צה"ל שלל מעמד בן ישיבה למידד טסה

הזמר הצעיר הגיע ביום שלישי ללשכת הגיוס כדי לקבל "דיחוי", אולם מפקד הבסיס החליט לשלול לו את מעמד בן הישיבה בטענה כי הוא "מתפרנס מהופעות". אביעד גיל מרגיע: "נגיע להבנות" (מוזיקה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מידד טסה, "ימשיך כרגיל ללמוד תורה" (צילום ארכיון: עזריאל משה)

צה"ל שלל את מעמד "בן ישיבה" לזמר המזרחי-חרדי מידד טסה: השבוע (שלישי) הגיע הזמר הצעיר מידד טסה למדור "בני ישיבות" בבסיס תל השומר בכדי להסדיר את מעמדו כבן ישיבה ולקבל דיחוי מצה"ל, אך מפקד הבסיס רב-סרן יעקב ראשי סירב לאשר לו את הדיחוי, זאת בטענה כי הוא מתפרנס מהופעות.

טסה, במקביל להיותו זמר, לומד בישיבת "אור החיים" בראשות הגאון רבי ראובן אלבז. על פי צה"ל, על תלמיד ישיבה המקבל דיחוי בשל היותו בן ישיבה חל איסור לעבוד במסגרת הישיבה או מחוצה לה. בשל אי עמידה בתנאי, הוחלט בצה"ל להסיר לטסה את המעמד.

אביעד גיל, מנהלו של טסה, עודכן על החלטת צה"ל ומאז מתנהל משא ומתן בין הצדדים בניסיון להגיע להסדר. בצה"ל ביקשו לגייס את טסה ללהקה הצבאית, אך טסה ומנהלו שללו זאת על הסף. לפי מקורבי טסה, הוא שוקל להצטרף לשירות אזרחי במסגרת תורנית.

מנהלו אביעד גיל מסר בתגובה ל"כיכר השבת": "אתם יכולים להיות רגועים. מידד ימשיך כרגיל ללמוד תורה ולנצל את זמנו להרבות תורה ושמחה בעם ישראל. גם הגורמים בצבא הבינו שמדובר בבחור ששוקד על תלמודו ומדובר בעילוי ובימים הקרובים נגיע להבנות עם הגורמים המטפלים בנושא".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר