אלעד: נאום הניצחון של שרוליק פרוש • צפו

מאות פעילים התכנסו לחגיגת הניצחון בבחירתו של שרוליק פרוש לראשות העיר אלעד ושמעו את נאום הניצחון בו הבטיח כי "אלעד של מחר לא תהיה אלעד של אתמול" • צפו (אקטואליה)

שאול כהנא | כיכר השבת |
(צילום: יעקב לביא, כיכר השבת )

הניצחון באלעד: מאות פעילי 'יהדות התורה', התכנסו הלילה (רביעי) לאחר השעה 01:00 באלעד, עם היוודע התוצאות הסופיות בבחירות בעיר, שבישרו כי מועמד 'יהדות התורה' ישראל פרוש, ניצח על חודן של מאות קולות, את מועמד תנועת ש"ס צוריאל קריספל.

הפעילים רקדו וחגגו את הניצחון לאחר מערכת בחירות סוערת במיוחד, עד לבואו של המנצח, ראש העיר של אלעד ישראל פרוש, שהתקבל בתשואות רמות ובשירה אדירה.

פרוש, לקח את המיקרופון וביקש לשאת את נאום הניצחון, כשהפעילים מריעים לעברו בקריאות "שרוליק, שרוליק".

"את זה אני מבקש שתעשו בעוד חמש שנים כשאני יסיים את התפקיד ותתרגשו באותו מעמד כמו עכשיו", ביקש פרוש וזכה למחיאות כפיים.

פרוש המשיך ואמר כי "זו הייתה העיר הראשונה שכולם כאיש אחד בלב אחד והטציאו מכתבים וביקשו ונרתמו ועזבו את כל הפוליטיקה בצד העיקר שיוכלו לעשות משהו מהעיר הזאת".

בדבריו, החמיא פרוש לציבור התימני ולרב עוקשי על תמיכתו בו. "לא נשכח את הציבור הספרדי שהיום אמר בהמוניו, כן לאחדות, כן לשלום, כן לשלווה, ועכשיו אני מבקש כמו שהרב אמר לי ביום שאדם עולה לגדולה מוחלים לו על כל עוונותיו, אני מבקש להזמין לפה, לעיר, את מלאך השכחה, את מלאך השלווה, את מלאך השלום", אמר פרוש.

"אלעד של מחר לא תהיה אלעד של אתמול", הוסיף פרוש, "היא תהיה אלעד מאוחדת, של תימנים וספרדים, ליטאים וחסידים ודתיים לאומיים, כולם יחד יפרגנו אחד לשני כולם יחד יבינו את הרגשות אחד של השני".

"רוב העיר הזאת זאת עיר ספרדית, אבל ברסלב וגם חב"ד והציבור הדתי לאומי, והספרדים בני תורה והתימנים בני תורה, קרה פה משהו הערב אלעד, החליטה לעשות כולם אגודה אחת, לעשות רצונך בלבב שלם", הוסיף ראש העיר הנבחר של אלעד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר