ביתר עילית: יותר מ 70% תמכו במאיר רובינשטיין. רשימת 'ביתר מאוחדת' זכתה ב 12 מושבים במועצה

מאיר רובינשטיין: 'תושבי העיר הוכיחו שוב כי הם מצייתים למרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א וכי האחדות היא בליבם. נמשיך במחויבותנו לעיר ולתושבים היקרים; בעשייה. באמונה ובחדווה. באחדות המופלאה. למען עתיד ילדינו ולמען התורה ולומדיה'. (כיכר העיר, חדשות)

(צילומים: יח"צ)

יותר מ- 70% מתושבי ביתר עילית הביעו את אמונם בראש העיר מאיר רובינשטיין. רשימת 'ביתר מאוחדת – גשס' שהוא עמד בראשה זכתה ב 12 מושבים במועצת העירייה. כך הודיע פקיד הבחירות אתמול (יום ד') לפנות בוקר. רשימת הנציגים: מאיר רובינשטיין, יצחק רביץ, דניאל טולידנו, בנימין הרשלר, בעריש שמעיה, יהודה עוביידי, יעקב הרשקופ, מנחם שוורץ, ישראל פכטר, יוסף שטרית, יעקב מאיר כריסנטי ואהרן אבלס.

יום הבחירות עבר בשקט יחסי ואל הקלפיות נהרו התושבים שביקשו לתת אמון בראש העיר ובנציגי הרשימה שאיחדה את כל קהילות הקודש, העדות והחוגים. בשעה 10:00 מועד סגירת הקלפיות החלו להגיע נתוני האמת למטה המרכזי של הרשימה. שם התקבצו מאות פעילים ותושבים שצפו במסכי המחשב. וקיבלו את הנתונים און ליין מחדר המחשוב. הנתונים קיבלו עיבוד עפ"י תוכנה שפותחה במיוחד לניתוח הנתונים במהירות רבה.

עם תום ספירת הקולות התכנסו מאות הפעילים במטה המרכזי בעיר. ראש העיר, מאיר רובינשטיין וח"כ מאיר פרוש ונציגי הרשימה התקבלו בתשואות רמות ובשירה אדירה; ׳אלקא דמאיר עניני ענני... שהיה חלק מהג׳נגל של הרשימה.

בנאום שנשא בפני מאות הפעילים אמר רובינשטיין כי הוא מודה בראש וראשונה לאלפי התושבים שבחרו באחדות, שבחרו בציות לדעת תורה למרנן ורבנן גדולי ומאורי הדור שליט"א. לראשי המטות של כל קהילות הקודש מכל העדות והחוגים, למאות הפעילים המתנדבים בעם שפעלו שכם אל שכם במסירות עילאית. "תושבי עיר התורה והחסידות ביתר עילית הוכיחו שוב כי האחדות היא בליבם. כי הם רוצים עיר של תורה ודרך ארץ. כי הם בוחרים בשקט ובשלווה ובהמשך קידומה ופיתוחה של העיר.

"בחמש השנים הקרובות נמשיך במחויבותנו לעיר ולכם התושבים היקרים! בעשייה. באמונה ובחדווה. באחדות המופלאה מקיר אל קיר. למענכם התושבים. למען עתיד ילדינו. למען התורה ולומדיה".

הרב רובינשטיין הודה לחברי העירייה, למטה 'דגל התורה', למטה ש"ס, ולמטה הקהילות החסידיות. למנהלי מטה הבחירות, למנהלי מטה יום הבחירות, מטה מחשוב, מטה רכב, מטה כח אדם ומטות ההסברה והארגון על עבודתם המקצועית במסירות וביעילות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר