חדש מגוגל: לשלוט במחשב - מהסמארטפון

מעתה, תוכלו לשלוט במחשב שלכם מרחוק לא רק באמצעות מחשב אחר, אלא גם דרך הטלפון הסלולרי. וכל זאת, בלי התקנה של תוכנות לא מוכרות או חשודות כבעייתיות (דיגיטל,מדריכים)

שושי מילר | כיכר השבת |
(עיבוד: כיכר השבת)

עד לאחרונה, ענקית הטכנולוגיה "גוגל" אפשרה למשתמשים השונים ב'כרום' מערכת של שליטה מרחוק במחשב - באמצעות מחשב אחר, תוסף חדש שהציגה החברה יאפשר שליטה מרחוק במחשב שלכם גם מהמכשיר הסלולרי החכם.

בעצם, מדובר בשדרוג של פונקציית השליטה מרחוק של דפדפן הגוגל כרום, מעתה יוכל כל בעל מכשיר חכם המבוסס על מערכת ההפעלה של גוגל אנדרואיד לעשות שימוש בפונקציה מן הטלפון שברשותו.

המשתמש יוכל לראות במכשיר הסלולרי את המחשב עליו הוא רוצה לשלוט מרחוק, להזיז את המסך ולראות את כל הסמלים המוצגים על שולחן העבודה און ליין.

מה שיחודי בתוסף הזה של גוגל, הוא שבשונה מאפליקציות ושירותים אחרים הדורשים התקנה מסובכת על המחשב שלכם, לא תידרשו לעבור מסלול מסובך בכדי לעשות שימוש בפונקציה.

כך תשלטו מהטלפון הסלולרי במחשב

איך עושים את זה? תצטרכו להתקין תוסף לדפדפן הכרום, וזהו. בתוסף עצמו תוכלו להגדיר את החיבור שתרצו להתקין, תוכלו לבחור אם אתם מעוניינים בחיבור לעצמכם, או לבן משפחה.

ואיך תתחברו למחשב שלכם מן המכשיר הנייד? פשוט מאוד, התקינו את אפליקצית Chrome Remote Desktop על המכשיר שלכם, היכנסו אליה, וכל מחשב שהגדרתם כניתן לשיטה שלכם מרחוק יופיע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר