ברקת שהגיע לידי "כיכר השבת" עולה לכאורה כי הפלג הירושלמי תומכים במועמד החילוני ניר ברקת.

בחוברת הוראות שקיבלו הבוקר הפעילים הבכירים של מטה ניר ברקת המוגדרת כ"סודי", עולה כי מפלגת "עץ", של הפלג הירושלמי חברו לציונות הדתית.

בחוברת נרשם לפעילים, תחת הקטגוריה ,איך מונעים זיופים?", כי "פעולה; הסתרת פתקים של הרשימה או חבלה בפתקים (הדבקה, קשקוש) נזהה אם זמן השהייה בתא ההצבעה ארוך".

"בדגש על פתקי 'עד' ו'עץ', מפלגות חרדיות שחברו לסיעות הציוניות ולכן יש חשש שיסתירו דווקא אותן", נכתב לפעילים, עם המלצה לבקר מדי שעה מאחורי הפרגוד כדי לבדוק את הפתקים.

המסמך

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר