צפו: השחקן "התעלל" בעיתונאי בשידור חי

לרוב שחקנים עונים לעיתונאים בנימוס, אך לכל כלל יש יוצא מהכלל. זלאטן איברהימוביץ', כוכב כדורגל בצרפת, לא אהב את שאלות המראיין והחליט להתעלל בו בשידור חי • צפו (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(וידאו: מתוך ערוץ היוטיוב sporty view)

בדרך כלל שחקני ספורט עונים בנימוס לשאלות עיתונאים לאחר משחקים. אך לכל כלל יש יוצא מהכלל. זלאטן איברהימוביץ', אחד משחקני הכדורגל הגדולים בעולם המשחק בליגה הצרפתית, לא אהב את שאלות אחד המראיינים לאחר המשחק והחליט להתעלל בו בשידור.

המראיין החל בטקטיקה ידועה של מראיינים ושאל 'הרבה אנשים אומרים ש...', כאשר בעצם הוא מתכוון להעביר ביקורת מבלי לעמוד מאחורי הדברים. השחקן, שהתראיין אינספור פעמים ובדרך כלל סולח על טקטיקות מסוג זה, החליט הפעם לא לוותר ושאל את המראיין "הרבה אנשים או אתה?".

המראיין ניסה להמשיך בטקטיקה וענה "הרבה אנשים בתקשורת". השחקן לא וויתר והקשה שוב "הרבה אנשים או אתה?".

המראיין, שהבין שהטקטיקה נכשלה הודה שבעצם הוא אומר את הדברים. לאחר שהטיח בפני השחקן את הביקורת המקצועית על הקבוצה הקשה השחקן "נראה שאתה יודע יותר טוב ממני כי אתה כותב על זה".

המראיין, שתיעד גם בוידאו את הראיון, התפתל וניסה לצאת מהתסבוכת אך השחקן התעקש. "אתה כתב או צלם" הקשה השחקן. "אני כתב אבל הבוס שלי ביקש שאני גם אצלם" השיב המראיין".

"אז כנראה שאין לכם מספיק תקציב" עקץ השחקן בחזרה. כנראה שאת הראיון הזה, או יותר נכון לומר ההשפלה הזאת, אותו כתב לא ישכח בזמן הקרוב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר