המשחק בין בית"ר ירושלים לבני סכנין ידחה בשל המתיחות?

בשל המתיחות בין יהודים וערבים בעקבות גל הטרור ששוטף את המדינה, משטרת ישראל בוחנת העתקה של משחק בין בית"ר ובני סכנין לאיצטדיון חלופי. האם הוא ידחה? (ספורט,ארץ)

שרון מנדל | כיכר השבת |
משחק של בני סכנין וביתר ירושלים, ארכיון (Yonatan Sindel/Flash90)

בשל המתיחות הגבוהה בין יהודים וערבים, זאת לנוכח גל הטרור ששוטף את המדינה בזמן האחרון, שוקלת משטרת ישראל להעתיק את משחק הכדורגל בין בית"ר ירושלים לבני סכנין לאיצטדיון חלופי, זאת למרות שהוא היה אמור להיערך במגרשה הביתי של בני סכנין "דוחא".

מוקדם יותר היום (חמישי) הודיעה משטרת ישראל לקבוצה מהמגזר כי איננה מאשרת לה לארח את המפגש הטעון באצטדיון "דוחא", בשל מה שהגדירה כ"סכנה לשלום הציבור".

מספר שעות לאחר מכן, ולאחר תרעומת רבה בקרב אנשי בני סכנין, הודיעה המשטרה כי היא תשקול זאת שוב.

המשחק בין שתי הקבוצות ידוע כנפיץ במיוחד, כאשר בין שתי מחנות האוהדים קיימת יריבות קשה הרבה מעבר לעניין הספורט.

כאמור, המשטרה הודיעה כי תבחן את ההחלטה להעתיק את המשחק שוב, כאשר מחר בבוקר יגיע מפקד המחוז הצפוני במשטרה, ניצב זהר דביר, לאצטדיון ו"יעמוד מקרוב אחר הפערים והעבודות להכשרת ציר החירום. בתוך כך, יוחלט האם צו הסגירה יוסר או ישאר על כנו".

כאמור, בהנהלת סכנין זועמים על ההתנהלות סביב המשחק ואמרו כי יעבירו את הסמכות לקבוע היכן יתקיים המשחק למינהלת הליגה. היו"ר, מוחמד אבו יונס, אמר: "הסכמנו לכל הדרישות ועמדנו בהן, כולל האבטחה, השיטור והאוטובוסים לאוהדים. אנחנו לא חברת בנייה וסלילה. אין לי אפשרות לבנות כביש מאספלט ולהעמיד עליו תאורה. אם בגלל זה המשטרה סגרה את 'דוחא', יכול להיות שמלכתחילה הם לא רצו לקיים אותו שם".

לפני ההודעה השנייה של המשטרה נמסר מהמועדון כי "לאחר שהנהלת המועדון הגיעה להסכמות והבנות סביב כל דרישות המשטרה כולל אחריות על האוטובוסים, שונו דרישות המשטרה לגבי כביש המילוט כשנדרש כביש מאספלט במקום עפר. הנהלת המועדון הודיעה למשטרה שאין ביכולתה לעמוד בדרישה זו ועל כן המשטרה הודיעה על סגירת האצטדיון. יש לציין שהכביש המדובר הינו בתחום שיפוט של 'משגב'".

ראש עיריית סכנין, מאזן גנאים, אמר: "אם המשטרה לא רוצה לקיים את המשחק בדוחא אז שתגיד מראש. אני לא מתכוון לעבור על זה לסדר היום". מבית"ר ירושלים נמסר בקצרה: "אנחנו לא צד בעניין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר