2 שחקני כדרוגל הורשעו בתמיכה ב"קאנל" - מועל יד הפוך

שני שחקני כדורגל מהליגה האנגלית הורשעו על ידי ההתאחדות האנגלית לכדורגל, בעקבות הבעת תמיכה פומבית ב"קנאל" - מועל יד הפוך, שביצע השחקן ניקולה אנלקה (חדשות, ספורט)

ניקולה אנלקה מבצע את ה"קאנל" (צילום מסך)

ההתאחדות האנגלית בכדורגל הרשיעה אמש (שלישי) שני שחקנים מהליגה האנגלית, לאחר שהביעו תמיכה פומבית ב"קנל" - מועל יד הפוך, שביצע השחקן ניקולה אנלקה.

אנלקה כזכור, הושעה מחמישה משחקים על ידי ההתאחדות האנגלית, זאת לאחר שהצדיע ב"מועל יד הפוך" - תנועה אנטישמית, באמצע משחק כדורגל. כאמור, שני שחקים שתמכו במעשה הורשעו.

אחד משני השחקנים שהורשעו הוא בנואה אסו אקוטו, שחקן קבוצת "קווניס פארק ריינג'רס", שפירסם בחשבון הטוויטר שלו הודעת תמיכה באנלקה לאחר שביצע את ההצדעה האנטישמית.

אסו אקוטו כתב לאחר המשחק המדובר "אני מברך אותך עם קאנל יפהפה".

השחקן השני הוא יאניק סאגבו, שחקן קבוצת "האל סיטי", שפרסם אף הוא הודעת תמיכה באנלקה.

לעומת זאת, מי שזוכו מאשמה דומה הם השחקנים סמיר נאסרי מ"מנצ'סטר סיטי" ומהאמדו סאקו מ"ליברפול".

ההערכות הן שאסו-אקוטו הקמרוני-צרפתי וסאגבו הצרפתי, עשויים לספוג עונש הרחקה בעקבות הודעת התמיכה, אולם לא בסדר גודל של העונש הכבד שספג אנלקה (הרחקה מחמישה משחקים). כזכור, בעקבות המקרה שוחרר אנלקה מקבוצתו, "ווסט ברומיץ'", וכעת הוא שחקן חופשי.

כזכור, "ווסט ברומיץ'" הרגישה על בשרה את מחיר גילויי האנטישמיות, כאשר חברת "זופלה", אחת מהספונריות (תומכות) של הקבוצה, החליטה בצעד חריג לבטל את הסכם החסות עימה, זאת עקב שיתופו של אנלקה במשחקים של הקבוצה.

הקבוצה האנגלית לא הענישה את אנלקה, ובעקבות כך הודיעה חברת "זופלה", שאחד מבעליה הוא אלכס צ'סטרמן היהודי, על ביטול ההסכם עם הקבוצה. מדובר במכה כלכלית קשה לקבוצה הקטנה.

כזכור, הסיפור כולו החל לפני מספר חודשים, כאשר עלתה לכותרות החגיגה השערורייתית של שחקן קבוצת ווסט ברומיץ', ניקולה אנלקה, לאחר שכבש שער והצדיע במועל יד הפוך - מחווה אנטישמית שהמציא הבדרן הצרפתי דיודונה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר