העדפה מתקנת והכשרה

הכירו: כך תפעל תכנית דרעי לשילוב חרדים בשירות הציבורי

יו"ר ש"ס שר הפריפריה אריה דרעי יציג בישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון הצעת מחליטים לשילוב עובדים חרדים בשירות המדינה. על פי התכנית, יוקמו מסלולים להכשרת עובדים חרדים (חדשות,ארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
אריה דרעי (יונתן זינדל, פלאש 90)

העדפה מתקנת: יו"ר ש"ס שר הפריפריה אריה דרעי יציג בישיבת הממשלה הקרובה ביום ראשון הצעת מחליטים לשילוב עובדים חרדים בשירות המדינה. בפתח הישיבה יציג דרעי את תוכניתו לשילוב חרדים בשירות הציבורי. בלשכתו מספרים כי את התוכנית גיבש צוות בין-משרדי.

על פי התוכנית, יוקמו מסלולים מיוחדים להכשרת עובדים חרדיים בשירות הציבורי החל משנת 2016, ייבחנו מסלולים חשיפה נוספים למגזר החרדי לשלבו בתפקידים בשירות המדינה, כאשר אלו לא יפחתו מ-30 משרות מידי שנה בחלוקה שווה לנשים וגברים.

אריה דרעי התייחס הערב להצעת המחליטים שיגיש ביום ראשון ואמר: "אני עובד על התכנית כבר חודשים מתחילת מכהונתי כשר הכלכלה. לצערי קיימת אפליית חרדים במגזר הציבורי וגם בפרטי. חרדים לומדים לתואר ראשון ושני, שולחים קורות חיים למכרזים ולא מתקבלים מסיבות שונות. בהחלטה הזאת הממשלה למעשה פותחת את דלת התעסוקה בפני עובדים חרדיים. אני בטוח שתהיה לכך גם השפעה על עבודת החרדים במגזר הפרטי".

לדבריו: "מאז כניסתי למשרד הכלכלה גמרתי אומר לתקן את העוול ודחפתי בכל הכוח לתכנית הזו שתתן מענה חלקי לעובדים החרדיים המוכשרים. אני שמח שהממשלה אימצה את המלצותיי וכבר בשנה הבאה נראה עובדים חרדיים רבים בשירות המדינה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר