14 חודשי מאסר בפועל לאוהד שתקף את השחקן ערן זהבי

ביהמ"ש השלום בחיפה גזר עונש כבד על אלרואי "פואד" ידעי, אוהד הפועל ת"א, זאת בגין תקיפת שחקן "מכבי" ערן זהבי באמצע משחק הדרבי של ת"א לפני כשמונה חודשים (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
הדרמה על המגרש, לפני כשמונה חודשים (צילום: אורן אהרוני - ynet)

בית משפט השלום בחיפה גזר היום (שני) עונש כבד במיוחד על אלרואי "פואד" ידעי, זאת בגין כך שתקף את השחקן ערן זהבי לפני כשמונה חודשים באמצע משחק. בית המשפט גזר עליו עונש של 14 חודשי מאסר בפועל.

כזכור, לפני כשמונה חודשים התפוצץ הדרבי הגדול של תל אביב, במשחק הכדורגל בין "מכבי תל אביב" ל"הפועל תל אביב", זאת לאחר שידעי התפרץ אל כר הדשא באמצע המשחק ותקף את כוכב "מכבי" ערן זהבי.

לאחר המהומה זהבי הורחק בכרטיס אדום ואוהדים של "מכבי" פרצו לכר הדשא ולאחר מכן המשחק הופסק ולא חודש. שתי הקבוצות נענשו על ידי ההתאחדות, אך כעת בית משפט השלום בחיפה העניש גם את האוהד שהחל את כל המהומה.

כאמור, בית המשפט הטיל על ידעי עונש כבד במיוחד של 14 חודשי מאסר בפועל. בנוסף, נגזר על ידעי שישה חודשי מאסר על תנאי למשך שלוש שנים, הרחקה ל-3 שנים מאירועי ספורט וקנס כספי של 600 שקל למאבטח.

בשל העובדה שידעי כבר ישב 7 חודשים במעצר בית מלא, נותר לו לרצות 7 חודשים מאחורי הסורגים. בית המשפט הרשיע את ידעי בהתפרעות במקום ציבורי, כניסה לשדה המשחק, תקיפה הגורמת חבלה של ממש ובשימוש בכוח או באיומים על מנת למנוע מעצר.

ח"כ יואל רזבוזוב (יש עתיד), שנכח בדיון, אמר: "נעשה צדק. זו בשורה גדולה לספורט בישראל. אוהדים יפסיקו לחשוש מהחוליגנים ויוכלו ליהנות מכדורגל. מערכת המשפט לא רואה בספורט משהו ברברי. עד היום היא הייתה מסתפקת בהרחקה. היום אנחנו רואים עונש מאסר בתגובה על התפרעות, לראשונה בהיסטוריה, וזו אמירה גדולה שתרתיע. הקהל אינטיליגנטי ומבין. אף אחד לא רוצה לשבת בכלא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר