בחירות חוזרות בבית שמש? חוטובלי בעד

ח"כ ציפי חוטובלי קוראת גם היא לבחון קיום בחירות חוזרות בבית שמש, זאת לאור הטענות כי זוייפו התוצאות בעיר. חוטובלי ביקשה: "למגר את הפגיעה החמורה בטוהר הבחירות" (מקומי)

יוני גבאי | כיכר השבת |
חילונים מפגינים נגד תוצאות הבחירות, בשבוע שעבר (צילום: אוהד צויגנברג - ynet)

הטענות לזיופים בבחירות לראשות העיר בית שמש: ח"כ ציפי חוטובלי, מצטרפת לקריאות לקיים בחירות חוזרות בעיר, זאת בשל הטענות לפיהן תוצאות הבחירות זוייפו לכאורה, ואינן נכונות.

במכתב ששלחה לשר הפנים, כתבה ח"כ חוטובלי: "בימים האחרונים התפרסם תחקיר שהעלה ממצאים חמורים על זיופים בבחירות לעיריית בית שמש. הדיווחים מעידים על שימוש בתעודות זהות מזויפות, גניבת זהות, הצבעות כפולות ואף תיעוד של קלפי בה סך המצביעים גבוה ממספר בעלי זהות ההצבעה".

חוטובלי הוסיפה: "לאור ריבוי המקרים ולאור העובדה כי ההפרש בין המתמודדים היה קטן מאוד, אבקש לבחון קיום בחירות מחודשות בעיר מתוך כוונה למגר את הפגיעה החמורה בטוהר הבחירות".

ח"כ ציפי חוטובלי, קוראת לשקול בחירות חוזרות (צילום: פלאש 90)

בראיון שהעניק ל'כיכר השבת', אמר אמש (ראשון) אלי כהן, מי שהפסיד בבחירות לטובת משה אבוטבול: "אנחנו מבקשים שימוצה עד תום תהליך החקירה שמתקיים כיום במשטרה".

כהן הציג טענות על זיופים רבים לכאורה, ואמר "כפי שכולם יודעים ישנם עצורים בגין זיופם של יותר ממאתיים תעודות זהות. יש לנו תצהירים של מאות אנשים שמהצירים על תקלות. יש דבר שהוא תקדימי במדינה, 856 פתקים פסולים שברובם שייכים אלי ונראה את זה בפרוטוקולים היום".

כהן תקף את האוכלוסייה החרדית שלדבריו נהגה בדרכים לא כשרות כדי לנצח את הבחירות: "אנחנו מקבלים עדויות על אנשים שנמנע מהם להצביע וזה מצער מאוד כי לכאורה מדובר כאן באוכלוסיה שכל מטרתה היא יושר והגינות אז כנראה שמלחמת הדת לא הספיקה להם כדי לנצח אז הם עשו גם מלחמת רמייה שנבדקת".

לדברי המועמד החילוני, דרכי המרמה נעשו בקלפיות שרוב מצביעיהם נמנים על קבוצת תומכיו.

טענות לזיופים, ההפגנה בשבוע שעבר בעיר (צילום: פלאש 90)

"אני לא נכנס להליך המשפטי בשביל זה יש עורכי דין, אבל ישנה עובדה אחת שבמהלך יום הבחירות התגלו מעשים שלא יעשו ויש עובדות בשטח. יש דבק שנמצא על גבי הדפים שלי, יש פתקים שמסומנים, מישהו עשה את זה, העלימו פתקים יותר מפעם אחת - זאת עובדה".

ראש העיר הנבחר, אמר בתגובה ל'כיכר השבת': "אנחנו יודעים שזה לא רציני ופשוט מאוד לתת חוסר לגיטימציה לניצחון שלנו, התושבים לא קונים את המשחק הזה גם אם יש כמה כאלה שממורמרים ומנסים להציק או להזיק, אבל התושבים אמרו את דבריהם ומבחינתנו אנחנו אחרי הכול".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר