הטניסאי האמריקני ניצח את דודי סלע ואמר: "כולנו איתכם"

הטניסאי האמריקני ג'ון איזנר ניצח את הטניסאי הישראלי דודי סלע והצליח לרגש את הישראלים ביציע. בסיום המשחק אמר השחקן: "כולנו בצד שלכם". סלע זכה לאבטחה צמודה (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
דודי סלע (צילום: shutterstock)

הטניסאי הישראלי דודי סלע לא הצליח לנצח את המדורג 12 בעולם, ג'ון איזנר, אך האחרון הפתיע וריגש את הישראלים ביציע.

בסיום המשחק, גמר טורניר אטלנטה, אמר הטניסאי האמריקני "כולנו בצד שלכם", כאשר הוא כמובן מתכוון לימים הקשים שעוברים על ישראל במבצע "צוק איתן" ובמלחמה כנגד ארגוני הטרור בעזה.

על רקע המצב המתוח בעולם וההפגנות כנגד ישראל, זכה סלע לאבטחה צמודה במהלך כל המשחק, כאשר משטרת אטלנטה הציבה שוטרים לצד הספסל של סלע לאורך המשחק כולו והם הגנו עליו בכל פעם שירד לנוח.

כזכור, סלע הפך לפני כשבוע לסנסציה עולמית, כאשר בסיום המשחק כנגד איבו קרלוביץ', שגבוה ממנו בהרבה, ניגש סלע, כמקובל, ללחוץ את ידו של השחקן היריב, אלא שאז הוא הפתיע את כולם עם מהלך משעשע. סלע רץ להביא כיסא של אחד משופטי הקו, בעוד יריבו ממתין ליד הרשת כדי ללחוץ את היד לשחקן הכי גבוה בסבב - 2.11 מ'.

הקרואטי המתין לחזרתו של סלע, כאשר במקום לחיצת היד המסורתית, החליט סלע להעניק לו חיבוק חם בעודו עומד על הכסא - זאת מאחר וגובהו של סלע הוא 1.75 מ' בלבד - להפתעתו של קרלוביץ' ושל כולם. המהלך זכה לתשואות ומחיאות כפים רבות מהקהל.

גם במשחק נגד איזנר, שגבוה מסלע 'בשני ראשים', הצטלמו השניים בתחילת המשחק כאשר הפרשי הגבוה שעשעו את הצופים.

תזכורת: הסרטון שהפך את סלע לסנסציה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר